Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:37:
[...]

Kan je een vergelijking maken met de The New Order? Wolf 2 zou nog beter zijn?
Ja ik vind 'm veel vetter. Toffere wapens, meer humor, meer variatie, minder vervelende/saaie segmenten en veel meer over the top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Pompi schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:01:
[...]

Dit ziet er inderdaad echt super uit, vind het ook mooi dat je ziet dat haar stappen echt een beetje weg zakken in de sneeuw.
Dit had Uncharted jaren geleden al, toen was ik echt onder de indruk.
Maar sinds ik dat heb gezien vind ik het bij elk spel waar je echt op ipv in de sneeuw loopt echt een beetje jammer dat ze dat niet ook hebben opgepakt.
Wel tof dat ze het bij Horizon nu alsnog hebben gedaan. Ik neem aan dat het in de oude gebieden met sneeuw ook is aangepast?

Edit:
v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:04:
Wel heel bizar dat er nou een aparte second screen app is.... Waarom...
Zijn er nou veel games die dit gebruiken?
Ik heb ooit in de instellingen mn telefoon toegevoegd, maar eigenlijk nooit meer naar die optie gekeken.

[ Voor 22% gewijzigd door Mud.Starrr op 08-11-2017 00:31 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:55:
[...]

Niet? Ik heb hier gewoon het nieuwe design in de app hoor. Goed opgeknapt ook nog eens.
Weird! Ik zal hem eens eraf gooien en opnieuw installeren. Overigens inderdaad ook zwaar debiel dat al die verschillende apps er zijn terwijl het makkelijk in 1 app kan. Mss moeten ze eens op cursus bij Microsoft ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
Mud.Starrr schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:21:
[...]

Dit had Uncharted jaren geleden al, toen was ik echt onder de indruk.
Maar sinds ik dat heb gezien vind ik het bij elk spel waar je echt op ipv in de sneeuw loopt echt een beetje jammer dat ze dat niet ook hebben opgepakt.
Wel tof dat ze het bij Horizon nu alsnog hebben gedaan. Ik neem aan dat het in de oude gebieden met sneeuw ook is aangepast?

Edit:

[...]

Zijn er nou veel games die dit gebruiken?
Ik heb ooit in de instellingen mn telefoon toegevoegd, maar eigenlijk nooit meer naar die optie gekeken.
Geen idee. Gebruik het om de console aan en uit te zetten als ik bv tv kijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Oh dat gaat bij mij vanzelf via CEC als ik mijn TV of Reciever van HDMI kanaal wissel.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
MelvinW schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:27:
NFS Payback speelt lekker weg en kan me niet echt vinden in de negatieve reviews. Vermaak me er prima mee! :P
Leuke singleplayer, helaas geen coop of samen met vrienden door de stad rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Gister de soundtrack van HZD geluisterd op Spotify. En damn, die is echt wel episch te noemen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:37:
[...]

Kan je een vergelijking maken met de The New Order? Wolf 2 zou nog beter zijn?
Ik ben nog niet ver maar moest bij t beginlevel al hardop lachen om de situatie waar je in zat haha!

Ik vind m wel pittig. heb al een aantal stukken gehad waar ik toch echt ff over heb gedaan, en dan heb ik m maar op hard staan. Ik wil niet weten hoe snel je ligt bij de hoogste moeilijkheidsgraad...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:45:
[...]

Ik ben nog niet ver maar moest bij t beginlevel al hardop lachen om de situatie waar je in zat haha!

Ik vind m wel pittig. heb al een aantal stukken gehad waar ik toch echt ff over heb gedaan, en dan heb ik m maar op hard staan. Ik wil niet weten hoe snel je ligt bij de hoogste moeilijkheidsgraad...
Haha nou, dat is nog niks vergeleken met later in de game.

Hij is inderdaad zeer pittig. Ik heb 'm al een keertje een standje lager gezet. Ik weet wel dat het bang in cover blijven zitten niet helpt en stealth mislukt ook 9 van de 10 keer. Doorgaans loont het 't meest om gewoon guns blazing als een idioot rond te rennen en alles aan gort te knallen.

De AI is overigens niet bijster slim. Die zoekt je gewoon op, of je nu met een pistool in je hand staat, of op/in een niet nader te noemen (want spoiler) hulpmiddel zit dat schier onverwoestbaar is. Het is gewoon canon fodder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:49:
[...]

Haha nou, dat is nog niks vergeleken met later in de game.

Hij is inderdaad zeer pittig. Ik heb 'm al een keertje een standje lager gezet. Ik weet wel dat het bang in cover blijven zitten niet helpt en stealth mislukt ook 9 van de 10 keer. Doorgaans loont het 't meest om gewoon guns blazing als een idioot rond te rennen en alles aan gort te knallen.

De AI is overigens niet bijster slim. Die zoekt je gewoon op, of je nu met een pistool in je hand staat, of op/in een niet nader te noemen (want spoiler) hulpmiddel zit dat schier onverwoestbaar is. Het is gewoon canon fodder.
Ok, ben benieuwd haha.. Ik ben ook al aan het denken om hem gewoon op normal te zetten, maar voor nu geef ik nog niet op. Al is dat wel mijn enige puntje van kritiek tot nu toe. Hard en hoger lijkt me niet echt fair. Met 50 HP en 200 armor ben je nog in no time dood, en dan heb je dat power armor aan. En als zo'n commander dan lastig te bereiken is en er blijven vijanden komen, is het in mijn optiek niet echt fair maar goed. Misschien moet ik niet zeuren en gewoon lekker op normal gaan spelen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:02:
[...]

Ok, ben benieuwd haha.. Ik ben ook al aan het denken om hem gewoon op normal te zetten, maar voor nu geef ik nog niet op. Al is dat wel mijn enige puntje van kritiek tot nu toe. Hard en hoger lijkt me niet echt fair. Met 50 HP en 200 armor ben je nog in no time dood, en dan heb je dat power armor aan. En als zo'n commander dan lastig te bereiken is en er blijven vijanden komen, is het in mijn optiek niet echt fair maar goed. Misschien moet ik niet zeuren en gewoon lekker op normal gaan spelen.
Over je health (niet echt een verhaalspoiler, maar toch even tussen tags):

spoiler:
Later gaat die gewoon weer naar 100 en kun je deze buffen naar 200, net als je armor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zo, heb sinds gister nu ook een PS4 Pro gekocht om mijn 4K HDR TV te complimenteren.

Hij is een stuk vlotter on laden en standaard UI gedoe, dat is wel erg fijn. Horizon Zero Dawn draait als een zonnetje zonder problemen maar Destiny 2 is vreselijk. De framerate voelt aan alsof het all over the place is terwijl dit volgens mij een locked 30 moet zijn?

Ik zie ook white noise in donkere scenes. Wel in Destony 2, best aanwezig, in GT Sport tot dusver alleen bij het opstarten de eerste keer en in Horizon Zero Dawn is er niks aan de hand.

Heb de HDMI kabel al vervangen met een andere maar nog geen success. Misschien dat ik een nieuwe ga kopen maar eerst moet ik de Pro op de oude HDMI aansluiten waar de huidige PS4 nog op zit.

Hopelijk is de kabel een probleem en als ik pech heb kan de HMDI poort van de TV of de PS4 misschien niet goed zijn maar dit lijkt mij sterk.

Zowiezo raar dat de white noise bij de ene game wel gebeurt en bij de andere niet.

Ik zie ook in Destiny 2 in the user interface flinke screen tearing. Dit gebeurt niet ingame voor zovel ik het kon zien.

Gister kort gespeeld want de data overdracht duurde een tijd.

Deze week verder kijken. Zou balen zijn als de PS4 Pro faulty is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Denk ik gister nog even Horizon Zero Dawn DLC te checken voor het slapen gaan. Is het 2.30 voordat ik mn nest in duik. Damn wat blijft het toch een toffe game :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Sojiro84 Ik heb de campaign van Destiny uitgespeeld en nog een hoop side dingen gedaan, maar ik heb nooit iets raars in de framerate ervaren en ook geen ruis gezien.
Martinspire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:55:
Denk ik gister nog even Horizon Zero Dawn DLC te checken voor het slapen gaan. Is het 2.30 voordat ik mn nest in duik. Damn wat blijft het toch een toffe game :+
Nog even snel een half uurtje Horizon doen. Said no one ever. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:17:
@Sojiro84 Ik heb de campaign van Destiny uitgespeeld en nog een hoop side dingen gedaan, maar ik heb nooit iets raars in de framerate ervaren en ook geen ruis gezien.

[...]

Haha. Mja ik dacht even naar een objective te lopen. Blijkt er een heel lang traject naartoe te liggen met allemaal dino's ertussen. Oh well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 11:45
Sojiro84 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:52:
Hij is een stuk vlotter on laden en standaard UI gedoe, dat is wel erg fijn. Horizon Zero Dawn draait als een zonnetje zonder problemen maar Destiny 2 is vreselijk. De framerate voelt aan alsof het all over the place is terwijl dit volgens mij een locked 30 moet zijn?

Ik zie ook white noise in donkere scenes. Wel in Destony 2, best aanwezig, in GT Sport tot dusver alleen bij het opstarten de eerste keer en in Horizon Zero Dawn is er niks aan de hand.

...

Zowiezo raar dat de white noise bij de ene game wel gebeurt en bij de andere niet.

Ik zie ook in Destiny 2 in the user interface flinke screen tearing. Dit gebeurt niet ingame voor zovel ik het kon zien.
De framerate lijkt mij inderdaad locked op 30fps in destiny, die dingen die jij allemaal ervaart komen mij niet echt bekend voor in destiny. White noise heb ik nog nooit in een game gezien op de pro.

Wat je naast je hdmi kabel ook nog kan proberen is om de hdmi kabel eens op een andere hdmi ingang van je tv aan te sluiten, ik ken gevallen waarbij de gekozen hdmi tv port niet echt goed werkte op hun ps4 pro, na het veranderen naar een andere hdmi port op de tv was hun probleem over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:29:
[...]

Haha. Mja ik dacht even naar een objective te lopen. Blijkt er een heel lang traject naartoe te liggen met allemaal dino's ertussen. Oh well...
Ja en allerlei zijshit. Ik moet nog beginnen aan de DLC, maar ik weet nog 4 uur aan één stuk HZD spelen, aanvoelde als een kwartiertje.

Volgens mij is AC:Origins hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
robinez schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:31:
[...]

De framerate lijkt mij inderdaad locked op 30fps in destiny, die dingen die jij allemaal ervaart komen mij niet echt bekend voor in destiny. White noise heb ik nog nooit in een game gezien op de pro.

Wat je naast je hdmi kabel ook nog kan proberen is om de hdmi kabel eens op een andere hdmi ingang van je tv aan te sluiten, ik ken gevallen waarbij de gekozen hdmi tv port niet echt goed werkte op hun ps4 pro, na het veranderen naar een andere hdmi port op de tv was hun probleem over.
Dit is ook de eerste keer dat ik dit merk. De oude PS4 is gereset en erased dus die kan ik vanavond ontkoppelen en de PS4 Pro daarop aansluiten en dan zal ik merken of het HDMI poort nummer 4 is.

Die poort nog niet eerder gebruikt sinds ik de TV heb. Recentelijk wel nog even de oude 360 erop aangesloten en dat ging goed maar was dan ook geen 4K natuurlijk.

We shall see soon enough!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grrrrrrr, wat een incompetente devvers daar bij Sony. Ze kleden de app steeds verder uit en heb je nu al drie apps nodig voor alle functionaliteit, halen ze ook nog eens landscape modus uit de iPad versie. WTF!?! :F ;( ;w :-( 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Jasphur schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:41:
Gister de soundtrack van HZD geluisterd op Spotify. En damn, die is echt wel episch te noemen.
Haha heb ik ook gedaan voor ik hem kocht, twijfelde nog of het spel wel wat voor mij was.
De soundtrack heeft me overtuigd om hem gewoon aan te schaffen en het te proberen, blijkt het voor mij de beste game sinds tijden te zijn, en helemaal verslaafd haha.
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:17:

_/-\o_

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Mijn Pro is terug gekomen via de Mediamarkt na reparatie, niemand kan mij vertellen wat er vervangen is, zowel de Mediamarkt als Sony zelf niet.

En ik wil het wel graag weten.

De klachten waren: Pro aanzetten, 2 tellen een blauw lampje op de voorkant en weer uit..

Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49
bram1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:40:
[...]

Ja ik vind 'm veel vetter. Toffere wapens, meer humor, meer variatie, minder vervelende/saaie segmenten en veel meer over the top.
Ik vind hem juist iets minder. Waar ik van de vorige delen echt enorm heb genoeten, vind ik deel 2 wat saaier. Kan niet precies peilen waarom, want er zitten zeker wat goede verbeteringen in. Ik was er op een gegeven moment wel klaar mee.
Hij is wel een stuk pittiger (voorgaande delen beiden op moeilijkste stand uitgespeeld, zonder problemen) in deel 2 heb ik toch echt moeten terugschakelen qua difficulty (speelde op de hoogst beschikbare stand in de eerste playtrough)
Het meest jammere vind ik de endgame content. Waarbij je in de vorige delen erg leuke challanges had, heb je nu alleen die enigma codes waarbij je nog wat andere nazi kopstukken kan omleggen.

Hoogtepunt is wel de filmset en het stukje dat je met die meganische hond aan de slag gaat.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:39:
Mijn Pro is terug gekomen via de Mediamarkt na reparatie, niemand kan mij vertellen wat er vervangen is, zowel de Mediamarkt als Sony zelf niet.

De klachten waren: Pro aanzetten, 2 tellen een blauw lampje op de voorkant en weer uit..

Iemand een idee?
Zijn je klachten weg? In dat geval: who cares, het werk weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17
Segafreak83 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:39:

Iemand een idee?
Is het wel dezelfde of heb je gewoon een refurb teruggekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
KookSpook schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:57:
[...]

Is het wel dezelfde of heb je gewoon een refurb teruggekregen?
Het is dezelfde. Het enige dat ik wel weet is dat Mediamarkt hem zelf niet kon repareren en hij doorgestuurd is.

Ja, Tuurlijk is het fijn dat ie weer werkt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom, aangezien mijn slim op dezelfde manier gesneuveld is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store deal van de week geeft korting op Rise of the Tomb Raider:

https://store.playstation...05716_00-RISEOFTOMBRAIDER

Een kleine 20 Euro voor deze must have.

(Deze zomer heb ik deze game met maxed out settings uitgespeeld op mijn laptop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:32:

https://store.playstation...05716_00-RISEOFTOMBRAIDER

Een kleine 20 Euro voor deze must have.

(Deze zomer heb ik deze game met maxed out settings uitgespeeld op mijn laptop)
Ik heb hem op mn lijstje staan, maar wilde niet meer dan 20 betalen, dit is een mooie deal, weer 1 voor de backlog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
8-bit Adventure Anthology zie ik ineens staan met drie spellen die ik zelfs nu nog op de NES speel (Deja Vu, Univited en Shadowgate). Direct aangeschaft (zeker voor die 8 Euro). Leuk om tegen te komen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:32:
In jouw link naar dit spel staat dat er bepaalde elementen zijn waarvoor VR noodzakelijk is. Dat heb ik (nog) niet. Is het spel desondanks toch goed speelbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
grun93 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:10:
[...]

In jouw link naar dit spel staat dat er bepaalde elementen zijn waarvoor VR noodzakelijk is. Dat heb ik (nog) niet. Is het spel desondanks toch goed speelbaar?
Ja.

Als je PS VR hebt, kun je een aparte modus spelen waarbij je de Croft mansion in VR kunt verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:22
weet iemand het volgende:

Het laatse model van de Ps4 Pro is het CUH 7100 model.

Bij de Destiny Bundel zit de CUH 7000 model
Bij de Call of Duty Bundel zit het CUH 7016 model
En bij de Gran Turismo Bundel zit het CUH 7100 model.

Welke kan je het beste hebben? of maakt het allemaal vrij weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:16:

De 7100 is de nieuwste, maar het maakt verder weinig uit.

https://www.dualshockers....tion-pro-hardware-update/

Je kunt de modelnummers ook even op Google checken. Dann kom je een heel eind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:19:
[...]

De 7100 is de nieuwste, maar het maakt verder weinig uit.

https://www.dualshockers....tion-pro-hardware-update/

Je kunt de modelnummers ook even op Google checken. Dann kom je een heel eind.
Ja klopt ik had al een beetje ge-googled.
Ik zit zelf te twijfelen welke bundel halen .... zelf ben ik niet zo van de Shooters op een console.
Dus mijn voorkeur gaat uit naar de Gran Turismo Bundel. (de CUH 7100 Versie)

Maar als bv de 7000 versie beter is, dan had ik die gehaald ;)
Maar als het weinig uitmaakt.. dan weet ik het.. dankjewel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
Aggressor schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:24:
[...]

Ja klopt ik had al een beetje ge-googled.
Ik zit zelf te twijfelen welke bundel halen .... zelf ben ik niet zo van de Shooters op een console.
Dus mijn voorkeur gaat uit naar de Gran Turismo Bundel. (de CUH 7100 Versie)

Maar als bv de 7000 versie beter is, dan had ik die gehaald ;)
Maar als het weinig uitmaakt.. dan weet ik het.. dankjewel
Gran Turismo is sws het beste spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aggressor schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:16:

Ongeacht het model lekker voor GTsport gaan haha. Erg tof spel als racing je genre is tenminste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13
dm-dutchman schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:34:
[...]

Gran Turismo is sws het beste spel :+
* Vrijdag roept @bram1984 en pakt alvast popcorn :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Nou, hij zei dat GT het beste spel is. Maar dat kan heul niet want dat is Bloodborne toch al?!

;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

GT is niet eens de beste racegame op de PS4. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
On_E schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:25:
Maar ook weer niet slecht O-)

Al ga ik hem zelf in de sale halen eind dit jaar. Genoeg andere stuff te doen en heb al aardig wat uitgegeven aan games de afgelopen weken :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:21:
[...]

Nou, hij zei dat GT het beste spel is. Maar dat kan heul niet want dat is Bloodborne toch al?!

;)
Dat klopt sowieso. Maar er staat ook een smiley achter zijn post, dus ik vermoed dat hij dat zelf ook al weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:32:
[...]

Dat klopt sowieso. Maar er staat ook een smiley achter zijn post, dus ik vermoed dat hij dat zelf ook al weet.
Ha, scherp!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vrijdag schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:21:
[...]

;)
Uiteindelijk hebben jullie het beide fout want Horizon ZD is de beste game :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:25:
[...]

Uiteindelijk hebben jullie het beide fout want Horizon ZD is de beste game :+
Nou, Allerbeste weet ik nog zo niet. Maar game of the year zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:31:
[...]

Nou, Allerbeste weet ik nog zo niet. Maar game of the year zeker!
Sorry, die titel gaat naar Nier:Automata *O*

39

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Eerder naar The Witcher!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Meh aansteller :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
  • Laatst online: 06-08 10:05
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:45:
[...]

Die komt uit 2016 en heeft waardeloze controls, dus nee!
Ik kon het mij niet voorstellen maar ik had een break genomen om tussendoor God of War 3 te spelen en toen ik weer begon met The Witcher 3 merkte ik dat continu probeerde weg te dashen als in GoW3 met de rechterpook.
Dat voelde toch veel lekkerder. :o
Martinspire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:18:
[...]

Jeetje. Wat zijn al die reviewers toch somber? Lijkt wel alsof het komt dat er verplicht een review gemaakt moest worden en ze er maar enorm snel doorheen zijn gegaan om een zwak cijfer erop te plakken.

En een NFS afkraken vanwege het verhaal vind ik nog wel het toppunt 8)7
Nee tuurlijk, mensen halen die games vanwege het briljante plot |:(
Nou, ik spreek misschien voor mijzelf maar ik vind het toch altijd wel spannend als ik dan in een auto rij en er helemaal gek op ben maar er vervolgens in een insane plot twist achter kom dat de auto gestolen is en dat ik maar eens even snel moet gaan vluchten van de popo. Dan toch maar mooi toeval dat je net een snelle bak heb. 8)

[ Voor 48% gewijzigd door sanre4l op 08-11-2017 20:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:45:
[...]

Die komt uit 2016 en heeft waardeloze controls, dus nee!
TW3 is zeker onder de 10 beste games ever! No discussion 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10
Mmm... wil met GT Sport online gaan racen maar daarvoor moet je natuurlijk PS Plus hebben.
Echter €60,- betalen om een jaar online te kunnen gamen (met de maandelijks gratis games doe ik, vanwege tijdgebrek, niets) vindt ik wel heel veel.
Toch jammer dat Sony toentertijd voor deze strategie heeft gekozen...

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
On_E schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:25:
Welke dan ? Gt sport is echt voor mij by far de beste racer die ik in hoop jaren gespeeld heb.
Hele andere focus dan voorgaande games, maar juist dit maakt het heel verfrissend, en ja qua graphics kan het mee met forza 7 op pc( en dus ook xbox one x).
En qua physics een van de beste games die ik gespeeld heb met een balans tussen realisme en fun.
(Het is btw nog geen perfecte game, het online penalty systeem kan wel stuk beter. Maar begin is er heb er al ruim 126 uur inzitten since launch 18 oktober).

Driveclub staat wel op een 2e plek btw. Hele dikke game zeker grafisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik heb The Witcher 3 destijds geruild voor Bloodborne en nooit spijt van gehad. Bloodborne is de game waar ik de meeste uren in heb zitten van alle ps4 games. Laatst TW3 goty gekocht voor nog een poging. Op tzelfde punt beland als toen en alweer 3 maanden niet aangeraakt. Just sayin’.... 😉

Maar smaken verschillen natuurlijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Inderdaad smaken verschillen ik heb ongeveer 300 uur in TW3 zitten en er is totaal niets aan Bloodborne wat me aantrekt. De artstyle/sfeer zijn al zo erg niet mijn smaak dat ik de game niet eens ga proberen.

Gelukkig ook maar anders zou er veel minder diversiteit beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Chaoss schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:56:
Inderdaad smaken verschillen ik heb ongeveer 300 uur in TW3 zitten en er is totaal niets aan Bloodborne wat me aantrekt. De artstyle/sfeer zijn al zo erg niet mijn smaak dat ik de game niet eens ga proberen.

Mij trekken ze beide dan weer niet :+
Zo heeft ieder zn smaak, en maar goed ook, anders speelden we allemaal COD 103832, Fifa de zoveelste en Assasins Creed 3763 en verder niets.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodborne was zeker ook erg vet. Heerlijk duister sfeertje en machtige combat. TW3 blinkt uit door zijn wereld en details, de quests, de verhalen, Gwent, vrouwen en meer :) Qua RPG's komen ze niet veel beter. De eerste RPG die daar overheen gaat is denk ik Cyberpunk 2077...

... en die is van, oh ja, CDPR :)

EDIT
Ik denk dat ik deze game in januari ga oppaken

[ Voor 14% gewijzigd door -SaveMe- op 08-11-2017 23:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Pfff moet eigenlijk aan dlc van horizon beginnen, maar damn kan GT sport gewoon niet uitzetten.
Ondanks zn fouten want is verre van perfect, is het rijden wel zo ontzettend verslavend. Ik heb dit echt zelden met games dst ik zo ontzettend hooked ben.
Ja laatste keer was gran turismo 5 denk ik.
Nu alleen hopen op een balans patch die meer autos aan de top brengt ipv 1 of 2 OP autos.
En meer autos/banen kan ook geen kwaad.
En de balans in penalty is soms ook zoek, krijg soms penals die niet echt terecht zijn.
Maja dat gebeurt soms ook in echte FIA racetakken. :+

Denk dit weekend frozen wilds eens opstarten. Wel erg zin erin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Vanavond begonnen aan The Last Guardian. Aparte game wel. Leuk beest die Trico O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 8 november 2017 @ 22:56:

Haha dit zei ik dus serieus ook over Bloodborne van tevoren. Boy was I wrong.

Edit: trouwens wel jammer en vooral zonde dat je bepaalde games geen kans geeft puur vanwege de artstyle en sfeer terwijl je blijkbaar wel van RPG's houdt. Je hebt geen idee hoe verslavend en goed Bloodboorne kan zijn als het klikt. Qua gameplay wat mij betreft met afstand de beste (PS4) game deze generatie.

Ik snap wel dat je bepaalde genres gewoon niet speelt omdat het niet je ding is. Zo doe ik zelf doorgaans geen racers en online multiplayer ben ik ook al een tijdje echt mee gestopt.

[ Voor 34% gewijzigd door bram1984 op 09-11-2017 06:58 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Keuzes maken is nu eenmaal nodig ivm de beperkte tijd. Als er niets is wat mij aanspreekt aan een game of sterker nog als ik gameplay video's van Bloodborne zie dan denk ik zelfs "blegh wat een lelijke game". Dan is dat voor mij een valide reden om die game over te slaan, ik speel de games die me aanspreken en die ik 'mooi' vindt, ik heb geen tijd om alle games te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

v8power67 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:14:
[...]

Welke dan ? Gt sport is echt voor mij by far de beste racer die ik in hoop jaren gespeeld heb.
Hele andere focus dan voorgaande games, maar juist dit maakt het heel verfrissend, en ja qua graphics kan het mee met forza 7 op pc( en dus ook xbox one x).
En qua physics een van de beste games die ik gespeeld heb met een balans tussen realisme en fun.
(Het is btw nog geen perfecte game, het online penalty systeem kan wel stuk beter. Maar begin is er heb er al ruim 126 uur inzitten since launch 18 oktober).

DriveClub ja. Vind ik veel ‘spannender’ racen dan GT wat altijd zo ‘steriel’ aan voelt.

Maar smaken verschillen. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:37:
Keuzes maken is nu eenmaal nodig ivm de beperkte tijd. Als er niets is wat mij aanspreekt aan een game of sterker nog als ik gameplay video's van Bloodborne zie dan denk ik zelfs "blegh wat een lelijke game". Dan is dat voor mij een valide reden om die game over te slaan, ik speel de games die me aanspreken en die ik 'mooi' vindt, ik heb geen tijd om alle games te proberen.
Dat is dus exact mijn punt en precies wat ik ook had bij BB (behalve het lelijke dan, ik vond de game niet lelijk en de game is ook verre van lelijk), maar het kan natuurlijk dat je meer waarde hecht aan het cosmetische aspect dan aan gameplay zelf. Ik heb dat dan meer andersom.

Wel grappig, als ik TW3 en BB niet had gekend en puur op basis van de graphics/setting/art direction een game moest, had ik zonder twijfel ook voor TW3 gegaan. B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 21:14:
[...]

* Martinspire kijkt naar je user icon. * Martinspire kijkt naar je reactie.

Ah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:48:
Bloodborne was zeker ook erg vet. Heerlijk duister sfeertje en machtige combat. TW3 blinkt uit door zijn wereld en details, de quests, de verhalen, Gwent, vrouwen en meer :) Qua RPG's komen ze niet veel beter. De eerste RPG die daar overheen gaat is denk ik Cyberpunk 2077...

... en die is van, oh ja, CDPR :)
Ik ben wel benieuwd naar Cyberpunk. Ik vind de setting wel tof, aangezien er maar weinig RPG's zijn die deze hanteren. Ik hoop dan wel op serieuze gameplay improvements, anders zal ik weer vroegtijdig afhaken, ben ik bang. HZD is ook niet perfect, maar als het zo aanvoelt, dan ben ik al blij.

Er staat wel een hoop druk op, gezien het succes van TW3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:51
NukaWorldNL schreef op donderdag 9 november 2017 @ 01:38:
Vanavond begonnen aan The Last Guardian. Aparte game wel. Leuk beest die Trico O+
Net uitgespeeld. Meeslepend verhaal. Soms een ruk besturing en duidelijk wat te doen. Maar zeker moeite van het uitspelen waard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
Martinspire schreef op donderdag 9 november 2017 @ 08:56:
[...]

* Martinspire kijkt naar je user icon. * Martinspire kijkt naar je reactie.

Ah
Afbeeldingslocatie: http://media1.giphy.com/media/rkXNems5uxExG/200w.gif

Wel mooie ontwikkeling :
https://www.extremetech.c...graphics-intel-core-chips

Intel cpu met amd gpu erin.
Dat zou misschien wel een mooie zijn voor in de ps5 ?!?
Intel cpus zijn nog steeds beste voor gaming. En amd gpus zijn prijs kwaliteit gezien altijd erg sterk.
Dus ja ik zeg bring it on !!

[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2017 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:47:
[...]

Wel mooie ontwikkeling :

Intel cpus zijn nog steeds beste voor gaming. En amd gpus zijn prijs kwaliteit gezien altijd erg sterk.
Ohh, dat zou inderdaad wel heel leuk zijn voor de PS5 ja, op die manier zou het best mogelijk zijn om een behoorlijke performance gain te verkrijgen voor een goede prijs in 2019!

Vraag me dan ook af wat Sony als slogan gaat gebruiken na MS hun "most powerful console ever". Vind dat nog steeds zo'n raar iets om te zeggen, alhoewel ze eigenlijk willen zeggen "More powerful than the PS4 Pro" maar ja dat kan niet zo maar! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Aenea op 09-11-2017 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Aenea schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:24:
[...]

Ohh, dat zou inderdaad wel heel leuk zijn voor de PS5 ja, op die manier zou het best mogelijk zijn om een behoorlijke performance gain te verkrijgen voor een goede prijs in 2019!
Juist, ik ga duimen haha.
Alleen krijg je dan mogelijk weer backwards compatible issues.
Naja andere kant het is nu x86, dus lijkt me niet zo moeilijk voor ze dit te emuleren naar een eventuele intel cpu.
Zou wel gaaf zijn, een dikke cpu voor echte dik bevolkte scenes. Met ingewikkelde ai, en dan ook nog eens 60fps als kan!!
Waar kan ik tekenen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:28:
[...]

Juist, ik ga duimen haha.
Alleen krijg je dan mogelijk weer backwards compatible issues.
Naja andere kant het is nu x86, dus lijkt me niet zo moeilijk voor ze dit te emuleren naar een eventuele intel cpu.
Zou wel gaaf zijn, een dikke cpu voor echte dik bevolkte scenes. Met ingewikkelde ai, en dan ook nog eens 60fps als kan!!
Waar kan ik tekenen... :+
Kun je dat gedeelte niet modulair maken? Gewoon de dikste module voor current gen games. En dan voor elke vorige gen een andere graphics module die je in je PS steekt.

/me Jasphur is extreem n00b als het gaat om harde waren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Jasphur schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:34:
[...]

Kun je dat gedeelte niet modulair maken? Gewoon de dikste module voor current gen games. En dan voor elke vorige gen een andere graphics module die je in je PS steekt.

/me Jasphur is extreem n00b als het gaat om harde waren
Ja je bedoeld echt soort van cardridge modulles ?
Mja denk dat bedrijven daar niet zo happig op zijn.
Maar als microsoft het lukt perfecte emulatie van een xbox 360 op de x1 te maken. Terwijl dit compleet andere cpus zijn. Moet het van ps4 met amd jaguar cpu naar ps5 met bv een intel cpu geen probleem zijn.
Dat ps3 niet lukte ivm cell proccesor vind ik logisch ivm hele moeilijke emulatie hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:47:
[...]

[afbeelding]

Wel mooie ontwikkeling :

Intel als GPU? En die dan goed vinden? Ben je niet in de war met Nvidia?

Verder vraag ik me af wat dit doet met de concurrentie op de PC markt. Ik heb liever dat AMD en Intel hun eigen ding doen, want dat houdt de markt gezond.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2017 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Martinspire schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:23:
[...]

Intel als GPU? En die dan goed vinden? Ben je niet in de war met Nvidia?

Verder vraag ik me af wat dit doet met de concurrentie op de PC markt. Ik heb liever dat AMD en Intel hun eigen ding doen, want dat houdt de markt gezond.
Huh... Ik heb het over intel cpus niet gpu he :P
Heb mn post 3x doorgelezen maar staat er echt goed hahah, intel cpu, amd gpu B-)

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 00:10:
Pfff moet eigenlijk aan dlc van horizon beginnen, maar damn kan GT sport gewoon niet uitzetten.
Ondanks zn fouten want is verre van perfect, is het rijden wel zo ontzettend verslavend. Ik heb dit echt zelden met games dst ik zo ontzettend hooked ben.
Ja laatste keer was gran turismo 5 denk ik.
Nu alleen hopen op een balans patch die meer autos aan de top brengt ipv 1 of 2 OP autos.
En meer autos/banen kan ook geen kwaad.
En de balans in penalty is soms ook zoek, krijg soms penals die niet echt terecht zijn.
Maja dat gebeurt soms ook in echte FIA racetakken. :+

Denk dit weekend frozen wilds eens opstarten. Wel erg zin erin.
Hey hoe werkt dat low fuel systeem in GT Sport ? ik krijg dat niet voor elkaar omdat ik het niet snap. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:40:
[...]

Hey hoe werkt dat low fuel systeem in GT Sport ? ik krijg dat niet voor elkaar omdat ik het niet snap. O+
Je hebt in je hud een menu zitten die je met je d-pad kan besturen. Hier zitten onderandere TCS, rembalans, een sectoren tijd lijst, een minimap, en een radar voor close racing in en een fuel map instelling dus ook deze moet je hebben.
Hier kan je je fuel map aanpassen voor lean of rich, waar lean arm is dus brandstof besparend, en rich andersom :P
Wil je tanken dan rijd je de pits straat in, dan krijg je eerst de optie voor banden, dit doe je door deze te selecteren met de X knop.
Dan erna gaat hij tanken, dit gaat automatisch, als je op de X knop drukt dan selecteer je de ontbreken knop.
Dit wil zeggen, je kan stoppen met tanken bij het gewenste aantal liters/aantal laps remaining.
Dus doe je niks dan tankt hij hem 100%. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:44:
[...]
Hier kan je je fuel map aanpassen voor lean of rich, waar lean arm is dus brandstof besparend, en rich andersom :P
Ja dat had ik gevonden, maar ik snap die lampjes die verschijnen niet. Kan dat niet uitgezet worden, ik zit daar niet zo op te wachten eigenlijk. Ik zit nog in de leerschool waar je bij een opdracht de brandstofl consumptie moet terugzetten en de race moet winnen, wat een KxT opdracht. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:50:
[...]

Ja dat had ik gevonden, maar ik snap die lampjes die verschijnen niet. Kan dat niet uitgezet worden, ik zit daar niet zo op te wachten eigenlijk. Ik zit nog in de leerschool waar je bij een opdracht de brandstofl consumptie moet terugzetten en de race moet winnen, wat een KxT opdracht. :-(
Dat van de lampjes snap ik niet hellemaal wat je bedoeld. Maar is dat die race op interlagos met een mazda ?
Ik won hem door meteen bij start in de pits te duiken, alles vol gooien. Daarna uitrijden.
Weet niet meer of je dan ook de fuel map moet aanpassen... Ben ik vergeten.
Het is een gevalletje van proberen. Je kan op lean zetten maar verlies je veel tijd mee.
Dus ja succes >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nog een weekje en dan kan ik oude tijden herbeleven in Outcast: second contact!

[YouTube: https://youtu.be/JOytgeC-v6U]

Nostalgie :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:52:
[...]

Dat van de lampjes snap ik niet hellemaal wat je bedoeld. Maar is dat die race op interlagos met een mazda ?
Ik won hem door meteen bij start in de pits te duiken, alles vol gooien. Daarna uitrijden.
Weet niet meer of je dan ook de fuel map moet aanpassen... Ben ik vergeten.
Het is een gevalletje van proberen. Je kan op lean zetten maar verlies je veel tijd mee.
Dus ja succes >:)
Japan ? ik weet het niet meer, je gaat in elk geval over een straat circuit. In de laatste ronde moet je iets doen met je brandstof maar ik weet niet hoe precies, hoe kan ik bv. zien dat ik voor minder of meer kies, ik zie alleen lampjes (streepjes). Als je daar naar zit te kijken om het op te lossen verlies ik ook de race omdat ik de muur inrij bij de haarspeldbocht geloof ik. :F

Ik heb het niet zo op simulators......morgen NFS Payback hoop ik. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:59:
[...]

Japan ? ik weet het niet meer, je gaat in elk geval over een straat circuit. In de laatste ronde moet je iets doen met je brandstof maar ik weet niet hoe precies, hoe kan ik bv. zien dat ik voor minder of meer kies, ik zie alleen lampjes (streepjes). Als je daar naar zit te kijken om het op te lossen verlies ik ook de race omdat ik de muur inrij bij de haarspeldbocht geloof ik. :F

Ik heb het niet zo op simulators......morgen NFS Payback hoop ik. :>
Het is heel simpel, je ziet een cijfer, hoe hoger het cijfer hoe meer je brandstof bespaart. Hoe lager(minimaal 1) is het op zn max qua vermogen dus bespaart minste brandstof. Eronder zie je hoeveel laps je ong nog kan rijden ermee, en daarnaast staat in procenten aangegeven hoeveel er nog in de tank zit.
Kan me even de test niet meer voorhalen. Maar zoals ik beschrijf zo zou je dan kunnen aanpassen zodat je brandstof overhoud om de streep te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:02:
[...]

Het is heel simpel, je ziet een cijfer, hoe hoger het cijfer hoe meer je brandstof bespaart. Hoe lager(minimaal 1) is het op zn max qua vermogen dus bespaart minste brandstof. Eronder zie je hoeveel laps je ong nog kan rijden ermee, en daarnaast staat in procenten aangegeven hoeveel er nog in de tank zit.
Kan me even de test niet meer voorhalen. Maar zoals ik beschrijf zo zou je dan kunnen aanpassen zodat je brandstof overhoud om de streep te halen :P
Nou ik kan me geen cijfer herinneren maar ik zal er naar kijken de volgende keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:04:
[...]

Nou ik kan me geen cijfer herinneren maar ik zal er naar kijken de volgende keer.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/bVDilctW_9U/maxresdefault.jpg
Hellemaal rechts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Zo, PS4 Pro staat nu op de juiste plek en de TV instellingen aangepast. Ikzelf had nog niet de HDMI 4 poort ingesteld omdat ik die poort niet nodig had en mijn TV (LG OLED E6 65 Inch) onthoudt de instellingen apart per kanaal.

Dus toen ik de TV instelde op mijn instellingen zag en voelde destiny al een stuk beter. Andere spellen die ik speelde op de standaard TV instellingen gaven geen problemen maar blijkbaar gaf de UI van destiny (waar je game instellingen kan aanpassen viel het het meest op), toch meer problemen.

Effecten uitgezet van de TV en beeld is helemaal goed.

White noise in donkere plekken is ook minder maar nog niet perfect maar eerst nog even de HDR instellingen ook doen en dan gaat de 4 Pro weer naar HDMI 2 en dan weet ik definitief wat de white noise veroorzaker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uPiQgIX.jpg

Kijk hier kan ik iets mee, zie je nu ook die streepjes (wit) boven dat cijfer, die bedoelde ik, wist ik veel dat het cijfer getoont daar ook iets mee te maken had, thx M8. d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Winkiller op 09-11-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Jasphur schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:42:
[...]

Ongeacht het model lekker voor GTsport gaan haha. Erg tof spel als racing je genre is tenminste.
Race spellen vind ik wel leuk ...
Op de PC speel ik alleen maar shooters, mmorpg.. enz
Op een console vind ik racen juist weer vet!

Ik heb deze tv trouwens ..

pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver

Is deze wel redelijk voor gamen? (ps4 pro) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Aggressor schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:18:
[...]

Maak je maar geen zorgen, je hebt vast niet de grootste of duurste maar gamen met de pro lukt prima. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
-SaveMe- schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:52:
Nog een weekje en dan kan ik oude tijden herbeleven in Outcast: second contact!

[video]

Nostalgie :9 _/-\o_
Mijn god wat slecht!

Kan me voorstellen dat mensen puur uit nostalgie het toch spelen. Maar de kwaliteit.. het lijkt wel een schoolproject.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Predje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:24:
[...]

Mijn god wat slecht!

Kan me voorstellen dat mensen puur uit nostalgie het toch spelen. Maar de kwaliteit.. het lijkt wel een schoolproject.
Kijk jij weet dat alles er strakker uit gaat zien maar een kind van +/- 8 tot 12 zal dat niet weten. In andere woorden, ik speel met plezier af en toe nog steeds Half Life 2 uit 2004 op de Pc. Het spel is leuker dan de grafische pracht en praal waar sommige bud games mee uitgerust worden, dat zegt ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

Prima tv hoor. Lekker genieten van je games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Prima TV, alleen je mist wel HDR, zo te zien. Maar niet getreurd, ik zit zelf nog met een ouderwetse 1080p opgescheept, dus je hebt sowieso scherper beeld dan ik. :Y)

Over 2 weken Black Friday. Ik ga de 55- en 65KS7000 eens goed in de gaten houden. Waar ik alleen wel van ga balen bij een eventuele aanschaf, is dat mijn headset passthrough geen 4K door kan geven. Die is meteen nutteloos, terwijl ik het geluid echt goed vind. Luxe probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:52:
[...]

Prima TV, alleen je mist wel HDR, zo te zien. Maar niet getreurd, ik zit zelf nog met een ouderwetse 1080p opgescheept, dus je hebt sowieso scherper beeld dan ik. :Y)

Over 2 weken Black Friday. Ik ga de 55- en 65KS7000 eens goed in de gaten houden. Waar ik alleen wel van ga balen bij een eventuele aanschaf, is dat mijn headset passthrough geen 4K door kan geven. Die is meteen nutteloos, terwijl ik het geluid echt goed vind. Luxe probleem dus.
Zijn er geen splitters voor hdmi ? (Neem aan hdmi dan btw ) want moet toch wel op te lossen zijn neem ik aan. Zoals mensen het oploste met de psvr die geen hdr doorvoorde. Ook met splitters volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:15:
[...]

Zijn er geen splitters voor hdmi ? (Neem aan hdmi dan btw ) want moet toch wel op te lossen zijn neem ik aan. Zoals mensen het oploste met de psvr die geen hdr doorvoorde. Ook met splitters volgens mij.
Die zijn er zeker, maar de situatie is juist als volgt: PS4 -> HDMI -> headset passthrough box HDMI input -> headset passthrough box HDMI output -> receiver HDMI input -> receiver HDMI output -> TV.

Dus vanaf de passthrough box ben ik 4K/HDR al kwijt. Ik kan wel een switch gebruiken, maar dan kan ik mijn headset niet meer gebruiken.

Edit: de PS VR zit er overigens ook nog ergens tussen hierboven, maar geen idee meer waar precies. :P

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 09-11-2017 15:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Ik heb een soortgelijk 'probleem'. 4K TV en een HD audio versterker die geen 4K passthrough aankan. Dus nu via ARC loopt audio terug naar de versterker, maar dat is dus alleen DTS of DD. DTS-MA werkt met de core DTS track, maar bij TrueHD naar DD mis ik de centerspeaker. Ik heb al een hdmi switch gekocht, maar dat is exact dat, een switch. Dus nu heb ik (voor +/- 16 euro) een hdmi 2.0, hdcp 2.2 splitter uit China op het oog, die volgens de specs simultaan uit zou moeten kunnen zenden. Zaterdag even bestellen. Het is dat, of een nieuwe versterker, maar dat vind ik ook zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:32:
[...]

Die zijn er zeker, maar de situatie is juist als volgt: PS4 -> HDMI -> headset passthrough box HDMI input -> headset passthrough box HDMI output -> receiver HDMI input -> receiver HDMI output -> TV.

Dus vanaf de passthrough box ben ik 4K/HDR al kwijt. Ik kan wel een switch gebruiken, maar dan kan ik mijn headset niet meer gebruiken.

Edit: de PS VR zit er overigens ook nog ergens tussen hierboven, maar geen idee meer waar precies. :P
Hmmm das een lastige idd.. je zou dan een splitter die puur audio doorstuurt naar je geluidset, en dan video doorstuurt naar je reciever.
Geen idee of deze bestaan, en of ze dan ook 4k/hdr@60hz aankunnen..
Is een lastige zeg. Succes ermee :o
Raziel schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:40:
Ik heb een soortgelijk 'probleem'. 4K TV en een HD audio versterker die geen 4K passthrough aankan. Dus nu via ARC loopt audio terug naar de versterker, maar dat is dus alleen DTS of DD. DTS-MA werkt met de core DTS track, maar bij TrueHD naar DD mis ik de centerspeaker. Ik heb al een hdmi switch gekocht, maar dat is exact dat, een switch. Dus nu heb ik (voor +/- 16 euro) een hdmi 2.0, hdcp 2.2 splitter uit China op het oog, die volgens de specs simultaan uit zou moeten kunnen zenden. Zaterdag even bestellen. Het is dat, of een nieuwe versterker, maar dat vind ik ook zonde.
Damn ja ik dacht doe in de toekomst met nieuwe tv hetzelfde als jij doet icm arc het doorsturen naar mn niet hdr ready reciever... Maar zit er dus niet in met dtshdma..
Is dat een tv limiet of een arc limiet ?

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2017 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Vanaf nu ook op PS4 te spelen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:41:

Damn ja ik dacht doe in de toekomst met nieuwe tv hetzelfde als jij doet icm arc het doorsturen naar mn niet hdr ready reciever... Maar zit er dus niet in met dtshdma..
ARC. Bandbreedte is de smal schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Is die optische uitgang niet een optie? Die doorzetten naar je geluid?

Nogmaals. Ik ben redelijk n00b mbt harde waren.

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 09-11-2017 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
v8power67 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:41:
[...]

Hmmm das een lastige idd.. je zou dan een splitter die puur audio doorstuurt naar je geluidset, en dan video doorstuurt naar je reciever.
Geen idee of deze bestaan, en of ze dan ook 4k/hdr@60hz aankunnen..
Is een lastige zeg. Succes ermee :o

[...]

De HDMI poorten zijn gewoon niet overal 2.0(b), dan heb je dat probleem al.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Jasphur schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:19:
Is die optische uitgang niet een optie? Die doorzetten naar je geluid?

Nogmaals. Ik ben redelijk n00b mbt harde waren.
Optical is alleen dd 5.1 en dts. Geen dt hdma en true hd. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:37
Heeft need for speed payback wheel support en first person ?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen need for speed en gran turismo sport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
krijg je bij spellen op 60fps bij een 4K TV (hdmi2.0) 'HDR' door ? ik had gelezen dat het bandbreedte tekort komt en dat je maximaal op 4K 30fps 'HDR' kan krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Farabi op 09-11-2017 17:02 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)