PS4 Pro nu 284 Euro bij Amazon.de
Deze dan misschien?breminem schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:16:
[...]
Dat is idd een mooie prijs. Als morgen geen interessante aanbieding voorbij komt dan ga ik daar voor.
De T150 PRO voor 157 euro:
https://www.amazon.co.uk/...rds=thrustmaster+t150+pro
Niet te bestellen via de site..Helaas, PlayStation 4 Pro - Konsole (1TB) is niet meer beschikbaar bij de door jou geselecteerde verkoper.
Dat is wel heel snel... ik zou het in de gaten houden en regelmatig refreshen, best nodig dat ie zo nu en dan of gewoon later terugkomtHawk86 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:54:
[...]
Niet te bestellen via de site..Helaas, PlayStation 4 Pro - Konsole (1TB) is niet meer beschikbaar bij de door jou geselecteerde verkoper.
Doet die al vanaf het beginPheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:56:
[...]
Dat is wel heel snel... ik zou het in de gaten houden en regelmatig refreshen, best nodig dat ie zo nu en dan of gewoon later terugkomt
Hij deed het wel, ik heb hem zelf besteld, komt uiterlijk woensdag hier.
Helaas, kan niet meer toegevoegd worden aan je winkelwagentje.
Probeer de witte misschien?
https://www.amazon.de/gp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21
[ Voor 42% gewijzigd door Pheace op 23-11-2017 22:01 ]
Doet het inderdaad nu niet meer 
Ikzelf heb het onderstaande besteld een 3 kwartier geleden:
PS4 Pro 1TB 283Euro Amazon.de
Metal Gear Solid: The Phantom Pain 9 Euro Playstation Store
Horizon Zero Dawn 29,99Euro Playstation Store
Uncharted 4 19,99Euro Playstation Store
totaal 341,98Euro
totaal 341,98Euro
Ik ben nog aan het hopen dat Horizon Zero Dawn morgen 22 euro is bij Intertoys (mits de gelekte lijst klopte) anders had ik die beter ook besteld xD
ps: Probeer ook de link voor de witte PS4 hierboven als de zwarte niet werkt
[ Voor 21% gewijzigd door Pheace op 23-11-2017 22:18 ]
En zo niet, in de US store is hij $20.Pheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:18:
Ik ben nog aan het hopen dat Horizon Zero Dawn morgen 22 euro is bij Intertoys (mits de gelekte lijst klopte) anders had ik die beter ook besteld xD
Is dit alles in de ps store? staat er nog ergens of er op vrijdag zelf games bij komen? vind de bf sale wel magertjes als dit alles is in ieder geval niet veel voor mij.
Hardstikke bedankt voor de link, ik heb de PS4 zojuist besteld, voor € 283 (€1 minder dan websiteprijs ?? ) En nog wit ookPheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:00:
Probeer de witte misschien?
[...]
Nou, morgen de Intertoys bundel maar terugbrengen, gaf toch al weinig om Fifa en de 2e controller heb ik ook niet nodig. De 'bespaarde' € 96 geef ik de komende dagen lekker uit aan games die me wel boeien.
En ik hoef niet op te blijven voor de eventuele MM aanbieding.
[ Voor 5% gewijzigd door retroguy op 23-11-2017 22:23 ]
Haha, precies hetzelfde bij mij, die FIFA bundel kan weer terugretroguy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:21:
[...]Nou, morgen de Intertoys bundel maar terugbrengen, gaf toch al weinig om Fifa en de 2e controller heb ik ook niet nodig.
Thanks btw maar ik probeer zo veel mogelijk fysieke exemplaren te kopen. Ik koop de PS4 eigenlijk hoofdzakelijk voor Monster Hunter World in Januari, en een beetje Disgaea 5 (laat die nou net HELEMAAL NIET in de aanbieding zijn deze BF tot nu toe)Ari Gold schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:19:
[...]
En zo niet, in de US store is hij $20.
[ Voor 40% gewijzigd door Pheace op 23-11-2017 22:30 ]
Vorige week was De Ps4 Pro inclusief 1 nieuw spel + extra controller (dus 2 controllers) voor 359 euro ..Mash85 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:05:
Doet het inderdaad nu niet meer
totaal 341,98Euro
En Horizon Zero Dawn is nu 28 euro bij de mediamarkt. En unchaharted 4 ook 20
Ik heb liever een mooi hoesje erbij

Ik mis nog een beetje goede aanbiedingen voor een losse controller. Zou wel een 2e willen, zodat ik ook af en toe met 2 personen spellen kan spelen. En als ik lange sessies doe en hij is leeg dat ik kan wisselen.
Maar ja ze blijven toch wel aan de prijs.
Ook erg jammer dat de ps3 controller niet werkt, daar heb ik er nog zat van liggen.
Maar ja ze blijven toch wel aan de prijs.
Ook erg jammer dat de ps3 controller niet werkt, daar heb ik er nog zat van liggen.
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Hoezo 2% er bij? Sterker nog, ik heb hem een uurtje geleden op amazon.de gekocht. Advertentieprijs was 284, moest uiteindelijk 283 afrekenen.Jumpman schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:07:
Speciaal voor @poor Leno: SonyPlayStation 4 Pro White: € 284,00 (Er komt nog 2% BTW bij).
krijg ineens mailtje dat mijn order (2x GT Sport) bij Bartsmit is geannuleerd zonder reden.. beetje gek toch? was gewoon een goeie deal, stond eerst online, toen offline en later weer online voor 20eu, dus een prijsfout kan dat niet echt zijn... zeker niet met black friday voor de deur. morgen maar eens bellen
Vreemd inderdaad.... ik heb hem dinsdag besteld en kreeg 's avonds een mailtje dat hij is verzonden. Volgens Track and Trace is hij nu bij PostNL en wordt hij morgen geleverd.
hoe laat heb je hem besteld dan?Richard89 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:32:
krijg ineens mailtje dat mijn order (2x GT Sport) bij Bartsmit is geannuleerd zonder reden.. beetje gek toch? was gewoon een goeie deal, stond eerst online, toen offline en later weer online voor 20eu, dus een prijsfout kan dat niet echt zijn... zeker niet met black friday voor de deur. morgen maar eens bellen
Ik heb vanmiddag nog 1 besteld en is ook al verzonden
-edit-
en anders hier bestellen voor 28 euro.. nog steeds niet duur.
https://www.nedgame.nl/pl...rt-standaard-/8553169911/
-edit-
Bij de editie van game mania zit ook het Japan DLC pack ?
Zit deze ook de versie van bart smit?
En bij gamemania krijg je er ook een spinner bij
[ Voor 22% gewijzigd door Aggressor op 23-11-2017 23:44 ]
vanmiddag direct nadat ik mailtje kreeg dat hij weer beschikbaar was.. "bestel snel want het is een gewild item" dus dat heb ik toen direct gedaan ;-)Aggressor schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:40:
[...]
hoe laat heb je hem besteld dan?
Ik heb vanmiddag nog 1 besteld en is ook al verzonden
-edit-
en anders hier bestellen voor 28 euro.. nog steeds niet duur.
https://www.nedgame.nl/pl...rt-standaard-/8553169911/
Hier ook nog één besteld vanmiddag met Mafia 3 en deze komt morgen vinnen. Gisteren nog één opgehaald in de winkel voor € 19,99.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 23-11-2017 23:44 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Iemand die enig idee heeft hoe het zo gaat werken met die mediamarkt deals? Kun je straks rechtstreeks doorklikken via die blackfriday pagina van ze? Helaas verder overal naast gegrepen vandaag, dus hoop dat het nu wel gaat lukken!
Heeft iemand toevallig een nog beter aanbieding gezien dan de PS4 Slim 1TB + FIFA 18 + Extra controller bij de bart smit voor 279-5=274 of bij de mediamarkt voor 277?
staan online: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/blackfriday.htmlVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:44:
Iemand die enig idee heeft hoe het zo gaat werken met die mediamarkt deals? Kun je straks rechtstreeks doorklikken via die blackfriday pagina van ze? Helaas verder overal naast gegrepen vandaag, dus hoop dat het nu wel gaat lukken!
Verwijderd
Yes, heb hem besteld! Op de een of andere manier kon ik er om 23:55 al in, stond er nog bij 'vandaag voor 23:59 besteld, morgen nog in huis!'. Zou me erg verbazen, maar we gaan het meemaken. Helaas geen goeie PS4 pro deal icm FIFA en extra controller, maar nog altijd een fraaie update van mijn ouwe trouwe PS3.
Ik ben al een kwartier bezig met kopen bij de MM, maar ik krijg geen betaalopties te zien.
nou lekker is dat .. intertoys had ook leuke aanbiedingen..
maar helaas zijn de prijzen nog steeds hetzelfde
maar helaas zijn de prijzen nog steeds hetzelfde
Dat ligt niet aan jou, hier hetzelfde. Het lukt me niet eens om Horizon Zero Down in het winkelmandje te krijgen, laat staan te betalen.Joel D. schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:08:
Ik ben al een kwartier bezig met kopen bij de MM, maar ik krijg geen betaalopties te zien.
deze is bij intertoys nog goedkoper zo .. volgens mij 24grun93 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:23:
[...]
Dat ligt niet aan jou, hier hetzelfde. Het lukt me niet eens om Horizon Zero Down in het winkelmandje te krijgen, laat staan te betalen.
Het is nu wel gelukt. Uiteindelijk heb ik alles eruit gegooid en alleen de Playstation gekocht. Kon alleen niet kiezen voor afhalen, dus laat hem maar bezorgen.
Je kan het ook bij Bol proberen, ook 29 atm. Zou wel mogelijk nog goedkoper worden bij Intertoys inderdaad, als ze dat werkelijk gaan doengrun93 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:23:
[...]
Dat ligt niet aan jou, hier hetzelfde. Het lukt me niet eens om Horizon Zero Down in het winkelmandje te krijgen, laat staan te betalen.
Nou, voor mij zijn de BF dagen over en uit. Kon ik vorige week alleen nog maar dromen van een PS met PS VR, maar ik heb inmiddels de volgende zaken gescoord:
- PS VR set met VR worlds en GT Sport en camera (Intertoys, € 250)
- PS Pro, wit (Amazon.de, € 283)
- jaarkaart PSN (Gamemania, € 40)
- aantal leuke fysieke games - Fall Out GOTYE, Deus Ex first day, Borderlands - The Handsome Collection, DiRT 4 Day One Steelbook Edition, Uncharted - The Nathan Drake Collection , Ratchet & Clank, Helldivers Super-Earth Ultimate Edition
- aantal gratis en betaalde digitale games - Battlezone, Until Dawn, Matterfall, Plants vs. Zombies, Bound, Worms Battleground.
Mooie week. Komende dagen nog wat VR titels scoren (Rez bijvoorbeeld) op Eur en US playstore.
LOL, ik heb de PS4 nog niet eens in huis, dus mijn backlog is huge!
- aantal leuke fysieke games - Fall Out GOTYE, Deus Ex first day, Borderlands - The Handsome Collection, DiRT 4 Day One Steelbook Edition, Uncharted - The Nathan Drake Collection , Ratchet & Clank, Helldivers Super-Earth Ultimate Edition
- aantal gratis en betaalde digitale games - Battlezone, Until Dawn, Matterfall, Plants vs. Zombies, Bound, Worms Battleground.
Mooie week. Komende dagen nog wat VR titels scoren (Rez bijvoorbeeld) op Eur en US playstore.
iemand enig idee vanaf wanneer je bij Bart smit de bundel kan bestellen?
Boom! Horizon Zero Dawn €22,99 bij Intertoys!
Ja ik heb het volgende besteld:Pheace schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:05:
Boom! Horizon Zero Dawn €22,99 bij Intertoys!
Mafia 3 - 7,99
Gran Turiso GT day one editie 19,99
HOrizon Zero Dawn 22,99
Overwatch GOTY - 27,99
Nu twijfel ik nog om the Witcher 3 te halen en eventueel For Honor
Hij is 199 bij CoolBlue zonder GT Sport en ik ga hem nu bestellen.retroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:54:
Nou, voor mij zijn de BF dagen over en uit. Kon ik vorige week alleen nog maar dromen van een PS met PS VR, maar ik heb inmiddels de volgende zaken gescoord:
Heb 30 dagen bedenktijd dus hopelijk is er een goeie PS4 Pro aanbieding rond sinterklaas of kerst.
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
hij is weer op voorraad bij intertoys 19,99Richard89 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:32:
Leuk, die website van intertoys. Horizon Zero Dawn gaat vrolijk van 22 euro naar 59 euro als ik hem af wil rekenen.
nergens last van hier...Grotbewoner schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:34:
Leuk, die website van intertoys. Horizon Zero Dawn gaat vrolijk van 22 euro naar 59 euro als ik hem af wil rekenen.
control f5?
Mmm, in de folder staat die inderdaad voor 7,99. Maar op de site zie ik dat alleen de Xbox versie voor die prijs geleverd wordt, de PS4 versie is 25 euro? Lijkt me niet te kloppen. Ik ga morgen even in de winkel kijken.Aggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:12:
Mafia 3 - 7,99
[edit] Zei ik morgen? Straks bedoel ik.
[ Voor 6% gewijzigd door grun93 op 24-11-2017 01:39 ]
die heb ik hier besteld.grun93 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:37:
[...]
Mmm, in de folder staat die inderdaad voor 7,99. Maar op de site zie ik dat alleen de Xbox versie voor die prijs geleverd wordt, de PS4 versie is 25 euro? Lijkt me niet te kloppen. Ik ga morgen even in de winkel kijken.
[edit] Zei ik morgen? Straks bedoel ik.
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps4-mafia-3
ook bij mediamarkt is die volgens mij 7,99 (alleen niet meer online)
Het is nu gelukt, bedankt!
Nu nog een PS4 Pro scoren... Jammer dat ik die amazon deal gemist heb. Ik zie dat bij mediamarkt Duitsland ze voor 280 worden verkocht, maar die lever niet in Nederland en dan moet je helemaal naar Krefeld rijden. Waarom zit er in Kleve geen mediamarkt

GT Sport day one edition ook maar besteld en ps plus verlengd bij game mania maar tot heden niets ontvangen?!
Hoopte op een goede ps pro met game deal, helaas nergens te vinden. Duitsland is geen optie voor mij helaas.. enige goed deal is op amazon met 2 games voor 361
https://www.amazon.co.uk/...rd_r=ZZZ55RJVFPE952Q70PN8
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
op zoek naar een nieuwe TV voor mijn ps4 pro (max 49"), zie nu vandaag in de aanbieding de KD-49XE8005 voor 799,--. Lijkt mij een mooie aankoop, of heeft wellicht iemand anders een mooiere aanbieding gezien?
PSN: TDBtje
Logitech G29 voor 130 pond op amazon ukbreminem schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:14:
[...]
Als je iets ontdekt hou ik me aanbevolen (wacht er ook met smart op)
https://untappd.com/user/OzzBier
Herkenbaarretroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:54:

- FIFA 18
- Uncharted Collection
- Uncharted 4
- Uncharted: Lost Legacy
- GTA V
- Ratchet & Clank
- Horizon Zero Dawn
- The Last of Us: Remastered
- The Order 1886
- PS+ voor 40€
Maargoed, eerst woensdag afstuderen en dan kan het feest beginnen

Let op, is volgens mij ook zonder camera.Koning Willy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:18:
[...]
Hij is 199 bij CoolBlue zonder GT Sport en ik ga hem nu bestellen.
Heeft wel Engelse stekker. Weet niet of die zomaar te wisselen is?OzzieMann schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:05:
[...]
Logitech G29 voor 130 pond op amazon uk
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee hoorretroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:30:
[...]
Let op, is volgens mij ook zonder camera.
Nickname does not reflect reality
Oefg, onderstaande deals bij Intertoys vind ik toch wel aantrekkelijk.
Horizon: Zero Dawn - 22,99
Dirt 4 - 24,99
Ratchet & Clank. - 16,99 - 3 euro meer dan de digitale versie nu in de PS Store, dus eigenlijk niet interessant
Fallout 4 GOTY - 27,99
Huidige backlog is echter nog goed gevuld met allerlei andere gave games die ik nog uit wil spelen. En wat ik zo vaak zie gebeuren is dat de games met enige regelmaat wel in de aanbieding her en der komen.
Dus, uiteindelijk moet ik me gewoon inhouden en geen games te kopen voor ik m'n huidige backlog enigszins heb weg gespeeld.
Dirt 4 - 24,99
Ratchet & Clank. - 16,99 - 3 euro meer dan de digitale versie nu in de PS Store, dus eigenlijk niet interessant
Fallout 4 GOTY - 27,99
Huidige backlog is echter nog goed gevuld met allerlei andere gave games die ik nog uit wil spelen. En wat ik zo vaak zie gebeuren is dat de games met enige regelmaat wel in de aanbieding her en der komen.
Dus, uiteindelijk moet ik me gewoon inhouden en geen games te kopen voor ik m'n huidige backlog enigszins heb weg gespeeld.
PSN ID: MrMichel_75
Ik kon het niet laten en ook maar de Fallout 4 GOTY besteld. (HZD heeft me echt gepakt en was leuk om te spelen. Ratchet & clank is gewoon leuk (discoballen FTW) en niet te lastig.MisterMichel schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:47:
Oefg, onderstaande deals bij Intertoys vind ik toch wel aantrekkelijk.
Dirt 4 - 24,99
Fallout 4 GOTY - 27,99
Thanks for the tip OzzieMannOzzieMann schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:05:
[...]
Logitech G29 voor 130 pond op amazon uk
Heb zojuist echter de Thrustmaster T150RS Pro bij Amazon DE besteld
PSN: breminem
Krijg je douane kosten als je bestelt bij amazon.uk en .de
retroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:30:
[...]
Let op, is volgens mij ook zonder camera.
Heb je een link?
Nee, is allemaal EU (UK vooralsnog ook nogFormula one schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:17:
Duh! Nee, natuurlijk niet. UK en DLD zitten in de EU.Formula one schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:17:
Ps4 pro incl call of duty ww2 en granturismo sport voor €360 is tot nu toe de beste ps4 pro deal die ik kan vindenMyKey schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 06:53:
Hoopte op een goede ps pro met game deal, helaas nergens te vinden. Duitsland is geen optie voor mij helaas.. enige goed deal is op amazon met 2 games voor 361
Die is zonder camera.Koning Willy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:18:
[...]
Hij is 199 bij CoolBlue zonder GT Sport en ik ga hem nu bestellen.![]()
Heb 30 dagen bedenktijd dus hopelijk is er een goeie PS4 Pro aanbieding rond sinterklaas of kerst.
Ik heb net Robinson the Journey besteld. 20 euro aanbieding.
https://www.coolblue.nl/p...n-the-journey-vr-ps4.html
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Met al die Pro bundles krijgen we er straks een boel nieuwe topicbezoekers bij, of niet?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Oh oh, rustig aan. Is toch een normale vraag van Formula one?retroguy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:21:
[...]
Duh! Nee, natuurlijk niet. UK en DLD zitten in de EU.
Klopt! Witte pro aangeschaft via Amazon voor €283Jasphur schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:29:
Met al die Pro bundles krijgen we er straks een boel nieuwe topicbezoekers bij, of niet?
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Goeie deal.dannbla schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:32:
[...]
Klopt! Witte pro aangeschaft via Amazon voor €283
Heb je een link?
Zou dit met engelse stekker zijn?MyKey schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 06:53:
Amazone.de had die, maar ondertussen zijn de pro deals daar wel uitverkocht en zijn ze weer de normale prijs.. Had ik nu er gisteravond maar gelijk eentje aangeschaft......
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Is alweer weg..
thanks!Aggressor schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:26:
[...]
hij is weer op voorraad bij intertoys 19,99
heb gister al mail gestuurd naar BartSmit, kreeg vanmorgen mailtje dat ze de gewone versie zullen opsturen :-)
evengoed bedankt voor de tip!
Hier staat de ps4 pro bundel incl fifa 18 en cod nog voor 360 euro:
https://www.amazon.co.uk/...ag_dp?smid=A3P5ROKL5A1OLE
https://www.amazon.co.uk/...ag_dp?smid=A3P5ROKL5A1OLE
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Ik heb deze besteld. https://www.amazon.co.uk/...rd_r=ZZZ55RJVFPE952Q70PN8
Is wel met andere stekker maar dat is een kwestie van een andere kabel denk ik.
Is wel met andere stekker maar dat is een kwestie van een andere kabel denk ik.
Console op engelse website. Dus wat denk je?
Voor wie nog PS4 pro zoekt, geen slechte deal in carrefour:
PS4 pro GT sport + extra controller aan 379€, maar je krijgt nog extra 20€ bon per aankoopschijf van 100€ dus eigenlijk maar 319€.
PS4 pro GT sport + extra controller aan 379€, maar je krijgt nog extra 20€ bon per aankoopschijf van 100€ dus eigenlijk maar 319€.
Heb je een link? Kan alleen de Pro met één controller voor 389 vinden namelijk.
[ Voor 66% gewijzigd door breminem op 24-11-2017 10:01 ]
crap crap crap crap Media Markt reserveert geen Red Friday deals... Dus moet op goed geluk dan naar de dichtbijzijndste

go go go! Gas op die lollie!poor Leno schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:03:
crap crap crap crap Media Markt reserveert geen Red Friday deals... Dus moet op goed geluk dan naar de dichtbijzijndste![]()
Kan nog niet weg!!

EN ze kunnen ook niets over aantallen zeggen
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 24-11-2017 10:08 ]
Heb je hier een linkje van o.i.d.?Alda schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:52:
Voor wie nog PS4 pro zoekt, geen slechte deal in carrefour:
Ben vrij zeker dat die €20 niet geldt op die bundel. Die actie met €20 bonnen is op een selectie van 1000 5000 producten, niet allemaal. Dus zeer onwaarschijnlijk dat die bundel (die ik hier al eens gepost had) erbij zal zitten.Alda schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:52:
Ben zelf serieus aan het denken om die bundel te halen, want zelfs €379 is een mooie deal.
Voor zij die links willen:
* Folder met die €20 actie : https://secure.viewer.zma...tion/1208e1ac#/1208e1ac/1
* Folder met die PS4 Pro bundel : https://secure.viewer.zma...tion/14080022#/14080022/1
[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 24-11-2017 10:16 ]
In de webshop vind ik hem niet, maar in de winkel hadden ze hem gewoon.breminem schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:00:
Heb je een link? Kan alleen de Pro met één controller voor 389 vinden namelijk.
https://hyper.carrefour.eu/nl (PS4 staat in eerste folder, kortingsbonnen op 2de)
@poor Leno Stuur familie/vrienden 
En voor de mensen die FFXII TZA spelen en niet weten wat de Sky Pirates Den is.
Een filmpje. Ik ga er zondag weer eens lekker voor zitten om dat kamertje te vullen. Nu al zin in.
En voor de mensen die FFXII TZA spelen en niet weten wat de Sky Pirates Den is.
Een filmpje. Ik ga er zondag weer eens lekker voor zitten om dat kamertje te vullen. Nu al zin in.
Bedoel je dat je hem gekocht hebt, en dus wel degelijk de bonnen gekregen hebt ? Want in dat geval klopt het niet wat ik hierboven zeg, en spring ik direct in de auto
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Alleen de PS VR headset is nu € 159,- bij Intertoys. Nog even en ze geven dat ding gratis weg.
Dit gaat hopelijk echt een enorme boost geven voor PS VR content.
Zojuist Unravel en Terraria gekocht op de US playstore. bij elkaar nog een $8. Leuke games voor een zacht prijsje.
Otto heeft een leuke prijs voor de PS4 Pro. Heb net een 1TB-model gekocht voor €299. Wel 2 weken levertijd.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Is ergens nog goedkoop een officiële PS4 Vertical Stand te koop?
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden: https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
[ Voor 51% gewijzigd door dannbla op 24-11-2017 10:36 ]
Samen met camera en GT Sport komt dit op € 239. Scherpe deal. Bijna net zo scherp als de deal eerder van de week met als extra VR Worlds voor € 250.bram1984 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:22:
Alleen de PS VR headset is nu € 159,- bij Intertoys. Nog even en ze geven dat ding gratis weg.
Ik verwacht dat Sinterklaas bij ons een Playstation 4 pro gaat brengen. Nu zou ik daar graag een 2e controller bij willen hebben. Moet ik dan een controller hebben die speciaal voor de Pro gemaakt is of kan een andere controller ook? Wat zouden jullie adviseren?
(Excuses voor de n00b-vraag, ik ben helemaal nieuw in het game-wereldje en dat maakt het zoeken ook lastig).
(Excuses voor de n00b-vraag, ik ben helemaal nieuw in het game-wereldje en dat maakt het zoeken ook lastig).
http://serve.infoteur.nl
Inderdaad, heb hem gekocht en de bonnen gekregen.Twixie schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:18:
[...]
Bedoel je dat je hem gekocht hebt, en dus wel degelijk de bonnen gekregen hebt ? Want in dat geval klopt het niet wat ik hierboven zeg, en spring ik direct in de auto.
Klopt maar ik heb nog een world-》NL verloop liggen dus dat zit wel goed. Ik heb deze in elk geval besteld. Woensdag heb ik m binnen volgens de bevestigingsmail van Amazon UKRivanov schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:31:
[...]
Heeft wel Engelse stekker. Weet niet of die zomaar te wisselen is?
https://untappd.com/user/OzzBier
De controller van de Pro is exact gelijk aan die van de reguliere PS4.joep doei schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:26:
Ik verwacht dat Sinterklaas bij ons een Playstation 4 pro gaat brengen. Nu zou ik daar graag een 2e controller bij willen hebben. Moet ik dan een controller hebben die speciaal voor de Pro gemaakt is of kan een andere controller ook? Wat zouden jullie adviseren?
Zoek op Dualshock 4 V2 (er is tussentijds een nieuwe versie van de PS4 controller geïntroduceerd) en je bent helemaal het mannetje
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Maakt op zich niet uit. Bij de Pro zit een V2 controller. Maar ze werken allebei.joep doei schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:26:
https://www.psu.com/featu...%E2%80%99s-the-difference
Super, dan ook maar direct een Switch scoren ookAlda schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:39:
[...]
Inderdaad, heb hem gekocht en de bonnen gekregen.
Zijn dat algemene bonnen voor Carrefour, of dan ook weer enkel geldig voor Multimedia ?
OK! Springen nu op goed geluk in de auto!! Wish me luck guys!!!

Good luck!poor Leno schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:53:
OK! Springen nu op goed geluk in de auto!! Wish me luck guys!!!
Je moet er wat voor over hebben, voor een witte....
Zet hem op. Desnoods uit een kind zijn handen graaien!
Als je een artikelid en vestiging hebt kan ik misschien iets voor je betekenenpoor Leno schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:07:
[...]
EN ze kunnen ook niets over aantallen zeggen
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Super, thanks!!HarmoniousVibe schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:24:
Otto heeft een leuke prijs voor de PS4 Pro. Heb net een 1TB-model gekocht voor €299. Wel 2 weken levertijd.
Stel dat je een spel in de playstation store koopt, kan je dit dan gratis op de playstation van een vriend downloaden?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken