Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:44:
[...]

Haha, okay.

Zelf heb ik een KDL-55W809C in de huiskamer en boven op mijn kantoor/werkkamer een 43 inch 4K Samsung, 4K is wel scherper. De Sony ga ik vervangen zodra ik een OLED met HDMI 2.1 en mooi design voor een goede prijs tegenkom (zal nog wel even duren).
Ja dat heb ik ook.. ik wil nu geen 4K HDR LCD kopen.. Dat voelt toch als zonde van het geld.. en dat ik spijt ga hebben dat ik geen OLED heb gekocht..

Alleen zijn die dingen nog niet lekker te betalen (65") :-(

jaja, money talks.. but mine only seems to say 'bye bye' ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:33
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:42:
bij mij kriebelt het ook voor een nieuwe 4K hdr tv, maar hdmi 2.1 staat echt om de hoek. Ik wil hierdoor nog een tijdje wachten. Aan de andere kant als er straks echt een goede deal is kan ik het waarschijnlijk niet laten liggen.
Maar wat heeft HDMI 2.1 nu echt voor zichtbare verbetering? (Visual Impact met 4:4:4 HDR @60 tegenover 4:2:2 is nagenoeg onzichtbaar.) En is het de meerprijs waard? Denk ook weer aan je versterker die HDMI 2.1 moet zijn. Het zal in de toekomst misschien wel verbeteringen toevoegen maar voordat dat allemaal weer geïntroduceerd is staat er alweer een nieuwe techniek om de hoek.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
poor Leno schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:50:
[...]

Ja dat heb ik ook.. ik wil nu geen 4K HDR LCD kopen.. Dat voelt toch als zonde van het geld.. en dat ik spijt ga hebben dat ik geen OLED heb gekocht..

Alleen zijn die dingen nog niet lekker te betalen (65") :-(

jaja, money talks.. but mine only seems to say 'bye bye' ;w
Dat gevoel had ik eerst ook. Maar als je een paar tests bekijkt zie je dat goede led tv's niet onderdoen vergeleken met oled tv 's. op sommige punten zijn ze zelfs beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:52:
[...]

Dat gevoel had ik eerst ook. Maar als je een paar tests bekijkt zie je dat goede led tv's niet onderdoen vergeleken met oled tv 's. op sommige punten zijn ze zelfs beter.
mod-edit: om linkjes vraag je maar in een DM, zeker over off-topic gebabbel :>

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 22-11-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:52:
[...]

Maar wat heeft HDMI 2.1 nu echt voor zichtbare verbetering? (Visual Impact met 4:4:4 HDR @60 tegenover 4:2:2 is nagenoeg onzichtbaar.) En is het de meerprijs waard? Denk ook weer aan je versterker die HDMI 2.1 moet zijn. Het zal in de toekomst misschien wel verbeteringen toevoegen maar voordat dat allemaal weer geïntroduceerd is staat er alweer een nieuwe techniek om de hoek.
ik heb vernomen dat hdr op 60fps niet werkt of slecht werkt met de huidige hdmi 2.0 (bandbreedte tekort), dat is al een goede reden om te wachten voor mij.

ik weet trouwens niet hoe het met HDR zit in receivers ? moet deze ook HDR ondersteunen als je er HDR materiaal op wilt laten afspelen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 22-11-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
bram1984 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:17:
[...]

Waarom zou ik last van de kabel hebben? Die hangt aan de zijkant. Slecht ontwerp als je last van de kabel zou hebben. Liggend VR lijkt me niet heel handig nee. VR doe ik meestal staand of zittend in een stoel voor de TV. Normaal spelen doe ik vanaf de bank of vanuit mijn Lamzac. De camera staat gewoon op de TV. Waarom zou ik die moeten opbergen? Headset past met kabel en al in mijn TV meubel, dus ook prima. :)

Edit: Zo ziet het er dus "opgeruimd" uit inclusief Aim en headset. Moves staan achter de TV in dock. ;)

[afbeelding]
Gave serie, tenenkrommende aflevering ;)

Hoe bevalt Skyrim VR tot nu toe? Lees wel wat wisselende verhalen, zoals hier op Ars: https://arstechnica.com/g...rilling-and-flawed-in-vr/
Kan me inderdaad voorstellen dat de beruchte Bethesda gezichten maar ook sommige textures er nogal negatief uitspringen in VR. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat de hele ervaring zo overwhelming is dat die paar minpuntjes in het niet vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:32
Uncharted The lost legacy in de aanbieding bij de intertoys voor 19,99 :) morgen met koopavond maar even oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:13

Puck

W32.Deadcode.A

lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:56:
[...]

ik heb vernomen dat hdr op 60fps niet werkt of slecht werkt met de huidige hdmi 2.0 (bandbreedte tekort), dat is al een goede reden om te wachten voor mij.
Dat werkt prima, alleen niet i.c.m. Full RGB 4:4:4.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Puck schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:12:
[...]

Dat werkt prima, alleen niet i.c.m. Full RGB 4:4:4.
ik weet trouwens niet hoe het met HDR zit in receivers ? moet deze ook HDR ondersteunen als je er HDR materiaal op wilt laten afspelen ? of is de TV genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:13:
[...]

ik weet trouwens niet hoe het met HDR zit in receivers ? moet deze ook HDR ondersteunen als je er HDR materiaal op wilt laten afspelen ? of is de TV genoeg ?
Als je de PS4 via je receiver wilt aansluiten dan moet deze dat wel ondersteunen, ja. Ik heb mijn PS4 direct op de TV aangesloten en via ARC gaat geluid naar mijn receiver die geen 4k en HDR ondersteund. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:02:
[...]

Gave serie, tenenkrommende aflevering ;)

Hoe bevalt Skyrim VR tot nu toe? Lees wel wat wisselende verhalen, zoals hier op Ars: https://arstechnica.com/g...rilling-and-flawed-in-vr/
Kan me inderdaad voorstellen dat de beruchte Bethesda gezichten maar ook sommige textures er nogal negatief uitspringen in VR. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat de hele ervaring zo overwhelming is dat die paar minpuntjes in het niet vallen...
Haha kijkt lekker weg hoor. Hele sfeertje vind ik vet.

Ik zou Skyrim nooit spelen op een TV, lijkt me echt geen reet aan. Maar in VR is het echt tof. Ik speel eigenlijk niets anders op dit moment, zoals ook in het VR topic vermeld. Ik laat Frozen Wilds, CoD WW2 en Wolfenstein 2 er zelfs voor liggen.
Ambition88 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:07:
Uncharted The lost legacy in de aanbieding bij de intertoys voor 19,99 :) morgen met koopavond maar even oppakken.
Dat kost die ook in de Store als je PS Plus hebt (BF deal). Voor 2 tientjes hoef je voor de doorverkoop geen game fysiek aan te schaffen (levertijd hooguit een tientje of zelfs nog minder op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:07
Ambition88 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:07:
Ook op de playstation store met de black friday deals.
https://store.playstation...07875_00-UNCHD4LOSTLEGACY

(Oeps, te laat....Bram was me al voor).

[ Voor 5% gewijzigd door Destiny op 22-11-2017 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:56:
[...]

Dan heb je het niet goed begrepen. Het is HDR 4k @ 60Hz @ 4:4:4 wat bandbreedte tekort geeft. Dus schakelt je PS4 pro of ander HDMI 2.0 tandje terug naar HDR 4:2:2. Heeft niks met Fps te maken. En dat verschil in image quality is bijna niet zichtbaar. Kijk eens op Rtings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:32
bram1984 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:16:
[...]

Haha kijkt lekker weg hoor. Hele sfeertje vind ik vet.

Ik zou Skyrim nooit spelen op een TV, lijkt me echt geen reet aan. Maar in VR is het echt tof. Ik speel eigenlijk niets anders op dit moment, zoals ook in het VR topic vermeld. Ik laat Frozen Wilds, CoD WW2 en Wolfenstein 2 er zelfs voor liggen.

[...]

Dat kost die ook in de Store als je PS Plus hebt (BF deal). Voor 2 tientjes hoef je voor de doorverkoop geen game fysiek aan te schaffen (levertijd hooguit een tientje of zelfs nog minder op).
Nah heb geen psplus en een goeie vriend van mij wilt hem ook graag spelen dus die kan hem van mij lenen zodra ik hem uit heb, voor die 2 tientjes wil ik hem wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Puck schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:15:
[...]

Als.je de PS4 via je receiver wilt aansluiten dan moet deze dat wel onderdsteunen, ja. Ik heb mijn PS4 direct op de TV aangesloten en via ARC gaat geluid naar mijn receiver die geen 4k en HDR ondersteund. Werkt prima.
ik heb nu een samsung ht-d5500 HT systeem (hdmi 1.4). als ik een 4K tv aanschaf, hoe kan ik het beste het geluid via de speakers laten doorvoeren ? als ik de ps4 direct op de tv aansluit, kan ik alleen via optical geluid krijgen neem ik aan. dan vervalt de hd audio.

Als ik mijn ps4 direct op de receiver aansluit krijg ik geen 4K beeld maar wel HD audio. ik zit hier met een dillema.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 22-11-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:21:
[...]

ik heb nu een samsung ht-d5500 HT systeem (hdmi 1.4). als ik een 4K tv aanschaf, hoe kan ik het beste het geluid via de speakers laten doorvoeren ? als ik de ps4 direct op de tv aansluit, kan ik alleen via optical geluid krijgen neem ik aan. dan vervalt de hd audio.
Via optisch of HDMI ARC. Optisch ondersteund geen HD audio inderdaad, maar sommige TV's ondersteunen dat wel over ARC (ligt aan het model). Niet heel bijzonder trouwens: meeste games gebruiken helemaal geen HD audio (maar toch fijn als het kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:19:
[...]

Dan heb je het niet goed begrepen. Het is HDR 4k @ 60Hz @ 4:4:4 wat bandbreedte tekort geeft. Dus schakelt je PS4 pro of ander HDMI 2.0 tandje terug naar HDR 4:2:2. Heeft niks met Fps te maken. En dat verschil in image quality is bijna niet zichtbaar. Kijk eens op Rtings.
daar gaan we al met 'tandje terug' waar ik niet op zit te wachten :P het is niet alleen dit dingetje hoor. functies met static hdr, en de 10bit-12bits verhaal. had een hoop dingen ingelezen die ik alweer kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:52:
[...]
Hier ook al lang twijfel over volgende, grotere TV. Heb nu een 48" Panasonic FullHD LCD, en waar ik me het meest aan erger is het Dirty Screen Effect. Dit viel me voor het eerst enorm op bij het spelen van Journey. Dacht eerst dat het aan het spel lag. Hier een vb van iemand anders bij wie het wel héél erg is : YouTube: LG LF6000 Dirty Screen Effect (DSE) . DSE lijkt echter heel moeilijk te vermijden bij LCD TVs : http://www.rtings.com/tv/...y-dirty-screen-effect-dse, en de OLEDs zijn op dat vlak echt wel superieur. Anderzijds heb ik nu toch al paar keer over inbranden van OLED gelezen dat ik toch nog wat weerhoudend ben om direct zoveel geld uit te geven voor een OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:25:
[...]

daar gaan we al met 'tandje terug' waar ik niet op zit te wachten :P het is niet alleen dit dingetje hoor. functies met static hdr, en de 10bit-12bits verhaal. had een hoop dingen ingelezen die ik alweer kwijt ben.
Dan wacht je toch lekker op HDMI 2.1? Zal er waarschijnlijk ook eerst een PS5 uit moeten komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Puck schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:28:
[...]

Dan wacht je toch lekker op HDMI 2.1? Zal er waarschijnlijk ook eerst een PS5 uit moeten komen :P
ik kijk ook vaak films, het is niet puur voor het gamen. die static hdr klinkt toch wel aantrekkelijk. het gaat toch een grote stap worden die hdmi 2.1 in de tv wereld. de xbox heeft het al. hdmi 2.0 is het net niet helaas.

[ Voor 28% gewijzigd door Farabi op 22-11-2017 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Jij leest teveel en begrijpt te weinig. Grapje.. Maar serieus, leuke termen allemaal maar je ziet het verschil niet. In ieder geval is het prijsverschil het niet waard. Misschien dat de PS5 over 2/3 jaar er gebruik van gaat maken. Dan kijk ik wel weer eens wat het doet. Ik doe toch nooit langer dan 5 jaar met een TV. Weet wel dat je dan alles er op aan moet passen. versterker, TV, Sounbar, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:39:
[...]

Jij leest teveel en begrijpt te weinig. Grapje.. Maar serieus, leuke termen allemaal maar je ziet het verschil niet. In ieder geval is het prijsverschil het niet waard. Misschien dat de PS5 over 2/3 jaar er gebruik van gaat maken. Dan kijk ik wel weer eens wat het doet. Ik doe toch nooit langer dan 5 jaar met een TV. Weet wel dat je dan alles er op aan moet passen. versterker, TV, Sounbar, etc.
Weet jij wat hdmi 2.1 tv’s al kosten dan? En jij hebt het verschil al gezien? Waar kan ik dat terplekke bekijken ben wel benieuwd😜. Ik verwacht niet dat het duur gaat worden, want Sommige tv’s gaan het via een firmware update krijgen. Deze fabrikanten zijn nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:44:
[...]

Weet jij wat hdmi 2.1 tv’s al kosten dan? En jij hebt het verschil al gezien? Waar kan ik dat terplekke bekijken ben wel benieuwd. Ik verwacht niet dat het duur gaat worden, want Sommige tv’s gaan het via een firmware update krijgen. Deze fabrikanten zijn nog niet bekend.
Via een firmware update is onmogelijk omdat het een hardware beperking is. Ik heb het verschil niet gezien nee. Maar als op Rtings al staat dat het verschil nagenoeg niet zichtbaar is. En zij gebruiken heel andere meet apparatuur dan jij en ik. Als jij een huiskamer in loopt met een PS5 op een 4k HDR OLED met HDMI 2.0 en dan later bij jezelf inschakelt op een 4K HDR OLED met HDMI 2.1 verwacht jij dan werkelijk dat je zegt van ja dit is zoveel mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:40:
[...]
Ik hoop echter zelf op een onweerstaanbare PS4 Pro deal ergens.
Oei, er is hier al direct een zeer tempting one in de reclamefolders opgedoken vandaag. Bij Carrefour: PS4 Pro + GTSport + extra controller voor €379.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Twixie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:50:
[...]

Oei, er is hier al direct een zeer tempting one in de reclamefolders opgedoken vandaag. Bij Carrefour: PS4 Pro + GTSport + extra controller voor €379.
379 is hij overal lijkt het. Het lijkt er op dat je zoiezo +100 euro moet rekenen om een Pro te hebben vs een slim.

Intertoys:
PS4 1TB Pro Black + Fifa Deluxe + extra controller - 379
PS4 1TB Pro Black + Destiny 2 + That's you + extra controller - 379
of
PS4 1TB Pro Black + extra controller - 369 (Meh)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:20:
[...]
inderdaad, saaie boel geworden hier.
Zegt de persoon die het voorbije uur al zeker 10 posts heeft over TVs, HDR en HDMI :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:50:
[...]

Via een firmware update is onmogelijk omdat het een hardware beperking is. Ik heb het verschil niet gezien nee. Maar als op Rtings al staat dat het verschil nagenoeg niet zichtbaar is. En zij gebruiken heel andere meet apparatuur dan jij en ik. Als jij een huiskamer in loopt met een PS5 op een 4k HDR OLED met HDMI 2.0 en dan later bij jezelf inschakelt op een 4K HDR OLED met HDMI 2.1 verwacht jij dan werkelijk dat je zegt van ja dit is zoveel mooier?
Ik verwacht ook niet direct een wow-effect in het begin hoor. Zoals ik al zei mocht ik een mooi prijsje tegenkomen voor een hdmi 2.0 tv dan komt ie er gewoon in bij mij. Het is geen principe kwestie hoor 😜

@Twixie je hebt gelijk. Had niet verwacht dat we zo diep off-topic zouden gaan 😀

[ Voor 16% gewijzigd door Farabi op 22-11-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheace schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:56:
[...]
379 is hij overal lijkt het. Het lijkt er op dat je zoiezo +100 euro moet rekenen om een Pro te hebben vs een slim.

Intertoys:
of
Op intertoys.nl zie ik die bundels toch niet terug hoor... Niet dat het uitmaakt, want ben Belg :P. Maar kans is idd wel reëel dat het een prijszetting van Sony is, en die bundels dus voor die prijs overal zullen opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-09 21:16
Twixie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:08:
[...]

Op intertoys.nl zie ik die bundels toch niet terug hoor... Niet dat het uitmaakt, want ben Belg :P. Maar kans is idd wel reëel dat het een prijszetting van Sony is, en die bundels dus voor die prijs overal zullen opduiken.
Dat vermoed ik ook, toch ben ik wel benieuwd of Sony nog betere deals gaat geven aangezien de XBOX One S tegen een hele scherpe prijs word aangeboden bij intertoys (heeft al even online gestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Twixie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:08:
[...]

Huh, dan misschien enkel lokaal of dat ze de BF aanbiedingen al hadden hangen. Ik was er gister om te kijken of ik DQ Builders voor 20E kon halen aangezien hij uitverkocht was online. Had gelukkig foto's gemaakt

https://imgur.com/a/xNnk3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 08:57
[...]

Intertoys:
of
Aangezien ik FIFA en Destiny 2 al heb, en bovendien niet om extra controllers verlegen zit, zit ik eigenlijk te wachten op een PS4 Pro aanbieding zonder bundel. Ik vrees alleen dat die er niet gaat komen...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Denman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:20:
[...]

Aangezien ik FIFA en Destiny 2 al heb, en bovendien niet om extra controllers verlegen zit, zit ik eigenlijk te wachten op een PS4 Pro aanbieding zonder bundel. Ik vrees alleen dat die er niet gaat komen...
Alle games in de bundels op het moment doen me helaas niks. Zit nog steeds te twijfelen of ik mijn bestelde 1TB + Fifa + Extra controller voor 280 zal terugbrengen en ipv de 500GB voor 200 bij Amazon zal bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:52:
[...]

Juist daarom, ik wil mijn hele setup (TV en Receiver) dan meteen upgraden. Nu heb ik in de huiskamer alles maximaal HDMI 1.4. HDMI 2.1 brengt wel meteen heel veel verbeteringen en je zit er ook met de volgende generatie PlayStation nog goed bij. Want die gaan nooit 8K 60 FPS met HDR 4:4:4 uit de CPU + GPU kunnen persen voor een acceptabele prijs voor een console van ~€ 400,00/€ 500,00.

Bron: Wikipedia: HDMI.

Maar ik heb voorlopig nog genoeg games in de backlog. :) Afgelopen twee maanden gekocht:

Battlefield 1: Revolution (€ 18,00 na verkoop Battlefield 1 standaard)
FIFA 18 (gekregen)
Uncharted: The Lost Legaxy (€ 19,99)
Yooka-Laylee (€ 15,80)
Gran Turismo Sport Day One Plus Edition (€ 19,99)
Red Dead Redemption 2 (Pre-Order € 45,49)

Nog nooit zo'n goedkoop game seizoen gehad met recente titels.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ambition88 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:29:
Hm zat een te kijken voor een nieuw dope spel om te spelen, normaal gesproken komt er in november/december nog wel eens een grote release uit, maar vind het tegenvallen dit jaar.

Ik moet trouwens zeggen dat ik het de laatste 2 jaar sowieso een beetje magertjes vind allemaal. 2018 wordt welliswaar een mooi jaar voor de ps4. (kan niet wachten op spiderman/gow/a way out en tlou2)

hup hup laat het snel 2018 zijn!
Euh, wat? 2017 is tot nu toe ongelofelijk geweest qua games en jij kan niet wachten op 2018 :?

Resident Evil 7, Nioh, Nier, Yakuza 0, Horizon Zero Dawn, Persona 5, Uncharted Lost Legacy, Destiny 2, Assassin's Creed Origins, Wolfenstein II, GT Sport.

En dat is alleen PS4, Zelda:BotW & Mario Odyssey erbij in dit rijtje en je hebt 1 van de beste jaren ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:08
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:32:
[...]

ik kijk ook vaak films, het is niet puur voor het gamen. die static hdr klinkt toch wel aantrekkelijk. het gaat toch een grote stap worden die hdmi 2.1 in de tv wereld. de xbox heeft het al. hdmi 2.0 is het net niet helaas.
pro heeft hdmi 2.0a, x heeft 2.0b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
BigF25 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:42:
[...]

pro heeft hdmi 2.0a, x heeft 2.0b
Microsoft XBOX One X is wel HDMI 2.1 gecertificeerd, maar je hebt er nu nog niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Jumpman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:47:
[...]

Microsoft XBOX One X is wel HDMI 2.1 gecertificeerd, maar je hebt er nu nog niets aan.
Waar staat dat precies? op de officiele site staat daar niets van vermeld. Wel is 2.0b een aanloop naar 2.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:48
[...]

Als je kunt wachten dan zou ik zeker op hdmi 2.1 wachten. Ik was zelf ook zo ‘verstandig’ om de eerste 4k tv te kopen en een receiver met hdmi 1.4 terwijl 2.0 er aan zat te komen. Ik moet nu mijn ps4 pro rechtstreeks op de tv aansluiten om 4k te krijgen en geluid over hdmi arc is het net niet. Te omslachtig en alles met beperkingen. Ik bega deze ‘fout’ niet nog een keer want ondanks dat ik het mooi vind om over een jaar of twee alles weer nieuw aan te schaffen, had ik toch liever deze beperkingen niet.

Maar uiteindelijk eigen keuze natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
BigF25 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:49:
[...]

Waar staat precies? op de officiele site staat daar niets van vermeld. Wel is 2.0b een aanloop naar 2.1
Heeft hier op Tweakers gestaan, maar ook op Eurogamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
aha thanks, wel vreemd dat ze op de officiele productpage daar niet mee adverteren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Even hier checken:

Mijn PS4 Pro begint steeds vaker kuren te vertonen: zeer lange laadtijden in alle games én het dashboard (denk 5 minuten voor een level in Horizon Zero Dawn bijvoorbeeld, maar ook tijdens gameplay textures die langzaam worden ingeladen en terugkeren naar het dashboard kan zomaar 20 sec duren) en heb inmiddels al opnieuw de initialisatie moeten doen omdat de PS4 de systeemsoftware niet kon laden bij het opstarten. De framerate is wel lekker hoog en constant. Ook is er eigenlijk geen sprake van vastlopers met errorcodes, alles duurt gewoon heel lang.

Ik vermoed dus dat de HDD niet helemaal lekker meer is. Hij is pas een paar weken oud (problemen sinds begin misschien al, maar pas de laatste dagen valt het echt op; het verergert dus), dus ik heb nog garantie.

Klopt dit vermoeden denken jullie? Kan ik nog uitsluiten of het de HDD zelf is of de aansluiting zónder zelf de HDD te gaan vervangen (ik heb vast nog wel ergens een HDD liggen maar wil eigenlijk niet zelf aan de knutsel als het gewoon onder garantie hoort te vallen).

Als het inderdaad de HDD is, kan ik bij de verkoper aandringen op vervanging van alleen de HDD onder garantie zonder dat mijn PS4 opgestuurd hoeft te worden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Erik-1980 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:51:
[...]

Als je kunt wachten dan zou ik zeker op hdmi 2.1 wachten. Ik was zelf ook zo ‘verstandig’ om de eerste 4k tv te kopen en een receiver met hdmi 1.4 terwijl 2.0 er aan zat te komen. Ik moet nu mijn ps4 pro rechtstreeks op de tv aansluiten om 4k te krijgen en geluid over hdmi arc is het net niet. Te omslachtig en alles met beperkingen. Ik bega deze ‘fout’ niet nog een keer want ondanks dat ik het mooi vind om over een jaar of twee alles weer nieuw aan te schaffen, had ik toch liever deze beperkingen niet.

Maar uiteindelijk eigen keuze natuurlijk :)
thnx, mijn zorgen zijn bevestigd :D over een jaartje dan maar alle spul naar 2.1 tegelijk updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Icephase schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:00:
Even hier checken:

Mijn PS4 Pro begint steeds vaker kuren te vertonen: zeer lange laadtijden in alle games én het dashboard (denk 5 minuten voor een level in Horizon Zero Dawn bijvoorbeeld, maar ook tijdens gameplay textures die langzaam worden ingeladen en terugkeren naar het dashboard kan zomaar 20 sec duren) en heb inmiddels al opnieuw de initialisatie moeten doen omdat de PS4 de systeemsoftware niet kon laden bij het opstarten. De framerate is wel lekker hoog en constant. Ook is er eigenlijk geen sprake van vastlopers met errorcodes, alles duurt gewoon heel lang.

Ik vermoed dus dat de HDD niet helemaal lekker meer is. Hij is pas een paar weken oud (problemen sinds begin misschien al, maar pas de laatste dagen valt het echt op; het verergert dus), dus ik heb nog garantie.

Klopt dit vermoeden denken jullie? Kan ik nog uitsluiten of het de HDD zelf is of de aansluiting zónder zelf de HDD te gaan vervangen (ik heb vast nog wel ergens een HDD liggen maar wil eigenlijk niet zelf aan de knutsel als het gewoon onder garantie hoort te vallen).

Als het inderdaad de HDD is, kan ik bij de verkoper aandringen op vervanging van alleen de HDD onder garantie zonder dat mijn PS4 opgestuurd hoeft te worden namelijk.
Hang er een externe HDD aan en kijk of de problemen hetzelfde zijn, maar het klinkt inderdaad als een HDD die zachtjes dood aan het gaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ace schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:08:
[...]

Hang er een externe HDD aan en kijk of de problemen hetzelfde zijn, maar het klinkt inderdaad als een HDD die zachtjes dood aan het gaan is.
Maar zelfs met een externe HDD moet de systeemsoftware op de interne HDD staan, toch?

Overigens: op sommige momenten lijkt er ook niks aan de hand en werkt alles prima (maar die momenten worden wel steeds spaarzamer).

[ Voor 16% gewijzigd door Icephase op 22-11-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Icephase schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:10:
[...]

Maar zelfs met een externe HDD moet de systeemsoftware op de interne HDD staan, toch?

Overigens: op sommige momenten lijkt er ook niks aan de hand en werkt alles prima (maar die momenten worden wel steeds spaarzamer).
Ja maar je had het ook over lange laadtijden in games, als dat verdwijnt met een externe en het dashboard duurt nog steeds te lang weet je iig zeker dat het HDD is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:06:
[...]

thnx, mijn zorgen zijn bevestigd :D over een jaartje dan maar alle spul naar 2.1 tegelijk updaten.
Ik wil er nog een dingetje voor je aan toevoegen. Over een jaartje solderen alle TV makers een HDMI 2.1 ingang op hun moederbord. Denk dan niet gelijk dat je meteen future proof bent. Veel fabrikanten willen het als verkoop argument op hun TV toevoegen terwijl het gebruikte paneel (of techniek) niet alle specificaties binnen de nieuwe standaard benut. Zo kan het zijn dat je TV wel met het signaal overweg kan, maar dat je niet alle functies kan benutten. Bijvoorbeeld. Dynamic HDR for specifying HDR metadata on a scene-by-scene or even a frame-by-frame basis. Als je paneel het niet ondersteunt heb je ook niks aan je HDMI 2.1 ingang. Tis maar een Tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
[...]

Intertoys:
of
Ik zie op de website van de intertoys niet een extra controller of kijk ik er overheen?
https://www.intertoys.nl/...2-plus-that-s-you/1580857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:35:
[...]

Ik wil er nog een dingetje voor je aan toevoegen. Over een jaartje solderen alle TV makers een HDMI 2.1 ingang op hun moederbord. Denk dan niet gelijk dat je meteen future proof bent. Veel fabrikanten willen het als verkoop argument op hun TV toevoegen terwijl het gebruikte paneel (of techniek) niet alle specificaties binnen de nieuwe standaard benut. Zo kan het zijn dat je TV wel met het signaal overweg kan, maar dat je niet alle functies kan benutten. Bijvoorbeeld. Dynamic HDR for specifying HDR metadata on a scene-by-scene or even a frame-by-frame basis. Als je paneel het niet ondersteunt heb je ook niks aan je HDMI 2.1 ingang. Tis maar een Tip.
het zit wel diep he, heb je een hdmi 2.0 tv :P geintje. het gaat er eigenlijk om dat je je apparatuur op elkaar moet laten afstemmen. in dit geval de hdmi versies. zie mijn vorige post over beeld en geluid over mijn huidige receiver. (wel 4K beeld geen HD audio probleem)

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 22-11-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

lennox-06 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:55:
[...]

het zit wel diep he, heb je een hdmi 2.0 tv :P geintje. het gaat er eigenlijk om dat je je apparatuur op elkaar moet laten afstemmen. in dit geval de hdmi versies. zie mijn vorige post over beeld en geluid over mijn huidige receiver. (wel 4K beeld geen HD audio probleem)
Dat ligt dus niet alleen aan HDMI, zoals Zwembroek zegt. Er zijn nu ook tv’s en apparaten die HDMI 2.0 hebben, maar niet alle functies ondersteunen (Dolby Vision bijv.)
Of die wel ‘HDR’ ondersteunen, maar niet genoeg nits kunnen halen. HDMI alleen zegt niet zoveel, het gaat erom wat fabrikanten ermee doen.

[ Voor 13% gewijzigd door fonsmeister op 22-11-2017 16:35 ]

PSN: fonsmeister

Acties:
  • +4 Henk 'm!
GT Sports krijgt een nieuwe GRATIS singleplayer campaign mode!
Well, then. The biggest criticism pointed at Gran Turismo Sport was that it lacked the franchise’s traditional single player campaign mode – and it looks like Polyphony Digital’s taken that feedback to heart. Starting in December, it will roll out an enormous new update incorporating what it’s calling the GT League – but it’s essentially just the old tournaments that you know and love.

This means that, yes, Sunday Cup will put in its long-awaited appearance – alongside other solo tournaments and endurance races. Here’s the official line from the PlayStation Blog: “Based on the old ‘GT mode’ of previous titles, players can now look forward to racing through a series of cup competitions from beginner to pro levels, and even partake in endurance races.” Lovely.

The new GT League will release in December, but there’s plenty to look forward to prior to that. On 27th November, a new patch will deploy including three free cars: the ISO Rivolta Zagato VGT, the Audi R18, and the Shelby Cobra 427. Patch 1.06 will also allow you to access more features offline, though to save your progress you will still need to be connected for integrity reasons.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch leuk voor de mensen die GT7 verwachtten ipv GT Sport :P
Benieuwd wat er in de loop der tijd nog uit de DLC pijp komt :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nu nog verschillende weer effecten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
DeeSung schreef op woensdag 22 november 2017 @ 18:36:
Nu nog verschillende weer effecten.
Ik voel een 'driveclubje' ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 22:00
Mooie deals met de Black Friday, maar ik vraag me af of dit niet nutteloos om nu iets te kopen. Eind volgende maand gaan er terug tien 'grote' titels flink afgeprijsd zijn en in januari gaat er ook flinke korting zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Modbreak:Zullen we deze TV discussie voortzetten in de daarvoor bestemde fora? :)
Goed nieuws! Net de standaard versie verkocht en de Day One editie opgehaald bij Intertoys, al is het alleen maar om de zwarte cover en disc, die ik veel mooier vind. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 22-11-2017 20:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
Grappige is mensen doen alsof dit een antwoord is op de kritiek op de singleplayer. Maar deze update is voor release al aangekondigd. Net als de banen en autos.
Was allemaal al gewoon de bedoeling vanaf begin.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
v8power67 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:24:
Grappige is mensen doen alsof dit een antwoord is op de kritiek op de singleplayer. Maar deze update is voor release al aangekondigd. Net als de banen en autos.
Was allemaal al gewoon de bedoeling vanaf begin.
Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept, wilde sowieso wachten met hem te kopen gezien mijn backlog. Maar voor € 19,99 kan ik hem niet laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Yeah! Leuke update voor de mensen die Final Fantasy XII TZA spelen. De Sky Pirates Den is terug!

https://gematsu.com/2017/...r-22-adds-sky-pirates-den

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21-09 20:44

Winkiller

De Mopperpot

:) Mooi daar kijk ik naar uit....ben niet zo'n online held. :/
Leuk, mede omdat ik Driveclub weer even uit de kast heb getrokken, het blijft een top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le Enfant! schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:14:
Mooie deals met de Black Friday, maar ik vraag me af of dit niet nutteloos om nu iets te kopen. Eind volgende maand gaan er terug tien 'grote' titels flink afgeprijsd zijn en in januari gaat er ook flinke korting zijn.
Ja, en met Pasen zijn er ook weer kortingen, en tussenin wellicht ook weer. Enz... Kun je blijven wachten he. Het is vooral gokken of de nieuwjaarsdeals beter of slechter zullen zijn dan de deals nu. Niemand heeft een glazen bol, dus iedereen moet voor zich uitmaken of de deals nu voor hem/haar de moeite zijn of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:59
Ha, vanmiddag toch maar even voor de zekerheid de PS4 Pro met Fifa en 2e controller bij de plaatselijke Intertoys gehaald voor € 379. Ik weet niet of dit de beste deal blijft de komende dagen, maar ik wil hem in huis hebben zodat ik zo wie zo komend weekend kan gamen. Bovendien wil ik de prachtige Intertoys VR bundel (afgelopen weekend gescored) dan ook kunnen uitproberen. Beide pakketten blijven nog even 2 dagen onaangeroerd, zodat ze bij een eventuele echte BF knalaanbieding eenvoudig terug naar de winkel kunnen. Hollander hè! Maar ik vermoed niet dat dit gaat gebeuren.

Ook meteen maar Matterfall en Fallout GOTYE meegenomen.

Ben benieuwd, vorige nieuwe console die ik heb gekocht was de Wii, 10 jaar geleden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
retroguy schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:13:
Ha, vanmiddag toch maar even voor de zekerheid de PS4 Pro met Fifa en 2e controller bij de plaatselijke Intertoys gehaald voor € 379. Ik weet niet of dit de beste deal blijft de komende dagen, maar ik wil hem in huis hebben zodat ik zo wie zo komend weekend kan gamen. Bovendien wil ik de prachtige Intertoys VR bundel (afgelopen weekend gescored) dan ook kunnen uitproberen. Beide pakketten blijven nog even 2 dagen onaangeroerd, zodat ze bij een eventuele echte BF knalaanbieding eenvoudig terug naar de winkel kunnen. Hollander hè! Maar ik vermoed niet dat dit gaat gebeuren.

Ook meteen maar Matterfall en Fallout GOTYE meegenomen.

Ben benieuwd, vorige nieuwe console die ik heb gekocht was de Wii, 10 jaar geleden.
Prima prijs toch?

Kunnen we met zijn allen trouwens voor eens en voor altijd afspreken dat het "sowieso" is? Dus niet zowiezo, sowiezo, zowieso en ook niet zo wie zo en alle voorgaande varianten met spaties ertussen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:18
bram1984 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:20:
[...]

Prima prijs toch?

Kunnen we met zijn allen trouwens voor eens en voor altijd afspreken dat het "sowieso" is? Dus niet zowiezo, sowiezo, zowieso en ook niet zo wie zo en alle voorgaande varianten met spaties ertussen. :p
Ik stem voor! ;)

denk niet dat je veel goedkopere deals gaat vinden

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 22-11-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Jumpman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:20:
Hier trouwens een niet gesealde Gran Turismo Sport ontvangen van de Bart Smit/Intertoys actie, deze kwam vanuit het hoofdkantoor. Zag er voor de rest netjes/nieuw uit (verschil inmiddels ook terug gehad).

Volgens Europese unboxing video's op Youtube zit er een voucher in voor That's You, die zat er bij mij niet in. Misschien heeft Bart Smit/Intertoys die er (op last van Sony) uitgehaald? Of had ik er één uit een batch niet gesealde games.
Ik heb zojuist mijn GTS bestelling welke ik in de Intertoys heb afgehaald (niet gesealed) even bekeken en er zit een That’s You voucher in. Ws kwam deze disc gewoon uit dezelfde winkel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Jumpman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:26:
[...]

Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept, wilde sowieso wachten met hem te kopen gezien mijn backlog. Maar voor € 19,99 kan ik hem niet laten liggen.
Misschien mis ik iets maar je hebt het toch over GT Sport ? die zie ik alleen maar voor €29,99

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 00:30

Aight!

'A toy robot...'

Wil ik dit weekend voor een PS4 gaan en zag zo een mooie actie voor de PS4 slim + fifa18 (al speel ik geen FIFA) voor €279,-.

Blijkt het dus dat die geen optical out heeft toch? Nu dus opzoek naar een andere goede deal, ik heb nog een oude harman kardon reciever zonder HDMI, dus wilde geluid via optisch doen.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:15
ScrooLoose schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:25:
[...]

Misschien mis ik iets maar je hebt het toch over GT Sport ? die zie ik alleen maar voor €29,99
http://m.bartsmit.com/m20...urismo-sport-plus-edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:48
Aight! schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:29:
Wil ik dit weekend voor een PS4 gaan en zag zo een mooie actie voor de PS4 slim + fifa18 (al speel ik geen FIFA) voor €279,-.

Blijkt het dus dat die geen optical out heeft toch? Nu dus opzoek naar een andere goede deal, ik heb nog een oude harman kardon reciever zonder HDMI, dus wilde geluid via optisch doen.

Iemand nog tips?
Er zijn splitters te koop maar heb er geen ervaring mee. Zou zelf eerder voor een ps4 pro gaan want het prijsverschil tussen een slim en pro is te verwaarlozen als je de splitter meerekent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Iemand nog tips?
Een Pro of een OG PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Iemand nog tips?
Is er geen headphone out of zo? 3,5mm naar tulip of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Pheace schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:39:
[...]

Is er geen headphone out of zo? 3,5mm naar tulip of zo?
Jawel, maar dan heb ik geen digitale audio toch? Dus slechtere kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Aight! schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:46:
[...]

Jawel, maar dan heb ik geen digitale audio toch? Dus slechtere kwaliteit?
Zonder digitale audio kan je ook nooit 5.1 of 7.1 audio eruit toveren mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Enfant! schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:14:
Precies, elke maand wel acties. Lekker nuchter :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Jumpman schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:20:
[modbreak]Zullen we deze TV discussie voortzetten in de daarvoor bestemde fora? :)[/modbreak]

[...]

Goed nieuws! Net de standaard versie verkocht en de Day One editie opgehaald bij Intertoys, al is het alleen maar om de zwarte cover en disc, die ik veel mooier vind. :)
Ha ha heb ik ook gedaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Na veel wikken en wegen toch maar besteld: de ps vr aanbieding van Intertoys!!!

:D

Nú weer even sparen voor Skyrim VR.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Psycho_Mantis schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:57:
[...]

Zonder digitale audio kan je ook nooit 5.1 of 7.1 audio eruit toveren mocht je dat willen.
Ja wil wel 5.1. Zal morgen eens de game mania hier in Breda binnen wandelen, kijken of ze een leuke deal hebben.

Geen zin om vrijdag in de rij te staan haha, hopelijk matsen ze me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Aight! schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:46:
[...]

Ja wil wel 5.1. Zal morgen eens de game mania hier in Breda binnen wandelen, kijken of ze een leuke deal hebben.

Geen zin om vrijdag in de rij te staan haha, hopelijk matsen ze me :)
Afhankelijk van je televisie is optical out met 5.1 ook mogelijk nog een optie. (HDMI naar televisie en dan optical out naar versterker)

[ Voor 6% gewijzigd door Pheace op 22-11-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Pheace schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:54:
[...]

Afhankelijk van je televisie is optical out met 5.1 ook mogelijk nog een optie. (HDMI naar televisie en dan optical out naar versterker)
Zo deed ik het ook voor ik mijn huidige reciever kocht (vorige had geen HDMI, en op die manier had ik voor al mijn bronnen maar 1 optical cable nodig).

[ Voor 13% gewijzigd door Mud.Starrr op 22-11-2017 22:02 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Jumpman
  • Nu online
vhal schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:24:
[...]

Ik heb zojuist mijn GTS bestelling welke ik in de Intertoys heb afgehaald (niet gesealed) even bekeken en er zit een That’s You voucher in. Ws kwam deze disc gewoon uit dezelfde winkel.
Inmiddels heb ik nu een Day One Edition ook met de That's You voucher. :)

• GreatKingRat666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 13:27
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een slechte verbinding tussen de controller en de PS4? Ik heb een PS4 uit 2014 en twee controllers waarvan ik het idee heb dat de verbinding/communicatie met de PS4 soms zwak is. Ik zie regelmatig de kleur van de lightbar rood worden en dan na ~10 seconden geel en dan groen. En dit is te merken bij het spelen, aangezien de input soms "traag" aanvoelt.

Zien jullie regelmatig de lightbar rood worden?

Probleem is dat het niet heel erg duidelijk traag is, het voelt alleen traag. Het is niet dat ik vaak een "verbinding verbroken" melding krijg of dat er niet gereageerd wordt op knoppen input (alhoewel ik dat in het verleden wel gehad heb, en dat heb opgelost door de PS4 op het tv-kastje te zetten waardoor de connectie ("line of sight") directer is)

Ik heb geen apparaten die de verbinding negatief kunnen beïnvloeden en zoals gezegd kunnen de controllers de PS4 direct zien.

Iemand hier ervaring mee? Oplossingen? Contact opnemen met Sony? Wat kost zo'n geintje, met in het achterhoofd houdend dat ik dus niet 100% zeker weet in hoeverre er nou echt een technisch probleem is (maar ik denk het wel)?

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:00
@GreatKingRat666 Al een x controller gereset? Misschien dat het helpt. Verder is dit bij mij geen bekend probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GreatKingRat666 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:55:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een slechte verbinding tussen de controller en de PS4? Ik heb een PS4 uit 2014 en twee controllers waarvan ik het idee heb dat de verbinding/communicatie met de PS4 soms zwak is. Ik zie regelmatig de kleur van de lightbar rood worden en dan na ~10 seconden geel en dan groen. En dit is te merken bij het spelen, aangezien de input soms "traag" aanvoelt
Ik heb in elk geval nog nooit gehoord dat de lightbar dit zou aanduiden. In-game is het het spel zelf dat bepaalt wat de kleur is. Bij welk spel ervaar je het? Je bent toch zeker dat het geen onderdeel van het spel is he? Bvb als je gewond bent dat je slomer voortbeweegt of zoiets?

• GreatKingRat666
BlackBarryNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 02:21:
@GreatKingRat666 Al een x controller gereset? Misschien dat het helpt. Verder is dit bij mij geen bekend probleem.
Ja, dat heb ik wel eens geprobeerd, maar maakte geen verschil.

• GreatKingRat666
Twixie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:12:
[...]

Ik heb in elk geval nog nooit gehoord dat de lightbar dit zou aanduiden. In-game is het het spel zelf dat bepaalt wat de kleur is. Bij welk spel ervaar je het? Je bent toch zeker dat het geen onderdeel van het spel is he? Bvb als je gewond bent dat je slomer voortbeweegt of zoiets?
Misschien dat de kleur soms wel met het spel te maken heeft, maar ik geloof niet altijd.

En nee, de traagheid die ik bedoel heeft niks met het spel te maken. Ik merkte het gisteren in de mp van The Last Of Us, waarbij ik mijn karakter gewoon niet makkelijk in een bepaalde richting kon draaien.

En een tijd geleden heb ik er helemaal last van gehad tijdens Shadow of Mordor, waarbij het bijna onmogelijk was - of in ieder geval erg irritant - om nog normaal te spelen. In dat spel gebruik je een boog en tijdens het indrukken van L2 (richten) was het vaak praktisch onmogelijk om mijn karakter in de gewenste richting te krijgen. Dat spel was ook de reden dat ik de PS4 verplaatst heb, wat wel een verbetering was.

Eerlijkheidshalve heb ik er tijdens het spelen van Dying Light een tijdje terug totaal geen last van gehad :?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
GreatKingRat666 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:13:
[...]

Misschien dat de kleur soms wel met het spel te maken heeft, maar ik geloof niet altijd.

En nee, de traagheid die ik bedoel heeft niks met het spel te maken. Ik merkte het gisteren in de mp van The Last Of Us, waarbij ik mijn karakter gewoon niet makkelijk in een bepaalde richting kon draaien.

En een tijd geleden heb ik er helemaal last van gehad tijdens Shadow of Mordor, waarbij het bijna onmogelijk was - of in ieder geval erg irritant - om nog normaal te spelen. In dat spel gebruik je een boog en tijdens het indrukken van L2 (richten) was het vaak praktisch onmogelijk om mijn karakter in de gewenste richting te krijgen. Dat spel was ook de reden dat ik de PS4 verplaatst heb, wat wel een verbetering was.

Eerlijkheidshalve heb ik er tijdens het spelen van Dying Light een tijdje terug totaal geen last van gehad :?
Hoever zit je met je controller van de ps4 vandaan ?
Had hem pas getest vanuit de keuken en werkte bog steeds perfect. De range is behoorlijk groot volgens mij.
Verder geeft de ps4 controller zover ik weet geen kleuren aan voor bv connectie of batterij enz.
Alleen een spel kan de kleuren aansturen. Anders is hij gewoon de kleur die er standaard aan gelinkt is.
Geloof blauw voor player 1.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Weet iemand toevallig ergens een mooie Black Friday deal voor een witte PSPro?

Zoek me kapot :/

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2017 23:44 ]

• GreatKingRat666
v8power67 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:48:
[...]

Hoever zit je met je controller van de ps4 vandaan ?
Had hem pas getest vanuit de keuken en werkte bog steeds perfect. De range is behoorlijk groot volgens mij.
Verder geeft de ps4 controller zover ik weet geen kleuren aan voor bv connectie of batterij enz.
Alleen een spel kan de kleuren aansturen. Anders is hij gewoon de kleur die er standaard aan gelinkt is.
Geloof blauw voor player 1.
~ 2 meter. Couch gamer pur sang ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ben ik de enige die in BF deals is geinteresseerd op de PS3 ?

aantal heerlijke deals:

Mass effect trilogy: 8,74
god of war collection: 5,99
god of war collection volume 2: 5,99

en meer

https://store.playstation...YPS3/1?emcid=pa-st-111284

[ Voor 23% gewijzigd door Farabi op 23-11-2017 11:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
*snip* De zwartepietendiscussie zit je diep? Dit soort reacties voegt niets toe. Als een post je niet bevalt, mag je daar een TR voor aanmaken.

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2017 23:24 ]

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:48:
Weet iemand toevallig ergens een mooie Black Roetveeg Friday deal voor een witte PSPro?

Zoek me kapot :/
De BF deals vallen voor de PS4 Pro tegen en de deals zijn gericht op de PS4 Slim.

Maar misschien komt er nog een mooie deal deze BF.

• Segafreak83
  • Laatst online: 12-12-2024
Het is anders knap vervelend dat veel deals of morgen pas te zien / beschikbaar zijn of sommige zijn zelfs al uitverkocht 8)7.

[ Voor 32% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2017 23:24 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Recent Hidden Agenda, Knowledge is Power, Singstar Celebrations en That's You! besteld, komen ze met een disc waar ze alle vier op staan. 8)7

Geduld is een schone zaak :| . Leuk voor de kastvulling iig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
*Diepe zucht* |:(

[ Voor 45% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2017 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:42

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik wil alleen maar een goede BF deal zien voor een stuurtje, Thrustmaster T150 PRO - Logitech G29 - Thrustmaster T300 GT.

https://untappd.com/user/OzzBier

• bvbal79
Segafreak83 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:17:
[...]

Het is anders knap vervelend dat veel deals of morgen pas te zien / beschikbaar zijn of sommige zijn zelfs al uitverkocht 8)7.
Je moet ook wel inderdaad geluk hebben. Ik kon vanochtend nog een PS4 Pro met FIFA18 voor 338,- bemachtigen, 2 uur later uitverkocht inderdaad.

• bvbal79
OzzieMann schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:19:
Ik wil alleen maar een goede BF deal zien voor een stuurtje, Thrustmaster T150 PRO - Logitech G29 - Thrustmaster T300 GT.
Logitech G29 was gisteren 209,- bij amazon, nu helaas ook weer uitverkocht

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Why so serious? :>

@poor Leno
Goedkoper dan 379 (Destiny2 bundel) zie ik 'm niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2017 23:24 ]

dvdkiwi schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:21:
[...]

Why so serious? :>

@poor Leno
Goedkoper dan 379 (Destiny2 bundel) zie ik 'm niet.
Thnx maar die link is naar de zwarte?

En de losse witte komt pas 30-11 uit :/ (zonder game, ook 379,-)
O chips, niet eens gezien dat het niet de witte was. Excuus :D
De witte bundel zie ik ook niet meer...

Pagina: 1 ... 29 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)