• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
mijn ps4 pro blaast alleen geluid als ik spellen op 'resolutie' stand zet. voor de rest is hij muisstil.

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik hoor mijn (Black friday Amazon.de Zwart) pro soms blazen wanneer ik HZD aan het spelen ben, meestal tijdens cutscenes. De DVD speler, wanneer hij gebruikt word, is ook wel luid maar niet meer dan ik verwacht (gebruik die dingen al 10+ jaar niet meer in mijn PC's) en vaak word hij niet intensief gebruikt (tot nog toe)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Hier ook een relatief still pro. Alleen in de zomer maanden af en toe wat geluid, maar niet te vergelijken met mijn vorige (non slim, pre cuh1200 oid) ps4.

Wat dat betreft heb ik geen geluk met mijn main consoles :P
vorige gen was dat x360, die pas bij mijn 3e aanschaf enigsinds acceptabel is qua geluid. Daarna een ps3 slim gekocht die ik echt NOOIT gehoord heb.....maar ja, daar veel minder op gespeeld.

En nu dus ps4, die idd ook best herrie kan maken. Gelukkig mijn pro dus al een stuk minder maar nog steeds niet ideaal, sinds kort een one S erbij en die is ook heerlijk stil (toegegeven die heeft ook nog niet echt iets zwaar hoeven te spelen, binnenkort is assasins creed bf er op los laten......dan moet ie iig iets van 3d gfx op het beeld toveren).

10 second ninja DONE

Hier ook stil :)

Maar ik hoor wel een lichte prrrrrrrrrrrrt als ik BF1 draai, rechtsboven de USB poorten, waar de fan zit.
Anders niet.

Hebben jullie dit ook?

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Wat ik niet snap is dat mijn PS4 in slaapstand constant staat te loeien. Terwijl ik er echt niets mee doen.
Ik heb dat nu al op 4 verschillende tijden geconstateerd. Rond 3 uur 'snachts, 7,15 en 21 uur.
Ik ga maar over op totaal uit, want dit gaat nergens over.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Pheace schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:46:
Ik hoor mijn (Black friday Amazon.de Zwart) pro soms blazen wanneer ik HZD aan het spelen ben, meestal tijdens cutscenes. De DVD speler, wanneer hij gebruikt word, is ook wel luid maar niet meer dan ik verwacht (gebruik die dingen al 10+ jaar niet meer in mijn PC's) en vaak word hij niet intensief gebruikt (tot nog toe)
Misschien dat dit het ook wel is hoor. Ik lees veel gemixte reacties, de een zegt dat mijn geval niet goed is en ik een RMA moet aanvragen, de ander zegt weer dat het normaal is.

Ik gaf in mijn vorige post al de vergelijking met mijn game PC (geen dvd/blu-ray drive, alleen SSD's) die pal naast de PS4 staat en deze is echt fluisterstil. Ik schrok dus ook echt van de 'herrie' die de blu-ray drive van de PS4 maakt. De fans vind ik redelijk stil, het is echt het lezen van een schijf wat gewoon gigantische herrie met zich mee brengt.

Ik ben er nog niet over uit, denk dat ik het nog even aan kijk en verder zoek op internet, wellicht een belletje naar Sony.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sefaex schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:58:
Ik hoor bij mijn Pro van Amazon.de wel een ratelend geluid (niet erg hard, ook niet heel storend) als ik een spel opstart.

Het waren alleen digitale games die ik heb gespeeld tot nu toe (PES 2018, BF1 en Yakuza Kiwami 2). Dus aan een blu-ray disc kan het niet liggen.

Mijn vorige Pro was met name bij Horizon Zero Dawn erg luidruchtig (zoemgeluid).

Maar het schijnt een bekend probleem te zijn. Je Pro is niet stuk oid. Het is gewoon een luidruchtig apparaat.
Je moet ook een beetje geluk hebben. Veel mensen klagen dat hun Pro erg veel geluid produceert. Maar ik lees ook verhalen van mensen die zeggen dat hun Pro muisstil is.

Als je een echte stille PS4 wil moet je de Slim halen. Die was altijd muisstil bij mij. Alleen de eerste PS4 en Pro zijn luidruchtig.

[...]

Schijnt ook bij Call of Duty en Destiny 2 het geval te zijn.
Ik hoor de PS4 echt amper als ik CoD WW2 start en speel. Ik hoor de disc even spinnen uiteraard.
(Ik speel veel met koptelefoon zodat ik de vrouw niet wakker maak en zelfs dan hoor ik de PS4 amper als ik die even afzet)

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:46
Pheace schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:46:
Ik hoor mijn (Black friday Amazon.de Zwart) pro soms blazen wanneer ik HZD aan het spelen ben, meestal tijdens cutscenes
...
Ik heb een pro sinds de release dag, maar sinds een aantal firmware versies terug is de pro hiermee begonnen bij sommige games, bij cutscenes en bij wachtschermen begint de fan te blazen.

bijvoorbeeld in de lobby schermen van battlefield 2 of cod WW II of de HZD cutscenes begint die te blazen, zodra je weer zelf aan het spelen bent valt de fan weer naar de stille stand.

Het lijkt mij dat ze die momenten gebruiken om even de warmte uit je ps4 pro te blazen. Het lijkt mij normaal gedrag wat bij meer pro's voorkomt. Het zou ook best kunnen dat de game ontwikkelaars zelf dit kunnen sturen en dan die momenten hiervoor gebruiken. In ieder geval is je ps4 pro niet stuk, want dit komt bij veel meer mensen voor.

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
Mijn PS4 Slim gebruik ik nu al een jaar en ik heb dat ding echt nooit horen blazen. Moet soms echt ff checken of dat ding nou aan of uit staat (als de tv al uit staat), want aan het geluidsniveau is dat niet af te leiden (en hij heeft ook geen power on/off lampje dat in het oog springt... gelukkig).

Ik stoor me enorm aan apparaten waarvan de fans hoorbaar staan te blazen (ook bij laptops vind ik dat gewoon een ontwerpfout) dus voorlopig waag ik me nog niet aan een upgrade naar de Pro. Laat Sony maar met een Pro Slim versie komen met een beter ontwerp.
hostje schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:26:
Mijn PS4 Slim gebruik ik nu al een jaar en ik heb dat ding echt nooit horen blazen. Moet soms echt ff checken of dat ding nou aan of uit staat (als de tv al uit staat), want aan het geluidsniveau is dat niet af te leiden (en hij heeft ook geen power on/off lampje dat in het oog springt... gelukkig).

Ik stoor me enorm aan apparaten waarvan de fans hoorbaar staan te blazen (ook bij laptops vind ik dat gewoon een ontwerpfout) dus voorlopig waag ik me nog niet aan een upgrade naar de Pro. Laat Sony maar met een Pro Slim versie komen met een beter ontwerp.
Ik hoor mijn Pro ook zelden. Ik heb bovendien een headset op als ik er ff lekker voor ga zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online

je hebt ook geen pro he die zwaardere taken kan uitvoeren qua graphics en framerate. de normale spellen werken ook gewoon muisstil op een pro.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:51

Alleen bij FFXV hoorde ik mn pro echt volle bak blazen. Maar daar heeft de game volgens mij een update voor gekregen. Heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Voor de rest is ie echt heel stil.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
poor Leno schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:11:
Hier ook stil :)

Maar ik hoor wel een lichte prrrrrrrrrrrrt als ik BF1 draai, rechtsboven de USB poorten, waar de fan zit.
Anders niet.

Hebben jullie dit ook?
Alsof jouw ps4 boven je eigen geschreeuw uit komt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik vind het juist prachtig dat de pro blaast. dan heb ik het idee dat de volle kracht wordt benut :P
Microsoft heeft de aziatische playstation awards gewonnen. Minecraft is namelijk de enigste game die meer dan 2miljoen heeft verkocht op het playstation platform in azie. https://gematsu.com/2017/...ds-2017-winners-announced
Andere titels die meer dan miljoen verkochten waren dq11, ff15 en gta 5.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:21
Ik heb nu 3 modellen gehad: een CUH12, een Slim en een Pro, mijn ervaring:
-De Slim is de stilste. Bij normaal gebruik hoor je hem amper.
Wanneer de fans volledig draaien, maakt hij ook behoorlijk lawaai.
-De CUH12 was bij normaal gebruik een klein beetje luider dan de Slim.
Dat ding kon wel heel warm en luidruchtig worden bij intensief gebruik.
-De Pro is bij normaal gebruik de luidste. Als ik speakers gebruik, en het geluid staat niet heel hard, hoor ik constant het geluid van de Pro, wat wel storend is ja.
Bij intensief gebruik maakt hij ook wel lawaai, maar niet zo extreem als die CUH12.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Anton.net schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:29:
Ik heb nu 3 modellen gehad: een CUH12, een Slim en een Pro, mijn ervaring:
-De Slim is de stilste. Bij normaal gebruik hoor je hem amper.
Wanneer de fans volledig draaien, maakt hij ook behoorlijk lawaai.
-De CUH12 was bij normaal gebruik een klein beetje luider dan de Slim.
Dat ding kon wel heel warm en luidruchtig worden bij intensief gebruik.
-De Pro is bij normaal gebruik de luidste. Als ik speakers gebruik, en het geluid staat niet heel hard, hoor ik constant het geluid van de Pro, wat wel storend is ja.
Bij intensief gebruik maakt hij ook wel lawaai, maar niet zo extreem als die CUH12.
Mijn Pro weet ook wel een aardige bak herrie te produceren. Wat ik gek vind is dat hij bij sommige games nog amper de 30 FPS kan vasthouden maar ook niet 'blaast', maar in een game als Mafia 3 moet hij alle zeilen bijzetten qua rekenkracht en dat is in mijn ervaring ook de game waarbij het ding de fans het hardste heeft staan (overigens ook echt een poeplelijk spel, af en toe doet het nog onder voor GTA San Andreas). Die gameboost functie staat aan maar het effect daarvan moet ik nog ontdekken :z

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
dannbla schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:19:
[...]

Misschien dat dit het ook wel is hoor. Ik lees veel gemixte reacties, de een zegt dat mijn geval niet goed is en ik een RMA moet aanvragen, de ander zegt weer dat het normaal is.

Ik gaf in mijn vorige post al de vergelijking met mijn game PC (geen dvd/blu-ray drive, alleen SSD's) die pal naast de PS4 staat en deze is echt fluisterstil. Ik schrok dus ook echt van de 'herrie' die de blu-ray drive van de PS4 maakt. De fans vind ik redelijk stil, het is echt het lezen van een schijf wat gewoon gigantische herrie met zich mee brengt.

Ik ben er nog niet over uit, denk dat ik het nog even aan kijk en verder zoek op internet, wellicht een belletje naar Sony.
Mijn launch model PS4 heeft van het begin af aan met het lezen van schijfjes boel herrie gemaakt, mijn Pro valt dan wel weer mee daar mee vergeleken. Heb de filmpjes van je bekeken en vond het wel mee vallen eigenlijk, maar ja, kan als je in de ruimte zelf staat toch net ff erger klinken misschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmooK schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:13:
[...]

Alsof jouw ps4 boven je eigen geschreeuw uit komt 8)
Nou je moet het zo zien, ik moet gewoon wat luider praten om boven de PS uit te komen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas kicks off today with savings on Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

☃ New discount goes live every 48 hours ☃

https://store.playstation...07399_00-CRASHNSANETRLOGY

€24,99
Goddammit nog meer aanbiedingen ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
https://store.playstation...00808_00-INFINITYRUNNERHD

Die vertaling. Mein Gott :')
Beschrijving
De Infinity is het grootste ruimteschip ooit gebouwd door de mens -kind gooide in de leegte van de ruimte om de mensheid veilig te stellen een nieuw huis tussen de sterren . Echter, in plaats van het ontdekken van het paradijs , de inwoners van De Infinity opende de deur naar een lang vergeten nachtmerrie . Diep van binnen deze Leviathan iets vreselijks jaagt , uit mythen en legenden de laatste weerwolf besluipt het schip. Het spel draait om een gevangene wanhopig proberen om de rottende schip en de klauwen van de terreur binnen te ontsnappen . Het is een schokkend aangename sci-fi actie running game waarin de speler gebruik maakt van technieken en bewegingen geïnspireerd door de disciplines van parkour en mixed martial arts . Naast deze ontwijkende elementen is er ook gevechten secties in het spel waar een dynamische targeting systeem wordt gebruikt waarin wordt gepleit voor een snelle reflex combinaties . Infinity Runner packs veel in een super slick sci-fi actie -bundel en met het opnieuw uitvindt de running game genre.

Dit product biedt ondersteuning voor de volgende talen:Engels
:F ;w :)F

[ Voor 88% gewijzigd door Vrijdag op 30-11-2017 15:51 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37

• Sagat
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:10:
PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas kicks off today with savings on Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

€24,99
niet verkeerd voor deze best nieuwe game remaster, maar ik wil hier zelf niet meer dan 20 en nog liever minder dan 10 voor betalen, het zijn tenslotte oude ps1 games. Ik blijf dus nog lekker wachten.

10 second ninja DONE

• Aenea
Sony zorgt ervoor dat er eind januari geen cent meer over is! Want ook in januari zijn er nieuwjaarsaanbiedingen...

Zucht....

En mijn backlog groeit en groeit...

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:39
N-sane trilogy lijkt me eigenlijk erg leuk. Misschien maar kopen :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn!. in Azie krijgen zij als plus games oa Knack en Ratchet & Clank!

Die laatste had ik ook wel willen hebben. Niet een titel die ik direct zou kopen, maar wel leuk als gratis game :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Van de week me nacon revolution pro controller opgehaald, maar beval me echt niet..
Nog meer mensen die met nacon controller spelen?

Vind de sticks en de l2/r2 echt niet fijn.
Denk dat ik hem maar weer ga verkopen helaas.
Wou graag een “xbox” controller gebruiken, maar dez tipt na mijn idee totaal niet aan een xbox controller.

• Anton.net
-SaveMe- schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:23:
Damn!. in Azie krijgen zij als plus games oa Knack en Ratchet & Clank!

Die laatste had ik ook wel willen hebben. Niet een titel die ik direct zou kopen, maar wel leuk als gratis game :9
Ratchet & Clank is echt top hoor, ik raad je zeker aan om deze te spelen! De graphics zijn echt fantastisch en de gameplay is heel goed. Om de vergelijking weer te maken: Ratchet & Clank is veel beter en leuker dan de Crash Bandicoot remake.

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:10:

€24,99
Slechte aanbieding kost die ook bij de Mediamarkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-Nexus- schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:23:
[...]

Slechte aanbieding kost die ook bij de Mediamarkt.
Goeie aanbieding van de MediaMarkt! :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Aenea
fevo-1190 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:43:
Van de week me nacon revolution pro controller opgehaald, maar beval me echt niet..
Nog meer mensen die met nacon controller spelen?

Vind de sticks en de l2/r2 echt niet fijn.
Denk dat ik hem maar weer ga verkopen helaas.
Wou graag een “xbox” controller gebruiken, maar dez tipt na mijn idee totaal niet aan een xbox controller.
Heb 'm ook geprobeerd maar vond het ook niks dus heb 'm snel weer weggedaan.

Heb nu een Scuf Impact, bevalt me vele malen beter! Maar voor mij waren niet alleen de knoppen hinderlijk, kon ook niet wennen aan de stick placement, de Scuf heeft weer normale stick placement...

• fevo-1190
Aenea schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:08:
[...]

Heb 'm ook geprobeerd maar vond het ook niks dus heb 'm snel weer weggedaan.

Heb nu een Scuf Impact, bevalt me vele malen beter! Maar voor mij waren niet alleen de knoppen hinderlijk, kon ook niet wennen aan de stick placement, de Scuf heeft weer normale stick placement...
Ja ga hem weer verkopen helaas.
Waar heb je de scuf controller vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
fevo-1190 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:10:
[...]

Ja ga hem weer verkopen helaas.
Waar heb je de scuf controller vandaan?
Van GameGear: http://www.gamegear.be/controllers-128?brand%5B%5D=77

Ze zijn nu wel iets duurder ziet ik!

• fevo-1190
Dan zal ik eerst de nacon verkopen anders wel een hele dure hobby zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@fevo-1190 Kijk ook eens naar de FPS Strikepack indien het je puur om de paddles gaat. Hele goedkoper oplossing en super makkelijk te mappen met een simpel knopje. Gebruik 'm al heel lang en erg tevreden over.

• fevo-1190
bram1984 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:52:
@fevo-1190 Kijk ook eens naar de FPS Strikepack indien het je puur om de paddles gaat. Hele goedkoper oplossing en super makkelijk te mappen met een simpel knopje. Gebruik 'm al heel lang en erg tevreden over.
Wow dit is de ideale oplossing ik wis niet dat dit bestond..!
Ook makkelijk als de sticks (zoals bij mij) wederom weer lam zijn , zodat ik hem gewoon op de nieuwe kan bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het PSX programma voor het weekend volgende week. De zaterdag vind ik wel leuk klinken. Geen idee of er nog iets bijzonders te verwachten is verder.

Zaterdag 9 december
  • PlayStation VR game panel (om 20:00 uur NL tijd)
  • Media Molecule presents Dreams (om 21:30 uur NL tijd)
  • IGN ranks the top 10 PlayStation games of all time (om 23:00 uur NL tijd)
Zondag 10 december
  • Ghost of Tsushima: From concept to reveal (om 00:20 uur NL tijd)
  • Uncharted 10th anniversary celebration (om 02:00 uur NL tijd)
  • The Last of Us Part II: Meet the cast (om 03:00 uur NL tijd)
Over noise ....

... Start net de Wolfenstein The new Colossus demo. En mij Pro begint toch een party op te stijgen, zo luid heb ik hem nog nooit gehoord. Was wel een WTF momentje. En de game ziet er nog niet eens zo bijzonder uit imho ...

En Fallout 4 performed beter op de PS4 Pro dan op de One X! :Y)

Eigenlijk zien we bij de One X ook dat native 4K te zwaar is nog. En dat we beter voor een sub resolutie met supersampling met meer details zouden moeten gaan ...

[ Voor 42% gewijzigd door -SaveMe- op 30-11-2017 21:28 ]

• Gandalf68
  • Laatst online: 28-09 11:38
shit,... nieuwe hd in de pro gedaan ... (2 tb sshd van seagate ) usb stick leeg gemaakt en nieuwste firmware van sony site geplukt... pakt ie hem niet ....

Nu dus andere usb stick met sdformat formateren , map maken met PS4 en daarin map met UPDATE en daar die firmware in gooien ... zou moeten werken... (schietgebedje doen zo )

Zie ik iets over het hoofd ???

(ja ps4 uit doen , 7 seconden ingedrukt houden tot tweede piep en dan firmware (optie 7 ) installeren ...
USB stick moet FAT32 geformatteerd zijn!

Net de Destiny 2 trial geprobeerd. Ik wil de singleplayer terzijnertijd wel eens doen voor een nice price! Heeft D2 overigens geen settings voor de Pro. Of gaat dat automatisch ?

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 12:34
Gandalf68 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:12:
shit,... nieuwe hd in de pro gedaan ... (2 tb sshd van seagate ) usb stick leeg gemaakt en nieuwste firmware van sony site geplukt... pakt ie hem niet ....

Nu dus andere usb stick met sdformat formateren , map maken met PS4 en daarin map met UPDATE en daar die firmware in gooien ... zou moeten werken... (schietgebedje doen zo )

Zie ik iets over het hoofd ???

(ja ps4 uit doen , 7 seconden ingedrukt houden tot tweede piep en dan firmware (optie 7 ) installeren ...
De update file werkt niet, je moet de file van bijna 1gig hebben.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
Volgens mij niet. Hoewel ik er zelf net achter kwam dat ik per ongeluk de verkeerde file gedownload heb. :o Zowel de update als de complete firmware heten beide PS4UPDATE.PUP en de hoofdstukken op de firmware pagina lijken ook als twee druppels water op elkaar.

• Gandalf68
oke, damm waar vind ik die file van 1 gig dan... grrrr

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
Gandalf68 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:51:
oke, damm waar vind ik die file van 1 gig dan... grrrr
Het is de onderste link (helemaal onderaan, in het hoofdstuk Perform a New Installation of the System Software)

[ Voor 18% gewijzigd door grun93 op 30-11-2017 22:54 ]

• Gandalf68
heb er nu een van bijna 900 MB ... wat een blamage dat dit zo op elkaar lijkt... grr hopelijk werkt het begon erg aan me zelf te twijfelen en dan mogen ze dit wel eens anders noemen ... je hoort het zo.. aan het downloaden :)

Yes .. ik ben verder... je bent een HELD _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en ja je kijkt er zo over heen ... grrr zo account herstellen en laten ratelen..

[ Voor 17% gewijzigd door Gandalf68 op 30-11-2017 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gandalf68 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:56:
[...]
heb er nu een van bijna 900 MB ... wat een blamage dat dit zo op elkaar lijkt... grr hopelijk werkt het begon erg aan me zelf te twijfelen en dan mogen ze dit wel eens anders noemen ... je hoort het zo.. aan het downloaden :)

Yes .. ik ben verder... je bent een HELD _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en ja je kijkt er zo over heen ... grrr zo account herstellen en laten ratelen..
Bij ongeveer elke walkthrough op internet staat de waarschuwing dat je de onderste grote file moet hebben :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
Laten we het er op houden dat ik op een dwaalspoor zat.... Qua gedachtengang.

En ja dan kijk je wel eens ergens over heen...

Elke gek heeft zijn gebrek
😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vast even likkebaardend vooruit kijken naar 2018

Bring it on! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 00:10:

[video]

Zo zonde dat de concurrent weinig boeiende titels heeft, gaat de X nog meer stof happen :P
Maar heel veel leuks, voorlopig zijn mijn titels voor begin 2018 Ni No Kuni en Monster Hunter World, gaan weer vele uren inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 03-10 16:35
Origins schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:38:
[...]

Zo zonde dat de concurrent weinig boeiende titels heeft, gaat de X nog meer stof happen :P
Afgaande op die video ? staan meer multiplats in dan wat anders.
Nuja different strokes for different folks zeker, ik kijk wel uit naar sea of thieves en state of decay 2, naast ofc de beste multiplats.

Moest ik geen interesse hebben in ook maar 2 MS exclusives had ik ook geen X gekocht want een 500 euro kostende stofhapper ben ik weinig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 07:56:
[...]

Afgaande op die video ? staan meer multiplats in dan wat anders.
Nuja different strokes for different folks zeker, ik kijk wel uit naar sea of thieves en state of decay 2, naast ofc de beste multiplats.

Moest ik geen interesse hebben in ook maar 2 MS exclusives had ik ook geen X gekocht want een 500 euro kostende stofhapper ben ik weinig mee :)
Nee niet afgaande op de video meer als herinnering, Sea of Thieves genoeg mee gedaan om tot de conclusie te komen dat dit heel snel op is voor mij, State of Decay lijkt me wel grappig maar die hype is voor mij ook wel weg.

Maar goed way offtopic, de exclusives van Sony gaan weer veel tijd van mij vreten denk ook zelfs meer dan de multiplats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
metro lijkt me wel weet vet, Anthem en Skull & Bones zag er leuk uit. Geen idee wat voor spel het is maar toch

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
basset schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:16:
metro lijkt me wel weet vet, Anthem en Skull & Bones zag er leuk uit. Geen idee wat voor spel het is maar toch
Metro en Anthem komen ook gewoon op de PS4 uit. :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 00:10:

[video]

Voor mij Red Dead Redemption 2 en Skull&Bones *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een week voor the game awards en psx, dat beloofd wat voor gamers. Ik verwacht dat de the game awards beter wordt dan de persconferenties van afgelopen E3. Grote kans op de nieuwe tomb raider, rocksteady z'n nieuwe ip, Soul caliber 6, halo 6 en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie Anthem wel uitgesteld en gedowngrade worden.

Het meest kijk ik uit naar Spider-Man en naar Days Gone. Ik hoop dat die laatste echt de ultieme Walking Dead simulator wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:51
Nieuwevolger schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:30:
Nog een week voor the game awards en psx, dat beloofd wat voor gamers. Ik verwacht dat de the game awards beter wordt dan de persconferenties van afgelopen E3. Grote kans op de nieuwe tomb raider, rocksteady z'n nieuwe ip, Soul caliber 6, halo 6 en meer.
Verwachten we iets van SE?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26
bram1984 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:32:

Het meest kijk ik uit naar Spider-Man en naar Days Gone. Ik hoop dat die laatste echt de ultieme Walking Dead simulator wordt.
Ja Anthem zou idd wel eens hetzelfde verhaal kunnen worden als bij The Division. Likkebaardend naar de trailers kijken, waar de uiteindelijke versie er toch minder strak (al was het nog steeds prima) er uit ziet.

Desalniettemin een titel waar ik naar uit kijk! Mooie/interessante setting, en de gameplay lijkt leuk.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:10
poor Leno schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:36:
[...]

Voor mij Red Dead Redemption 2 en Skull&Bones *O*
Ik ben bang dat Red dead straks zelfde behandeling krijgt als GTA online en wat is dat verschrikkelijk verpest door shark cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:42:
[...]

Ik ben bang dat Red dead straks zelfde behandeling krijgt als GTA online en wat is dat verschrikkelijk verpest door shark cards
Tsja, ik speel van GTA ook eigenlijk alleen de SP :)

Maar daar komt @^@%$#$#@ geen content voor :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:35:
[...]

Verwachten we iets van SE?
Hele kleine kans dat SE wat laat zien van FF7r om de 30e verjaardag te vieren. Kh3 zal ik helemaal niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Monster Hunter World top of the list voor mij in 2018 (daar heb ik mijn PS4 voor aangeschaft), en Valkyria Chronicles 4 kijk ik ook wel naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amdwarrior schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:42:
[...]

Ik ben vooral bang dat ik (let op, mening) het weer net zo kut vind spelen als alle andere R* spellen, waardoor ik ook deze niet uit zal spelen. Ik ga er in ieder geval niet meer dan € 30,- aan uitgeven, dus ik wacht rustig op een deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Ik heb sinds een paar dagen een Pro (vorige console was de Wii), met VR en ik ben nog steeds flabbergasted vanwege al het moois wat er op te spelen is. I love Black Friday, en VR ook BTW. En ik hou de game aanbiedingen op psprices.com uiteraard goed in de gaten (mooie overzichtelijke site, met alle regio's bij elkaar). En ik zie net dat er weer 101 nieuwe deals zijn. Het is vandaag de 1e van de maand, is dit een maandelijks iets? zoveel nieuwe deals bedoel ik?

[ Voor 6% gewijzigd door retroguy op 01-12-2017 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@retroguy

Elke week/maand zijn er aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:32:

Inderdaad
Anthem zou hetzelfde verhaal als Battlefront en Destiny worden. Ik hoop dat ze nu 2 keer nadenken voor ze het volproppen met microtransacties. Ze gaan nog veel werk hebben om het verdienmodel van die game aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

‘2 for €30’ promotion kicks off today on PlayStation Store for select games, alongside fresh discounts exclusive to PS Plus members. All the info:

https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf174948796

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Nou, als ik die filmpjes zie dan is het voor mij Days gone, Detroit, Metro en SotC. GoW 4 wacht ik nog even mee want ik wil eerst weten of er niet van die achterlijke timed puzzels in zitten. Reden waarom ik nooit verder ben gegaan met deel 1 en 2 bij de spikebox en respectievelijk onderwater poorten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 19:46
Oei, weer een impulsaankoop. Heb de 2TB Firecuda SSHD gekocht.. De laadtijden lijken me sowieso allemaal erg lang moet ik zeggen, dat viel me een beetje tegen.

De SNES en de N64 waren altijd redelijk instant en ik kan me ook niet herinneren dat mijn X360 zo traag was. Als ik die benchmarks zie dan lijkt op een stock HDD een laadtijd van een halve to anderhalve minuut redelijk normaal. Tsja, het is maar wat je gewend bent zullen we maar zeggen. Ook mijn PC-games laden volgens mij een stuk sneller (ok, van SSD wel).

Desalniettemin ben ik héél erg uit aan het kijken naar mijn PS4 Pro.. Hij komt van de Otto, dus er zat 2 weken levertijd op. Iemand hier zei dat hij morgen zou worden verstuurd? Stond/staat dat ergens vermeld?

edit: fuck, kreeg 10 minuten geleden een mail van de Otto binnen dat het vanaf heden nog 2 weken extra duurt.

[ Voor 7% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-12-2017 13:17 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HarmoniousVibe schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:14:
Oei, weer een impulsaankoop. Heb de 2TB Firecuda SSHD gekocht.. De laadtijden lijken me sowieso allemaal erg lang moet ik zeggen, dat viel me een beetje tegen.

De SNES en de N64 waren altijd redelijk instant en ik kan me ook niet herinneren dat mijn X360 zo traag was. Als ik die benchmarks zie dan lijkt op een stock HDD een laadtijd van een halve to anderhalve minuut redelijk normaal. Tsja, het is maar wat je gewend bent zullen we maar zeggen. Ook mijn PC-games laden volgens mij een stuk sneller (ok, van SSD wel).

Desalniettemin ben ik héél erg uit aan het kijken naar mijn PS4 Pro.. Hij komt van de Otto, dus er zat 2 weken levertijd op. Iemand hier zei dat hij morgen zou worden verstuurd? Stond/staat dat ergens vermeld?
Halve tot anderhalve minuut? :?

Zelfs Bloodborne redt het inmiddels wel binnen een halve minuut en die staat bekend om zijn lange laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Ook raar, heb ik gisteren de demo van Knack 2 'gekocht', zie ik nu, als ik knack 2 opzoek via zoekopdracht, zowel bij de demo als bij de volledige game 'gekocht' staan! Helaas staat alleen de demo in de downloadlijst. Onwenselijk dit.

En kun je gratis demo's ook weer uit je downloadlijst verwijderen zonder contact op te hoeven nemen met Sony? Voorkomt vervuiling van de lijst.

[ Voor 24% gewijzigd door retroguy op 01-12-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
bram1984 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:17:
[...]

Halve tot anderhalve minuut? :?

Zelfs Bloodborne redt het inmiddels wel binnen een halve minuut en die staat bekend om zijn lange laadtijden.
Tsja, als ik hier naar de tabel kijk dan zie ik bijvoorbeeld dat Battlefield 1 er volgens de benchmark nagenoeg 110 seconden over doet. Dat is bijna twee minuten :o

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HarmoniousVibe schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:20:
[...]

Tsja, als ik hier naar de tabel kijk dan zie ik bijvoorbeeld dat Battlefield 1 er volgens de benchmark nagenoeg 110 seconden over doet. Dat is bijna twee minuten :o
Die game heb ik niet, dus daarover kan ik niet meepraten. Maar over het algemeen vind ik de laadtijden heel goed te doen. Sowieso krijg ik er niet heel veel mee te maken, want ik gebruik restmode en ga vrijwel direct weer verder waar ik gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
retroguy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:18:

En kun je gratis demo's ook weer uit je downloadlijst verwijderen zonder contact op te hoeven nemen met Sony? Voorkomt vervuiling van de lijst.
Ja dit is al een wens van mij en velen anderen. Ook demo's bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

retroguy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:18:
Ook raar, heb ik gisteren de demo van Knack 2 'gekocht', zie ik nu, als ik knack 2 opzoek via zoekopdracht, zowel bij de demo als bij de volledige game 'gekocht' staan! Helaas staat alleen de demo in de downloadlijst. Onwenselijk dit.

Had ik ook, maar toen ik hem toch aanklikte stond daar wel gewoon een prijs bij en kon ik de volledige game alsnog kopen voor 19,99 (black friday deals), so i did

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bram1984 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:43:
[...]

Die game heb ik niet, dus daarover kan ik niet meepraten. Maar over het algemeen vind ik de laadtijden heel goed te doen. Sowieso krijg ik er niet heel veel mee te maken, want ik gebruik restmode en ga vrijwel direct weer verder waar ik gebleven was.
En zo min mogelijk dood gaan in The Witcher :P
HarmoniousVibe schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:20:
[...]

"de tabel" ?

[ Voor 26% gewijzigd door YakuzA op 01-12-2017 15:00 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
SemperFidelis schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:52:
[...]

Ja dit is al een wens van mij en velen anderen. Ook demo's bijv.
Net contact gehad met de Playstation support afdeling. Je kunt dus geen demo's uit je account verwijderen, helaas. :| Lesson learned, koop niet klakkeloos gratis demo's.

[ Voor 7% gewijzigd door retroguy op 01-12-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Wat een bullshit bij de support afdeling zeg! Ik heb vorige week Battlezone digitaal gekocht, maar een paar dagen later het spel ook op een schijfje gekocht. Ik had de digitale versie nog niet gedownload, en dus een restitutieverzoek gedaan.

Krijg ik vandaag het bericht dat ze helaas niet tot restitutie kunnen overgaan omdat de game al geheel of gedeeltelijk naar mijn console is gedownload. Bullshit, ik heb eergisteren wel de disc opgestart, maar niets gedownload. Net dus gebeld met support en ze bevestigen (dat kunnen ze zien) dat de game voor het eerst via de disc is gespeeld.

Echter, ze kunnen toch niet tot restitutie overgaan omdat het feit dat ik de game later op schijf heb gekocht (ik prefereer schjjfjes vanwege de trage downloadsnelheid die ik heb, max. 10 mbit/s) geen geldige reden is voor restitutie. Weer bullshit, want je hoeft helemaal geen reden op te geven. Dit zeggen ze namelijk in de restitutievoorwaarden:

"Je hebt het recht om je aanmelding bij de hieronder genoemde service binnen 14 dagen zonder opgave van reden te herroepen. De herroepingstermijn loopt tot 14 dagen na de dag dat het contract wordt afgesloten. Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring inlichten* over je besluit om je uit dit contract terug te trekken (bijv. met een per post verzonden brief of via telefoon, fax of e-mail). Je kunt gebruikmaken van het bijgevoegde voorbeeldformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht."

Nu adviseert de helpdesk dame mij om een mail te sturen aan een andere afdeling met mijn klacht. Bullshit nr. 3 dus. Maar ja, zit niets anders op, helaas. Ik heb deze tante wel gevraagd de betreffende voorwaarden die de basis is voor hun restitutie weigering per e-mail aan mij kenbaar te maken. Ben benieuwd.

Kortom, pas hier mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
De (on)mogelijkheden van aankopen via de Store en restitutie zijn voor de meesten hier welbekend ;)

Feit blijft: je zou inderdaad recht moeten hebben op restitutie, als het niet is gedownload en binnen 2 weken aangegeven, maar dan nog is het geen zekerheid dat je dat lukt via de telefonische support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
ralph075 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:22:
[...]

De (on)mogelijkheden van aankopen via de Store en restitutie zijn voor de meesten hier welbekend ;)

Feit blijft: je zou inderdaad recht moeten hebben op restitutie, als het niet is gedownload en binnen 2 weken aangegeven, maar dan nog is het geen zekerheid dat je dat lukt via de telefonische support.
Ik heb het restitutieverzoek uiteraard in eerste instantie via de formele weg gedaan, maar nu die afgewezen wordt maar eens telefonisch contact gezocht, met het hierboven vermelde resultaat. Maar Ik heb inmiddels ook een klacht ingediend. Even duimen en afwachten.

[ Voor 17% gewijzigd door retroguy op 01-12-2017 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
YakuzA schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:59:
[...]

En zo min mogelijk dood gaan in The Witcher :P

[...]

"de tabel" ?
Sorry, vergeten er een linkje achter te plakken: http://www.eurogamer.net/...4-external-storage-tested

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
retroguy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:12:
Ik heb sinds een paar dagen een Pro (vorige console was de Wii), met VR en ik ben nog steeds flabbergasted vanwege al het moois wat er op te spelen is.
Congrats! Van een wii af is het wel een mooi upgrade hehe. Helemaal met Vr (denk ik, die heb ik zelf niet :P )
I love Black Friday, en VR ook BTW. En ik hou de game aanbiedingen op psprices.com uiteraard goed in de gaten (mooie overzichtelijke site, met alle regio's bij elkaar).
Ik heb zelf al via mijn telefoon naar psprices gekeken, en ook net via mijn laptop, maar ik zie geen 'vergelijk prijs op regio optie'.
Ben ik scheel of is deze optie bijvoorbeeld alleen voor registered users? :? Gezien ze ook voor pc en xb games dit bieden en ik toch echt wel een koopjes jager ben moet ik misschien maar gewoon registeren.

Edit:
Even andere kant op geredeneerd voor battlezone, kan je niet proberen je cd in te ruilen? Of heb je die gekocht voor display purposes (niet geheel vreemd voor een retro gamer natuurlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 01-12-2017 16:15 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik wist niet dat mensen zich zo erg irriteerde aan laadtijden waardoor zo honderd(en) euro's aan (s)hdd's, ssd's uitgaven. voor dat geld wacht ik wel fftjes hoor, jullie zijn gekkk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Sagat schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:13:
[...]

Congrats! Van een wii af is het wel een mooi upgrade hehe. Helemaal met Vr (denk ik, die heb ik zelf niet :P )

[...]
.....maar ik zie geen 'vergelijk prijs op regio optie'....

Edit:
Even andere kant op geredeneerd voor battlezone, kan je niet proberen je cd in te ruilen? Of heb je die gekocht voor display purposes (niet geheel vreemd voor een retro gamer natuurlijk)
Die optie is er ook niet. Ik bedoelde te zeggen dat je heel makkelijk rechtsboven een ander land en dus ook, indien van toepassing, een andere regio kan selecteren (vlaggetje kiezen).

Wat battlezone betreft, niet gesealde discs kun je niet meer terugbrengen en zoals ik schreef heb ik de disc al gebruikt. En ik wil de disc ook houden omdat ik anders de hele game moet downloaden, kost met mijn trage verbinding veel tijd. Ik weet, digitale games kunnen goedkoper zijn, maar ja, dat is de prijs die ik betaal om in een prachtig natuurgebied in Gelderland te kunnen wonen, zonder directe buren, maar dus ook zonder snel internet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
retroguy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:22:
[...]

Die optie is er ook niet. Ik bedoelde te zeggen dat je heel makkelijk rechtsboven een ander land en dus ook, indien van toepassing, een andere regio kan selecteren (vlaggetje kiezen).

Wat battlezone betreft, niet gesealde discs kun je niet meer terugbrengen en zoals ik schreef heb ik de disc al gebruikt. En ik wil de disc ook houden omdat ik anders de hele game moet downloaden, kost met mijn trage verbinding veel tijd. Ik weet, digitale games kunnen goedkoper zijn, maar ja, dat is de prijs die ik betaal om in een prachtig natuurgebied in Gelderland te kunnen wonen, zonder directe buren, maar dus ook zonder snel internet. :)
Ah got ya, ik heb redelijk goed internet en vind schijfjes wisselen maar vervelend. Thanks ook voor psprices uitleg!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
retroguy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:22:
[...]Ik weet, digitale games kunnen goedkoper zijn
Dit snap ik dus nooit. ik vraag me af of mensen wel goed genoeg zoeken. je kan ongelofelijke deals maken op marktplaats. daar kunnen de kortingen op psn zelfs niet tegenop. ik denk dat nog steeds veel mensen bang zijn om via mp iets te kopen/laten versturen. 2e handsprijzen van V&A hier vind ik tegenvallen. hier betaal je natuurlijk iets meer voor de zekerheid/user ratings om een goed gevoel te krijgen dat je product daadwerkelijk aan zal komen (ook dat kan soms misgaan)

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 01-12-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
retroguy schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:18:
Wat een bullshit bij de support afdeling zeg! Ik heb vorige week Battlezone digitaal gekocht, maar een paar dagen later het spel ook op een schijfje gekocht. Ik had de digitale versie nog niet gedownload, en dus een restitutieverzoek gedaan.

Krijg ik vandaag het bericht dat ze helaas niet tot restitutie kunnen overgaan omdat de game al geheel of gedeeltelijk naar mijn console is gedownload. Bullshit, ik heb eergisteren wel de disc opgestart, maar niets gedownload. Net dus gebeld met support en ze bevestigen (dat kunnen ze zien) dat de game voor het eerst via de disc is gespeeld.

Echter, ze kunnen toch niet tot restitutie overgaan omdat het feit dat ik de game later op schijf heb gekocht (ik prefereer schjjfjes vanwege de trage downloadsnelheid die ik heb, max. 10 mbit/s) geen geldige reden is voor restitutie. Weer bullshit, want je hoeft helemaal geen reden op te geven. Dit zeggen ze namelijk in de restitutievoorwaarden:

"Je hebt het recht om je aanmelding bij de hieronder genoemde service binnen 14 dagen zonder opgave van reden te herroepen. De herroepingstermijn loopt tot 14 dagen na de dag dat het contract wordt afgesloten. Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring inlichten* over je besluit om je uit dit contract terug te trekken (bijv. met een per post verzonden brief of via telefoon, fax of e-mail). Je kunt gebruikmaken van het bijgevoegde voorbeeldformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht."

Nu adviseert de helpdesk dame mij om een mail te sturen aan een andere afdeling met mijn klacht. Bullshit nr. 3 dus. Maar ja, zit niets anders op, helaas. Ik heb deze tante wel gevraagd de betreffende voorwaarden die de basis is voor hun restitutie weigering per e-mail aan mij kenbaar te maken. Ben benieuwd.

Kortom, pas hier mee op.
Maar waarom “een paar dagen later” dan ineens op schijf kopen? Als je met 10 mbit download dan had je hem namelijk makkelijk “in een paar dagen” kunnen downloaden? Sterker nog dat 10mbit doet dat in een uurtje.

Heb je al deze heissa niet gewoon over jezelf afgeroepen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Monster Hunter Word beta begint bijna

Afbeeldingslocatie: https://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2017/12/MonsterHunterWorld-1.jpg
First of all, the beta will start on December 9th at 9 AM PST, which translates to Noon EST, 5 PM GMT, 6 PM CET and 2 AM (on the 10th) Japan Time. it will end on December 12th at the same hour. We get three full days, even if Capcom did mention that the schedule is subject to possible change.

Of course, an active PlayStation Plus subscription is required. The primary goal of the beta is to test server load and the worldwide matchmaking.

No offline play is included, and you’ll have to be online all the time. That being said, you can enjoy quests alone, and you don’t actually need to use the matchmaking.

You’ll be prompted to choose a name, and then you’ll use the character creation menu to choose your character’s appearance and that of your palico buddy. Unfortunately, you won’t actually be able to customize them for the beta, as there will be six premade male characters, six females, and six palicoes. Of course, the full character creation will be available when the game launches next year.

The beta also doesn’t save the game, so once you finish a play session, you’ll have to restart from scratch. Only quest completion status will be stored in the servers.

After you select your character, you’ll be able to try out all the weapon types in the training area. There will be several targets that you can attack, and an item box that you can use to change weapons.

You can then select your quest, and select your equipment and that of your palico buddy. Equipment can also be changed in running while you’re playing the quest. You can apply to a quest either as leader or party member.

Within the matchmaking menu, you can specify the language if you want to play only with people from a specific area. Japanese, English, French, Italian, German, and Spanish are supported. Communication will be available via voice chat, text, emoticons and gestures.

If you want to play with specific friends, you can give them the code specific to the quest you’re hosting, and then wait as they join. During that time you can still change your equipment and that of your palico. For the beta only, there is no way to join a quest in progress, and you cannot kick other players. You’ll be able to do both things in the final game.

There will be three quests available, two in the Ancient Forest hunting a Great Jagras and an Anjanath, and one in the Wildspire Waste hunting a Barroth.

After each quest, players will be evaluated on a number of factors in the results screen.

There will also be goodies to reward players for their participation. Clearing one of the quests will grant a camo facepaint (that you can see at the bottom of the gallery) that will be unlocked in the final game. Clearing all the quests will grant a set of useful consumable items.

The beta will weigh 5.1 gigabytes for Japan, and 5.9 gigabytes for the west (probably due to localization data). At the moment there is no information about a possible pre-download option.
Meer en screenshots hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
Donstil schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:26:
[...]

Maar waarom “een paar dagen later” dan ineens op schijf kopen? Als je met 10 mbit download dan had je hem namelijk makkelijk “in een paar dagen” kunnen downloaden? Sterker nog dat 10mbit doet dat in een uurtje.

Heb je al deze heissa niet gewoon over jezelf afgeroepen?
Omdat ik de fysieke game in eerste instantie met € 39 te duur vond, maar toen zag ik hem bij Intertoys in de aanbieding voor € 18 euro. Vandaar. En met de heisa komt het wel goed. :) Leer ik ook weer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

robinez schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:37:
[...]

Het lijkt mij dat ze die momenten gebruiken om even de warmte uit je ps4 pro te blazen. Het lijkt mij normaal gedrag wat bij meer pro's voorkomt. Het zou ook best kunnen dat de game ontwikkelaars zelf dit kunnen sturen en dan die momenten hiervoor gebruiken. In ieder geval is je ps4 pro niet stuk, want dit komt bij veel meer mensen voor.
Dit wordt veroorzaakt door een framerate die niet gecapped is. Bij een pauze scherm of als je bv de map opent in een game schiet de framerate dan naar 100+ wat er voor zorgt dat de fans moeten aanspringen om de extra warmte af te voeren die plots gegenereerd wordt door 100% constante gpu belasting.

Het wordt veroorzaakt door de developers hun slordigheid, niet omdat ze die momenten kiezen om de warmte weg te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Voor de mensen die net als ik denken dat ‘bijna’ betekent over een paar uur....Nope. Vanaf 9 december dus (stond ook in de tekst enzo) :X

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 02-12-2017 10:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:48:
[...]

Voor de mensen die net als ik denken dat ‘bijna’ betekent over een paar uur. Vanaf 8 december dus :X
Oh, lol :9 Dan zit je er heel erg op te wachten. Maar goed, de datum stond er direct onder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
-SaveMe- schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:50:
[...]

Oh, lol :9 Dan zit je er heel erg op te wachten. Maar goed, de datum stond er direct onder :)
Niet eens. Gewoon slecht lezen (zie ook mijn edit ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan nog maar een gloednieuwe trailer om het wachten te verzachten :)

Kunnen we gelijk even aan ons Japans werken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door -SaveMe- op 02-12-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:55:
Dan nog maar een gloednieuwe trailer om het wachten te verzachten :)

[video]

Kunnen we gelijk even aan ons Japans werken ;)
Niet eens crying Japanese schoolgirls? :+

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/36/16/58/361658661f86d468d143dece3e6323b9.gif

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 02-12-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:06:
[...]

Niet eens crying Japanese schoolgirls? :+

[afbeelding]
Die zitten allemaal verstopt! Bang voor de monsters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
-SaveMe- schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 21:46:
Monster Hunter Word beta begint bijna
Is dit alleen voor pre orders?
Of hoe neem ik deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daflux schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:20:
[...]

Is dit alleen voor pre orders?
Of hoe neem ik deel?
Volgens mij kun je tzt gewoon de beta uit de store downloaden...

EDIT
Ja dus, als je de link had gelezen die ik er bij plaatste:
The beta will weigh 5.1 gigabytes for Japan, and 5.9 gigabytes for the west (probably due to localization data). Pre-load will be available on December 8th.

[ Voor 33% gewijzigd door -SaveMe- op 02-12-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crap... net even opgezocht en de release voor Skull & Bones is pas Q3-4 2018 :( }:|
Pagina: 1 ... 37 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)