is er een optie om je downloadlijst te verschonen op psn ? ik heb nou heel veel troep tussen zitten die het onoverzichtelijk maken zoals themes,demo's en spellen die ik nooit meer zal spelen.
Weet iemand of ik het EU ps plus kan gebruiken ( staat op primaire account) op mijn USA account kan gebruiken(geen primaire)?
PSN: DoubleDutchh
Waarschijnlijk ben je niet de enige die geinteresseerd is in aanbiedingen voor de PS3. Echter, de kans hierop is groter in het PS3 topic - dit is het PS4 topic...lennox-06 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:10:
ben ik de enige die in BF deals is geinteresseerd op de PS3 ?
aantal heerlijke deals:
Mass effect trilogy: 8,74
god of war collection: 5,99
god of war collection volume 2: 5,99
en meer
https://store.playstation...YPS3/1?emcid=pa-st-111284
PSN ID: MrMichel_75
Verwijderd
Ik zie op amazon UK deze deal voorbijkomen: https://www.amazon.co.uk/...A-Call-Duty/dp/B0774X64S7
Weet er iemand of dit allemaal 'werkt' in Nederland? Als in, dat je geen problemen krijgt met bepaalde regiorestricties en dergelijke? Het enige wat ik mij tot nu toe kan bedenken is dat ik een andere stekker moet kopen en dat er extra verzendkosten naar Nederland bij komen.
Weet er iemand of dit allemaal 'werkt' in Nederland? Als in, dat je geen problemen krijgt met bepaalde regiorestricties en dergelijke? Het enige wat ik mij tot nu toe kan bedenken is dat ik een andere stekker moet kopen en dat er extra verzendkosten naar Nederland bij komen.
Weet iemand of de BartSmit/Intertoys aanbieding voor Playstation VR + camera+ GT Sport voor 249euro versie 1 of de vernieuwde versie 2 is? Dit ivm met het gebrek aan HDR doorgifte ondersteuning van V1?
Dit is de oude versie, nieuwe versie is nog niet uit in Nederland.Hann1BaL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:51:
Weet iemand of de BartSmit/Intertoys aanbieding voor Playstation VR + camera+ GT Sport voor 249euro versie 1 of de vernieuwde versie 2 is? Dit ivm met het gebrek aan HDR doorgifte ondersteuning van V1?
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Echt al heel vaak gevraagd. De nieuwe versie is hier nog niet eens te koop. Het zou ook wel hoogst opmerkelijk zijn als ze de nieuwe versie ineens voor € 250,- zouden aanbieden.Hann1BaL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:51:
Morgen zou de Pro voor 279 gaan bij Mediamarkt Duitsland
Gewoon een switch ertussen en opgelost. Voor het prijsverschil zou ik niet wachten, wnt die 2.0 komt natuurlijk voor de volle mep in de winkel.Hann1BaL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:51:
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Ik neem aan dat de media markt z'n acties morgen pas revealen? Want die in de folder zijn niks bijzonders.
Wat dacht je van:OzzieMann schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:19:
Ik wil alleen maar een goede BF deal zien voor een stuurtje, Thrustmaster T150 PRO - Logitech G29 - Thrustmaster T300 GT.
Thrustmaster T150 RS PRO voor 180 euro bij Amazon.de:
https://www.amazon.de/gp/...9411_223730441_em_1p_0_ti
Vraagje: ik speel al van jongs af aan Mah Jongg. En dan niet die een veld vol dezelfde steentjes bij elkaar zoeken, maar het 'echte' werk.
Zie bijv. http://www.psnation.com/w...Shot-122115-8.45-PM-1.png
Zoiets.
Heel graag zou ik dat op de PS4 willen spelen, liefst Online tegen anderen. In de EUR of USA Store is echter niks te vinden.
Het enige dat ik kan vinden, is https://store.playstation...00125_00-ASIAEMAHJONGPLUS
Dat is de HongKong store. En ik heb een Hong Kong account, echter werkt PayPal daar niet en accepteren ze mijn CC niet 'in dat land' (die melding krijg ik wanneer ik wil betalen).
Hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen om dat spel te kopen? Is er hier misschien iemand met een HK account of iemand die in HK werkt die hem voor mij zou kunnen kopen? Uiteraard tegen vergoeding.
Ik hoor het graag!
Zoiets.
Heel graag zou ik dat op de PS4 willen spelen, liefst Online tegen anderen. In de EUR of USA Store is echter niks te vinden.
Dat is de HongKong store. En ik heb een Hong Kong account, echter werkt PayPal daar niet en accepteren ze mijn CC niet 'in dat land' (die melding krijg ik wanneer ik wil betalen).
Hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen om dat spel te kopen? Is er hier misschien iemand met een HK account of iemand die in HK werkt die hem voor mij zou kunnen kopen? Uiteraard tegen vergoeding.
Ik hoor het graag!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Simpel.Gregory76 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:45:
Hoe kan ik het nou voor elkaar krijgen om dat spel te kopen? Is er hier misschien iemand met een HK account of iemand die in HK werkt die hem voor mij zou kunnen kopen? Uiteraard tegen vergoeding.https://www.play-asia.com/psn-card-200-hkd-playstation-network-hong-kong/13/703y5e
Ik hoor het graag!
Koop een PSN kaart voor Hong Kong en gebruik die om te betalen.
Voorbeeld: Vond dit binnen 20 seconden zoeken op Google : https://www.play-asia.com...twork-hong-kong/13/703y5e
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hoe zijn de Platinum headset ervaringen hier? Ik lees maar 1 ervaring en die is positief over het geluid, maar negatief over het bereik. Er zijn er toch wel meer hier die dat ding hebben?
Mochten ze morgen hier in Nederland de ww 2 bundel ineens aanzienlijk afprijzen ga ik gelijk het verschil halen! Heb net 2 weken geleden die bundel gekocht en als club member mag je 28 dagen later nog retourneren.Anton.net schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:56:
Morgen zou de Pro voor 279 gaan bij Mediamarkt Duitsland
Heb dat ook gehad met de slim versie!
DaveD
Als je iets ontdekt hou ik me aanbevolen (wacht er ook met smart op)OzzieMann schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:19:
Ik wil alleen maar een goede BF deal zien voor een stuurtje, Thrustmaster T150 PRO - Logitech G29 - Thrustmaster T300 GT.
PSN: breminem
Dat is idd een mooie prijs. Als morgen geen interessante aanbieding voorbij komt dan ga ik daar voor.zetje01 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:43:
[...]
Wat dacht je van:
Thrustmaster T150 RS PRO voor 180 euro bij Amazon.de:
https://www.amazon.de/gp/...9411_223730441_em_1p_0_ti
PSN: breminem
Dat werkt niet.Ouwehandje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:34:
Weet iemand of ik het EU ps plus kan gebruiken ( staat op primaire account) op mijn USA account kan gebruiken(geen primaire)?
Weten jullie of het problemen oplevert als je een UK PS4 pro bestelt? Op de Britse amazon zie ik een ps4 pro voor 300 pond, wat 337 euro is. Toch een stuk goedkoper dan de goedkoopste hier.
[ Voor 31% gewijzigd door Grotbewoner op 23-11-2017 13:22 ]
Min originele PS4 heb ik bij Amazon UK gekocht. Geen enkel probleem, alles werkt prima. Bij mij zat er zelfs een normale 2 pins stekker bij. Dus gewoon doen! Service van Amazon is ook erg goed!Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:42:
Ik zie op amazon UK deze deal voorbijkomen: https://www.amazon.co.uk/...A-Call-Duty/dp/B0774X64S7
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik had hier nog niet aan gedacht. Ik wist niet dat dat koncornfed99111 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:51:
[...]
Simpel.
Koop een PSN kaart voor Hong Kong en gebruik die om te betalen.
Voorbeeld: Vond dit binnen 20 seconden zoeken op Google : https://www.play-asia.com...twork-hong-kong/13/703y5e
Dank! Ik heb het geregeld!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Is dat alleen de Pro? Want ik heb hier volgens mij al deals voorbij zien komen met FIFA en extra controller. Als je die eraf haalt, zou je zelfs nog goedkoper uitkomen. Dan zou ik nog even morgen afwachten.Grotbewoner schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:21:
Weten jullie of het problemen oplevert als je een UK PS4 pro bestelt? Op de Britse amazon zie ik een ps4 pro voor 300 pond, wat 337 euro is. Toch een stuk goedkoper dan de goedkoopste hier.
Garantie is ook iets om rekening mee te houden. Wil je het ding naar Engeland sturen als deze kapot is? Of gewoon onder je arm meenemen en een plaatselijke winkel hier binnenlopen?
Garantie is geen punt hoor! Allereerst heeft Amazon echt super service, maar daarnaast kun je in de praktijk ook gewoon contact opnemen met Sony voor rechtstreekse support.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:33:
[...]Garantie is ook iets om rekening mee te houden. Wil je het ding naar Engeland sturen als deze kapot is? Of gewoon onder je arm meenemen en een plaatselijke winkel hier binnenlopen?
Overigens, ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar er staat een free trial van Wolfenstein II: The New Colossus in de store. Volledig eerste level is te spelen!
[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 23-11-2017 13:45 ]
Verwijderd
Klinkt allemaal erg goed! Ik kan zo snel de bundel niet meer terugvinden (was geloof ik een daily deal van Amazon), maar zit te azen op een PS4 Pro bundel met twee controllers en FIFA 18 voor een mooi prijsje! Zal voorlopig maar even alle sites goed in de gaten houden en hopen op dat ene buitenkansje wat wellicht morgen als verrassing ergens kan verschijnen!-SaveMe- schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:42:
[...]
Garantie is geen punt hoor! Allereerst heeft Amazon echt super service, maar daarnaast kun je in de praktijk ook gewoon contact opnemen met Sony voor rechtstreekse support.
Overigens, ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar er staat een free trial van Wolfenstein II: The New Colossus in de store. Volledig eerste level is te spelen!
Geluid is een stuk beter tov de Gold headset. Bovendien ook een stuk minder kwetsbaar. Bereik is inderdaad wel een paar meter minder, maar niet extreem veel. Naast het geluid is het fijn dat het plug & play is, al moet ik de dongle vaak even opnieuw in de PS4 doen voordat er connectie wordt gemaakt.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:55:
Hoe zijn de Platinum headset ervaringen hier? Ik lees maar 1 ervaring en die is positief over het geluid, maar negatief over het bereik. Er zijn er toch wel meer hier die dat ding hebben?
Headset zit ook fijn icm een PSVR.
PS4 Gran Turismo Sport Day One Edition weer te bestellen voor € 19,99.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Oh, ik ging er eigenlijk van uit dat er standaard een controller bij zit. Is dat niet het geval hier? Zo'n console wordt toch niet zonder controller verkocht?bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:33:
[...]
Is dat alleen de Pro? Want ik heb hier volgens mij al deals voorbij zien komen met FIFA en extra controller. Als je die eraf haalt, zou je zelfs nog goedkoper uitkomen. Dan zou ik nog even morgen afwachten.
Garantie is ook iets om rekening mee te houden. Wil je het ding naar Engeland sturen als deze kapot is? Of gewoon onder je arm meenemen en een plaatselijke winkel hier binnenlopen?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dan nog stap ik liever in de auto om na 20 minuten bij de Media Markt binnen te lopen.-SaveMe- schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:42:
[...]
Garantie is geen punt hoor! Allereerst heeft Amazon echt super service, maar daarnaast kun je in de praktijk ook gewoon contact opnemen met Sony voor rechtstreekse support.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Thanks ik ga hem bestellen. Ik wil met name 3D audio eens goed testen in bijvoorbeeld Uncharted 4 en in VR games.NikkiNailz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:54:
[...]
Geluid is een stuk beter tov de Gold headset. Bovendien ook een stuk minder kwetsbaar. Bereik is inderdaad wel een paar meter minder, maar niet extreem veel. Naast het geluid is het fijn dat het plug & play is, al moet ik de dongle vaak even opnieuw in de PS4 doen voordat er connectie wordt gemaakt.
Headset zit ook fijn icm een PSVR.
Hopelijk komt er snel een mooie Skyrim patch die dit toevoegt.
Excuses voor de dubbelpost, dacht dat ik een edit deed.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 23-11-2017 13:57 ]
Ik denk dat ik mezelf verkeerd verwoord heb. Ik wil de ps plus niet gebruiken maar alleen de functie tot online spelen. DUS... Kan ik met mijn USA account online gamen als mijn EU account ps plus heeft en geactiveerd staat als primaire systeem?
Ook nu..dat werkt niet. En de functie online gamen hoort bij PS Plus.Ouwehandje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:02:
[...]
Ik denk dat ik mezelf verkeerd verwoord heb. Ik wil de ps plus niet gebruiken maar alleen de functie tot online spelen. DUS... Kan ik met mijn USA account online gamen als mijn EU account ps plus heeft en geactiveerd staat als primaire systeem?
Je moet dus apart een US PS Plus abbo kopen.
Bij Amazon gaat het snel, kans is groot dat hij morgen niet meer leverbaar is.breminem schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:16:
[...]
Dat is idd een mooie prijs. Als morgen geen interessante aanbieding voorbij komt dan ga ik daar voor.
Dat zit erg raar in elkaar dan , lekker van sonyAri Gold schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:04:
[...]
Ook nu..dat werkt niet. En de functie online gamen hoort bij PS Plus.
Je moet dus apart een US PS Plus abbo kopen.

Het is dus niet mogelijk om vanuit de US store games aan te schaffen en op 2 consoles online te spelen zonder dat je 2x ps plus aanschaft.......
Dat is spijtig dan. Ergens anders was mij verteld dat dat wel zou werken. Dat je de US games wel online kan spelen met een EU PSN+ maar dat je DLC wel op de US account gekocht moest worden.
Jawel. Als 1 gebruiker, die de PS4 als primary heeft staan, PS+ heeft, dan kunnen andere accounts op dezelfde PS4 ook online gamen. Ze kunnen echter geen gebruik maken van de online game saves of andere PS+ functies.Ouwehandje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:12:
[...]
Dat zit erg raar in elkaar dan , lekker van sony.
Het is dus niet mogelijk om vanuit de US store games aan te schaffen en op 2 consoles online te spelen zonder dat je 2x ps plus aanschaft.......
Ja, dat kan dus wel gewoon.Pheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:15:
Dat is spijtig dan. Ergens anders was mij verteld dat dat wel zou werken. Dat je de US games wel online kan spelen met een EU PSN+ maar dat je DLC wel op de US account gekocht moest worden.
[ Voor 23% gewijzigd door ralph075 op 23-11-2017 14:16 ]
Het gaat hierom een USA account waarop de games worden aangeschaft en waarop ik speel en een EU account die ps+ heeft. Ik kan dus niet 'online gamen' op mijn USA account omdat alleen m'n EU account ps+ heeft.ralph075 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:15:
[...]
Jawel. Als 1 gebruiker, die de PS4 als primary heeft staan, PS+ heeft, dan kunnen andere accounts op dezelfde PS4 ook online gamen. Ze kunnen echter geen gebruik maken van de online game saves of andere PS+ functies.
Als je met het US account op dezelfde PS4 speelt als jouw EU account en de PS4 staat als primary ingesteld voor het EU account, dan zou je (voor zover ik weet) met het US account ook gewoon online moeten kunnen gamen.Ouwehandje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:17:
[...]
Het gaat hierom een USA account waarop de games worden aangeschaft en waarop ik speel en een EU account die ps+ heeft. Ik kan dus niet 'online gamen' op mijn USA account omdat alleen m'n EU account ps+ heeft.
Ja dat was mijn verwachting ook maar had toch mijn twijfels. Ik heb al 2 mensen gehad die zeiden dat dit niet zou werken...ralph075 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:20:
[...]
Als je met het US account op dezelfde PS4 speelt als jouw EU account en de PS4 staat als primary ingesteld voor het EU account, dan zou je (voor zover ik weet) met het US account ook gewoon online moeten kunnen gamen.
Even snel een vraagje over een koptelefoon inclusief PSVR.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:56:
[...]
Thanks ik ga hem bestellen. Ik wil met name 3D audio eens goed testen in bijvoorbeeld Uncharted 4 en in VR games.
Hopelijk komt er snel een mooie Skyrim patch die dit toevoegt.
Excuses voor de dubbelpost, dacht dat ik een edit deed.
Kan ik mijn Audio Technica ATH-M50x studio hoofdtelefoon ook met dat 3d audio laten werken?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Alles met een stereo jackplug schijnt te werken. Deze kun je gewoon in de VR unit steken.zwembroek schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:24:
[...]
Even snel een vraagje over een koptelefoon inclusief PSVR.
Kan ik mijn Audio Technica ATH-M50x studio hoofdtelefoon ook met dat 3d audio laten werken?
Bartsmit heeft weer voorraad GT Sport voor 19,99:
https://goo.gl/aXgXKQ
https://goo.gl/aXgXKQ
[ Voor 8% gewijzigd door Hann1BaL op 23-11-2017 14:29 ]
de GT sport one editie?
is dit hetzelfde als de gewone Gran Turismo .... ?
Maar dan met een code erbij voor extra geld of auto's?
de cd is in principe hetzelfde?
Nee. Je zal echt los een abbo moeten kopen.ralph075 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:20:
[...]
Als je met het US account op dezelfde PS4 speelt als jouw EU account en de PS4 staat als primary ingesteld voor het EU account, dan zou je (voor zover ik weet) met het US account ook gewoon online moeten kunnen gamen.
Ik heb ook een US account en m'n plus neemt hij niet over...en dan heb je zeker niet de mogelijkheid voor online gaming aangezien die meekomt met je abbo.
Dat is zeker een mooie deal...ik wil ook nog eens zo'n stuurtje met playseat kopen. Eerst het huis verbouwen.breminem schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:16:
[...]
Dat is idd een mooie prijs. Als morgen geen interessante aanbieding voorbij komt dan ga ik daar voor.
Mooi dat scheelt weer wat geld.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:25:
[...]
Alles met een stereo jackplug schijnt te werken. Deze kun je gewoon in de VR unit steken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
FYIAggressor schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:30:
de GT sport one editie?

De CD (1979) is inmiddels opgevolgd door de DVD en Blu-ray (1995) en UHD Blu-ray (2006).
@zwembroek Ja, alleen het schijnt wel door de ontwikkelaar te moeten zijn toegevoegd. Het reeds genoemde Skyrim doet dus helaas nog geen 3D audio. Dus daar zal je geen verschil in horen. VR Worlds schijnt een mooie testcase te zijn. Die ga ik morgen even testen met de Platinum.
Dat lijkt mij heel raar.Ari Gold schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:32:
[...]
Nee. Je zal echt los een abbo moeten kopen.
Ik heb ook een US account en m'n plus neemt hij niet over...en dan heb je zeker niet de mogelijkheid voor online gaming aangezien die meekomt met je abbo.
Ik heb 8+ accounts (verschillende landen, waaronder o.a. USA, UK en BE) op mijn PS4 staan en die kunnen allemaal online gamen, terwijl ik toch echt alleen op mijn NL account Plus heb.
Ik heb op alle accounts deze PS4 als primair staan.
Hier ook! (ok, geen 8, maar ik kan ook op meerdere (ook niet EU) accounts online, terwijl ik maar 1 PS+ heb)Gregory76 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:54:
[...]
Dat lijkt mij heel raar.
Ik heb 8+ accounts (verschillende landen, waaronder o.a. USA, UK en BE) op mijn PS4 staan en die kunnen allemaal online gamen, terwijl ik toch echt alleen op mijn NL account Plus heb.
Ik kan geen gebruik maken van PS+ kortingen in de andere PSN Stores, dat werkt wel alleen op het account waar het PS+ bij hoort, maar ik kan me niet voorstellen dat dat wordt bedoeld hier...
Klopt. Dat kan inderdaad niet. Geen Plus kortingen, geen gratis maandelijkse games etc.ralph075 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:57:
[...]
Ik kan geen gebruik maken van PS+ kortingen in de andere PSN Stores, dat werkt wel alleen op het account waar het PS+ bij hoort, maar ik kan me niet voorstellen dat dat wordt bedoeld hier...
Maar wel gewoon online gamen inderdaad. Geen probleem.
ralph075 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:57:
[...]
Hier ook! (ok, geen 8, maar ik kan ook op meerdere (ook niet EU) accounts online, terwijl ik maar 1 PS+ heb)
Dan trek ik m'n reactie in.Gregory76 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:54:
[...]
Dat lijkt mij heel raar.
Is nu definitief uitverkocht, ze hebben geen Day One Editions meer, alleen nog de winkelvoorraden.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 23-11-2017 15:51 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Probeer eens een incognito/privatevenster? Hier zie ik dat ie op voorraad is met Chrome private.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hij zegt: "Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid."Vrijdag schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:51:
[...]
Probeer eens een incognito/privatevenster? Hier zie ik dat ie op voorraad is met Chrome private.
Gelukkig heb ik hem nog wel kunnen bestellen vanmiddag
* Vrijdag kijkt nog eens...Kristian Ruiter schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:53:
[...]
Hij zegt: "Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid."
Gelukkig heb ik hem nog wel kunnen bestellen vanmiddag
Ai, daar staat nu inderdaad uitverkocht

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Er was wat onduidelijkheid geloof ik, maar het antwoord is dus JA.Ouwehandje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:02:
[...]
Kakzooi, kon het toch niet laten.
Heb me een PS4 Pro gekocht met Cod:WW voor €379,-.
De Gran Turismo aanbieding ging pas morgen in, dus die hebben ze me weg gelegd dat ik hem zondag kan ophalen.
En bij de Game Mania PS 4 Plus gekocht + HZD, daar gaat mijn vrije tijd
Heb me een PS4 Pro gekocht met Cod:WW voor €379,-.
De Gran Turismo aanbieding ging pas morgen in, dus die hebben ze me weg gelegd dat ik hem zondag kan ophalen.
En bij de Game Mania PS 4 Plus gekocht + HZD, daar gaat mijn vrije tijd
LOL, gamen doe je toch in je vrije tijd!Aight! schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:38:
Kakzooi, kon het toch niet laten.
...daar gaat mijn vrije tijd
Verwijderd
Zojuist even bij de plaatselijke intertoys geweest, aanbieding van PS4 pro + 2e controller + FIFA voor €379 lijkt al weer een oude actie geweest te zijn, wisten ze niets meer van. Ze hebben hem nu alleen voor €379 zonder tweede controller. Morgen maar vroeg voor de deur staan voor de Slim + 2e controller + FIFA voor €279...
Ik ga nog liever daud dan zoiets bij de MM te kopen. Wat een bagger service daar. Geef mij maar de Amazons of Bol dan.bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 13:55:
[...]
Dan nog stap ik liever in de auto om na 20 minuten bij de Media Markt binnen te lopen.
EDIT
Er is nu ook een Project Cars 2 in de store!

[ Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 23-11-2017 17:22 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Je begrijpt dat MM in dit geval gewoon een random voorbeeld is van een winkel waar je spontaan kan binnenlopen zonder dat je je console moet opsturen en al 2 weken kwijt bent aan alleen shipping?-SaveMe- schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:16:
[...]
Ik ga nog liever daud dan zoiets bij de MM te kopen. Wat een bagger service daar. Geef mij maar de Amazons of Bol dan.
EDIT
Er is nu ook een Project Cars 2 in de store!
[video]
Liever wachten op wat shipping (via DHL), wat overigens erg snel gaat bij Amazon (2 dagen), dan in een MM (of andere store) de deksel op je neus krijgen omdat ze weigeren je te helpen ...bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:23:
[...]
Je begrijpt dat MM in dit geval gewoon een random voorbeeld is van een winkel waar je spontaan kan binnenlopen zonder dat je je console moet opsturen en al 2 weken kwijt bent aan alleen shipping?
Voor de mensen die bij de Duitse grens wonen, Media Markt verkoopt een witte en/of zwarte Ps4 Pro voor €284
.
@poor LenoSegafreak83 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:27:
Voor de mensen die bij de Duitse grens wonen, Media Markt verkoopt een witte en/of zwarte Ps4 Pro voor €284.
Heeft er trouwens iemand ervaring met een wideview monitor icm de PS4? Werkt dit een beetje of krijg je een raar uitgetrokken beeld of zwarte randen?
[ Voor 27% gewijzigd door RubenSaurus op 23-11-2017 17:33 ]
Nieuwe Monster Hunter World gameplay (Japans)
Ik weet nog steeds niet wat ik van de game moet vinden. ene kant trekt het me wel want RPG-ish, aan de andere kant ben ik bang voor te veel Japanse shizzle ...
Ik weet nog steeds niet wat ik van de game moet vinden. ene kant trekt het me wel want RPG-ish, aan de andere kant ben ik bang voor te veel Japanse shizzle ...

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 23-11-2017 17:35 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Slechte ervaringen heb je dan. Als je garantie hebt, horen ze je gewoon te helpen. Nooit last mee gehad eigenlijk.-SaveMe- schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:27:
[...]
Liever wachten op wat shipping (via DHL), wat overigens erg snel gaat bij Amazon (2 dagen), dan in een MM (of andere store) de deksel op je neus krijgen omdat ze weigeren je te helpen ...
Deze game is de main reden dat ik deze BF een PS4 aan het aanschaffen ben, heb geen zin om op de PC versie te wachten-SaveMe- schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:35:Ik weet nog steeds niet wat ik van de game moet vinden. ene kant trekt het me wel want RPG-ish, aan de andere kant ben ik bang voor te veel Japanse shizzle ...
Inderdaad. Erg slechte ervaringen met de MM. Koop dar eigenlijk nooit iets, buiten soms een game. Duurdere elektronica koop ik liever bij shops waarvan ik weet dat de service goed is (Bol/Amazon)...bram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:39:
[...]
Slechte ervaringen heb je dan. Als je garantie hebt, horen ze je gewoon te helpen. Nooit last mee gehad eigenlijk.
Ben een beetje bang dat het niet meer is dan van Hub naar monster rennen, 10 minuten lang monster bevechten, terug naar Hub, reward claimen en repeat. Ik ga de reviews afwachten om te kijken in hoeverre het een RPG is en of het niet TE Japans voor mij is ...Pheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:40:
[...]
Deze game is de main reden dat ik deze BF een PS4 aan het aanschaffen ben, heb geen zin om op de PC versie te wachten
[ Voor 36% gewijzigd door -SaveMe- op 23-11-2017 17:43 ]
Dat is Monster Hunter. Dan denk ik dat de game waarschijnlijk niet voor jou is. De quests hadden altijd een 50 minuten limiet gehad (behalve de free gathering). Hub -> Quest -> Hub is hoe Monster Hunter werkt.-SaveMe- schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:41:
Ben een beetje bang dat het niet meer is dan van Hub naar monster rennen, 10 minuten lang monster bevechten, terug naar Hub, reward claimen en repeat. Ik ga de reviews afwachten om te kijken in hoeverre het een RPG is en of het niet TE Japans voor mij is ...
Wat betreft RPG, er zit altijd wel een soort verhaal in maar het is heel lichtgewicht en zeker geen RPG a la FF of zo.
[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 23-11-2017 18:05 ]
FYIbram1984 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 14:38:
[...]
FYI![]()
De CD (1979) is inmiddels opgevolgd door de DVD en Blu-ray (1995) en UHD Blu-ray (2006).
Je jaartallen zitten er een paar jaar naast
PSN: fonsmeister
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Wiki, weet het verder ook niet.fonsmeister schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:54:
[...]
FYI
Je jaartallen zitten er een paar jaar naast
@-SaveMe- Ik bedoel wederom niet MM specifiek, maar gewoon iedere fysieke winkel an sich.
Hmmm, dan denk ik inderdaad dat het niks voor mij gaat zijn. niet zo erg, ik kom toch al om in nog te spelen gamesPheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:46:
[...]
Dat is Monster Hunter. Dan denk ik dat de game waarschijnlijk niet voor jou is. De quests hadden altijd een 50 minuten limiet gehad (behalve de free gathering). Hub -> Quest -> Hub is hoe Monster Hunter werkt.
Wat betreft RPG, er zit altijd wel een soort verhaal in maar het is heel lichtgewicht en zeker geen RPG a la FF of zo.
@bram1984 Weet ik, daarom had ik ook al een keer gezegd 'of andere store'
[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 23-11-2017 18:23 ]
Mediamarkt sneak preview heeft ook weer de Slim/Fifa/Controller bundle. Deals unlocken om 00:00
Is dat zo? Ik heb de aanbieding met 2e controller en Fifa gisteren in de fysieke winkel gekocht (intertoys Lochem). Stom genoeg dacht ik dat de 2e controller gewoon in de doos zou zitten, maar dat was niet zo. Dus ik ben vandaag teruggegaan en kreeg de 2e controller gewoon mee. het winkelmeisje verontschuldigde zich nog omdat ze gisteren vergeten was de controller mee te geven.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:46:
Zojuist even bij de plaatselijke intertoys geweest, aanbieding van PS4 pro + 2e controller + FIFA voor €379 lijkt al weer een oude actie geweest te zijn, wisten ze niets meer van. Ze hebben hem nu alleen voor €379 zonder tweede controller. Morgen maar vroeg voor de deur staan voor de Slim + 2e controller + FIFA voor €279...
De aanbieding met 2e controller is trouwens in de vorm van een A4 op de PS doos geplakt.
Hetzelfde in de oude Bart Smit (nu Intertoys) in Leiden. Hier foto's:retroguy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:34:
[...]De aanbieding met 2e controller is trouwens in de vorm van een A4 op de PS doos geplakt.
https://imgur.com/a/xNnk3
Maar is de slim-fifa-2ds aanbieding overal uitverkocht of niet meer geldig dan? Ik dacht dat ie bij gamemania, bartsmit, intertoys, bol en coolblue werd aangeboden...?retroguy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:34:
[...]
Is dat zo? Ik heb de aanbieding met 2e controller en Fifa gisteren in de fysieke winkel gekocht (intertoys Lochem). Stom genoeg dacht ik dat de 2e controller gewoon in de doos zou zitten, maar dat was niet zo. Dus ik ben vandaag teruggegaan en kreeg de 2e controller gewoon mee. het winkelmeisje verontschuldigde zich nog omdat ze gisteren vergeten was de controller mee te geven.
De aanbieding met 2e controller is trouwens in de vorm van een A4 op de PS doos geplakt.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Weet ik veel. Ik heb het over de Pro.Cis schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:36:
[...]
Maar is de slim-fifa-2ds aanbieding overal uitverkocht of niet meer geldig dan? Ik dacht dat ie bij gamemania, bartsmit, intertoys, bol en coolblue werd aangeboden...?
Wel goedkoper dan bij de rest! (277 i.p.v. van 279)Pheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:29:
Mediamarkt sneak preview heeft ook weer de Slim/Fifa/Controller bundle. Deals unlocken om 00:00
Staat alleen niet bij of het ook om de 1TB versie gaat of de 500GB...
Goedkoopste optie lijkt dus toch om bij Bart Smit te kopen met kortingscode: BSF2mk2lc4NL (274)
Verwijderd
Hier in Eindhoven Centrum hadden ze alleen nog maar de slim actie in het systeem staan, die kon alleen morgen in de winkel nog gekocht worden (op alle preorders na). Over de pro en een extra controller, laat staan briefjes die erbij hangen, hadden ze nog niet over gehoord.retroguy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:34:
[...]
Is dat zo? Ik heb de aanbieding met 2e controller en Fifa gisteren in de fysieke winkel gekocht (intertoys Lochem). Stom genoeg dacht ik dat de 2e controller gewoon in de doos zou zitten, maar dat was niet zo. Dus ik ben vandaag teruggegaan en kreeg de 2e controller gewoon mee. het winkelmeisje verontschuldigde zich nog omdat ze gisteren vergeten was de controller mee te geven.
Klinkt een beetje alsof sommige filialen de verkeerde conclusie getrokken hadden... PS4 + Fifa + Controller? Ok dan! xDVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:44:
[...]Hier in Eindhoven Centrum hadden ze alleen nog maar de slim actie in het systeem hadden, die kon alleen morgen in de winkel nog gekocht worden (op alle preorders na). Over de pro en een extra controller, laat staan briefjes die erbij hangen, hadden ze nog niet over gehoord.
Verwijderd
Ja waarschijnlijk wel haha, aangezien ik ook praktisch nergens een aanbieding online kan vinden over de pro icm fifa en een tweede controller!Pheace schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:46:
[...]
Klinkt een beetje alsof sommige filialen de verkeerde conclusie getrokken hadden... PS4 + Fifa + Controller? Ok dan! xD
Nou, dat denk ik niet. de afbeelding die Pheace heeft gepost, zie enkele posts terug, is exact gelijk aan hoe het er in het Intertoys filiaal in Lochem bij hing. Die tekst wordt gewoon als PDf of zo vanuit hoofdkantoor aangeleverd en printen ze denk ik lokaal uit en plakken het op de doos. Geen vergissen mogelijk.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:01:
[...]
Ja waarschijnlijk wel haha, aangezien ik ook praktisch nergens een aanbieding online kan vinden over de pro icm fifa en een tweede controller!
Zal het niets te maken met franchise Intertoys winkels? In Amersfoort weten ze ook niets van een Ps4 pro icm met FIFA en 2 controllers voor 379😞
Wat is Gamemania een flut zaak. Ga ik net 2x ps plus bestellen (80 euro). En tijdens de geld overdracht zegt die "sessie verlopen". Dus wel 80 euro betaald nu, en niet direct de codes in de mailbox. Is al wel afgeschreven.. Kun je GVD morgen weer achter je geld aan..Laatste keer dat ik wat bij die zaak bestel..
Nee. Heb zonder een account aan gemaakt te hebben besteld. Krijg wel een bevestiging van de bank dat het is afgeschreven. Maar van Game mania niks..
Hier ook. Geen account aangemaakt. Codes staan zowel direct na het betalen op je browserscherm als wel wordt het ook meteen via mail gestuurd. Prima zaak dus, imhoharley2009 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:40:
Nee. Heb zonder een account aan gemaakt te hebben besteld. Krijg wel een bevestiging van de bank dat het is afgeschreven. Maar van Game mania niks..
Nickname does not reflect reality
Helaas 1 1/2 uur geleden, maar nog niks. Morgen maar contact opnemen.
🤪Zie net dat de Black Fridaydeal van de PS4 Pro 1TB in duitsland bij de mediamarkt bekend is. 🤪
284 euro
Nu hopen dat dat in nederland ook is. Dan koop ik er gelijk 1
284 euro
Nu hopen dat dat in nederland ook is. Dan koop ik er gelijk 1
[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 23-11-2017 19:52 ]
Ik heb nog 2 maanden PS plus. Als ik morgen een code activeer (als ik hem dan binnen heb) telt die er dan de 2 maanden erbij.. Of ben je die kwijt ??
Telt bijharley2009 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:52:
Ik heb nog 2 maanden PS plus. Als ik morgen een code activeer (als ik hem dan binnen heb) telt die er dan de 2 maanden erbij.. Of ben je die kwijt ??
Nickname does not reflect reality
Ja die ben je kwijt🙃harley2009 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:52:
OMGDigitalError schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:29:
[...]
@poor Lenoje witte pro is in de sale.
Heeft er trouwens iemand ervaring met een wideview monitor icm de PS4? Werkt dit een beetje of krijg je een raar uitgetrokken beeld of zwarte randen?

edit: Ik kan de deals nergens vinden
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 23-11-2017 20:26 ]
Volgens mij alleen de zwarte. Staat niks over wit in de folder en op hun website.Segafreak83 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:27:
Voor de mensen die bij de Duitse grens wonen, Media Markt verkoopt een witte en/of zwarte Ps4 Pro voor €284.
Black Fridaypoor Leno schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:22:
[...]
OMGAlleen morgen??
edit: Ik kan de deals nergens vinden
http://www.mediamarkt.de/de/shop/redfriday.html
[ Voor 30% gewijzigd door Ari Gold op 23-11-2017 20:27 ]
Ik zag dat amazon us de witte pro met destiny 2 voor 349 dollar verkoopt. Geen idee hoe dat met verzenden gaat.
Ze noemen t daar Red Friday 
Daarom ff niets zo snel iets gevonden..
Haha ja maar sommige deals zijn ook al vandaag en gister enzo.. heck, sommigen al de hele week
[ Voor 54% gewijzigd door poor Leno op 23-11-2017 20:29 ]
Toch maar de grens over morgen.poor Leno schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:28:
Ze noemen t daar Red Friday
[...]
Haha ja maar sommige deals zijn ook al vandaag en gister enzo.. heck, sommigen al de hele week

omg omg omgAri Gold schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:46:
[...]
Toch maar de grens over morgen.
[afbeelding]

Ik had op het plaatje (stond elders) al gezien dat de witte ook mee zou doen met de actieAri Gold schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:26:
[...]
Volgens mij alleen de zwarte. Staat niks over wit in de folder en op hun website.
[...]
Black Friday
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken