Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

Mud.Starrr

I shoot people for money

Wapens upgraden en modificeren is gewoon een heel belangrijk deel van het spel.
Als je dit niet gedaan heb snap ik dat je ze slap vond. Op het moeilijkste niveau zul je echter met alleen je speer weinig van de wat grotere robots kunnen slopen behalve misschien als ze alleen lopen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Mud.Starrr schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:36:
Wapens upgraden en modificeren is gewoon een heel belangrijk deel van het spel.
Als je dit niet gedaan heb snap ik dat je ze slap vond. Op het moeilijkste niveau zul je echter met alleen je speer weinig van de wat grotere robots kunnen slopen behalve misschien als ze alleen lopen.
ik heb het zoveel mogelijk gedaan. dan nog vond ik ze maar slapjes. ik had gehoopt dat ze meer impact hadden. heavy attack R2 was mijn vriend :D

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 28-11-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragbastard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 14:30
Is er al ergens een plekje voor UFC3? Ik vind de beta wel super nice, lekker knokken!

De submissions zijn op dit moment nauwelijks te verdedigen, dit moeten ze nog wel aanpassen voordat de game live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:50
Ik vind die pijlen echt fantastisch. Zeker die Tear pijlen. Verder vind ik het stealth aanpakken van die machines ook erg tof. Lekker een Behemoth overriden en daar de rest mee kapot maken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:38:
[...]

ik heb het zoveel mogelijk gedaan. dan nog vond ik ze maar slapjes. ik had gehoopt dat ze meer impact hadden.
Scan je wel machines en kijk je wel naar hun zwakheden? Het is belangrijk daar goed op te letten en te weten waar je vervolgens op moet schieten. Bepaalde machines kun je bijvoorbeeld het beste met de ropecaster aanpakken en weer anderen zijn gevoelig voor fire of freeze.

@Jasphur Sinds NG+ gebruik ik tear eigenlijk nauwelijks meer, behalve op Stormbirds, Scorchers en Thunderjaws. Ik merk dat pure damage veel effectiever is op de meeste machines.

Je kan trouwens ook gewoon corruption pijlen op ze af schieten. Hoef je niet eens dichtbij te komen. :)

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 28-11-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:43:
[...]

Scan je wel machines en kijk je wel naar hun zwakheden? Het is belangrijk daar goed op te letten en te weten waar je vervolgens op moet schieten. Bepaalde machines kun je bijvoorbeeld het beste met de ropecaster aanpakken en weer anderen zijn gevoelig voor fire of freeze.
ja hoor. ik weet er alles van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:50
bram1984 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:43:
[...]

@Jasphur Sinds NG+ gebruik ik tear eigenlijk nauwelijks meer, behalve op Stormbirds, Scorchers en Thunderjaws. Ik merk dat pure damage veel effectiever is op de meeste machines.

Je kan trouwens ook gewoon corruption pijlen op ze af schieten. Hoef je niet eens dichtbij te komen. :)
Ja zeker, dat is 1 van de eerste dingen die je leert, haha. Ah, dat was gericht aan @lennox-06

Ik vind de ropecaster maar een lastig apparaat. Net als de Tripcaster. Ik heb die Hunts dan ook (nog) niet gehaald. Corruption pijlen ben ik nog niet tegen gekomen, denk ik.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:48:
[...]

Ja zeker, dat is 1 van de eerste dingen die je leert, haha. Ik vind de ropecaster maar een lastig apparaat. Net als de Tripcaster. Ik heb die Hunts dan ook (nog) niet gehaald. Corruption pijlen ben ik nog niet tegen gekomen, denk ik.
Ah dan ben je nog niet zover denk ik. Ik zit in de DLC in NG+, vandaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:11:
[...]
Voldoet een gewone HDD externe schijf in zo'n geval? Of is het wel aan te raden om dan een SSHD of zelfs een SSD te nemen?
Een SSD zal zeker nog significant sneller zijn : http://www.eurogamer.net/...4-external-storage-tested , maar dat wordt het al snel een heel dure aangelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 19:46
Twixie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:56:
[...]

Een SSD zal zeker nog significant sneller zijn : http://www.eurogamer.net/...4-external-storage-tested , maar dat wordt het al snel een heel dure aangelegenheid.
Heeft iemand er een verklaring voor waarom de boot time van AC4 volgens IGN op de stock HDD zóveel sneller is dan vanaf SSHD/SSD? Lijkt me bijna een fout.

[ Voor 10% gewijzigd door HarmoniousVibe op 28-11-2017 14:07 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:23
Vroeger speelde ik altijd wel medium qua moeilijkheidsgraad, maar het gaat me op dit moment in mijn leven gewoon om het verhaal en het spelen. Lekker dooie gemakje. Vandaar dat ik Journey ook erg leuk vond om te doen.
HZD moet ik nog verder mee, maar ook die dan maar op easy doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Jasphur schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:48:
[...]

Ja zeker, dat is 1 van de eerste dingen die je leert, haha. Ah, dat was gericht aan @lennox-06

Ik vind de ropecaster maar een lastig apparaat. Net als de Tripcaster. Ik heb die Hunts dan ook (nog) niet gehaald. Corruption pijlen ben ik nog niet tegen gekomen, denk ik.
Tripcaster is tijdens het gevecht ook wat lastig soms, hoewel ik hem toch regelmatig gebruik.
Maar vaak zet ik stealth soms eerst wat vallen ermee voor ik het gevecht begin. Dan heb ik een soort save zone waar ik naartoe kan lopen als ik het lastig krijg. Dan lopen ze daar lekker in die tripcaster en heb ik even de tijd. Zeker sinds de upgrade waarmee je ongebruikte vallen weer kunt meenemen gebruik ik dit veel. Ropecaster gebruik ik vooral voor Stormbirds (en dan 1 overnemen die mij dan helpt) of de hele grote of snelle robots. Gewoon blijven oefenen, en juist die hunts zijn daar handig voor.

Edit:
Arunia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:07:
Vroeger speelde ik altijd wel medium qua moeilijkheidsgraad, maar het gaat me op dit moment in mijn leven gewoon om het verhaal en het spelen. Lekker dooie gemakje. Vandaar dat ik Journey ook erg leuk vond om te doen.
HZD moet ik nog verder mee, maar ook die dan maar op easy doen.
Ik game niet eens zoveel de laatste jaren (in de zomer vaak zelfs helemaal niet). Maar game al sinds de jaren 80, en speel eigenlijk sinds we moeilijkheidsgraden hebben op het moeilijkst. Je went er gewoon aan, en speelt wat voorzichtiger. Vroeger waren games pas moeilijk!

[ Voor 25% gewijzigd door Mud.Starrr op 28-11-2017 14:29 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arunia
@Mud.Starrr Het gaat ook deels om tijd hebben. Speel ook al sinds die tijd. Eerste spelcomputer is de NES geweest, daarvoor ZX Spectrum en Commodore gehad bij mijn ouders. En uiteraard altijd aan het gamen gebleven. Gewenning klopt wel, maar heb er de tijd niet voor.
Dus gewoon lekker voor de ontspanning genieten van verhaal e.d. Daar haal ik mijn geld ook wel mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Arunia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:33:
@Mud.Starrr Het gaat ook deels om tijd hebben. Speel ook al sinds die tijd. Eerste spelcomputer is de NES geweest, daarvoor ZX Spectrum en Commodore gehad bij mijn ouders. En uiteraard altijd aan het gamen gebleven. Gewenning klopt wel, maar heb er de tijd niet voor.
Dus gewoon lekker voor de ontspanning genieten van verhaal e.d. Daar haal ik mijn geld ook wel mee uit.
Ik begon met de Commodore, prachtige tijd!
Tijd, tja ik heb er ook niet veel van, eigen bedrijf, kindje, nog een hobby die veel tijd kost (kitesurfen), dus doe ik gewoon lang met een game, en speel er niet zoveel in een jaar.
Horizon ben ik ook al bijna 2 maanden mee bezig, en heb het Noordwesten nog niets gedaan (behalve even die towers om de map vrij te spelen). En heb nog volop missies in Meridian, dus zo hard gaat het allemaal niet. Maar ik heb ook geen haast, en hoef ook niet elke game te spelen. Ben sowieso vrij picky.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Mud.Starrr Beetje mijn eigen leven. Nadeel voor mij is dat ik nog steeds iets te veel spellen koop en verschillende systemen heb. Zijn spellen die ik altijd koop (Een Zelda spel etc).
Daarnaast spellen die ik interessant vind, zoals HZD enzovoorts.

Belangrijkste is dat je er veel plezier aan beleefd op je eigen manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Arunia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:41:
@Mud.Starrr Beetje mijn eigen leven. Nadeel voor mij is dat ik nog steeds iets te veel spellen koop en verschillende systemen heb. Zijn spellen die ik altijd koop (Een Zelda spel etc).

Tja ik heb op de PS3 nog een backlog waar ik een half leven mee verder kan, en dan heb ik het over de PS4 nog niet gehad. PC gaming ben ik maar mee gestopt, omdat ik anders helemaal nergens meer aan toe kom haha. Maar ja het boeit me ook niet zo erg, ik game gewoon wanneer ik zin en tijd heb, en zie wel hoever ik met mijn backlog kom.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:31

Aight!

'A toy robot...'

Mud.Starrr schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:43:
[...]

Tja ik heb op de PS3 nog een backlog waar ik een half leven mee verder kan, en dan heb ik het over de PS4 nog niet gehad. PC gaming ben ik maar mee gestopt, omdat ik anders helemaal nergens meer aan toe kom haha. Maar ja het boeit me ook niet zo erg, ik game gewoon wanneer ik zin en tijd heb, en zie wel hoever ik met mijn backlog kom.
Dat is het fijne van een console, had na de PS3 nog geen PS4 tot vorige week.

Maar gewoon opstarten als je even uurtje wilt gamen en geen gedoe met allemaal drivers, dingen installeren, etc.

Had ik veel eerder moeten doen, nu alleen nog een andere tv scoren :)
Ben wel verslaafd aan HZD, beetje rondlopen en verkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
PC gaming is het slechtste wat mij is overkomen. iedere keer gedoe met nieuwe spellen die niet goed draaien of je moet weer op 6 patches wachten totdat hij een beetje fatsoenlijk draait en dan heb je weer een driver issue. lekker met een systeem waar je €2000 aan uit hebt gegeven. die graphics en 60fps kan me wel bespaard worden dan. het was in ieder geval een leerzame/zure ervaring. PC-masterrace my ass.

gelukkig zit ik nu op een systeem waar spellen wel de benodigde aandacht krijgen. (met betere titels :P )

[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 28-11-2017 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-10 09:37
lennox-06 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:12:
PC gaming is het slechtste wat mij is overkomen. iedere keer gedoe met nieuwe spellen die niet goed draaien of je moet weer op 6 patches wachten totdat hij een beetje fatsoenlijk draait en dan heb je weer een driver issue. lekker met een systeem waar je €2000 aan uit hebt gegeven. die graphics en 60fps kan me wel bespaard worden dan. het was in ieder geval een leerzame/zure ervaring.

gelukkig zit ik nu op een systeem waar spellen wel de benodigde aandacht krijgen. (met betere titels :P )
Ik ben ook al vele jaren geleden gestopt met pc-gaming en op een console overgestapt, die altijd presteert.
Bijkomend voordeel is dat mijn home-computer nu is ingeruild voor een goedkope laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:41:

Herkenbaar. Ik koop van alles voor consoles van NES tot PS4 en dus alles ertussen, maar echt heel veel gamen doe ik niet. Als ik dan iets speel is het op easy (FIFA uitgezonderd) puur voor het verhaal. En zelfs dan heb ik nog een spel of 30 alleen al voor de PS4 die ik nog nooit in de console geduwd heb.

Ben er ook mee opgehouden om spellen bij launch te halen tenzij ik ze echt direct wil gaan spelen, en anders haal ik ze als ze een fractie van het originele bedrag kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:27:
[...]
Herkenbaar. Ik koop van alles voor consoles van NES tot PS4 en dus alles ertussen, maar echt heel veel gamen doe ik niet.
Het is net een soort postzegels verzamelen (ik heb ook veel meer games dan ik waarschijnlijk ooit kan spelen), het voordeel is alleen dat als je eens iets wilt doen met je verzameling, dat effectief ook echt kan. Postzegels kan je enkel naar staren (of op een envelop plakken...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
Aight! schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:08:
[...]

Dat is het fijne van een console, had na de PS3 nog geen PS4 tot vorige week.

Maar gewoon opstarten als je even uurtje wilt gamen en geen gedoe met allemaal drivers, dingen installeren, etc.
Haha... Welkom in 2017. Als ik de PS4 aanzet ben ik eerst een half uur aan het updaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:46:
[...]

Haha... Welkom in 2017. Als ik de PS4 aanzet ben ik eerst een half uur aan het updaten
Echt? Nooit last van. Dat doet 'ie in rest mode bij mij. En als er al een update binnenkomt terwijl ik bezig ben, is het een kwestie van luttele minuten met ca. 12 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
bram1984 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:50:
[...]

Echt? Nooit last van. Dat doet 'ie in rest mode bij mij. En als er al een update binnenkomt terwijl ik bezig ben, is het een kwestie van luttele minuten met ca. 12 MB/s.
Ik zet hem altijd uit. Speel niet super vaak, heb dan wel updates nodig meestal.

Ben met the witcher gestopt omdat ik elke keer een error kreeg. Consoles hebben hun voordelen, maar ik moet zeggen dat ik gamen op de pc tegenwoordig makkelijker en sneller vindt dan op consoles. Ik weet zeker dat het laden van the witcher op de pc wel een factor 5 sneller gaat dan op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:52:
[...]

Ik zet hem altijd uit. Speel niet super vaak, heb dan wel updates nodig meestal.

Ben met the witcher gestopt omdat ik elke keer een error kreeg. Consoles hebben hun voordelen, maar ik moet zeggen dat ik gamen op de pc tegenwoordig makkelijker en sneller vindt dan op consoles. Ik weet zeker dat het laden van the witcher op de pc wel een factor 5 sneller gaat dan op de ps4.
laden is iets wat 1 of 2 keer gebeurt, als je over dat gaat zeuren ben je wel echt een chagrijn (niet persoonlijk jou bedoeld) ik snap heel de issue niet. Vroeger zou ik het wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
lennox-06 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:53:
[...]

laden is iets maar wat 1 of 2 keer gebeurt, als je over dat gaat zeuren ben je wel echt een chagrijn (niet persoonlijk jou bedoeld) ik snap heel de issue niet.
Elke keer als je dood gaat in TW3 moet je echt lang laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:54:
[...]

misschien moeilijkheidsgraad iets naar beneden schroeven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

418O2 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:54:
[...]

Ik ging bizar voorzichtig spelen. Niet vanwege de kans op doodgaan, maar omdat ik laadtijden wilde vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Complete edition voor mafia 3 wordt niet meer verwacht neem ik aan na de flop? Anders ga ik voor de standaard editie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Updates van de PS4 gaan hier ook altijd razend snel. Ben met een minuut of 5 altijd weer aan het spelen. Zelfs de meeste downloads gaan tegenwoordig razendsnel.

Ben nu dus bezig met Outcast Second Contact. Kostte me even om er in te komen, maar nu ik er in zit vind ik het wel leuk. Het verhaal/wereldje is ok, maar niets bijzonders. Gameplay wise is het wel een leuke mechanic dat jij als speler niet sterker wordt gedurende de game, maar dat door je acties de vijand steeds zwakker wordt.

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb een nostagische connectie met deze game. Heb je die niet, dan zul je het ws niet veel vinden. Dan speelt het denk ik als een matige Indie met slechte animaties/combat en Gfx.

Ik ga volharden en hem 'ff' uitspelen :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mod-edit: Graag geen statusupdates over bestellingen

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 20:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk flamen! Doe dat maar op Reddit .

[ Voor 68% gewijzigd door Ircghost op 28-11-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Heeft iemand miss beta code over voor ufc3 ps4 heel graag thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:34:
Is 500 gb genoeg of is het verstandig om voor de 1 tb te gaan?
Als je weinig games tegelijk speelt en/of je niet al je games geinstalleerd wilt laten staan dan is het meer dan genoeg. Zelf heb ik 2TB intern en 4TB extern :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
ralph075 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:42:
[...]

Het is net een soort postzegels verzamelen (ik heb ook veel meer games dan ik waarschijnlijk ooit kan spelen), het voordeel is alleen dat als je eens iets wilt doen met je verzameling, dat effectief ook echt kan. Postzegels kan je enkel naar staren (of op een envelop plakken...) ;)
Ik staar anders regelmatig naar mijn verzameling games hoor! :D

Vind het altijd wel een soort van rijkdom als ik dan denk "ohh, die moet ik nog spelen! ohhh en die! en die! en die! en die! ahhhh, nog zoveel leuks om te doen!!"

Oeps, ff vergeten dat ik de laatste poster al was! Excuus!

[ Voor 5% gewijzigd door Aenea op 28-11-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syrain
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-04 17:19
Hopelijk kan iemand mij helpen, of heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem.
Afgelopen vrijdag 24-11 heb ik bij Mediamarkt een PS4 1TB + extra controller + FIFA 18 bundel gekocht voor 277 euro. Bevestiging in de mail, geld is direct overgemaakt. Nu krijg ik vandaag deze mail van MM:

"Beste klant,
We kennen allemaal de filmpjes vanuit Amerika waar mensen strijden om de beste aanbiedingen tijdens Black Friday. Ook in Nederland zijn mensen massaal los gegaan en jij hebt tijdens onze Black Friday Super Sale een Playstation met extra controller en FIFA 18 besteld.
Deze aanbieding was erg populair en was nog te bestellen terwijl er geen voorraad meer was. Wij zouden het vervelend vinden als je niet kan profiteren van een mooie aanbieding en willen jou daarom het volgende alternatief aanbieden:

- Playstation 4 1TB met Gran Turismo Sport
- Sony Dualshock 4 Zwart

Wil je voor vrijdag 1 december laten weten of je akkoord gaat met het alternatief? Indien wij geen reactie ontvangen of ga je niet akkoord met het alternatief, zullen wij de order annuleren en krijg je het aankoopbedrag retour.

Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!
Met vriendelijk groet,
MediaMarkt"

Klopt het dat MM bij het versturen van de bevestigingsmail en het ontvangen van het geld een koopovereenkomst heeft met mij waardoor MM verplicht is het product te leveren. Indien het niet ten gevolge is van overmacht? In dit geval is de specifieke bundel niet meer op voorraad maar losse PS4 wel en FIFA 18 los ook.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

zetje01 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:18:
[...]

Ik ben ook al vele jaren geleden gestopt met pc-gaming en op een console overgestapt, die altijd presteert.
Bijkomend voordeel is dat mijn home-computer nu is ingeruild voor een goedkope laptop.
De grap is dat ik voor mijn werk hier een machine heb staan van meer dan €3000,- waar je prima de nieuwste games op kunt spelen. Maar als ik ga gamen gaat de PS4 in de huiskamer aan. De werkcomputer staat in mijn kantoor/fotostudio en dat voelt toch teveel als een werkplek ofzo. Ik heb er nog wel een dual-boot op staan (houd het graag gescheiden, plus dat is windows voor de games) met wat (intussen oude) games, maar ik heb er al zeker in 2 jaar niet meer mee gamed. Zelfs niet na een paar dikke upgrade’s dit jaar. Waarbij ik voorheen altijd even wou zien wat dat met een spelletje deed haha.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
@Syrain Volgens mij mogen ze je een gelijkwaardig aanbod doen als ze onverhoopt uitverkocht raken. Aangezien PS4+GT Sport ook als bundel verkrijgbaar is, is dat een gelijkwaardiger aanbod dan een PS4 en game los (in ieder geval vanuit hun positie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

ralph075 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:00:
@Syrain Volgens mij mogen ze je een gelijkwaardig aanbod doen als ze onverhoopt uitverkocht raken. Aangezien PS4+GT Sport ook als bundel verkrijgbaar is, is dat een gelijkwaardiger aanbod dan een PS4 en game los (in ieder geval vanuit hun positie).
Dat kunnen ze ook wel hard maken.
Die ga je niet winnen, gewoon accepteren, GT verkopen op MP en Fifa op kopen op MP.
Zijn er genoeg die die juist weg doen vanuit die bundel of de PSVR Bundel met Gt sport. Misschien wil er iemand wel ruilen.
Zelf heb ik GT sport ook bij mijn VR gekregen en die gaat denk ik ook weg, zit nog in het folie. Maar Fifa hoef ik ook niet haha.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larsonski1977
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 09:58

Larsonski1977

PS4 pro 1TB

Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:29:
Met al die Pro bundles krijgen we er straks een boel nieuwe topicbezoekers bij, of niet? :P
Na een PS1 en een Wii, eindelijk een PS4 pro 1TB met CoD WW2 en Gran Turismo sport via de aanbieding op Amazon UK voor €360,- Tevens maar een PSN Plus 12mnd via Game Mania voor €40 en nog een paar games voor de kids: Steep, Little Big Planet 3 en Lego Batman.

Ik kan niet wachten tot de kids hun pakket openmaken op 5 dec ;)
Al met al handig dat die BF voorbij kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Syrain schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:51:
Hopelijk kan iemand mij helpen, of heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem.
Afgelopen vrijdag 24-11 heb ik bij Mediamarkt een PS4 1TB + extra controller + FIFA 18 bundel gekocht voor 277 euro. Bevestiging in de mail, geld is direct overgemaakt. Nu krijg ik vandaag deze mail van MM:

"Beste klant,
We kennen allemaal de filmpjes vanuit Amerika waar mensen strijden om de beste aanbiedingen tijdens Black Friday. Ook in Nederland zijn mensen massaal los gegaan en jij hebt tijdens onze Black Friday Super Sale een Playstation met extra controller en FIFA 18 besteld.
Deze aanbieding was erg populair en was nog te bestellen terwijl er geen voorraad meer was. Wij zouden het vervelend vinden als je niet kan profiteren van een mooie aanbieding en willen jou daarom het volgende alternatief aanbieden:

- Playstation 4 1TB met Gran Turismo Sport
- Sony Dualshock 4 Zwart

Wil je voor vrijdag 1 december laten weten of je akkoord gaat met het alternatief? Indien wij geen reactie ontvangen of ga je niet akkoord met het alternatief, zullen wij de order annuleren en krijg je het aankoopbedrag retour.

Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!
Met vriendelijk groet,
MediaMarkt"

Klopt het dat MM bij het versturen van de bevestigingsmail en het ontvangen van het geld een koopovereenkomst heeft met mij waardoor MM verplicht is het product te leveren. Indien het niet ten gevolge is van overmacht? In dit geval is de specifieke bundel niet meer op voorraad maar losse PS4 wel en FIFA 18 los ook.
Alvast bedankt!
Wees blij dat je een alternatief aangeboden krijgt. De meeste webwinkels annuleren gewoon je order en je kan fluiten naar je "deal", is mij ook gebeurd tijdens BF afgelopen week ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-10 16:16

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Als kersverse VR verslaafde vraag ik mij nu af, zou Red Dead Redemption 2 straks ook een VR modus krijgen? Ik heb een yt filmpje bekeken waarin dat wordt aangehaald, maar ik weet niet of dit al bevestigd is. Weten jullie dat?
Want dat zou echt gaaf zijn.

Voor iets van 4 euro ook nog even Virry VR: Feel the Wild in PS Store gekocht. Mijn vrouw zal dat wss ook heel leuk gaan vinden, ze is geen gamer, maar vond bijvoorbeeld de 3D experience van de violist Joshua Bell heel erg mooi (Ik trouwens ook).

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 29 november 2017 @ 05:30:
Als kersverse VR verslaafde vraag ik mij nu af, zou Red Dead Redemption 2 straks ook een VR modus krijgen? Ik heb een yt filmpje bekeken waarin dat wordt aangehaald, maar ik weet niet of dit al bevestigd is. Weten jullie dat?
Want dat zou echt gaaf zijn.

Voor iets van 4 euro ook nog even Virry VR: Feel the Wild in PS Store gekocht. Mijn vrouw zal dat wss ook heel leuk gaan vinden, ze is geen gamer, maar vond bijvoorbeeld de 3D experience van de violist Joshua Bell heel erg mooi (Ik trouwens ook).
Eerste hit op Google. Nee dus.

https://www.google.nl/amp...tual-Reality-Rockstar/amp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Dat is een opmerking uit 2016...

Make music, not war

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:22
Larsonski1977 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 04:01:
[...]

Na een PS1 en een Wii, eindelijk een PS4 pro 1TB met CoD WW2 en Gran Turismo sport via de aanbieding op Amazon UK voor €360,- Tevens maar een PSN Plus 12mnd via Game Mania voor €40 en nog een paar games voor de kids: Steep, Little Big Planet 3 en Lego Batman.

Ik kan niet wachten tot de kids hun pakket openmaken op 5 dec ;)
Kleine tip: Installeer alle games voordat voor 5 december en pak het dan pas in. Dan kunnen ze eventueel 5 december gelijk spelen. En hoeven ze niet te wachten totdat alle games zijn gedownload/geïnstalleerd. (steep update is alleen al 15GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:06:
[...]

Meest recente item dat ik kan vinden, dus daarmee is meteen je vraag beantwoord. ;)
Nouja, wat niet is kan misschien nog komen natuurlijk :)

In twee jaar tijdens het developen kan er veel gebeuren, en Rockstar voegt wel vaker later dingen toe (zoals bijv 1st person view in GTA5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

bram1984 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:06:
[...]

Meest recente item dat ik kan vinden, dus daarmee is meteen je vraag beantwoord. ;)
Wanneer je dat artikel leest, dan leer je dat ze het hebben over een dedicated room voor VR. Maar de PSVR was nog geeneens uitgebracht.
We hebben geen dedicated room nodig, met de DS4 / Move controller(s) kun je op één plek blijven staan.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Larsonski1977 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 04:01:
[...]

BF is een blijvertje hoor, ieder jaar weer. :) ;)

Ik heb ook een compleet nieuwe outfit op de kop getikt, PS4 Pro (amazon DE), PS VR bundel (Intertoys), Farpoint met Aim Controller (Gamemania), Logitech G29 stuur (Amazon UK), Forza Playseat (Playset), 2 move controllers (2e hands van een medetweaker) en een hele zwik fysieke en digitale games. In één klap klaar voor de current generation.

BF volgend jaar? waarschijnlijk iets met de brillen voor Microsoft Mixed Reality (VR dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:29:
[...]

Wanneer je dat artikel leest, dan leer je dat ze het hebben over een dedicated room voor VR. Maar de PSVR was nog geeneens uitgebracht.
We hebben geen dedicated room nodig, met de DS4 / Move controller(s) kun je op één plek blijven staan.
Weet ik, maar je vroeg of er al bevestigd is dat ze iets met VR gaan doen in RDR2. Dat is dus niet het geval, want anders had dat wel op allerlei websites gestaan.

Ik schat zelfs de kans klein in dat ze er iets mee gaan doen. Sony heeft wel een marketingdeal voor RDR2 volgens mij, dus als er al wat gaat gebeuren, dan zal het wellicht een klein segment zijn. Ik zie ze niet meteen de hele game porten naar VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stomme vraag hoor, maar zou iemand kunnen testen of het Playstation NL telefoon nummer werkt?

Ik probeer even de helpdesk te bereiken, maar ik krijg geen toon of wat dan ook.. De seconden tikken wel door, alsof ie is opgenomen, maar absoluut 0,0 geluid.. :?

020 709 5025

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

de ps3 move controllers werken die met de vr bril?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

kromme schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:56:
de ps3 move controllers werken die met de vr bril?
Jazeker!!! :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Dan verkoop ik ze niet ;)

De oude camera ook, of heb ik daar de nieuwe voor nodig?

[ Voor 15% gewijzigd door kromme op 29-11-2017 11:09 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dammit :'(

Snap t nie

Edit: Doet t nu wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 29-11-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

kromme schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:01:
[...]

Dan verkoop ik ze niet ;)

De oude camera ook, of heb ik daar de nieuwe voor nodig?
De nieuwe (althans de eerste versie voor PS4, want zijn er ook al 2 van) met 2 camera's ingebouwd (IVM diepte). Dus niet de PS3 versie.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
poor Leno schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:52:
Stomme vraag hoor, maar zou iemand kunnen testen of het Playstation NL telefoon nummer werkt?

Ik probeer even de helpdesk te bereiken, maar ik krijg geen toon of wat dan ook.. De seconden tikken wel door, alsof ie is opgenomen, maar absoluut 0,0 geluid.. :?

020 709 5025

thnx :)
Heb je eindelijk een witte pro, sloop je hem binnen een week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
https://www.express.co.uk...ictions-leaks-PS4-P3-Vita

Darksiders 2 en Kung Fu Panda in december? :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2017/11/playstation-plus-december-580x326.jpg

Darksiders 2 is echt een supervette game! Helaas al uitgespeeld toen hij uitkwam, maar wil hem nog wel eens opstarten op de Pro!

En,

Ik vond Divinity Original Sin echt een super RPG. Deel 2 is al even uit op de PC, maar heeft dus blijkbaar 1 miljoen copies verkocht!
Goed nieuws lijtk mij. Maakt de komst van een console versie alleen maar groter!

Fingers crossed! d:)b

[ Voor 41% gewijzigd door -SaveMe- op 29-11-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:02
Toch weer een tegenvaller.
Die Kong Fu Panda heeft een metascore van maarliefst 63.
Gelukkig is ook deze maand That's You! aanwezig. Die game miste nog in mijn collectie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:30:
Gelukkig is ook deze maand That's You! aanwezig. Die game miste nog in mijn collectie :+
Is sowieso nog tot 7 februari, dus ook in januari zal hij nog altijd in de IGC zitten...
Die Metacritic scores vallen recent sowieso wel vaak tegen. Ik dacht nochtans dat destijds Sony claimde dat het games zouden zijn met scores van minstens 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:30:
Toch weer een tegenvaller.
Die Kong Fu Panda heeft een metascore van maarliefst 63.
Darksiders II is toch wel een goede game om te krijgen ? Ben zelf wel benieuwd naar de overzetting naar PS4 (Pro).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:07:
[...]
Darksiders II is toch wel een goede game om te krijgen ? Ben zelf wel benieuwd naar de overzetting naar PS4 (Pro).
Darksiders II Deathinitive Edition is een meer dan prima game om te krijgen :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:13:
[...]

Ze blijven klagen he ;) :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:02
Usb vraag. Ik heb een ps 4 pro en ben aan het testen met externe opslag. Nu heb ik een VR bril gekocht en kom ik een USB poort tekort. Ik gebruik de usb voor:
- externe HDD (back)
- psvr (front)
- Sony Gold Headset (front)
- Thrustmaster t300 (front)

Zoals je ziet kom ik 1 poort tekort. Welke hub oplossingen gebruiken jullie. En welke vooral niet?

Lees dat de HDD direct aan de ps gekoppeld moet zijn, maar geldt dit ook voor de headset of psvr? En is er inputlag bij een hub, wat niet wenselijk is voor het racestuur.

Benieuwd naar de oplossingen. De meeste oplossingen zijn gemaakt voor de ps 4 non pro.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik een el cheapo powered usb hubje en die zit achter in mijn Pro. Alle andere zaken gaan via de hub, waaronder mijn draadloze surround headset en dat werkt prima. Ik sluit er ook een HD op aan voor backup e.d. en dat gaat prima. Ik heb echter nooit geprobeerd zo een schijf aan te sluiten als externe opslag, heb ik ook niet nodig aangezien ik een 2TB SSHD erin heb zitten ...

PS4 Pro ondersteund USB 3.1.

[ Voor 11% gewijzigd door -SaveMe- op 29-11-2017 14:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:13:
[...]

Het is niet mijn genre, dus het is toch niks en het voelt daarom ook weer als een maand van niks... dus ik wil even klagen... :+
/sarcasm

Sorry...
i-dj schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:14:
Ik gebruik de usb voor:
- externe HDD (back)
- psvr (front)

Zoals je ziet kom ik 1 poort tekort. Welke hub oplossingen gebruiken jullie. En welke vooral niet?
USB voor de headset gebruik je gewoonlijk niet als je de PS VR gebruikt, want dan gebruik je een bedrade headset aan de VR bril. Zelf wissel ik de USB voor de headset af met de USB van de PS VR.

[ Voor 43% gewijzigd door ralph075 op 29-11-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Usb vraag. Ik heb een ps 4 pro en ben aan het testen met externe opslag. Nu heb ik een VR bril gekocht en kom ik een USB poort tekort. Ik gebruik de usb voor:
- externe HDD (back)
- psvr (front)

Lees dat de HDD direct aan de ps gekoppeld moet zijn, maar geldt dit ook voor de headset of psvr? En is er inputlag bij een hub, wat niet wenselijk is voor het racestuur.

Benieuwd naar de oplossingen. De meeste oplossingen zijn gemaakt voor de ps 4 non pro.
Een duurdere, maar wellicht betere en mooiere oplossing is je interne HDD upgraden.

Ik heb zelf wel eens een hub geprobeerd maar die deed helemaal niks (headset en controller laadden niet op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

-SaveMe- schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:20:
Ik gebruik een el cheapo powered usb hubje en die zit achter in mijn Pro. Alle andere zaken gaan via de hub, waaronder mijn draadloze surround headset en dat werkt prima. Ik sluit er ook een HD op aan voor backup e.d. en dat gaat prima. Ik heb echter nooit geprobeerd zo een schijf aan te sluiten als externe opslag, heb ik ook niet nodig aangezien ik een 2TB SSHD erin heb zitten ...

PS4 Pro ondersteund USB 3.1.
Een USB hubje mag toch niet tussen de externe HDD zitten en de USB 3 poort op de PS4Pro?

Verder gebruik ik de Sony PS Gold headset inderdaad bedraad, aangesloten op de PSVR koptelefoon aansluiting, omdat je dan 3D geluid krijgt vanuit de PSVR.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:37:
[...]
Een duurdere, maar wellicht betere en mooiere oplossing is je interne HDD upgraden.
Wel mooier, maar niet beter. Nav mijn upgrade naar een Pro ging ik eens op zoek of ik dan ook niet beter de games intern staan heb ipv op externe harddisk. Groot was mijn verbazing dat schijnbaar de performantie beter is met een externe disk dan interne. EDIT: tenzij je natuurlijk een SSD of SHDD installeert...

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 29-11-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30
retroguy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:36:
[...]

BF volgend jaar? waarschijnlijk iets met de brillen voor Microsoft Mixed Reality (VR dus).
Ik ben ook helemaal gek met VR nu ik de PSVR heb. Ik zit er zelfs aan te denken om eind volgend jaar wanneer mijn huis verbouwd is een complete kamer in te richten met de Vive. :9~

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:02
musiman schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:04:
[...]

Verder gebruik ik de Sony PS Gold headset inderdaad bedraad, aangesloten op de PSVR koptelefoon aansluiting, omdat je dan 3D geluid krijgt vanuit de PSVR.
Dat is nog wel een idee inderdaad. Niet aan gedacht.

Ga eerst maar een goedkoop usb 3.0 op de kop tikken. Kan ik anders wel voor mijn laptop gebruiken.

Ik had ook begrepen dat een externe drive (sshd in mijn geval) sneller is dan de interne drive ivm usb 3.0 transfer snelheid. Heb nog een 512 gb Samsung T3 die ik misschien ook nog wil testen. Die is lastig in te bouwen denk ik (er is vast een medetweaker die het tegendeel kan bewijzen 😂)

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +5 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:08:
[...]

Heb je eindelijk een witte pro, sloop je hem binnen een week :+
Ja..

Ik had m opengeschroefd om te kijken of ik m kon Daisy-chainen met mn oude PS4, zodat ik 2 processoren, 2 GPU's en dubbel ram zou hebben.

Maar dat werkte niet en toen brak er iets af en nu doet ie niets meer :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:28:
[...]

Ja..

Ik had m opengeschroefd om te kijken of ik m kon Daisy-chainen met mn oude PS4, zodat ik 2 processoren, 2 GPU's en dubbel ram zou hebben.

:? :? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis PS+ games december 2017:

Darksiders II: Deathinitive Edition (PS4)
Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends (PS4)
Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR Required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
Xblaze Lost: Memories (PS3)
Syberia Collection (PS3)
Forma 8 (PS Vita & PS4)
Wanted Corp (PS Vita)

https://blog.eu.playstati...plus-line-up/#sf174708771

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
- externe HDD (back)
- psvr (front)

Zelf heb ik deze gekocht vorig jaar: https://www.bol.com/nl/p/...tion-vr/9200000063505669/

Heb er dus meer dan 3 dingen aan hangen:
  • 4TB external
  • headset dongle
  • hubje waarin:
  • [list]
  • T150 stuur
  • HOTAS (flightstick voor Elite)
  • oplaadstation voor de 2 Moves
  • PSVR
  • [/list]
Controllers heb ik apart oplaadstation voor.

Eigenlijk kom ik nog een poort tekort voor de headset op te laden, maar haal nu de dongle er uit en doe oplaadkabel er dan in, sowieso gemerkt dat headset alleen oplaad via USB hub als de PS4 aanstaat, niet in standby, terwijl rechtstreeks op de PS4 opladen wel werkt in standby...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:54
Aenea schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:46:
[...]

Zelf heb ik deze gekocht vorig jaar: https://www.bol.com/nl/p/...tion-vr/9200000063505669/

• 4TB external
  • headset dongle
  • hubje waarin:
  • [list]
  • T150 stuur
  • PSVR
  • [/list]

Eigenlijk kom ik nog een poort tekort voor de headset op te laden, maar haal nu de dongle er uit en doe oplaadkabel er dan in, sowieso gemerkt dat headset alleen oplaad via USB hub als de PS4 aanstaat, niet in standby, terwijl rechtstreeks op de PS4 opladen wel werkt in standby...
Ik zie ook deze: https://www.bol.com/nl/p/...97/?suggestionType=browse

Alleen ben ik niet zo'n fan van Trust :{ Voor mijn controllers heb ik een dock of eventueel een usb kabel van de Hema. Mijn PS4 staat onder mijn bureau dus dat gaat prima en mijn headset kan ik er ook mee opladen (Turtlebeach 500p)
Echter zou ik wel een externe hdd willen aansluiten (zit nu 500gb in en heb weinig zin om alles over te gaan zetten)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Ziet er leuk uit zo maar de die discdrive van de PS4 Pro maakt wel echt een gigantische herrie t.ov. mijn fluistterstille PC :/
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SOWIUzOh.jpg

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

dannbla schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:27:
Ziet er leuk uit zo maar de die discdrive van de PS4 Pro maakt wel echt een gigantische herrie t.ov. mijn fluistterstille PC :/
[afbeelding]
Ziet er niet naar uit dat je van plan bent de drive to gebruiken anyway met die setup xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Oke ik heb m maar even plat gelegd en er een filmpje van gemaakt want volgens mij kan dit toch niet helemaal de bedoeling zijn?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NFULtQuHgdw]

edit:

ahum

[ Voor 20% gewijzigd door dannbla op 29-11-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ummmm nee :X

Waar heb je m gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Aenea schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:46:
[...]

• 4TB external
  • headset dongle
  • hubje waarin:
  • [list]
  • T150 stuur
  • PSVR
  • [/list]

Daarvoor heb ik alvast deze gehaald:
Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/APgAAOSw3fZZ82IB/s-l1600.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Snap niets van dat bovenste plaatje. Lijkt wel een extra koeling aan de voorkant, wat volgens mij totaal onzin is, want de air intake gebeurt links en rechts en de outflow is langs achter.

Extra cooling lijkt me sowieso onnodig, zeker als hij vrij staat. Had vroeger mijn PS4 in een TV meubeltje, maar op aanraden hier heb ik mijn Pro nu vrij op het kastje gezegd. De fan van de Pro is nauwelijks te horen, ongeacht wat ik speel. Kan me niet inbeelden dat 5 extra fans geen herrie veroorzaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 29-11-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Twixie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:16:
Snap niets van dat bovenste plaatje. Lijkt wel een extra koeling aan de voorkant, wat volgens mij totaal onzin is, want de air intake gebeurt links en rechts en de outflow is langs achter.

Extra cooling lijkt me sowieso onnodig, zeker als hij vrij staat. Had vroeger mijn PS4 in een TV meubeltje, maar op aanraden hier heb ik mijn Pro nu vrij op het kastje gezegd. De fan van de Pro is nauwelijks te horen, ongeacht wat ik speel.
Jammer genoeg heeft niet iedereen dat geluk, er worden 2 verschillende fans gebruikt in de ps4 pro van 2 verschillende fabrikanten en 1 van de 2 is weldegelijk luidruchtig onder load, of toch een dikkere kans dat je een luidruchtige fan hebt met 1 vd 2 fan fabrikanten.

Geen idee of dat sinds de CUH-7116B is opgelost die onlangs is uitgekomen, die zou internal changes hebben waardoor de productie kost voor Sony lager is maar geen idee of de fan daaronder valt en of die nu van 1 fabrikant komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30
Mijn ps4 pro begon gister avond ook als een malle te blazen bij het laadscherm van Battlefront II. Ik dacht eerst dat ding barst uit elkaar. Had dit nog nooit gehoord. Hoop dat dit niet van blijvende aard is.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Die playstation store staat bij mij vaker op 'please wait' dan dat er werkelijk iets in beeld staat. Krijg nu na 2 minuten wachtwn zelfs weer een 'momenteel vindt onderhoud plaats op deze service'. Echt triest hoe slecht die meuk werkt. Zou niet nodig moeten zijn anno 2017. (Mijn ps3 was zelfs nog beter in de playstation shop ondanks dat die wel traag was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Playstation Store is altijd al een drama geweest.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:19:
Playstation Store is altijd al een drama geweest op de consoles zelf
FYP
Ik gebruik eigenlijk uitsluitend de website en dat gaat altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 20:34
Ik hoor bij mijn Pro van Amazon.de wel een ratelend geluid (niet erg hard, ook niet heel storend) als ik een spel opstart.

Het waren alleen digitale games die ik heb gespeeld tot nu toe (PES 2018, BF1 en Yakuza Kiwami 2). Dus aan een blu-ray disc kan het niet liggen.

Mijn vorige Pro was met name bij Horizon Zero Dawn erg luidruchtig (zoemgeluid).

Maar het schijnt een bekend probleem te zijn. Je Pro is niet stuk oid. Het is gewoon een luidruchtig apparaat.
Je moet ook een beetje geluk hebben. Veel mensen klagen dat hun Pro erg veel geluid produceert. Maar ik lees ook verhalen van mensen die zeggen dat hun Pro muisstil is.

Als je een echte stille PS4 wil moet je de Slim halen. Die was altijd muisstil bij mij. Alleen de eerste PS4 en Pro zijn luidruchtig.
zwembroek schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:01:
Mijn ps4 pro begon gister avond ook als een malle te blazen bij het laadscherm van Battlefront II. Ik dacht eerst dat ding barst uit elkaar. Had dit nog nooit gehoord. Hoop dat dit niet van blijvende aard is.
Schijnt ook bij Call of Duty en Destiny 2 het geval te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Sefaex op 29-11-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb de witte van Amazon ook maar die maak net zoveel geluid als me oude PS4,geen rare geluiden gewoon normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
-Nexus- schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:26:
Ik heb de witte van Amazon ook maar die maak net zoveel geluid als me oude PS4,geen rare geluiden gewoon normale.
Ja wat is "normaal" ik vind dit niet echt normaal:

Hier heb ik dus ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Zo´n herrie maak die niet je hoort wel de disk draaien.dat klink niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sefaex schreef op woensdag 29 november 2017 @ 21:58:

Het waren alleen digitale games die ik heb gespeeld tot nu toe (PES 2018, BF1 en Yakuza Kiwami 2). Dus aan een blu-ray disc kan het niet liggen.

Maar het schijnt een bekend probleem te zijn. Je Pro is niet stuk oid. Het is gewoon een luidruchtig apparaat.
Je moet ook een beetje geluk hebben. Veel mensen klagen dat hun Pro erg veel geluid produceert. Maar ik lees ook verhalen van mensen die zeggen dat hun Pro muisstil is.
[...]
Schijnt ook bij Call of Duty en Destiny 2 het geval te zijn.
Ik heb nergens last van bij Destiny 2, draait prima, PES2018 heb ik op disc, spint af en toe op en af, als ik het "druk op X om door te gaan" scherm voorbij ben, dan hoor ik hem niet meer.

Mijn koeling houdt zich ook rustig, gelukkig.

Maar het geluid van het filmpje hierboven mbt de disc, dat klinkt echt niet gezond.. Zou garantie claimen als je dat nog hebt.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
poor Leno schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:28:
[...]

Ja..

:? Wat verwacht je van sony in dit geval? Het is in ieder geval geen garantie gevalletje je hebt het zelf open gemaakt. Dat is wel balen maar wat houd dat daisy chainen in? ik heb er nooit over gehoord :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Met daisy chainen koppel je 2 of meer ps4 aan elkaar zodat je meer power hebt. Met 2 pro's haal je zo 4k met 60fps maar daarvoor moet je wel de juiste kabel voor gebruiken ;)

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op donderdag 30 november 2017 @ 04:50:
[...]
:? Wat verwacht je van sony in dit geval? Het is in ieder geval geen garantie gevalletje je hebt het zelf open gemaakt. Dat is wel balen maar wat houd dat daisy chainen in? ik heb er nooit over gehoord :?
LOL, sommige mensen kun je toch alles wijsmaken... 8)7

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 20:34
Gisteren voor het slapen 5-10 min Horizon Zero Dawn (digital) getest. Geen zoemend/blazend geluid gelukkig.

Hoor wel steeds een ratelend geluid als ik een spel opstart. Heb het geluid van mijn tv helemaal uitgezet en zonder headset gespeeld. En zelfs met 0,0 geluid vond ik het geluid die mijn PS4 produceerde niet heel storend.

Vanmiddag maar even een spel spelen op disc (The Evil Within 2). En kijken hoe dat gaat! :+

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 12:53
Weet er iemand nog een psplus deal? Bij Gamemania was ik net te laat😂
Pagina: 1 ... 36 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)