Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
mikerijnders schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:27:
Stel dat je een spel in de playstation store koopt, kan je dit dan gratis op de playstation van een vriend downloaden?
Nee...of je moet met jouw playstation account aanloggen maar dan kan je hem alleen spelen onder je eigen account.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Iemand die nog een mooie racestoel wil bij zijn zojuist gekochte BF PS (VR)?

Playseat Forza Motorsport in de BF sale bij Playseat voor € 249. Goedkoopste in de Pricewatch op dit moment € 339

https://www.playseatstore...y-weekend-deals-2017.html

pricewatch: Playseat Forza Motorsport

Ik kon de verleiding niet weerstaan.

[ Voor 22% gewijzigd door retroguy op 24-11-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mikerijnders schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:27:
Stel dat je een spel in de playstation store koopt, kan je dit dan gratis op de playstation van een vriend downloaden?
Alleen als jij bij hem inlogt én als jij zijn PS4 ook activeert als primary system.
Zie: https://www.playstation.c...bout-device-deactivation/ of http://manuals.playstatio.../settings/activation.html . Maar hij kan dan jouw games nog altijd niet spelen. Enkel op dé primary PS4 kan iedereen jouw games spelen.
EDIT: dingeling was mij voor :)

[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 24-11-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 15:13
zit al tijden te hikken om een console te halen en zie nu op otto.nl de PS4Pro te koop voor 299 dat is natuurlijk leuke prijs. Zou er dan echter nog Horizon Zero Dawn bijhalen en eventueel een 2de controller.

Gewoon even algemene vraag: komt een aanbieding dat de PS4Pro voor 300 euro te koop is vaker voorbij of is dit wel een hele goede deal?

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:56
SMD007 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:46:
zit al tijden te hikken om een console te halen en zie nu op otto.nl de PS4Pro te koop voor 299 dat is natuurlijk leuke prijs. Zou er dan echter nog Horizon Zero Dawn bijhalen en eventueel een 2de controller.

Gewoon even algemene vraag: komt een aanbieding dat de PS4Pro voor 300 euro te koop is vaker voorbij of is dit wel een hele goede deal?
Ik zit momenteel ook in dubio of ik de actie van Otto moet nemen. Ik heb zo'n prijs nog niet voorbij zien komen.
Hoogstwaarschijnlijk zal er rond kerst weer zo'n actie komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik zou hem gewoon nu halen :) Er komen altijd beter deals. Maar om daar nou de hele tijd op te gaan zitten wachten is zonde van je kostbare gametijd die je volle bak in HZD moet stoppen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou de pro al een tijdje in de gaten. 300 euro voor alleen de console is wel de goedkoopste aanbieding die ik heb gezien in een tijd. (gewoon in de nederlandse stores dan)

Vaak komen ze uit op 320/340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:03
Twixie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:33:
[...]

Alleen als jij bij hem inlogt én als jij zijn PS4 ook activeert als primary system.
...
Dat tweede (activeren als primary) is toch niet nodig? Ik heb de laatste dagen enorm zitten zoeken maar het blijft toch maar vaag hoe Sony hiermee omgaat. Ik wil een 2de ps4 kopen voor boven op zolder. De andere ps4 staat in de woonkamer. Die is nu primary op mijn account, waar ik games digitaal op heb aangeschaft en ook een PS+ abo heb lopen. Ik wil dus die 2de ps4 secondary maken op mijn account. Zodra ik daar aanlog met mijn account zou ik, zoals ik het nu begreep, gewoon mijn aangeschafte games moeten kunnen downloaden en spelen. Alleen het automatisch in de cloud opslaan van savegames zou niet werken op een secondary device (maar handmatig kan dit dan weer wel). Ik zou dan dus een game beneden in de woonkamer kunnen spelen en als ik vervolgens boven verder wil, de game daar weer kunnen hervatten. Dat is wat ik ervan begrepen heb. De 2de ps activeren als primary hoeft volgens mij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dat is wel een goede deal. Wel een vergelijkbare deal die vaker langs komt, maar niet goedkoper dan dat.

Wat de toekomst in petto heeft is uiteraard lastig te zeggen, maar ik denk dat je niet veel meer gaat besparen met wachten de komende maanden.

(Zelf een PS4 pro met Cod WW2 en 2e controller voor 380 euro, wat vergelijkbaar is in aanbod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Vraagje,

Ik heb vandaag ook een PS4 Pro aangeschaft en weet inmiddels dat je naast een NL account, die al aangemaakt is, ook een US account of wat dan ook kan aanmaken.
Nu wil ik dit weekend nog bij de gamemania de aanbieding van PS+ halen voor 40 euro.
Ik heb vandaag al gespeeld online middels de gratis 14 dagen versie op Fifa dus PS+ is daar actief.
Ook heb ik inmiddels zojuist een US account aangemaakt en dit account is ook primair op de PS4
Als ik nou de GameMania PS+ code heb....waar kan ik die dan het beste op activeren of maakt dat niet uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:55:
Vraagje,

Ik heb vandaag ook een PS4 Pro aangeschaft en weet inmiddels dat je naast een NL account, die al aangemaakt is, ook een US account of wat dan ook kan aanmaken.
Nu wil ik dit weekend nog bij de gamemania de aanbieding van PS+ halen voor 40 euro.
Ik heb vandaag al gespeeld online middels de gratis 14 dagen versie op Fifa dus PS+ is daar actief.
Ook heb ik inmiddels zojuist een US account aangemaakt en dit account is ook primair op de PS4
Als ik nou de GameMania PS+ code heb....waar kan ik die dan het beste op activeren of maakt dat niet uit??
NL account!

Damn. Gwent singleplayer is uitgesteld naar 2018 :/

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 24-11-2017 11:58 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Wouw 300 euro voor een pro dat is even 200 euro minder dan zijn directe concurrent. Dan kan je extra controller en 2 spellen erbij en psn plus.
Dat is een mooie deal hoor damn!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
-SaveMe- schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:56:
[...]

NL account!

Damn. Gwent singleplayer is uitgesteld naar 2018 :/

[video]
En dan kan ik op de US PS Store games aanschaffen en gewoon daarmee online??
Want bij dat account staat nu een + inderdaad vanwege de 14 dagen trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:59:
[...]

En dan kan ik op de US PS Store games aanschaffen en gewoon daarmee online??
Want bij dat account staat nu een + inderdaad vanwege de 14 dagen trial
Als je console op primair staat en je koopt games in de US store, dan kun je die gewoon spelen op je NL account en ook online mee als je op je NL account + hebt. Wel zul je eventuele dlc voor die game ook in de US store moeten kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-10 18:57
-SaveMe- schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:01:
[...]

Als je console op primair staat en je koopt games in de US store, dan kun je die gewoon spelen op je NL account en ook online mee als je op je NL account + hebt. Wel zul je eventuele dlc voor die game ook in de US store moeten kopen....
Maar kan je ook online op je US account als je NL account ps plus heeft?

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ouwehandje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:02:
[...]

Maar kan je ook online op je US account als je NL account ps plus heeft?
Nee, lijkt me duidelijk toch. PS+ is account gebonden! En is toch ook niet nodig als je dat gewoon op je NL account kunt ??!

[ Voor 12% gewijzigd door -SaveMe- op 24-11-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
hostje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:52:
[...]

Dat tweede (activeren als primary) is toch niet nodig? Ik heb de laatste dagen enorm zitten zoeken maar het blijft toch maar vaag hoe Sony hiermee omgaat. Ik wil een 2de ps4 kopen voor boven op zolder. De andere ps4 staat in de woonkamer. Die is nu primary op mijn account, waar ik games digitaal op heb aangeschaft en ook een PS+ abo heb lopen. Ik wil dus die 2de ps4 secondary maken op mijn account. Zodra ik daar aanlog met mijn account zou ik, zoals ik het nu begreep, gewoon mijn aangeschafte games moeten kunnen downloaden en spelen. Alleen het automatisch in de cloud opslaan van savegames zou niet werken op een secondary device (maar handmatig kan dit dan weer wel). Ik zou dan dus een game beneden in de woonkamer kunnen spelen en als ik vervolgens boven verder wil, de game daar weer kunnen hervatten. Dat is wat ik ervan begrepen heb. De 2de ps activeren als primary hoeft volgens mij dus niet.
Klopt ! daar heb je helemaal gelijk in. Dit moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
-SaveMe- schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:02:
[...]

Nee, lijkt me duidelijk toch. PS+ is account gebonden! En is toch ook niet nodig als je dat gewoon op je NL account kunt ??!
Ja in theorie als je 1 console heb wel. Echter heb ik er 2 en wil mijn broertje ook spellen online spelen die ik met mijn US account heb aangeschaft op zijn console en op zijn PSN account.
Edit: online speel functie is te delen onder account zolang het account met ps plus als primaire ps4 staat ingesteld.

[ Voor 11% gewijzigd door Ouwehandje op 24-11-2017 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmet
Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:51:
[...]

Ik zou hem gewoon nu halen :) Er komen altijd beter deals. Maar om daar nou de hele tijd op te gaan zitten wachten is zonde van je kostbare gametijd die je volle bak in HZD moet stoppen :P
Je hebt me overgehaald :P Heb hem besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ouwehandje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:05:
[...]

Ja in theorie als je 1 console heb wel. Echter heb ik er 2 en wil mijn broertje ook spellen online spelen die ik met mijn US account heb aangeschaft op zijn console en op zijn PSN account.
Durf ik niet te zeggen hoe dat precies zit. Heb ik zelf nooit geprobeerd. Maar zoek eens terug in dit topic. Is al een paar keer eerder langs geweest ...

(dit soort info zou in de topic start moeten, kunnen we daarnaar verwijzen :/ )

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 24-11-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien die pro deal van amazon voor mij eigenlijk de enige echt goede deal is, en er denk ik een UK stekker bij zit. Iemand een idee waar ik goedkoop een stekker voor in NL kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Kabelshop volgende keer even zelf googlen hoor :P

[ Voor 39% gewijzigd door BM op 24-11-2017 12:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaja, ook ik zit nu in de PRO club! oOo

Ik heb de Carrefour bundle gehaald:

406 euro voor:
-Zwarte PS4 PRO
-Gran turismo
-Lost Legacy
-Extra Controller
-waardebon van 80 euro

Ik ben vrij zeker dat dit de voordeligste ps4 pro tot nu toe is? Komt neer op 240-250 voor enkel de PRO

Zonder lost legacy kost die bundle 379. Dan kan je beter nog iets bijkopen zodat je net 400 aantikt, dan krijg je 20 euro meer aan bonnen. (Ik ben dus voor Lost Legacy gegaan voor 27 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:13:
@Verwijderd Kabelshop volgende keer even zelf googlen hoor :P
Is het niet logischer om gewoon de hele voedingskabel te vervangen? Dat is waarschijnlijk net zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:18:
[...]

Is het niet logischer om gewoon de hele voedingskabel te vervangen? Dat is waarschijnlijk net zo goedkoop.
Maar dan moet je klussen (ben ik niet van) en de juiste tools hebben (kost ook geld). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 12:53
Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:19:
[...]

Maar dan moet je klussen (ben ik niet van) en de juiste tools hebben (kost ook geld). :+
Dit zou voldoende moeten zijn: https://www.allekabels.nl...95/apparaatsnoer-c13.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:19:
[...]

???
PS4 consoles hebben losse voedingskabels. Voor de Pro kun je zo het snoer (C13) van een PC gebruiken.
Voor een Slim heb je de platte eurostekker (C7) nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door MartijnS72 op 24-11-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NVM. Ben echt even in de war met een andere machine 8)7 |:(

[ Voor 186% gewijzigd door Jasphur op 24-11-2017 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 12:53
Losse voedingskabels idd. Weet alleen niet zeker of het een c7 of c13 kabel is.

Ps4 Pro heeft een c13 , ps4 slim heeft een c7

[ Voor 23% gewijzigd door NvO_91 op 24-11-2017 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 ik ben gewoon dom :P Was echt oprecht vergeten dat dat ding een losse kabel heeft. Ik pak zo'n machine uit. Sluit het aan en vergeet alles :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:12:
Aangezien die pro deal van amazon voor mij eigenlijk de enige echt goede deal is, en er denk ik een UK stekker bij zit. Iemand een idee waar ik goedkoop een stekker voor in NL kan kopen?
Praxis, Gamma, Formido, etc. Kost een euro of zo. Oude stekker er even afknippen en nieuwe er op zetten. Het enige dat je nodig hebt is een schaar of kniptangetje, kleine schroevendraaier en hobbymesje of zo. Maar dat heeft iedereen wel in huis. Klustijd ongeveer 5 minuten. Hatseflats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@retroguy :P Dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha bedankt mannen. Vandaar dat ik het even vraag, ik had wel al zo'n vermoeden dat het los een kabel kon zijn, volgens mij idd de C13.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-10 17:22
Net een PS4 en PSVR besteld voor bij elkaar 360 euro. Moet alleen nog zo'n camera erbij toveren. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:01
poor Leno schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:53:
OK! Springen nu op goed geluk in de auto!! Wish me luck guys!!! *O*
Karre maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobi123
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-03 18:11
Net ook de PS4 Pro gekocht bij de Duitse Media Markt voor €284, ze hadden er nog genoeg. Dus als je bij de Duitse grens woont kun je altijd een poging wagen, online zijn ze momenteel uitverkocht.

P.S. de System Transfer van PS4 naar een andere PS4 is echt ideaal. Wel traag om even 289 GB over te zetten (geeft aan +/- 8 uur :| ), maar dan heb je wel alles precies hetzelfde zoals op je oude PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
BarôZZa schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:47:
Net een PS4 en PSVR besteld voor bij elkaar 360 euro. Moet alleen nog zo'n camera erbij toveren. Ben benieuwd
Waar heb je die gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een kans dat er vandaag of morgen nieuwe deals komen? Of blijft dit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik hier toch ook een Pro ga halen om mijn non-slim PS4 te vervangen. Effen de rekening gemaakt, en uiteindelijk zou mijn upgrade me netto €100 kosten of zo (denk toch nog van €125 te krijgen voor mijn PS4).
Toch nog wat vraagjes:
* Al mijn games staan op externe disk. Weet iemand hoe een transfer dan gaat ? Kan je die disk dan gewoon inpluggen in de nieuwe nadat je een transfer gedaan hebt via LAN ? Of moet de disk aan de oude blijven en zou je bijgevolg ook een externe disk op de nieuwe moeten hebben ?
* Waar zijn de airvents bij de Pro ? Kan je die in een kast zodanig zetten dat 1 zijkant tegen een wand aanleunt en je zodoende meer vrije ruimte hebt aan de andere kant ? PS: aangezien je hem op een kant kan zetten, zou ik denken dat inderdaad 1 kant geen vrije ruimte nodig hebt. Nu nog effen googlen welke kant dan de 'onderkant' is.

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 24-11-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Echt gekkenhuis bij mediamarkt op de playstation afdeling. Jezus

Terwijl die aanbiedingen niet eens zo goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarôZZa
PSVR is 159 euro bij intertoys

PS4 199 op Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retroguy
retroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:54:
Nou, voor mij zijn de BF dagen over en uit. Kon ik vorige week alleen nog maar dromen van een PS met PS VR, maar ik heb inmiddels de volgende zaken gescoord:

- PS VR set met VR worlds en GT Sport en camera (Intertoys, € 250)
- PS Pro, wit (Amazon.de, € 283)
- jaarkaart PSN (Gamemania, € 40)

- aantal leuke fysieke games - Fall Out GOTYE, Deus Ex first day, Borderlands - The Handsome Collection, DiRT 4 Day One Steelbook Edition, Uncharted - The Nathan Drake Collection , Ratchet & Clank, Helldivers Super-Earth Ultimate Edition

- aantal gratis en betaalde digitale games - Battlezone, Until Dawn, Matterfall, Plants vs. Zombies, Bound, Worms Battleground.

Mooie week. Komende dagen nog wat VR titels scoren (Rez bijvoorbeeld) op Eur en US playstore.

LOL, ik heb de PS4 nog niet eens in huis, dus mijn backlog is huge! :)
Haha, waarom hou ik mezelf toch iedere keer voor de gek met te denken dat het op een bepaald moment wel goed is zo?? 8)7

Vandaag de gamesetup compleet gemaakt met:

Stuurtje >>

https://www.amazon.co.uk/...8-1&keywords=logitech+g29

en

Stoel >>

https://www.playseatstore...y-weekend-deals-2017.html

LOL, altijd al zo'n racestoel willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
Twixie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:03:
Denk dat ik hier toch ook een Pro ga halen om mijn non-slim PS4 te vervangen. Effen de rekening gemaakt, en uiteindelijk zou mijn upgrade me netto €100 kosten of zo (denk toch nog van €125 te krijgen voor mijn PS4).
Toch nog wat vraagjes:
* Al mijn games staan op externe disk. Weet iemand hoe een transfer dan gaat ? Kan je die disk dan gewoon inpluggen in de nieuwe nadat je een transfer gedaan hebt via LAN ? Of moet de disk aan de oude blijven en zou je bijgevolg ook een externe disk op de nieuwe moeten hebben ?
* Waar zijn de airvents bij de Pro ? Kan je die in een kast zodanig zetten dat 1 zijkant tegen een wand aanleunt en je zodoende meer vrije ruimte hebt aan de andere kant ? PS: aangezien je hem op een kant kan zetten, zou ik denken dat inderdaad 1 kant geen vrije ruimte nodig hebt. Nu nog effen googlen welke kant dan de 'onderkant' is.
Check de doos van iedere willekeurige PS4, dan zie je direct welke kant de onderkant is ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:43

Gaten zitten rondom. Dus die moeten altijd vrij blijven.
Adviseer een stand als je hem rechtop wilt neerzetten.
Dan komen de gaten onderaan vrijer te liggen en dus betere koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, zal desnoods mijn console kast wat herschikken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobi123
Ik weet het antwoord niet helemaal op deze vraag, maar aangezien ik nu zelf ook bezig ben met transfer van oude naar nieuwe PS4 kan ik iig wel vertellen dat via de System Transfer géén gegevens kunnen worden overgezet van een externe HDD.

Of je die gewoon kan inpluggen in de nieuwe en dat het dan gewoon werkt met de games dat kan ik je niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tobi123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:19:
[...]
Of je die gewoon kan inpluggen in de nieuwe en dat het dan gewoon werkt met de games dat kan ik je niet vertellen.
Bedankt, aangezien de externe HDD enkel de games bevat, is het in worst case gewoon een kwestie van alle games terug te downloaden... Wel ruim 500GB :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:22
retroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:27:
[...]

Praxis, Gamma, Formido, etc. Kost een euro of zo. Oude stekker er even afknippen en nieuwe er op zetten. Het enige dat je nodig hebt is een schaar of kniptangetje, kleine schroevendraaier en hobbymesje of zo. Maar dat heeft iedereen wel in huis. Klustijd ongeveer 5 minuten. Hatseflats.
Koop alsjevlieft gewoon een apparaatsnoer.

https://www.allekabels.nl...95/apparaatsnoer-c13.html

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

TDB

Ben er bijna uit voor een nieuwe tv (thanks to black Friday): pricewatch: Sony KD-49XE9005 Zwart
Met een beetje geluk straks ophalen, kan niet wachten in combi met de ps4 pro 8)

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourideboer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:36
Iemand toevallig nog Playstation 4 console aanbieding gezien voor onder de 200 EUR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 17:22
Rossi46 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:45:
[...]

De controller van de Pro is exact gelijk aan die van de reguliere PS4.

Zoek op Dualshock 4 V2 (er is tussentijds een nieuwe versie van de PS4 controller geïntroduceerd) en je bent helemaal het mannetje 8)
bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:45:
[...]

Maakt op zich niet uit. Bij de Pro zit een V2 controller. Maar ze werken allebei.

https://www.psu.com/featu...%E2%80%99s-the-difference
Hartelijk dank voor de snelle en duidelijke reacties. Ik weet wat ik op mijn verlanglijstje kan zetten :+ .

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
Voor al die mensen die HZD kopen voor 23 euro. Hij is bij Base.com al een poos te koop voor een euro of 37, maar dan zitten alle DLC er bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Laatst online: 12:52

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

maartend schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:54:
Voor al die mensen die HZD kopen voor 23 euro. Hij is bij Base.com al een poos te koop voor een euro of 37, maar dan zitten alle DLC er bij
Te laat. Ik heb hem net bij Bart Smit gekocht, zonder verzendkosten. Bij Intertoys (nota bene dezelfde eigenaar) komen er wel verzendkosten bij). Er was bij BS ook eentje waar Frozen Wilds bij in zat, maar na mijn aanschaf van de PSVR-aanbieding van Intertoys moet ik toch even uitkijken hoeveel ik nog uitgeef. ;)

HZD, here I come!!! :D Heb er zó'n zin in...!!!

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:47
BarôZZa schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:47:
Klinkt als een verdomd goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:54:
Die complete edition komt pas uit op 6 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:53
Yourideboer schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:43:
Iemand toevallig nog Playstation 4 console aanbieding gezien voor onder de 200 EUR?
https://www.amazon.de/Pla...rz-Chassis/dp/B073QRG1YR/

Er zijn meer aanbiedingen met games en/of een extra controller die in mijn ogen beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 19:30
Anton.net schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:06:
[...]

Die complete edition komt pas uit op 6 december.
Klopt. dan krijg ik hem ook mijn kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
ak0nnmgn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:59:
[...]

Klinkt als een verdomd goede deal.
Ben voor de goedkoopste gegaan. Die bundels en extra opslag maken het verleidelijk om meer uit te geven, maar ik bedacht me dat ik die gebundelde games nooit uit mezelf zou hebben gekocht. VR Worlds, GT Sports en FIFA kunnen me gestolen worden. Scheelt bij elkaar weer 100 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn Platinum headset is binnen. Even opladen nu en vanavond testen in Horizon en Uncharted 4. Ik ben wel benieuwd naar 3D audio. Vooral in Uncharted 4 zitten lekkere verticale levels waarin je het goed zou moeten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 14:37
Zojuist voor 44 euro Horizon Zero Dawn en de Season Pass voor BF1 gekocht in de PS Store.
Wilde eerst CoD WW2 en/of Battlefront II maar die worden in de reviews gefileerd vanwege pay2win etc...

Ik weet dat HZD gewoon een goede game is dus dan spendeer ik daar liever mijn hardverdiende centjes aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:16:
Mijn Platinum headset is binnen. Even opladen nu en vanavond testen in Horizon en Uncharted 4. Ik ben wel benieuwd naar 3D audio. Vooral in Uncharted 4 zitten lekkere verticale levels waarin je het goed zou moeten horen.
Vergeet niet de companion app te downloaden :) Daar staan diverse EQ's speciaal voor games tussen. Zoals bijvoorbeeld voor HZD. Zal ongetwijfeld ook voor UC een EQ te vinden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:24:
[...]

Vergeet niet de companion app te downloaden :) Daar staan diverse EQ's speciaal voor games tussen. Zoals bijvoorbeeld voor HZD. Zal ongetwijfeld ook voor UC een EQ te vinden zijn.
Staat er al op. :)

Uncharted heeft inderdaad een preset. Dat is de eerste game met een 3D profiel, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:16:
Ben zeer ontevreden over dat ding. Voice hoor je extreem zacht en de batterij vliegt leeg. Daarnaast is 3D Audio wel aardig maar heel weinig games ondersteunen het. Voor mij enorme miskoop.

Acties:
  • +13 Henk 'm!
Wohooooooooooooooooooo Omg Omg Omg

Heb m!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/5v0g8m.jpg

Kon niet kiezen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:38:
[...]

Ben zeer ontevreden over dat ding. Voice hoor je extreem zacht en de batterij vliegt leeg. Daarnaast is 3D Audio wel aardig maar heel weinig games ondersteunen het. Voor mij enorme miskoop.
Voice heb ik sowieso niet nodig, want ik speel vrijwel niet online. Dat deze zacht is, lees ik nergens in de reviews terug, voor zover ik heb gezien. Staat dat in je console wel luid genoeg ingesteld? Daar is een regelaar voor namelijk.

De batterij moet tot 8 uur mee gaan. Hoe lang gaat die van jou dan mee? Mijn 7.1 ging ook altijd wel redelijk lang mee. Wellicht opsturen onder garantie?

Is het geluid verder wel goed (dat lijkt me het belangrijkste, maar soit)? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:46
poor Leno schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:43:

[afbeelding]

Wow nice!!

Wist niet dat ze die witte ook in Duitsland hadden liggen, wellicht straks ook maar die kant oprijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:27

Winkiller

De Mopperpot

[afbeelding]

Allebei maar gekocht :? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Poor Leno is niet zo poor (of nu juist wel? ;) )

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Nice! Gefeliciteerd!!
Mooi dat er op de zwarte geen 4K logo'tje staat. Zeker nog eentje uit het tijdperk dat Sony de Pro niet naar voren wilde schuiven haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!
musiman schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:46:
[...]

Poor Leno is niet zo poor (of nu juist wel? ;) )
Hahaha nu wel weer ;)

Maar nee die andere is voor een vriend die gelijk appte of ik er nog 1 kon meenemen :D
JesseSebastian schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:45:
[...]

Wow nice!!

Wist niet dat ze die witte ook in Duitsland hadden liggen, wellicht straks ook maar die kant oprijden :)
Ja in Duitsland (Rheine) hadden ze nog een aantal. De witte komt dacht ik pas op 30-11 nr NL :)

[ Voor 82% gewijzigd door poor Leno op 24-11-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:44:
[...]

Voice heb ik sowieso niet nodig, want ik speel vrijwel niet online. Dat deze zacht is, lees ik nergens in de reviews terug, voor zover ik heb gezien. Staat dat in je console wel luid genoeg ingesteld? Daar is een regelaar voor namelijk.

De batterij moet tot 8 uur mee gaan. Hoe lang gaat die van jou dan mee? Mijn 7.1 ging ook altijd wel redelijk lang mee. Wellicht opsturen onder garantie?

Is het geluid verder wel goed (dat lijkt me het belangrijkste, maar soit)? O+
Geluid is ok maar niet meer dan dat. Gebruik bij singleplayer games vaak mijn normale stereo headset omdat het geluid dan wel significant beter is.

Batterij gaat wel paar uurtjes mee maar als je hem aan laat staan loopt tie leeg. Gaat niet automatisch uit.

Wmb is het goede marketing maar een normale koptelefoon van een paar tientjes geeft beter geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
Gregory76 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:18:
[...]

Er was wat onduidelijkheid geloof ik, maar het antwoord is dus JA.
Heb het inmiddels uitgeprobeerd. Ik kan met mijn USA account online black ops 3 spelen als het andere account NL ps plus heeft en i gesteld staat als primair. Echter is de game wel hier gewoon gekocht.

Wat er nog te testen valt is een game aanschaffen in de USA store en kijken of die ook gewoon online gaat, ik zou zeggen van wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 11:59
joep doei schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:48:
[...]

[...]

Hartelijk dank voor de snelle en duidelijke reacties. Ik weet wat ik op mijn verlanglijstje kan zetten :+ .
Ze zijn nu - Black Friday - bij Bol.com € 47,-. Doe er je voordeel mee ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 17:22
Rossi46 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:56:
[...]

Doe ik. Is iemand nog een mooie Black Friday aanbieding tegengekomen voor de Playstation 4 pro? Amazon.co.uk heeft eenvoordelige bundel, gaat zo'n Engelse Playstation werken in Nederland? Ik ga er sowieso al van uit dat er dan een verloopstekker nodig is.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman

musiman

joep doei schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:01:
[...]

Doe ik. Is iemand nog een mooie Black Friday aanbieding tegengekomen voor de Playstation 4 pro? Amazon.co.uk heeft eenvoordelige bundel, gaat zo'n Engelse Playstation werken in Nederland? Ik ga er sowieso al van uit dat er dan een verloopstekker nodig is.
Lees even de vorige 100 berichten... hier al regelmatig besproken.

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:52
[...]

Ja dat gaat werken,
Ja dat is hier al eerder gevraagd,
Ja, daar heb je een zgn. eurostekker (met kabel) voor nodig (die de engelse kabel vervangt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:47:
[...]

Geluid is ok maar niet meer dan dat. Gebruik bij singleplayer games vaak mijn normale stereo headset omdat het geluid dan wel significant beter is.

Batterij gaat wel paar uurtjes mee maar als je hem aan laat staan loopt tie leeg. Gaat niet automatisch uit.

Wmb is het goede marketing maar een normale koptelefoon van een paar tientjes geeft beter geluid.
Goh een draadloze gaming headset die je uit moet zetten omdat die anders leegloopt, heel raar. :? :+

Je auto uitzetten helpt ook met het besparen van bezine. :P

Ik zou haast denken dat die van jou defect is. Ik heb ook thuis ook stereo headsets liggen die zelfs duurder zijn dan mijn huidige gaming headset, maar no way dat die in games beter (surround) geluid geven dan mijn gaming headset.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
[...]
Is iemand nog een mooie Black Friday aanbieding tegengekomen voor de Playstation 4 pro?
Niets van gehoord of gelezen nog...
>:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:07:
[...]

Goh een draadloze gaming headset die je uit moet zetten omdat die anders leegloopt, heel raar. :? :+

Je auto uitzetten helpt ook met het besparen van bezine. :P

Ik zou haast denken dat die van jou defect is. Ik heb ook thuis ook stereo headsets liggen die zelfs duurder zijn dan mijn huidige gaming headset, maar no way dat die in games beter (surround) geluid geven dan mijn gaming headset.
Of die van hem is niet kapot en heb je gewoon een prul ding gekocht :+

Ga zelf gewoon luisteren en kom straks met 30 post waarom die wel goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Haha, is er iemand die wil tellen hoeveel berichten Leno het afgelopen jaar heeft geplaatst over een witte pro? :+

Maar even serieus: de pro ziet er inderdaad wel wat beter uit in het wit. Dat wit breekt die lelijke vorm van de pro een beetje, zeker met die zwarte accenten.
Jammer genoeg heb ik een fobie voor witte hardware :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:15:
[...]
Haha, is er iemand die wil tellen hoeveel berichten Leno het afgelopen jaar heeft geplaatst over een witte pro? :+
Terwijl ik 'm maanden geleden al heb getipt over de witte PS4 Pro Destiny bundel bij Bol.
Als ie 'm écht had gewild had ie 'm al lang kunnen hebben, of niet @poor Leno :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Sipio schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:14:
[...]

Bekend fenomeen dat je doorgaans je net gekochte producten verdedigd. Echter doorgaans is Bram superkritisch dus ben benieuwd. Misschien vind hij het geluid wel tof. Ik vind hem slecht klinken, ik vind het slecht dat hij aan blijft staat als de Ps4 uitgaat (controller gaat toch ook uit), ik vind voice super slecht klinken, ik vind de knopjes te klein en niet lekker aanvoelen en ik vind hem niet lekker zitten.

Was hem eigenlijk beetje vergeten, maar even te koop zetten :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
giantgiantus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:22:
[...]

Bekend fenomeen dat je doorgaans je net gekochte producten verdedigd. Echter doorgaans is Bram superkritisch dus ben benieuwd. Misschien vind hij het geluid wel tof. Ik vind hem slecht klinken, ik vind het slecht dat hij aan blijft staat als de Ps4 uitgaat (controller gaat toch ook uit), ik vind voice super slecht klinken, ik vind de knopjes te klein en niet lekker aanvoelen en ik vind hem niet lekker zitten.

Helemaal eens, ben alleen bang dat als jij het geluid slecht vind en hij goed, dat Bram dan weer alles uit de kast gaat trekken om jou toch te overtuigen dat je ongelijk hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 22:56

Mud.Starrr

I shoot people for money

Rossi46 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:56:
[...]

Thanks! Een mooie witte besteld.
Nu is mijn set helemaal compleet _/-\o_

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:21:
[...]

Terwijl ik 'm maanden geleden al heb getipt over de witte PS4 Pro Destiny bundel bij Bol.
Als ie 'm écht had gewild had ie 'm al lang kunnen hebben, of niet @poor Leno :P
Ik vond dat pakket te duur, kon niet pas betalen bij levering (moest twee maanden voor de launch) en had ook geen zin om te moeten kloten met het verkopen van Destiny :>
Ze waren ook vrijwel gelijk uitverkocht op release dacht ik..

Ik had toen al in mn hoofd dat ik op een losse én Kestaanbieding wilde wachten.. Maar dat ie nu al voor zo'n belachelijke prijs ging, had ik nooit verwacht! (ik denk ook niet dat we dit ooit/voorlopig weer gaan zien, maar misschien volgend jaar Black Friday?)

Dus heb voor de verandering eens een juiste beslissing gemaakt _O-

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 24-11-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu al een Pro vraagje :>

Als ik mn data wil overzetten van de oude, kan ik dan kiezen wat? Ik wil games opnieuw downloaden (want fresh start), maar mn filmpjes en screenshots wil ik graag wel overzetten.

Edit:
Ja dat kan :D

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 24-11-2017 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:14:
[...]

Op zich heb ik zowel de 7.1 wireless (de PS3 voorganger) als de Gold al in mijn bezit gehad, dus ik heb wel enige ervaring met de Sony headsets. ;)

Van de Gold was ik overigens niet onder de indruk. Maar ik heb nu de Platinum gekocht omdat deze volgens de reviews een stuk beter klinkt dan de Gold.
giantgiantus schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:22:
[...]

Tja dit is mijn 4e gaming headset en de vorige 3 moest ik ook gewoon uitzetten. Zijn er überhaupt headsets die automatisch uitgaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tobi123
poor Leno schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:43:
Nu al een Pro vraagje :>

Als ik mn data wil overzetten van de oude, kan ik dan kiezen wat? Ik wil games opnieuw downloaden (want fresh start), maar mn filmpjes en screenshots wil ik graag wel overzetten.
Zie onderstaande afbeelding, bij applications kun je ook nog precies aangeven welke games wel/niet.
Met je captures niet.

https://www.flickr.com/ph...onblogeurope/30744546222/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belim
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-06-2023
Vandaag ook een Pro gehaald voor mijn zoontje (en mezelf ;) ) bij Carrefour.

PS4 Pro 1TB / GT Sport bundel + extra controller - 379 eur
COD WWII - 57 eur

Per 100 euro kreeg je 20 euro aankoopbonnen, waardoor dit eigenlijk maar op 356 euro uitkomt.

Twijfelde gisteren over de amazon uk deal van 361 euro (met dezelfde 2 games) maar bij Carrefour zat er dus nog een extra controller bij en zelfs voor 5 euro minder.
Lijkt me zelfs de beste deal die ik de laatste weken zien passeren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook €800 armer :D. Heb een PS4 Pro én Switch gekocht. Dat laatste stond sowieso al op de planning voor Sinterklaas. Voor de Pro heb ik dus die GTS bundel met extra controller en dat voor netto €303 _/-\o_ . Daarnaast ook nog Marvel Superheroes 2 voor PS4 (om lekker te co-oppen met zoontje) en Super Mario Odyssey.

Die deal van Carrefour is in België dus echt wel onklopbaar. Heb nagevraagd en geldt dus op alle multimedia, dus ook games, die sowieso al laag geprijsd zijn door hun prijsgarantie, zijn zo ook nog eens 20% goedkoper dan elders.
Enig nadeel is dat je dan dus aankoopbonnen hebt voor de Carrefour, wat minder interessant is voor wie daar nooit komt. Bij ons is het de vaste winkel, dus nu lekker 8 bonnen van €20 voor de volgende boodschappen (want de bonnen zijn voor de hele winkel bruikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzito
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-04 09:59
Wauw die carrefour aanbieding is wel echt top! Helaas is het best een eindje rijden vanuit Amsterdam :(

Weet iemand of ik ergens online terecht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cruzito schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:47:
Wauw die carrefour aanbieding is wel echt top! Helaas is het best een eindje rijden vanuit Amsterdam :(

Maak er een weekendje Brussel van :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
Hier 300 euro kwijt voor: Logitech G29 wiel, Jaar PS+, en 6 games.
Dank u Sinterklaaaasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
Cruzito schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:47:

Misschien is deze aanbieding wat voor je?
Sefaex in "Console Budget Gaming topic"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ook nog wat playstation nieuws, naast al het koopjes en Pro gebazel :)

Twee uur gameplay van yakuza 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzito
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-04 09:59
Thanks! Dat is ook scherp inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:53
Ik rij nu rii Carrefour, 20 minuutjes hier vandaan. Hopelijk ligt daar de ps4 pro bundel nog _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:45:
[...]

Op zich heb ik zowel de 7.1 wireless (de PS3 voorganger) als de Gold al in mijn bezit gehad, dus ik heb wel enige ervaring met de Sony headsets. ;)

Van de Gold was ik overigens niet onder de indruk. Maar ik heb nu de Platinum gekocht omdat deze volgens de reviews een stuk beter klinkt dan de Gold.

[...]

Tja dit is mijn 4e gaming headset en de vorige 3 moest ik ook gewoon uitzetten. Zijn er überhaupt headsets die automatisch uitgaan?
Ja laat weten wat je er van vind. Ben benieuwd.

Vroeg me trouwens af of wolfenstein 2 leuk is als je de eerdere games niet hebt gespeeld?

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 24-11-2017 18:44 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)