Waarom plaats je een vraagteken bij Days Gone?bram1984 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:45:
Volgens geruchten op ResetEra wordt DMC5 een (timed) PS4 exclusive.
Dat wordt een aardig lijstje zo, voor 2018. Helemaal als TLoU2 er nog bij komt.
Red Dead?bram1984 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:45:
Volgens geruchten op ResetEra wordt DMC5 een (timed) PS4 exclusive.
Dat wordt een aardig lijstje zo, voor 2018. Helemaal als TLoU2 er nog bij komt.
- Shadow of the Colossus
- God of War
- Detroit: Become Human
- Spider-Man
- Days Gone (?)
- Concrete Genie
- Left Alive (console exclusive)
- DMC5
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Omdat er geen releasedatum is? Er is ook nog geen jaartal genoemd, voor zover ik weet.Anton.net schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:36:
[...]
Waarom plaats je een vraagteken bij Days Gone?
Is geen exclusive, komt alleen (vooralsnog) niet naar PC. Maar die ga ik sowieso niet halen, verwacht ik. R* spellen en ik zijn geen goede match.
Daarom heb ik er voor gekozen hem toch niet voor dat bedrag te kopen. Ondanks SkyrimVerwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:49:
De PS VR gaat weer terug. Als je kijkt naar wat er allemaal voor nodig is, met het extra doosje, de HDMI loop, de grote berg kabels, twee stroomstekkers, de losse camera en de losse units voor hand-tracking dan voelt dat toch een beetje als een beta product.
Hopelijk komt er binnenkort een self-contained VR product van Sony die draadloos communiceert met de PS4 zonder dat daar 10 kabels voor nodig zijn.
Wel timed exclusive toch? Smaken verschillen gelukkig, maar 2018 wordt iig (weer) een mooi gamejaarbram1984 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:42:
Is geen exclusive, komt alleen (vooralsnog) niet naar PC. Maar die ga ik sowieso niet halen, verwacht ik. R* spellen en ik zijn geen goede match.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Lijkt me niet? Voor zover ik weet kom de Xbox versie gewoon gelijktijdig uit.Vince22 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:44:
[...]
Wel timed exclusive toch? Smaken verschillen gelukkig, maar 2018 wordt iig (weer) een mooi gamejaar
'k Verwacht volgend jaar toch ook wel een aankondiging voor de aankondiging van GT VI
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De reden dat abzu in de aanbieding is is vanwege een heuse flash sale in de store 
https://blog.eu.playstati...g-savings-on-great-games/
https://blog.eu.playstati...g-savings-on-great-games/
Ik wil de VR headset van de oplaaddock halen, op mijn hoofd zetten en dat deze automatisch aan springt na het detecteren van mijn iris. Via de PS4 worden de games draadloos gestreamd naar de headset, waar het renderen gebeurd is van ondergeschikt belang. Als dat op de PS4 gebeurd is dat met een 60GHz verbinding zonder al te veel vertraging over te zetten. Als dat op de headset gebeurd kan de PS4 ingezet worden als co-processor voor het doen van achtergrond berekeningen.Twixie schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:21:
[...]
Dus jij wil VR, maar zonder dat er een camera nodig is die je hoofd trackt ? En waarbij er draadloos 2 schermen aangestuurd worden (wellicht wil jij dat dan op 4K aan 60Hz), en waarbij dat alle processing al in de PS4 gebeurt, maar waarbij je toch weer niet wil dat er processing power verloren gaat voor de gameplay zelf, en waarbij jouw handen automagisch (want zonder camera) gedetecteerd worden, enz ?
Het is zeker waar dat het nogal een gedoe is, en ik heb mezelf er ook al eens op betrapt geen VR te spelen op een avond omdat ik er tegenop zag om effen alles weer aan te sluiten. Maar om nou te denken dat je VR 'binnenkort' draadloos kan, zonder extra processing, etc... is toch wel zeer erg wishful thinking.
Overigens, als je je game hoekje wat deftig organizeert, valt het opzetten van VR nog behoorlijk goed mee eigenlijk. Zorg er gewoon voor dat het VR bakje ergens op een schap klaarligt met headset en USB kabel opgerold, en leg de VR bril er ergens naast. Dan is het opzetten echt wel in minder dan een minuut rond : USB en headset kabel uitrollen, USB kabel in PS4 pluggen, headset kabel tot bij je zitplaats leggen, bril nemen, inpluggen in de headset kabel, PS4 opstarten, VR spel opstarten, bril opzetten en koptelefoon inpluggen en opzetten.
Met de huidige voortgang zie ik dat binnen nu en een paar jaar wel gebeuren. De HTC Vive Focus is al heel ver.
Ja ik twijfelde al een beetje. Maar toen ik hem thuis had kreeg ik de slappe lach. Dit gaat never ever nooit wat worden. Nog erger dan 3D.Denman schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:50:
[...]
Dus op basis van een blik op de inhoud van de doos besloot je dat je hem nooit zou gaan dragen en heb je hem terug gestuurd? Dat is best… bijzonder.
Heb je VR wel eens elders ervaren? En dan bedoel ik niet Google Cardboard of Samsung VR, maar “echte” VR. Als je het nog nooit ervaren hebt zeg ik: voorbarig, zonde en een gemiste kans
Een gemiste kans imho.giantgiantus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:49:
[...]
Ja ik twijfelde al een beetje. Maar toen ik hem thuis had kreeg ik de slappe lach. Dit gaat never ever nooit wat worden. Nog erger dan 3D.
PSN: TDBtje
Tja, ieder z’n wensen en eisen natuurlijk. Maar ik ben een kleine 30 jaar geleden ben begonnen met gamen, en toen ik voor het eerst van VR hoorde, wist ik wel dat ik dat wilde ervaren zodra het beschikbaar was.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:42:
[...]
Ik wil de VR headset van de oplaaddock halen, op mijn hoofd zetten en dat deze automatisch aan springt na het detecteren van mijn iris. Via de PS4 worden de games draadloos gestreamd naar de headset, waar het renderen gebeurd is van ondergeschikt belang. Als dat op de PS4 gebeurd is dat met een 60GHz verbinding zonder al te veel vertraging over te zetten. Als dat op de headset gebeurd kan de PS4 ingezet worden als co-processor voor het doen van achtergrond berekeningen.
Met de huidige voortgang zie ik dat binnen nu en een paar jaar wel gebeuren. De HTC Vive Focus is al heel ver.
Dat moment is nu daar, VR gaming voor een betaalbare prijs. Want hoe je het ook wend of keert, Sony heeft hier een prima product neergezet, zeker voor deze prijs.
Ik ga die ervaring nu niet mislopen omdat er wat imperfecties zijn. Over een tijd kan ik deze altijd nog verkopen en voor een verbeterde versie gaan.
Zoals hierboven genoemd: een gemiste kans.giantgiantus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:49:
[...]
Ja ik twijfelde al een beetje. Maar toen ik hem thuis had kreeg ik de slappe lach. Dit gaat never ever nooit wat worden. Nog erger dan 3D.
Ik krijg altijd een beetje de slappe lach van mensen die oordelen zonder iets geprobeerd/ervaren te hebben
Ik niet, want tegen die tijd gebruik je geen PS4 meerVerwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:42:
[...]
Ik wil de VR headset van de oplaaddock halen, op mijn hoofd zetten en dat deze automatisch aan springt na het detecteren van mijn iris. Via de PS4 worden de games draadloos gestreamd naar de headset, waar het renderen gebeurd is van ondergeschikt belang. Als dat op de PS4 gebeurd is dat met een 60GHz verbinding zonder al te veel vertraging over te zetten. Als dat op de headset gebeurd kan de PS4 ingezet worden als co-processor voor het doen van achtergrond berekeningen.
Met de huidige voortgang zie ik dat binnen nu en een paar jaar wel gebeuren.
Dit is de eerste generatie, zie het maar als de eerste "mobiele" telefoons met zo'n kist eraan of de eerste draagbare sjouwbare computers. Er zal wel verbetering in komen, maar de echte killer app heb ik nog niet gezien.
Er moet nog een hoop verbeterd/ontwikkeld worden voordat VR echt goed toepasbaar is naar mijn bescheiden mening. Er zullen binnen een paar jaar wel betere en kleinere brillen komen met minder/geen kabels, maar om VR goed te laten werken is meer nodig dan alleen een bril (betere manieren om je door de wereld te kunnen bewegen zonder kotsmisselijk te worden bijvoorbeeld).
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ben je nu gewoon aan het trollen of meen je dit serieus? De PS VR heeft afgelopen week evenveel units als tijdens de launch week verkocht. Dat is evenveel als de laatste 18 weken gecombineerd.giantgiantus schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:49:
[...]
Een VR game is zelfs met de matige graphics van nu al 10x zo vet om te spelen dan een "platte" game op je TV. Ik heb het al vaker gezegd: Skyrim is typisch zo een game die ik na een paar uur uit zou zetten en op Marktplaats zou gooien. Houterige animaties, houterige combat, saaie gesprekjes. Dat alles valt weg in VR. Je zit erin in plaats van dat je ernaar kijkt. Vergelijk het met een voetbalwedstrijd op TV kijken en daadwerkelijk in het stadion aanwezig zijn. Of thuis een film kijken vs. een film in de bioscoop kijken in IMAX 3D.
PS VR heeft zelfs meer verkocht dan GTA 5, Destiny 2 en Forza Horizon 3, om er 3 te noemen.
https://ukie.org.uk/news/...ains-top-spot-fourth-week
Ik maak me totaal geen zorgen om de toekomst van VR. Er zitten nog heel veel games in de pipeline en dat worden er alleen maar meer.
Ik wel hoor. Resident Evil 7 is sowieso een killer app en nog steeds exclusief voor PS VR. Totaal andere ervaring dan op je TV. Farpoint vind ik een killer app, hoewel in iets mindere mate. En Skyrim is natuurlijk DE killer app van dit moment. Gewoon een volledige RPG waar je honderden uren in kunt stoppen, compleet te spelen in VR. En dan komt vrijdag DOOM VFR nog eens uit.Destiny schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:57:
[...]
Ik niet, want tegen die tijd gebruik je geen PS4 meer
Dit is de eerste generatie, zie het maar als de eerste "mobiele" telefoons met zo'n kist eraan of de eerste draagbare sjouwbare computers. Er zal wel verbetering in komen, maar de echte killer app heb ik nog niet gezien.
Er moet nog een hoop verbeterd/ontwikkeld worden voordat VR echt goed toepasbaar is naar mijn bescheiden mening. Er zullen binnen een paar jaar wel betere en kleinere brillen komen met minder/geen kabels, maar om VR goed te laten werken is meer nodig dan alleen een bril (betere manieren om je door de wereld te kunnen bewegen zonder kotsmisselijk te worden bijvoorbeeld).
Nee hoor. Ik weet het RE7 VR is 10 keer zo goed als op het scherm, maar ik vind RE7 niks en 10x niks is nog steeds niksbram1984 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:02:
Ik wel hoor. Resident Evil 7 is sowieso een killer app en nog steeds exclusief voor PS VR. Totaal andere ervaring dan op je TV. Farpoint vind ik een killer app, hoewel in iets mindere mate. En Skyrim is natuurlijk DE killer app van dit moment. Gewoon een volledige RPG waar je honderden uren in kunt stoppen, compleet te spelen in VR. En dan komt vrijdag DOOM VFR nog eens uit.
Een killer app is een app waar ik VR voor ga kopen. Ik ga geen VR kopen om een oude RPG of shooter te spelen.
Alleen de cijfers van afgelopen week neem ik aan ? GTA 5 heeft namelijk alleen al 80 miljoen copies verkochtbram1984 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:02:
[...]
PS VR heeft zelfs meer verkocht dan GTA 5, Destiny 2 en Forza Horizon 3, om er 3 te noemen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Klopt. Black Friday week.DigitalError schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:10:
[...]
Alleen de cijfers van afgelopen week neem ik aan ? GTA 5 heeft namelijk alleen al 80 miljoen copies verkocht
@Destiny Tja, niet jouw smaak. Dat kan natuurlijk. Maar persoonlijk vind ik het zeker killer apps.
[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 27-11-2017 15:20 ]
Ik heb hem wel geprobeerd net als de superieure vr brillen. Echter toen ik hem thuis zag dacht ik dat ik hem never nooit niet ga gebruiken.Denman schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:57:
[...]
Tja, ieder z’n wensen en eisen natuurlijk. Maar ik ben een kleine 30 jaar geleden ben begonnen met gamen, en toen ik voor het eerst van VR hoorde, wist ik wel dat ik dat wilde ervaren zodra het beschikbaar was.
Dat moment is nu daar, VR gaming voor een betaalbare prijs. Want hoe je het ook wend of keert, Sony heeft hier een prima product neergezet, zeker voor deze prijs.
Ik ga die ervaring nu niet mislopen omdat er wat imperfecties zijn. Over een tijd kan ik deze altijd nog verkopen en voor een verbeterde versie gaan.
[...]
Zoals hierboven genoemd: een gemiste kans.
Ik krijg altijd een beetje de slappe lach van mensen die oordelen zonder iets geprobeerd/ervaren te hebben
Je hebt het nooit geprobeerd he?Destiny schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:10:
[...]
Nee hoor. Ik weet het RE7 VR is 10 keer zo goed als op het scherm, maar ik vind RE7 niks en 10x niks is nog steeds niks![]()
Een killer app is een app waar ik VR voor ga kopen. Ik ga geen VR kopen om een oude RPG of shooter te spelen.
Want inderdaad, op een platte TV zou Farpoint inderdaad een middelmatige shooter zijn.
Maar de PS VR samen met de aim controller toveren dit in 1 klap om in een fantastische ervaring.
Jij denkt waarschijnlijk: die aim controller, dat ziet er toch niet uit man, dat lijkt toch niet op een gun?
Maar het leuke is: eenmaal “in” die game denk je: “wtf, ik heb gewoon een echte rifle in m’n handen.
En op dat moment doet het er geen fuck meer toe of het een oude game is met iets mindere graphics dan een game op je full HD / 4K TV. Het gaat om de ervaring / de immersie.
ok t kan aan mij liggen maar ik zie sommige mensen nu de opmerking maken dat ze hun Ps4 verkocht hebben voor +-200 euries en een Ps4 Pro weer hebben gekocht voor +-40 euries extra! Maar euh ..... een nieuwe Ps4 Pro kost nieuw zelfs tijdens de blackfriday en cybermonday deals nog maar liefst 378 euries.
Naar mijn weten betaal je dan dus minimaal 170 euries bij! Niet 40. zelfs als we een packet deal hebben ... die momenteel alleen met gran tourismo en fifa te verkrijgen is voor dezelfde prijs namelijk 378 betaal je dus nog steeds 170 euro meer + een game!
Mis ik iets heb ik ergens een deal gemist?! of kunnen er een paar mensen hier gewoon niet rekenen!
Naar mijn weten betaal je dan dus minimaal 170 euries bij! Niet 40. zelfs als we een packet deal hebben ... die momenteel alleen met gran tourismo en fifa te verkrijgen is voor dezelfde prijs namelijk 378 betaal je dus nog steeds 170 euro meer + een game!
Mis ik iets heb ik ergens een deal gemist?! of kunnen er een paar mensen hier gewoon niet rekenen!
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
Heb hem net binnen van Amazon.de een witte voor 283 euro.
Je hebt blijkbaar wat gemist. Er zijn deals geweest van de Pro van rond de € 360 inclusief game(s) en los voor € 284.BJBoes schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:21:
ok t kan aan mij liggen maar ik zie sommige mensen nu de opmerking maken dat ze hun Ps4 verkocht hebben voor +-200 euries en een Ps4 Pro weer hebben gekocht voor +-40 euries extra! Maar euh ..... een nieuwe Ps4 Pro kost nieuw zelfs tijdens de blackfriday en cybermonday deals nog maar liefst 378 euries.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
https://www.otto.nl/p/100...af-75-&itemId=10058684949
Dit is denk ik ook wel een serieuze aanbieding?
Dit gaat om een slim! niet om een pro!Johnfok schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:38:
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
€229 voor een Slim is nog steeds geen slechte prijs volgens mij.
Het zou ook een idiosyncrasie van de site kunnen zijn, maar het lijkt erop alsof die van de Otto een Duitse PS4 is: "PS4 Pro Konsole, 1TB, schwarz" zie ik in het besteloverzicht op de website. Verder niks mis mee overiges, zeker omdat we dezelfde type F-plug gebruiken als onze buren.
Het zou ook een idiosyncrasie van de site kunnen zijn, maar het lijkt erop alsof die van de Otto een Duitse PS4 is: "PS4 Pro Konsole, 1TB, schwarz" zie ik in het besteloverzicht op de website. Verder niks mis mee overiges, zeker omdat we dezelfde type F-plug gebruiken als onze buren.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Man,man, who cares dat giantgiantus niet eens zijn VR geprobeerd heeft. His loss, not ours, en ik ga echt niet minder genieten omdat iemand anders het maar niets vind.
Wat ik belachelijker vind, is de manier waarop hij hier zijn 'ervaring' komt verkondigen. Hij is blijkbaar al duidelijk op voorhand overtuigd dat het niets voor hem is, en de PSVR inferieur is, en toch koopt hij hem, om thuis gekomen dan nog eens te constateren dat het niets voor hem is, en hem ongeopend terug te doen. Sommige mensen hebben duidelijk tijd teveel en zijn ook niet beroerd om hun stommiteiten hier dan nog met de nodige arrogantie te posten
.
Wat ik belachelijker vind, is de manier waarop hij hier zijn 'ervaring' komt verkondigen. Hij is blijkbaar al duidelijk op voorhand overtuigd dat het niets voor hem is, en de PSVR inferieur is, en toch koopt hij hem, om thuis gekomen dan nog eens te constateren dat het niets voor hem is, en hem ongeopend terug te doen. Sommige mensen hebben duidelijk tijd teveel en zijn ook niet beroerd om hun stommiteiten hier dan nog met de nodige arrogantie te posten
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Waar beweert hij dat dan?
Inderdaad, sinds vorige week de PS VR in combinatie met de Pro in huis gehaald. Eerste game die ik opstarten was Rigs en dat vond ik al geweldig. Daarna Superhot met de PS Move controllers gedaan. WOW! Wat een ervaring... Ja de graphics zijn wat minder, maar de ervaring is echt geweldig tot zo ver.Twixie schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:04:
Man,man, who cares dat giantgiantus niet eens zijn VR geprobeerd heeft. His loss, not ours, en ik ga echt niet minder genieten omdat iemand anders het maar niets vind.
Wat ik belachelijker vind, is de manier waarop hij hier zijn 'ervaring' komt verkondigen. Hij is blijkbaar al duidelijk op voorhand overtuigd dat het niets voor hem is, en de PSVR inferieur is, en toch koopt hij hem, om thuis gekomen dan nog eens te constateren dat het niets voor hem is, en hem ongeopend terug te doen. Sommige mensen hebben duidelijk tijd teveel en zijn ook niet beroerd om hun stommiteiten hier dan nog met de nodige arrogantie te posten.
Straks Farpoint met een Aim Controller proberen! Ben benieuwd!
Is er ergens een line-up bekend van wat er nog allemaal gaat komen voor de PS VR?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja typ op Google "upcoming PS VR games" in en je gaat een heel eind komen. Op de PS Blog kun je ook een en ander tegen.MiTM schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:13:
[...]
Inderdaad, sinds vorige week de PS VR in combinatie met de Pro in huis gehaald. Eerste game die ik opstarten was Rigs en dat vond ik al geweldig. Daarna Superhot met de PS Move controllers gedaan. WOW! Wat een ervaring... Ja de graphics zijn wat minder, maar de ervaring is echt geweldig tot zo ver.![]()
Is er ergens een line-up bekend van wat er nog allemaal gaat komen voor de PS VR?
Doom VFRMiTM schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:13:
[...]
Inderdaad, sinds vorige week de PS VR in combinatie met de Pro in huis gehaald. Eerste game die ik opstarten was Rigs en dat vond ik al geweldig. Daarna Superhot met de PS Move controllers gedaan. WOW! Wat een ervaring... Ja de graphics zijn wat minder, maar de ervaring is echt geweldig tot zo ver.![]()
The Perfect Sniper
Bravo Team
En de reeds verschenen The Brookhaven Experiment + Dick Wilde zijn ook Aim Controller compatible.
[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 27-11-2017 16:21 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Huh arrogant? Was in ieder geval niet de bedoeling eigenlijk. Ik heb me gewoon laten meeslepen door die aanbieding en hem ff snel besteld en hij beviel bij nader inzien niet. Vraag me ook af wat het met tijd teveel heeft te maken. Misschien met geld teveel. Had bv ook zin in de iPhone X maar ik vond hem minder dan de 8. Dus wel zin in nieuwe gadgets maar niet overtuigd.Twixie schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:04:
Wat ik belachelijker vind, is de manier waarop hij hier zijn 'ervaring' komt verkondigen. Hij is blijkbaar al duidelijk op voorhand overtuigd dat het niets voor hem is, en de PSVR inferieur is, en toch koopt hij hem, om thuis gekomen dan nog eens te constateren dat het niets voor hem is, en hem ongeopend terug te doen. Sommige mensen hebben duidelijk tijd teveel en zijn ook niet beroerd om hun stommiteiten hier dan nog met de nodige arrogantie te posten.
Merk dat als ik hem ergens kan testen ik het best tof vind, echter toen ik dat ding thuis kreeg bedacht ik me dat ik daar gewoon niet mee ga zitten en dat ik in the end de bril niet ok vind (voor mij hetzelfde met 3D bril, in de bioscoop bij sommige films best cool, thuis merkte ik dat ik t helemaal niets vond om met een bril op te zitten).
Waar zeg ik eigenlijk dat het een inferieur product is? Vind ik totaal niet dus weet niet waar je dat vandaan haalt? Misschien gereageerd op de verkeerde post?
[ Voor 5% gewijzigd door giantgiantus op 27-11-2017 16:37 ]
Ik was het die met die dikke 40 euro op de proppen kwam, en ik kan heus wel rekenen hoorBJBoes schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:21:
Ik was van plan om een extra controller te kopen (€55) en GTSport (€20), wat me dus €75 ging kosten.
In de plaats daarvan heb ik de PS4Pro GTSport bundel met extra controller gekocht in Carrefour voor €379, maar door hun €20 bonnen-actie komt die netto nog op €303. Ik heb mijn oude PS4 verkocht voor €180, dus netto €123 voor de nieuwe bundel. Of dus slechts €48 (ok, een heel dikke 40) meer dan wat ik met mijn origineel plan zou kwijtgeweest zijn.
Maar ik heb dus effectief voor €48 een upgrade gedaan naar een Pro, en heb dan twee V2 controllers ipv 1. En dan ook nog eens 2 jaar garantie op console + 2 controllers.
Ja, het kwam wel wat arrogant over, zo van heb hem wel gekocht, maar eigenlijk trekt het op niets ('slappe lach', 'never ever', 'erger dan 3D flop'), zelfs al heb ik het nog niet geprobeerd... Maar het was dus inderdaad meer gewoon een impulsieve aankoop waarvan je al direct spijt had. Tijd teveel sloeg op het feit dat je er wel tijd moet in steken om te gaan kopen (of online) en dan ook nog eens weer terugsturen. Is geen kwestie van geld teveel als je toch je geld terug kwijtgiantgiantus schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:25:
[...]
Huh arrogant? Was in ieder geval niet de bedoeling eigenlijk. Ik heb me gewoon laten meeslepen door die aanbieding en hem ff snel besteld en hij beviel bij nader inzien niet. Vraag me ook af wat het met tijd teveel heeft te maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 27-11-2017 16:50 ]
Hij is een paar maanden geleden in de aanbieding geweest voor 180,- euro, dus ik vind hem niet erg sterk.Johnfok schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:38:
Echter is het op dit moment een prima prijs.
Ik had gehoopt dat er vandaag op Cyber Monday nog een PS4 PRO in de aanbieding zou komen, maar helaas.
Ik moet zeggen dat ik mij met de VR ook verkeken heb op de extra kosten. Er moet nog een camera bij (€59) twee Move controllers (€79) en een compatible spelletje (€20-€30) en dan is het totaalplaatje van wat ik de afgelopen week uitgegeven heb wel erg veel.
PlayStation baas: wij haddden de grootste black Friday in onze geschiedenis. https://finance.yahoo.com...gest-black-162600244.html
Dan heb je misschien nog 25 euro laten liggenTwixie schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:26:
[...]
Ik was het die met die dikke 40 euro op de proppen kwam, en ik kan heus wel rekenen hoor.
Ik was van plan om een extra controller te kopen (€55) en GTSport (€20), wat me dus €75 ging kosten.
In de plaats daarvan heb ik de PS4Pro GTSport bundel met extra controller gekocht in Carrefour voor €379, maar door hun €20 bonnen-actie komt die netto nog op €303. Ik heb mijn oude PS4 verkocht voor €180, dus netto €123 voor de nieuwe bundel. Of dus slechts €48 (ok, een heel dikke 40) meer dan wat ik met mijn origineel plan zou kwijtgeweest zijn.
Maar ik heb dus effectief voor €48 een upgrade gedaan naar een Pro, en heb dan twee V2 controllers ipv 1. En dan ook nog eens 2 jaar garantie op console + 2 controllers.
Daarom heb ik dus de PS4 Pro + FIFA 18 bij mediamarkt.de besteld voor 339
Ik zie dat de prijzen weer zijn verhoogd in Duitsland naar 439 nu en dat er heel veel combinaties niet meer te verkrijgen zijn in Nederland en Duitsland op het moment. Is erg hard gegaan blijkbaar (zoals hierboven nu staat aangegeven ook).
Mijn blackfriday haul:
PS4 via amazon (284 euro) GT Sport bij intertoys voor twee tientjes!

There's no school like the old school and i'm the headmaster
Die €379 bij Carrefour was enkel voor de GT Sport bundel (deze doos dus : http://gamechanger.co.ke/...B-Pro-GT-Sport-bundle.jpg ) met een gratis extra controller. Dus geen keuze qua spel. En na korting kwam dat op €303 wat dus nog wel een pak goedkoper is dan de €339 van MediaMarkt, en waar -als ik je goed begrijp- ook maar 1 controller bij zat.Pascal Saul schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:32:
[...]
Dan heb je misschien nog 25 euro laten liggenJe had beter voor een anders spel bij je PS4 Pro kunnen nemen want GTSport was nog geen 20 euro los...
Daarom heb ik dus de PS4 Pro + FIFA 18 bij mediamarkt.de besteld voor 339Bij Intertoys een losse controller voor 53 euro en GTSport voor 20. Uiteindelijk dus 412 euro kwijt voor de PS4 Pro met twee V2 controllers en twee spellen
Mocht ik dus nog FIFA erbij gekocht hebben (zal na korting iets van een €48 geweest zijn), ging ik dus €351 betaald hebben voor PS4 Pro met 2 controllers + FIFA 18 + GT Sport. Of dus €61 minder dan wat jij betaald hebt.
Het is hier vrijdag al in overvloed gepost geweest dat die Carrefour deal onklopbaar was.
[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 27-11-2017 19:27 ]
Die van mij komt morgen binnen en woensdag ben ik vrij, heerlijkdannbla schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:05:
Mijn blackfriday haul:
PS4 via amazon (284 euro)
Dan kan die Slim + Fifa + extra controller weer terug naar intertoys. Ook de meeste games die ik wilde nog aan kunnen schaffen. Helaas alleen nergens Disgaea 5 in de aanbieding kunnen vinden, alleen de NIS europe website en dan is het met verzendkosten de moeite weer niet waard.
Heb hem ook binnen ben er super blij mee.dannbla schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:05:
Mijn blackfriday haul:
[afbeelding]
Had nog iets beter gekund, door Gran Turismo Sport Plus Edition te scoren bij de Intertoys voor € 19,99.dannbla schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:05:
Mijn blackfriday haul:
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
VR is voor gamers natuurlijk wel een droom. Twintig jaar geleden hoorde je er al van, maar toen was de techniek er nog niet klaar voor. De huidige PS VR is het technisch ook nog nét niet helemaal, maar ik snap wel waarom ze 'm in de markt gezet hebben, alvast marktaandeel pakken. Volgens mij mogen ze met de verkoop niet klagen tot dusver, en dat is mooi want als het ding goed verkoopt volgen de games vanzelf.
Ik heb nog geen PS VR... mis nog een beetje de killer-game waarvoor ik 'm wil halen. Ik hoop dat een grote titel die mij aanspreekt (AC, Far Cry, RDR, etc.) met VR-ondersteuning komt. Beetje zoals GT Sport, al is dat ook weer een erg uitgeklede modus en dus ook nét niet.
Ik heb nog geen PS VR... mis nog een beetje de killer-game waarvoor ik 'm wil halen. Ik hoop dat een grote titel die mij aanspreekt (AC, Far Cry, RDR, etc.) met VR-ondersteuning komt. Beetje zoals GT Sport, al is dat ook weer een erg uitgeklede modus en dus ook nét niet.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Sokucho op 27-11-2017 20:34 ]
Mooie verkooptekst hoor, maar zet het liever in V&A.BlackBarryNL schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:24:
...Wat zal ik er ongeveer terug voor kunnen vangen?
Het is geen verkooptekst ik bied het niet te koop aan. Ben het van plan alleen vraag ik aan medetweakers wat ik er voor zou kunnen krijgen.retroguy schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:27:
[...]
Mooie verkooptekst hoor, maar zet het liever in V&A.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Kijk wat het ding op Marktplaats en bij de grotere retailers doet? Zo ingewikkeld is dat toch niet?BlackBarryNL schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:30:
[...]
Het is geen verkooptekst ik bied het niet te koop aan. Ben het van plan alleen vraag ik aan medetweakers wat ik er voor zou kunnen krijgen.
Blijkbaar kan ik hier niet een vraag stellen iedereen bedankt.
Gelijk even een verticale stand voor mijn pro gekocht bij Amazon, toevallig in de Lightning deal (scheelt wel maar een paar euro)
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Jawel, maar wij zouden hetzelfde moeten doen om een goede prijs te bepalen. Los daarvan weten wij niet wat jij er minimaal voor wilt hebben.BlackBarryNL schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:34:
Blijkbaar kan ik hier niet een vraag stellen iedereen bedankt.
Weet iemand de verzendkosten van een ps4, vanuit England (amazon.co.uk) naar hier?
We verwachten op Tweakers.net wel iets meer eigen inzet. Vragen om zaken die makkelijk zelf zijn op te zoeken zijn, zijn not done...
We verwachten op Tweakers.net wel iets meer eigen inzet. Vragen om zaken die makkelijk zelf zijn op te zoeken zijn, zijn not done...
[ Voor 47% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 17:39 ]
Daar heb jij ook nog €15 laten liggen, want er kwam tijdens Black Friday een combi-pack van GT Sport + limited GT controller langs voor €58...Pascal Saul schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:32:
[...]
Dan heb je misschien nog 25 euro laten liggenJe had beter voor een anders spel bij je PS4 Pro kunnen nemen want GTSport was nog geen 20 euro los...
Daarom heb ik dus de PS4 Pro + FIFA 18 bij mediamarkt.de besteld voor 339Bij Intertoys een losse controller voor 53 euro en GTSport voor 20. Uiteindelijk dus 412 euro kwijt voor de PS4 Pro met twee V2 controllers en twee spellen
Ik zie dat de prijzen weer zijn verhoogd in Duitsland naar 439 nu en dat er heel veel combinaties niet meer te verkrijgen zijn in Nederland en Duitsland op het moment. Is erg hard gegaan blijkbaar (zoals hierboven nu staat aangegeven ook).
Iemand hier ervaring met optisch naar DAC naar 3.5mm, voor het gebruik van bijvoorbeeld PC speakers? Werkt dit met een PS4?
Op de site van amazon kan je dat lezen.Engine77 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:12:
Weet iemand de verzendkosten van een ps4, vanuit England (amazon.co.uk) naar hier?
Zelf heb ik laatst een G29 stuurtje besteld. Die verzendkosten waren een paar euro (initieel) plus een paar euro (bedrag per kilo).
Moet wel account aanmaken, had even geen zin daarinzetje01 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:30:
[...]
Op de site van amazon kan je dat lezen.
Zelf heb ik laatst een G29 stuurtje besteld. Die verzendkosten waren een paar euro (initieel) plus een paar euro (bedrag per kilo).

Tsja, ach...Engine77 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:43:
[...]
Moet wel account aanmaken, had even geen zin daarin
Vast wel de moeite waard.
Zo had ik dus dat stuurtje voor 161 euro (inclusief verzending) dat in Nederland 250 kost.
Na nog wat verder gelezen te hebben twijfel ik of ik wel de juiste aankoop gedaan heb...
Heb op Amazon deze PS4 slim 500GB besteld. Althans, ik denk dat het de slim uitvoering in de laatste versie is. Twijfel echter gezien de omschrijving en de afbeelding waar als type op staat: CUH-2116A. Iemand hier die mij wellicht meer kan vertellen? Google helpt me helaas niet echt verder dus m’n hoop is op jullie gevestigd.
Heb op Amazon deze PS4 slim 500GB besteld. Althans, ik denk dat het de slim uitvoering in de laatste versie is. Twijfel echter gezien de omschrijving en de afbeelding waar als type op staat: CUH-2116A. Iemand hier die mij wellicht meer kan vertellen? Google helpt me helaas niet echt verder dus m’n hoop is op jullie gevestigd.
Nou...bram1984 schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:00:
[...]
Een full HD begint bij Coolblue op 550 in 55 inch en voor 750 heb je een Samsung.
De goedkoopste die goede reviews heeft en aan mijn eisen voldoet (100 Hz en 55 inch) is de Philips 55PUS6501 voor 829.
(Dat scheelt nogal met mijn plasma'tje van destijds 370 euro, waarvan iedereen (inclusief mezelf) zegt dat 'ie zo'n mooi beeld heeft. Zeker met bv Planet Earth, of zoiets)
Er is een ps4 + fifa 18 in de aanbieding daar voor 200 pond voor rond 5 december. Even afwachten wat voor aanbiedingen hier zullen komen.zetje01 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:45:
[...]
Tsja, ach...
Vast wel de moeite waard.
Zo had ik dus dat stuurtje voor 161 euro (inclusief verzending) dat in Nederland 250 kost.
2116a is 100% zeker een slim versie. De normale ps4 zijn 11xx en 12xx. De slim begint vanaf 20xx. De 2116 is een nieuwe revisie denk ik. Dus wellicht wat zuiniger.Niek_ schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:47:
Na nog wat verder gelezen te hebben twijfel ik of ik wel de juiste aankoop gedaan heb...
https://www.reddit.com/r/..._slim_cuh2116b_in_stores/
Wikipedia: PlayStation 4 models
[ Voor 9% gewijzigd door maukoo op 27-11-2017 22:12 ]
En zo heeft iedereen wel wat laten liggen, maar iedereen heeft ook wel wat voordeel behaald. Idereen dus heppiedepeppie.ralph075 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:12:
[...]
Daar heb jij ook nog €15 laten liggen, want er kwam tijdens Black Friday een combi-pack van GT Sport + limited GT controller langs voor €58...
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nee.lennox-06 schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:00:
Lijkt the evil within 2 een beetje op tlou? Zit te denken om deze aan te schaffen.
mod-edit: Vragen om aanbiedingen is niet de bedoeling...
[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 28-11-2017 17:40 ]
500GB + 2e controller + FIFA + GT Sport + Knowledge Is Power (PlayLink titel). Betaal in ponden (dus niet de Amazon currency converter gebruiken) zodat je niet onnodig extra betaalt. Zit je rond de €295.mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 00:15:
Helaas is de aanbieding van de playstation 4 met fifa 18 en 2 controllers voor €280 uitverkocht... Iemand een idee of zo'n actie snel terugkomt?
https://www.amazon.co.uk/...o-Knowledge/dp/B077CRXGLZ
7 december weer op voorraad, je kan het bestellen en wordt het verstuurd zodra binnen is. Wel rekening houden met UK stekker (paar euro heb je NLse of even in je kast zoeken).
Hier staan nog wat andere deals, moet je even kijken welke nog aangeboden worden en welke verlopen zijn. https://nl.pepper.com/aan...gameamazoncoukzavvi-54701
[ Voor 40% gewijzigd door ASNNetworks op 28-11-2017 01:17 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb in veel The Evil Within 2 reviews de woorden "The Last of Us" wel voorbij zien komen.
Maar goed, heb zelf alleen deel 1 gespeeld en die vond ik erg goed. Deel 2 paar dagen terug besteld bij Amazon. Die wordt morgen geleverd, ben benieuwd!.
Denk dat je The Evil Within eerder kan vergelijken met Silent Hill of Resident Evil.
Gameplay is wel wat clunky. Technische bij lange na niet zo goed als The Last of Us.
Maar verder een meer dan prima game voor zijn genre (komen al zo weinig goede survival-horror games uit)
Heeft iemand zijn witte Pro al ontvangen van Amazon.de ?
Lees nu op Amazon een aantal negatieve reviews. Mijn Duits is niet super. Maar staat toch duidelijk dat de dozen al geopend waren, 1 iemand had zelfs een grote kras op zijn console.
https://www.amazon.de/gp/product/B0774PWPG4/
Mijn witte Pro zou vandaag geleverd worden. Maar PostNL kwam weer eens niet opdagen.
Ben erg benieuwd wat ik morgen aantref. Dit is niet echt iets voor Amazon.
Lees nu op Amazon een aantal negatieve reviews. Mijn Duits is niet super. Maar staat toch duidelijk dat de dozen al geopend waren, 1 iemand had zelfs een grote kras op zijn console.
Mijn witte Pro zou vandaag geleverd worden. Maar PostNL kwam weer eens niet opdagen.
Heb de mijne vandaag ontvangen maar de doos was ongeopend en verzegeld,en was echt niet open geweestSefaex schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 01:37:
alles zat gewoon netjes op z´n plaats.
Oké.
Ik heb de PS VR + camera + GT Sport van Intertoys aanbieding gescoord.
Daarnaast HZD voor 29 euro bij Bart Smit.
Verder nog een paar goedkope VR apps/ games vanuit de ps store.
Man, man, man, wat een gaaf ding, die PS VR!!!!!
En ik ben normaal gesproken geen race spellen speler, maar die VR tour in GT Sport is wel super gaaf. Jammer dat niet het hele spel in vr is. Ik ga morgen even die demo van Driveclub vr proberen. Wellicht dat die op mijn wensenlijst belandt.
Make music, not war
Gister ontvangen. Keurig verpakt, verzegeld & schade vrij.Sefaex schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 01:37:
En hier even een mening van iemand die de game daadwerkelijk gespeeld heeftlennox-06 schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:00:
Lijkt the evil within 2 een beetje op tlou? Zit te denken om deze aan te schaffen.
Onze forum chagrijn geeft gelijk weer een niets toevoegende antwoord (reageer dan gewoon niet, maar alles voor de karma punten toch
Ik heb op deze manier mijn headset aangesloten. Dus speakers zouden ook moeten werken.dannbla schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:15:
Iemand hier ervaring met optisch naar DAC naar 3.5mm, voor het gebruik van bijvoorbeeld PC speakers? Werkt dit met een PS4?
Volgens mij kun je in GT sport in de niet-VR mode tracks voor de VR mode vrijspelen. Correct me if I'm wrong.musiman schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:24:
[...]...Jammer dat niet het hele spel in vr is. ....
dus jij denkt dat TNT tussen 00.00 en 01.37 pakjes bezorgt! Ik denk het niet.Sefaex schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 01:37:
controleer het pakje in ieder geval goed, maak een foto van eventuele beschadiging en je kunt de console ook weer eenvoudig terugsturen met 100% vergoeding.
retroguy schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:19:
[...]
Volgens mij kun je in GT sport in de niet-VR mode tracks voor de VR mode vrijspelen. Correct me if I'm wrong.
Make music, not war
Als je level omhoog gaat komen er inderdaad steeds meer banen beschikbaar in de VR modus. Als je level 20 bent kan je zelfs de nordschleiffe doen.musiman schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:36:
[...]
echt waar?!? Cool! Dat ga ik even uitzoeken.
Vincere Per Belli
Dat lijkt me best een gave ervaring in VRpeeth schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:57:
[...]
Als je level omhoog gaat komen er inderdaad steeds meer banen beschikbaar in de VR modus. Als je level 20 bent kan je zelfs de nordschleiffe doen.
GT Sport is geen VR only game hè.Predje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:05:
[...]
Wat een rare werkelijkheid! Dat je ingame dingen moet halen om je dure hardware te mogen gebruiken..
VR is meer een extraatje voor deze game, al was er vooraf wellicht iets meer beloofd dan dat.
Persoonlijk hoop ik dat ze de VR modus in de toekomst nog gaan uitbreiden, maar ik heb er zelf totaal geen moeite mee dat je eea moet vrijspelen middels het "standaard" spel.
[ Voor 45% gewijzigd door Denman op 28-11-2017 10:31 ]
Wat een rare werkelijkheid! Dat je ingame dingen moet halen om je dure hardware te mogen gebruiken..peeth schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:57:
[...]
Als je level omhoog gaat komen er inderdaad steeds meer banen beschikbaar in de VR modus. Als je level 20 bent kan je zelfs de nordschleiffe doen.
Is 500 gb genoeg of is het verstandig om voor de 1 tb te gaan?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Als je weinig games installeert wel. Als je heel veel games installeert niet. Een antwoord waar je niks aan hebt, maar het is voor iedereen verschillend. Ik zit standaard over de 1 TB heen en andere mensen begrijpen niet hoe je 500 GB überhaupt vol krijgt.mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:34:
ik zou voor 1 terrabyte gaan, het gaat echt enorm snel met de games tegenwoordig, bijvoorbeeld Gran Turismo sport is al 75 gigabyte, battlefield 1 over de 100 gigabyte, dan zit je 500 gigabyte zo vol, zeker gezien het feit dat je ook behoorlijk wat vrije ruimte verplicht moet overhouden om updates te installeren voor.mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:34:
Werken spelletjes niet altijd zo?Predje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:05:
[...]
Wat een rare werkelijkheid! Dat je ingame dingen moet halen om je dure hardware te mogen gebruiken..
Of was je antwoord sarcasme?
Klopt, je speelt alle banen vanzelf vrij als je gt sports speelt. Minpuntje is wel dat dit alleen kan in de gewone mode (dat levelen), maar goed, uiteindelijk heb je alle banen vrij. Wat goed is om te vermelden is dat alle banen meerdere tijdstippen hebben waardoor de baan behoorlijk anders kan overkomen. Bijvoorbeeld met een 125CC Kart (die gaat 179 km / uur) scheuren in VR over de nordschleiffe in het donker is een behoorlijk intense ervaring in VR die je lang zal bij blijven, maar ook met een renault megane in de middag over de nordschleiffe blijft machtig mooi om te doen in VR.peeth schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:57:
[...]
De twee mooiste banen vind ik:
- Nordschleiffe
- Mount Panorama (dat hoogte verschil is zo gaaf bij de afdaling)
Ik vind zelf VR meer dan een extraatje in gran turismo sport, natuurlijk die 2e auto had net zo goed weg gekund, dat is meer een gimmick, maar voor de eerste keer zelf in VR rijden over die banen in deze kwaliteit (echt goed voor de huidige stand van de techniek) is en blijft een geweldige ervaring. De vele auto's en hoeveelheid banen geven voor mij een lange speelduur van de gt vr mode.
Tuurlijk kunnen er wel dingen beter, het zou mooi zijn als:
- er een tijd score board wordt bijgehouden per auto en parcour in VR (inclusief friends tijden)
- je online in VR kunt racen tegen een kameraad
- je meer instel mogelijkheden hebt, zoals bijvoorbeeld aantal rondes en het kunnen uitzetten van de ai auto tegenstander.
- er optioneel ook tegen AI geraced zou kunnen worden (in plaats van 1 ai auto die voor de vorm een beetje meerijd).
WTF, waarom kan iemand die level 20 is wel op de Nordschleife rijden ik niet? Ik heb toch ook gewoon de game volle mep gekocht? Onrecht! Waar zijn de timesaver packs?!
(/s)
En je weet gewoon dat er idioten mensen zijn die echt zo denken.
(/s)
En je weet gewoon dat er idioten mensen zijn die echt zo denken.
[ Voor 18% gewijzigd door Voxalizer op 28-11-2017 11:05 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Mocht je nog een PS4 Pro 1TB willen zonder games met Engelse stekker (even los kabeltje ritselen), 260 pond (ongeveer € 291) bij Amazon UK nu: http://www.eurogamer.net/...als-ps4-pro-for-260-today
Is het ookDenman schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:00:
[...]
Dat lijkt me best een gave ervaring in VR
[...]
Vincere Per Belli
sinds ik alle spellen op easy speel vind ik het veel vermakelijker. vooral de naughty dog games.
[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 28-11-2017 11:38 ]
Vergeet niet dat je aan de PS4 ook een externe disk kunt hangen waarop je alle games kunt installeren. Bovendien blijkt dat ook nog eens performanter dan games spelen vanaf de interne HDD. Zelf zou ik dus gewoon voor een 500 GB gaan, en als die vol is, een externe disk van 2 of meer TB kopen. Heb zelf een 1TB PS4, maar daar staat nog geen 50GB op doordat alle games (zo'n 1.5TB) op een externe disk staan.mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:34:
Enige nadeel is dat de niet-Pro PS4 geen USB achteraan heeft, dus is een beetje lelijker als er vooraan altijd een USB schijf ingeplugd is.
Ik heb juist het omgekeerde, en speel alles op z'n moeilijkst. De uitdaging en het gevoel als je een lastig stuk hebt gehaald vind ik gewoon veer bevredigender als ik er moeite voor heb moeten doen.lennox-06 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:38:
sinds ik alle spellen op easy speel vind ik het veel vermakelijker. vooral de naughty dog games.
Overigens met Naugty dog games loop ik er dan nog vrij makkelijk doorheen, vooral U4 was erg makkelijk.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
bij was het ook omgekeerd, alles eerst op moeilijk. Op een gegeven moment dacht ik waarom al die irritaties en 'moeilijkdoenerij'. Het enige wat ik wil beleven is het spel en het verhaal en niet ergens steeds vast zitten en opnieuw beginnen.Mud.Starrr schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:02:
[...]
Ik heb juist het omgekeerde, en speel alles op z'n moeilijkst. De uitdaging en het gevoel als je een lastig stuk hebt gehaald vind ik gewoon veer bevredigender als ik er moeite voor heb moeten doen.
Overigens met Naugty dog games loop ik er dan nog vrij makkelijk doorheen, vooral U4 was erg makkelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 28-11-2017 12:06 ]
Dat heb ik dus bij HZD. Lekker op mijn dooie gemak die Machines slachten en genieten van de wereld en het verhaal.lennox-06 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:05:
[...]
bij was het ook omgekeerd, alles eerst op moeilijk. Op een gegeven moment dacht ik waarom al die irritaties en 'moeilijkdoenerij'. Het enige wat ik wil beleven is het spel en het verhaal en niet ergens steeds vast zitten en opnieuw beginnen.
Op een uitzondering na heb ik daar zelden last van. Misschien het type game wat ik speel? Momenteel bijvoorbeeld HZD, en daar speel ik redelijk makkelijk doorheen zonder supervaak dood te gaan. Maar gevechten zijn wel intens, en kom wel regelmatig op het randje van de dood. Daardoor juist voor mij de perfecte ballans. Als ik in een spel 10x hetzelfde stuk opnieuw moet spelen vind ik het ook irritant, maar dar had ik bij oude spellen zoals de eerdere tomb raider’s vaker dan tegenwoordig (val je weer een keer naar beneden door gekloot met de besturing, moet je weer dat pokke eind klimmen heel irritant).lennox-06 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:05:
[...]
bij was het ook omgekeerd, alles eerst op moeilijk. Op een gegeven moment dacht ik waarom al die irritaties en 'moeilijkdoenerij'. Het enige wat ik wil beleven is het spel en het verhaal en niet ergens steeds vast zitten en opnieuw beginnen.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik speel Horizon op Hard. Dat is voor mij de sweet spot. Als ik op Easy met 2 pijlen een 4x zo grote robot omleg, dan haalt dat me ook een beetje uit de ervaring. Ik heb NG+ en de DLC een tijdje op Ultra Hard geprobeerd, maar dat was echt ff teveel van het goede. Hard is prima te doen en houdt het spannend.Mud.Starrr schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:40:
[...]
Op een uitzondering na heb ik daar zelden last van. Misschien het type game wat ik speel? Momenteel bijvoorbeeld HZD, en daar speel ik redelijk makkelijk doorheen zonder supervaak dood te gaan. Maar gevechten zijn wel intens, en kom wel regelmatig op het randje van de dood. Daardoor juist voor mij de perfecte ballans. Als ik in een spel 10x hetzelfde stuk opnieuw moet spelen vind ik het ook irritant, maar dar had ik bij oude spellen zoals de eerdere tomb raider’s vaker dan tegenwoordig (val je weer een keer naar beneden door gekloot met de besturing, moet je weer dat pokke eind klimmen heel irritant).
Voldoet een gewone HDD externe schijf in zo'n geval? Of is het wel aan te raden om dan een SSHD of zelfs een SSD te nemen?Twixie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:41:
[...]
Vergeet niet dat je aan de PS4 ook een externe disk kunt hangen waarop je alle games kunt installeren. Bovendien blijkt dat ook nog eens performanter dan games spelen vanaf de interne HDD. Zelf zou ik dus gewoon voor een 500 GB gaan, en als die vol is, een externe disk van 2 of meer TB kopen. Heb zelf een 1TB PS4, maar daar staat nog geen 50GB op doordat alle games (zo'n 1.5TB) op een externe disk staan.
Enige nadeel is dat de niet-Pro PS4 geen USB achteraan heeft, dus is een beetje lelijker als er vooraan altijd een USB schijf ingeplugd is.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
https://www.playstation.c...s4--external-hdd-support/mikerijnders schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:11:
[...]
Voldoet een gewone HDD externe schijf in zo'n geval? Of is het wel aan te raden om dan een SSHD of zelfs een SSD te nemen?
Ja dat heb ik ook, alleen was ik in het begin te voorzichtig. Heb er nu alweer 12 uur in zitten en nog steeds niet de westkant ontdekt.Jasphur schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:08:
[...]
Dat heb ik dus bij HZD. Lekker op mijn dooie gemak die Machines slachten en genieten van de wereld en het verhaal.
Wel leuk om af en toe een intens gevecht te hebben en 800 pijlen schieten
die pijlen bij HZD zijn wel erg zwak gemaakt hoor. oke je vecht wel tegen machines maar het had weinig toegevoegde waarde voor mij. misschien volgende keer metalen pijlen maken (of had je die al in game?)
De wapens waren ook aan de slappe kant. op een gegeven moment ben ik alleen met mijn 'zwaard' aan het slachten geweest
De wapens waren ook aan de slappe kant. op een gegeven moment ben ik alleen met mijn 'zwaard' aan het slachten geweest
[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 28-11-2017 13:29 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ligt aan je boog en je modificaties. Ik heb net de Banuk boog uit de DLC bemachtigd en daar vier stuks 45-50% damage mods in gezet. Binnen no-time schiet je daarmee een Bellowback overhoop.lennox-06 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:23:
die pijlen bij HZD zijn wel erg zwak gemaakt hoor. oke je vecht wel tegen machines maar het had weinig toegevoegde waarde voor mij. misschien volgende keer metalen pijlen maken (of had je die al in game?)
De volgende keer ga ik de complete edition halen. ik zal iets meer aandacht aan de wapens besteden.bram1984 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:28:
[...]
Ligt aan je boog en je modificaties. Ik heb net de Banuk boog uit de DLC bemachtigd en daar vier stuks 45-50% damage mods in gezet. Binnen no-time schiet je daarmee een Bellowback overhoop.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken