Kijk maar eens op de store niet te vinden vandaar mijn vraag...-SaveMe- schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:25:
[...]
Volgens mij kun je tzt gewoon de beta uit de store downloaden...
EDIT
Ja dus, als je de link had gelezen die ik er bij plaatste:
[...]
Ik heb jullie allemaal verraden door een aandeel van EA te kopen. Kom maar op met meer microtransactions.
Lees mijn laatste post nog eens ...daflux schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:28:
[...]
Kijk maar eens op de store niet te vinden vandaar mijn vraag...
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat voor type game ik moet verwachten ...poor Leno schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:28:
Crap... net even opgezocht en de release voor Skull & Bones is pas Q3-4 2018![]()
Ach, mensen doen continue domme dingen ...Nieuwevolger schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:32:
Ik heb jullie allemaal verraden door een aandeel van EA te kopen. Kom maar op met meer microtransactions.
[ Voor 60% gewijzigd door -SaveMe- op 02-12-2017 11:43 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
PlayStation Europe
Add your tale to the #10MillionStories already told in @TESOnline by playing the game for free, only until 6th December:
https://store.playstation...00086_00-GAMECLIENT000000
Voor de mensen die zich vervelen een aanrader en gratis t/m 6 december.
Add your tale to the #10MillionStories already told in @TESOnline by playing the game for free, only until 6th December:
Ik heb die datum ook al gezien maar er zijn dus al mensen die het hebben kunnen downloaden
Zie geposte screenshot
Ik had hem dus gedownload om toch maar eens te proberen. Ben een groot Elder Scrolls fan en heb alle delen gespeeld. Maar ben niet zo van de MMOs, dus ESO tot nu toe overgeslagen. Maar goed, trial opgestart, fantastisch intro filmpje, mooie character creator en ik zit er eigenlijk gelijk in. Tutorial level start en ik denk 'dit is gewelding, tis gewoon ala Skyrim!'. Dan kom je buiten in de wereld en ik weet gelijk weer waarom ik het niet ben gaan spelen: Overal zie je malloten als een gek rondlopen met al even debiele namen, haalt me totaal uit de ervaringVerwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:42:
PlayStation Europe
Next!
Je bedoelt de screen die ik poste ? Die komt gewoon van de uitgever/dev. 8 december kun je hem downloaden en vanaf 9 december spelen. Geduld is een schone zaakdaflux schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:47:
[...]
Ik heb die datum ook al gezien maar er zijn dus al mensen die het hebben kunnen downloaden
Zie geposte screenshot

[ Voor 16% gewijzigd door -SaveMe- op 02-12-2017 11:50 ]
Nou gewoon dikke scheepsbattles zoals in dat gedeelte van Assassin's Creed Black Flag-SaveMe- schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:39:
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat voor type game ik moet verwachten ...
Online multiplayer en kun je met vrienden een hele vloot starten.
Ik voel een Tweakers Armada aankomen

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wqRpOxv-wAM]
Hmmmm, nee, dan is het niet voor mij. Multiplayer boeit me niet en alleen scheepsbattles ook niet. Dat verveelt na een uur. In BF was er gelukkig genoeg anders te doen en kon je het afwisselen. Wel leuke art design btw...
[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 02-12-2017 11:52 ]
Ze moeten gewoon 2 weken wachten met microtansactions te gooien in anthem en er komt volgend jaar ook een nieuwe battlefield uit. Kan niet wachten dat m'n aandeel over een jaar met 2 tientjes is gestegen.-SaveMe- schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:39:
[...]
Lees mijn laatste post nog eens ...
[...]
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet wat voor type game ik moet verwachten ...
[...]
Ach, mensen doen continue domme dingen ...![]()
Voor de liefhebbers, UFC3 beta, open voor iedereen vanaf NU

https://store.playstation...09826_00-EASPORTSUFC3BETA
Een week lang heb ik nu de PSVR gebruikt. Wat een GAAF ding!!! Ik word gelukkig nooit misselijk of duizelig (heb daar ook nooit last van bij kermisattracties).
De Driveclub VR demo vond ik echt super, dus...
Zojuist even bij Bol.com Driveclub VR besteld voor € 19,99 (plus een Russisch e-book voor € 0,02 om boven de 20 Euro te komen). Ik had nog 20 Euro aan Bol.com cadeaubonnen, dus komt 'ie maandag gratis (oke, het kostte me 1 cent) thuis!
Ook de Youtube app op de PS4 is fantastisch.
De Driveclub VR demo vond ik echt super, dus...
Zojuist even bij Bol.com Driveclub VR besteld voor € 19,99 (plus een Russisch e-book voor € 0,02 om boven de 20 Euro te komen). Ik had nog 20 Euro aan Bol.com cadeaubonnen, dus komt 'ie maandag gratis (oke, het kostte me 1 cent) thuis!
Ook de Youtube app op de PS4 is fantastisch.
Make music, not war
Ik vind persoonlijk de YouTube app op de ps4 zeer matig, je kunt niet eens een menu met opties openen om iets toe te voegen aan een playlist ofzo. liken, volgen en reageren kan eveneens niet, net als de comments lezen. Aan die app is nog wel het een en ander te verbouwen in de toekomst.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Waarom zou je hiervoor niet gewoon het gemak van een touchscreen willen en dan via bijvoorbeeld Chromecast streamen?DigitalError schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:28:
Ik vind persoonlijk de YouTube app op de ps4 zeer matig, je kunt niet eens een menu met opties openen om iets toe te voegen aan een playlist ofzo. liken, volgen en reageren kan eveneens niet, net als de comments lezen. Aan die app is nog wel het een en ander te verbouwen in de toekomst.
je mist weer eens het punt, het gaat er niet om dat het anders kan... het gaat erom dat al die functies ontbreken op de ps4 app terwijl het niet zo moeilijk is om dat te implementeren. heel de OPTIONS knop wordt namelijk niet gebruikt in die app.bram1984 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:03:
[...]
Waarom zou je hiervoor niet gewoon het gemak van een touchscreen willen en dan via bijvoorbeeld Chromecast streamen?
Misschien verstandiger voor de toekomst van de games industry als iedereen dit spel lings laat liggen.-SaveMe- schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:36:
Voor de liefhebbers, UFC3 beta, open voor iedereen vanaf NU
[afbeelding]
Het hele in app purchases schijnt in dit spel nog erger te zijn dan met Battlefront 2.
Abilities die je alleen kan krijgen als je geld betaald en niet vrij te spelen zijn en meer van dat soort fratsen.
Kan de link zo gauw niet vinden waar ik het gelezen heb.
Smiling as the shit comes down...
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Er zijn 1001 simpelere manieren om YouTube te bedienen, dus ja, dat je hier überhaupt achter bent gekomen.DigitalError schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:11:
[...]
je mist weer eens het punt, het gaat er niet om dat het anders kan... het gaat erom dat al die functies ontbreken op de ps4 app terwijl het niet zo moeilijk is om dat te implementeren. heel de OPTIONS knop wordt namelijk niet gebruikt in die app.
Je kunt weldegelijk liken en abonneren met de PS4 Youtube app. Maar inderdaad mis ik de mogelijkheid om een video aan een playlist toe te voegen nog het meest.DigitalError schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:28:
Make music, not war
pc was kapot gegaan, telefoon zat in de lader boven en m'n vriendin had de grote tv in gebruikbram1984 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 16:55:
[...]
Er zijn 1001 simpelere manieren om YouTube te bedienen, dus ja, dat je hier überhaupt achter bent gekomen.
Ben met Elex begonnen. Damn! Wat een lekkere old school open world RPG. Definitively de Gothic vibe deze game. Ziet er ook meer dan Ok uit, mooie grote wereld, veel te exploren (en dat wordt zeer beloond), enorm veel quests, geen handje vast houden, een moraal systeem, consequenties aan je acties, klein en groot, etc, etc.
Ik ben helemaal hooked, hier ga ik voorlopig wel zoet mee zijn!
Ik ben helemaal hooked, hier ga ik voorlopig wel zoet mee zijn!
Eergisteren alles overgezet van de oude naar de nieuwe ps4 pro. Dat kostte voor 600GB ongeveer 1,5 uur. Ging meer dan prima. Alleen ze moeten wel beide met kabel aangesloten worden.
Heb nu 4k beeld via de tv en met optisch naar de versterker. Echter de versterker staat denk ik nog op stereo omdat deze dit aangaf. Daar nog even jaar kijken.
Horizon zero dawn maar meteen op story gezet van easy af. Lekker door het verhaal heen struinen en easy.
Ga er vanuit dat opties als prio beeldkwaliteit of snelheid zorgen voor 4k of 60Hz.
Heb nu 4k beeld via de tv en met optisch naar de versterker. Echter de versterker staat denk ik nog op stereo omdat deze dit aangaf. Daar nog even jaar kijken.
Horizon zero dawn maar meteen op story gezet van easy af. Lekker door het verhaal heen struinen en easy.
Ga er vanuit dat opties als prio beeldkwaliteit of snelheid zorgen voor 4k of 60Hz.
Haha, even snel een nieuw spelletje uitproberen is er ook niet meer bij zeg
. Gisteren van de beste Sint Driveclub en The Division mogen ontvangen
maar eerst even 18 en 20GB aan updates binnenhalen...
Blij dat ik lekkere bandbreedte tot mijn beschikking heb...
Ik ben bijna helemaal nieuw in de PS wereld, dus dat was voor mij nog onbekend.

Blij dat ik lekkere bandbreedte tot mijn beschikking heb...
Ik ben bijna helemaal nieuw in de PS wereld, dus dat was voor mij nog onbekend.
[ Voor 13% gewijzigd door Riesjart1974 op 03-12-2017 09:44 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Vanmiddag met Prey begonnen. Ik heb de demo destijds gedaan maar die had last van de welbekende inputlag. Dit speelt echt veel beter.
Echt een game voor mij: lekker langzaam opbouwend, mysterieus, RPG lite systeem erin. Hier ga ik wel ff zoet mee zijn.
Echt een game voor mij: lekker langzaam opbouwend, mysterieus, RPG lite systeem erin. Hier ga ik wel ff zoet mee zijn.
Echt een briljante game. Ik heb hem op release gespeeld, nog zonder patch en zonder Pro support. Geniet er van echt een fantastische sci-fi sandbox sneakerbram1984 schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:01:
Vanmiddag met Prey begonnen. Ik heb de demo destijds gedaan maar die had last van de welbekende inputlag. Dit speelt echt veel beter.
Heb Prey ook opgepikt tijdens Black Friday. Moet er nog aan beginnen, maar hij lijkt mij ook best vet. De setting doet mij een beetje denken aan Alien: Isolation.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Alleen speelt het alles behalve. Erg goede game, één van de betere die ik gespeeld heb jaar.Conscience NL schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:52:
Heb Prey ook opgepikt tijdens Black Friday. Moet er nog aan beginnen, maar hij lijkt mij ook best vet. De setting doet mij een beetje denken aan Alien: Isolation.
Heeft iemand Hellblade gespeeld? Ik heb al een paar keren gelezen dat dit echt een super goede game is.
Jammer genoeg is hij enkel digitaal te krijgen, dat houdt me momenteel nog tegen om hem te kopen.
Jammer genoeg is hij enkel digitaal te krijgen, dat houdt me momenteel nog tegen om hem te kopen.
Hellblade vond ik echt een verassing, echt steengoed! qua storytelling zit het absoluut goed in elkaar. de gameplay is wel grappig maar verwacht hier geen wonderen van.Anton.net schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:46:
Heeft iemand Hellblade gespeeld? Ik heb al een paar keren gelezen dat dit echt een super goede game is.
30 euro had ik er zelf voor betaald en voor de ervaring vond ik het absoluut een goede prijs, maar na 1x uitspelen heb ik er niets meer mee gedaan.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja daar lijkt het wel een beetje op. Alien is alleen een van mijn grootste miskopen ooit. Ik ben die game 3x opnieuw begonnen, maar ik begrijp het gewoon niet denk ik. Vaagheid alom. Mensen die ineens zonder verklaring op je gaan schieten als je een lijn over loopt.Conscience NL schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:52:
Prey is qua gameplay gelukkig heel anders.
Toch fijn dat ik zo op de valreep nog even het beste spel van het jaar speel (voor mij dan): Nier: Automata.
Manman, wát een spel en wat verbleken er dan een hoop doorsnee games, vergeleken hierbij. Ik dacht de laatste maanden dat ik in een game-dip zat, maar het lag gewoon aan de content. Nu eindelijk weer eens aan het beeldscherm gekluisterd.
Manman, wát een spel en wat verbleken er dan een hoop doorsnee games, vergeleken hierbij. Ik dacht de laatste maanden dat ik in een game-dip zat, maar het lag gewoon aan de content. Nu eindelijk weer eens aan het beeldscherm gekluisterd.
[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 04-12-2017 09:47 ]
Geweldige game idd, en geweldige soundtrack.Spud82 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:17:
Toch fijn dat ik zo tegen het einde van het jaar, op de valreep nog even het beste spel van het jaar speel (voor mij dan): Nier: Automata.
Ben bij de eerste baas destijds 3x op rij doodgegaan (ben ook meteen op hard begonnen...mijn fout). En moest toen alles opnieuw doen; 45 min gameplay voor Jan Lul. Je kan ook pas saven na een paar uur spelen. Een auto save heeft het spel niet. Veel mensen haken hierdoor al af. Dus het is zeker geen spel voor iedereen!
Gelukkig ben ik blijven spelen. Want ik stond op het punt het spel te verkopen.
ben door mijn spellen heen
ik moet nu iets nieuws proberen, vind ik altijd eng ivm wasted tijd en energie.
Haha herkenbaar, ik heb gelukkig maar 1x het loodje gelegd in de proloog. Maar in eerste instantie dacht ik ook van: wtf, weer helemaal opnieuw beginnen? Toen merkte ik al niet met een standaard game te maken te hebben en eigenlijk kan ik ook deze keuze, hoe frustrerend ook op dat moment, erg waarderen. Ik heb 'm overigens even op easy gezet in het begin, daarna weer normal. Maar die soundtrack is inderdaad hemels.Sefaex schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:41:
[...]
Geweldige game idd, en geweldige soundtrack.
Ben bij de eerste baas destijds 3x op rij doodgegaan (ben ook meteen op hard begonnen...mijn fout). En moest toen alles opnieuw doen; 45 min gameplay voor Jan Lul. Je kan ook pas saven na een paar uur spelen. Een auto save heeft het spel niet. Veel mensen haken hierdoor al af. Dus het is zeker geen spel voor iedereen!
Gelukkig ben ik blijven spelen. Want ik stond op het punt het spel te verkopen.
komt er vandaag een nieuwe kerstdeal op psn ? het was om de 2 dagen maar ik zie nog steeds alleen nba staan.
Waarschijnlijk vanmiddag.lennox-06 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:53:
komt er vandaag een nieuwe kerstdeal op psn ? het was om de 2 dagen maar ik zie nog steeds alleen nba staan.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Heb je zoveel tijd, of speel je gewoon heel weinig spellen?lennox-06 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:43:
ben door mijn spellen heenik moet nu iets nieuws proberen, vind ik altijd eng ivm wasted tijd en energie.
Ik zag gisteren dat ik alleen in mijn backlog map al 20 titels heb staan, waarvan een groot deel zelfs nog nooit is opgestart. En dan heb ik nog een VR map waar o.a. Skyrim nog in staat waarmee ik pas op het begin ben.

Nee heb weinig tijd, en speel alleen spellen die ik echt leuk vind. Meestal lineaire spellen.bram1984 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:01:
[...]
Heb je zoveel tijd, of speel je gewoon heel weinig spellen?
Ik zag gisteren dat ik alleen in mijn backlog map al 20 titels heb staan, waarvan een groot deel zelfs nog nooit is opgestart. En dan heb ik nog een VR map waar o.a. Skyrim nog in staat waarmee ik pas op het begin ben.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik ook voornamelijk, maar dan nog.lennox-06 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:05:
[...]
Nee heb weinig tijd, en speel alleen spellen die ik echt leuk vind. Meestal lineaire spellen.
Waren dat die Androids? Het is alweer een tijd geleden, dus ik weet niet precies meer over welk stuk dat gaat. Voor mij is het eigenlijk wel een van de betere (en ondergewaardeerde) game van deze generatie, vanwege de spanning en op audiovisueel vlak. Maar het is qua gameplay wel heel anders dan Prey inderdaad.bram1984 schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:01:
[...]
Ja daar lijkt het wel een beetje op. Alien is alleen een van mijn grootste miskopen ooit. Ik ben die game 3x opnieuw begonnen, maar ik begrijp het gewoon niet denk ik. Vaagheid alom. Mensen die ineens zonder verklaring op je gaan schieten als je een lijn over loopt.
Prey is qua gameplay gelukkig heel anders.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nee, zover ben ik niet eens gekomen.Conscience NL schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:16:
[...]
Waren dat die Androids? Het is alweer een tijd geleden, dus ik weet niet precies meer over welk stuk dat gaat. Voor mij is het eigenlijk wel een van de betere (en ondergewaardeerde) game van deze generatie, vanwege de spanning en op audiovisueel vlak. Maar het is qua gameplay wel heel anders dan Prey inderdaad.
Het ziet er zeker heel goed uit, maar ik liep echt compleet doelloos rond in dat ruimteschip. Ik heb ook geen moment gehad dat het "kwartje" viel en ik de mechanics een beetje doorhad.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Puur lineair als in: niet-Sandbox?lennox-06 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:29:
[...]
welke spellen raad je me aan buiten grote titels ?
Alle Metro games
Alle Wolfenstein games
Alle Uncharted games
The Last of Us
SOMA
DOOM
Alle Dishonored games
Prey
RE7
Bloodborne (semi-open wereld, maar niet echt sandbox)
Heavy Rain
Beyond Two Souls
Titanfall 2
Limbo
INSIDE
Firewatch
Journey
The Order
Om er een paar te noemen.
valt niet veel meer te spelen voor mij zie ikbram1984 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:37:
[...]
Puur lineair als in: niet-Sandbox?
Alle Metro games
Alle Wolfenstein games
Alle Uncharted games
The Last of Us
SOMA
DOOM
Alle Dishonored games
Prey
RE7
Bloodborne (semi-open wereld, maar niet echt sandbox)
Heavy Rain
Beyond Two Souls
Titanfall 2
Limbo
INSIDE
Firewatch
Journey
The Order
Om er een paar te noemen.
Tegelijk met een nieuwe TV (65" OLED) ook GT Sport gekocht, en dat is toch wel een grafisch pareltje geworden
Draait op de PS4 Pro echt geheel vloeiend. Verder is The Last Guardian, zodra je je frustratie over de onhandige controls hebt laten varen, ook de moeite waard. En als je Limbo en Inside goed vond dan is Little Nightmares een must-play
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nee, het was vrij vaag inderdaad. Ik heb de Alien nog wel gezien, maar het verstoppen was me vrij onduidelijk. Hij kwam toch vrijwel altijd op me af en ik snapte niet waar ik nou wel of niet gezien werd. Jammer, want Alien is in principe wel lachen en ik had zowaar wel lol in de Lingo minigames.bram1984 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:18:
[...]
Nee, zover ben ik niet eens gekomen.
Het ziet er zeker heel goed uit, maar ik liep echt compleet doelloos rond in dat ruimteschip. Ik heb ook geen moment gehad dat het "kwartje" viel en ik de mechanics een beetje doorhad.
gebruikt gta v de kracht van de pro ? iemand verschil gemerkt ? (fullhd)
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 04-12-2017 12:04 ]
neelennox-06 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:04:
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Google -> "gta 5 ps4 pro"lennox-06 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:04:
Mappen? Ik wist niet dat je mappen kon aanmaken. In je console bibliotheek? Dat is handig, toch maar eens naar gaan kijken.bram1984 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:01:
[...]
Ik zag gisteren dat ik alleen in mijn backlog map al 20 titels heb staan, waarvan een groot deel zelfs nog nooit is opgestart. En dan heb ik nog een VR map ...
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Yep. Options indrukken als je op een game staat.retroguy schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:12:
[...]
Mappen? Ik wist niet dat je mappen kon aanmaken. In je console bibliotheek? Dat is handig, toch maar eens naar gaan kijken.
Ik heb de mappen Apps, Overige, Finished, Backlog, VR en Kids.
Mijn finished map is altijd leeg en die map heb ik dus eigenlijk niet. Ik verwijder de games waar ik klaar mee ben. Scheelt disc ruimte. Heb op die manier ook nooit problemen gehad met de 'beperking' van maar 500GB. Prima hoeveelheid voor me.bram1984 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:14:
[...]
Yep. Options indrukken als je op een game staat.
Ik heb de mappen Apps, Overige, Finished, Backlog, VR en Kids.
PSN ID: MrMichel_75
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Het meeste wis ik ook gewoon. Maar games als Bloodborne, HZD, TLoU en Uncharted wil ik om de zoveel tijd nog weleens oppakken, dus die staan hier in. Ik heb 2 TB, dus genoeg ruimte wat dat betreftMisterMichel schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:45:
[...]
Mijn finished map is altijd leeg en die map heb ik dus eigenlijk niet. Ik verwijder de games waar ik klaar mee ben. Scheelt disc ruimte. Heb op die manier ook nooit problemen gehad met de 'beperking' van maar 500GB. Prima hoeveelheid voor me.
Verwijderd
PlayStation Europe
The 3rd of PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas is now live! Grab a big discount on GTAV for the next 48 hours:
https://store.playstation...00411_00-GTAVDIGITALDOWNL
Aanrader GTA V voor €24,99.
The 3rd of PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas is now live! Grab a big discount on GTAV for the next 48 hours:
https://store.playstation...00411_00-GTAVDIGITALDOWNL
Aanrader GTA V voor €24,99.
Tegenwoordig dalen games erg snel in prijs.
Maar GTA V verkoopt als een malle. En kost na 4 jaar nieuw (fysiek) nog gewoon €30-€40.
Nu in de aanbieding voor €25. Terwijl je The Evil Within 2 en Wolfenstein (games van nog geen 2 maanden oud) tijdens Black Friday ook voor €25 kon kopen.
Props voor Rockstar.
Naaien ons waar we bij staan. En het kan ze geen ene shit schelen. Ons boeit het ook geen reet....want heyy het is GTA
it's all about the money it's all about the dum dum dum dee dum dum
Maar GTA V verkoopt als een malle. En kost na 4 jaar nieuw (fysiek) nog gewoon €30-€40.
Nu in de aanbieding voor €25. Terwijl je The Evil Within 2 en Wolfenstein (games van nog geen 2 maanden oud) tijdens Black Friday ook voor €25 kon kopen.
Props voor Rockstar.
Naaien ons waar we bij staan. En het kan ze geen ene shit schelen. Ons boeit het ook geen reet....want heyy het is GTA
it's all about the money it's all about the dum dum dum dee dum dum
[ Voor 24% gewijzigd door Sefaex op 04-12-2017 13:36 ]
het is gewoon asociaal, ze verdienen echt kneiterveel geld met die ingame aankopen van shark cards.Sefaex schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:34:
Tegenwoordig dalen games erg snel in prijs.
Props voor Rockstar.
iedereen loopt wel over EA heen, maar eigenlijk is het in GTA Online nog vele malen erger.
en dan ook niet eens een singleplayer dlc uitbrengen he
[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 04-12-2017 13:41 ]
Omdat gta 5 z'n waarde houdt is het klantontvriendelijk?
het is gewoon gierig. maar dat is mijn persoonlijke mening.Nieuwevolger schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:42:
Omdat gta 5 z'n waarde houdt is het klantontvriendelijk?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Wat een onzin. Dit is gewoon vraag en aanbod. Rockstar is geen liefdadigheidsinstelling.DigitalError schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:44:
[...]
het is gewoon gierig. maar dat is mijn persoonlijke mening.
Als jij een product zou verkopen waar blijkbaar nog steeds een enorme vraag naar is, zou jij dan je prijs omlaag gooien terwijl je weet dat dit totaal niet nodig is?
Bij EA krijg je er met een beetje geluk een schrale singleplayer van 4 uur bij. Dat is pas gierig, maar volgens mij hebben ze daar redelijk de deksel op de neus gekregen met alle kritiek. Ik vind GTA persoonlijk echt boring shit, maar gemiddeld ben je wel een uur of 50 bezig met die game, naast het multiplayer component.
Rockstar mag zoveel verdienen als ze willen met GTA 5. Voor velen is het nog steeds meest gespeeld spel, als ik kijk hoe regelmatig ze updates uitbrengen mogen de andere uitgevers een voorbeeld van nemen. Zo zijn nog een aantal spellen wat van mij nog meer mag verdienen (bloodborne en dying light). Heb altijd respect voor uitgevers die zulke goede spellen uitbrengen.
Ik heb rond de 1700 uur in gta zitten, en het is ook echt een beest van een spel. maar wat ze nu doen met die prijzen van items in gta online slaat gewoon helemaal nergens meer op. dat is echt alleen maar om shark cards te verkopen want niemand gaat zo veel zitten grinden om dat allemaal bij elkaar te sparen. een vliegtuig of auto voor 5 miljoen+ is al geen uitzondering meer helaas. dat haalt voor mij de lol er een beetje af helaas.
Ja de shark cards zijn er om de walhes te uitmelken en dat vind ik ook gierig. Maar dat heeft verder niks met de base prijs van de game te maken. En de meeste mensen die ik hier op tweakers zie zeuren voor singelplayer dlc zijn nog hyprocriet ook, want hoe vaak lees je hier wel niet op tweakers dat dlc de kind van de duivel is?
ik heb persoonlijk niks tegen dlc, betaald of onbetaald ik zou het zo kopen namelijk. maar dan heb je een compleet pakket. en mits de inhoud goed is natuurlijk. maar ik ga nooit betalen voor 1 voertuig of wat dan ook, dat is gewoon dikke onzin.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Daarin geef ik je groot gelijk, hoewel er blijkbaar dus zat mensen zijn die dit eraan uit willen geven. Dan zouden ze gek zijn om het niet te doen.DigitalError schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:17:
Ik heb rond de 1700 uur in gta zitten, en het is ook echt een beest van een spel. maar wat ze nu doen met die prijzen van items in gta online slaat gewoon helemaal nergens meer op. dat is echt alleen maar om shark cards te verkopen want niemand gaat zo veel zitten grinden om dat allemaal bij elkaar te sparen. een vliegtuig of auto voor 5 miljoen+ is al geen uitzondering meer helaas. dat haalt voor mij de lol er een beetje af helaas.
Er is nog wel een verschilletje tussen een Game die vooral bedoeld is voor online multiplayer, waar je je flink moet inkopen om mee te doen waar als je er 100'en euros tegenaan smijt je nog niks kan hebben omdat je 637x een crappy loot krijgt uit je random box (EA) (of 600 uur dingen doen om content te unlocken)DigitalError schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:36:
[...]
het is gewoon asociaal, ze verdienen echt kneiterveel geld met die ingame aankopen van shark cards.
iedereen loopt wel over EA heen, maar eigenlijk is het in GTA Online nog vele malen erger.
en dan ook niet eens een singleplayer dlc uitbrengen he
En een voornamelijk gericht op single player game, waar ook een online component bij zit waar je extra goodies kan kopen voor een fixed price (R* GTA)
GTA online trok me nooit zo omdat er tig Rambo's rondlopen die gewoon alles kapot maken wat ze zien (inclusief mij
DLC is idd kind van de duivel als het content is die eigenlijk al in de originele game had moeten zitten.Nieuwevolger schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:21:
Ja de shark cards zijn er om de walhes te uitmelken en dat vind ik ook gierig. Maar dat heeft verder niks met de base prijs van de game te maken. En de meeste mensen die ik hier op tweakers zie zeuren voor singelplayer dlc zijn nog hyprocriet ook, want hoe vaak lees je hier wel niet op tweakers dat dlc de kind van de duivel is?
(alsin, het was af bij release van de game, maar is eruit gestript omdat het gebruikt wordt om meer geld te verdienen bovenop die 60eu die de orignele game kost)
Als het later geprogrammeerde content is, zal dat wel meevallen
[ Voor 35% gewijzigd door YakuzA op 04-12-2017 14:42 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vind dat gezeur over GTA Online altijd maar overdreven. Als je een paar x de heists doet kan je prima wat sportwagens en straaljagers kopen. Als je een ‘miskoop’ hebt gedaan kan je ze gewoon weer verkopen. En doordat de updates verder gratis zijn krijg je ook geen gesplitste community. R* heeft het gewoon goed voor elkaar.
Ik heb nooit sharkcards gebruikt en heb me er zeker een jaar prima mee vermaakt. Ik heb alleen zelf wat minder met die over de top content van tegenwoordig.
Ik heb nooit sharkcards gebruikt en heb me er zeker een jaar prima mee vermaakt. Ik heb alleen zelf wat minder met die over de top content van tegenwoordig.
Weet iemand toevallig wanneer die Skyrim patch komt voor VR? Ik las het ergens (kan het ook niet meer vinden). Ik hoop ergens op een ps pro patch, iets betere graphics zou ik niet heel erg vinden.
Gister de 1e dungeon doorheen gekomen, waar je die puzzel's hebt. Ik was even vergeten was die laatste was voor die deur open te maken met de claw, maar was toch vrij lastig te 'lezen/zien' nu. Die kleine details zijn echt best moeilijk te zien.
Gister de 1e dungeon doorheen gekomen, waar je die puzzel's hebt. Ik was even vergeten was die laatste was voor die deur open te maken met de claw, maar was toch vrij lastig te 'lezen/zien' nu. Die kleine details zijn echt best moeilijk te zien.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dit kun je beter in het VR topic vragen, maar dat was een post op Reddit. Voor zover ik weet is er niets bekend qua datum. Ik denk verder ook niet dat je grafisch iets hoeft te verwachten hoor. Daar is ook niets over gezegd.MyKey schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:01:
Weet iemand toevallig wanneer die Skyrim patch komt voor VR? Ik las het ergens (kan het ook niet meer vinden). Ik hoop ergens op een ps pro patch, iets betere graphics zou ik niet heel erg vinden.
Oh damn. Ik dacht dat ik in de VR topic zatbram1984 schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:33:
[...]
Dit kun je beter in het VR topic vragen, maar dat was een post op Reddit. Voor zover ik weet is er niets bekend qua datum. Ik denk verder ook niet dat je grafisch iets hoeft te verwachten hoor. Daar is ook niets over gezegd.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Gratis PSplus spellen zijn vanaf morgen zeker te downloaden?
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Vanaf 6 decMillZ schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:03:
Gratis PSplus spellen zijn vanaf morgen zeker te downloaden?
Ik weet niet helemaal of dit mag hier, maar een grappige situatie, gisteren Sinterklaas gevierd, en leuk genoeg wilde mijn schoonvader een Nintendo E-shop kaart aan me geven, voor de Switch
.
Hij kwam echter thuis met een Playstation store kaartje t.w.v 20,-. Helaas niet te ruilen. Iemand geïnteresseerd in ruilen/overkopen?
Ik heb namelijk geen Playstation.
Hij kwam echter thuis met een Playstation store kaartje t.w.v 20,-. Helaas niet te ruilen. Iemand geïnteresseerd in ruilen/overkopen?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ruilen voor een tientje.Inverted_World schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:17:
Ik weet niet helemaal of dit mag hier, maar een grappige situatie, gisteren Sinterklaas gevierd, en leuk genoeg wilde mijn schoonvader een Nintendo E-shop kaart aan me geven, voor de Switch.
Hij kwam echter thuis met een Playstation store kaartje t.w.v 20,-. Helaas niet te ruilen. Iemand geïnteresseerd in ruilen/overkopen?Ik heb namelijk geen Playstation.
Verwijderd
PlayStation Europe
Turn your PS4 and TV into an aquarium fit for a supervillain with Aqua TV:
https://blog.eu.playstati...upervillain-with-aqua-tv/

Dit aquarium voor de PS4 moet ik hebben, wie wil er nog meer een aquarium?

Nee.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:12:
PlayStation Europe
[afbeelding]
als het gratis was was het misschien grappig, maar ze beginnen over een 30% ps+ discount dus dan zal het wel een tientje of meer kosten

Als ze een beetje slim zijn, gaan ze mee met de hype en vragen ze gewoon voor iedere vis een bepaald bedrag.DigitalError schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:19:
als het gratis was was het misschien grappig, maar ze beginnen over een 30% ps+ discount dus dan zal het wel een tientje of meer kosten![]()
* Darth Vader vissen alleen via loot boxes.
"Shark" card
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
5 december.
De games worden altijd aangekondigd op de laatste woensdag van de maand, en komen dan gratis in de Store de eerste dinsdag die daarop volgt
https://www.hln.be/ihln/g...-doodt~a81b0a15/#comments
*zucht* Gaan we nu weer dezelfde discussies voeren en dan een gecensureerd game krijgen ? Een kind dat vermoord wordt in een film is geen probleem, maar als het in een game gebeurt (zelfs door een NPC), staan ineens een hoop mensen up hun achterste poten.
*zucht* Gaan we nu weer dezelfde discussies voeren en dan een gecensureerd game krijgen ? Een kind dat vermoord wordt in een film is geen probleem, maar als het in een game gebeurt (zelfs door een NPC), staan ineens een hoop mensen up hun achterste poten.
Tsja.. er gaan zelfs stemmen op voor het verbieden van roken in games films series etc..
Want stel je voor...
Moorden, zuipen, drugs, sex etc kan allemaal wel.
Maar roken? Nee nee dat kan écht niet
-
Maar goed afgezien daarvan, vind ik sommige dingen zeker smakeloos en totaal niet nodig. Shockeren om te shockeren..
Er is ook weldegelijk een enorm verschil tussen naar zoiets kijken (films series) of het echt zélf uitvoeren (games)
Dit heeft een heel ander psychologisch effect op jonge, nog te vormen hersenen..
(Misschien niet dit geval, maar gewoon in t algemeen)
Dus dat snap ik ergens wel
Want stel je voor...
Moorden, zuipen, drugs, sex etc kan allemaal wel.
Maar roken? Nee nee dat kan écht niet

-
Maar goed afgezien daarvan, vind ik sommige dingen zeker smakeloos en totaal niet nodig. Shockeren om te shockeren..
Er is ook weldegelijk een enorm verschil tussen naar zoiets kijken (films series) of het echt zélf uitvoeren (games)
Dit heeft een heel ander psychologisch effect op jonge, nog te vormen hersenen..

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 04-12-2017 19:19 ]
Volgens wat ik in het artikel zelf lees, en van wat ik zelf gezien heb qua trailer e.d. is er hier van die punten totaal geen sprake van:poor Leno schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:17:
1. Je voert zelf het doden helemaal niet uit. Het is de vader, een NPC, die zijn kind vermoordt.
2. Meer zelfs, je krijgt het m.i. zelfs niet eens te zien. Want je hoort geroep en gaat gaan kijken en vindt het kind dood.
EDIT: ah ja, je schreef zelf ook al 'niet in dit geval'. Ben niet meer zo goed wakker

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 04-12-2017 19:28 ]
Was het niet in GTA5 dat het spel begon dat je in (een van) de eerste SP missies gelijk met een groepje mannen een heel trein/metro-station met mensen moest eehhmm omleggen met machinegeweren?
Ik vond het totaal geen lekker begin van een spel i.i.g. en heb ook niet geschoten (terwijl ik heus niet vies ben van shooters).
Ik vond het totaal geen lekker begin van een spel i.i.g. en heb ook niet geschoten (terwijl ik heus niet vies ben van shooters).
Nee, dat is niet juist.zetje01 schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:40:
Was het niet in GTA5 dat het spel begon dat je in (een van) de eerste SP missies gelijk met een groepje mannen een heel trein/metro-station met mensen moest eehhmm omleggen met machinegeweren?
spoiler:
Het begint met bankoverval.
In Call Of Duty: Modern Warfare 2 zit de mission: No Russian, misschien bedoel je die.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 04-12-2017 19:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waarom heb je niet geschoten op poppetjes ?zetje01 schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:40:
Het is net andersom, de games komen de eerste dinsdag van de maand bekendmaking de woensdag ervoor. Scheelt meestal niks, maar als de eerste van de maand op een woensdag valt staan er meestal wel weer mensen een week te vroeg te vragen wanneer de nieuwe spellen bekend worden gemaaktTwixie schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:27:
[...]
5 december.
De games worden altijd aangekondigd op de laatste woensdag van de maand, en komen dan gratis in de Store de eerste dinsdag die daarop volgt
Ik denk dat david cage gewoon geniet van deze controversie.
Top, dat was 'm!Jumpman schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:44:
[...]
Nee, dat is niet juist.
In Call Of Duty: Modern Warfare 2 zit de mission: No Russian, misschien bedoel je die.
Het enige wat mij echt een rot gevoel gaf in GTA5 was het martelen van die Indonesische meneer met Trevor.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat kan mij het boeien wat de mainstream media van Detroit vindt? Ik ga het gewoon spelen.
Deze meneer heeft ook wel een punt:Twixie schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:06:
https://www.hln.be/ihln/g...-doodt~a81b0a15/#comments
Even denken...Pete Schoonhuys
In sprookjes worden kinderen met schering en inslag achtergelaten in een bos om te sterven door ouders of boze stiefmoeders. Misschien moeten we dit culturele erfgoed ook maar op de brandstapel gooien.
Hans & Grietje: Een kinderlokkende en -etende heks & (stief) ouders die hun kinderen dumpen in een groot eng bos om zelf lekker te batsen.
Sjaak en de bonenstaak: Een kinderen etende reus.
Sneeuwwitje: Een heks die kinderen vergiftigd.
De vos Reinaerde: Vreet een onschuldige konijnenfamilie op die hem vertrouwde.
De rattenvanger van Hamelen: Een kinderlokker.
Pinokkio: Kinderlokkers en kinderarbeid.
De GVR: Kinder etende reuzen. "Botten bij de vensterbank gevonden".
Gelukkig zijn onze sprookjes wél heel kindvriendelijk
Deze week komen Space Hulk Deathwing en Dead Rising 4 uit
[YouTube: https://youtu.be/CLN1uKpfvcs]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@Vrijdag Best wel veel plezier gehad aan DeadRising 1&2 op de Xbox 360. Deel 3 was echter wel heel erg matig.
Ik ben na het zien van de trailers van Deel 4 bang dat dit weer zo is. Besturing uit 2005 en weer die tergende timed based gameplay.
Had leuk geweest als ze die game naar 2017 hadden getilt op het gebied van Gameplay, cut scenes enz.
Ik ben na het zien van de trailers van Deel 4 bang dat dit weer zo is. Besturing uit 2005 en weer die tergende timed based gameplay.
Had leuk geweest als ze die game naar 2017 hadden getilt op het gebied van Gameplay, cut scenes enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ah nee hè. Dat vond ik in deel 1 en 2 al zo vreselijk. Daar ben ik ook al snel afgehaakt omdat het op een gegeven moment meer een race was tegen de klok in plaats van lekker spelen. Ik had gehoopt op een soort Dying Light maar dan wat meliger. Ik heb een enorme schurfthekel aan timing in spellen, zo ben ik ook gestopt met GoW 1&2. Het komt op mij over als een volslagen achterlijke manier om een spel "uitdagender" te maken.Donstil schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:54:
@Vrijdag weer die tergende timed based gameplay.
Dan wacht ik eerst de recensies en youtubefilmpjes wel even af voordat ik het aanschaf, mocht ik dat alsnog willen doen.
Bedankt voor de tip!
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 05-12-2017 00:06 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als het goed is heb je in DR4 geen time-based gameplay maar gewoon missies die je altijd kunt starten. Het grote probleem was eerder dat je niet meer overal wapens hebt liggen (maar eerder een handvol per winkel bv) en dat de focus meer kwam te liggen op het combineren van wapens. Dat laatste weerhoud me nog wel van het aanschaffen en ik wacht wel totdat de game een tientje is of zoDonstil schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:54:
@Vrijdag Best wel veel plezier gehad aan DeadRising 1&2 op de Xbox 360. Deel 3 was echter wel heel erg matig.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dead Rising 4 lijkt me weinig aan. De game probeert een beetje té grappig te zijn, wat mij betreft. Dan zet ik mijn geld toch liever op Days Gone.
Space Hulk ziet er op het begin tof uit, maar toen ik de vijanden en combat zag, haakte ik af.
Space Hulk ziet er op het begin tof uit, maar toen ik de vijanden en combat zag, haakte ik af.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken