Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dead Rising 4 is gigantische troep, heeft volgens mij ook onwijs slecht verkocht op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Tweakers,

Ik zit te overwegen om een playstation 4 te halen omdat ik te lui ben <knip> Dat blijkt ja.. Zie topicwarning

[ Voor 46% gewijzigd door Grotman op 05-12-2017 13:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:55:
Hallo Tweakers,

Ik zit te overwegen om een playstation 4 te halen omdat ik te lui ben en het te duur vind om mijn game pc up to date te houden. Nu heb je een playstation 4 normaal en playstation 4 pro. Is het de meer prijs waard om voor de Pro te gaan?

Mvg
Ja. Wil je onderbouwende argumenten? Die zijn te vinden in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Hallo Tweakers,

Ik zit te overwegen om een playstation 4 te halen omdat ik te lui ben en het te duur vind om mijn game pc up to date te houden. Nu heb je een playstation 4 normaal en playstation 4 pro. Is het de meer prijs waard om voor de Pro te gaan?

Mvg
Je hebt de "oude" Playstation 4, de nieuwe Playstation 4 Slim (wat compacter en stiller) en de nieuwe Playstation 4 Pro (wat sneller en dus meer grafische details, 4K ondersteuning en iets kortere laadtijden). In dit forum kun je inderdaad veel hierover vinden. Veel plezier met lezen! :)

Make music, not war

Acties:
  • +24 Henk 'm!
Ik zou sowieso voor de Pro gaan..

Sinds dat ik een Pro heb, gaat alles beter. Ik win nu wel altijd met games, mensen vinden me veel aardiger en vrouwen geven me nu plots wel aandacht.
Ik voel me veel gelukkiger en blijk ook veel gezonder dan eerst. Ik waardeer het leven gewoon veel meer nu, en het leven waardeert mij ook meer.
De belastingdienst geeft me alleen maar belastingvoordelen en de zon schijnt nu ook altijd hier!

Het is gewoon een stukje geluk in een doosje!

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Nu online

musiman

Poor Leno = Happy Leno now. :D

Maar ik zou ook voor de Pro gaan.

Wat zeg ik? Ik HEB DE PRO. :P :P :P en ben er super blij mee. Zeker ook omdat de PS VR bril veel beter presteert met de PS4 Pro dan met de langzamere varianten.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:53
Hallo Tweakers,

Mvg
Heb je 4K tv of ga je die binnenkort kopen? of ga je voor de PS VR?
Ga voor de pro,

Heb je 1080P tv en ga je voorlopig niet over op 4K? En heb je ook geen PS VR?
Ga voor de Slim

Acties:
  • +3 Henk 'm!
God of war 4 release date gelekt ?
Afbeeldingslocatie: https://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2017/12/GofOfWar-1024x477.jpg
Today the North American PlayStation Store was updated with a March 22nd, 2018 release date for the upcoming God of War by Sony Santa Monica.

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 05-12-2017 10:34 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Nu online

musiman

dm-dutchman schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:32:
[...]

Heb je 4K tv of ga je die binnenkort kopen? of ga je voor de PS VR?
Ga voor de pro,

Heb je 1080P tv en ga je voorlopig niet over op 4K? En heb je ook geen PS VR?
Ga voor de Slim
Oneens. Ook met een 1080P tv heeft de Pro zijn voordelen en is het beeld scherper dan met de Slim. Maar deze discussie is hier al eens geweest. ;)

Ik heb trouwens gisteren Driveclub VR binnen gekregen, die ga ik van de week even proberen, helaas nu nog geen tijd voor.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hallo Tweakers,

Mvg
Waar een topic warning al niet goed voor kan zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Mega Man 11 komt in het najaar van 2018 naar PS4:

[ Voor 32% gewijzigd door Tweakmans op 05-12-2017 11:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Hallo Tweakers,

Mvg
Helaas is deze vraag al (te) vaak voorbij gekomen in dit topic. Hierdoor kun je (ook helaas) soms wat botte antwoorden krijgen zoals 'zoek zelf even in dit topic'.

@Jumpman heeft begin vorige maand een mooie samenvatting gemaakt.
* MisterMichel is nog steeds van mening dat die samenvatting in de topicwarning zou moeten staan.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 23:51
Nice, dat zal de datum wel zijn!

Edit: op de startpagina van Gamemania staat: PS4 PRO + Lost Legacy + Gran Turismo voor 335 euro.
Wanneer ik verder klik naar het artikel, wordt de Pro vervangen door een Slim.
Het zal wel een fout zijn, maar misschien toch de moeite om te proberen als je nog een Pro zoekt?

[ Voor 42% gewijzigd door Anton.net op 05-12-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:01:
[...]

Nice, dat zal de datum wel zijn!

Edit: op de startpagina van Gamemania staat: PS4 PRO + Lost Legacy + Gran Turismo voor 335 euro.
Wanneer ik verder klik naar het artikel, wordt de Pro vervangen door een Slim.
Het zal wel een fout zijn, maar misschien toch de moeite om te proberen als je nog een Pro zoekt?
Waaruit maak je op dat dit een Pro is? Op de doos op het plaatje staat gewoon een Slim afgebeeld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duurt lang!! :'(
Maar nog steeds AC Origins niet uit en Far Cry komt ook nog tussendoor.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:38:
[...]

Waaruit maak je op dat dit een Pro is? Op de doos op het plaatje staat gewoon een Slim afgebeeld hoor.
Ze hebben het alweer aangepast. Eerst stond er een Pro incl GT op de startpagina.

Ik ben wel tevreden met 22 maart voor God of War.
Shadow of the Colossus komt al uit op 6 februari en Detroit komt normaal ook uit voor GoW.
Daarom begon ik te twijfelen of GoW niet pas voor mei ofzo zou zijn.
Dit weekend zullen we meer weten. Ik hoop dat ze in 1 keer de meeste release dates voor 2018 bekend maken. Een gokje
januari: Detroit
februari: Shadow of The Colossus
maart: GoW
juni: Spiderman
augustus: Days Gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net Ah okay, ik dacht dat je het plaatje wellicht verwarde. :)

Ja we zitten gebakken met exclusives in 2018, niet normaal meer. Ik verwacht Days Gone echter wel pas rond de feestdagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De PS Plus-games voor december zijn nu gratis te downloaden uit de store:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nEm3auO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meteen maar toegevoegd.

Ik zie dat Evil Within en Walking Dead seizoen 2 ook geen drol meer kosten als je Plus hebt, dus ach, die ook maar meegenomen. Schuif die PS5 maar door naar 2030 ergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Darksiders 2 is echt een topgame vind ik. Uitspelen op Deathinitive zeg ik. Erg uitdagend!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:06
Ik ben momenteel mijn backlog aan het verkleinen.

Van mij mag God of War wel wat later uitkomen. Ni no Kuni 2 wordt ook uitgesteld als ik de berichten op internet moet geloven.

Shadow of Colossus is dus de enige game die ik in het eerste kwartaal ga kopen. Goed nieuws voor de portemonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:25:
@Anton.net Ah okay, ik dacht dat je het plaatje wellicht verwarde. :)

Ik verwacht Days Gone echter wel pas rond de feestdagen.
ja dat zou goed kunnen. Ik heb bijna geen gameplay gekeken, maar ik heb wel vernomen dat de game momenteel nog erg ruw en onaf aanvoelt. Hopelijk halen ze 2018 wel, 2019 is voor TLoU II.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:12:
[...]

Ze hebben het alweer aangepast. Eerst stond er een Pro incl GT op de startpagina.

Ik ben wel tevreden met 22 maart voor God of War.
Shadow of the Colossus komt al uit op 6 februari en Detroit komt normaal ook uit voor GoW.
Daarom begon ik te twijfelen of GoW niet pas voor mei ofzo zou zijn.
Dit weekend zullen we meer weten. Ik hoop dat ze in 1 keer de meeste release dates voor 2018 bekend maken. Een gokje
januari: Detroit
februari: Shadow of The Colossus
maart: GoW
juni: Spiderman
augustus: Days Gone
Ik pak mijn glazenbol er even bij :D

2018
Q1: Shadow of the Colossus
Q2: God of War
Q3: Detroit/Days Gone
Q4: Spider-man/Final Fantasy VII Remake

2019
Q1: Kingdom Hearts 3
Q2: The Last of Us 2
Q3: Death Stranding
Q4: Ghost of Tsushima

2020:
PS5 met Horizon Zero Dawn 2 als launch titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Niemand die het heeft over Dreadnought?

Gratis (MMO?) die nu in open-beta is. Maar even downloaden om te kijken of het wat is...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:41
Martinspire schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:44:
Niemand die het heeft over Dreadnought?

[video]
Gratis (MMO?) die nu in open-beta is. Maar even downloaden om te kijken of het wat is...
Ik vond deze trailer geweldig:

"What was that?"
"Probably just minor debris Sir!"

_O-

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb nog geen enkele God Of War game gespeeld :$
Weet ook nog niet of de aankomende game iets voor mij is. Ben beetje bang dat het te moeilijk voor mij is ?
Met welke game kan ik het het beste vergelijken qua gameplay? Darksiders ?

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 05-12-2017 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

-SaveMe- schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:23:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb nog geen enkele God Of War game gespeeld :$
Weet ook nog niet of de aankomende game iets voor mij is. Ben beetje bang dat het te moeilijk voor mij is ?
Ja. Vooral heel hard bruut button smashen. ;) En als je 'm op easy zet kan elke aap Kratos tot het einde brengen. Als je hem voor het interessante verhaal wil kopen moet je 'm misschien laten liggen (al vind ik mythologie wel erg interessant, dus heb ze met veel plezier gespeeld)...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:27:
[...]

Ja. Vooral heel hard bruut button smashen. ;) En als je 'm op easy zet kan elke aap Kratos tot het einde brengen. Als je hem voor het interessante verhaal wil kopen moet je 'm misschien laten liggen (al vind ik mythologie wel erg interessant, dus heb ze met veel plezier gespeeld)...
Darksiders vond ik geweldig en was qua 'button mashen' voor mij goed te doen. Fighting games zijn wat dat betreft te ingewikkeld en niet leuk voor mij en ik heb altijd het idee dat GoW die kant opgaat voor wat betreft ingewikkelde combos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Als je nog nooit een hack en slash game hebt gespeeld, zou ik juist met God of War beginnen.
Erg toegankelijk..

God of War 3 Remastered kost ook geen drol.

Als je een PS3 hebt, ben je nog goedkoper uit!

De nieuwe God of War gaat wel gebruik maken van een "over the shoulder" camera angle. Dus het ziet er iets anders uit dan de oudere God of War games.

[ Voor 15% gewijzigd door Sefaex op 05-12-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:30:
[...]

Als je nog nooit een hack en slash game hebt gespeeld, zou ik juist met God of War beginnen.
Erg toegankelijk!

God of War 3 Remastered kost ook geen drol.
Mss dat ik dan maar eens het ga oppakken bij het aankomende deel. Weet dat het een grote franchise is, maar tot op heden dus altijd geskipped. Moet er overigens wel ergens een gaatje zijn in het drukke gameschema. Tis niet dat er een gebrek aan leuke games is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben bij deel 3 halverwege afgehaakt. Werd wat saai en generiek. In 4 heb ik dan wel weer bovengemiddelde interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb ook nog geen God of War game gespeeld.

Ik verwacht dat de nieuwe GoW heel erg als een Naughty Dog gaat aanvoelen. Aan de trailers en gameplay is duidelijk te zien dat Santa Monica dezelfde kant op wil als ND. Dat was in The Order 1886 ook al the zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:48:
[...]

Ik heb ook nog geen God of War game gespeeld.

Ik verwacht dat de nieuwe GoW heel erg als een Naughty Dog gaat aanvoelen. Aan de trailers en gameplay is duidelijk te zien dat Santa Monica dezelfde kant op wil als ND. Dat was in The Order 1886 ook al the zien.
Vind ik persoonlijk goed nieuws. Vind games met een over the shoulder camera angle (zoals Resident Evil 4 het ooit heeft geïntroduceerd) veel lekkerder spelen.

Ik maak me niet zo druk over de nieuwe God of War. De grote Sony games zijn altijd goed.

Tuurlijk heb je ook de Knackjes, The Order 1886, Driveclub die matige reviews kreeg, inFamous die erg repetitief was.

Maar zelfs de wat mindere Sony titels waren gewoon prima games.

Laatst nog de platinum trophy van Knack 2 gehaald. En ik snap eerlijk gezegd niet waar al die Knack haat vandaan komt. Of Knack 1 moet heel bagger zijn geweest (heb die ook niet gespeeld). Vond deel 2 iig een prima game.

Heb me er goed mee vermaakt!

[ Voor 14% gewijzigd door Sefaex op 05-12-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:33:
Dead Rising 4 lijkt me weinig aan. De game probeert een beetje té grappig te zijn, wat mij betreft. Dan zet ik mijn geld toch liever op Days Gone.
Days Gone lijkt mij ook erg tof idd. Is dat al een release van bekend?
Ik zie hem bij webshops op 31/12/2018 maar dat lijkt mij een placeholder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Donstil nee er is nog bekend rond een release date voor days gone. Ik zou op 2019 rekenen.

Hoop bij god of war alleen niet dat dat kind te irritant gaat worden, zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Days Gone lijkt mij ook erg vet, Maar ik denk ook dat dat 2019 gaat worden. Niet zo erg, genoeg grote releases komend jaar!

Is het al tijd voor een klein Game of the year opsommingtje ? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The game awards van donderdag nacht heeft al een mooie bevestigde line up:
Metro exodus
Fortnite
Pubg
Sea of thieves
Death stranding wordt zwaar geteased.

Ook een goeie kans op rocksteady nieuwe ip, nieuwe tomb raider, nieuwe telltela games en nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:24:
@Donstil nee er is nog bekend rond een release date voor days gone. Ik zou op 2019 rekenen.

Hoop bij god of war alleen niet dat dat kind te irritant gaat worden, zit ik niet op te wachten.
Gadsie dat is ook nog ver zeg :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Donstil schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:20:
[...]

Days Gone lijkt mij ook erg tof idd. Is dat al een release van bekend?
Ik zie hem bij webshops op 31/12/2018 maar dat lijkt mij een placeholder.
The Last Guardian werd een paar maanden voor de release aangekondigd.
Het kan best snel gaan hoor. En we hebben het hier over een releasedatum.

Ik zou even het PSX evenement afwachten.

Ik vind de PS4 line-up van 2018/2019 ERG goed. Maar ik vind Days Gone persoonlijk niet zo heel speciaal. Heeft niks uniek, ziet er een beetje generic uit. Een beetje het vervelende achterneefje van Uncharted en The Last of Us. De zoveelste zombie game!

Begrijp me niet verkeerd. Vind de graphics er ERG goed uitzien. Ook best knap hoe realistisch die horde zombies eruit zien. Maar heb nergens een WOW-gevoel. Iets dat ik bij de andere PS4 exclusives wel had.

Krijg bij Days Gone helaas een groot been there done that gevoel

Maar goed, hopelijk heb ik het mis. En wordt het een topgame van jewelste !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ze bij Sony ook wel dachten, een game waarbij je veel zombies neer knalt doen het altijd wel goed kwa verkoop. Ook al is de game zelf niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Bend Studio heeft eigenlijk nog niet veel bewezen. Days Gone is hun eerste console game. Om die reden blijf ik toch wat voorzichtig over Days Gone.

The game awards zal weer lekker cringe worden. Zolang ze maar Death Stranding of Tomb Raider tonen ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:05:
Bend Studio heeft eigenlijk nog niet veel bewezen. Days Gone is hun eerste console game. Om die reden blijf ik toch wat voorzichtig over Days Gone.

The game awards zal weer lekker cringe worden. Zolang ze maar Death Stranding of Tomb Raider tonen ben ik tevreden.
Ze volgens mij ook verantwoordelijk voor sypron filter voor de ps1. Maar sinds de psp focussen zich inderdaad alleen op handhelds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Zijn hier mensen met een goeie HDMI splitter die werkt met de PS4 Pro en PSVR? Ik heb zojuist een König KNVSP3432 getest. Leek een prima ding voor dit doel, want hij doet 4K60 met alle toeters en bellen (18Gb/s). Hij werkt dan ook prima voor weergave van alle mogelijk signalen, maar de PSVR wil er niet mee werken. De PS4 loopt alleen maar te mauwen dat ie de PSVR niet kan vinden. Op dit moment ben ik in staat om die hele PSVR het raam uit te flikkeren, want ik gebruik 'm toch praktisch niet en het gezeik met het NIET supporten van HDR (wat dachten ze daar bij Sony....) maakt het echt een kansloos ding :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe Souls like game in april 2018; Sinner: Sacrifice for Redemption

Ziet er wel interessant uit! Beetje Dark Souls meets Darksiders vibe

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 05-12-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sefaex schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:47:
[...]

Ik vind de PS4 line-up van 2018/2019 ERG goed. Maar ik vind Days Gone persoonlijk niet zo heel speciaal. Heeft niks uniek, ziet er een beetje generic uit. Een beetje het vervelende achterneefje van Uncharted en The Last of Us. De zoveelste zombie game!

Begrijp me niet verkeerd. Vind de graphics er ERG goed uitzien. Ook best knap hoe realistisch die horde zombies eruit zien. Maar heb nergens een WOW-gevoel. Iets dat ik bij de andere PS4 exclusives wel had.

Nou dat heb ik een beetje met de komende line-up. Die is voor mij persoonlijk niet zo interessant en kijk ik eigenlijk alleen uit naar TLOU2 en DaysGone als het aankomt op Sony titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:29:
Een nieuwe Souls like game in april 2018; Sinner: Sacrifice for Redemption

[video]

Ziet er wel interessant uit! Beetje Dark Souls meets Darksiders vibe
Hmm loop er nog niet echt warm voor al vind ik Darksouls en DS-achtige games echt de bom...

Nioh met seasonpass aangeschaft tijdens black friday en geniet van elke seconde van de game.... O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:47:
[...]

Niks uniek? Hoeveel open wereld third person games ken jij nog meer waarin grote snelle zombie hordes zitten en waarin je een biker op een motor speelt? Wat mij betreft kan dit de ultieme open wereld Walking Dead simulator worden. Alleen Dead Rising Is vergelijkbaar, maar zelfs dat lijkt er verder niet echt op.

Ik kijk uit naar Days Gone omdat ik de game juist iets unieks vind doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:31:
[...]

Niks uniek? Hoeveel open wereld third person games ken jij nog meer waarin grote snelle zombie hordes zitten en waarin je een biker op een motor speelt? Wat mij betreft kan dit de ultieme open wereld Walking Dead simulator worden. Alleen Dead Rising Is vergelijkbaar, maar zelfs dat lijkt er verder niet echt op.

Ik zou alleen Dying Light kunnen noemen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sefaex schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:57:
Laatst nog de platinum trophy van Knack 2 gehaald. En ik snap eerlijk gezegd niet waar al die Knack haat vandaan komt. Of Knack 1 moet heel bagger zijn geweest (heb die ook niet gespeeld). Vond deel 2 iig een prima game.

Heb me er goed mee vermaakt!
Ik vond de eerste erg vermakelijk en het tweede deel ligt al klaar om aan te beginnen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sefaex schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:39:
[...]
Ik pak mijn glazenbol er even bij :D

2018
Q1: Shadow of the Colossus
Q2: God of War
Q3: Detroit/Days Gone
Q4: Spider-man/Final Fantasy VII Remake

2019
Q1: Kingdom Hearts 3
Q2: The Last of Us 2
Q3: Death Stranding
Q4: Ghost of Tsushima

2020:
PS5 met Horizon Zero Dawn 2 als launch titel.
Cyberpunk 2077 en red dead redemption 2 moet je ook nog ergens invoegen ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
[...]

Je hebt een punt

Maar we hebben beide maar 1 of 2 filmpjes van het spel gezien dus het kan alle kanten op. Als het survival element goed is uitgewerkt en het echt zombies vs hoofdrol speler is; een game waarbij overleven echt de boventoon voert. Dan kan het best een vette game worden.

Maar als het meer een basic third person shooter is, waar je vaak met oneindig veel kogels tegen andere bendes vecht (ga naar kamp zus en zo en vermoord bendelid *** bla bla bla). Tja, dan is dit helaas geen spel voor mij.

Maar goed, hopelijk krijgen we bij PSX meer te zien (wellicht een nieuwe trailer en een releasedate om de hype op te voeren)

Nu we het toch over Sony Bend hebben. Van mij mogen ze samen met Bluepoint wel een Sypthon Filter Remake uitbrengen. _/-\o_
YakuzA schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:38:
[...]

Cyberpunk 2077 en red dead redemption 2 moet je ook nog ergens invoegen ;)
Dit zijn alleen PS4 exclusives

Maar Cyberpunk en Red Dead worden idd erg vet.

Wordt weer een mooi gamejaar :9

EDIT: Zie dat ik Ni No Kuni 2 wel ben vergeten. Maar die komt uit in Q1 2018

[ Voor 12% gewijzigd door Sefaex op 05-12-2017 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft zelf gezegd dat alle games die op de e3 2018 als datum aangeven, in het eerste helft uit komen, spiderman dus ook.
Januari: dissidia final fantasy
Februari 2018: shadow of the collosus
Maart: god of war en yakuza 6
Eerst helf 2018: spiderman
Detroid is ook bevestigd voor 2018.
Dreams krijft met de psx waarschijnlijk ook een releasedate.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:51
Pfff hoe moet ik alle exclusieves en andere games tussen mn gt sport tijd gaan plannen...
Heb zelfs de dlc van horizon amper gespeeld omdat gt sport gewoon mn aandacht vraagt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hier net zo. Wat een k#tspel he :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
dvdkiwi schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:19:
Hier net zo. Wat een k#tspel he :P
Hahaa idd verschrikkelijk spel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-10 14:01

Voxalizer

Quicksilver Bullets

v8power67 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:17:
Pfff hoe moet ik alle exclusieves en andere games tussen mn gt sport tijd gaan plannen...
Heb zelfs de dlc van horizon amper gespeeld omdat gt sport gewoon mn aandacht vraagt.
Joh, ga eens gauw HZD spelen... Kan ik eindelijk weer eens bovenaan mijn friendlist staan in GT. :+

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
mod-edit: Dit soort advertenties horen thuis op Vraag en Aanbood, niet op het forum!

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 06-12-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
[...]

Ander platform, maar State of Decay lijkt er nog wel het meest op denk ik. Wel minder grote hordes, maar toch groot genoeg om je zorgen te maken :P

Verder left4dead, maar ook die is wel wat anders. Ik vind het verder geen probleem, maar vind het eerder jammer dat ze weer lijken te kiezen voor zombies en niet iets anders infected (ala TLOU). Dat geeft namelijk weer wat vernieuwde gameplay

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zijn er al ergens lijstjes gelekt van de kerst deals 2017? :P Was vorig jaar wel handig namelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Paulus07

Nog niks geen leaks gelezen, maar ik of anderen gaan de deals wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hee zit er een soort 'lift to wake' functie op de nieuwe controllers :?

Als mn PS op 'donker' staat en mn controller is nog aan, dan gaat ie van de screensaver af, als ik de controller oppak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

PS Store's 12 Deals of Christmas continues today with a big discount on Need For Speed Payback:

https://store.playstation...05986_00-NFS1800000000001

De korting is nog niet ingegaan en toch posten ze het al. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:11:
PlayStation Europe‏

PS Store's 12 Deals of Christmas continues today with a big discount on Need For Speed Payback:

Kijk ik verkeerd? Hier is de deal GTAV voor 24,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:11:
PlayStation Europe‏

nu wel 34,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
poor Leno schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:56:
Hee zit er een soort 'lift to wake' functie op de nieuwe controllers :?

Als mn PS op 'donker' staat en mn controller is nog aan, dan gaat ie van de screensaver af, als ik de controller oppak :)
Heeft er altijd al ingezeten volgens mij, is gewoon het motion control gedeelte in de ds4 controller.
Heb dit echt al vaker gehad, en is al een hele tijd aanwezig zover ik weet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ik heb vorige week zaterdag een PS4 pro gekocht. Was hier in Duitsland €284,- kan niet klagen over de prijs. Tot nu heb ik nog geen enkele game gespeeld.

Maar wacht op de volgende spellen totdat ze binnenkomen:
- Wolfenstein nieuwe deel €27,- inclusief verzendkosten.
- Mafia 3 + DLC €17,59 inclusief verzendkosten.

Deze hebben helaas niet de Boost modus ingebakken in de game. Waardoor je de kracht niet meteen zult zien op de PS4 Pro.

[ Voor 7% gewijzigd door theduke1989 op 06-12-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
theduke1989 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:50:
Ik heb vorige week zaterdag een PS4 pro gekocht. Was hier in Duitsland €284,- kan niet klagen over de prijs. Tot nu heb ik nog geen enkele game gespeeld.

- Wolfenstein nieuwe deel
- Mafia 3 + DLC.

Deze hebben helaas niet de Boost modus ingebakken in de game. Waardoor je de kracht niet meteen zult zien op de PS4 Pro.
Volgens mij hebben beide games ps4 pro support via patch. Dit is stukken beter dan alleen boost mode zeg maar ;)

Edit :
mafia 3 Dynamic resolution scaling in between 1440 and 1800p. 1080p super-sampling. Overall increases to shadow quality, motion blur and draw distance in all resolutions.

Wolvenstein 2 doet 1440p resolutie.

Beide downsamplen naar 1080p mits je geen 4k tv hebt :)

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 06-12-2017 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ah super, wordt daar wel blij van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Misschien iets voor in de topic start / warning :
https://www.resetera.com/...s4-pro-enhancements.3101/
Alle games met ps4 pro support, tot in de details uitgewerkt wat er veranderd welke resoluties en welke fps en/of stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:40
Die 12 days of Christmas deals vallen wel behoorlijk tegen tot nu toe. Maar misschien verwacht ik ook wel teveel.. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Nu online

musiman

Malfunctions schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:15:
Die 12 days of Christmas deals vallen wel behoorlijk tegen tot nu toe. Maar misschien verwacht ik ook wel teveel.. :)
Het valt je tegen? Dit kersverse NfS Payback spel nu al in de aanbieding? Uhm...

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:40
musiman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:17:
[...]

Het valt je tegen? Dit kersverse NfS Payback spel nu al in de aanbieding? Uhm...
In mijn beleving is dat een spel met matige reviewscores en waarschijnlijk ook bijbehorende verkopen. Zou me daarom ook niets verbazen als SW Battlefront er bij zit.

Zoals ik al aangaf verwacht ik misschien teveel, maar een echte recente topgame voor 27,99 ofzo, dat zou nou eens een leuke deal zijn.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Nu online

musiman

Tja, ik zou ook wel Skyrim VR voor € 27,95 willen aanschaffen, maar ik denk niet dat dit deze Kerst aanbieding zal gebeuren.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 00:09

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Daar heb ik hem ook gekocht, de pro.
Gek was dat er een bundel naast stond voor 110 euro meer.
Ik heb hem ook gekocht met Wolfenstein.
Die boost mode heeft dan geen nut?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Dying Light de complete versie voor €18,- is een mooie deal. Net als de eerste Wolfenstein en uitbreiding voor €5 per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zowel Wolfenstein 2 als Mafia 3 hebben een Pro patch hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
v8power67 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:10:
Misschien iets voor in de topic start / warning :
https://www.resetera.com/...s4-pro-enhancements.3101/
Alle games met ps4 pro support, tot in de details uitgewerkt wat er veranderd welke resoluties en welke fps en/of stabiel.
Handig overzicht bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:28:
[...]

Zowel Wolfenstein 2 als Mafia 3 hebben een Pro patch hoor..
Hey spuit 11 kijk eens boven je :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Japanse action RPG Dragon's Crown Pro komt hier uit in de lente van 2018
As a remaster of the acclaimed 2013 hack-and-slash action-RPG, Dragon’s Crown Pro will give both fans of the game (and newcomers) a chance to experience the game in a new light on PS4, with the game officially set to arrive in the West next year.

Publisher Atlus has announced that Dragon’s Crown Pro will be heading to the West in Spring 2018, after the title was previously revealed back in September for a Japanese release in early 2018. Specifically, the new release will retail for $49.99 USD ($64.99 CAD), according to Atlus.

Spreekt mij persoonlijk niet aan, al helemaal niet door dat side scrolling ...

EN ....
Divinity: Original Sin II Team Tease a January PAX South Announcement
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/48/Divinity_Original_Sin_2_cover_art.jpg/220px-Divinity_Original_Sin_2_cover_art.jpg

Krijg ik dan toch mijn zin ? Komt Divinity Original Sin 2 naar consoles / PS4 ?

[ Voor 208% gewijzigd door -SaveMe- op 06-12-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malfunctions schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:21:
[...]
Zou me daarom ook niets verbazen als SW Battlefront er bij zit.
Ik dacht dat dat wishful thinking zou zijn, maar als ik terugkijk hoe snel SW:BF 1 (want ik neem aan dat je het over de II hebt) in prijs gezakt is, is het nog niet onwaarschijnlijk : https://psprices.com/regi...star-warstm-battlefronttm .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt flauw trouwens.. Altijd supertraag beginnen met downloaden van dingen (maar pas na de eerste 10 seconden, dus natuurlijk op t moment dat je net bent weggelopen)

En pas na 2-3x pause/resume, wél op volle snelheid gaan.. Je ziet dat ding gewoon met zn onschuldige smoel: 'Oh je wilt snel downloaden? Oooh zeg dat dan..'

Ze proberen je gewoon eerst af te schepen met langzame speeds.. wss om bandbreedte te sparen ofzo

}:|

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 06-12-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

Volgens mij riep Larian ooit dat als de PC versie een succes zou zijn er een consoleversie zou komen, dus die zal dan idd wel worden aangekondigd.

Ik kon niet wachten en heb m op de PC gekocht, maar ik kom er nog niet echt ‘in’. Het is vele malen moeilijker dan het eerste deel voor mijn gevoel, echt zo vaak dood gegaan in battles al tijdens de eerste paar uur.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

poor Leno schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:59:
Echt flauw trouwens.. Altijd supertraag beginnen met downloaden van dingen (maar pas na de eerste 10 seconden, dus natuurlijk op t moment dat je net bent weggelopen)

En pas na 2-3x pause/resume, wél op volle snelheid gaan.. Je ziet dat ding gewoon met zn onschuldige smoel: 'Oh je wilt snel downloaden? Oooh zeg dat dan..'

Ze proberen je gewoon eerst af te schepen met langzame speeds.. wss om bandbreedte te sparen ofzo

}:|
Heb je al bij de ziggo geklaagd? :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
De game awards beginnen om 2u30? (nacht van donderdag op vrijdag)
Pff, misschien toch maar niet kijken dan, ik moet om 9u vertrekken naar de les.

Alleen al voor de humor tijdens de Twitch streams zou ik willen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:47:

Ik vind het het niet waard. De verhouding bestaat voor 60 procent gelul en tussen door zal er nog een live band spelen... er zijn ook trailers van films bevestigd waar niemand op zit te wachten. Krijg je noog trailers van games die al uit zijn zoals fortnite en pubg. En zo hou je voor maximaal 30 minuten aan trailers die interresant zijn voor een show van 2,5/3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Anton.net schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:47:

Sony Conference op de E3 kijk ik wel altijd in de nacht.

Maar game awards vind ik tot nu toe altijd tegenvallen.

Weet niet of ik daarvoor ga opblijven.

Die Geoff Keighley loopt alleen maar iedereen op te hypen op twitter. Uiteindelijk valt het toch tegen!

Veel exclusive PS4 stuff zou ik sowieso niet verwachten. Aangezien Sony 2 dagen later met hun eigen show komt.

Ben wel benieuwd of we meer te zien krijgen van Death Stranding en uhhh DMC 5 (blijkbaar geleaked).

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 06-12-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Is er eigenlijk een persconferentie op de psx ?
Kan er niks over vinden.
Wil wel zien uiteraard als er eentje komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn! Elex is wel erg vet, maar ook erg meoilijk. Zowel de quests, je kunt ze echt failen en quest hebben invloed op andere quests en hoe npc's tegen je aankijken. Alle dingen die je doet hebben consequenties, klein en groot. En dan de combat...

...zit nog in het begin gebied proberen wat te levellen. Maar het is echt uitkijken geblazen, letterlijk om elke hoek/steen loert het gevaar. Insta death is just seconds away:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:21:
Is er eigenlijk een persconferentie op de psx ?
Kan er niks over vinden.
Wil wel zien uiteraard als er eentje komt.
Ja een presentatie op de nacht tussen vrijdag en zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:43:
[...]

Ja een presentatie op de nacht tussen vrijdag en zaterdag.
Top ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Voor wie nog op zoek is naar een SSHD: de 1TB Firecuda kost momenteel 45 euro bij Amazon
Het is niet helemaal duidelijk of het om de 500gb of 1TB versie gaat, maar nadat ik betaald heb staat toch echt 1TB op de factuur. We will see...

Voor dat bedrag vind ik het wel de moeite om te upgraden van een gewone HDD.
In de voorbije 2 jaar kwam ik altijd toe met 1TB, dus ik zal het nog wel uithouden tot aan de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat een demo van Lost Sphear in de PSN store. Deze jRPG komt in januari uit!

Afbeeldingslocatie: https://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2017/05/LostSphear.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Van het weekend toch even proberen mee te doen met de Monster Hunter beta exclusief voor PS Plus leden. Ben erg benieuwd naar het spel en het is een van de weinige non VR titels waar ik momenteel naar uitkijk.

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 ... 39 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)