Nu met gratis extra controller!
Bij de Bart Smit ook. Vorige week waren de sets ongeveer één dag € 359,00 bij de Bart Smit en de Intertoys, maar ik denk dat dat een prijsfout betrof.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:49:
@Klor
Bij die van BOL zit een extra controller.
Maar goed dat er meerdere aanbiedingen zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waarom denk je dat ? we hebben hem toch meegekregen nadat ze gebeld hadden met het hoofdkantoor.Jumpman schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:07:
[...]
Bij de Bart Smit ook. Vorige week waren de sets ongeveer één dag € 359,00 bij de Bart Smit en de Intertoys, maar ik denk dat dat een prijsfout betrof.
Intertoys en Bart Smit hadden vorige week die actie en wij hebben er een voor 359,= met extra controller.
Nog steeds niet veel verschil gemerkt met de Pro en de standaard PS4, wel Top 2 van die dingen in huis.
Nog steeds 379,= bij Bart Smit.
[ Voor 20% gewijzigd door Winkiller op 06-11-2017 15:38 ]
Omdat het maar heel even was. Het is al meerder jaren voorgekomen dat Bart Smit/Intertoys zo'n gekke aanbieding voor heel even had (halve dag). Zo heb ik ook een een keer een PS3 80GB + 2e controller + FIFA 09 voor een extreem laag bedrag gescoord op de dag van release. Al heel snel was ie namelijk weer voor € 379,00.Winkiller schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:34:
[...]
Waarom denk je dat ? we hebben hem toch meegekregen nadat ze gebeld hadden met het hoofdkantoor.
Intertoys en Bart Smit hadden vorige week die actie en wij hebben er een voor 359,= met extra controller.
Nog steeds niet veel verschil gemerkt met de Pro en de standaard PS4, wel Top 2 van die dingen in huis.
Als je het verschil niet merkt, heb je zeker geen Uncharted 4: A Thief's End, Horizon Zero Dawn, Tomb Raider Assassins Creed, of Battlefield 1?
Nou Dennis.. wel bij blijven! Dit zijn we niet van je gewend hoor.. ff een versnellinkje hoger!Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:49:
@Klor
Bij die van BOL zit een extra controller.
Maar goed dat er meerdere aanbiedingen zijn.
Nope heb ik niet, ik kan alleen vergelijken met Gran Turismo Sport, die kan ik spelen dankzij die bundel.Jumpman schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:41:
[...]
Als je het verschil niet merkt, heb je zeker geen Uncharted 4: A Thief's End, Horizon Zero Dawn, Tomb Raider Assassins Creed, of Battlefield 1?
Nu maar hopen dat Bram zijn mond houd anders krijgen we weer een discussie die ik niet zie zitten.
@bram1984Winkiller schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:02:
[...]
Nope heb ik niet, ik kan alleen vergelijken met Gran Turismo Sport, die kan ik spelen dankzij die bundel.
Nu maar hopen dat Bram zijn mond houd anders krijgen we weer een discussie die ik niet zie zitten.
Braaaaaaam, weet je wat Winkiller nu weer allemaal zegt?
Ik heb die Platinum headset, maar ik ben er niet echt over te spreken. Geluid en zo is allemaal prima, maar het bereik is ZO slecht. Ik had eerst die ontvanger achterin de PS4, maar als ik dan op de bank zat (4,5 meter?) dan viel het geluid soms weg. Nu hij voorin zit is het iets beter, maar ik kan nog steeds niet naar de (open) keuken lopen, pak em beet 6 meter. Dus als ik 's nachts aan het gamen ben en ik wil wat te drinken pakken, moet ik eerst mijn headset afzetten, anders schakelt het geluid over naar de versterker.Jasphur schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:27:
Kennen jullie dat gevoel dat je echt nu wilt gamen met je net bestelde headset maar dat je moet wachten tot je en klaar bent met werken en moet wachten op morgen na het werk.
Haha. Vanmorgen die Gold headset besteld. Ben erg benieuwd naar het geluid.
Dat las ik bij de Gold ook. Maar dat is voor mij niet zo’n probleem. In theorie dan dus. Praktijk zal het leren.Raziel schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:45:
[...]
Ik heb die Platinum headset, maar ik ben er niet echt over te spreken. Geluid en zo is allemaal prima, maar het bereik is ZO slecht. Ik had eerst die ontvanger achterin de PS4, maar als ik dan op de bank zat (4,5 meter?) dan viel het geluid soms weg. Nu hij voorin zit is het iets beter, maar ik kan nog steeds niet naar de (open) keuken lopen, pak em beet 6 meter. Dus als ik 's nachts aan het gamen ben en ik wil wat te drinken pakken, moet ik eerst mijn headset afzetten, anders schakelt het geluid over naar de versterker.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Legrand Legacy
Semisoft revealed that their classic RPG adventure Legrand Legacy: Tale of the Fatebounds will launch on PlayStation 4, Xbox One, and Nintendo Switch, along with its already confirmed PC release.
This news comes after the company became an official licenced developer with the respective platform. The team at Semisoft add that they plan on keeping their focus on the PC version of the game to get it out by early 2018. This means that the console release of the game won’t be seen until Q1 of 2019, which is an accurate timeframe given the size of the team and QA process that the game would have to go through.
Legrand Legacy takes place in Legrand where a feud rages between two Kingdoms, Fandor and Altea. Players will be introduced to a captured boy named Finn who is left in amnesiac state. Soon he will discover the hidden power that might be beyond his control.
The game features a turn-based battle system where players will get to add an extra attack with a timed button press, reminiscent to systems found in games like Legend of Dragoon. Other features include a tactical style combat portion, fishing mini-game, and fully realized world for players to explore.
In case you missed it, you can check out the newest gameplay trailer featuring some of the mini-games available.
bron
GamiQ, de game notes app met game maps!
Staat imo al scherp, 379 met 1 game en gratis 2de controller bij Bart smit en een losse pro vind je al onder de 360.Tweakmans schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:04:
Benieuwd of de launch van de nieuwe Xbox One X morgen weer voor een forse prijsdaling zorgt bij PS4 als tegenreactie... Toen de Nintendo Switch uitkwam, waren er in elk geval mooie deals.
Moest de slim weer zakken naar 200 of minder hadden we dat wel al ergens gezien vandaag
De actie van € 359,00, later € 379,00 is de actie.Tweakmans schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:04:
Benieuwd of de launch van de nieuwe Xbox One X morgen weer voor een forse prijsdaling zorgt bij PS4 als tegenreactie... Toen de Nintendo Switch uitkwam, waren er in elk geval mooie deals.
Toen met de Slim was de actie ook al van te voren bekend en niet op de dag zelf.
Volgens mij is het pakket van Bart Smit zonder extra controller. Dus de bol.com aanbieding is interessanter als je 2 controllers wil.Klor schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:45:
[...]
Buitenkansjes posten lijkt me prima, maar deze set is voor € 20 minder (€ 379) momenteel te koop bij Bart Smit en dat is nog een hoge prijs vorige week was hij tijdelijk € 359.
EDIT: bij specificaties staat er heel uitdrukkelijk : aantal controllers: 1.
EDIT2: de actie van bol.com lijkt overigens wel standaard, want ook bij Gamemania krijg je 1 controller extra. Bovendien hebben ze weer een inruil-actie: https://www.gamemania.be/info/inruilactiegtsportbundel , al zetten ze daar dan ineens wel een prijs van €439 ipv €399

[ Voor 24% gewijzigd door Twixie op 06-11-2017 19:56 ]
https://www.reddit.com/r/..._friday_deals_megathread/
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Bij bart smit zit er ook een extra controller bij, staat duidelijk als je op de aanbieding klikt en dan onder de prijs waar ook staat dat je hem in de winkel kan laten leveren.Twixie schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:51:
[...]
Volgens mij is het pakket van Bart Smit zonder extra controller. Dus de bol.com aanbieding is interessanter als je 2 controllers wil.
EDIT: bij specificaties staat er heel uitdrukkelijk : aantal controllers: 1.
De reden dat er bij specs 1 controller staat is omdat je de 2de controller in zijn eigen retail verpakking krijgt en niet in de doos met de console,dus de specs telt enkel de controller die in de console doos zit
Als die Reddit-thread uit het bericht van @Cis een goede indicatie is, valt er binnenkort met Black Friday wel wat moois te rapen, tenzij je absoluut een Pro wil.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 06-11-2017 20:09 ]
Ik heb mijn PlayStation 4 Pro al sinds vorig jaar Black Friday was toen: € 339,15. Door een truukje had ik toen zelfs nog voor onder de € 300,00.Tweakmans schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:08:
@Katmi en @Jumpman Inderdaad, wellicht morgen niks speciaals omdat er nog niets is aangekondigd. Ik heb zelf toen met de launch van de Switch een PS4 Slim voor 188 op de kop getikt. Sindsdien geen betere deals voorbij zien komen.
Als die Reddit-thread uit het bericht van @Cis een goede indicatie is, valt er binnenkort met Black Friday wel wat moois te rapen, tenzij je absoluut een Pro wil.
*knip*
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 06-11-2017 20:23 ]
Moet duidelijk een nieuwe bril kopen. Ik zat overal te kijken op die pagina, en nu pas zie ik duidelijk staan "Nu met gratis extra controller!"Katmi schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:04:
[...]
Bij bart smit zit er ook een extra controller bij, staat duidelijk als je op de aanbieding klikt en dan onder de prijs waar ook staat dat je hem in de winkel kan laten leveren.

Dan is die inruilactie van GameMania alleszins niet meer interessant, denk ik. Ik zou dan €110 krijgen voor mijn PS4-1TB, terwijl die eigenlijk in mint condition is (2j oud)...
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 16:49
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Origins draait en speelt al prima hoor. En FW voegt weer wat lekkere uurtjes met Aloy toe, dus dat is alleen maar goed. Maar voorlopig geniet ik nog volop van Origins!bram1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:34:
Frozen Wilds scoort prima. Het is meer van hetzelfde met dezelfde hoge kwaliteit, dus prima. Ik ga eerst even Wolfenstein af maken en daarna pik ik deze op. Daarna is Origins hopelijk wel redelijk uitgepatcht en kunnen we daarmee aan de slag.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Weet ik maar ik heb geen haast.-SaveMe- schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:03:
[...]
Origins draait en speelt al prima hoor. En FW voegt weer wat lekkere uurtjes met Aloy toe, dus dat is alleen maar goed. Maar voorlopig geniet ik nog volop van Origins!
Zag op vg tech (op youtube) dat de ps4 pro al gepatched was en voor een boost van 3fps extra zorgt.bram1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:34:
Frozen Wilds scoort prima. Het is meer van hetzelfde met dezelfde hoge kwaliteit, dus prima. Ik ga eerst even Wolfenstein af maken en daarna pik ik deze op. Daarna is Origins hopelijk wel redelijk uitgepatcht en kunnen we daarmee aan de slag.
V-E-T!
Net complete edition aangescaft voor 43 euro. Can't wait. Laatste game voorlopig, nu eerst games uitspelen.
-Zelda
-Mario
-uncharted
-horizon zero dawn
-Nier Automata
-Destiny 2
-morgen de Xbox One X en frozen wilds. Waar haal ik de tijd vandaan....
Horizongiantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:41:
Het is wel bijzonder om nu gamer te zijn zeg. Dit jaar is echt een bizar jaar:
-Zelda
-Mario
-uncharted
-horizon zero dawn
-Nier Automata
-Destiny 2
-morgen de Xbox One X en frozen wilds. Waar haal ik de tijd vandaan....
Zelda
Uncharted
Origins
Shadow of War
Frozen Wilds
Rime
Hob
Prey
Dishonored 2 Death of the outsider
Elex
En dan nog een zootje ook best goede games
Jaaaaa, het was een goed game jaar
[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 07-11-2017 00:07 ]
Je moet al terug naar 2015 voor een echt topjaar imo, met games als Fallout 4, the witcher, MGS en Bloodborne.
2018 gaat weer top zijn, misschien wel het beste jaar voor de ps4
Ik zeg verwend!Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:16:
Ik vind dat lijstje echt niet zo spectaculair eigenlijk. Dat was vorig jaar ook al het geval.
Je moet al terug naar 2015 voor een echt topjaar imo, met games als Fallout 4, the witcher, MGS en Bloodborne.
Ieder zijn smaak. Maar voor mij zijn Nier, Horizon, Zelda en Mario echt het beste in hele lange tijd.Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:16:
Ik vind dat lijstje echt niet zo spectaculair eigenlijk. Dat was vorig jaar ook al het geval.
Moet je wel wachten tot 5 December...maartend schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:22:
[...]
Net complete edition aangescaft voor 43 euro. Can't wait. Laatste game voorlopig, nu eerst games uitspelen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Tja smaken verschillen. Van de games die je noemt, vind ik alleen Bloodborne echt de moeite waard. Dan heb ik me dit jaar een stuk meer vermaakt.Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:16:
Edit: Iemand al met Frozen Wilds begonnen?? Vet?
[ Voor 77% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2017 09:12 ]
Tja waarom zouden ze. Zou alleen maar als kinderachtig gezien worden.DeeSung schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:29:
Had wel iets verwacht van sony vandaag.
Laat sony en ms lekker beide hun ding doen. Onafhankelijk van mekaar. Dat werkt het beste.
Btw horizon zero dawn frozen wilds is vanaf vandaag speelbaar. Is genoeg toch
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Oefff ouch...Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:27:
De reviews van NFS Payback komen binnen. Een 5.9 van IGN.
Naja was op gt sport na ook al geen echt sterk race jaar. Maakt deze het nog even extra af...
Pro presteert beter dan Xbox one X met Titanfall op dit moment bij ‘drukke, stressvolle’ momenten.
Zal nog wel veranderen, maar toch apart
[ Voor 20% gewijzigd door fonsmeister op 07-11-2017 10:44 ]
PSN: fonsmeister
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Tja dat hoort natuurlijk niet, maar grappig is het wel.fonsmeister schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:36:
YouTube: \[4K] Titanfall 2 Xbox One X vs PS4 Pro/PC - Something's Not Quit...
Pro presteert beter dan Xbox one X met Titanfall op dit moment.
Zal nog wel veranderen, maar toch apart
Maar goed, leuk al die patches voor titels die een beetje gamer al lang en breed heeft uitgespeeld + oude 360 titels. Heel veel anders valt er niet echt te doen.
Ik ben vooral benieuwd naar de sales van de X ten opzichte van de Pro en wat dat gaat beteken voor multiplatform titels. In de zomer van dit jaar was 1 op de 5 PS4's een Pro. Dat is grofweg 12 miljoen stuks, uitgaande van 60 miljoen als totaal aantal (en dat is erg krap genomen).
Als we voor de Xbox even uitgaan van 30 miljoen totale units (ruim genomen) en dan dezelfde formule toepassen (wat me overigens sterk lijkt voor een console van € 500,- met aanzienlijk mindere exclusives en geen VR), dan zouden ze over een jaar wellicht op 6 miljoen zitten.
Even zonder gekheid: welke developer (tenzij MS er een zak geld tegenaan gooit, net als vermoedelijk met Shadow of War het geval is geweest) gaat op een totale install base van 100 miljoen consoles (alle X1 en PS4's bij elkaar opgeteld, ruwe schatting voor volgend jaar, PC niet eens meegeteld waar ook resources in gaan zitten) veel effort steken in een versie die maar door ca. 6 miljoen (zeer waarschijnlijk nog minder) gespeeld gaat worden, waarvan het gros t.z.t. waarschijnlijk ook nog gewoon speelt op een 1080p TV?
We zien dat bepaalde PS4 Pro games al niet de aandacht krijgen waarvan we wel hopen dat ze die krijgen.

Damn ziet er wel weer fenomenaal uit.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Daarom juist. Ik verwacht nog steeds dat het ding gaat floppen.steefje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:25:
@bram1984 je schatting is nog bilijzonder ruim. Ps4 pro is er bijna een jaar en afgelopen jaar zijn geen 60 mil Ps4 verkocht.
Ja wrm niet, 375 euro voor ps4 pro met 2 controllers en GT is al wel goedkoop dat klopt.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:23:
[...]
Tja waarom zouden ze. Zou alleen maar als kinderachtig gezien worden.
Laat sony en ms lekker beide hun ding doen. Onafhankelijk van mekaar. Dat werkt het beste.
Btw horizon zero dawn frozen wilds is vanaf vandaag speelbaar. Is genoeg toch
Maar als je de losse pro 1TB bekijkt is die 370 euro en betaal je meer per terraflop voor de ps4 pro. Terwijl de pro al een jaar uit is.
Het is volgens mij totaal niet belangrijk voor de consument zolang er leuke games naar keuze gespeeld kunnen worden op de console die je gekocht heb.
Als een multiplatform game op de Xbox One X 60fps is, kan je erop rekenen dat dat ook gewoon het geval is op de Pro.giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:00:
@bram1984 ik snap je reactie niet. Het lijkt alsof je geniet als die slecht verkoopt ofzo? Ik dacht dat je mega fan was van 60fps. De kans dat je dat met een Xbox One X gaat krijgen is groter dan met een PS4 Pro. Is toch alleen maar goed?
De CPUs zijn namelijk nagenoeg hetzelfde.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik verwacht er weinig van, that's all. In enig opzicht hoop ik dat de Pro beter bijft verkopen ja, zodat naar die versie de meeste aandacht uitgaat. Ik heb geen 4K TV en geen enkele interesse in MS exclusives, dus een X komt hier sowieso niet. Verder maakt het me weinig uit, want vrijwel alle exclusives gaan er op de Pro beter uitzien dan enhanced multiplats op de X.giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:00:
@bram1984 ik snap je reactie niet. Het lijkt alsof je geniet als die slecht verkoopt ofzo? Ik dacht dat je mega fan was van 60fps. De kans dat je dat met een Xbox One X gaat krijgen is groter dan met een PS4 Pro. Is toch alleen maar goed?
En nee, geef mij maar meer eyecandy op een stabiele 30fps. Ik heb Tomb Raider niet voor niets op de 4K modus gespeeld in plaats van high framerate.
De X heeft geen CPU die heel veel sterker is hoor, dus ik verwacht geen games die op de Pro 30fps halen en op de X op 60fps zitten. Hoogst onwaarschijnlijk. Het enige wat je gaat zien is wat meer native 4K titels en hier en daar een texture pack zoals Shadow of War.
Bedankt voor de tip. Valt er hier toch nog wat te lachen op het werk! Mijn god hoe onrealistisch kan je zijn.bram1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:31:
Als jullie nog wat entertainment zoeken: zie de posts van ene "Ravenwood20" in het Xbox topic.
[...]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://blog.us.playstati...the-plan/#comment-1222933
De nacht ervoor wordt ook de the game awards gehouden, waar ook nieuwe beelden en games worden aangekondigd.
Ik kijk er naar uit.Nieuwevolger schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:47:
Ik lees nu ook dat de psx presentatie om 05:00 s'ochtends zaterdag begint onze tijd. Ze noemen het ook een presentatie ipv een persconferentie, dus het lijkt erop dat de opzet ook kleiner gaat zijn. Het is al bevestigd dat dreams aanwezig is.
https://blog.us.playstati...the-plan/#comment-1222933
De nacht ervoor wordt ook de the game awards gehouden, waar ook nieuwe beelden en games worden aangekondigd.
Sony noemt PSX altijd 'the event for the fans and players'. Dan is een presentatie misschien ook wel een betere benaming dan PERSconferentie.
Hier de video.Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:27:
De reviews van NFS Payback komen binnen. Een 5.9 van IGN.
Jammer, ik had na het slechte NFS 2015 wel wat verbeteringen verwacht.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Volgens mij hebben ze sowieso in de laatste jaren altijd naar deze presentaties verwezen als presentaties of showcases (zoals ook bijvoorbeeld op de E3). Een echte persconferentie is niet echt meer gebeurd de afgelopen tijd.Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:57:
[...]
Ik kijk er naar uit.
Sony noemt PSX altijd 'the event for the fans and players'. Dan is een presentatie misschien ook wel een betere benaming dan PERSconferentie.
Ik vind ze erg negatief daar. Zal wel een publisher-deal de mist in zijn gegaandvdkiwi schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:10:
[...]
Hier de video.

De gameplay is gewoon prima. Het rijdt lekker (arcade) en heeft veel weg van Burnout qua rijgedrag. De politie is ook gaaf en de wereld zit prima in elkaar. Dat het verhaal drie keer niks is boeit volgens mij echt niemand (behalve de reviewer in kwestie) en qua graphics is het gewoon mixed. Wereld ziet er niet bijzonder uit, maar de auto's zijn wel mooi. Ik vind het wel jammer dat er amper schade is, maar verder maakt me dat weinig uit.
De review baalt dat je dingen unlocked door te rijden (en dus geen geld mechanic of microtransacties heeft). Performance is ook zo gedaan om een auto niet te moeten inleveren omdat ie niet snel genoeg is. Je favo auto kun je gewoon blijven gebruiken en dat vind ik eerder een bonus. Heb nog niet genoeg politie gezien, maar ik haatte in de vorige games juist dat de politie zo ongelofelijk lang achter je bleef en waarschijnlijk is dit de manier om dat anders te doen. Dat je telkens weer gespot werd en je achtervolging van 5 naar 10 minuten ging als je dat niet wilt op dat moment is erg irritant. Nu dus lineair maar hoe erg is dat in een NFS game?
Van de NFS games die zijn verschenen op huidige generatie is dit gewoon de beste van het stel en gewoon een prima game. PU geeft al een 78 en ik verwacht dat Metacritic met meer reviews ook wel herstelt naar een redelijke voldoende.
Wat me meer opvalt is dat de game nog maar weinig reviews heeft en het erop lijkt dat die schijfjes veel te laat verzonden zijn.
Ik denk dat de PSX dit jaar meer een opzet krijgt zoals de eerste 2 ipv die van vorig jaar. Met veel ruimte voor Japanse games zoals yakuza 6, ni no kuni 2 en monster hunter world met nog wat indie, psvr en andere kleinere projecten. Al verwacht ik wel dat ze met een mooie opener starten (god of war met een release date) en sluiten met leuke verassing (devil may cry 5? de director van de serie en dragons dogma heeft gezegd dat ze dit jaar zijn game gingen aankondigen). Ik denk dus niet dat ze iedereen blij gaan maken zoals vorig jaar.Anton.net schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:57:
[...]
Ik kijk er naar uit.
Misschien ben jij wel van mening dat het 7 is, de 2015 versie was verschrikkelijk, 60 euro weggegooid.dvdkiwi schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:10:
[...]
Hier de video.
Jammer dit soort reviews, haalt direct het voor plezier van het spel weg, of heb je (deluxe) hem al ?
https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
Hoop nog wel dat rocksteady z'n nieuwe game binnenkort aankondigd.
Ik kan deze redenatie begrijpen als je budget constraint bent. Dan wil je graag alle aandacht voor jouw console en zo min mogelijk exclusives of betere performance op andere platformen.bram1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:26:
[...]
Ik verwacht er weinig van, that's all. In enig opzicht hoop ik dat de Pro beter bijft verkopen ja, zodat naar die versie de meeste aandacht uitgaat. Ik heb geen 4K TV en geen enkele interesse in MS exclusives, dus een X komt hier sowieso niet. Verder maakt het me weinig uit, want vrijwel alle exclusives gaan er op de Pro beter uitzien dan enhanced multiplats op de X.
En nee, geef mij maar meer eyecandy op een stabiele 30fps. Ik heb Tomb Raider niet voor niets op de 4K modus gespeeld in plaats van high framerate.
De X heeft geen CPU die heel veel sterker is hoor, dus ik verwacht geen games die op de Pro 30fps halen en op de X op 60fps zitten. Hoogst onwaarschijnlijk. Het enige wat je gaat zien is wat meer native 4K titels en hier en daar een texture pack zoals Shadow of War.
Echter, als je net als ik die consoles cheap vind (alle 3 kosten ze 1200€ wat in mijn ogen heel weinig is voor een hobby) maakt het niets uit en geniet je van elke vooruitgang.
Als het daarentegen alleen maar afgunst is vind ik het gewoon zielig
Het zal Sony ook scherp houden om met games te blijven komen en die onderscheid te blijven houden tussen de Xbox en PS. Op dit moment is Microsoft geen concurrent wat betreft exclusives, maar het is goed als het wel zo is want zo geeft Sony op zijn manier weer redenen terug om bij PS te blijven.giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:54:
[...]
Ik kan deze redenatie begrijpen als je budget constraint bent. Dan wil je graag alle aandacht voor jouw console en zo min mogelijk exclusives of betere performance op andere platformen.
Echter, als je net als ik die consoles cheap vind (alle 3 kosten ze 1200€ wat in mijn ogen heel weinig is voor een hobby) maakt het niets uit en geniet je van elke vooruitgang.
Ik zie met mijn PS4 Pro en PC geen reden om nog een console in huis te halen. Zeker omdat ik alle games kan spelen die uitkomen (behalve Switch games). Laat ze maar lekker concurreren, zo krijgen we alleen maar meer goede games, services erbij die Microsoft bv heeft geïntroduceerd maar maybe nog niet aanwezig zijn op de PS.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nope ik heb de X van tevoren weloverwogen en had 'm wellicht gehaald als games als Origins met dezelfde eyecandy op een locked 60fps zou lopen. Kijk, dat zijn verschillen die de meerprijs wel goed praten, vind ik. Maar dat lijkt niet te gaan gebeuren.giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:54:
[...]
Ik kan deze redenatie begrijpen als je budget constraint bent. Dan wil je graag alle aandacht voor jouw console en zo min mogelijk exclusives of betere performance op andere platformen.
Als het daarentegen alleen maar afgunst is vind ik het gewoon zielig.
Afgunst richting een andere console is inderdaad vrij treurig, want wat weerhoudt jou ervan om het ding zelf gewoon in huis te halen?
Edit:
Hij heeft inmiddels Hitman, een 2 jaar oude grafisch niet heel speciale game, geprobeerd. Blijkbaar een erg grote vooruitgang ten opzichte van zijn oude Pro.zwembroek schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:38:
[...]
Bedankt voor de tip. Valt er hier toch nog wat te lachen op het werk! Mijn god hoe onrealistisch kan je zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2017 14:56 ]
Die heb ik niet meer

Om het spel nou een tweede keer uit te spelen heb ik helaas de game tijd niet meer voor tegenwoordig.
EDIT:
Foutje, ik heb ze nog wel..
[ Voor 9% gewijzigd door jongf7 op 07-11-2017 15:09 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Waarom heb je die niet meer dan? Het was in principe bekend dat je de maingame nodig hebt voor de DLC. Doorgaans betekent dit dat er in de maingame zelf een extra gebied opent waar je naartoe kunt.jongf7 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:57:
Nee! kun je de uitbreiding van Horizon nou alleen doen als vervolg op je bestaande savegame?
Die heb ik niet meer![]()
Om het spel nou een tweede keer uit te spelen heb ik helaas de game tijd niet meer voor tegenwoordig.
Ik weet niet zeker of saves uitwisselbaar zijn? Anders heb ik nog wel een NG+ save voor je met power weave armor en alles.
Dit ziet er inderdaad echt super uit, vind het ook mooi dat je ziet dat haar stappen echt een beetje weg zakken in de sneeuw.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:29:
[afbeelding]
Excuus, ik heb ze toch nog.bram1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:00:
[...]
Waarom heb je die niet meer dan? Het was in principe bekend dat je de maingame nodig hebt voor de DLC. Doorgaans betekent dit dat er in de maingame zelf een extra gebied opent waar je naartoe kunt.
Ik weet niet zeker of saves uitwisselbaar zijn? Anders heb ik nog wel een NG+ save voor je met power weave armor en alles.
Ik had het spel gedelete en uit het verleden kon ik me van andere games herinneren dat ik daarna al mijn saves kwijt was (uploaden naar cloud werkt niet ofzo).
Maar waarschijnlijk zat daar een overstap naar de pro tussen...
Lekker dom, maar blij dat ik toch mijn save nog heb.
Wel bedankt voor je aanbod van jou save
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Is dit in de maingame eigenlijk ook zo? Ik kan het met niet meer zo herinneren namelijk. Vraag me af of foliage nu dan ook mee beweegt met Aloy (buiten het hoge gras om dan).Pompi schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:01:
[...]
Dit ziet er inderdaad echt super uit, vind het ook mooi dat je ziet dat haar stappen echt een beetje weg zakken in de sneeuw.
jongf7 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:11:
[...]
Excuus, ik heb ze toch nog.
Ik had het spel gedelete en uit het verleden kon ik me van andere games herinneren dat ik daarna al mijn saves kwijt was (uploaden naar cloud werkt niet ofzo).
Maar waarschijnlijk zat daar een overstap naar de pro tussen...
Lekker dom, maar blij dat ik toch mijn save nog heb.
Wel bedankt voor je aanbod van jou save
Kan het mij ook niet meer herinneren, maar vond het samen met de arm die ze opsteekt om haar gezicht te beschermen het meest in die gif opvallen.bram1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:16:
[...]
Is dit in de maingame eigenlijk ook zo? Ik kan het met niet meer zo herinneren namelijk. Vraag me af of foliage nu dan ook mee beweegt met Aloy (buiten het hoge gras om dan).
Hoe gaaf het er ook uitziet, is dit de enige game waarvan ik momenteel twijfel op specifiek een PS4 voor aan te schaffen. Mogelijk dat ik nog wacht tot December dan zal er namelijk wel een Bundel actie komen met de Complete edition.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:29:
[afbeelding]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Nu nog op zoek naar een "betaalbare" River City Super Sports Challenge voor de PS3..zucht

Jeetje. Wat zijn al die reviewers toch somber? Lijkt wel alsof het komt dat er verplicht een review gemaakt moest worden en ze er maar enorm snel doorheen zijn gegaan om een zwak cijfer erop te plakken.
En een NFS afkraken vanwege het verhaal vind ik nog wel het toppunt

Nee tuurlijk, mensen halen die games vanwege het briljante plot

Weet je Martin ik snap er ook geen barst van, maar ze halen wel het bloed onder mijn nagels vandaan.Martinspire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:18:
[...]
Jeetje. Wat zijn al die reviewers toch somber? Lijkt wel alsof het komt dat er verplicht een review gemaakt moest worden en ze er maar enorm snel doorheen zijn gegaan om een zwak cijfer erop te plakken.
En een NFS afkraken vanwege het verhaal vind ik nog wel het toppunt![]()
Nee tuurlijk, mensen halen die games vanwege het briljante plot
Door dergelijke reviews is alle voorpret weg, ik keek echt uit naar de nieuwe NFS, nu is dat helemaal weg.
En denk ik aan de (in mijn ogen) geflopte 2015 versie, wat een verschrikkelijk spel, slechts 1 uur gespeeld.
Nou ja ik zal hem wel een keer oppikken maar of dat a.s. vrijdag is dat weet ik nog niet.
Het is toegestaan om een eigen mening te vormen 😂😂Winkiller schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:25:
[...]
Weet je Martin ik snap er ook geen barst van, maar ze halen wel het bloed onder mijn nagels vandaan.
Door dergelijke reviews is alle voorpret weg, ik keek echt uit naar de nieuwe NFS, nu is dat helemaal weg.
En denk ik aan de (in mijn ogen) geflopte 2015 versie, wat een verschrikkelijk spel, slechts 1 uur gespeeld.
Nou ja ik zal hem wel een keer oppikken maar of dat a.s. vrijdag is dat weet ik nog niet.
Jazeker maar soms baal ik daarvan, zeker als ze iets afkraken waar ik naar uitkijk.giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:29:
[...]
Het is toegestaan om een eigen mening te vormen 😂😂

En voor de geinteresseerden ook de psn verkopen lijst van Sony!
[ Voor 37% gewijzigd door -SaveMe- op 07-11-2017 18:17 ]
Vanavond worms uittesten, kijken of dat nog wat is. Heel vroeger heb ik dat echt veel gespeeld.
Ravenwood is die ook in super 4k teveel teraflops op xbox x?😉
[ Voor 21% gewijzigd door KookSpook op 07-11-2017 18:27 ]
Speel zelfs nog op de snes mini, hoezo super graphics, fun spanning en plezier of het nu doos y of x is what ever
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 07-11-2017 19:16 ]

- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Edit: Die Bound game is wel lachen trouwens. Vooral in VR een groot succes bij de kleine meid hier. En dit is niet eens true 4k.
[ Voor 195% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2017 19:10 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Iemand die hem ook heeft waarbij die wel werkt? Kan er nergens iets over vinden ivm ps4
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Grand Theft Auto V has now sold in more than 85 million units. According to The NPD Group, Grand Theft Auto V is now the all-time best-selling video game, both in revenues and units, based on combined U.S. digital and physical sales across PC, console and portable.
klik
[ Voor 13% gewijzigd door -SaveMe- op 07-11-2017 22:38 ]
Absurd gewoon...-SaveMe- schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:38:
Wow! 85M sales for GTA V. Bizar veel!
Grand Theft Auto V has now sold in more than 85 million units. According to The NPD Group, Grand Theft Auto V is now the all-time best-selling video game, both in revenues and units, based on combined U.S. digital and physical sales across PC, console and portable.
klik
Was een leuke game maar komop zo goed was hij ook weer niet..
Maar hopen dat red dead 2 beter word
Ik vond de singleplayer campaign echt briljant. Heb hem op de 360 en op de PS4 uitgespeeld.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:41:
[...]
Absurd gewoon...
Was een leuke game maar komop zo goed was hij ook weer niet..
Maar hopen dat red dead 2 beter word
Dus ik heb met 2/85M bijgedragen aan het succes
[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 07-11-2017 22:42 ]
Hahah ja had hem eerst op 360 en ps3 gekocht, ik had hem op ps3 besteld en broertje kwam ineens met 2 exemplaren voor de 360. Toen uitgespeeld op ps3 en was idd goed.-SaveMe- schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:42:
[...]
Ik vond de singleplayer campaign echt briljant. Heb hem op de 360 en op de PS4 uitgespeeld.
Dus ik heb met 2/85M bijgedragen aan het succes
Later op de ps4 gehaald want dacht oeh leuk enhanced graphics etc. Maar al heel snel klaar ermee.
Maar heb dus 3x meegewerkt aan deze bizarre sales figures haha.
Niet? Ik heb hier gewoon het nieuwe design in de app hoor. Goed opgeknapt ook nog eens.-SaveMe- schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:19:
Hmmm, playstation app zou vernieuwd zijn, nieuw design, maar ik zie geen veranderingen. App is vandaag nog geupdate

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gaat nergens over, kan allemaal prima in één Playstation app.
Doen Google, Facebook etc. Overigens zelf ook. Verschillende functies opdelen in meerdere apps.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ermee bezig geweest bedoel je?giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:53:
Ik ben een avond lang in het bezig geweest van een Xbox One X. Conclusie: ik ben verwend geraakt met de Ps4 en switch. Jammer, had wel zin in een nieuwe gameconsole.
Ik ben weer even verder gegaan met Wolfenstein vandaag. Wat een briljante humor en een absurde situaties zitten erin zeg. Hoe verder ik speel, hoe beter het wordt.
Kan je een vergelijking maken met de The New Order? Wolf 2 zou nog beter zijn?bram1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:32:
[...]
Ermee bezig geweest bedoel je?
Ik ben weer even verder gegaan met Wolfenstein vandaag. Wat een briljante humor en een absurde situaties zitten erin zeg. Hoe verder ik speel, hoe beter het wordt.
Dit topic is gesloten.
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken