Acties:
  • +1 Henk 'm!
Predje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:24:
[...]

Mijn god wat slecht!

Kan me voorstellen dat mensen puur uit nostalgie het toch spelen. Maar de kwaliteit.. het lijkt wel een schoolproject.
Animaties e.d. mss niet AAA kwaliteit, maar dat maakt het nog geen slechte game. Maar goed, het is ook nostalgie, de game was erg leuk toen die uit kwam, en vooruitstrevend door de voxel engine en ik ben erg benieuwd hoe de game is overgezet. Bovendien trekt het sci-fi sfeertje me wel.
Volgens mij krijgt de game ook nog eens een nice price dus ... wat let mij om hem te proberen :)

De games die we in 2018 waarschijnlijk allemaal op de PS4 mogen gaan verwachten. Mooie lijst met een hoop pareltjes in de dop ertussen :)
Upcoming PS4 Games in 2018

January
Dissidia Final Fantasy NT (PS4) - January 11th (Japan)
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (PS4) - January 19th
Digimon Story: Cyber Sleuth - Hacker's Memory (PS4) - January 19th
Lost Sphear (PS4) - January 23rd
Dragon Ball FighterZ (PS4) - January 26th
Monster Hunter: World (PS4) - January 26th
Dissidia Final Fantasy NT (PS4) - January 30th

February
Dragon Ball FighterZ (PS4) - February 1st (Japan)
EA Sports UFC 3 (PS4) - February 2nd
Shadow Of The Colossus (PS4) - February 6th
Dynasty Warriors 9 (PS4) - February 8th (Japan)
Dragon's Crown Pro (PS4) - February 8th (Japan)
Kingdom Come: Deliverance (PS4) - February 13th
Owlboy (PS4) - February 13th
A Certain Magical Virtual-On (PS4) - February 15th (Japan)
Sword Art Online: Fatal Bullet (PS4) - February 18th (Japan)
Metal Gear Survive (PS4) - February 20th (US)
Metal Gear Survive (PS4) - February 22nd (UK/EU)
Senran Kagura Burst Re:Newal (PS4) - February 22nd (Japan)
Sword Art Online: Fatal Bullet (PS4) - February 23rd
Far Cry 5 (PS4) - February 27th

February (Tentative)
Moss (PS4) - February 2018

March
The Crew 2 (PS4) - March 16th
Yakuza 6 (PS4) - March 20th
MLB The Show 18 (PS4) - March 27th

Q1 2018
God of War (PS4) - Q1 2018

April
We Happy Few (PS4) - April 13th
Q2 2018
Transference (PS4) - Q2 2018

Q3 2018
Skull & Bones (PS4) - Q3 2018
Starlink: Battle for Atlas (PS4) - Q3 2018

2018 (Tentative)
Detroit: Become Human (PS4) - 2018
Days Gone (PS4) - 2018
Shenmue III (PS4) - 2018
Tennis World Tour (PS4) - 2018
Vampyr (PS4) - 2018
Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age (PS4) - 2018
Spider-Man (PS4) - 2018
Bloodstained: Ritual of the Night (PS4) - 2018
ANTHEM (PS4) - 2018
Dreams (PS4) - 2018
The Last of Us: Part II (PS4) - 2018
Red Dead Redemption 2 (PS4) - 2018
Ace Combat 7: Skies Unknown (PS4) - 2018
Naruto to Boruto: Shinobi Striker (PS4) - 2018 (US)
Wattam (PS4) - 2018
Lost Soul Aside (PS4) - 2018
BioMutant (PS4) - 2018
Fe (PS4) - 2018
Beyond Good & Evil 2 (PS4) - 2018
Code Vein (PS4) - 2018
A Way Out (PS4) - 2018
Darksiders III (PS4) - 2018
Secret of Mana (PS4) - 2018
Descenders (PS4) - 2018
The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia (PS4) - 2018
Jurassic World Evolution (PS4) - 2018
GreedFall (PS4) - 2018
Fear Effect Reinvented (PS4) - 2018
My Time at Portia (PS4) - 2018
Super Mega Baseball 2 (PS4) - 2018
Project Rap Rabbit (PS4) - 2018
Surviving Mars (PS4) - 2018
The Banner Saga 3 (PS4) - 2018
The Walking Dead: The Final Season (PS4) - 2018
Strange Brigade (PS4) - 2018
Code: Realize ~Bouquet of Rainbows~ (PS4) - 2018 (US)
Metro: Exodus (PS4) - 2018
Little Witch Academia: Chamber of Time (PS4) - 2018
The Swords of Ditto (PS4) - 2018
Arika EX (PS4) - 2018
Tropico 6 (PS4) - 2018
Shadows: Awakening (PS4) - 2018
Erica (PS4) - 2018
The Wolf Among Us 2 (PS4) - 2018
Moonlighter (PS4) - 2018
Attack on Titan 2 (PS4) - 2018
Project Nimbus: Code Mirai (PS4) - 2018
Shape of the World (PS4) - 2018
Reverie (PS4) - 2018
Kentucky Route Zero: TV Edition (PS4) - 2018
Mini-Mech Mayhem (PS4) - 2018
Q.U.B.E. 2 (PS4) - 2018
The Gardens Between (PS4) - 2018
Fist of the North Star (PS4) - 2018 (Japan)
Persona 3: Dancing Moon Night (PS4) - 2018 (Japan)
Senran Kagura Seven (PS4) - 2018 (Japan)
Persona 5: Dancing Star Night (PS4) - 2018 (Japan)
Inazuma Eleven Ares (PS4) - 2018 (Japan)
Full Metal Panic! Fight: Who Dares Wins (PS4) - 2018 (Japan)

[ Voor 74% gewijzigd door -SaveMe- op 09-11-2017 17:14 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:32:
[...]

Die zijn er zeker, maar de situatie is juist als volgt: PS4 -> HDMI -> headset passthrough box HDMI input -> headset passthrough box HDMI output -> receiver HDMI input -> receiver HDMI output -> TV.

Dus vanaf de passthrough box ben ik 4K/HDR al kwijt. Ik kan wel een switch gebruiken, maar dan kan ik mijn headset niet meer gebruiken.

Edit: de PS VR zit er overigens ook nog ergens tussen hierboven, maar geen idee meer waar precies. :P
Moet je niet ipv een switch een splitter hebben? Weet alleen niet of dr al iets compatible is met de nieuwe hdmi standaarden, maar dan split je in principe gewoon het beeld+audio naar 2 bronnen
Jasphur schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:19:
Is die optische uitgang niet een optie? Die doorzetten naar je geluid?

Nogmaals. Ik ben redelijk n00b mbt harde waren.
Hij heeft volgens mij een headset met alleen passthrough en geen SPDIF input.

Mijn setup is overigens indrukwekkender. Ik heb:
(Video) HDMI -> Switch -> Monitor. Eerst ook nog een capture kaart ertussen maar omdat ik die niet meer gebruik momenteel even zonder.
(Audio) SPDIF -> Switch -> PC SPDIF Input -> PC SPDIF output -> Headset docking station SPDIF Input -> Draadloze headset

Video Switch hangt ook mn PC en Xbox aan, verder af en toe mn Nintendo Switch en af en toe een laptop van werk.

Headset docking station hangt die ook via USB aan mn Xbox, die blijft wel aan ook al staat de console uit. Al heb ik bij mijn headset geen voice support voor PS4 (alleen X1 en PC) dus heb ik nog een andere oudere headset via USB die dat wel heeft maar de audio is wat minder en er is wat stuk aan. Bovendien heb ik een aparte audio-kaart in mn PC moeten hangen om een SPDIF-input te hebben (meestal is het alleen output). Zo kan ik mn PC audio tegelijk met console luisteren. Voordeel hiervan is dat als ik aan het gamen ben, ik toch ondertussen wat kan doen met youtube, tweakers, etc als je bv een laadscherm hebt of whatever.

En dan heb ik ook nog allemaal kabels liggen voor 3 monitoren, speakers, tobo/muis/stuff en dus van nog een paar consoles en een switch voor keyboard/muis (om aan werk laptop te hangen). Kortom ik kan het huis vele malen rond met alle kabels :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Martinspire Ja en dan? Ik wil juist zowel audio als 4K door dezelfde kabel hebben. Een dat kan niet omdat de passthrough van mijn headset geen 4K doorgeeft. Of ziet ik iets over het hoofd?

@-SaveMe- Ik acht het onwaarschijnlijk dat zowel Days Gone én TLoU2 in 2018 gaan komen.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 09-11-2017 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:08:
@-SaveMe- Ik acht het onwaarschijnlijk dat zowel Days Gone én TLoU2 in 2018 gaan komen.
We mogen dromen nietwaar ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Leuk game, ooit voor een paar euro gekocht voor 360!

Edit: minder dan 60 cent zelfs! :o

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 09-11-2017 19:37 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:29:
[...]

Leuk game, ooit voor een paar euro gekocht voor 360!
Was hij ooit niet gratis voor gold members? Weet ieg nog dat ik er niet zoveel aan vond ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Ik gok:
Days Gone: augustus 2018
TLOU II: juni 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:37:
[...]

Ik gok:
Days Gone: augustus 2018
TLOU II: juni 2019
Kan ik mee leven. :Y Ben meer benieuwd naar Days Gone dan TLoU 2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:08:
@Martinspire Ja en dan? Ik wil juist zowel audio als 4K door dezelfde kabel hebben. Een dat kan niet omdat de passthrough van mijn headset geen 4K doorgeeft. Of ziet ik iets over het hoofd?

Zoals ik al zeg: ene kabel van de splitter (dus geen switch) gaat naar je headset met verder geen andere output erna. De ander gaat naar je TV. Als het goed is moet audio via beide kabels gaan, dus lijkt me dat geen issue.

Maar ik ben niet zo bekend met HDMI splitters. Ik begrijp in ieder geval dat je headset alleen HDMI als input kan hebben, dus dan zul je wel wat daarmee moeten doen. Misschien is er nog een audio-splitter die je vervolgens weer naar hdmi kunt zetten, maar ik weet niet wat er op de markt is.

Ik zou in ieder geval eens uit zoeken of er iets meer is en anders de fabrikant/winkel vragen om suggesties. Ik weet ook niet of een 2e kabel die alleen voor audio gebruikt wordt, nog wel ergens zijn beeld kwijt moet, of dat dit verder gewoon kan.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2017 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:04:
@Martinspire Ik snap 'm nu. Thanks, misschien werkt dat wel inderdaad.

Die Max game, is dat wat voor een 5-jarige? Of te moeilijk?
Ik denk dat die wat te moeilijk is met controller. Met touch (hij is er geloof ik ook voor enkele touch-devices of handhelds geweest) is ie al makkelijker.

Verder blijft het audio-verhaal apart. Mede door het HDMI-geneuzel ben ik blij dat ik met SPDIF zit momenteel.
Vanwege mn slechthorendheid gebruik ik overigens geen surround (ook al is mn headset 350 euro), veelal omdat het qua volume dan niet hard genoeg gaat (jaja I know, familiekwaaltje en in hoogste categorie qua slechthorendheid). Maar overall denk ik dat je meer plezier haalt uit net wat mooiere weergave van games, dan de net wat betere audio. De doorsnee consument zal het verschil tussen dd 5.1 of dts tegenover dt hdma of true hd waarschijnlijk niet horen. En het ligt dan al snel aan de ondersteuning en kwaliteit van de ontwikkelaar dan aan de output van de console.

Overigens is mijn headset niet helemaal stereo. Ik kan bij bv Rainbow Six Siege nog steeds horen of een enemy boven of beneden me is. Dat is overigens ook de meest indrukwekkende game qua omgevingsgeluid omdat het weerkaatst via de muren ipv er doorheen gaat zoals vaak. Als iemand bij de meeste maps boven je loopt, dan komt het meeste geluid uit de richting van de trap.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

lennox-06 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:57:
krijg je bij spellen op 60fps bij een 4K TV (hdmi2.0) 'HDR' door ? ik had gelezen dat het bandbreedte tekort komt en dat je maximaal op 4K 30fps 'HDR' kan krijgen.
Bij 2.0b wel, alleen niet in het volledige chroma van 4:4:4. Dit wordt aangepast naar 4:2:2

PSN: fonsmeister

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:41:
@Martinspire Ze speelt ook games als Knack en Rayman, dus dat moest wel goed komen. Maar zijn de puzzels niet te moeilijk?
Is voor je kids een switch niet heel erg leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:58:
[...]

Is voor je kids een switch niet heel erg leuk?
Ongetwijfeld, maar die van 2 is nog te jong, dus das een hoop geld voor 1 kind. Ik ga er waarschijnlijk niet op spelen namelijk. Ik heb niks met Nintendo en kom al tijd te kort voor mijn PS4 backlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:10
fonsmeister schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:14:
[...]

Bij 2.0b wel, alleen niet in het volledige chroma van 4:4:4. Dit wordt aangepast naar 4:2:2
Correct! Daarom wacht ik op HDMI 2.1 voor ik een nieuwe TV en Receiver koop, dan zit je daarna voorlopig goed.

De Microsoft XBOX One X is overigens al HDMI 2.1 gecertificeerd.

Bron: Wikipedia: HDMI.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
@Martinspire Ze speelt ook games als Knack en Rayman, dus dat moest wel goed komen. Maar zijn de puzzels niet te moeilijk?
Ik zou zeggen koop een Nintendo Wii U voor de kinderen. Goedkoop te vinden met wat geduld en er zijn heel veel goede Mario, Zelda, Sonic games voor de Wii U, die ook goed betaalbaar zijn. Alleen met Mario Kart 8 zijn ze al heel lang zoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Om op de org vraag terug te konen, max is imho toch wel bijna meer een puzzle game met platform elementen dan andersom. Wel pittig voor een 6 jarige. Maar misschien daardoor ook leuk om samen te spelen. Ook misschien wat eng. Knack en rayman vind ik an sich ook best lastig voor die leeftijd maar dat zijn wel meer platformen + exploratie dan max.

Nb: knack alleen demo gespeeld. Rm vooral mijn kids veel zien spelen. Max cotb 1-2 uur zelf gespeeld.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha... 😢https://mobile.twitter.com/VentureBeat/status/928744061732818944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dunno. Heb de game na de tweede level uitgezet omdat ik het een flutgame vond. Vooral grafisch trok ik dat echt niet. Zo houterig, leeg en besturing was slecht. Dunno of er nog wat is verbeterd, maar ik vond het gewoon niks dus kan niet veel zeggen over de gehele game :P
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:05:
[...]

Ongetwijfeld, maar die van 2 is nog te jong, dus das een hoop geld voor 1 kind. Ik ga er waarschijnlijk niet op spelen namelijk. Ik heb niks met Nintendo en kom al tijd te kort voor mijn PS4 backlog.
Toch zijn de grote exclusives nog wel de moeite waard. Maar misschien iets voor komend voorjaar? :+

Zal binnenkort maar eens gaan uitpluizen wanneer komend jaar allerlei titels uitkomen zodat ik alvast kan gaan kijken wanneer ik vrij wil nemen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
-SaveMe- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:52:
Nog een weekje en dan kan ik oude tijden herbeleven in Outcast: second contact!

[video]

Nostalgie :9 _/-\o_
Outcast was destijds mijn eerste (semi) open world game. En wat een briljante ervaring was het. Is me nog lang bijgebleven. Maar ik twijfel wel of ik deze Second Contact wel moet spelen, of gewoon mijn nostalgische herinneringen moet koesteren... :)

Man, ik weet ook nog wel hoe hyped ik toen was voor Outcast II. Die screenshots waren echt insane. Helaas is dat project volledig geimplodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
Al die remasters die ik al vroeger gespeeld heb speel ik ni meer, zonde van me geld.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Remasters verkopen als een malle. Of niet maar leveren met weinig moete toch veel geld op. Zolang er naast remasters genoeg andere goede nieuwe games zijn maakt het toch niet uit?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noob vraag.

Ik heb CoD ww2 gekocht en heb een code ontvangen voor extra XP.

Maar waar moet ik dit invoeren? :)
In de spel zie ik geen opties hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 19:24

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:50:
Noob vraag.

Volgens mij in de store bij code verzilveren ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noob vraag.

Codes voer je inderdaad altijd in de Store in. Kan op je console zelf, maar ook via een webbrowser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij COD is dat alleen weer anders. Zie:
https://support.activisio...-Content-and-Code-Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:09:
[...]
Dunno. Heb de game na de tweede level uitgezet omdat ik het een flutgame vond. Vooral grafisch trok ik dat echt niet. Zo houterig, leeg en besturing was slecht. Dunno of er nog wat is verbeterd, maar ik vond het gewoon niks dus kan niet veel zeggen over de gehele game :P
Grappig hoe dingen kunnen verschillen tussen mensen, ik heb juist veel fun gehad met Max.
Alleen ben ik ontzettend onhandig met springen en combinaties van springen waardoor ik gestopt ben.
Gestopt in waarschijnlijk de laatste levels, de combo's trok ik echt niet meer, ook die pen is ruk soms.

Zo nu op weg naar Intertoys, nee niet voor een XBOX maar NFS Payback voor de PS4.
Bevalt het nog Martin ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bassGunner schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:42:
[...]

Outcast was destijds mijn eerste (semi) open world game. En wat een briljante ervaring was het. Is me nog lang bijgebleven. Maar ik twijfel wel of ik deze Second Contact wel moet spelen, of gewoon mijn nostalgische herinneringen moet koesteren... :)

Man, ik weet ook nog wel hoe hyped ik toen was voor Outcast II. Die screenshots waren echt insane. Helaas is dat project volledig geimplodeerd.
Ha! Nog een kenner :) Outcast 2 ging toch niet door vanwege het failliet gaan van de dev/publisher ? Weet het niet meer zeker. Deel 1 had in elk geval een erg lekker sfeertje ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
Heb weinig remasters gespeeld. Tomb raider destijds bij launch ps4 ivm nooit uitgespeeld op x360.
The last of us ivm beste ps3 spel dus ja wou hem graag nog een keer in 1080p/60 spelen.
En nu kijk ik heel erg uit naar shadow of the colossus remaster. Ziet er fenomenaal uit, origineel nooit gespeeld dus ja ben benieuwd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Vandaag is de nieuwe DLC uit voor Little Nightmares:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb mijn PS4 Pro via mijn receiver (Marantz SR6008) aangesloten op mijn Sony X8509C tv die 4k en (slecht) HDR aan kan, maar toch kan ik de optie niet selecteren om de weergave in 4k te doen.

Ik zou dit moeten testen door dit direct op de TV aan te sluiten, maar dan geef ik wel weer toe op geluidskwaliteit. Dan is de vraag of ik die 1080p gewoon maar moet accepteren... Hoeveel ga ik daar van zien is de grote vraag? Heb je niet meer aan de hogere framerate die je met de pro haalt op 1080p?

De PS4 is mijn eerste console. Ik heb altijd op de PC gegamed en heb zeer veel generaties CoD gespeeld. Nu ben ik begonnen met CoD WW2 en dat valt wel even tegen zeg. Aimen is geen groot succes. Ik ben natuurlijk ook veel te oud om dit te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Hann1BaL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:30:
Ik heb mijn PS4 Pro via mijn receiver (Marantz SR6008) aangesloten op mijn Sony X8509C tv die 4k en (slecht) HDR aan kan, maar toch kan ik de optie niet selecteren om de weergave in 4k te doen.

Ik zou dit moeten testen door dit direct op de TV aan te sluiten, maar dan geef ik wel weer toe op geluidskwaliteit. Dan is de vraag of ik die 1080p gewoon maar moet accepteren... Hoeveel ga ik daar van zien is de grote vraag? Heb je niet meer aan de hogere framerate die je met de pro haalt op 1080p?

De PS4 is mijn eerste console. Ik heb altijd op de PC gegamed en heb zeer veel generaties CoD gespeeld. Nu ben ik begonnen met CoD WW2 en dat valt wel even tegen zeg. Aimen is geen groot succes. Ik ben natuurlijk ook veel te oud om dit te leren :)
Dit zou nochtans moeten werken:

and it is also compatible with 4K Ultra HD (3840x2160) sources and 4K Ultra HD displays.

Staat 4K aan in de PS4 en HDR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

daflux schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:48:
[...]

Dit zou nochtans moeten werken:

and it is also compatible with 4K Ultra HD (3840x2160) sources and 4K Ultra HD displays.

Staat 4K aan in de PS4 en HDR?
4k en HDR zijn greyed out. Kan ik niet aanzetten.

(Dit kan ik ook googelen, maar merkte ik net: Kun je je MIC van een headset aangesloten op de controller ook standaard uitzetten en push to talk doen oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Hann1BaL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:58:
[...]

4k en HDR zijn greyed out. Kan ik niet aanzetten.

(Dit kan ik ook googelen, maar merkte ik net: Kun je je MIC van een headset aangesloten op de controller ook standaard uitzetten en push to talk doen oid?)
Dat kan het zijn dat je geen correcte HDMI kabel gebruikt. (Niet elke kabel ondersteund HDR en 4K)

[ Voor 5% gewijzigd door daflux op 10-11-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je daar meer aan hebt, moet je voor jezelf bepalen (dat + er zijn maar een aantal games waarbij je die optie wel of niet kan kiezen).

Ik heb een 1080p TV en ik prefereer die toeters en bellen modus boven de hoge framerate modus. Ik vind 30fps, mits stabiel, hartstikke prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

daflux schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:01:
[...]

Dat kan het zijn dat je geen correcte HDMI kabel gebruikt. (Niet elke kabel ondersteund HDR en 4K)
Ik ging er vanuit dat de meegeleverde HDMI kabel toch wel geschikt zou moeten zijn, maar ik ga even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Hann1BaL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:03:
[...]

Ik ging er vanuit dat de meegeleverde HDMI kabel toch wel geschikt zou moeten zijn, maar ik ga even testen.
De kabel van je PS4 naar je Receiver moet het ondersteunen maar ook de kabel van de Receiver naar je TV.

Kijk ook eens of je TV geen speciale HDMI poort heeft voor 4K/HDR.
Soms kunnen niet alle HDMI poorten hetzelfde bv ARC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik zal wel weer afwijken van de rest, ik zou gaan voor de snelheid winst, is op een Pc ook prettig.
Dat slome gedoe op 30 frames is not my cup of tea, maar natuurlijk prima speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Maar de SR6008 heeft toch geen HDR support?

Edit: 6008 heeft idd helaas geen HDR support volgend de marantz site, vanaf de huidige 12 lineup (7012/6012/5012) is er pas Dolby vision support aanwezig.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 10-11-2017 16:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Donstil schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:29:
[...]

Maar de SR6008 heeft toch geen HDR support?

Edit: 6008 heeft idd helaas geen HDR support volgend de marantz site, vanaf de huidige 12 lineup (7012/6012/5012) is er pas Dolby vision support aanwezig.
Dan wordt het dus lastig om van goed geluid te kunnen genieten en 4k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Hann1BaL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:35:
[...]

Dan wordt het dus lastig om van goed geluid te kunnen genieten en 4k :)
Ps4 rechtstreeks naar de tv, dan de receiver aansluiten via arc en je kan van beide genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
giantgiantus schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:18:
[...]

Ps4 rechtstreeks naar de tv, dan de receiver aansluiten via arc en je kan van beide genieten.
ARC stuurt geen surround geluid door.
Althans mijn TV toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
En je Ps4 optisch verbinden met je receiver?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noob vraag.

Voor CoD? Oh dat is heel simpel, je gaat op je PS4 naar het icoon van Cod ww2 -> 'Options' knop -> En dan klik je op de één na onderste (boven 'Information')

Dan wordt je iets gevraagd, dan gewoon 'Yes' antwoorden.

:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zo, mijn Xbox One X ben ik eigenlijk al weer zat :P die gaat weer naar de slaapkamer, PS pro weer terug naar de woonkamer, eens even kijken hoe die DLC van HZD is en dan echt Persona 5 afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:35:
Zo, mijn Xbox One X ben ik eigenlijk al weer zat
Huh hoezo dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik had meer verwacht, ik speel denk ik de games er nog op uit die ik er voor gehaald heb en dan kijk ik wel wat ik er mee doet (waarschijnlijk marktplaats)

Maar goed boeiend :+) hoe zijn de ervaringen met de DLC van HZD?

[ Voor 10% gewijzigd door Origins op 11-11-2017 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:34:
[...]

Ik had meer verwacht, ik speel denk ik de games er nog op uit die ik er voor gehaald heb en dan kijk ik wel wat ik er mee doet (waarschijnlijk marktplaats)

Een stuk pittiger in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Ben ik nou gek of?

Als ik mn headset bekabeld aan mijn telefoonhang heb ik een mooie diepe bass. Maar zodra ik de koptelefoon gebruik waarvoor ik hem wil gebruiken. Namelijk virtueel 7.1 surround gamen is die bass volledig weg. Zelfs als ik de bass op maximaal heb gezet met de companion app.

Wat doe ik fout?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:34:
[...]

Ik moet nog beginnen met HZD, er komt echt teveel uit. Wolfenstein nog steeds niet uit. Denk dat ik toch eerst misschien Skyrim VR maar ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
19 tot 27 november organiseert Playstation een Black Friday week in de US.
-200 USD voor PS4 slim 1TB (Voordeligste PS4 tot nu toe?)
-300 USD voor PS VR

Hopelijk krijgt Europa ook wat interessante aanbiedingen. Ik ga vooral Amazon in de gaten houden.

Vroeg of laat ga ik toch instappen en die Pro kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net de pro is al te vinden voor 380-390 met cod/fifa/destiny of gt sport +plus een extra controller. Denk niet dat het veel goedkoper wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Twijfel twijfel. Gt sport of horizon dlc...
Moeilijk...
Horizon dlc wil ik.liefst zoveel mogelijk in 1x doen. Maar ben ook al beetje gaar. En racen is wat minder nadenken meer doen...
What to do what to do...
Iets met first world problems :+

[ Voor 62% gewijzigd door v8power67 op 11-11-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 21:09:
Twijfel twijfel. Gt sport of horizon dlc...
Moeilijk...
Horizon dlc wil ik.liefst zoveel mogelijk in 1x doen. Maar ben ook al beetje gaar. En racen is wat minder nadenken meer doen...
What to do what to do...
Iets met first world problems :+
Ik dacht dat jij GT al had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Owh sorry ja bedoelde nu spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:55
Jasphur schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:55:
Ben ik nou gek of?

Als ik mn headset bekabeld aan mijn telefoonhang heb ik een mooie diepe bass. Maar zodra ik de koptelefoon gebruik waarvoor ik hem wil gebruiken. Namelijk virtueel 7.1 surround gamen is die bass volledig weg. Zelfs als ik de bass op maximaal heb gezet met de companion app.

Wat doe ik fout?
Doe eens meer plaatjes in GP topique posten ipv gamen :+

Volgens mij ligt dat gewoon aan de VSS mode, als ik zo verschillende reviews mag geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Origins schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:35:
Zo, mijn Xbox One X ben ik eigenlijk al weer zat :P die gaat weer naar de slaapkamer, PS pro weer terug naar de woonkamer, eens even kijken hoe die DLC van HZD is en dan echt Persona 5 afmaken.
OMG heb je geen ruimte voor bij elkaar ? op de slaapkamer slapen wij hoor, of een ander spelletje. ;)
Tegenwoordig heb je toch van die hele mooie tv meubels dat je een showcase hebt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:49:
[...]

OMG heb je geen ruimte voor bij elkaar ? op de slaapkamer slapen wij hoor, of een ander spelletje. ;)
Tegenwoordig heb je toch van die hele mooie tv meubels dat je een showcase hebt. :P
Staat al een Nintendo Switch, dat lompe ding van Ziggo en een router.
Als er dan ook nog een ding extra bij komt staat dat hele tv meubel vol :P vind het wel prima zo, komt nog eens bij dat mijn dochter van 1 het leuk vind om het knopje van de Xbox One X aan en uit te zetten (want ja het lampje brand en maakt geluid)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Origins schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:58:
[...]

Als er dan ook nog een ding extra bij komt staat dat hele tv meubel vol :P vind het wel prima zo, komt nog eens bij dat mijn dochter van 1 het leuk vind om het knopje van de Xbox One X aan en uit te zetten (want ja het lampje brand en maakt geluid)
Zet je die Nintendo toch boven op de kinderkamer ? en voor je Xbox een meubel met deurtje + slot. :+
Ja waardeloos die tiptoets bediening, als je een xbo even verschuift gaat dat ding aan, niet zo handig. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
bram1984 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:47:
Is dit Bloodborne of Frozen Wilds? Holy shitballs. Kom niet eens voorbij de eerste machine. :p
Wat vind je ervan? Bevalt hij? Is het verhaal er beetje mooi aan geknoopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:47:
Is dit Bloodborne of Frozen Wilds? Holy shitballs. Kom niet eens voorbij de eerste machine. :p
spoiler:
Je hoeft hem niet te verslaan als je wilt, maar met die regenerating armor had ik er ook al moeite mee inderdaad. Wel gelukt in de derde poging, al speel ik hem niet op hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:04:
[...]

Wat vind je ervan? Bevalt hij? Is het verhaal er beetje mooi aan geknoopt?
Ben pas op het begin dus met voorbij de intro. Het ziet er weer geweldig en bijzonder sfeervol uit. Typisch HZD verder, alleen maar exploten.
Martinspire schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:17:
[...]

spoiler:
Je hoeft hem niet te verslaan als je wilt, maar met die regenerating armor had ik er ook al moeite mee inderdaad. Wel gelukt in de derde poging, al speel ik hem niet op hard
Heb ik ook gedaan in eerste instantie en daarna van bovenaf bestookt met bommen. Toen was 'ie zo neer.

En ik speel op Ultra (?) Hard (de moeilijkste stand althans), dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff die laatste hunter traiel mag er ook wel wezen... lijkt onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:08:
[...]

Zitten er Trials in de DLC? Of bedoel je in de gewone game?
Ja in de dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Voor de mensen die een Ps4 hebben en een hdr scherm en Netflix kijken. Weet dat de Netflix app hdr niet goed behandeld. Gebruik je tv app.

Als het je niet opgevallen was dat er iets mis is weet je ook direct dat je 1000€ teveel hebt uitgegeven voor een top tv ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 20:07
Sowieso na half jaar weer HZD in en dan meteen dat eerste beest bij Frozen Wilds was pittig, had gewone game beetje te makkelijk gevonden en dacht zet dan maar op Ultra, van die beslissing ben ik snel afgestapt naar 4 als een lappenpop rond geslingerd te zijn. :+

Maar nu ik er weer inzit, wat is het toch een geweldige game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb de doc bijna uitgespeeld, alleen nog een paar side quests en de laatste trial op goud krijgen. Verhaal is prima, maar niet echt bijzonder. Een stuk uitdagender, niet echt veel variatie in vijanden dit keer en als dat sneeuw en ice is niet mijn favoriete omgeving. Maar uiteindelijks is de dlc het absoluut waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
Ik kreeg een of andere vage error nadat ik de dlc van horizon had gedownload en wilde spelen. 37732-2. Via Google kwam ik op de tip op een full system initialse te doen. Had me alleen niet gerealiseerd dat dit proces 3 uur zou duren. Nu hopen dat het werkt

Edit;

Horizon er weer opnieuw ingedaan. Hij probeert nu een update te installeren, maar download blijft op pauze staan. Kan hem ook niet resumen. Heb ook nog genoeg ruimte op mijn schijf. Erg vreemd dit

[ Voor 29% gewijzigd door steefje op 12-11-2017 19:44 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Origins schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:58:
[...]

Bij mij: wii, x360, ps3, ps4pro en switch. Steam linkje, en mediator en ook nog kpn boxje voor tv en mijn err ‘retro’ stereo toren. Gewoon in zo’n ikea tv meubeltje..?
Oh en nog een nw switch omdat ik alles wat dat native support ook aan nw kabel heb zitten.

Kids altijd streng opgevoed dat ze met hun tengels van de av meuk af moeten blijven. Niet eenvoudig maar de aanhouder wint :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Anders kom je 2 jaar na de CLoud in Super Smash announcement met een Noctis van FF15 in Tekken 7 announcement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:16:
Anders kom je 2 jaar na de CLoud in Super Smash announcement met een Noctis van FF15 in Tekken 7 announcement :D
Nu nog sephiroth in soul caliber 6 🤤

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
Zo, deze games gaan bij mij definitief op de banlijst:

Need for Speed: Payback
Star Wars: Battlefront 2

Eigenlijk FIFA 18 ook, maar ik speel sinds dit jaar helemaal geen FUT meer.

Wat een zielige manier van EA om zo microtransacties door de stort te duwen bij 'full price' games. Ik zou zeggen lees je goed in voordat je tot aanschaf over gaat.

Voorbeeld: Je moet 40 uur goed spelen (60000 credits) om één hero vrij te spelen in Star Wars: Battlefront 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ah, da's inderdaad mooi.
Ik worstel regelmatig met de hoeveelheid prachtige games waar ik dan een keuze uit moet maken.
Dit is een mooi criterium om toe te voegen om m'n lijstje waaruit ik kan kiezen in te perken. Geen microtransacties.
Hetzelfde geld voor mij die nieuwe Shadows of Mordor. Lijkt me prachtig spel. Komt gewoon niet op m'n lijstje als potentiele koopkandidaat puur vanwege die microtransacties. ;w

Ik heb verder niks tegen cosmetische microtransacties. Zo heb ik bijvoorbeeld Elite: Dangerous. Ja, daar zitten microtransacties in, maar puur en alleen cosmetisch. Ik ga echter echt geen cent uitgeven om nou een leuke paintjob op m'n scheepjes te krijgen. De kleur verf heeft verder geen invloed op het spel, dus boeit me dat ook totaal niet.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Jumpman schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:09:
Zo, deze games gaan bij mij definitief op de banlijst:

Need for Speed: Payback
Star Wars: Battlefront 2

Eigenlijk FIFA 18 ook, maar is speel sinds dit jaar helemaal geen FUT meer.

Wat een zielige manier van EA om zo microtransacties door de stort te duwen bij 'full price' games. Ik zou zeggen lees je goed in voordat je tot aanschaf over gaat.

Voorbeeld: Je moet 40 uur goed spelen (60000 credits) om één hero vrij te spelen in Star Wars: Battlefront 2.
Ja en meest trieste is dat de reviewers dit niet hadden, daar was het 10000 voor unlocken, dus is er niks over gemeld...
https://www.resetera.com/...nt-to-unlock-heroes.5735/
Echt EA is echt grootste stuk SCUM in de gaming wereld...

Keek best uit naar battlefront maar nee dit ga ik niet supporten.
Op reddit is er een reactie van ea community manager, en dit is nu de meest gedownvote bericht op Reddit ooit hahah.
En terecht!! Waren dus nog niet zo erg af met seasonpasses destijds. Dan kon je kiezen of je het kocht of niet. Nu nerfen ze het spel progressie zodat je sneller met nog meer geld spul unlocked.

Ook weer zo ontzettend blij dat sony 1st party hier gelukkig niet aan mee doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe draaien games op 4K op de pro ? als ik resolutie mode op 1080P (1800P downsampling) kies bij the last of us begint de ps4 aardig te blazen en krijg ik af en toe hevige framedrops in het water bijv.

gaat dit in 4K wel helemaal goed ? (kan me niet voorstellen bijna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
lennox-06 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:39:
hoe draaien games op 4K op de pro ? als ik resolutie mode op 1080P (1800P downsampling) kies bij the last of us begint de ps4 aardig te blazen en krijg ik af en toe hevige framedrops in het water bijv.

Werkt bij mij perfect, zowel op een 1080p 120Hz TV, als op een 2160p 60Hz TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
lennox-06 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:39:

De game heeft soms lichte drops, maar dit is meer van bv 60 naar 55.
De 60fps modus is btw 1800p, 30 is native 4k.
Maar echte grote drops moeten niet gebeuren nee...
Misschien andere games testen, die 100% stabiel zijn en als die toch droppen dan terug sturen de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:42:
[...]

De game heeft soms lichte drops, maar dit is meer van bv 60 naar 55.
De 60fps modus is btw 1800p, 30 is native 4k.
Maar echte grote drops moeten niet gebeuren nee...
Misschien andere games testen, die 100% stabiel zijn en als die toch droppen dan terug sturen de ps4.
heb het misschien overdreven met die drops maar wat ik eigenlijk bedoel is dat de ps4 pro al moeite te lijkt hebben met downsampling op 1080P laat staan 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
lennox-06 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:44:
[...]

heb het misschien overdreven met die drops maar wat ik eigenlijk bedoel is dat de ps4 pro al moeite te lijkt hebben met downsampling op 1080P laat staan 4K.
Downsampling is letterlijk alleen maar de resolutie schalen naar een 1080p tv. Intern rendert hij gewoon nog op 1800p/4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:45:
[...]

Downsampling is letterlijk alleen maar de resolutie schalen naar een 1080p tv. Intern rendert hij gewoon nog op 1800p.
dus de ps4 doet dezelfde moeite als op 4K ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
lennox-06 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:46:
[...]

dus de ps4 doet dezelfde moeite als op 4K ?
Yes sir/madam. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jumpman schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:09:

Dit is niet waar. Je kunt allerlei assignments afwerken om meer credits te scoren en mogelijk al de unlock te krijgen. Zo kan je, met wat goed spelen, dat al binnen 4 uur doen bv. Idem met de star cards. Je zult die wel uit lootboxes halen, maar je kunt veel boxen verdienen tijdens het spelen.

Die gozer die dat had berekend hoe lang je erover zou doen, hield totaal geen rekening met de overige manieren om credits te verdienen.

Dat is zeggen alsof je bij Forza alleen met de payout van de race geld kunt verdienen, terwijl je die payout met mods kunt vergroten e.d.

Bij NFS is het probleem vooral dat je met de huidige progressie niet makkelijk een nieuwe auto op niveau krijgt en dat de races qua niveau niet aansluiten met hoe je uit de laatste race komt.

Ik ben er van overtuigd dat beide games nog wel worden aangepast. NFS heb ik tijdelijk even links gelegd, maar Battlefront ga ik gewoon doen. Sowieso heb je bij de SP daar geen beperking (NFS heeft helaas geen multiplayer voor zover ik kon zien) en verdien je ook wat credits en crates (sterker, dat is de makkelijkste manier).

Battlefront krijgt een hoop shit over zich heen, maar het is lang niet allemaal even eerlijk bekeken. Bovendien is het een game die je nog wel langer doet. Ik ken genoeg andere multiplayer games waarbij je na vele uren speeltijd nog dingen unlockte. Of dat je veel moet spelen om iets te unlocken (Battlefield doet dat met assignments bv, sommigen zijn erg irritant).

En gezien de kritiek moet EA daar nog wel wat aan gaan doen. Nu boycotten is prima, maar weet wel dat je het volgens de feiten doet en niet wat iemand ergens in een dronken bui heeft berekend, want het komt niet bepaald netjes over nu.

Ik denk zelf dat die 10k een day-one patch gaat worden. Daarom ga ik nog niks uitgeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:08:
[...]

Dit is niet waar. Je kunt allerlei assignments afwerken om meer credits te scoren en mogelijk al de unlock te krijgen. Zo kan je, met wat goed spelen, dat al binnen 4 uur doen bv. Idem met de star cards. Je zult die wel uit lootboxes halen, maar je kunt veel boxen verdienen tijdens het spelen.

Die gozer die dat had berekend hoe lang je erover zou doen, hield totaal geen rekening met de overige manieren om credits te verdienen.

..
is dat zo?

het aantal challenges zijn eindig en leveren maximaal 30.000 credits op. In de arcade mode zit een credit cap, je moet het simpelweg uiteindelijk met die 25 credits per speelminuut doen en dan is het een simpel rekensommetje. Met die 30.000 credits zit je op de helft van het nodige aantal voor darth vader (60.000 credits nodig).

maar zelfs dan, dan heb je 1 hero unlocked, maar goed dan heb je darth vader, maar dan moet je luke, palpatine, en ga zo maar door nog vrij spelen. Dan heb je het nog niet eens over het feit dat je star cards ook nog met ingame geld geupgrade moeten worden, de bijbehorende lootboxen ook nog eens credits kosten (3 uur gametijd per lootbox) en ga zo maar door.

Het is compleet over de top nu gegaan met dat pay to win systeem, er zit nu veel te veel achter een betaalmuur in de game waar je al veel geld voor hebt neergelegd. Zoveel uur gamen is voor werkende mensen echt wel lastig, dus je bent dan bijna verplicht om die lootboxen te gaan aanschaffen met een kans (niet eens de zekerheid) op die star cards en heroes.

De reactie van EA op reddit staat inmiddels op -232.000 votes, dat geeft ook wel een beetje aan dat de community hier echt van walgt. De nummer 2 downvote allertijden had slechts -24.000 votes.

Het staat inmiddels sinds een aantal uur als nieuwsbericht op vele sites dus de game imago schade is nu in volle gang. Way to go EA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Introducing the PS Plus Open Multiplayer Event, kicking off on PS4 this week:

https://blog.eu.playstati...s4-this-week/#sf166048886

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOg77NOV4AITqow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinez schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:24:
[...]

is dat zo?

het aantal challenges zijn eindig en leveren maximaal 30.000 credits op. In de arcade mode zit een credit cap, je moet het simpelweg uiteindelijk met die 25 credits per speelminuut doen en dan is het een simpel rekensommetje. Met die 30.000 credits zit je op de helft van het nodige aantal voor darth vader (60.000 credits nodig).

maar zelfs dan, dan heb je 1 hero unlocked, maar goed dan heb je darth vader, maar dan moet je luke, palpatine, en ga zo maar door nog vrij spelen. Dan heb je het nog niet eens over het feit dat je star cards ook nog met ingame geld geupgrade moeten worden, de bijbehorende lootboxen ook nog eens credits kosten en ga zo maar door.

Het is compleet over de top nu gegaan met dat pay to win systeem, er zit nu veel te veel achter een betaalmuur in de game waar je al veel geld voor hebt neergelegd. Zoveel uur gamen is voor werkende mensen echt wel lastig, dus je bent dan bijna verplicht om die lootboxen te gaan aanschaffen met een kans (niet eens de zekerheid) op die star cards en heroes.

De reactie van EA op reddit staat inmiddels op -232.000 votes, dat geeft ook wel een beetje aan dat de community hier echt van walgt. De nummer 2 downvote allertijden had slechts -24.000 votes.

Het staat inmiddels sinds een aantal uur als nieuwsbericht op vele sites dus de game imago schade is nu in volle gang. Way to go EA!
Agh ja,
EA is volgens mij al sinds de vorige generatie console niet meer "for the gamers"..

Enige waar EA om geeft is geld, geld en nog meer geld.
Studio's die goede games maken overnemen, en dan dezelfde games met minimale verschil blijven uitbrengen en dan langzaam dood laten gaan en laten vallen...
DLC waar je altijd klauwen vol met geld aan kwijt bent.

Dan kan ik meer hebben van een Ubisoft die al hun titels downgraden...dan EA die geen reet om hun klanten geeft.
Aan de andere kant... Wij consumenten blijven het accepteren....
-On line pass kopen(Vorige generatie)... Prima.
-DLC kopen... Prima.
-Season pass kopen... Prima..
-PS plus kopen... Prima
-Ultimate team(en dergelijke) pakjes kopen... Prima

En ik durf te wedden dat er meer dan genoeg mensen zijn die gewoon geld besteden aan loot boxes op dit moment...Dus dat zie ik ook echt niet veranderen.(heb me er zelf in het verleden ook wel een aantal keren aan schuldig gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:39:
[...]

Agh ja,
EA is volgens mij al sinds de vorige generatie console niet meer "for the gamers"..

Enige waar EA om geeft is geld, geld en nog meer geld.
Studio's die goede games maken overnemen, en dan dezelfde games met minimale verschil blijven uitbrengen en dan langzaam dood laten gaan en laten vallen...
DLC waar je altijd klauwen vol met geld aan kwijt bent.

...

En ik durf te wedden dat er meer dan genoeg mensen zijn die gewoon geld besteden aan loot boxes op dit moment...Dus dat zie ik ook echt niet veranderen.(heb me er zelf in het verleden ook wel een aantal keren aan schuldig gemaakt)
ja, ik denk dat je helemaal gelijk hebt, we houden het zelf in de hand.

Maar in dit geval is dit wel weer een nieuwe mijlpaal kwa betaalmuur, zo erg kan ik het me niet herinneren van andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit zo eens op de EA wiki te kijken en de laatste game die ik van hen heb gekocht, is zo te zien Battlefront.

Gelukkig dus niet echt mijn straatje verder, maar goed is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:27:
PlayStation Europe‏

Introducing the PS Plus Open Multiplayer Event, kicking off on PS4 this week:

https://blog.eu.playstati...s4-this-week/#sf166048886

[afbeelding]
Krijgen de mensen die elke maand netjes aftikken ook nog compensatie?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Geteisem

Meer noobs in de multiplayer als bonus voor PS+ leden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:57:
[...]

Krijgen de mensen die elke maand netjes aftikken ook nog compensatie?
Compensatie voor wat? :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 22 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)