Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Foutje

[ Voor 97% gewijzigd door giantgiantus op 24-11-2017 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die power en disc knoppen van de pro zijn wel heel slecht gemaakt!
De slim is op dat vlak veel mooier afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:40:
[...]

Ja laat weten wat je er van vind. Ben benieuwd.

Vroeg me trouwens af of wolfenstein 2 leuk is als je de eerdere games niet hebt gespeeld?
Ja hoor, maar het is wel een vervolg. Waarom zou je deel 1 niet gewoon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
123teun123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:00:
Ik rij nu rii Carrefour, 20 minuutjes hier vandaan. Hopelijk ligt daar de ps4 pro bundel nog _/-\o_ _/-\o_
En? Mission accomplished?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Zonet op Amazon.de een Playstation 4 met controller besteld. €199, dat werd tijdens het bestelproces €202,35 en uiteindelijk €198,30 betaald.

Geen idee of dit het oude model of de Slim is. Er staat enkel "E-Chassis". We zien wel, ik ben blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Nou, ze willen bij playseat blijkbaar niet hebben dat ik zo een stoel bij hun bestel... er gaat steeds wat mis met de Ideal koppeling.
2 keer geprobeerd en 2 keer niks, er gaat wel steeds 1 van hun voorraad af dat dan weer wel :p

Dan maar niet, ook weer wat geld bespaart... zo kan ik het ook bekijken :)

/edit

Ik heb wel bij Bart Smit Uncharted Lost Legacy, GT Sport en Everybody's Golf samen gekocht voor €56 :)
Snap niet dat een spel als GT Sport direct zo goedkoop in de schappen ligt ook al is het een "speciale" dag, of valt de verkoop van dat spel tegen ?

[ Voor 30% gewijzigd door ScrooLoose op 24-11-2017 19:48 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:02
Hij staat nog altijd in de rij denk ik :P Ik was vanmiddag in Antwerpen en had de laatste Pro+COD te pakken, de Pro+controller+GT was allang op daar.

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:53
Haha, jeppp, na eerst in ravels bij een market te hebben gestaan (wist ik veel 8)7 ) nu de pro gekocht met fifa 18. Jammer dat de bonnen niet gelijk bruikbaar waren.
Ben blij dat ik niet de ps4 in de UK heb besteld. *O*
Thx voor de tip! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Is het mogelijk om een refund te krijgen voor de aanschaf van een addon van een game in een andere Store dan de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123teun123
S0epkip schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:50:
[...]

Hij staat nog altijd in de rij denk ik :P Ik was vanmiddag in Antwerpen en had de laatste Pro+COD te pakken, de Pro+controller+GT was allang op daar.
Turnhout waren er ook nog maar een paar vertelde de werknemer mij. Ik had geluk, slim aanbieding was wel uitverkocht voor deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

De Pro bij Otto voor €299, GT Sport bij Bart Smit voor €19 en een extra controller is ook vast wel ergens goedkoper te halen.
Dan ben je er ook, voor de mensen die die bundel mis gelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
ScrooLoose schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:17:
De Pro bij Otto voor €299, GT Sport bij Bart Smit voor €19 en een extra controller is ook vast wel ergens goedkoper te halen.
Controllers nu voor €47 bij Bol.com. Veel goedkoper niet te vinden, dacht ik.

Ach, die paar tientjes meer of minder. Over de tijdsduur dat je de console gebruikt is het niets.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ScrooLoose schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:17:
Besteld, dank voor de tip! Wel 2 weken levertijd overigens, maar ik heb geen haast.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:49
Weet iemand of deze legit is? Ps4 pro voor 284 bij Amazon maar wel van een vage, moeilijk te vinden pagina.

https://www.amazon.de/Pla...B-B-Chassis/dp/B0777VJGZD

Niet zozeer de prijs, maar de pagina. Ik had al een bestelling bij Otto staan, maar ik heb die geannuleerd en toch maar deze besteld. Er staat wel bij dat hij verkocht wordt door Amazon zelf, van wat ik er van kan maken.

De vorige keer was het de "normale" ps4 pro pagina die op sale stond. Ik vind het dus een beetje vreemd. Kan hem ook nog niet vinden op mydealz.de. Maar fuck it, toch maar besteld. Had ook nog nooit van Otto.nl gehoord.

[ Voor 6% gewijzigd door Grotbewoner op 24-11-2017 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobi123
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-03 18:11
Grotbewoner schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:50:
Weet iemand of deze legit is? Ps4 pro voor 284 bij Amazon maar wel van een vage, moeilijk te vinden pagina.
Er staat bij: "Verkocht en verzonden door Amazon." daarbij is het de officiële Amazon site en deze korting hebben ze vandaag de hele dag dus lijkt mij wel legit. Je moet alleen wel geduld hebben tot 1 december ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 23:22
Hi,

Ik heb vandaag via mn playstation 4 de playstation store geopend en Call of Duty WWII aangeschaft met ideal. Het geld is afgeschreven van mn rekening alleen zit de game niet in mn library.

refresh licences heeft ook geen effect. Iemand enig idee wat ik nog verder kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P-Nut schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:26:
Hi,

Ik heb vandaag via mn playstation 4 de playstation store geopend en Call of Duty WWII aangeschaft met ideal. Het geld is afgeschreven van mn rekening alleen zit de game niet in mn library.

refresh licences heeft ook geen effect. Iemand enig idee wat ik nog verder kan proberen?
Kijk eens in de ps store in een normale browser op je pc of mobiel. Misschien staat die daar wel aangegeven als gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:13
Even terugkomen op game mania waar ik gisteren de 2x ps plus abonnementen had besteld, en niet in mijn inbox had gekregen. Na vanmorgen een telefoontje naar de zaak was het binnen 1 minuut geregeld. Was iets fout gegaan aan hun kant. Dus vanmorgen 1 PS plus geactiveerd. En 1 PS plus Code in de schoen voor 5 december voor mijn zoon. zijn PS4. Gelijk HZD gekocht bij game mania. deze kreeg ik mee voor 15 euro (goedmakertje)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harley2009 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:30:
Even terugkomen op game mania waar ik gisteren de 2x ps plus abonnementen had besteld, en niet in mijn inbox had gekregen. Na vanmorgen een telefoontje naar de zaak was het binnen 1 minuut geregeld. Was iets fout gegaan aan hun kant. Dus vanmorgen 1 PS plus geactiveerd. En 1 PS plus Code in de schoen voor 5 december voor mijn zoon. zijn PS4. Gelijk HZD gekocht bij game mania. deze kreeg ik mee voor 15 euro (goedmakertje)..
Spelen jullie op dezelfde PlayStation? Dan heb je namelijk maar 1 keer Ps+ nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Nieuwevolger schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:29:
[...]

Kijk eens in de ps store in een normale browser op je pc of mobiel. Misschien staat die daar wel aangegeven als gekocht.
\

aight thnx! ben er uit... had het de hoeveelheid van het geld toegevoegd aan mn wallet. Wel vage ux design man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123teun123
Hee mensen,
Sorry voor de offtopic vraag maar even voor de mensen die de ps4 + gt + controller hebben gekocht bij carrefour... zojuist gezien dat mijn extra controller er niet bij zit, ging het vanuit dat hij in de doos zat maar niet dus..
Staat er bij jullie op het bonnetje de extra controller bij? Anders heb ik morgen geen bewijs daar haha.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
P-Nut schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:56:
[...]

\

aight thnx! ben er uit... had het de hoeveelheid van het geld toegevoegd aan mn wallet. Wel vage ux design man...
Vage tekst man. :) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belim
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-06-2023
123teun123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:06:
Staat er bij jullie op het bonnetje de extra controller bij?
Bij mij staat het er apart op:
PS4 Pro + GT sport - 379
PS4 DS4 - 54,95

En daarna een extra lijn waar die 54,95 terug in mindering werd gebracht (kortingen multi-promo).
Ik heb bij de afhaling wel zelf gevraagd naar de extra controller want ze hadden die ook niet direct klaargelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Tobi123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:56:
[...]

Er staat bij: "Verkocht en verzonden door Amazon." daarbij is het de officiële Amazon site en deze korting hebben ze vandaag de hele dag dus lijkt mij wel legit. Je moet alleen wel geduld hebben tot 1 december ;)
Er schijnt een klein redesign van de Pro te komen, geloof dat de koeling (heatsink) van het geheugen wat is aangepast. Meer vanwege kosten. Stond op de reddit volgens mij.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Niet zozeer de prijs, maar de pagina. Ik had al een bestelling bij Otto staan, maar ik heb die geannuleerd en toch maar deze besteld. Er staat wel bij dat hij verkocht wordt door Amazon zelf, van wat ik er van kan maken.

De vorige keer was het de "normale" ps4 pro pagina die op sale stond. Ik vind het dus een beetje vreemd. Kan hem ook nog niet vinden op mydealz.de. Maar fuck it, toch maar besteld. Had ook nog nooit van Otto.nl gehoord.
Amazon.de en verkocht door Amazon zelf is vaag volgens jou :? En hoe bedoel je 'wat je er van kan maken', je kan amazon.de gewoon in het nederlands zetten omdat er zoveel door 'ons' besteld wordt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:56

Heb exact hetzelfde gedaan. Er staat inderdaad dat het verzonden wordt door Amazon. Dat zal denk ik geen problemen opleveren. Alleen even wachten nog :)

Tip om je geld van Otto terug te krijgen. Heb de klantenservice aan de telefoon gehad en die zeiden dat de betaling na 3 dagen in je persoonlijke omgeving te zien is. Wanneer dat is moet je even bellen naar de klantenservice en maken zij een ticket aan om het geld zsm terug te boeken. Wanneer je dit niet doet gaat het pas na 2 weken automatisch mee in de terugbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Anton.net schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:49:
[...]

Spelen jullie op dezelfde PlayStation? Dan heb je namelijk maar 1 keer Ps+ nodig
Nee. Voor mijn zoon een apart account aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-10 10:17
harley2009 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:59:
[...]

Wel de zelfde console dus op 1 console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harley2009 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:59:
[...]

Als jij Ps+ hebt, en je account staat ingesteld als primair, kunnen alle andere accounts ook online gamen op die playstation. Je zoon heeft dus geen Ps+ nodig als jullie op dezelfde ps spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:56

Prijs is nu alweer teruggezet naar €399,99.
€283 was een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
123teun123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:06:
Hee mensen,
Sorry voor de offtopic vraag maar even voor de mensen die de ps4 + gt + controller hebben gekocht bij carrefour... zojuist gezien dat mijn extra controller er niet bij zit, ging het vanuit dat hij in de doos zat maar niet dus..
Staat er bij jullie op het bonnetje de extra controller bij? Anders heb ik morgen geen bewijs daar haha.
Alvast bedankt!
Zoals Belim dus zegt: je moest die zelf afzonderlijk meenemen en werd ook aangerekend maar in eind-afrekening ging die er dan weer af. Met jouw ticket moet je gemakkelijk kunnen aantonen dat je die niet gekregen hebt dus gewoon zaterdag teruggaan.
Wel raar dat ze je dat niet verteld hebben, tenzij je zelf alles afgerekend hebt aan de gewone kassa’s. Ik heb zelf alles betaald aan de balie van de multi-media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iedereen zijn Pro volledig vrij staan? Mijn gewone PS4 staat in een kastje maar heeft eigenlijk al maar een paar cm vrij links en rechts, en een cm of 10 achteraan. Daar de Pro nog 2cm breder en langer is, zal die daar dus nog minder ademruimte hebben. Vrees dat ik verplicht ga zijn om de console op in plaats van in de kast te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:27
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:12:
Heeft iedereen zijn Pro volledig vrij staan? Mijn gewone PS4 staat in een kastje maar heeft eigenlijk al maar een paar cm vrij links en rechts, en een cm of 10 achteraan. Daar de Pro nog 2cm breder en langer is, zal die daar dus nog minder ademruimte hebben. Vrees dat ik verplicht ga zijn om de console op in plaats van in de kast te zetten.
Mn PS4 slim gaat al loeien als een malle in zo'n krappe ruimte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:49
Ace schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:57:
[...]

Amazon.de en verkocht door Amazon zelf is vaag volgens jou :? En hoe bedoel je 'wat je er van kan maken', je kan amazon.de gewoon in het nederlands zetten omdat er zoveel door 'ons' besteld wordt daar.
Bedankt voor de neerbuigende, onconstructieve reactie.
Timmet schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:59:
[...]

Heb exact hetzelfde gedaan. Er staat inderdaad dat het verzonden wordt door Amazon. Dat zal denk ik geen problemen opleveren. Alleen even wachten nog :)

Tip om je geld van Otto terug te krijgen. Heb de klantenservice aan de telefoon gehad en die zeiden dat de betaling na 3 dagen in je persoonlijke omgeving te zien is. Wanneer dat is moet je even bellen naar de klantenservice en maken zij een ticket aan om het geld zsm terug te boeken. Wanneer je dit niet doet gaat het pas na 2 weken automatisch mee in de terugbetaling.
Bedankt voor de tip! Blij dat ik daar niet besteld heb uiteindelijk. Ik ga er achteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:12:
Dit is vragen om problemen. De hete lucht moet wel weg kunnen. Zoals jij het omschrijft is dat niet het geval. Gevolg is dat er warme lucht wordt aangezogen. Op den duur wordt er dan amper meer gekoeld....

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mutatie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 01:35:
[...]
Mn PS4 slim gaat al loeien als een malle in zo'n krappe ruimte..
Fan gaat soms wel eens goed door van mijn OG PS4 (was overigens altijd met deurtje open) maar als ik zo wat rond google lijkt het me nu wel een must om de Pro op het kastje te zetten. Nu nog zien wat de hoogste WAF heeft... horizontaal, verticaal, pal naast tv of op kast, etc...

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 25-11-2017 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
BlackBarryNL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:23:
[...]

Wel de zelfde console dus op 1 console?
Nee. Ik heb beneden een pro. En mijjn zoon heeft mijn oude ps4. Dus 2 consoles. Had al eerder geprobeerd om met 2 consoles op 1 account. Maar dat werkt niet. Als mijn zoon boven aan het spelen was, en ik ga beneden aan de gang werd er 1 van het account af gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley2009 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 06:44:
[...]

Nee. Ik heb beneden een pro. En mijjn zoon heeft mijn oude ps4. Dus 2 consoles. Had al eerder geprobeerd om met 2 consoles op 1 account. Maar dat werkt niet. Als mijn zoon boven aan het spelen was, en ik ga beneden aan de gang werd er 1 van het account af gegooid.
En als je de ps4 van je zoon als primair instelt voor jouw account. Dus inloggen op de ps4 van je zoon met jouw account en dan naar account instellingen als ik het me goed herinner. Vervolgens inloggen met het account van je zoon op diezelfde ps4 en als het goed is kan jij dan beneden ook gewoon inloggen op je account en online spelen. Zou als het goed is moeten werken, weet het niet 100 % zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Ja 200 euro/dollar is geen geld voor een ps4 slim.
En daar hadden ze ook ps4 pro prijzen van rond de 300 euro/dollar dus die zal ook vast een flinke boost hebben gekregen.
Erg slim zo met de komende lineup aan exlusives volgend jaar, zal ze vast goed doen qua sales.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:07
zie dat veel mensen hier over willen stappen van normale ps4 naar een pro. Ik heb dit vorig jaar gedaan en 200 euro bijbetaald ongeveer maar ik vind het nog geen 20,- waard. Zeker niet zonder 4k tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21
nickdew schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:49:
zie dat veel mensen hier over willen stappen van normale ps4 naar een pro. Ik heb dit vorig jaar gedaan en 200 euro bijbetaald ongeveer maar ik vind het nog geen 20,- waard. Zeker niet zonder 4k tv
Ik heb ook nog niemand gezien die een pro koopt en geen 4k tv heeft. Dan is het inderdaad de moeite niet waard

Acties:
  • +2 Henk 'm!
418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:55:
[...]

Ik heb ook nog niemand gezien die een pro koopt en geen 4k tv heeft. Dan is het inderdaad de moeite niet waard
Moi :w

Ik heb een prachtige Panasonic Viera plasma, die ik voorlopig niet kwijt wil..

En gisteravond bij Battlefield 1 voor het eerst géén dikke framedrops bij zware en geconcentreerde actie.. totally worth it! >:)

Verder is het beeld duidelijk scherper en heb je op HD ook de boostmode voor oudere spellen, die het mooier schijnen te maken (nog niet getest)
Ik heb liever dat de power naar extra's en goodies gaat, dan het processen van UHD beeld :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Laatst online: 10-10 23:38
[...]

Jawel hoor. Supersampling in ondersteunende games, hogere/stabielere framerates en boost mode zijn voordelen waar je op een 1080p tv ook profijt van hebt.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Conscience NL schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:00:
[...]

Jawel hoor. Supersampling in ondersteunende games, hogere/stabielere framerates en boost mode zijn voordelen waar je op een 1080p tv ook profijt van hebt.
Maar 200 euro profijt?

Ik speel nog op 720p (wat op een beamer prima wil), dus voor mij is het sowieso geen upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Pro en een 1080p scherm.

Er zijn veel meer verbeteringen in de Pro dan alleen 4k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Ja hier nog een met een Pro en een 1080p TV. Ja, het heeft ook zin als je geen 4K hebt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +5 Henk 'm!
[...]

Dit topic zit vol met Pro gebruikers op 1080p. Ik heb toch wel een aantal games die er door supersampling een stukje mooier uitzien. De extra USB poort is daarbij fijn, het ding maakt veel minder herrie dan mijn oude PS4 en het menu werkt veel vlotter. En ik heb PS VR, dus voor mij een absolute meerwaarde.

Edit: en ik vergeet boost mode natuurlijk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 25-11-2017 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
We gaan richting de 70 miljoen.

De ps vr krijgt ook een boost. Ben benieuwd naar die aantallen.

[ Voor 10% gewijzigd door DeeSung op 25-11-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
DeeSung schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:14:
[...]

We gaan richting de 90 miljoen
Een hoop gezeik bij release dat de ps4 eigenlijk al achter liep. En hier staan we 4 jaar later, nog steeds verbeteringen in de games en hij kan nog steeds mee. Sterk werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:30
[...]

Hier ook een Pro en ‘klassiek’ 1080p tv

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Laatst online: 10-10 23:38
418O2 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 09:01:
[...]

Maar 200 euro profijt?

Ik speel nog op 720p (wat op een beamer prima wil), dus voor mij is het sowieso geen upgrade
Tja, hangt ervanaf hoeveel je aan een console wil uitgeven en voor welke prijs je hem kan scoren. Maar als je hem jaren wilt gaan gebruiken, vind ik het geen verkeerde investering. In haast iedere game die je gaat spelen heb je voordelen, bij zowel oude als nieuwe games.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
[...]

Heel persoonlijk natuurlijk. Stel dat je van plan bent om over een jaar of zo een 4k tv te kopen, dan is het wel slim om een pro te kopen. Een Pro heeft ook toegevoegde waarde voor VR gamers, en het geeft ook aan andere games performance boosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:25
Ik heb ook nog niemand gezien die een pro koopt en geen 4k tv heeft.
Ik kan het geld maar een keer uitgeven en het budget is niet oneindig. Dit jaar een pro en een vr bril, de 4K zal moeten wachten tot black friday volgend jaar. Of misschien stiekem toch eerder, als er een spectaculaire aanbieding langs komt eind mei, als het vakantiegeld binnen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
[...]

Hier nog steeds een 1080p scherm met pro.Zat gamers met een 1080p scherm+pro, 4k HDR+ wordt pas interessant met hdmi 2.1 en nieuwe ps5 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 19:46
Tsja of je er op 1080p profijt van hebt is spelafhankelijk waarschijnlijk, maar zeker ook persoonsafhankelijk. Zo weet ik nog dat een goede vriend van me heel lang geleden een PS3 had gekocht met MGS. Het begint daar met een scène waarbij er een helikopter een dorp ofzo binnen komt vliegen en dat haperde echt als de neten. Kan nooit meer dan 20-25fps geweest zijn en de dips zaten daar wellicht nog onder. Hij zag het echter totaal niet. Ook niet toen wij hem erop wezen.

Een in ieder geval stabiele framerate is voor mij echt wel geld waard. Daarnaast is hij ook toekomstbestendiger, want als mensen nu een nieuwe TV kopen dan heeft UHD al de overhand. Voor mij als niet-Playstationbezitter is het verschil ook maar €100 dus ik heb er niet lang over na hoeven denken.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook gewoon 1080p en Pro. Liever meer eyecandy, draw distance etc, dan puur pixels. En met goede anti-aliasing of door checkerboarding en supersampling ziet het er rete strak uit op een Full HD scherm. Meeste mensen zien het verschil niet eens. 4K is overrated! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik kan de uitgave voor een Pro nog niet rechtvaardigen, de normale doet het prima en ik heb ook geen 4K scherm.
Ik speel op een 7-8 jaar oude Sony Full HD die ook nog prima is.

En ik speel sowieso niet veel op de PS4 de laatste tijd, dus tenzij de PS4 de geest geeft of er wel een hele strakke aanbieding langskomt haal ik nog geen Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Amaze86 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:14:
[...]

Hier nog steeds een 1080p scherm met pro.Zat gamers met een 1080p scherm+pro, 4k HDR+ wordt pas interessant met hdmi 2.1 en nieuwe ps5 :)
Ben ik het niet mee eens. Horizon zero dawn met de pro en hdr is echt zo ongelooflijk mooi. Ik speelde hem laatst bij iemand op full hd scherm en dat is geen vergelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
giantgiantus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:31:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Horizon zero dawn met de pro en hdr is echt zo ongelooflijk mooi. Ik speelde hem laatst bij iemand op full hd scherm en dat is geen vergelijk.
Zeg ik dat, als je nu een 4k scherm hebt is het ook genieten.Alleen met nieuwe stanaard hdmi 2.1 en ps5 of xbox one x wordt het alleen maar vloeiender en mooier.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +4 Henk 'm!
DF's technische analyze van de Frozen Wilds. Interessant!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:03
Zonet de PS4Pro gekocht met Black Friday aan 280EUR via Amazon.de met gratis verzending.
Mijn eerste Playstation! (vroeger op PS2 bij vrienden of had ik een PSP)

Maar direct een 1TB SSD gekocht, dan kan dat ding wat rap voorruit gaan. :+

Vriendin weet nog van niets, dus nog witte controller bijkopen en dat wordt een leuke verrassing. O-)

[ Voor 1% gewijzigd door Nindustries op 12-02-2018 23:29 . Reden: SSHD ipv SSD ]

~ beware of misinformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10 03:07
En waarom zou je daar uw geld aan geven?
Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:20:
Zonet de PS4Pro gekocht. Maar direct een 1TB SSD gekocht, dan kan dat ding wat rap voorruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
FrE911 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:46:
En waarom zou je daar uw geld aan geven?

[...]
Standaard steekt er een harde schijf in, vervang ik liever door een SSD. Veel snellere opstarttijden van PS en games. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:52
Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:47:
[...]

Standaard steekt er een harde schijf in, vervang ik liever door een SSD. Veel snellere opstarttijden van PS en games. :-)
Ja okay, maar... Is dan je PS niet gelijk twee keer zo duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

[...]
Veel snellere opstarttijden van PS en games. :-)
Dat schijnt weinig tot niks uit te maken.
/edit Ps4 origineel tenminste, Ps4 pro zou kunnen! :)

[ Voor 11% gewijzigd door ScrooLoose op 25-11-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonet de PS4Pro gekocht met Black Friday aan 280EUR via Amazon.de met gratis verzending.
Mijn eerste Playstation! (vroeger op PS2 bij vrienden of had ik een PS Vita)

Vriendin weet nog van niets, dus nog witte controller bijkopen en dat wordt een leuke verrassing. O-)
Je hebt toch wel een 2,5 inch versie besteld hoop ik.

Snelheid ligt een beetje aan bij de game, games waar een hele openworld eerst moet worden ingeladen als gta 5 of the witcher 3 ben je wel wat sneller uit. Games met loading times van 10/20 seconde ben je maar iets van 1 a 3 seconde sneller uit. Al bij al niet heel erg het geld waard om eerlijk te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:54:
[...]

Dat schijnt weinig tot niks uit te maken.
/edit Ps4 origineel tenminste, Ps4 pro zou kunnen! :)
Inderdaad, een SSHD is de beste keuze qua prijs/prestatie:

En ik heb deze erin zitten:

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-10 01:05
Ik weet in ieder geval waar en wanneer ik volgend jaar moet kijken voor een PlayStation Pro.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 13:25
Ik meen begrepen te hebben dat je kunt beginnen te spelen voordat de complete game ingeladen is. Alleen het begin is al goed, de rest wordt dan op de achtergrond geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste Playstation! (vroeger op PS2 bij vrienden of had ik een PS Vita)

Ik heb dan toch liever een 2 TB HHD. Ik zit eigenlijk standaard over de 1 TB heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:12:
[...]

Ik heb dan toch liever een 2 TB HHD. Ik zit eigenlijk standaard over de 1 TB heen.
Zit je er zo snel over? Hoe groot is een standaard game?
Bestelling is nog niet geplaatst, dus alles is nog mogelijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

grun93 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:03:
[...]

Ik meen begrepen te hebben dat je kunt beginnen te spelen voordat de complete game ingeladen is. Alleen het begin is al goed, de rest wordt dan op de achtergrond geladen.
Dat heeft niks te maken met het soort opslag dat je gebruikt maar met het downloaden van spellen uit de Playstation store.
Je hoeft vaak niet het hele spel gedownload te hebben voor je het spel kunt opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:13:
[...]

Alle AAA games zitten minimaal wel op de 40gb, sommige kunnen met updates oplopen tot iets van 70 gb. Je kan aardig wat games op 1tb kwijt, alleen moet op een gegeven moet moment wel dingen gaan verwijderen als je veel games in bezit hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
[...]

Wauw....wat een oliedomme reactie. Kom eens kijken op mijn 65 inch 4k HDR oled. Kan ik je gelijk uit je droom halen dat 4k HDR met een pro op zo'n scherm niets toevoegd. Het is gewoon next level. Dat het met een volgende generatie console nog mooier wordt is logisch. Maar dat zegt niks over goede 4k HDR tv's van nu. En vooral weer HDMI 2.1 aanhalen. De magische HDMI standaard waarbij de ekte 4K HDR mogelijk is....sorry voor mijn reactie maar ik kan niet tegen onwetendheid en onwaarheden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Nindustries schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:13:
[...]

Ik zou dan kijken naar die schijf die @-SaveMe- hier boven heeft.

De PS4 Pro heeft blijkbaar intern wel wat vernieuwingen die de bandwith voor opslag verbeteren maar nog steeds betaal je wel heel veel voor dat kleine beetje tijd die je bespaart.

De premium die je betaalt voor een puur SSD is mijn inziens het niet waard.

Maar ja, jouw portemonnee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
Heb wat reviews zitten bekijken, en inderdaad, de seagate FireCuda lijkt me een betere oplossing.
Minder dan helft van het geld voor dubbel de opslag, me gusta!
Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
zwembroek schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:22:
[...]

Wauw....wat een oliedomme reactie. Kom eens kijken op mijn 65 inch 4k HDR oled. Kan ik je gelijk uit je droom halen dat 4k HDR met een pro op zo'n scherm niets toevoegd. Het is gewoon next level. Dat het met een volgende generatie console nog mooier wordt is logisch. Maar dat zegt niks over goede 4k HDR tv's van nu. En vooral weer HDMI 2.1 aanhalen. De magische HDMI standaard waarbij de ekte 4K HDR mogelijk is....sorry voor mijn reactie maar ik kan niet tegen onwetendheid en onwaarheden.
Welke droom grapjas, ik zeg alleen dat het beter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:44
[...]
4k HDR+ wordt pas interessant met hdmi 2.1 en nieuwe ps5 :)
Jij zegt hier toch echt iets anders. Dat jij ervoor kiest om te wachten is jou goed recht. Maar dat betekend niet dat je op dit moment gewoon wat mist. Een goede 4k HDR tv is nu gewoon echt een meerwaarde met een pro.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Amaze86 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:26:
[...]

Welke droom grapjas, ik zeg alleen dat het beter wordt.
Alles wordt altijd beter, dus als dat je opmerking was was hij redelijk nutteloos. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren zocht ik eens op of ik met de Pro beter de interne HDD gebruik dan een externe, en tot mij verbazing is ook dan nog altijd een externe sneller dan een interne : http://www.eurogamer.net/...4-external-storage-tested . Natuurlijk is SSD nog een pak sneller, maar dan weer een pak duurder ook.

Hier overigens ook iemand die van PS4 gewoon naar Pro geüpgraded heeft zonder zelfs een 4K TV te hebben. Ik erger me echter heel snel aan jaggies of framedrops en ook op dat vlak heb je (van wat ik online zag/las) een duidelijke vooruitgang op een 1080p TV. En dan heb je natuurlijk ook nog VR dat beter zou moeten zijn op de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:25
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:44:
Gisteren zocht ik eens op of ik met de Pro beter de interne HDD gebruik dan een externe, en tot mij verbazing is ook dan nog altijd een externe sneller dan een interne : http://www.eurogamer.net/...4-external-storage-tested . Natuurlijk is SSD nog een pak sneller, maar dan weer een pak duurder ook.

Hier overigens ook iemand die van PS4 gewoon naar Pro geüpgraded heeft zonder zelfs een 4K TV te hebben. Ik erger me echter heel snel aan jaggies of framedrops en ook op dat vlak heb je (van wat ik online zag/las) een duidelijke vooruitgang op een 1080p TV. En dan heb je natuurlijk ook nog VR dat beter zou moeten zijn op de Pro.
Ik heb ook een pro zonder 4k tv. Toen gekocht omdat prijsverschil met een slim met 1TB gewoon erg klein was. Na een jaar van alles downloaden zat ie nu pas vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Laatst online: 12-10 22:54

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Is er iemand die toevallig weet of de band hero hardware ook werkt op ps4.guitar en drums? Ik vind er veel van op google maar het ene spreekt het andere tegen.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weert iemand of dit de full game is? Lijkt me niet, maar juist checking.

https://store.playstation...smcid=psapp%3Alink%20menu

Mijn Battlefront disc is beschadigd en kan niet meer installeren. Ik wil heel graag de X-Wing VR missie weer eens doen en voor een tientje wil ik 'm best kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 25-11-2017 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Nut
Hopelijk nu wat duidelijker:p mocht iemand ooit soortgelijk issue hebben:

"Ik ben er uit. Ik had de prijs van de game in euro's toegevoegd aan mijn wallet. Ik dacht de game te hebben afgerekend maar dat bleek niet zo te zijn. Check-out flow is wat mij betreft een beetje onduidelijk :)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:15:
Weert iemand of dit de full game is? Lijkt me niet, maar juist checking.

https://store.playstation...smcid=psapp%3Alink%20menu

Mijn Battlefront disc is beschadigd en kan niet meer installeren. Ik wil heel graag de X-Wing VR missie weer eens doen en voor een tientje wil ik 'm best kopen.
Dat is om een niet 'deluxe edition' te upgraden naar een deluxe edition. Dus je hebt dan alsnog de basis game nodig helaas.

Maar was de VR missie niet voor iedereen te downloaden?

Linkje naar de VR missie: https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONTPSVR0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:07
Vind de huidige deals op PSN best aardig, Tomb Raider en Valkyrie Chronicle voor een 10tje per stuk aangeschaft, en twijfel nog erg over Metal Gear Solid 5 voor 8 euro.. Enorm fan van Metal Gear Solid, maar begonnen op de 360 aan deel 5 en vond het eigenlijk niks.. Maar stiekem steekt het wel een beetje dat ik alleen deel 5 niet uitgespeeld heb :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GielFox schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:45:
Vind de huidige deals op PSN best aardig, Tomb Raider en Valkyrie Chronicle voor een 10tje per stuk aangeschaft, en twijfel nog erg over Metal Gear Solid 5 voor 8 euro.. Enorm fan van Metal Gear Solid, maar begonnen op de 360 aan deel 5 en vond het eigenlijk niks.. Maar stiekem steekt het wel een beetje dat ik alleen deel 5 niet uitgespeeld heb :P .
MGSV was vorige maand gratis bij PS+
Tomb Raider 2013 is wel echt een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:35:
[...]

Dat is om een niet 'deluxe edition' te upgraden naar een deluxe edition. Dus je hebt dan alsnog de basis game nodig helaas.

Maar was de VR missie niet voor iedereen te downloaden?

Linkje naar de VR missie: https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONTPSVR0
Ja maar je moet wel de main game hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:15:
[...]

Ja maar je moet wel de main game hebben.
Hmmm, jammer.

Je kan 'm 2e hands aanschaffen voor €17?

-> https://www.budgetgaming....ars:+battlefront_ps4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:44:

Interessant om te zien. Was even vergeten dat externe schijven ondertussen ook ondersteund worden. Binnenkort maar eens een 2TB schijfje eraan hangen denk ik, want moest al laatst wat verwijderen om ruimte te maken...

Heb aan mn X1 al 2 externe schijven hangen. 1 SSD en 1 grote HDD en die SSD is inderdaad erg snel. Voor games als GTA e.d. waar je hele lange laadtijden hebt, is het gewoon heel handig. Maar voor bv Horizon lijkt het me niet echt nodig, daar is het nog acceptabel.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2017 18:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!
zwembroek schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:31:
[...]

Jij zegt hier toch echt iets anders. Dat jij ervoor kiest om te wachten is jou goed recht. Maar dat betekend niet dat je op dit moment gewoon wat mist. Een goede 4k HDR tv is nu gewoon echt een meerwaarde met een pro.
Ligt eraan, ik speel persoonlijk liever 1080p60 met goodies, dan 4K30, zonder de goodies..

Die 60 fps is mij meer waard dan de resolutie (met of zonder HDR)

Kijk, als er 4K60 komt, met extra's, ja dan wordt t natuurlijk wat anders :)
Maar dat zal pas met de PS5 komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:37:
[...]

Ligt eraan, ik speel persoonlijk liever 1080p60 met goodies, dan 4K30, zonder de goodies..

Die 60 fps is mij meer waard dan de resolutie (met of zonder HDR)

Kijk, als er 4K60 komt, met extra's, ja dan wordt t natuurlijk wat anders :)
Maar dat zal pas met de PS5 komen..
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik verwacht gewoon 90% weer op 30fps. De mainstream kent het verschil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:44:
[...]

Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik verwacht gewoon 90% weer op 30fps. De mainstream kent het verschil niet.
Nja, als je kijkt bij de professionele sector, waar 4K60 steeds meer toegankelijk wordt en dit ook doordruppelt naar de consument (bijv nieuwe iPhones e.d. die 4K60 filmen) dan zie ik het over een paar jaar toch zeker wel gebeuren..
Steeds meer pc's trekken het ook beter :)

Zou me niets verbazen als bijvoorbeeld de Battlefield ná Battlefield '2018', op 4K60 zal draaien, en dus hopelijk ook op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:44:
[...]

Tja, je moet er wel rekening mee houden dan Microsoft nog steeds een concurrent is.
Als zij overstappen op native 60fps gaat Sony wel moeten volgen.

(Als Microsoft tenminste nog een volgende consolegeneratie uitbrengt, waar ik sterk aan begin te twijfelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:59:
[...]

Nja, als je kijkt bij de professionele sector, waar 4K60 steeds meer toegankelijk wordt en dit ook doordruppelt naar de consument (bijv nieuwe iPhones e.d. die 4K60 filmen) dan zie ik het over een paar jaar toch zeker wel gebeuren..
Steeds meer pc's trekken het ook beter :)

Zou me niets verbazen als bijvoorbeeld de Battlefield ná Battlefield '2018', op 4K60 zal draaien, en dus hopelijk ook op de PS5.
Battlefield behoort dan ook toe aan die overige 10% dus daar zou je best gelijk in kunnen hebben.
Anton.net schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:03:
[...]

Tja, je moet er wel rekening mee houden dan Microsoft nog steeds een concurrent is.
Als zij overstappen op native 60fps gaat Sony wel moeten volgen.

(Als Microsoft tenminste nog een volgende consolegeneratie uitbrengt, waar ik sterk aan begin te twijfelen)
Last time I checked is het nog altijd de developer die bepaalt op welke framerates eenn game loopt. Met name SP games zullen vol voor eyecandy gaan en niet voor een hogere framerate. Ik vermoed ook niet dat de volgende generatie sterk genoeg zal zijn om alles op native 4K en 60fps te draaien

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 02:21
Jullie vallen allemaal weer in herhaling: SSD vs HDD vs grootte, is de PS4 Pro het waard, etc.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:02:
Jullie vallen allemaal weer in herhaling: SSD vs HDD vs grootte, is de PS4 Pro het waard, etc.
Echt niet.

Er zijn gewoon een heleboel nieuwe mensen bijgekomen. Met dezelfde vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:29:
[...]

Echt niet.

Er zijn gewoon een heleboel nieuwe mensen bijgekomen. Met dezelfde vragen.
Tijd voor wat zaken in de start post :) Wie oh Wie ? O-)

EDIT

Ik hoop zo dat deze game ooit ook een console release gaat krijgen...

Laten we zeggen launch game PS5? :9

[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 26-11-2017 01:32 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Riesjart1974
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 19:31
Woohoo! Eindelijk behoor ik sinds gisteren dan eindelijk toch ook tot het clubje PS4 Pro bezitters! *O*
Alleen heb ik nog geen tijd gehad om hem aan te sluiten... -O- Hopelijk vanmiddag dan maar.
Pagina: 1 ... 33 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)