Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:21
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:38:
[...]

Sorry, kan het niet laten.

Verhaal, quests, wereld: mogelijk
Besturing, combat, gameplay: bij lange na niet
:+
Tja welles, dat het jou niet bevalt kunnen wij ook niet helpen :P
Het speelt wat stroef maar wel goed, minder hectisch en soepel dan een Horizon (en dat wil ik ook niet in een game als the witcher) maar soort van relaxter. En bevalt dat niet, dan nog gaat de game zooo veel dieper dan wat dan ook O+
Dare i say..een Horizon is in vergelijking een brave oppervlakkige eentonige minigame (maar doet wat het doet erg goed).
Ik denk dat je focus verschilt met mensen die the witcher geweldig vinden, ik kan me vergissen maar jij bent van de aktie, vechten.
The witcher heeft een iets andere focus, je totaal onder dompelen in de meest diepgaande complete rauwe wereld tot nu toe. 80% vd game gaat om iets anders dan puur knokken bij wijze van.
Dus ja het is wat stroef (al merk je dat na tig uur niet meer :P ) en de menus traag (ps4), maar valt in het niets bij wat het geweldig doet.
Ohja en Gwent! O+

Horizon en Witcher zijn voor mij DE games op de PS4, mocht ik zelf cijfers geven dan Horizon een 9, Witcher een 11 O-)
Ik denk zelfs dat mn favo game ever nu de eerste plek moet delen, nmlk FFVII. Sindsdien niet meer zo'n geweldige ervaring gehad!
Nu bezig in Blood and Wine, dat is gewoon al een game op zich en trekt me er weer volledig in :)

Maargoed, smaken verschillen, je hoeft het niet geweldig te vinden. Je weet alleen niet wat je mist :P
dvdkiwi schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:55:
Ik ben het met jullie beiden eens: The Witcher 3 staat op eenzame hoogte, maar niet als het aankomt op combat en gameplay.
Dus. Koffie? ;)
Ach zolang er no hard feelings zijn vind ik het wel grappig dat het telkens terug komt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mutatie op 16-11-2017 13:16 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Tweakmans schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:56:
Planet of the Apes: Last Frontier verschijnt volgende week in de store:

[video]
Standaard filmgame?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
In Planet of the Apes: Last Frontier speel je zowel met de apen als de mensen en je keuzes zullen een invloed hebben op wie leeft en sterft. Qua gameplay lijkt het erg op een interactieve film à la Until Dawn, de game die enkele maanden geleden deel uitmaakte van het gratis PS Plus-aanbod. Afhankelijk van je beslissingen zijn er dus meerdere eindes mogelijk.

Voorbeeldje van de gameplay:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mutatie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:03:
[...]
:+
Tja welles, dat het jou niet bevalt kunnen wij ook niet helpen :P
Het speelt wat stroef maar wel goed, minder hectisch en soepel dan een Horizon (en dat wil ik ook niet in een game als the witcher) maar soort van relaxter. En bevalt dat niet, dan nog gaat de game zooo veel dieper dan wat dan ook O+
Dare i say..een Horizon is in vergelijking een brave oppervlakkige eentonige minigame (maar doet wat het doet erg goed).
Ik denk dat je focus verschilt met mensen die the witcher geweldig vinden, ik kan me vergissen maar jij bent van de aktie, vechten.
The witcher heeft een iets andere focus, je totaal onder dompelen in de meest diepgaande complete rauwe wereld tot nu toe. 80% vd game gaat om iets anders dan puur knokken bij wijze van.
Dus ja het is wat stroef (al merk je dat na tig uur niet meer :P ) en de menus traag (ps4), maar valt in het niets bij wat het geweldig doet.
Ohja en Gwent! O+

Horizon en Witcher zijn voor mij DE games op de PS4, mocht ik zelf cijfers geven dan Horizon een 9, Witcher een 11 O-)
Ik denk zelfs dat mn favo game ever nu de eerste plek moet delen, nmlk FFVII. Sindsdien niet meer zo'n geweldige ervaring gehad!
Nu bezig in Blood and Wine, dat is gewoon al een game op zich en trekt me er weer volledig in :)

Maargoed, smaken verschillen, je hoeft het niet geweldig te vinden. Je weet alleen niet wat je mist :P

[...]

Ach zolang er no hard feelings zijn vind ik het wel grappig dat het telkens terug komt :)
Tja ik zie je weer een hoop zaken als feit presenteren, terwijl het allemaal aankomt op personal preference.

Ik ben niet vies van een diepe game, maar ik heb gameplay voorop staan. Het moet voor mij lekker spelen en ook als het verhaal een keer iets minder is, dan moet ik toch iedere keer weer terug willen keren omdat het gewoon verslavend speelt. De gameplay van HZD is ook verre van perfect (ik weet genoeg zaken die verbeterd zouden kunnen worden), maar het voelt zoveel soepeler aan. Het gaat me verder niet alleen om het knokken. Gewoon de hele besturing vind ik echt pure middelmaat (rondlopen, paardrijden, klimmen, springen etc.). Dus ja, dan maar wat minder diepte maar wel een soepele besturing. Voor mij voelde TW3 als een game van 15 jaar oud.

Jammer dat we nog steeds niet een game als TW3 hebben met de controls van een Uncharted. Want, waarom zou het niet gewoon allebei kunnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:26:
[...]

Tja ik zie je weer een hoop zaken als feit presenteren, terwijl het allemaal aankomt op personal preference.

Ik ben niet vies van een diepe game, maar ik heb gameplay voorop staan. Het moet voor mij lekker spelen en ook als het verhaal een keer iets minder is, dan moet ik toch iedere keer weer terug willen keren omdat het gewoon verslavend speelt. De gameplay van HZD is ook verre van perfect (ik weet genoeg zaken die verbeterd zouden kunnen worden), maar het voelt zoveel soepeler aan. Het gaat me verder niet alleen om het knokken. Gewoon de hele besturing vind ik echt pure middelmaat (rondlopen, paardrijden, klimmen, springen etc.). Dus ja, dan maar wat minder diepte maar wel een soepele besturing. Voor mij voelde TW3 als een game van 15 jaar oud.

Jammer dat we nog steeds niet een game als TW3 hebben met de controls van een Uncharted. Want, waarom zou het niet gewoon allebei kunnen?
Nja best wat zaken zijn een feit, andere een mening. Ik zei in de vorige post al dat het niet voor iedereen is ;)
Tuurlijk mag de besturing soepeler, zolang het in een game als dit maar wat relaxed blijft. Ik kan het de makers niet kwalijk nemen, zo ongelooflijk veel detail in die mega grote wereld. Something had to give..en als ik een punt aftrek vanwege de wat stroeve besturing kom ik nog op een 11 :+
Zoals ik zei, ALS het je pakt is er niets dat in de buurt komt. Moet je het wel minimaal 10 uur vol houden voor je het weet :P

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ben op zoek naar een draadloze headset. PS4 staat in de woonkamer en ik wil soms gamen als mijn vrouw ook beneden is zonder haar te trakteren op geweerschoten etc.... :)

Kan ik daarvoor een willekeurige bluetooth headset voor gebruiken of moet ik echt die originele PS4 wireless headset hebben? Die kost namelijk nogal wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mutatie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:35:
[...]

Nja best wat zaken zijn een feit, andere een mening. Ik zei in de vorige post al dat het niet voor iedereen is ;)
Tuurlijk mag de besturing soepeler, zolang het in een game als dit maar wat relaxed blijft. Ik kan het de makers niet kwalijk nemen, zo ongelooflijk veel detail in die mega grote wereld. Something had to give..en als ik een punt aftrek vanwege de wat stroeve besturing kom ik nog op een 11 :+
Zoals ik zei, ALS het je pakt is er niets dat in de buurt komt. Moet je het wel minimaal 10 uur vol houden voor je het weet :P
De 10 uur heb ik wel aangetikt, maar nee. ;)

• Tweakmans
Vlassie1980 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:36:
Ben op zoek naar een draadloze headset. PS4 staat in de woonkamer en ik wil soms gamen als mijn vrouw ook beneden is zonder haar te trakteren op geweerschoten etc.... :)

Kan ik daarvoor een willekeurige bluetooth headset voor gebruiken of moet ik echt die originele PS4 wireless headset hebben? Die kost namelijk nogal wat.
Nee, je hoeft de originele niet te kopen. Andere exemplaren werken ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Okami HD voor de PS4 is eindelijk in de store te vinden:
https://store.playstation...08364_00-OKAMIHDPRE0000EU

d:)b

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Ik vond het verhaal van de witcher vermoeiend. Op de een of andere manier vond ik het allemaal wat omhoog gevallen troep. Geloof dat ik allergisch ben van een relatief middelmatig verhaal (voor een game wel goed overigens) dat zich vervolgens heel serieus gaat nemen.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

https://www.nu.nl/games/5...t-lootboxen-in-games.html

Lootboxen in games onder de loep..

PSN: fonsmeister

giantgiantus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:34:
Ik vond het verhaal van de witcher vermoeiend. Op de een of andere manier vond ik het allemaal wat omhoog gevallen troep. Geloof dat ik allergisch ben van een relatief middelmatig verhaal (voor een game wel goed overigens) dat zich vervolgens heel serieus gaat nemen.
Haha herkenbaar. Het hielp bij mij ook niet mee dat ik de eerdere delen niet gespeeld heb. Het werd me inderdaad allemaal wat te politiek en serieus.

Horizon had daarentegen wat mij betreft wel wat rauwer en minder zweverig (zonnegod dit, old ones dat, bladiebla) gemogen.

Acht het is ook nooit goed. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Vlassie1980 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:36:

Een standaard headset van je telefoon in je controller pluggen werkt ook al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:51:
[...]

Horizon had daarentegen wat mij betreft wel wat rauwer en minder zweverig (zonnegod dit, old ones dat, bladiebla) gemogen.
Dat vond ik juist zo mooi, omdat het wel richting waarheiden van vroeger gingen, onbekende dingen, onverklaarbare dingen worden opgehangen aan een soort religie en dat zie je precies zo gebeuren on Horizon Zero Dawn.

Dat wij als speler weten wat alles in de wereld was / welke functie het had, is leuk, maar gezien de omstandigheden en verhaal is het natuurlijk onmogelijk dat zij ook maar iets begrijpen van het rare verleden.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
KookSpook schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:10:
[...]

Een standaard headset van je telefoon in je controller pluggen werkt ook al.
Niet eens aan gedacht... daar heb ik er tig van liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:51:
[...]

Haha herkenbaar. Het hielp bij mij ook niet mee dat ik de eerdere delen niet gespeeld heb. Het werd me inderdaad allemaal wat te politiek en serieus.

Acht het is ook nooit goed. O-)
Daarom ben ik ook zo een fan van Fallout 4.
De mainstory zelf stelt niet veel voor, maar overal zit humor en sarcasme achter. Die game neemt zichzelf nooit echt serieus. Zet de radio aan en je hebt al een smile op je gezicht. :P
Daardoor krijg je niet zo een saaie boel als The Witcher 3 en MGSV, of cringy gesprekken als in HZD.
Een ander voorbeeld waar ik dat zie is Watch Dogs. Deel 1 was voor mij een enorme afknapper. Bij deel 2 hebben ze meer humor in de game gestoken, een soort GTA vibe, waardoor de game veel lichter en leuker speelt.
Nog een voorbeeld is Wolfenstein. Behoorlijke gameplay, matig verhaal, maar voldoende humor en sarcasme. Het is juist die gestoorde humor die Wolfenstein zo goed maakt.

Ik probeer niet te zeggen dat alle games gebaseerd moeten zijn op humor, maar ik merk wel dat het vaak helpt. Eén van de weinige games waarbij ik het verhaal echt goed vond, en serieus kon nemen, was TLOU.

Dat terzijde, ik heb Crash Bandicoot opgepikt oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 16-11-2017 15:48 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:03
Anton.net schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:43:
[...]

De mainstory zelf stelt niet veel voor, maar overal zit humor en sarcasme achter. Die game neemt zichzelf nooit echt serieus. Zet de radio aan en je hebt al een smile op je gezicht. :P
Daardoor krijg je niet zo een saaie boel als The Witcher 3 en MGSV, of cringy gesprekken als in HZD.
Een ander voorbeeld waar ik dat zie is Watch Dogs. Deel 1 was voor mij een enorme afknapper. Bij deel 2 hebben ze meer humor in de game gestoken, een soort GTA vibe, waardoor de game veel lichter en leuker speelt.
Nog een voorbeeld is Wolfenstein. Behoorlijke gameplay, matig verhaal, maar voldoende humor en sarcasme. Het is juist die gestoorde humor die Wolfenstein zo goed maakt.

Ik probeer niet te zeggen dat alle games gebaseerd moeten zijn op humor, maar ik merk wel dat het vaak helpt. Eén van de weinige games waarbij ik het verhaal echt goed vond, en serieus kon nemen, was TLOU.

Fallout 4 vond ik de grootste teleurstelling die ik heb meegemaakt in mijn gamecarriere.

Het ziet er niet uit, de animations zijn slecht, de physics laten je in de steek en er is nog minder facial expression dan in HZD.

Enkel de muziek was goed.

Buitengewoon matige game imo.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
[...]

Daarom blijven Borderlands 1 en 2 zo hoog in mijn lijstje staan. De humor maakte het fantastische games :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Kingdom hearts 0.2 is genieten hoor, dat beloofd wat voor deel 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nieuwevolger schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:43:
Kingdom hearts 0.2 is genieten hoor, dat beloofd wat voor deel 3.
Hebben ze nog wel tijdje te gaan voordat ze 3 halen he. :+

• Mutatie
[...]

Er zitten echt hilarische stukken in the witcher, achterlijke trollen, overleden stel met eeuwige huwelijksproblemen, kunstenaars met onverwachte resultaten etc. Heb aantal keren flink moeten lachen :)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:18

Lapras

Ice beam

Mutatie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:08:
[...]

Er zitten echt hilarische stukken in the witcher, achterlijke trollen, overleden stel met eeuwige huwelijksproblemen, kunstenaars met onverwachte resultaten etc. Heb aantal keren flink moeten lachen :)
Hoogtepunten waren voor mij
spoiler:
het pratende paard en die zieke sprookjeswereld aan het eind van Blood & Wine.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Out now!

Ik ben erg benieuwd!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:35:
[...]

Haha mooi om te zien dat je nog steeds niet doorhebt dat je zo'n beetje de enige hier bent die dit speelt. :+ :P
Mensen weten niet wat ze missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mutatie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 12:27:
[...]

ff wat voor de verandering _O-
Als je er eenmaal in komt ben je 200 uur zoet :+
Het is niet voor iedereen maar kwalitatief staat the Witcher op eenzame hoogte :)
Je bedoelt dat je 200 uur nodig hebt om erin te komen? :P

Ben er twee keer aan begonnen, eerste keer een uur of 2 en deed me niks, daarna nog een keer een uur of 5 geprobeerd, en nu niet eens meer zin om het op te starten. Leek meer op werk dan recreatie. :)

Dat jij het een leuk spel vond prima, maar op eenzame hoogte? Als je het leuk vind om virtueel klusjes te doen voor anderen dan vast wel ja. Maar ik werk de hele dag al dus om dat in mijn vrije tijd te gaan doen gaat me te ver. :P

[Edit]10 uur volhouden voordat een game leuk gaat worden, sorrie, gamen is wel leuk maar ik wil ook nog wat tijd overhouden voor anderen dingen, dan is de game gewoon drastisch mislukt als je eerst 10 uur door boring shit moet worstelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Flagg op 16-11-2017 18:50 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Flagg schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:44:
[...]
Ben er twee keer aan begonnen, eerste keer een uur of 2 en deed me niks, daarna nog een keer een uur of 5 geprobeerd, en nu niet eens meer zin om het op te starten.
Ik heb echt PRECIES hetzelfde (gedaan)
Ik kan er ook gewoon niet inkomen terwijl er eigenlijk niks aan het spel is wat ik slecht of matig vind, het speelt prima, ziet er prima uit... maar toch is er iets dat mij weerhoud om het verder te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 16-11-2017 19:04 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mutatie
Flagg schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:44:
[...]

Je bedoelt dat je 200 uur nodig hebt om erin te komen? :P

Ben er twee keer aan begonnen, eerste keer een uur of 2 en deed me niks, daarna nog een keer een uur of 5 geprobeerd, en nu niet eens meer zin om het op te starten. Leek meer op werk dan recreatie. :)

Dat jij het een leuk spel vond prima, maar op eenzame hoogte? Als je het leuk vind om virtueel klusjes te doen voor anderen dan vast wel ja. Maar ik werk de hele dag al dus om dat in mijn vrije tijd te gaan doen gaat me te ver. :P
Nah, minimaal 10 uur om er in te komen :P (voor velen het moment waarop alles samenkomt, de klik valt en de game je echt pakt) Daarna laat het je niet meer los :o
Tja het is een RPG in hart en nieren, als het genre niet je ding is hoef je The Witcher denk ik niet te proberen. Al steken deze klusjes stukken beter in elkaar dan wat de concurrentie te bieden heeft ;)
En ja, eenzame hoogte, ik kan geen game bedenken dat in de buurt komt, geen wereld zo compleet, levendig en diep, zoveel werk in de gigantische hoeveelheid quests gestopt, zo gruwelijk veel voice acting, de details, de levens van NPC's, de lore etc etc.
maar dat betekend niet dat het voor iedereen is.

Sorry voor het hypen, vandaag echt zo'n dag na weer een mooie avond in Toussaint :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 16-11-2017 19:18 ]

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 13-09 17:34
Hier ook iemand die steeds maar niet verder kwam met The Witcher 3. Ik heb het nu zoveel kansen gegeven, maar telkens had ik na een tijd (meestal na The Bloody Baron quest) geen zin meer en heb ik maar besloten dat deze game echt niks voor mij is. Normaal ben ik eigenlijk ook niet van de fantasy games of überhaupt fantasy (enige uitzondering is The Elder Scrolls serie), maar ik hoorde zoveel goede verhalen over The Witcher 3 dat ik het toch wilde proberen. Ik zie ook echt wel dat dit echt een goede game is, maar het is gewoon niks voor mij. De combat vind ik zelf ook 3x niks.

Ik ben gewoon echt meer een liefhebber van post apocalyptische/sc-fi settings RPG's (Fallout games, Mass Effect games) En juist daarom ben ik weer heel erg benieuwd naar Cyberpunk 2077 van CD Projekt Red. Die spreekt me wel weer aan van wat ik tot nu heb gehoord/gezien.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Zelf heb ik de GOTY editie van the Witcher 3 en ben ook gestrand. Ik heb helaas niet genoeg tijd om te verdiepen in alle spells, craft dingen etc. De setting en open wereld zijn erg tof maar na een onderbreking pak ik het spel gewoon niet meer op. Op dat gebied ligt Tomb Raider mij meer, heeft een klein beetje RPG elementen en is goed te spelen voor even een half uurtje per sessie.

Stadia / PSN : whenheco

• Mutatie
NukaWorldNL schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:21:
Hier ook iemand die steeds maar niet verder kwam met The Witcher 3. Ik heb het nu zoveel kansen gegeven, maar telkens had ik na een tijd (meestal na The Bloody Baron quest) geen zin meer en heb ik maar besloten dat deze game echt niks voor mij is. Normaal ben ik eigenlijk ook niet van de fantasy games of überhaupt fantasy (enige uitzondering is The Elder Scrolls serie), maar ik hoorde zoveel goede verhalen over The Witcher 3 dat ik het toch wilde proberen. Ik zie ook echt wel dat dit echt een goede game is, maar het is gewoon niks voor mij. De combat vind ik zelf ook 3x niks.

Ik ben gewoon echt meer een liefhebber van post apocalyptische/sc-fi settings RPG's (Fallout games, Mass Effect games) En juist daarom ben ik weer heel erg benieuwd naar Cyberpunk 2077 van CD Projekt Red. Die spreekt me wel weer aan van wat ik tot nu heb gehoord/gezien.
Ik ben ook niet zozeer fan van fantasy, sci fi is echt mijn ding dus tja, Cyberpunk! De verwachtingen zijn op zn zachts gezegd..hoog!
Hopelijk flikt CD project Red het weer!
madcon schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:50:
Zelf heb ik de GOTY editie van the Witcher 3 en ben ook gestrand. Ik heb helaas niet genoeg tijd om te verdiepen in alle spells, craft dingen etc. De setting en open wereld zijn erg tof maar na een onderbreking pak ik het spel gewoon niet meer op. Op dat gebied ligt Tomb Raider mij meer, heeft een klein beetje RPG elementen en is goed te spelen voor even een half uurtje per sessie.
Dat is te begrijpen, tussen de Witcher en de uitbreidingen heb ik ook een pauze gehad en heb Horizon uitgespeeld. Het duurde even voor ik er weer in zat, het is gewoon echt groot. Al laat ik wel dingen links liggen, alchemy ben ik nooit mee bezig gegaan, crafting enkel de Witcher gear van mn keuze (cat).
Wel kon ik het niet laten elke marker te pakken op de map, in Skellige is me dat een saai gebeuren, varen varen varen, wat meer varen en nog eens varen, waarna je nog een stukje moet varen om vervolgens weer verder te varen (de 3x ofzo dat ik een walvis tegenkwam was best epic trouwens!
Stel dat ik ooit een 2 playthrough op kan brengen (beetje een gevoel alsof je in je eentje een wolkenkrabber moet gaan bouwen :o ) dan zijn er nog speelstijlen en keuzes die ik niet heb aangeraakt in deze 200+ uur :D

[ Voor 36% gewijzigd door Mutatie op 16-11-2017 20:56 ]

Zou het internet het aankunnen dat cyberpunk 2077 microtransaction krijgt? http://comicbook.com/gami...ed-cyberpunk-2077-online/

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 15:59
Herkenbare verhalen hier wat betreft The Witcher 3. Ik zie de kwaliteit wel en wilde het zo graag tof vinden, maar heb het na drie pogingen opgegeven. Ik kwam er maar niet in, wat deels ook met mijn (gebrek aan) vrije tijd te maken heeft.

Vandaag eens aan Nier: Automata beginnen, volgens mij gaat dat beter passen.

• Mutatie
Spud82 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:15:
Herkenbare verhalen hier wat betreft The Witcher 3. Ik zie de kwaliteit wel en wilde het zo graag tof vinden, maar heb het na drie pogingen opgegeven. Ik kwam er maar niet in, wat deels ook met mijn (gebrek aan) vrije tijd te maken heeft.

Je moet er idd wel de tijd voor kunnen nemen, speelsessies van eenhalf uur-uur doen het hem niet..je krijgt pas een gevoel dat je wat hebt gedaan als je een uur of 2 of meer per keer kan spelen.
Nier staat ook op mijn lijstje na The Witcher, samen met The Last Guardian en Mass Effect Andromeda en Uncharted.
verder heb ik niet echt een game op het oog, Death Stranding en Cyberpunk laten nog wel even op zich wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 13-09 17:34
Mutatie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:53:
[...]

Je moet er idd wel de tijd voor kunnen nemen, speelsessies van eenhalf uur-uur doen het hem niet..je krijgt pas een gevoel dat je wat hebt gedaan als je een uur of 2 of meer per keer kan spelen.
Nier staat ook op mijn lijstje na The Witcher, samen met The Last Guardian en Mass Effect Andromeda en Uncharted.
verder heb ik niet echt een game op het oog, Death Stranding en Cyberpunk laten nog wel even op zich wachten
Pas geleden uitgespeeld. Wat een mooie game was dat zeg O+ . Camera en controls zijn best wel kut, maar het spel zelf is wel echt mooi om mee te maken.
spoiler: title
Zeker als je ook nog eens een dierenliefhebber bent O+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Kleine update over PSX

Sony heeft een lijst vrijgegeven met studio's die aanwezig zullen zijn op PSX.
Daarnaast is er een lijst vrijgegeven met games die je kan testen op PSX.

Enkele dingen die me opvallen:
-Bend Studio en Santa Monica zijn aanwezig. Hun games kan je niet testen.
--> Days Gone en God of War moeten sowieso voorbij komen tijdens de presentatie.
-Detroit: Become Human kan je testen, God of War niet.
--> Lijkt te bevestigen dat Detroit als eerste uitkomt.
-Naughty Dog staat tussen de lijst, maar de Uncharted games kan je ook testen
--> Geen zekerheid over TLOU. Ik betwijfel of we die game gaan zien.
-"As with all things, this list is subject to change — plus, we don’t want to give everything away just yet!''
--> Welk geheim willen ze nog niet prijsgeven? FromSoftware?
- (Nog) geen sprake over Death Stranding, Ghost of Tsushima of Red Dead.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
NukaWorldNL schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:03:
[...]
Camera en controls zijn best wel kut, maar het spel zelf is wel echt mooi om mee te maken
dat dus. geweldig verhaal, maar wat een rotcontroles bij tijd en wijlen. Maar wel uitgespeeld. 1x. Ik ga echt niet nog een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Hey jongens, ik ga me deze maand ook eens wagen aan een PS4 (eerste console die ik weer ga kopen sinds een Wii :P ) , en vroeg me af welke games leuk zijn om te spelen met je partner (die niet echt een gamer is, maar wel bijv. Mario Kart leuk vindt). Ik heb al even wat rondgekeken, en volgens mij is Rayman Legends wel leuk om samen te spelen. Hebben jullie nog andere tips van games die je samen leuk kunt spelen (mogen uiteraard AAA-titels als indies zijn)?

Voor mezelf inmiddels al de Uncharted reeks ingeslagen :9~ :9~ :9~ , daar heb ik echt zin in _/-\o_ .
ChimaeraNL schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:50:
Hey jongens, ik ga me deze maand ook eens wagen aan een PS4 (eerste console die ik weer ga kopen sinds een Wii :P ) , en vroeg me af welke games leuk zijn om te spelen met je partner (die niet echt een gamer is, maar wel bijv. Mario Kart leuk vindt). Ik heb al even wat rondgekeken, en volgens mij is Rayman Legends wel leuk om samen te spelen. Hebben jullie nog andere tips van games die je samen leuk kunt spelen (mogen uiteraard AAA-titels als indies zijn)?

Voor mezelf inmiddels al de Uncharted reeks ingeslagen :9~ :9~ :9~ , daar heb ik echt zin in _/-\o_ .
Knack 2, Dead Nation, Alienation, Sky Force, Diablo 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:00:
[...]

Knack 2, Dead Nation, Alienation, Sky Force, Diablo 3.
DIII is toch echt wel een gamer's game en niet een casualtje :9 En een zeer goede game ook nog eens _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:05
Overcooked, rocket league

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
ChimaeraNL schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:50:
Hebben jullie nog andere tips van games die je samen leuk kunt spelen (mogen uiteraard AAA-titels als indies zijn)?
Guacamelee, Borderlands, LittleBig Planet (1/2/3), Don't Starve Together, Chariot, Trine (1/2/3) en zo'n beetje alle LEGO-games als je fan bent van de films die ze parodiëren.

[ Voor 6% gewijzigd door Tweakmans op 17-11-2017 00:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Dankjulliewel voor de tips! Vooral dat Overcooked lijkt me een hilarische game _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
Overwatch Game of the Year edition is nu 25 pond bij amazon.co.uk

Werkt deze gewoon op de Ps4?
Code kan ik gewoon inwisselen voor online?

weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Spud82 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:15:

Als hardcore RPG liefhebber in met name het Fantasy genre, is The Witcher 3 voor mij een super game. Jammer dat er zoveel negatieve reacties hier nu zijn, ik ben nu met de laatste expansion (Blood & Wine) bezig. Man, man, wat een detail in die jurken en andere kledij!!!

Ook ben ik nu (eindelijk) begonnen aan Dragon Age Inquisition, omdat die laatst zo goedkoop was. Ook hier ben ik best over te spreken, ondanks alle negatieve recensies die ik in het verleden erover heb gelezen (en waarom het ook zolang geduurd heeft totdat ik het aandurfde om deze versie van Dragon Age te spelen).

Zo zie je maar weer, smaken kunnen enorm verschillen en de één stoort zich aan een minpunt van een spel en de ander negeert het of merkt het zelfs geeneens omdat die zich focust op andere (plus)punten van het spel.

Fijn dat er diversiteit onder de mensen is, dat maakt de wereld een stuk minder saai. ;)

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Mooie aanbieding bij de Intertoys voor mensen die in de VR willen gaan:

Sony PlayStation VR
Sony PlayStation 4 Camera V2
PS4 VR PlayStation VR Worlds
PS4 GT Sport Standaard

Alles bij elkaar € 249,00. Je hoef alleen de PlayStation VR in je winkelmand te doen, de rest komt er automatisch bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:21:

Sony PlayStation VR
PS4 GT Sport Standaard

Alles bij elkaar € 249,00. Je hoef alleen de PlayStation VR in je winkelmand te doen, de rest komt er automatisch bij.
Pff klinkt heel verleidelijk.... ik wou gt sport sowieso al hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Sony PlayStation VR
PS4 GT Sport Standaard

Foutje misschien?

Op de Intertoys site staat ook dit: https://www.intertoys.nl/...ation-4-camera-v2/1578452

Ruim 2 keer zo duur...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sony PlayStation VR
PS4 GT Sport Standaard

Ik wilde je net cross-quoten. Dit is echt een no-brainer. Zelfs als je VR alleen maar een keer wilt proberen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze hier geen verlies op maken.

Met Skyrim VR en Resident Evil 7 heb je al 2 gruwelijke full length titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik ga straks toch even Prey halen bij ze, kijk ik meteen of ik hem mee kan krijgen voor die prijs.
In budget topic, heeft iemand wel al besteld en betaald. :)

Ja wil niet zeggen dat het dan klopt, we zullen zien. ;)
edit:

Heb hem zelf ook maar even via site besteld en zie ik het morgen wel. :D

[ Voor 17% gewijzigd door Albinoraptor op 17-11-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:13:
[...]

?

Dat het er staat, wil nog niet zeggen dat het klopt. Ze kunnen 'm er ook voor € 5,- po zetten. Dan klopt het ook niet.

Ik denk dat het een fout is.
Ik weet het niet, het staat er al wel vanaf 00:00 uur op.

Het zou mij ook niet verbazen als de standaard PlayStation VR naar de ~ € 149,00/€ 179,00 gaat in de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Bij de Bart Smit is dezelfde actie. Ik twijfel enorm. Het is toch weer 250 euro, en ik ben bang dat ik er kots misselijk van wordt. Heb er geen zin in dat het ding binnen een week stof ligt te happen. Koop ik nog liever een X denk ik.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:38:
Bij de Bart Smit is dezelfde actie. Ik twijfel enorm. Het is toch weer 250 euro, en ik ben bang dat ik er kots misselijk van wordt. Heb er geen zin in dat het ding binnen een week stof ligt te happen. Koop ik nog liever een X denk ik.
Ik heb er even de funding niet voor, maar zou graag die set hebben. Als jij hem nou koopt en hij bevalt niet, dan wil ik die best later overnemen wanneer het geld er bij mij wel is. :P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik wil nu ook de ps pro gaan kopen. Hopen op goeie deals de komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
musiman schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:40:
[...]

Ik heb er even de funding niet voor, maar zou graag die set hebben. Als jij hem nou koopt en hij bevalt niet, dan wil ik die best later overnemen wanneer het geld er bij mij wel is. :P
Ik heb hem besteld en afgerekend. Ik zou zeggen hou vraag en aanbod in de gaten haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:38:
Dan verkoop je 'm weer voor 2 tientjes minder en houd je GT Sport, los van dat het feit dat het gewoon went.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:47:
[...]

Dan verkoop je 'm weer voor 2 tientjes minder en houd je GT Sport, los van dat het feit dat het gewoon went.
Je hebt gelijk zo dacht ik er ook over. Had jij hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:52:
[...]

Je hebt gelijk zo dacht ik er ook over. Had jij hem al?
PS VR? Ja, al bijna een jaar. Ik kan er goed tegen. Paar keer met de X-Wing Battlefront missie dat ik niet meer wist wat onder en boven was en mijn maag omkeerde, maar los daarvan geen enkele last van misselijkheid.

Resident Evil 7 is in mijn ervaring een van de meest erge games als je de controls helemaal op free movement zet. Iedereen die deze bij mij probeert is binnen 5 minuten misselijk. Maar ik heb de game helemaal in VR uitgespeeld en gelukkig nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:47:
[...]

ik snap niet waarom mensen voor 2 tientjes minder zoiets overnemen van iemand, maar je hebt ze wel. ik koop het liever voor 2 tientjes meer in de winkel en als ik het binnen een dag of 2 niks aan vind breng ik het terug en krijg het volledige aankoopbedrag terug. geen zin in moeite doen met doorverkoop of afhalers die afzeggen. Ik heb sowieso niets met 2e hands consoles.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 17-11-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:56
lennox-06 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:56:
[...]

ik snap niet waarom mensen voor 2 tientjes minder zoiets overnemen van iemand, maar je hebt ze wel. ik koop het liever voor 2 tientjes meer in de winkel en als ik het binnen een dag of 2 niks aan vind breng ik het terug en krijg het volledige aankoopbedrag terug. geen zin in moeite doen met doorverkoop of afhalers die afzeggen. Ik heb sowieso niets met 2e hands consoles.
2 tientjes minder dan deze aanbieding is 230€. Daar gaat die dan voor online, niet 2 tientjes minder dan de standaardprijs uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:56:
[...]

PS VR? Ja, al bijna een jaar. Ik kan er goed tegen. Paar keer met de X-Wing Battlefront missie dat ik niet meer wist wat onder en boven was en mijn maag omkeerde, maar los daarvan geen enkele last van misselijkheid.

Resident Evil 7 is in mijn ervaring een van de meest erge games als je de controls helemaal op free movement zet. Iedereen die deze bij mij probeert is binnen 5 minuten misselijk. Maar ik heb de game helemaal in VR uitgespeeld en gelukkig nergens last van gehad.
Ik ga het meemaken. :) Volgende week toch mijn 13e maand. En 200 euro zal ik er altijd wel voor kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

iemand deze aanbieding gezien?
https://nl.pepper.com/aan...-gamestop-duitsland-53646

bij de Duitse Gamestop.

Heeft iemand er al gebruik van gemaakt?

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:46
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:13:
Dat het er staat, wil nog niet zeggen dat het klopt. Ze kunnen 'm er ook voor € 5,- po zetten. Dan klopt het ook niet. Ik denk dat het een fout is.
Nee, ik kan bevestigen dat het klopt.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/jinrja.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:17:
[...]

Ik ga het meemaken. :) Volgende week toch mijn 13e maand. En 200 euro zal ik er altijd wel voor kunnen krijgen.
Cool. Als je nog nooit VR hebt ervaren, dan ga je iets meemaken.
grun93 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:19:
[...]

Nee, ik kan bevestigen dat het klopt.
[afbeelding]
Ik geloof ook best dat je 'm meekrijgt, maar toch denk ik dat het een fout is.

Echt een top aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Bij coolblue en mediamarkt zie ik deze set nu ook voor 299

Jammer dat ik gtsport al heb. Met ander spel was het verleidelijk geweest.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de VR maar gekocht...

Voor dat geld kon het niet meer laten, GT Sport heb ik wel, maar die raken we wel weer kwijt.

Ben alleen bang dat ik doodziek ervan wordt, mijn gestel is daarin niet altijd best gebleken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:23:
Ik geloof ook best dat je 'm meekrijgt, maar toch denk ik dat het een fout is.
Misschien, geen idee. Ik had het daar met de verkoopster over, die kon ook niet goed uitleggen waarom de prijzen zo sterk fluctueren. Net als met die GT bundel met de Pro van twee weken geleden, van 359 naar 417 naar 379 euro.

Let wel op dat je de GT game er apart bij krijgt, die zit niet in de doos. In eerste instantie was daar ook enige verwarring over, maar we hebben op mijn verzoek samen even op de site gekeken en daar stond het gewoon op, dus verder geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 21-09 07:57
Hmm ik de ps4 pro gekocht met ww 2 en een extra controler.. wordt ik steeds ziek als een hond door mijn oogziekte.
Gaat maar weer de deur uit en helaas kan ik hem niet meer terugbrengen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
DaveD1109 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:41:
Hmm ik de ps4 pro gekocht met ww 2 en een extra controler.. wordt ik steeds ziek als een hond door mijn oogziekte.
Gaat maar weer de deur uit en helaas kan ik hem niet meer terugbrengen.
Misschien komt het door die first person shooter! Probeer eens een third person game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:01
Exirion schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:52:
[...]

Foutje misschien?

Op de Intertoys site staat ook dit: https://www.intertoys.nl/...ation-4-camera-v2/1578452

Ruim 2 keer zo duur...
Die is van een externe verkoper, de set incl. GT Sport wordt door intertoys zelf verkocht. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
fredkroket schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:31:

Voor dat geld kon het niet meer laten, GT Sport heb ik wel, maar die raken we wel weer kwijt.

Ben alleen bang dat ik doodziek ervan wordt, mijn gestel is daarin niet altijd best gebleken.
Nou, dat dacht ik dus ook, Was grote gok van me om 'm vorig jaar gewoon te kopen. Ik word al snel misselijk bij achteruit rijden of lezen in auto/bus maar met VR nergens last van! Nou bij Driveclub the bumper view moest ik ff aan wennen, voelde het erg in buik, maar raakte ik vrij snel aan gewend. Ook games met smooth lopen movement soms in begin beetje.

Kortom was voor mij boven verwachting goed te doen en heb er erg veel plezier van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Overigens ook Mafia III voor €7,99 bij Intertoys vanaf 24 november als Black Friday deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:56:
[...]

Is mij ook altijd een raadsel. Je hebt geen idee hoe de verkoper met zijn spullen omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Geeft die aansluiting die bij de PSVR zit inmiddels HDR door, of gaat het nog om de oude aansluiting waarbij je kabels moet wisselen als je een HDR tv hebt?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:03:
[...]

Geeft die aansluiting die bij de PSVR zit inmiddels HDR door, of gaat het nog om de oude aansluiting waarbij je kabels moet wisselen als je een HDR tv hebt?
Kan me niet voorstellen dat dit de nieuwe versie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:10:
[...]

Kan me niet voorstellen dat dit de nieuwe versie is.
Niet verkrijgbaar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Toch ook maar besteld. Gtsport gaat naar marktplaats.

Overigens bedacht ik me dat ik nog wel een aantal move controllers heb liggen, hopelijk doen die het nog goed.

Daarnaast heb ik een keer een playstation vr press kit goedkoop op de kop getikt met daarin DLC voor 10 games, deze heb ik dus al om te spelen :)

– Battlezone
– PlayStation VR Worlds
– Until Dawn : Rush of Blood
– Tumble VR
– Headmaster
– Job Simulator
– EVE: Valkyrie
– RIGS
– Hustle Kings VR
– Super Stardust Ultra VR
– DRIVECLUB VR

Resident evil vii heb ik gelukkig al normaal uitgespeeld, in VR zou ik dat spel niet trekken.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 21-09 07:57
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:48:
[...]

Misschien komt het door die first person shooter! Probeer eens een third person game!
Zal is kijken! Nooit eerder gehad en zou echt heel erg balen! Misschien iets verder van de tv af gaan zitten maar is.

Edit: net 2 uurtjes kunnen knallen ww 2 zonder ziek te worden! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door DaveD1109 op 17-11-2017 15:36 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

cornfed99111 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:58:
Overigens ook Mafia III voor €7,99 bij Intertoys vanaf 24 november als Black Friday deal.
Heb je die ergens in een folder gevonden? Zie het nog nergens terug. Staat hier dus; https://view.publitas.com...older-week-47-2017/page/4

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 17-11-2017 12:46 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem ge-no-scoped hoor. 250 euro is bijna crimineel. Gran turismo sport had ik bijna zeker anders toch al gehaald op black friday en ik had al een paar psvr games zoals rigs, bound, until dawn: rush of blood en star wars battlefront vr experience. resident evil 7, farpoint en skyrim zullen er ook nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Na alle negatieve commentaar wil EA blijkbaar snel iets veranderen aan Star Wars Battlefront II:
But as we approach the worldwide launch, it's clear that many of you feel there are still challenges in the design. We’ve heard the concerns about potentially giving players unfair advantages. And we’ve heard that this is overshadowing an otherwise great game. This was never our intention. Sorry we didn’t get this right.

We hear you loud and clear, so we’re turning off all in-game purchases. We will now spend more time listening, adjusting, balancing and tuning. This means that the option to purchase crystals in the game is now offline, and all progression will be earned through gameplay. The ability to purchase crystals in-game will become available at a later date, only after we’ve made changes to the game. We’ll share more details as we work through this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Yorinn schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:45:
[...]

Heb je die ergens in een folder gevonden? Zie het nog nergens terug. Staat hier dus; https://view.publitas.com...older-week-47-2017/page/4
Yup, ik mag hem zelfs fysiek in mijn hand houden.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:56:
Na alle negatieve commentaar wil EA blijkbaar snel iets veranderen aan Star Wars Battlefront II:

[...]
The ability to purchase crystals in-game will become available at a later date, only after we’ve made changes to the game. We’ll share more details as we work through this.
Vergeet dit stukje niet.
Het komt later gewoon weer terug, zoals Tweakers ook al vermeld.
Even damage control tot de storm weer gaat liggen en dan zetten ze het weer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Rush of blood is dus nu gratis in de ps plus store. Ook een mooie meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@dutchgio True. Maar ze zouden toch stom zijn om na een tijdje weer hetzelfde systeem te hanteren, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeeSung schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:08:
Rush of blood is dus nu gratis in de ps plus store. Ook een mooie meevaller.
En bound ook. Schijnt heel goed te zijn in vr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
cornfed99111 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:56:
[...]

Yup, ik mag hem zelfs fysiek in mijn hand houden.... :*)
Op die folder staat GT sport niet bij. :)\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19

Ik heb de VR ook gekocht. Toch wel benieuwd naar die techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:12:
[...]

En bound ook. Schijnt heel goed te zijn in vr.
Ja die kan je gelijk spelen heb je de move controllers niet voor nodig.
bram1984 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:25:
[...]

Is tof, maar wel met Moves. Dan kun je 2 afzonderlijke targets pakken.
Ja daar wacht ik nog ff op mss komt daar ook een BF deal van 😝

[ Voor 35% gewijzigd door DeeSung op 17-11-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:13:
Inderdaad, dat viel me ook op. Niet te lang wachten dus en profiteer ervan zolang het kan, dat wil zeggen vandaag nog bestellen. Scheelt toch weer 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
zwembroek schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:13:
[...]
Inderdaad, daarom was dat met GT Sport erbij ook zo een goede aanbieding.
More for the same price... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:11
Ook maar de Playstation VR set besteld bij Intertoys, scheelt aardig wat geld!
Mijn kerst cadeau van dit jaar :D Wat VR games scoren in de komende uitverkopen en ik vermaakt mij wel met die 2,5 week vrij met kerst en o&n.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jezus, ik heb nu iets van 20 vr demo's gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Die VR aanbieding is wel heel goedkoop niet?

Nu twijfel ik echt! Wat heb ik naast die 250 euro nog meer nodig?

Is het te verwachten dat het binnenkort nog veel goedkoper wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:10:
Die VR aanbieding is wel heel goedkoop niet?

Nu twijfel ik echt! Wat heb ik naast die 250 euro nog meer nodig?

Is het te verwachten dat het binnenkort nog veel goedkoper wordt?
Je krijgt de camera er ook bij, dus je kan meteen van start gaan. Er zitten ook al 2 psvr games bij ps plus. De move controllers zijn optioneel maar voegen wel veel toe bij sommige games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
Predje schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:10:
Nu twijfel ik echt! Wat heb ik naast die 250 euro nog meer nodig? Is het te verwachten dat het binnenkort nog veel goedkoper wordt?
Je hebt een Playstation nodig. Wordt het goedkoper? Ja, ongetwijfeld, al dan niet op V/A. Kun je het geld ervoor missen en wil je het graag? Dan gewoon doen. Als het bevalt ben je er blij mee, en als het niet bevalt zet je het op V/A of marktplaats. Geloof me, het leven is kort. Geniet ervan zolang het kan.
Pagina: 1 ... 25 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)