Foutje
[ Voor 97% gewijzigd door giantgiantus op 24-11-2017 18:44 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 97% gewijzigd door giantgiantus op 24-11-2017 18:44 ]
Ja hoor, maar het is wel een vervolg. Waarom zou je deel 1 niet gewoon spelen?giantgiantus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:40:
[...]
Ja laat weten wat je er van vind. Ben benieuwd.
Vroeg me trouwens af of wolfenstein 2 leuk is als je de eerdere games niet hebt gespeeld?
En? Mission accomplished?123teun123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:00:
Ik rij nu rii Carrefour, 20 minuutjes hier vandaan. Hopelijk ligt daar de ps4 pro bundel nog![]()
[ Voor 30% gewijzigd door ScrooLoose op 24-11-2017 19:48 ]
Smiling as the shit comes down...
Hij staat nog altijd in de rij denk ik
Haha, jeppp, na eerst in ravels bij een market te hebben gestaan (wist ik veel
Turnhout waren er ook nog maar een paar vertelde de werknemer mij. Ik had geluk, slim aanbieding was wel uitverkocht voor deze weekS0epkip schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:50:
[...]
Hij staat nog altijd in de rij denk ikIk was vanmiddag in Antwerpen en had de laatste Pro+COD te pakken, de Pro+controller+GT was allang op daar.
Controllers nu voor €47 bij Bol.com. Veel goedkoper niet te vinden, dacht ik.ScrooLoose schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:17:
De Pro bij Otto voor €299, GT Sport bij Bart Smit voor €19 en een extra controller is ook vast wel ergens goedkoper te halen.
Dan ben je er ook, voor de mensen die die bundel mis gelopen zijn.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Besteld, dank voor de tip! Wel 2 weken levertijd overigens, maar ik heb geen haast.ScrooLoose schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:17:
De Pro bij Otto voor €299, GT Sport bij Bart Smit voor €19 en een extra controller is ook vast wel ergens goedkoper te halen.
Dan ben je er ook, voor de mensen die die bundel mis gelopen zijn.
Amateurcoureur en fervent banktukker
[ Voor 6% gewijzigd door Grotbewoner op 24-11-2017 20:51 ]
Er staat bij: "Verkocht en verzonden door Amazon." daarbij is het de officiële Amazon site en deze korting hebben ze vandaag de hele dag dus lijkt mij wel legit. Je moet alleen wel geduld hebben tot 1 decemberGrotbewoner schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:50:
Weet iemand of deze legit is? Ps4 pro voor 284 bij Amazon maar wel van een vage, moeilijk te vinden pagina.
Kijk eens in de ps store in een normale browser op je pc of mobiel. Misschien staat die daar wel aangegeven als gekocht.P-Nut schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:26:
Hi,
Ik heb vandaag via mn playstation 4 de playstation store geopend en Call of Duty WWII aangeschaft met ideal. Het geld is afgeschreven van mn rekening alleen zit de game niet in mn library.
refresh licences heeft ook geen effect. Iemand enig idee wat ik nog verder kan proberen?
Spelen jullie op dezelfde PlayStation? Dan heb je namelijk maar 1 keer Ps+ nodigharley2009 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:30:
Even terugkomen op game mania waar ik gisteren de 2x ps plus abonnementen had besteld, en niet in mijn inbox had gekregen. Na vanmorgen een telefoontje naar de zaak was het binnen 1 minuut geregeld. Was iets fout gegaan aan hun kant. Dus vanmorgen 1 PS plus geactiveerd. En 1 PS plus Code in de schoen voor 5 december voor mijn zoon. zijn PS4. Gelijk HZD gekocht bij game mania. deze kreeg ik mee voor 15 euro (goedmakertje)..
\Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:29:
[...]
Kijk eens in de ps store in een normale browser op je pc of mobiel. Misschien staat die daar wel aangegeven als gekocht.
Vage tekst man.P-Nut schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:56:
[...]
\
aight thnx! ben er uit... had het de hoeveelheid van het geld toegevoegd aan mn wallet. Wel vage ux design man...
Bij mij staat het er apart op:123teun123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:06:
Staat er bij jullie op het bonnetje de extra controller bij?
Er schijnt een klein redesign van de Pro te komen, geloof dat de koeling (heatsink) van het geheugen wat is aangepast. Meer vanwege kosten. Stond op de reddit volgens mij.Tobi123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:56:
[...]
Er staat bij: "Verkocht en verzonden door Amazon." daarbij is het de officiële Amazon site en deze korting hebben ze vandaag de hele dag dus lijkt mij wel legit. Je moet alleen wel geduld hebben tot 1 december
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Amazon.de en verkocht door Amazon zelf is vaag volgens jouGrotbewoner schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:50:
Weet iemand of deze legit is? Ps4 pro voor 284 bij Amazon maar wel van een vage, moeilijk te vinden pagina.
https://www.amazon.de/Pla...B-B-Chassis/dp/B0777VJGZD
Niet zozeer de prijs, maar de pagina. Ik had al een bestelling bij Otto staan, maar ik heb die geannuleerd en toch maar deze besteld. Er staat wel bij dat hij verkocht wordt door Amazon zelf, van wat ik er van kan maken.
De vorige keer was het de "normale" ps4 pro pagina die op sale stond. Ik vind het dus een beetje vreemd. Kan hem ook nog niet vinden op mydealz.de. Maar fuck it, toch maar besteld. Had ook nog nooit van Otto.nl gehoord.
Heb exact hetzelfde gedaan. Er staat inderdaad dat het verzonden wordt door Amazon. Dat zal denk ik geen problemen opleveren. Alleen even wachten nogGrotbewoner schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:50:
https://www.amazon.de/Pla...B-B-Chassis/dp/B0777VJGZD
Niet zozeer de prijs, maar de pagina. Ik had al een bestelling bij Otto staan, maar ik heb die geannuleerd en toch maar deze besteld. Er staat wel bij dat hij verkocht wordt door Amazon zelf, van wat ik er van kan maken.
De vorige keer was het de "normale" ps4 pro pagina die op sale stond. Ik vind het dus een beetje vreemd. Kan hem ook nog niet vinden op mydealz.de. Maar fuck it, toch maar besteld. Had ook nog nooit van Otto.nl gehoord.
Nee. Voor mijn zoon een apart account aangemaaktAnton.net schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:49:
[...]
Spelen jullie op dezelfde PlayStation? Dan heb je namelijk maar 1 keer Ps+ nodig
Wel de zelfde console dus op 1 console?harley2009 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:59:
[...]
Nee. Voor mijn zoon een apart account aangemaakt
Als jij Ps+ hebt, en je account staat ingesteld als primair, kunnen alle andere accounts ook online gamen op die playstation. Je zoon heeft dus geen Ps+ nodig als jullie op dezelfde ps spelen.harley2009 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:59:
[...]
Nee. Voor mijn zoon een apart account aangemaakt
Zoals Belim dus zegt: je moest die zelf afzonderlijk meenemen en werd ook aangerekend maar in eind-afrekening ging die er dan weer af. Met jouw ticket moet je gemakkelijk kunnen aantonen dat je die niet gekregen hebt dus gewoon zaterdag teruggaan.123teun123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:06:
Hee mensen,
Sorry voor de offtopic vraag maar even voor de mensen die de ps4 + gt + controller hebben gekocht bij carrefour... zojuist gezien dat mijn extra controller er niet bij zit, ging het vanuit dat hij in de doos zat maar niet dus..
Staat er bij jullie op het bonnetje de extra controller bij? Anders heb ik morgen geen bewijs daar haha.
Alvast bedankt!
Mn PS4 slim gaat al loeien als een malle in zo'n krappe ruimte..Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:12:
Heeft iedereen zijn Pro volledig vrij staan? Mijn gewone PS4 staat in een kastje maar heeft eigenlijk al maar een paar cm vrij links en rechts, en een cm of 10 achteraan. Daar de Pro nog 2cm breder en langer is, zal die daar dus nog minder ademruimte hebben. Vrees dat ik verplicht ga zijn om de console op in plaats van in de kast te zetten.
Bedankt voor de neerbuigende, onconstructieve reactie.Ace schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:57:
[...]
Amazon.de en verkocht door Amazon zelf is vaag volgens jouEn hoe bedoel je 'wat je er van kan maken', je kan amazon.de gewoon in het nederlands zetten omdat er zoveel door 'ons' besteld wordt daar.
Bedankt voor de tip! Blij dat ik daar niet besteld heb uiteindelijk. Ik ga er achteraan.Timmet schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:59:
[...]
Heb exact hetzelfde gedaan. Er staat inderdaad dat het verzonden wordt door Amazon. Dat zal denk ik geen problemen opleveren. Alleen even wachten nog
Tip om je geld van Otto terug te krijgen. Heb de klantenservice aan de telefoon gehad en die zeiden dat de betaling na 3 dagen in je persoonlijke omgeving te zien is. Wanneer dat is moet je even bellen naar de klantenservice en maken zij een ticket aan om het geld zsm terug te boeken. Wanneer je dit niet doet gaat het pas na 2 weken automatisch mee in de terugbetaling.
Dit is vragen om problemen. De hete lucht moet wel weg kunnen. Zoals jij het omschrijft is dat niet het geval. Gevolg is dat er warme lucht wordt aangezogen. Op den duur wordt er dan amper meer gekoeld....Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:12:
Heeft iedereen zijn Pro volledig vrij staan? Mijn gewone PS4 staat in een kastje maar heeft eigenlijk al maar een paar cm vrij links en rechts, en een cm of 10 achteraan. Daar de Pro nog 2cm breder en langer is, zal die daar dus nog minder ademruimte hebben. Vrees dat ik verplicht ga zijn om de console op in plaats van in de kast te zetten.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Fan gaat soms wel eens goed door van mijn OG PS4 (was overigens altijd met deurtje open) maar als ik zo wat rond google lijkt het me nu wel een must om de Pro op het kastje te zetten. Nu nog zien wat de hoogste WAF heeft... horizontaal, verticaal, pal naast tv of op kast, etc...Mutatie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:35:
[...]
Mn PS4 slim gaat al loeien als een malle in zo'n krappe ruimte..
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 25-11-2017 01:48 ]
Nee. Ik heb beneden een pro. En mijjn zoon heeft mijn oude ps4. Dus 2 consoles. Had al eerder geprobeerd om met 2 consoles op 1 account. Maar dat werkt niet. Als mijn zoon boven aan het spelen was, en ik ga beneden aan de gang werd er 1 van het account af gegooid.BlackBarryNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:23:
[...]
Wel de zelfde console dus op 1 console?
Verwijderd
En als je de ps4 van je zoon als primair instelt voor jouw account. Dus inloggen op de ps4 van je zoon met jouw account en dan naar account instellingen als ik het me goed herinner. Vervolgens inloggen met het account van je zoon op diezelfde ps4 en als het goed is kan jij dan beneden ook gewoon inloggen op je account en online spelen. Zou als het goed is moeten werken, weet het niet 100 % zeker.harley2009 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 06:44:
[...]
Nee. Ik heb beneden een pro. En mijjn zoon heeft mijn oude ps4. Dus 2 consoles. Had al eerder geprobeerd om met 2 consoles op 1 account. Maar dat werkt niet. Als mijn zoon boven aan het spelen was, en ik ga beneden aan de gang werd er 1 van het account af gegooid.
Ja 200 euro/dollar is geen geld voor een ps4 slim.bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:32:
Black Friday legt zo te zien geen windeieren voor Sony.
http://www.pushsquare.com..._ps4_is_selling_out_again
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb ook nog niemand gezien die een pro koopt en geen 4k tv heeft. Dan is het inderdaad de moeite niet waardnickdew schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:49:
zie dat veel mensen hier over willen stappen van normale ps4 naar een pro. Ik heb dit vorig jaar gedaan en 200 euro bijbetaald ongeveer maar ik vind het nog geen 20,- waard. Zeker niet zonder 4k tv
Moi418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]
Ik heb ook nog niemand gezien die een pro koopt en geen 4k tv heeft. Dan is het inderdaad de moeite niet waard
Jawel hoor. Supersampling in ondersteunende games, hogere/stabielere framerates en boost mode zijn voordelen waar je op een 1080p tv ook profijt van hebt.418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]
Ik heb ook nog niemand gezien die een pro koopt en geen 4k tv heeft. Dan is het inderdaad de moeite niet waard
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Maar 200 euro profijt?Conscience NL schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:00:
[...]
Jawel hoor. Supersampling in ondersteunende games, hogere/stabielere framerates en boost mode zijn voordelen waar je op een 1080p tv ook profijt van hebt.
Verwijderd
Ik heb ook een Pro en een 1080p scherm.418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit topic zit vol met Pro gebruikers op 1080p. Ik heb toch wel een aantal games die er door supersampling een stukje mooier uitzien. De extra USB poort is daarbij fijn, het ding maakt veel minder herrie dan mijn oude PS4 en het menu werkt veel vlotter. En ik heb PS VR, dus voor mij een absolute meerwaarde.418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 25-11-2017 09:15 ]
We gaan richting de 70 miljoen.bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:32:
Black Friday legt zo te zien geen windeieren voor Sony.
http://www.pushsquare.com..._ps4_is_selling_out_again
[ Voor 10% gewijzigd door DeeSung op 25-11-2017 09:16 ]
Een hoop gezeik bij release dat de ps4 eigenlijk al achter liep. En hier staan we 4 jaar later, nog steeds verbeteringen in de games en hij kan nog steeds mee. Sterk werk
Hier ook een Pro en ‘klassiek’ 1080p tv418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tja, hangt ervanaf hoeveel je aan een console wil uitgeven en voor welke prijs je hem kan scoren. Maar als je hem jaren wilt gaan gebruiken, vind ik het geen verkeerde investering. In haast iedere game die je gaat spelen heb je voordelen, bij zowel oude als nieuwe games.418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:01:
[...]
Maar 200 euro profijt?
Ik speel nog op 720p (wat op een beamer prima wil), dus voor mij is het sowieso geen upgrade
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Heel persoonlijk natuurlijk. Stel dat je van plan bent om over een jaar of zo een 4k tv te kopen, dan is het wel slim om een pro te kopen. Een Pro heeft ook toegevoegde waarde voor VR gamers, en het geeft ook aan andere games performance boosts.418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]
Ik kan het geld maar een keer uitgeven en het budget is niet oneindig. Dit jaar een pro en een vr bril, de 4K zal moeten wachten tot black friday volgend jaar. Of misschien stiekem toch eerder, als er een spectaculaire aanbieding langs komt eind mei, als het vakantiegeld binnen is.418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
Ik heb ook nog niemand gezien die een pro koopt en geen 4k tv heeft.
Hier nog steeds een 1080p scherm met pro.Zat gamers met een 1080p scherm+pro, 4k HDR+ wordt pas interessant met hdmi 2.1 en nieuwe ps5418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ben ik het niet mee eens. Horizon zero dawn met de pro en hdr is echt zo ongelooflijk mooi. Ik speelde hem laatst bij iemand op full hd scherm en dat is geen vergelijk.Amaze86 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:14:
[...]
Hier nog steeds een 1080p scherm met pro.Zat gamers met een 1080p scherm+pro, 4k HDR+ wordt pas interessant met hdmi 2.1 en nieuwe ps5
Zeg ik dat, als je nu een 4k scherm hebt is het ook genieten.Alleen met nieuwe stanaard hdmi 2.1 en ps5 of xbox one x wordt het alleen maar vloeiender en mooier.giantgiantus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:31:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Horizon zero dawn met de pro en hdr is echt zo ongelooflijk mooi. Ik speelde hem laatst bij iemand op full hd scherm en dat is geen vergelijk.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 1% gewijzigd door Nindustries op 12-02-2018 23:29 . Reden: SSHD ipv SSD ]
~ beware of misinformation.
Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:20:
Zonet de PS4Pro gekocht. Maar direct een 1TB SSD gekocht, dan kan dat ding wat rap voorruit gaan.
Standaard steekt er een harde schijf in, vervang ik liever door een SSD. Veel snellere opstarttijden van PS en games. :-)
Ja okay, maar... Is dan je PS niet gelijk twee keer zo duur?Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:47:
[...]
Standaard steekt er een harde schijf in, vervang ik liever door een SSD. Veel snellere opstarttijden van PS en games. :-)
Dat schijnt weinig tot niks uit te maken.Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:47:
[...]
Veel snellere opstarttijden van PS en games. :-)
[ Voor 11% gewijzigd door ScrooLoose op 25-11-2017 12:56 ]
Je hebt toch wel een 2,5 inch versie besteld hoop ik.Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:20:
Zonet de PS4Pro gekocht met Black Friday aan 280EUR via Amazon.de met gratis verzending.
Mijn eerste Playstation! (vroeger op PS2 bij vrienden of had ik een PS Vita)
Maar direct een 1TB SSD gekocht, dan kan dat ding wat rap voorruit gaan.![]()
Vriendin weet nog van niets, dus nog witte controller bijkopen en dat wordt een leuke verrassing.
Inderdaad, een SSHD is de beste keuze qua prijs/prestatie:ScrooLoose schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:54:
[...]
Dat schijnt weinig tot niks uit te maken.
/edit Ps4 origineel tenminste, Ps4 pro zou kunnen!
Ik meen begrepen te hebben dat je kunt beginnen te spelen voordat de complete game ingeladen is. Alleen het begin is al goed, de rest wordt dan op de achtergrond geladen.Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:47:
Ik heb dan toch liever een 2 TB HHD. Ik zit eigenlijk standaard over de 1 TB heen.Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:20:
Zonet de PS4Pro gekocht met Black Friday aan 280EUR via Amazon.de met gratis verzending.
Mijn eerste Playstation! (vroeger op PS2 bij vrienden of had ik een PS Vita)
Maar direct een 1TB SSD gekocht, dan kan dat ding wat rap voorruit gaan.![]()
Vriendin weet nog van niets, dus nog witte controller bijkopen en dat wordt een leuke verrassing.
Zit je er zo snel over? Hoe groot is een standaard game?bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:12:
[...]
Ik heb dan toch liever een 2 TB HHD. Ik zit eigenlijk standaard over de 1 TB heen.
Dat heeft niks te maken met het soort opslag dat je gebruikt maar met het downloaden van spellen uit de Playstation store.grun93 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:03:
[...]
Ik meen begrepen te hebben dat je kunt beginnen te spelen voordat de complete game ingeladen is. Alleen het begin is al goed, de rest wordt dan op de achtergrond geladen.
Alle AAA games zitten minimaal wel op de 40gb, sommige kunnen met updates oplopen tot iets van 70 gb. Je kan aardig wat games op 1tb kwijt, alleen moet op een gegeven moet moment wel dingen gaan verwijderen als je veel games in bezit hebt.Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:13:
[...]
Zit je er zo snel over? Hoe groot is een standaard game?
Bestelling is nog niet geplaatst, dus alles is nog mogelijk.
Wauw....wat een oliedomme reactie. Kom eens kijken op mijn 65 inch 4k HDR oled. Kan ik je gelijk uit je droom halen dat 4k HDR met een pro op zo'n scherm niets toevoegd. Het is gewoon next level. Dat het met een volgende generatie console nog mooier wordt is logisch. Maar dat zegt niks over goede 4k HDR tv's van nu. En vooral weer HDMI 2.1 aanhalen. De magische HDMI standaard waarbij de ekte 4K HDR mogelijk is....sorry voor mijn reactie maar ik kan niet tegen onwetendheid en onwaarheden.Amaze86 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:14:
[...]
Hier nog steeds een 1080p scherm met pro.Zat gamers met een 1080p scherm+pro, 4k HDR+ wordt pas interessant met hdmi 2.1 en nieuwe ps5
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zou dan kijken naar die schijf die @-SaveMe- hier boven heeft.Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:13:
[...]
Zit je er zo snel over? Hoe groot is een standaard game?
Bestelling is nog niet geplaatst, dus alles is nog mogelijk.
Welke droom grapjas, ik zeg alleen dat het beter wordt.zwembroek schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:22:
[...]
Wauw....wat een oliedomme reactie. Kom eens kijken op mijn 65 inch 4k HDR oled. Kan ik je gelijk uit je droom halen dat 4k HDR met een pro op zo'n scherm niets toevoegd. Het is gewoon next level. Dat het met een volgende generatie console nog mooier wordt is logisch. Maar dat zegt niks over goede 4k HDR tv's van nu. En vooral weer HDMI 2.1 aanhalen. De magische HDMI standaard waarbij de ekte 4K HDR mogelijk is....sorry voor mijn reactie maar ik kan niet tegen onwetendheid en onwaarheden.
Jij zegt hier toch echt iets anders. Dat jij ervoor kiest om te wachten is jou goed recht. Maar dat betekend niet dat je op dit moment gewoon wat mist. Een goede 4k HDR tv is nu gewoon echt een meerwaarde met een pro.Amaze86 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:14:
[...]
4k HDR+ wordt pas interessant met hdmi 2.1 en nieuwe ps5
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Alles wordt altijd beter, dus als dat je opmerking was was hij redelijk nutteloos.Amaze86 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:26:
[...]
Welke droom grapjas, ik zeg alleen dat het beter wordt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb ook een pro zonder 4k tv. Toen gekocht omdat prijsverschil met een slim met 1TB gewoon erg klein was. Na een jaar van alles downloaden zat ie nu pas vol.Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:44:
Gisteren zocht ik eens op of ik met de Pro beter de interne HDD gebruik dan een externe, en tot mij verbazing is ook dan nog altijd een externe sneller dan een interne : http://www.eurogamer.net/...4-external-storage-tested . Natuurlijk is SSD nog een pak sneller, maar dan weer een pak duurder ook.
Hier overigens ook iemand die van PS4 gewoon naar Pro geüpgraded heeft zonder zelfs een 4K TV te hebben. Ik erger me echter heel snel aan jaggies of framedrops en ook op dat vlak heb je (van wat ik online zag/las) een duidelijke vooruitgang op een 1080p TV. En dan heb je natuurlijk ook nog VR dat beter zou moeten zijn op de Pro.
Keep it calm...en lek mig de zuk
[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 25-11-2017 16:17 ]
Hopelijk nu wat duidelijker:p mocht iemand ooit soortgelijk issue hebben:
Dat is om een niet 'deluxe edition' te upgraden naar een deluxe edition. Dus je hebt dan alsnog de basis game nodig helaas.bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:15:
Weert iemand of dit de full game is? Lijkt me niet, maar juist checking.
https://store.playstation...smcid=psapp%3Alink%20menu
Mijn Battlefront disc is beschadigd en kan niet meer installeren. Ik wil heel graag de X-Wing VR missie weer eens doen en voor een tientje wil ik 'm best kopen.
MGSV was vorige maand gratis bij PS+GielFox schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:45:
Vind de huidige deals op PSN best aardig, Tomb Raider en Valkyrie Chronicle voor een 10tje per stuk aangeschaft, en twijfel nog erg over Metal Gear Solid 5 voor 8 euro.. Enorm fan van Metal Gear Solid, maar begonnen op de 360 aan deel 5 en vond het eigenlijk niks.. Maar stiekem steekt het wel een beetje dat ik alleen deel 5 niet uitgespeeld heb.
Ja maar je moet wel de main game hebben.Aenea schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:35:
[...]
Dat is om een niet 'deluxe edition' te upgraden naar een deluxe edition. Dus je hebt dan alsnog de basis game nodig helaas.
Maar was de VR missie niet voor iedereen te downloaden?
Linkje naar de VR missie: https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONTPSVR0
Hmmm, jammer.bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:15:
[...]
Ja maar je moet wel de main game hebben.
Interessant om te zien. Was even vergeten dat externe schijven ondertussen ook ondersteund worden. Binnenkort maar eens een 2TB schijfje eraan hangen denk ik, want moest al laatst wat verwijderen om ruimte te maken...Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:44:
Gisteren zocht ik eens op of ik met de Pro beter de interne HDD gebruik dan een externe, en tot mij verbazing is ook dan nog altijd een externe sneller dan een interne : http://www.eurogamer.net/...4-external-storage-tested . Natuurlijk is SSD nog een pak sneller, maar dan weer een pak duurder ook.
Hier overigens ook iemand die van PS4 gewoon naar Pro geüpgraded heeft zonder zelfs een 4K TV te hebben. Ik erger me echter heel snel aan jaggies of framedrops en ook op dat vlak heb je (van wat ik online zag/las) een duidelijke vooruitgang op een 1080p TV. En dan heb je natuurlijk ook nog VR dat beter zou moeten zijn op de Pro.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2017 18:18 ]
Ligt eraan, ik speel persoonlijk liever 1080p60 met goodies, dan 4K30, zonder de goodies..zwembroek schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:31:
[...]
Jij zegt hier toch echt iets anders. Dat jij ervoor kiest om te wachten is jou goed recht. Maar dat betekend niet dat je op dit moment gewoon wat mist. Een goede 4k HDR tv is nu gewoon echt een meerwaarde met een pro.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik verwacht gewoon 90% weer op 30fps. De mainstream kent het verschil niet.poor Leno schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:37:
[...]
Ligt eraan, ik speel persoonlijk liever 1080p60 met goodies, dan 4K30, zonder de goodies..
Die 60 fps is mij meer waard dan de resolutie (met of zonder HDR)
Kijk, als er 4K60 komt, met extra's, ja dan wordt t natuurlijk wat anders
Maar dat zal pas met de PS5 komen..
Nja, als je kijkt bij de professionele sector, waar 4K60 steeds meer toegankelijk wordt en dit ook doordruppelt naar de consument (bijv nieuwe iPhones e.d. die 4K60 filmen) dan zie ik het over een paar jaar toch zeker wel gebeuren..bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:44:
[...]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik verwacht gewoon 90% weer op 30fps. De mainstream kent het verschil niet.
Tja, je moet er wel rekening mee houden dan Microsoft nog steeds een concurrent is.bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:44:
[...]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik verwacht gewoon 90% weer op 30fps. De mainstream kent het verschil niet.
Battlefield behoort dan ook toe aan die overige 10% dus daar zou je best gelijk in kunnen hebben.poor Leno schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:59:
[...]
Nja, als je kijkt bij de professionele sector, waar 4K60 steeds meer toegankelijk wordt en dit ook doordruppelt naar de consument (bijv nieuwe iPhones e.d. die 4K60 filmen) dan zie ik het over een paar jaar toch zeker wel gebeuren..
Steeds meer pc's trekken het ook beter
Zou me niets verbazen als bijvoorbeeld de Battlefield ná Battlefield '2018', op 4K60 zal draaien, en dus hopelijk ook op de PS5.
Last time I checked is het nog altijd de developer die bepaalt op welke framerates eenn game loopt. Met name SP games zullen vol voor eyecandy gaan en niet voor een hogere framerate. Ik vermoed ook niet dat de volgende generatie sterk genoeg zal zijn om alles op native 4K en 60fps te draaienAnton.net schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:03:
[...]
Tja, je moet er wel rekening mee houden dan Microsoft nog steeds een concurrent is.
Als zij overstappen op native 60fps gaat Sony wel moeten volgen.
(Als Microsoft tenminste nog een volgende consolegeneratie uitbrengt, waar ik sterk aan begin te twijfelen)
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Echt niet.Jeroenimoes schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:02:
Jullie vallen allemaal weer in herhaling: SSD vs HDD vs grootte, is de PS4 Pro het waard, etc.
Tijd voor wat zaken in de start postDeeSung schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:29:
[...]
Echt niet.
Er zijn gewoon een heleboel nieuwe mensen bijgekomen. Met dezelfde vragen.
[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 26-11-2017 01:32 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq