Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:11:
[...]
Of zoals Wikipedia het verwoordt : "PlayStation Plus, abbreviated to PS Plus, is a paid-for PlayStation Network subscription service that provides users with access to premium features. These extras include early access to upcoming games, beta trials, regular store discounts, and the ability to have system software updates and game patches download automatically to the console. As part of the subscription, members are given six games every month—typically two for each platform—and 10 GB of internet storage space for up to 1,000 saved game files. PlayStation 4 online multiplayer requires a subscription to PlayStation Plus.\[31] Users may choose a monthly, three-month or annual subscription.\[32]"
Veel duidelijker dan dit wordt het niet :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dammit.
My bad ;)

Daarom zei ik al: "ik geloof het ook niet" :P

[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 14-11-2017 19:36 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Recon24 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:40:
[...]

Sorry maar ik denk toch echt dat je dingen door elkaar haalt. Het is bekend dat devs zelf supersampeling moeten bouwen voor oudere games. De PS4 Pro heeft geen “system wide supersampeling”, zoals de One X. Dit kan veranderen maar tot die tijd moet bij iedere patch voor zowel nieuwe als oude games supersampeling worden toegevoegd. Boost-modus is wel een system-wide solution die zorgt voor betere fps in oudere games, hier en daar kleine grafische aanpassingen zoals betere AF, of textures die sneller inladen. Nu is het dus supersampeling waar vraag naar is om dit standaard in het OS in te bouwen.

https://www.google.nl/amp...owing-disappointment/amp/
Eh nee, sorry, ik haal echt helemaal niks door elkaar, de SDK bij de PS4 zorgt er automatisch voor dat een framebuffer die te groot is voor de aangesloten tv gedownscaled wordt naar de native resolution van de tv. Dat is niets meer en niets minder dan wat supersampling is, downscalen.

En zoals ik al bewezen heb met mijn bron zit dat al in de SDK van de PS4....

Wat jij zegt is niet gebaseerd op feiten en zijn pure aannames. De link die je geeft bewijst niets namelijk omdat de schrijver ook aangeeft 'umknown reason's terwijl ik een reden opgeeft waarom dat kan/kon gebeuren...

Het probleem zit 'm wel in dat oude SDK (en devkits) het nog niet hadden, dus moesten devs wel iets handmatig in de code toevoegen, als die games uitgebracht zijn zonder hercompilatie met nieuwe SDK EN men heeft niet het stukje code er uit gehaald wat handmatig iets doet dan zal er weinig veranderen voor die game....

En als een dev er voor had gekomen om dan maar op 1080p te renderen en de code blijft ongewijzigd dan zal er geen SS gedaan worden. Als een dev op de Xbox ook zoiets als dat doet Is er ook geen auto SS aldaar.

Kortom, erg goede marketing en PR van MS om veel mensen te laten denken dat ze iets anders doen....

[ Voor 10% gewijzigd door Aenea op 14-11-2017 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Aenea schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:46:
[...]

Eh nee, sorry, ik haal echt helemaal niks door elkaar, de SDK bij de PS4 zorgt er automatisch voor dat een framebuffer die te groot is voor de aangesloten tv gedownscaled wordt naar de native resolution van de tv. Dat is niets meer en niets minder dan wat supersampling is, downscalen.

En zoals ik al bewezen heb met mijn bron zit dat al in de SDK van de PS4....

Wat jij zegt is niet gebaseerd op feiten en zijn pure aannames. De link die je geeft bewijst niets namelijk omdat de schrijver ook aangeeft 'umknown reason's terwijl ik een reden opgeeft waarom dat kan/kon gebeuren...

Het probleem zit 'm wel in dat oude SDK (en devkits) het nog niet hadden, dus moesten devs wel iets handmatig in de code toevoegen, als die games uitgebracht zijn zonder hercompilatie met nieuwe SDK EN men heeft niet het stukje code er uit gehaald wat handmatig iets doet dan zal er weinig veranderen voor die game....

En als een dev er voor had gekomen om dan maar op 1080p te renderen en de code blijft ongewijzigd dan zal er geen SS gedaan worden. Als een dev op de Xbox ook zoiets als dat doet Is er ook geen auto SS aldaar.

Kortom, erg goede marketing en PR van MS om veel mensen te laten denken dat ze iets anders doen....
Hier gaat het om:

- http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1332105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Ik weet precies waar het om gaat maar wederom bewijst je link helemaal niets. Het is geschreven door iemand die net als jij denkt dat het nog niet automatisch gebeurd terwijl dat wel al het geval is...

Wat hij verder beschrijft Is een truc om games die het ZELF fout doen dan maar te gaan forceren en kan er voor zorgen dat games ook nooit meer andere opties voor HDTV gebruikers zal laten zien wat dus iets Is wat je.ook niet wilt.

[ Voor 22% gewijzigd door Aenea op 14-11-2017 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Wat ik vreemd vind is dat de ps4 pro zogezegd ook system wide supersampling doet tegenwoordig zoals de One X maar ik hoor bitter weinig de woorden supersampled image op digitalfoundry als ze over een ps4 pro versie spreken van een spel.

Enige ''steenharde'' bewijs is die screenshot van die SDK maar als ik op google zoek of de ps4 pro systemwide supersampling heeft vind ik alleen maar topics en articles die zeggen dat ps4 pro dit ook moet krijgen van Sony sinds de One X het ook heeft, maar nergens enig bewijs dat dit ook effectief zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:44:
Wat ik vreemd vind is dat de ps4 pro zogezegd ook system wide supersampling doet tegenwoordig zoals de One X maar ik hoor bitter weinig de woorden supersampled image op digitalfoundry als ze over een ps4 pro versie spreken van een spel.

Enige ''steenharde'' bewijs is die screenshot van die SDK maar als ik op google zoek of de ps4 pro systemwide supersampling heeft vind ik alleen maar topics en articles die zeggen dat ps4 pro dit ook moet krijgen van Sony sinds de One X het ook heeft, maar nergens enig bewijs dat dit ook effectief zo is.
ik zie het in elk geval wel aan de games. Geen aliasing artifacts meer! _/-\o_ Ook bij Origins die ik nu aan het spelen ben :)

EDIT
iemand hier ooit al van gehoord?? Ik niet in elk geval

Is nu dus uit :9

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 14-11-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:50:
[...]

ik zie het in elk geval wel aan de games. Geen aliasing artifacts meer! _/-\o_ Ook bij Origins die ik nu aan het spelen ben :)

EDIT

[video]

Geen aliasing effects kan je ook hebben als het spel gewoon al een deftige AA/AF heeft, je voorbeeld bewijst niet dat ALLE ps4 games die >1080p draaien op de pro systembased supersampling krijgen.

Dat spel is zowat een klassieker op PS1, maar toen was het wel simpeler want het was gewoon racen en terwijl knokken met iemand langs je, nu schijnt er een open world en een hoop quests in te zitten dus geen idee hoe dat gaat uitdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Aenea schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:31:
[...]

Ik weet precies waar het om gaat maar wederom bewijst je link helemaal niets. Het is geschreven door iemand die net als jij denkt dat het nog niet automatisch gebeurd terwijl dat wel al het geval is...

Wat hij verder beschrijft Is een truc om games die het ZELF fout doen dan maar te gaan forceren en kan er voor zorgen dat games ook nooit meer andere opties voor HDTV gebruikers zal laten zien wat dus iets Is wat je.ook niet wilt.
Je link is niets meer dan een gelekte screenshot van een presentatie of documentatie over dowscaling en hoe devs ermee omgaan. Nergens maar dan ook nergens is er ooit een bericht geweest dat de Pro dit automatisch doet bij nieuwe games. Games met een 4K output worden ook niet automatisch door de PS4 gesupersampled. Dat is namelijk waar het om gaat en oude games moeten daar sowieso voor worden aangepast. Er zijn meer berichten te vinden die zich afvragen waarom het er niet is, zelfs artikelen, dan die ene screensshot van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Recon24 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:03:
[...]

Je link is niets meer dan een gelekte screenshot van een presentatie of documentatie over dowscaling en hoe devs ermee omgaan. Nergens maar dan ook nergens is er ooit een bericht geweest dat de Pro dit automatisch doet bij nieuwe games. Games met een 4K output worden ook niet automatisch door de PS4 gesupersampled. Dat is namelijk waar het om gaat en oude games moeten daar sowieso voor worden aangepast. Er zijn meer berichten te vinden die zich afvragen waarom het er niet is, zelfs artikelen, dan die ene screensshot van je.
Jij neemt wederom aan dat de Pro het dus niet doet terwijl ik je een deel van iets officieel van Sony laat zien. Sony praat er verder gewoon niet over wat jammer Is maar het zit er wel in
Doordat enkele oudere games het niet deden en dus, voor mij overduidelijk een oudere SDK gebruikten, zijn velen net als jij gaan denken dat het er niet in zit. En daar zijn ook mensen bij geweest die daar dan over schreven. Al die artikelen bewijzen verder niets, nouja, bewijst dat MS beter is met marketing en dingen gewoon onder de aandacht brengt wat Sony ook best had mogen doen.

Recente games doen het dus gewoon wel netjes,gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Aenea schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:29:
[...]

Jij neemt wederom aan dat de Pro het dus niet doet terwijl ik je een deel van iets officieel van Sony laat zien. Sony praat er verder gewoon niet over wat jammer Is maar het zit er wel in
Doordat enkele oudere games het niet deden en dus, voor mij overduidelijk een oudere SDK gebruikten, zijn velen net als jij gaan denken dat het er niet in zit. En daar zijn ook mensen bij geweest die daar dan over schreven. Al die artikelen bewijzen verder niets, nouja, bewijst dat MS beter is met marketing en dingen gewoon onder de aandacht brengt wat Sony ook best had mogen doen.

Recente games doen het dus gewoon wel netjes,gelukkig!
Ik zie er anders niets van, behalve bij games die een patch hiervoor hebben gehad.
Volgens mij super sampled hij allen games die standaard in 4k gerenderd kunnen worden als je er geen 4k tv aan hebt hangen, maar thats it.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:50:
[...]

EDIT

[video]

Afblijven, dit wordt een mega flop. Road Rash zoals het nooit bedoeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:39:
[...]
Afblijven, dit wordt een mega flop. Road Rash zoals het nooit bedoeld was.
Ik had ook niet de intentie om er aan te komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:42:
[...]

Ik had ook niet de intentie om er aan te komen 8)
Je :9 leek op wat anders te doelen maar OK, goed om te lezen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store’s ‘Games under €10’ discounts start today. Grab hefty savings on Battelfield 4, Tomb Raider, Metal Gear Solid V, more:

https://blog.eu.playstati...-start-today/#sf169337783

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOopJasWAAANrEU.jpg

Voor de mensen die een paar classics gemist hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:13
Mud.Starrr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:38:
[...]

Ik zie er anders niets van, behalve bij games die een patch hiervoor hebben gehad.
Volgens mij super sampled hij allen games die standaard in 4k gerenderd kunnen worden als je er geen 4k tv aan hebt hangen, maar thats it.
Volgens mij benoem je nu letterlijk wat supersampling is hahaa.
Het kan alleen werken als het een hogere resolutie heeft dan 1080p, en alleen naar een 1080p tv.
En logisch dat het alleen werkt op games die gepatched zijn, anders zijn het gewoon ps4 games met een 1080p target render resolutie.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
Mud.Starrr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:38:
[...]

Supersampling is downscalen van een image die re groot is voor het output device dus wat jij beschrijft is precies wat het doet, ook op de One X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-09 10:04
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 06:27:
PlayStation Store’s ‘Games under €10’ discounts start today. Grab hefty savings on Battelfield 4, Tomb Raider, Metal Gear Solid V, more:

[afbeelding]

Dank, ik ga gelijk even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ff een vraagje: dat 'microtransactie' gedoe is alleen in het online gedeelte van games en niet aan de Singeplayer kant toch ? de nieuwe stars wars bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
lennox-06 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:58:
ff een vraagje: dat 'microtransactie' gedoe is alleen in het online gedeelte van games en niet aan de Singeplayer kant toch ? de nieuwe stars wars bijv.
Zoals Bram zegt: soms wel en soms niet, maar over het algemeen ben ik nog geen game tegengekomen waar het ook pure noodzaak is. Ja het helpt je iets, maar maakt nergens een significant verschil. Vooralsnog tellen skills gewoon mee en kan het je alleen wat tijd schelen.

Maar zelfs Battlefield Bad Company had destijds microtransacties om alles te unlocken en nu verpakken ze het gewoon wat anders.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:55:
[...]

Zoals Bram zegt: soms wel en soms niet, maar over het algemeen ben ik nog geen game tegengekomen waar het ook pure noodzaak is. Ja het helpt je iets, maar maakt nergens een significant verschil. Vooralsnog tellen skills gewoon mee en kan het je alleen wat tijd schelen.

Maar zelfs Battlefield Bad Company had destijds microtransacties om alles te unlocken en nu verpakken ze het gewoon wat anders.
ik speel nooit online, alleen SP. Wilde weten of ik erop word benadeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
lennox-06 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:57:
[...]

ik speel nooit online, alleen SP. Wilde weten of ik erop wordt benadeeld.
SP en coop zijn prima te spelen en hebben geen microtransacties. Momenteel ging het vooral om Shadow of War en NFS, maar ook een Assassins Creed Origins heeft het, maar in geen van allen is het echt nodig en onmogelijk zonder.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

Hmm niets voor mij er tussen van wat ik nog niet had. Ik hoop dat we met blackfriday wat killer deals van nieuwere games gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:54:
Aardig TV'tje bij iBOOD? 49 inch 4K HDR (wel 8-bit, volgens mij) voor € 599,-.
Veel te klein joh :P.
Heb zelf een 48" FullHD, en die is toch wel vaak te klein voor games vanop 3m afstand. In sommige games kan ik de kleine lettertjes totaal niet lezen vanop die afstand... Schuif dan altijd de zetel dichterbij :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Aenea schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:46:
[...]

Supersampling is downscalen van een image die re groot is voor het output device dus wat jij beschrijft is precies wat het doet, ook op de One X!
Het feit dat er zoveel onduidelijkheid is in topics en zelfs artikelen zegt wel iets over de verschillen namelijk en dat er wel degelijk iets aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:29:
[...]

Heb zelf een 48" FullHD, en die is toch wel vaak te klein voor games vanop 3m afstand. In sommige games kan ik de kleine lettertjes totaal niet lezen vanop die afstand... Schuif dan altijd de zetel dichterbij :P.
Eens. Ik wil ook het liefst naar 65 inch. Ik heb een Lamsac die ik voor de TV zet als ik er echt ff goed voor wil gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
[...]

Te kleine lettertjes??? welke game is dat dan :-) Ik zit op een 39"Full HD op 3,5 meter en heb nergens last van.

Pearle? Hans anders? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:38:
[...]
Te kleine lettertjes??? welke game is dat dan :-) Ik zit op een 39"Full HD op 3,5 meter en heb nergens last van.
De eerste waar ik zo direct op kom is PvZ:GW2 die ik dit weekend met mijn zoontje speelde in split screen. Zelfs niet in split screen zijn de teksten daar toch behoorlijk klein. Met SW:BF had ik ook dat ik de teksten niet normaal kon lezen vanop 3m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm dat is vreemd, ik zie opeens dat ik thief (de ps4 versie( in mijn bibliotheek heb staan, terwijl ik de game nooit heb gekocht. Volgens mij heb ik alleen een keer de trial gespeeld. Kan mij ook niet herinneren dat de ps4 bij ps plus zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ps3 versie wel, wellicht cross-buy gegaan?
Of het is de trial versie die je gratis kunt downloaden en vervolgens moet betalen voor de volledige game.

[ Voor 54% gewijzigd door dutchgio op 15-11-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:46:
De ps3 versie wel, wellicht cross-buy gegaan?
Of het is de trial versie die je gratis kunt downloaden en vervolgens moet betalen voor de volledige game.
Zou kunnen, maakt ook niet zoveel uit, volgens mij is het namelijk toch een zaad game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een beetje auti als het neerkomt op zaken bijhouden en heb dus een enorme Excel met al mijn PS3 en PS4 games, en ik heb in elk geval ook enkel de PS3 versie van Thief.
Met cross-buy is het wél zo dat als de game voor een ander platform later uitkomt, je ineens die game ook gratis kan kopen én zelfs dat die dan niet aan je PS+ vasthangt, maw je hebt geen einddatum. Maar in dat geval moet je wel nog altijd zelf de game expliciet aankopen.
Ik heb in elk geval nog nooit geweten dat een game zomaar vanzelf in mijn library terecht kwam.

EDIT: zo te zien is Thief ook helemaal niet cross-buy. Als ik naar de store ga, kost die me €6 terwijl ik wel de PS3 versie al heb. Volgens mij heb je die gewoon eens in een zatte bui gekocht via een missclick of zo O-) .

EDIT2: of gewoon wat Dutchio zegt, dat wat je in je library ziet gewoon de trial versie is. Want trials blijven ook gewoon in je library, en aangezien je zegt dat je al eens de trial gespeeld hebt, moet die trial daar wel tussen staan.

[ Voor 30% gewijzigd door Twixie op 15-11-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook fijn, probeer ik until dawn rush of blood in m'n bibliotheek te zetten op m'n laptop, begint heel de store hem te flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:43:
hmm dat is vreemd, ik zie opeens dat ik thief (de ps4 versie( in mijn bibliotheek heb staan, terwijl ik de game nooit heb gekocht. Volgens mij heb ik alleen een keer de trial gespeeld. Kan mij ook niet herinneren dat de ps4 bij ps plus zat.
ik heb dit precies met rotr 20th anniversary nu. heb een keer de demo gedwonload, maar bij 'deal van de week zie ik hem als 'gekocht' staan. dit zal toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:00:
[...]

ik heb dit precies met rotr 20th anniversary nu. heb een keer de demo gedwonload, maar bij 'deal van de week zie ik hem als 'gekocht' staan. dit zal toch niet ?
Ja ik drukte op naar mijn ps4 downloaden, maar volgens mij gebeurd er verder ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:00:
[...]

Ja ik drukte op naar mijn ps4 downloaden, maar volgens mij gebeurd er verder ook niks.
ik denk als ik hem download, dat ik gewoon de demo versie krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Nou er zijn echt zat games waarvan ik vind dat de letters te klein zijn. Net als dat ik bij bijvoorbeeld Wolfenstein 2 weer vind dat de guns veel te groot in beeld zijn, helemaal tijdens ADS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yolo, ik heb ook maar eens kh2.8 besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ter kennisgeving: Prey op de PS4 is momenteel maar 14,99 bij de Intertoys :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
[...]

[...]

Ik game zelf op een 48 Inch maar bij bv Horizon Zero Dawn vind ik de lettertjes veel te klein.
Ik kan ze met moeite lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:23:
ooooooh! Aanrader! Echt een dik vette game. En heeft na een patch inmiddels ook een Pro patch (ik heb nog zonder gespeeld). Mss wel beste game van afgelopen jaar voor mij! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01

[afbeelding]

Top. Iemand enig idee of Jack & Daxter een toffe game is?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:44:
[...]

ooooooh! Aanrader! Echt een dik vette game. En heeft na een patch inmiddels ook een Pro patch (ik heb nog zonder gespeeld). Mss wel beste game van afgelopen jaar voor mij! _/-\o_
Had de game geen besturingsissues? Of was dat op de pc?
Zal vanavond even wat reviews bekijken. Mooi prijsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:58:
[...]

Ik heb hem ongepatched uitgespeeld en buiten wat minor glitches en wat texture pop verder weinig last gehad van dingen. Game is echt sfeelvol en heerlijke spaceship exploring stealth sandbox game! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:58:
[...]

De demo wel ja. Besturing vond ik echt niet te doen. Alsof je 3 seconden input lag had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:13:
[...]

Als je van een matige besturing en PS2 graphics houdt wel.
Mja er zijn meer games die de tand tes tijds niet goed doorstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

v8power67 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:32:
[...]

Volgens mij benoem je nu letterlijk wat supersampling is hahaa.
Het kan alleen werken als het een hogere resolutie heeft dan 1080p, en alleen naar een 1080p tv.
En logisch dat het alleen werkt op games die gepatched zijn, anders zijn het gewoon ps4 games met een 1080p target render resolutie.
Ja dat snap ik, maar wat ik begrijp is dat de Xbox1X ook oudere (HD) games naar 4k-supersampling omzet.
Games die dus normaal (op een normale X1) in 720/1080P gerenderd worden. En dat ze dat zelfs toepassen op bepaalde Xbox 360 titels.
Dat doet de PS4 in ieder geval niet, die past alleen supersampling toe op games die sowieso al in 4K zijn (wat ik dus al zei), en niet bij games die alleen in 1080P zijn uitgekomen, en geen 4k patch hebben gehad.

Nu kan het ook dat ik dat verkeerd heb begrepen, ik heb er even snel doorheen gelezen wat die X doet, maar aangezien ik verder niet veel met Xbox heb, heb ik mij er niet in verdiept.

Edit:
bram1984 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:31:
[...]
Eens. Ik wil ook het liefst naar 65 inch. Ik heb een Lamsac die ik voor de TV zet als ik er echt ff goed voor wil gaan zitten.
Ik vind 65" al te klein (om head shots op afstand te maken, ik zie die hoofdjes niet goed), en ga soms dichterbij zitten. Toegegeven, ik zit dan ook op 5,5 meter van mijn TV vandaan, op 3m is het ook veel indrukwekkender, zeker met games in 4k en HDR. En OLED maakt het af natuurlijk _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Mud.Starrr op 15-11-2017 14:00 . Reden: Quote toegevoegd ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Recon24 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:31:
[...]

Het feit dat er zoveel onduidelijkheid is in topics en zelfs artikelen zegt wel iets over de verschillen namelijk en dat er wel degelijk iets aan de hand is.
Als 100en mensen denken dat er iets is en er over schrijven hoeft dat niet te betekenen dat er ook echt iets is natuurlijk. Is gewoon jammer dat het niet gelijk in de oudere SDK's zat anders had de verwarring nooit ontstaan...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
Mud.Starrr schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:52:
[...]

Ja dat snap ik, maar wat ik begrijp is dat de Xbox1X ook oudere (HD) games naar 4k-supersampling omzet.
Games die dus normaal (op een normale X1) in 720/1080P gerenderd worden. En dat ze dat zelfs toepassen op bepaalde Xbox 360 titels.
Dat doet de PS4 in ieder geval niet, die past alleen supersampling toe op games die sowieso al in 4K zijn (wat ik dus al zei), en niet bij games die alleen in 1080P zijn uitgekomen, en geen 4k patch hebben gehad.

Nu kan het ook dat ik dat verkeerd heb begrepen, ik heb er even snel doorheen gelezen wat die X doet, maar aangezien ik verder niet veel met Xbox heb, heb ik mij er niet in verdiept.

Edit:

[...]

Ik vind 65" al te klein (om head shots op afstand te maken, ik zie die hoofdjes niet goed), en ga soms dichterbij zitten. Toegegeven, ik zit dan ook op 5,5 meter van mijn TV vandaan, op 3m is het ook veel indrukwekkender, zeker met games in 4k en HDR. En OLED maakt het af natuurlijk _/-\o_
X1x doet alleen maar downsampling als een game een patch heeft gehad. Anders draaien x360 en originele xbox games en ook oudere x1 spellen gewoon hun native resolutie.
Die patches zijn ook maar voor een paar games(x360 en og xbox).
Dit gebeurt dus niet automagisch. Wel draaien oudere x1 spellen net als op de ps4 pro met oudere ps4 spellen beter. En als ze een dynamische resolutie hebben pakken ze vaak hoogste waarde.
Dus nee er is niks bijzonder verder wat speciaal is op de x1x vs ps4 pro. Alles moet gewoon nog gepatched worden voor support, net als op de ps4 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Laat Sony eerst maar eens dit hele verhaal uitleggen wat de PS4 Pro wel en niet doet in zijn huidige staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:36
@Recon24 ik snap je post niet. V8 lijkt me vrij duidelijk toch? Er zaten hier gewoon een aantal mensen met een verkeerd idee wat de techniek eigenlijk doet. Lijkt me nu verhelderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
giantgiantus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:34:
@Recon24 ik snap je post niet. V8 lijkt me vrij duidelijk toch? Er zaten hier gewoon een aantal mensen met een verkeerd idee wat de techniek eigenlijk doet. Lijkt me nu verhelderd.
Het is niet een aantal mensen. Het hele probleem speelt zich nog steeds over de hele wereld. Probleem alleen hier is dat men doet alsof er alleen hier in dit topic "verwarring" over is.

Overigens ben ik nog steeds sceptisch over de huidige implementatie namelijk.
Even if games aren’t Xbox One X Enhanced, Microsoft is promising that some older titles should still run better regardless. You should get better texture quality, improved framerates and resolutions, depending on how the game was built.
Bij PS4 Pro boost modus, veranderd er namelijk niks aan de "texture quality", en zelfs ook niet de resolutie als een game op een dynamische resolutie draait.

Uiteindelijk ben ik verder blij dat de One X uit is, want dit zorgt er alleen maar voor dat we veel verbeteringen gaan zien in een volgende console, maar misschien zelfs nog in de huidige PS4 Pro.

[ Voor 35% gewijzigd door Recon24 op 15-11-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:34:
Recon staat aan de andere kant van de techniek.... Hij gaat dus uit van het verkeerde andere idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
ralph075 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:50:
[...]

Recon staat aan de andere kant van de techniek.... Hij gaat dus uit van het verkeerde andere idee ;)
Ik heb het zelf al uitgelegd hoe het in elkaar zit een aantal posts terug. Het ging alleen om het verschil tussen One X en Pro qua implementatie ervan.

Edit: Dit was het origineel bericht waarop ik op doelde:
Originally Posted by Digital Foundry

With some PS4 Pro titles, we've been vocal in our criticisms of game modes locked to specific display types. If a title has a high resolution mode, 1080p display users should get super-sampling - something that doesn't always happen, even on Sony first party games. Part of Microsoft's commitment to the 1080p user is that super-sampling just happens out of the box - if a Scorpio title runs at a higher rendering resolution, it must downsample for full HD screens. Similarly, in-game frame-rates must be the same or faster than standard Xbox One titles. Hopefully we'll actually see smoother performance. [UPDATE: We've updated this paragraph to clarify that downsampling happens at a system level, it's not a requirement for the developer to implement it.]

At the hardware level, Microsoft is confident in the quality of the scaler built into Scorpio's display processor. It's enhanced over the Xbox One S equivalent to "handle the bandwidth and quality requirements of 4K", using a high quality six-tap vertical and horizontal Lanczos filter. Compared to a native 1080p output on Xbox One, super-sampling is a great feature to have: anti-aliasing quality is second to none, the same texture filtering quality improves with more resolution (for a given screen area, the texture is sampled more) and art is richer owing to the use of more highly detailed texture assets.

Microsoft's insistence on 1080p supersampling is actually more inclusive than it sounds, and it's good news for users of all screens. There have been instances of PS4 Pro games with higher performance 1080p modes only accessible if the front-end is set to a full HD output - No Man's Sky and The Last Guardian are two examples of this. If your Pro's set to 4K instead, you might never even know that an alternative, higher performing mode exists. With Scorpio, all game modes - resolution, performance or otherwise - must be available to all users regardless of the display the console is attached to. This philosophy reflects a long-held Digital Foundry view, and hopefully PS4 Pro titles will also follow suit.

[ Voor 74% gewijzigd door Recon24 op 15-11-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 20:04
Misschien lichtjes offtopic, ik heb na vertraging mijn assassins creed origin gekregen, dit is de collector edition en zou season pass moeten hebben echter vind ik deze code nergens.. ook niet in mijn emailbox zoals het ging bij de vorige games.. iemand een idee waar ik moet kijken

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Recon24 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:37:
[...]

Het is niet een aantal mensen. Het hele probleem speelt zich nog steeds over de hele wereld. Probleem alleen hier is dat men doet alsof er alleen hier in dit topic "verwarring" over is.

Overigens ben ik nog steeds sceptisch over de huidige implementatie namelijk.

[...]

Bij PS4 Pro boost modus, veranderd er namelijk niks aan de "texture quality", en zelfs ook niet de resolutie als een game op een dynamische resolutie draait.

Uiteindelijk ben ik verder blij dat de One X uit is, want dit zorgt er alleen maar voor dat we veel verbeteringen gaan zien in een volgende console, maar misschien zelfs nog in de huidige PS4 Pro.
Heb je een bron voor de dynamische resoluties die niet veranderen ?
Tenzij een ps4 game al constant op of rond de max resolutie zit, zal de boost modus van ps4 pro niet veel veranderen nee.
Maar dat is met de x1x exact zelfde. Hij kan niet hoger dan de maximale ingestelde dynamische resolutie.
Dat er omdat de x1 wat lagere resoluties had vergeleken met ps4 dus grotere verschillen te halen zijn bij x1 spellen op de x1x, tja dat kan inderdaad.
Zouden ze geen maximale resolutie instellen dan zou de ps4 pro en zeker de x1x veel hoget kunnen gaan in boost mode. Maar ja dat is niet zo. Dus ja vandaar de patches die dit dus vaak wel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:55
Icekiller2k6 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:52:
Misschien lichtjes offtopic, ik heb na vertraging mijn assassins creed origin gekregen, dit is de collector edition en zou season pass moeten hebben echter vind ik deze code nergens.. ook niet in mijn emailbox zoals het ging bij de vorige games.. iemand een idee waar ik moet kijken
Welke edition heb je precies? God's Collector of Dawn Collector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Recon24 Ik heb niet zoveel in-depth verstand van het onderwerp, maar ik vind het een vreemd verhaal dat de textures ineens beter worden. Of bedoelen ze daar alleen scherper mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 23:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Same, enige wat ik me voor kan stellen is dat de anatrophic filtering beter kan zijn, maar echt de kwaliteit van de textures? dat lijkt me eigenlijk niet

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 20:04
@Ari Gold Dawn of the creed

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:03:
@Recon24 Ik heb niet zoveel in-depth verstand van het onderwerp, maar ik vind het een vreemd verhaal dat de textures ineens beter worden. Of bedoelen ze daar alleen scherper mee?
Ja ze hebben af x16 geforceerd staan.
Maar aparte is dit werkt alleen op niet gepatchde spellen. En veel wel gepatchde spellen hadden dan weer een lagere eigen waarde ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
bram1984 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:03:
Scherper is idd beter, het worden niet opeens high res textures natuurlijk. Maarja het zal voor de rest wel. Hopelijk horen we er nog eens iets over of doet een DF, NXGamer etc een keer een video over nu beide console toch tegenover elkaar staan in het veld.

Edit: Het geforceerde supersampeling zit bij de One X in de hardware gebakken namelijk, vandaar dat dit direct werkt en bij de PS4 Pro bij sommige games gewoon niet. Nu kan dit een bug zijn geweest in de eerdere SDK's natuurlijk maar we kunnen ieder geval stellen dat Microsoft deze implementatie wel goed heeft aangepakt vanuit de hardware (wat ook een stuk efficiënter is), want dit ontlast ook weer CPU/GPU resources.

[ Voor 27% gewijzigd door Recon24 op 15-11-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24
BlackEyedAngel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:23:
Ik zag het. Meteen op mijn verlanglijstje voor de sint/kerstman/verjaardag gezet :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

Vrijdag schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:36:
[...]

Ik zag het. Meteen op mijn verlanglijstje voor de sint/kerstman/verjaardag gezet :9
Mogen ze hem wel snel kopen. Is natuurlijk binnen no time weg.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lol _/-\o_ ;) _O-

Afbeeldingslocatie: https://cdn.skoften.net/images/64484/picdump_1239_4.gif

EDIT
Nieuwe beelden FC5. Erg veel zin in deze game!

[ Voor 34% gewijzigd door -SaveMe- op 15-11-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:36
InF.Inc schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:57:
[...]

Mogen ze hem wel snel kopen. Is natuurlijk binnen no time weg.
In de lokale shop lagen er wel 10 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al dat gehaat op star wars battlefront 2 betekend in ieder geval dat ik de game over een paar maanden voor een mooi prijsje kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:16:
Al dat gehaat op star wars battlefront 2 betekend in ieder geval dat ik de game over een paar maanden voor een mooi prijsje kan scoren.
Voor een paar euro wil ik ook de singleplayer campaign wel eens doorlopen :) :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vorige week met Frozen Wilds begonnen terwijl ik midden in Wolfenstein 2 zat en never looked back. Ik ben weer helemaal hooked aan de verslavende gameplay en toffe wereld.

Toch wel met afstand mijn GOTY.

@-SaveMe- Veel meer is een campaign van 4 uur lang ook niet waard, wat mij betreft.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 16-11-2017 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 21:03
heel veel games voor onder de 10 euro:

https://store.playstation...RE-MSF75508-GMESUND2017/1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:19:
Nieuwe beelden FC5. Erg veel zin in deze game!

[video]
Jaaa!!! Staat al een half jaar in preorder; laat maar komen.
Alhoewel, ik heb AC Origins nog lang niet uit (35 uur onderweg, 40% game completion), dus laat maar even wachten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 16-11-2017 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt, waarom zit vissen erin? Dat is IRL al een van de meest saaie bezigheden die ik ken, laat staan in een game. Echt zo een nutteloze activiteit die de game geen moment beter of leuker maakt en waarvan niemand het had gemist als het er niet in zat. Daar ga ik echt met een hele grote boog omheen lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:34:
Echt, waarom zit vissen erin? Dat is IRL al een van de meest saaie bezigheden die ik ken, laat staan in een game. Echt zo een nutteloze activiteit die de game geen moment beter of leuker maakt en waarvan niemand het had gemist als het er niet in zat. Daar ga ik echt met een hele grote boog omheen lopen.
Die boog kun je waarschijnlijk ook wel gebruiken voor het vissen ;)

Maar idd, iedereen zat zich te verbazen over de graphics en ik zat maar te denken "wat als je nou verplicht wordt om veel te vissen :/ " :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:34:
Zeker nooit in je leven op Meerval, Barracuda, Blauwe Merlijn, Tonijn of Haai gevist? ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Martinspire
Jumpman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:41:
[...]

Zeker nooit in je leven op Meerval, Barracuda, Blauwe Merlijn, Tonijn of Haai gevist? ;)
Ik ook niet en kan zeggen dat ik niks gemist heb. Voor sommige mensen is het gewoon niks aan. Ook aan kamperen heb ik een broertje dood (zowel in games als IRL)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Martinspire schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:42:
[...]

Ik ook niet en kan zeggen dat ik niks gemist heb. Voor sommige mensen is het gewoon niks aan. Ook aan kamperen heb ik een broertje dood (zowel in games als IRL)
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:43:
[...]

Voor zover ik zie zit dat alles niet in de game. :+
Haha, jullie happen wel beter dan de gemiddelde vis. ;)

Ik vind het wel weer mooi zo'n game die een vakantiesfeertje heeft en wat voort kabbelt.

[ Voor 62% gewijzigd door Jumpman op 16-11-2017 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zei iemand vissen?

*Kiwi denkt terug aan de vele uren langs de waterkant in FF XV :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:46:
[...]

[...]

Haha, jullie happen wel beter dan de gemiddelde vis. ;)

Ik vind het wel weer mooi zo'n game die een vakantiesfeertje heeft en wat voort kabbelt.
Ik wil gewoon met een traktor met graanmaler bad guys in stukjes hakken.

• Jumpman
Nieuwevolger schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:16:
Inderdaad, die Single Player schijnt wel leuk te zijn. Ik wacht dus ook tot hij voor € 10,00/€ 15,00 te koop is.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Is de Wishlist functie op de Playstation Store website voor meer mensen kapot?

Er staan bij mij ineens allemaal titels uit het verleden in en ik kan geen games meer verwijderen.
Ik heb anders ook wel een hengeltje uit gezwaaid met final fantasy 15.
Jumpman schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:56:
[...]

Inderdaad, die Single Player schijnt wel leuk te zijn. Ik wacht dus ook tot hij voor € 10,00/€ 15,00 te koop is.
Als ze hierdoor de game zwaar hebben overshipped zoals cod infinity war vorig jaar, dan kan je hem in maart al voor 20 euro scoren. Ondertussen lacht de oppergier activision blizzard zich kapot, want die kunnen hierdoor nog wat sales afpakken met call of duty ww2 van star wars battlefront 2.

[ Voor 79% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-11-2017 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Homeland schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:05:
Is de Wishlist functie op de Playstation Store website voor meer mensen kapot?

Er staan bij mij ineens allemaal titels uit het verleden in en ik kan geen games meer verwijderen.
Is een bekend probleem en Sony zegt eraan te werken.
Fijn dat ze in ieder geval het probleem snel bevestigen. Er zijn wel vaker problemen met de store en helaas weet ik uit ervaring dat het doorgeven van bugs niet eenvoudig is. De support site weet dan van niets of kan het probleem niet reproduceren, maar 'toevallig' is het een paar weken later bij een update verholpen. De store functionaliteit goed testen voor een update lijkt geen prioriteit te hebben.
Ik kan nog steeds niet until dawn rush of blood verzilveren in de browser. Dan loopt m'n laptop helemaal vast.

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-09 19:31
Gisteren het spel, the witcher 3 wild hunt. Voor 10 euro op de kop getikt. V/h weekend eens kijken wat het is. Ff wat verandering tussen CoD ww2 door.

• Jumpman
Op Base.com is Yooka-Laylee € 15,80 inclusief verzenden als je in Engelse ponden betaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 16-11-2017 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie gratis PES 2018 wil spelen:

https://store.playstation...10102_00-PES2018F2P000000

Enjoy.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
FC5 kijk ik ook wel naar uit, maar hopelijk gaat de focus niet teveel op activiteiten liggen zoals vissen :P

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 16-11-2017 12:19 ]

PSN id: NL_SToRM

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik zit sinds de updates van de Playstation apps met een klein probleempje.

Ik draai de IOS versie van de apps.
In de Playstation app kan ik de online statussen van vrienden niet zien, onder het tabje 'alles'.
Zowel via Wifi als 4g lukt dit niet. Herinstall van de app maakt geen verschil.

Hebben meer gebruikers dit probleem toevallig ook?
Voor de update was er niets aan de hand

• Jumpman
b.o.n.s schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:24:
Ik zit sinds de updates van de Playstation apps met een klein probleempje.

Ik draai de IOS versie van de apps.
In de Playstation app kan ik de online statussen van vrienden niet zien, onder het tabje 'alles'.
Zowel via Wifi als 4g lukt dit niet. Herinstall van de app maakt geen verschil.

Hebben meer gebruikers dit probleem toevallig ook?
Voor de update was er niets aan de hand
Ging hier goed op iOS, sinds een dag overgestapt naar de Samsung Galaxy S8 en dat gaat ook goed. Vreemd dat het bij jou niet werkt.

Waar ik mij aan irriteer is vier Apps voor PlayStation inmiddels:
Playstation App
PlayStation Messages
PlayStation Communities
PlayStation Second Screen

Dit had makkelijk in één App gekund.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:21
harley2009 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:38:
Gisteren het spel, the witcher 3 wild hunt. Voor 10 euro op de kop getikt. V/h weekend eens kijken wat het is. Ff wat verandering tussen CoD ww2 door.
ff wat voor de verandering _O-
Als je er eenmaal in komt ben je 200 uur zoet :+
Het is niet voor iedereen maar kwalitatief staat the Witcher op eenzame hoogte :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mutatie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:27:
[...]

ff wat voor de verandering _O-
Als je er eenmaal in komt ben je 200 uur zoet :+
Het is niet voor iedereen maar kwalitatief staat the Witcher op eenzame hoogte :)
Sorry, kan het niet laten, maar je presenteert het als een feit.

Verhaal, quests, wereld: mogelijk, ik ben vroegtijdig gestopt vanwege onderstaande
Besturing, combat, gameplay: bij lange na niet, vind ik

Edit: rephrase

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 16-11-2017 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:38:
[...]

Sorry, kan het niet laten.

Verhaal, quests, wereld: mogelijk
Besturing, combat, gameplay: bij lange na niet
Dit ik heb dezelfde mening de besturing trekt op niets.
Dat is de reden dat ik dit spel heb links laten liggen.
Ik ben het met jullie beiden eens: The Witcher 3 staat op eenzame hoogte, maar niet als het aankomt op combat en gameplay.
Dus. Koffie? ;)

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Planet of the Apes: Last Frontier verschijnt volgende week in de store:

Pagina: 1 ... 24 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)