bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:38:
[...]
Sorry, kan het niet laten.
Verhaal, quests, wereld: mogelijk
Besturing, combat, gameplay: bij lange na niet
Tja welles, dat het jou niet bevalt kunnen wij ook niet helpen
Het speelt wat stroef maar wel goed, minder hectisch en soepel dan een Horizon (en dat wil ik ook niet in een game als the witcher) maar soort van relaxter. En bevalt dat niet, dan nog gaat de game zooo veel dieper dan wat dan ook
Dare i say..een Horizon is in vergelijking een brave oppervlakkige eentonige minigame (maar doet wat het doet erg goed).
Ik denk dat je focus verschilt met mensen die the witcher geweldig vinden, ik kan me vergissen maar jij bent van de aktie, vechten.
The witcher heeft een iets andere focus, je totaal onder dompelen in de meest diepgaande complete rauwe wereld tot nu toe. 80% vd game gaat om iets anders dan puur knokken bij wijze van.
Dus ja het is wat stroef (al merk je dat na tig uur niet meer
Ohja en Gwent!
Horizon en Witcher zijn voor mij DE games op de PS4, mocht ik zelf cijfers geven dan Horizon een 9, Witcher een 11

Ik denk zelfs dat mn favo game ever nu de eerste plek moet delen, nmlk FFVII. Sindsdien niet meer zo'n geweldige ervaring gehad!
Nu bezig in Blood and Wine, dat is gewoon al een game op zich en trekt me er weer volledig in
Maargoed, smaken verschillen, je hoeft het niet geweldig te vinden. Je weet alleen niet wat je mist
Ach zolang er no hard feelings zijn vind ik het wel grappig dat het telkens terug komtdvdkiwi schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:55:
Ik ben het met jullie beiden eens: The Witcher 3 staat op eenzame hoogte, maar niet als het aankomt op combat en gameplay.
Dus. Koffie?
[ Voor 21% gewijzigd door Mutatie op 16-11-2017 13:16 ]