Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33
bram1984 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:18:
[...]

Sorry als ik het niet snap, maar dan is er toch helemaal geen reden meer om met alle ongemakken van fysieke media te gaan zitten klooien? Of is het puur sentiment?

Als ik mijn games niet zou verkopen, zou ik juist alles digitaal nemen. Lekker vanuit je luie stoel iedere game kunnen starten zonder op te hoeven staan en geen zoemende disc lezer meer. <3
Ik heb heel erg spijt gehad van de verkoop van mij games van vroeger (vandaar alles teruggekocht).

Die disc dat is voor mij geen argument, meestal speel ik weken dezelfde game. De disc zoemt maar heel even bij het opstarten van de game, ik heb er geen last van.

Maar laten we deze discussie niet voor de honderdste keer starten. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:07
Icekiller2k6 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:21:
@bram1984
Issue is wat wanneer ze de PSN servers offline halen.. dan kun jij je games niet meer spelen. Dit is ook een reden waarom ik het zo rete irritant vind dat er zoveel updates zijn voor games.... je kunt deze moesten de PSN servers offline zijn nergens meer vinden..
Dan kun je je PSN plus spellen misschien niet spelen. Maar digitale aankopen staan gewoon op je harde schijf en werken net zoals een disc. Haal je PS maar eens los van het internet :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:06
@bram1984
Issue is wat wanneer ze de PSN servers offline halen.. dan kun jij je games niet meer spelen. Dit is ook een reden waarom ik het zo rete irritant vind dat er zoveel updates zijn voor games.... je kunt deze moesten de PSN servers offline zijn nergens meer vinden..
De PS3 servers zijn ook nog online. Tegen de tijd dat de PS4 servers offline gaan (als het ooit zover komt). Zijn we al 10+ jaar verder

Niet iets waar ik me op dit moment zorgen om ga maken. Alsof ik over 10 jaar nog PS4 games aan het spelen ben.

Koop ook 3 kwarts van mijn games digitaal. De digitale sales worden steeds beter. Dus ja, waarom ook niet.

Lees ook vaak dat mensen niet digitaal kopen omdat digitale spellen geen resale value hebben . Waarom moet je altijd alles doorverkopen ? Als je naar de bioscoop gaat betaal je toch ook geld voor 2 uur entertainment. Heb je toch ook geen resale value! :+

Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984
Volgens mij kun je je digitale aankopen gewoon offline starten hoor. Wat @Jasphur dus al aangeeft.

Edit:
@Sefaex Los daarvan kosten veel digitale games ook geen hol natuurlijk. Van de week The Evil Within voor geloof ik iets van € 6,- gekocht. Dan maak je je niet druk om doorverkopen.

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 08-12-2017 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:40
Ik maak me niet druk over doorverkopen ik maak me druk om het te kunnen spelen in 20 jaar ;)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Sefaex schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:31:
[...]

De PS3 servers zijn ook nog online. Tegen de tijd dat de PS4 servers offline gaan (als het ooit zover komt). Zijn we al 10+ jaar verder

Niet iets waar ik me op dit moment zorgen om ga maken. Alsof ik over 10 jaar nog PS4 games aan het spelen ben.

...
Nou, grappig dat je 't zegt. Ik heb ook 90% van mijn games digitaal (tenzij ze echt te schandalig duur zijn), maar ik heb onlangs weer een tweedehands PS3 op de kop getikt en daar wilde ik een paar games voor spelen die ik ooit digitaal had gekocht (bijvoorbeeld Diner Dash). Maar die servers schonen ze wel op ofzo, want dat hele spel is niet meer te vinden. Terwijl ik er ooit wel voor betaald heb.

Geen ramp, de backlog is groot zat, maar toch wilde ik graag een paar van die oude games weer even spelen: helaas.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Jeuzus wat een vage trailer van Death Stranding inderdaad. Totaal geen idee wat ik nu van moet verwachten qua gameplay. Ik had toch wel verwacht dat er ondertussen wat beelden van gameplay zou zijn. De eerste trailer is ook al ruim een jaar geleden volgens mij?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Jasphur schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:31:
[...]

Dan kun je je PSN plus spellen misschien niet spelen. Maar digitale aankopen staan gewoon op je harde schijf en werken net zoals een disc. Haal je PS maar eens los van het internet :)
Leuk, maar ik heb niet al mijn games op de harde schijf staan. Dus op een gegeven moment kun je ze niet meer downloaden.

Ik koop zoveel mogelijk op disc, voelt gewoon fijner en minder afhankelijk van de servers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
The Astronauts (The Vanishing of Ethan Carter, Painkiller, Bulletstorm) werken aan de nieuwe shooter Witchfire:

Bij Campo Santo, de studio achter Firewatch, wordt gewerkt aan In The Valley of Gods, een avonturenspel waarin je op zoek gaat naar schatten uit het oude Egypte:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ceJcHUoO734]

Rockstar pakt voor GTA Online uit met The Doomsday Heist:

Voor PlayStation VR verschijnt Accounting+, een waanzinnige game die ontworpen werd door Squanch Games (opgericht door Rick and Morty-medebenker Justin Roiland):

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
LOL, weet je waarom het zo leuk is om net een console gekocht te hebben die al een tijdje op de markt is?

Je hebt keuze uit een enorm aanbod goede games, waarvan veel ook nog eens lekker geprijsd zijn. :) Ik heb de Pro nu net 2 weken, maar al heel wat goede games voor een prikkie op de kop kunnen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 21:05
Monster Hunter World beta vanaf nu te downloaden uit de PlayStation Store
https://www.psx-sense.nl/...uit-de-playstation-store/

Net alvast aangezet en morgen eens testen.

[ Voor 23% gewijzigd door v8power67 op 08-12-2017 21:54 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:17
Witchfire ziet er gaaf uit

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sefaex

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Yesssss deze helemaal kapot gespeeld vroeger op de PS1 en straks fully remastered op de PS4 oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Medievil remake? Had al zo opgehoopt dat die eens zou komen!

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Medievil, wow, waar is de tijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Oef looking good!!!!
2018 word een ziek game jaar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjart1974
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 19:31
Gisteren voor het eerst in mijn leven ( ja I know, ik heb onder een steen geleefd :) ) online gespeeld. Geprobeerd met COD WWII. Nou, ik had geen schijn van kans. Haha :'( . Wat is dé manier voor een über rookie om hier beter in te worden? Dit is echt drama..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 12:03
[quote]Riesjart1974 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:02:
Gisteren voor het eerst in mijn leven ( ja I know, ik heb onder een steen geleefd :) ) online gespeeld. Geprobeerd met COD WWII. Nou, ik had geen schijn van kans. Haha :'( . Wat is dé manier voor een über rookie om hier beter in te worden? Dit is echt drama..
[/quote

Eerst ff single player ownen, daarna gewoon online gaan. Je word vanzelf beter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

Riesjart1974 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:02:
Er is maar 1 manier, oefenen. :)
Even doorbijten dus, want het is zeker frustrerend om geen kans te maken online.

In online shooters is kennis van de maps al het halve werk, daar zou ik me eerst op concentreren. Let ook op waar tegenstanders vaak vandaan schieten, weet niet of er een kill-cam in WWII zit? Zo leer je vanzelf goede plekjes kennen en kom je erachter waar ‘choke-points’ zitten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:19
Juni 2018, heb ik mooie de tijd om eerst de remastered te spelen op de PS3. Heb SotC ook op de PS2 maar dat is me net even te oud.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

The Last Guardian VR Demo lands on PS4 this Tuesday. Immerse yourself in Team Ico’s extraordinary world:

https://blog.eu.playstati...this-tuesday/#sf175815736

Voor de Trico fans met VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjart1974
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 19:31
On_E schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:16:
[...]

Er is maar 1 manier, oefenen. :)
Even doorbijten dus, want het is zeker frustrerend om geen kans te maken online.

In online shooters is kennis van de maps al het halve werk, daar zou ik me eerst op concentreren. Let ook op waar tegenstanders vaak vandaan schieten, weet niet of er een kill-cam in WWII zit? Zo leer je vanzelf goede plekjes kennen en kom je erachter waar ‘choke-points’ zitten.
Niet te snel opgeven dus.. oefenen, oefenen, oefenen. Bedankt voor de tips! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor type game is dat Medieval ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
WOW PSX viel vies tegen.
Paar leuke aankondigingen voor de VR gebruikers. Maar dat was het enige!

Hoogtepunt van de avond was toen Cory Barlog van Santa Monica aangaf dat God of War een speelduur heeft van 25-35u (alle God of War games zijn uit te spelen in 8-10 uur) :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J7TLB90.gif

Dan weet je genoeg!

Op de E3 gaan ze zoals vanouds weer knallen (daar hebben ze het materiaal ook voor). Maar vannacht viel het echt vies tegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gewoon geen CoD spelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33
Battlefield 1 (Revolution) kopen, is een stuk minder pace gericht en meer op tactiek. Maar zeker eerst beginnen met de Single Player van dit soort games, om de basis te leren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Enige CODS die ik veel heb gespeeld zijn MW1 en MW2.
MW3 heb ik destijds na 2 dagen alweer verkocht. En BO1 speelde ik alleen voor de zombie mode (die erg verslavend was).

Laatst de beta geprobeerd van WW2. En het voelt nog steeds aan als dezelfde crap als jaren terug. Toch knap dat mensen het toch blijven kopen.

Nee geef mij 100 maal liever Battlefield. Tactischer, grootster, uitgebreider. Meer mijn ding.

Al is Battlefield sinds deel 3 ook een stuk fast-paced geworden. Ik mis de Battlefield Bad Company 2 dagen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:25
Sefaex schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:07:
WOW PSX viel vies tegen.
Paar leuke aankondigingen voor de VR gebruikers. Maar dat was het enige!

Hoogtepunt van de avond was toen Cory Barlog van Santa Monica aangaf dat God of War een speelduur heeft van 25-35u (alle God of War games zijn uit te spelen in 8-10 uur) :+

[afbeelding]

Dan weet je genoeg!

Op de E3 gaan ze zoals vanouds weer knallen (daar hebben ze het materiaal ook voor). Maar vannacht viel het echt vies tegen.
huh maar is dit confirmed? dus god of war 4 heeft een speel tijd van 25-30uur? dat is wel dope dan! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Ambition88 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:39:
[...]

huh maar is dit confirmed? dus god of war 4 heeft een speel tijd van 25-30uur? dat is wel dope dan! :)
Ja is confirmed. Werd door de creative director bevestigd!

Kan het filmpje even niet terugvinden.

Staat ook in dit filmpje van IGN!

Goed nieuws. Vond de God of War games altijd al zo kort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:25
Sweet! :) Moet eerlijk zegge ik kreeg het nooit echt warm als ik gameplay van doom ging bekijken, al hou ik wel heel erg van brute shooters, maar damn witchfire heeft mn aandacht!

Lijkt wel BloodBorne de shooter :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 09-12-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
Vrijdag schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:23:
[...]

Juni 2018, heb ik mooie de tijd om eerst de remastered te spelen op de PS3. Heb SotC ook op de PS2 maar dat is me net even te oud.
juni? Ik dacht februari

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Donut County vervult in 2018 de dromen van wie altijd al eens een gat wilde zijn:

Hover is een fluorescerende parkour-game:

Mulaka is een avonturengame gebaseerd op Indiaanse cultuur:

Wat nieuwe beelden uit Metro: Exodus:

En speciaal voor @bram1984 een nieuwe four-player co-op shooter met grote, snelle hordes zombies gebaseerd op de film World War Z:

[ Voor 71% gewijzigd door Tweakmans op 09-12-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Yup, en laten ze in de US nou net de dag en maand omdraaien dan is dit dus 6 Februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Aenea schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 15:47:
[...]

Yup, en laten ze in de US nou net de dag en maand omdraaien is dit dus 6 Februari...
I'll be damned :X :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sefaex
SotC krijgt ook een Special Edition.

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4575/38929318791_6a9916d61d_h.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Sefaex op 09-12-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb SotC nog nooit gespeeld, dus wellicht wordt dit mijn eerste keer. Eerst maar eens reviews afwachten...

En we kunnen los;
Monster Hunter World PS4 Beta Is Now Live; it’s Time to Start Hunting!

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 09-12-2017 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:29
Sefaex schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:43:

[afbeelding]

[video]
Erg leuk voor degenen die hem nooit hebben gespeeld. Ik ga hem zelf niet voor de 3e keer kopen.
Bijzondere game! Ben nu bezig met The Last Guardian, beetje hetzelfde gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
-SaveMe- schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:42:
Ik heb SotC nog nooit gespeeld, dus wellicht wordt dit mijn eerste keer. Eerst maar eens reviews afwachten...
Ik ook. Deze game spreekt me alvast meer aan dan The Last Guardian.
Ik heb er wel zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:05
Sefaex schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:43:

[afbeelding]

[video]
Ik wil al tijden deze game spelen, maar het is er nooit van gekomen. Nu heb ik eigenlijk excuses om de game alsnog te halen en spelen, ik kan niet wachten! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Zo monster hunter beta weer verwijderd. Zo niet mijn shizzle dit... Vage uitleg, rare gameplay.
Nee niet mijn ding..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Prey is het hem toch niet, voor mij althans. De combat is gewoon niet leuk (frustrerend eerder), geluid is een zooitje (zowel geluidskwaliteit als meerdere geluiden die tegelijk door elkaar lopen) en de quests boeien ook niet echt. Jammer.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
v8power67 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:13:
Zo monster hunter beta weer verwijderd. Zo niet mijn shizzle dit... Vage uitleg, rare gameplay.
Nee niet mijn ding..
Precies hetzelfde hierzo. Na een half uur spelen ook weer verwijderd en blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven. Echt vage gameplay inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

-SaveMe- schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:56:
Wat voor type game is dat Medieval ?
Hack and slash game maar met leuke humor en een heerlijke sfeer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:34
Monster hunter is volgens mij ook echt wat meer voor de Oosterse markt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

Ziet er wel echt ziekelijk strak uit voor een remake!!
Vind de sfeer en atmosfeer in de game wel bijzonder goed gedaan.
Nooit gespeeld het origineel dus ja ben hier heel erg blij mee !!
Oeh en 60fps !!!!modus ftw!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 09-12-2017 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
De MH World beta laat inderdaad wat te wensen over qua uitleg, al geven ze de basics wel aan. Sporen zoeken, je target vinden en deze verslaan. Mensen die MH al eens gespeeld hebben (ps2/PSP of de Wii(u)/3ds) zullen zich hier direct thuis voelen, maar voor nieuwkomers mist de beta toch nog wat... Voor mij gaat dit een Day-1 worden, maar ik kan de terughoudendheid goed begrijpen. Met MH duurt het meestal even voordat het klikt.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hostje schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 22:21:
[...]

Precies hetzelfde hierzo. Na een half uur spelen ook weer verwijderd en blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven. Echt vage gameplay inderdaad.
Kon mij ook niet bekoren inderdaad. De controls zijn ook r*k, vage combat en het moet nog timed ook. Dit gaat niet meer zijn dan wat ik vooraf dacht: Hub level, neem monster hunt aan, ren je rot naar monster, vecht 15 - 30m met monster, terug naar hub, rewards, repeat infinity .... Vond het er wel mooi uitzien, dat wel ...
Ik denk dat er veel leukere spellen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
De Zweedse studio Zoink Games (Stick it to the Man!, Zombie Vikings, Fe) pakt volgend jaar uit met het komische spel Flipping Death:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Grumpmeister schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:22:
De MH World beta laat inderdaad wat te wensen over qua uitleg, al geven ze de basics wel aan. Sporen zoeken, je target vinden en deze verslaan. Mensen die MH al eens gespeeld hebben (ps2/PSP of de Wii(u)/3ds) zullen zich hier direct thuis voelen, maar voor nieuwkomers mist de beta toch nog wat... Voor mij gaat dit een Day-1 worden, maar ik kan de terughoudendheid goed begrijpen. Met MH duurt het meestal even voordat het klikt.
Geen last van ondanks dit mijn eerste Monster Hunter wordt. Vanavond de 3 missies gedaan. Goed te doen. Ziet er leuk uit en wel ongeveer wat ik verwacht had. Ik ga deze waarschijnlijk ook pre-orderen.

Misschien in de tussentijd Ultimate voor de WiiU aanschaffen. Wordt die ook weer eens gebruikt :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Neil Druckman geeft aan dat Last of Us Part II ongeveer 50-60% klaar is.
Waarschijnlijk op zijn vroegst heel misschien klaar eind 2018, maar dit zal waarschijnlijk een 2019 titel worden.
Ik denk niet dat Sony met de multiplats geweldig in q4 2018 zo een titel gaat releasen.

Game wordt getoond op de E3.

[ Voor 3% gewijzigd door Origins op 10-12-2017 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Origins schreef op zondag 10 december 2017 @ 05:23:
Waarschijnlijk op zijn vroegst heel misschien klaar eind 2018, maar dit zal waarschijnlijk een 2019 titel worden.
Ik denk niet dat Sony met de multiplats geweldig in q4 2018 zo een titel gaat releasen.

Ging ik ook al vanuit

Death Stranding, The Last of Us, Ghost of Tsushima komen allemaal in 2019

Zie Kingdom Hearts 3 ook nog wel uitgesteld worden naar Q1 2019

Voor mij geen groot probleem

Hebben in 2018 toch genoeg om te spelen:

Shadow of the Colossus
Days Gone
God of War
Spider-Man
Detroit: Become Human
Dreams
Final Fantasy VII Remake (zal ook wel weer uitgesteld worden)
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

En dan komt Red Dead Redemption 2 ook nog uit! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
-SaveMe- schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:13:
[...]

Kon mij ook niet bekoren inderdaad. De controls zijn ook r*k, vage combat en het moet nog timed ook. Dit gaat niet meer zijn dan wat ik vooraf dacht: Hub level, neem monster hunt aan, ren je rot naar monster, vecht 15 - 30m met monster, terug naar hub, rewards, repeat infinity .... Vond het er wel mooi uitzien, dat wel ...
De time-constraint is, volgens mij, beta-specifiek. In de normale games heb je een limiet van 50 minuten, en dat is vaak meer dan genoeg om zonder tijdsdruk te jagen.

Ik denk dat ze het nu ingesteld hebben zodat je niet in alle vrijheid de 'extra' monsters op kan jagen, zoals de Rathalos die random tegengekomen kan worden, of een of ander slangmonster die de Barroth die ik ook aan het jagen was ook als prooi zag (en volgens mij kan je ook nog Diablos tegenkomen).

Op welke manier vond je de controls ruk? Het enige wat ik wat onhandiger vond was het switchen tussen items, maar dat was eigenlijk alleen op de WiiU fijn geregeld vanwege het tweede scherm. Voor de rest voelde het me vrij standaard aan eigenlijk; knop om te dodgen, knop voor hit type A, knop voor hit type B (Longsword heeft bijv. verticale slash en horizontale slash, en die moet je combineren voor een vloeiende aanvalscombo) en R2 voor een special.

Daar komt nog bij dat niet alle wapens even beginner-vriendelijk zijn, dus dat kan ook nog een reden zijn waarom de eerste indrukken negatief zijn.

Met dit heb je wel gewoon gelijk: Dit gaat niet meer zijn dan wat ik vooraf dacht: Hub level, neem monster hunt aan, ren je rot naar monster, vecht 15 - 30m met monster, terug naar hub, rewards, repeat infinity

Want dat is gewoon Monster Hunter en wat het altijd geweest is. Al hoort daar natuurlijk wel het items upgraden bij :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Conscience NL schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:27:
Prey is het hem toch niet, voor mij althans. De combat is gewoon niet leuk (frustrerend eerder), geluid is een zooitje (zowel geluidskwaliteit als meerdere geluiden die tegelijk door elkaar lopen) en de quests boeien ook niet echt. Jammer.
Heb die game ook opgegeven, vond hem tergend, blij dat ik hem met weinig verlies toen heb doorverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

-SaveMe- schreef op zondag 10 december 2017 @ 00:13:
[...]

MH moet klikken en dan is het 1 van de beste series ooit. Mijn reactie bij MH3 was precies dezelfde als die van jou.

Dankzij mijn vriendin het toch nog eens geprobeerd met MH4U en toen het klikte (samen) meer dan 200 uur ingestoken tot aan G-rank 3 :)

En MH is ook veel leuker als je een leuke groep hebt in multiplayer, dan maakt het niet uit dat je 10 keer hetzelfde monster achterna zit.

En na 1 avondje aan de beta besteed te hebben is Monster Hunter World al ge-preordered. de QoL improvements zijn heel erg goed alhoewel de Scout flies iets te overdreven zijn. Maar ik las dat je die uit kon zetten, nog niet geprobeerd.

En ik wil mijn loot/carving geluidje terug Capcom! :(

[ Voor 22% gewijzigd door Ace op 10-12-2017 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwe Spiderman trailer

Ik kijk erg uit naar deze game, lijkt me heerlijk om tussen de gebouwen door te zwieren en batman/mordor achtige combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Killing Floor - de shooter waarvan het tweede deel in juni gratis bij PS Plus zat - krijgt met een Incursion een nieuwe beleving voor PVSR:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik heb een PS4 met daarin een Seagate SSHD 1 tb: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Nu wil ik een PS4 pro kopen. Heeft het dan zin om die SSHD in de nieuwe ps4 pro te plaatsen of beschikt de PS4 pro sowieso over een betere harde schijf dan de reguliere PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Navuri schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:17:
Ik heb een PS4 met daarin een Seagate SSHD 1 tb: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Nu wil ik een PS4 pro kopen. Heeft het dan zin om die SSHD in de nieuwe ps4 pro te plaatsen of beschikt de PS4 pro sowieso over een betere harde schijf dan de reguliere PS4?
In mijn originele ps4 zat een Samsung, in mijn pro een Toshiba. Beide HDD.
Steek die SSHD maar in je pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Anton.net schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:27:
[...]

In mijn originele ps4 zat een Samsung, in mijn pro een Toshiba. Beide HDD.
Steek die SSHD maar in je pro.
Thought so. Thanks! (Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

New 12 Deals of Christmas klaxon! Grab a discount on Middle-earth: Shadow of War on PS Store. New deal in 48 hours:

https://store.playstation...20Shadow%20of%20War%C2%99

€34,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de monster hunter beta anders best gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:02:
New 12 Deals of Christmas klaxon! Grab a discount on Middle-earth: Shadow of War on PS Store. New deal in 48 hours:

https://store.playstation...20Shadow%20of%20War%C2%99

€34,99
Woei! Mooie prijs voor zo'n vette game! _/-\o_

Vanaf 15 december gaat de Pro in de Benelux 329,- kosten. Shops als Amazon kunnen daar nog wel eens onderschieten! Dus koop die Pro op 15 december :)

[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 10-12-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
-SaveMe- schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:48:
[...]

Vanaf 15 december gaat de Pro in de Benelux 329,- kosten. Shops als Amazon kunnen daar nog wel eens onderschieten! Dus koop die Pro op 15 december :)
De slim (500gb versie) gaat dan ook even lekker omlaag naar 185 euro. Zo goedkoop is die nog nooit geweest. Goedkoopste was 188 ergens in juni dit jaar.

Die 12 deals of Christmas gaan dit jaar echt nergens over (vind ik persoonlijk). Heb vorig jaar een paar van die deals aangeschaft en moest me een paar keer inhouden omdat de verleiding heel groot was. Maar er heeft tot nu toe voor mij echt niks boeiends tussen gezeten. Hopelijk gaan de januari sales meer bieden dan de christmas sales...

[ Voor 22% gewijzigd door hostje op 10-12-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hostje schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:29:
[...]

De slim (500gb versie) gaat dan ook even lekker omlaag naar 185 euro. Zo goedkoop is die nog nooit geweest. Goedkoopste was 188 ergens in juni dit jaar.
Pak beet! 3 euro winst ;)

Maar zonder gein, geen geld voor wat het ding doet ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 28-09 11:38
en de opmerking dat dit wel een tijdelijke prijsverlaging is zeer waarschijnlijk.

Ik denk dat de strategie is om zoveel mogelijk de playstation user base uit te bouwen ... voor men over gaat naar een ps5 over 2 of 3 jaar...

Sony zit gewoon goed qua ip franchise en exclusief only on playstation games.. denk dat zelfs met een mindere ps4 ze het gewonnen hadden... het gaat om games .. niet om de hardware :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit ziet er ook leuk uit!

Qua gameplay weet ik het nog zo net niet, maar het grafische stijltje is erg mooi vind ik!

[ Voor 47% gewijzigd door -SaveMe- op 10-12-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Origins schreef op zondag 10 december 2017 @ 05:23:

Ppff weer een Sony titel van mijn lijstje welke nog lang niet uitkomt.
Het wordt zo wel erg schraal in de zogenaamd “fantastische Sony lineup”.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nope. Valt allemaal wel mee naar mijn mening. Voor nu alleen nog God of War en Days Gone. Al is het rond die laatste titel zo stil dat dit ook nog wel even zal duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Donstil schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:58:
[...]

Nope. Valt allemaal wel mee naar mijn mening. Voor nu alleen nog God of War en Days Gone. Al is het rond die laatste titel zo stil dat dit ook nog wel even zal duren.
+ Shadow of the Colossus, Detroit Become Human en Spiderman

Dat zijn 5 zeer goede games (4 als je SotC niet meetelt)

Hoeveel games van dat kaliber komen op Xbox, nintendo of pc?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:03:
+ Shadow of the Colossus, Detroit Become Human en Spiderman
Nou daarom zeg ik ook “naar mijn mening”. Deze games zijn namelijk niet voor mij.
Anton.net schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:03:
Hoeveel games van dat kaliber komen op Xbox, nintendo of pc?
Dat vind ik niet zo relevant eigenlijk. Ik speel niet op die platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Een van de personages wordt voorgesteld uit Overkill's The Walking Dead (verwacht in de herst van 2018):

[ Voor 11% gewijzigd door Tweakmans op 10-12-2017 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 10:29
-SaveMe- schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:48:
[...]

Net gisteren de Pro besteld voor 369 bij bol.com gisteravond.. gelukkig kon ik die nog annuleren met 1 klik :)

Ga hem nu wel direct bij Intertoys bestellen, heb ik hem vrijdag binnen en je krijgt ook gratis COD WW2 erbij. Ik zal nu alleen wel minder terug krijgen voor m'n PS4 fat.. misschien maar even wachten met verkopen tot de prijzen weer verhoogd zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Street Fighter 30th Anniversary collection announced for PS4 – 12 iconic fighting games in one package! Find out more:

https://blog.eu.playstati...nced-for-ps4/#sf175930534

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:09:
[...]

Nou daarom zeg ik ook “naar mijn mening”. Deze games zijn namelijk niet voor mij.

[...]

Dat vind ik niet zo relevant eigenlijk. Ik speel niet op die platformen.
Dat ligt dan geheel aan jezelf natuurlijk. Objectief gezien is de Sony line-up voor 2018 gewoonweg fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 06:57:
PlayStation Europe‏

Street Fighter 30th Anniversary collection announced for PS4 – 12 iconic fighting games in one package! Find out more:

https://blog.eu.playstati...nced-for-ps4/#sf175930534
spelen mensen nog deze vechtspelletjes ?, het lijkt dood te gaan. (in mijn ogen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lennox-06

Er zijn fans van dit genre wereldwijd, dus er is zeker een markt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 11 december 2017 @ 07:11:
[...]

Dat ligt dan geheel aan jezelf natuurlijk. Objectief gezien is de Sony line-up voor 2018 gewoonweg fantastisch.
Mwoah... als de titels ertussen je ding niet zijn, dan zal het ook objectief weinig boeien ;) Ik snap Don wel. Heb voor komend jaar nog niks gezien qua exclusives dat ik zou willen hebben (en ja, dat ligt ook aan mij :) ).

Edit: toch niet een exclusive, de game die ik wel noemde...

[ Voor 23% gewijzigd door ralph075 op 11-12-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:58:
@lennox-06

Er zijn fans van dit genre wereldwijd, dus er is zeker een markt voor.
ik was ook een fan en mijn vriendengroep ook destijds. maar iedereen in mijn omgeving is gestopt met zulke spellen, maar de wereld is groter dan ons natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
jap85 schreef op maandag 11 december 2017 @ 06:42:
[...]

....misschien maar even wachten met verkopen tot de prijzen weer verhoogd zijn..
in your dreams. :)

Ik denk dat de prijzen vanaf nu definitief naar beneden zijn bijgesteld. En anders zullen er zo vaak aanbiedingen zijn waar consoles in prijs verlaagd worden dat het weinig zin heeft op een verhoogde prijs te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
lennox-06 schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:38:
[...]

spelen mensen nog deze vechtspelletjes ?, het lijkt dood te gaan. (in mijn ogen)
Ja hier 8) . Van mortal kombat tot aan tekken en van tekken tot aan street fighter. Dit word een must have voor mij 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

lennox-06 schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:38:
[...]

Dood gaan? Er zijn volgens mij nog nooit zoveel verschillende vechtspellen geweest als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
On_E schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:43:
[...]

Dood gaan? Er zijn volgens mij nog nooit zoveel verschillende vechtspellen geweest als nu.
er zijn ook nooit zoveel schietspellen (fps) geweest als nu, wilt niet zeggen dat het per direct beter verkoopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben nu halverwege Vanishing of Ethan Carter :)

Man wat een spannend awesome creepy spel zeg!! Echt een dikke aanrader voor mensen die van mystery detective en 'puzzelen' houden!

Echt heel mooi gemaakt en het rondlopen voelt echt als een doom. Lekker griezelen (geen horror) en de sfeer en vooral de prachtige muziek pakt je gelijk!

Speel m samen met een kameraad en wissel af, maar t maakt niet uit wie speelt, want het meekijken en denken is minstens net zo spannend!

Lichten uit, dicht bij de tv, hard surround geluid, snacks en andere versnaperingen maken het geheel af ;)

Ben zwaar enthousiast! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:11:
Ben nu halverwege Vanishing of Ethan Carter :)

Man wat een spannend awesome creepy spel zeg!! Echt een dikke aanrader voor mensen die van mystery detective en 'puzzelen' houden!

Echt heel mooi gemaakt en het rondlopen voelt echt als een doom. Lekker griezelen (geen horror) en de sfeer en vooral de prachtige muziek pakt je gelijk!

Speel m samen met een kameraad en wissel af, maar t maakt niet uit wie speelt, want het meekijken en denken is minstens net zo spannend!

Lichten uit, dicht bij de tv, hard surround geluid, snacks en andere versnaperingen maken het geheel af ;)

Ben zwaar enthousiast! *O*
Heb die ook een keer in een van de sales gekocht en was ook echt zwaar onder de indruk. Van mij mogen er zeker meer van dit soort spellen uitkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

lennox-06 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:56:
[...]

er zijn ook nooit zoveel schietspellen (fps) geweest als nu, wilt niet zeggen dat het per direct beter verkoopt.
Volgens mij verkopen games als Street Fighter, Mortal Kombat, Tekken, Injustice en Guilty Gear prima en dan heb je nog een rits andere reeksen die het ook prima doen. Volgend jaar Soul Calibur VI, Dragon Ball Fighter Z en een nieuwe Blaz Blue voorlopig. Het zit echt wel goed met vechtspellen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:29:
[...]
Van mij mogen er zeker meer van dit soort spellen uitkomen!
Nou, het toeval wil.. :D

Eergister ofzo aangekondigd!

Meer shooter, maar toch van dezelfde makers, en zo te zien een awesome sfeer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:55
Ik ben op zoek naar een spel dat je met z'n 2en op 1 scherm kan spelen. Nu zijn we alleen wat kieskeurig want allebij vinden we spellen zoals Fifa en Streetficghter niet leuk.
Hebbem jullie tips wat leuk is om met z'n 2en te doen op 1 scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DW2005 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:18:
Ik ben op zoek naar een spel dat je met z'n 2en op 1 scherm kan spelen. Nu zijn we alleen wat kieskeurig want allebij vinden we spellen zoals Fifa en Streetficghter niet leuk.
Hidden Agenda, Micro Machines, alles van LEGO, LittleBigPlanet3, Worms...dat soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:55
Exorcist schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:22:
[...]

Hidden Agenda, Micro Machines, alles van LEGO, LittleBigPlanet3, Worms...dat soort dingen :P
Bedankt voor de tips! Worms hebben we idd al heel veel gespeeld, fantastisch spel!
Net Hidden Agenda opgezocht, ziet er leuk uit ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
DW2005 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:25:
[...]

Bedankt voor de tips! Worms hebben we idd al heel veel gespeeld, fantastisch spel!
Net Hidden Agenda opgezocht, ziet er leuk uit ja!
Rayman Legends is ook een erg leuk spel om met zijn tweeën te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Geen idee wat voor soort spel je precies zoekt!

Maar misschien is "Resident Evil 5 Remastered" wat ?
Nog steeds één van de beste co-op games.

Kost geen drol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
@DW2005 : ik heb laatst Trackmania Turbo opgepikt, die kan je ook met 2 spelen.
Voor 15 euro zeker geen miskoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 11:02
En dan qua PSVR kan je eens kijken naar bv. Keep Talking and Nobody Explodes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Kan iemand mijn helpen aub? Ik kreeg laatst dit mailtje binnen:

"Bij de aanschaf van je abonnement heb je gekozen voor een jaarlijkse betaling. Op 21/12/2017 worden deze kosten (€ 59,99) in rekening gebracht op je portemonnee, tenzij je je abonnement 24 uur van tevoren opzegt. Als je niet genoeg geld in je portemonnee hebt, brengen we het bedrag in rekening via de betalingsmethode die is gekoppeld aan je account, mits de gegevens geldig zijn en je Automatisch geld toevoegen aan portemonnee hebt ingeschakeld* in je Sony Entertainment Network-account."

Ik heb een nieuwe PSN code gekocht tijdje terug, en wat is nu wijsheid? Moet ik eerst opzeggen en dan verlengen door mijn code in te voeren of kan ik gewoon nu al verlengen zonder dat straks iets wordt afgeschreven? En hoe kan ik het automatisch afschrijven uitschakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
ilyasse15 schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:14:

"Bij de aanschaf van je abonnement heb je gekozen voor een jaarlijkse betaling. Op 21/12/2017 worden deze kosten (€ 59,99) in rekening gebracht op je portemonnee, tenzij je je abonnement 24 uur van tevoren opzegt. Als je niet genoeg geld in je portemonnee hebt, brengen we het bedrag in rekening via de betalingsmethode die is gekoppeld aan je account, mits de gegevens geldig zijn en je Automatisch geld toevoegen aan portemonnee hebt ingeschakeld* in je Sony Entertainment Network-account."

Ik heb een nieuwe PSN code gekocht tijdje terug, en wat is nu wijsheid? Moet ik eerst opzeggen en dan verlengen door mijn code in te voeren of kan ik gewoon nu al verlengen zonder dat straks iets wordt afgeschreven? En hoe kan ik het automatisch afschrijven uitschakelen?
Voor annulering van je abonnement.
https://www.playstation.c...l-a-service-subscription/

Ga naar [Accountbeheer] > [Lijst van services] op je PlayStation-systeem of ga naar het tabblad [Media] van Accountbeheer om de abonnementsservice op te zeggen.

PSN codes kun je gewoon inlossen, de 12 maanden wordt er dan netjes bij opgeteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

ilyasse15 schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:14:

Gewoon die code invoeren, kan nu al, wordt opgeteld bij je huidige abo en daarna automatisch verlengen uitzetten bij je account settings, zodat je deze melding de volgende keer niet meer krijgt.

PSN: fonsmeister

Pagina: 1 ... 41 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)