Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:45:
[...]

Ah okee wist ik niet, spel nooit gespeeld/gevolgd, maar dacht owh 60 fps is nice.
Qua verdere dingen is er nog niks bekend. Eerste reviews komen morgen begreep ik.
Ik heb de game ook nooit gespeeld, maar DF heeft er een video over. Op beide PS4's is de performance vrij matig hoor. Beetje sub 50 en lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor singleplayer games is 60 fps echt overrated. geef my maar meer candy @ locked 30 fps!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

De PS4 Skyrim Special Edition is in de aanbieding. Ik zit erg te twijfelen. Zal ik 'm kopen voor die 20 euro of toch wachten tot ik de funding heb om de VR bril te kopen en dan Skyrim VR aan te schaffen.

Heeft iemand ervaring met Skyrim VR? Hoe is de grafische kwaliteit?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:12

Cis

grun93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:45:
[...]

Dat viel te verwachten een paar weken voor Sinterklaas en Kerst. Het lijkt me een mooie aanbieding voor gamers die al ps spellen hebben en geen tweede controller hoeven, anders kun je beter een bundel halen. Ongetwijfeld zijn er de komende maanden ook extra veel koopjes te vinden op V&A. :)
Kwam er zojuist achter dat de PS4 Pro + FIFA18 + extra controller te koop was bij Intertoys voor 359,-. Tot gisteren :( :(
Nouja, dan maar weer ff wachten op de volgende bundel-aanbieding :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Cis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:43:
Kwam er zojuist achter dat de PS4 Pro + FIFA18 + extra controller te koop was bij Intertoys voor 359,-. Tot gisteren :( :(
Ja, ik ben het met je eens dat ze dit wel eens op de site hadden mogen vermelden, nu wisten alleen diegenen ervan die op de nieuwsbrief geabonneerd waren want daar stond het wel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musiman schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:39:
De PS4 Skyrim Special Edition is in de aanbieding. Ik zit erg te twijfelen. Zal ik 'm kopen voor die 20 euro of toch wachten tot ik de funding heb om de VR bril te kopen en dan Skyrim VR aan te schaffen.

Volgens mij nog niemand, want hij komt toch de 17e pas uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
musiman schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:39:

http://www.insidegamer.nl...eplay-voor-playstation-vr

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:43:
[...]

Nouja, dan maar weer ff wachten op de volgende bundel-aanbieding :)
Zoals morgen bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:44

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:35:
[...]
Haha, volgens mij fikte jij de Pro juist af iedere keer als iemand vroeg of het een upgrade waard was en daar reageerde ik op. Maar oké, whatever floats your boat. Veel plezier met je aankoop in ieder geval. :)
Ja en ik zou het nu ook weer doen als het ter sprake zou komen, in mijn ogen is het geld verbranden.
Mijn zoon heeft nu wat hij wilde, voor een leuke prijs, en het is geen upgrade van de mijne.
Maar ik kan nu wel GT Sport spelen en ik heb nog geen grote verschillen gezien of gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:15:
PlayStation Europe‏

PlayStation Plus Double Discounts kick off today on PS Store. Big saving on Mass Effect Andromeda, PES 2018, more:

https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf130050691

[afbeelding]

Er zitten mooie aanbiedingen bij om de winter mee door te komen:

Enjoy.
Woop woop wachten loont zo enorm! Ik had er 4 (sudden strike, everybodys golf, shadow tactics en bloodbowl expansion) op mijn verlanglijstje staat die nu dubbele kortingen krijgen. Dus hoewel 100 euro betaald, zo’n 85 euro korting! Baal alleen van mezelf dat ik destijds cities skylines meteen moest hebben terwijl ik toen wist dat deze korting heus wel kwam. Ander nadeel: mn vette backlog wordt nog dikker! Haha maar kon ze niet laten liggen ;)
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 00:05:
Wie heeft er hier wel eens een Monster Hunter game gespeeld? Ik persoonlijk niet. Leek me ook altijd teveel japanse shizzle. Maar de aankomende game Monster Hunter World schijnt een erg Westerse Action RPG te worden...

[video]

IEmand die hier naar uitkijkt ?
Ik kijk hier zeker naar uit. Ik heb er 1 op de 3ds en vind het systeem echt heel leuk alleen vanwege de layout van die 3ds (of mn eigen beperking :p) was ik op drukke momenten zo met de knopjes bezig dat ik elke keer de cartridge eruit tikte (wat na zoveel keer een bossfight verknallen echt niet leuk is). Dus ik ben heel blij dat ie op playstation komt met mn fijne DS controller!

[ Voor 29% gewijzigd door Mauz1978 op 02-11-2017 17:23 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:19:
Ik kijk hier zeker naar uit. Ik heb er 1 op de 3ds en vind het systeem echt heel leuk alleen vanwege de layout van die 3ds (of mn eigen beperking :p) was ik op drukke momenten zo met de knopjes bezig dat ik elke keer de cartridge eruit tikte (wat na zoveel keer een bossfight verknallen echt niet leuk is). Dus ik ben heel blij dat ie op playstation komt met mn fijne DS controller!
Ik weet het nog niet. Zier er voor mij uit als alleen maar grote beesten hakken met verder weinig anders...

Hier nog meer nieuwe gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:53
Doe es niet

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Hij heeft 2 ps4 is huis.. En dan zou die niet in dit topic mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:56:
[...]

Ik weet het nog niet. Zier er voor mij uit als alleen maar grote beesten hakken met verder weinig anders...

Hier nog meer nieuwe gameplay

[video]
Daar draait de game om: beest dood maken, betere gear maken, grotere beest dood maken, en repeat ;). Net als diablo ben ik daar wel een fan van.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:15:
PlayStation Europe‏

PlayStation Plus Double Discounts kick off today on PS Store. Big saving on Mass Effect Andromeda, PES 2018, more:

https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf130050691

[afbeelding]

Er zitten mooie aanbiedingen bij om de winter mee door te komen:

Enjoy.
Ja er zitten leuke aanbiedingen tussen maar soms kom ik er toch niet helemaal uit:

https://store.playstation...08779_00-DISHONOREDDOTODE voor 34,95:

Deze bundel bevat:
• Dishonored® 2
• Dishonored®: Death of the Outsider™
• Dishonored® Definitive Edition
• Imperial Assassins Pack

https://store.playstation...08779_00-DISHONORCOMPLETE voor 39,95:

Get the ultimate Dishonored experience with Dishonored® The Complete Collection.
• Dishonored® 2
• The Imperial Assassins Pack

Wat is nou het verschil :? :? :? :? :? 8)7 (5 euro inderdaad :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
Dus hoewel 100 euro betaald, zo'n 85 euro korting! Baal alleen van mezelf dat ik destijds cities skylines meteen moest hebben terwijl ik toen wist dat deze korting heus wel kwam.
Troost je met de gedachte dat je er toen kennelijk wel het geld voor had, en er dus ook eerder plezier van gehad hebt. Ik ken mensen die je op iedere verjaardag tegenkomt en altijd zeggen, ik wacht nog even want het wordt vast nog goedkoper. Dat zeiden ze 5 jaar geleden ook al. ;) Die wachten nog steeds.

Volgens mij kun je het beste shoppen in november en december, vanwege de feestdagen voor de deur. Of anders in mei, als iedereen vakantiegeld krijgt. Maar dat duurt nog zo lang. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:18:

Daar draait de game om: beest dood maken, betere gear maken, grotere beest dood maken, en repeat ;). Net als diablo ben ik daar wel een fan van.
Ben absoluut een Diablo fan , maar MHW lijkt daar nowhere near in de buurt te komen. Maar mss vergis ik. Als de game uit eens maar eens wat filmpjes en reviews kijken. En zien of er nog een gaatje in het drukke games schedule is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Destiny schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:21:
[...]

Ja er zitten leuke aanbiedingen tussen maar soms kom ik er toch niet helemaal uit:

https://store.playstation...08779_00-DISHONOREDDOTODE voor 34,95:

Deze bundel bevat:
• Dishonored® 2
• Imperial Assassins Pack

https://store.playstation...08779_00-DISHONORCOMPLETE voor 39,95:

Get the ultimate Dishonored experience with Dishonored® The Complete Collection.
• Dishonored® 2
• The Imperial Assassins Pack

Wat is nou het verschil :? :? :? :? :? 8)7 (5 euro inderdaad :+ )
Wellicht een foutje?

Als je de twee versies in de Amerikaanse store vergelijkt, zie je een verschil tussen de Complete Collection en de Deluxe Bundle: de eerste bevat de Dishonored Definitive Edition, de tweede niet. Dat zou het prijsverschil verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor alle mensen die lopen te dubben tussen de PS4 en de Pro;
http://www.pushsquare.com..._which_one_should_you_buy

O-)

Ik ben helemaal niet van de CoDs, maar van deze wil ik toch ooit wel de campaign spelen na het zien van onderstaand filmpje!

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 03-11-2017 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

Is bevestigd dat de sucker punch game dus in engine was. Damn dat is echt zwaar impressive.
They confirm it's in-engine. And an open world action, stealth, adventure game.

En ze zijn van plan een 60fps modus voor shadow of the colossus op ps4 pro te maken.
Damn dat zou vet zijn.
Spel ziet er ook zwaar impressive uit!!
En komt al in februari 2018!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

bram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:57:
[...]

Ik begrijp dat gezeur op That's You en Until Dawn (dit is overigens de VR versie en niet de versie die er de vorige keer bij zat) niet zo. Officieel krijg je maar 2 games per platform iedere maand, dit zijn er 2 extra. Ze kunnen ze er ook helemaal niet bij doen hè. |:(

Dit is een beetje hetzelfde als klagen dat de selectie van een professionele voetbalclub "maar" € 500,- per speler beschikbaar stelt voor de slachtoffers van een natuurramp, want ze verdienen zoveel. Wederom: ze kunnen ook niks geven.

Edit: Dat gezegd hebbende: That's You is echt geniaal grappig als je het met 4 personen of meer en een kratje pils speelt.
Oh ik bedoel het niet als gezeur.
Ik vind het gewoon opvallend dat het er al maanden gratis in zit. Iedereen die het wil heeft het dan toch intussen al lang gedownload lijkt me? En het kopen zal ook niemand meer doen, want ja het is gratis.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
Wat denken jullie over de release date van Ghost of Tsushima?
Eind 2018 lijkt me mogelijk, maar Sony lijkt het najaar steeds over te laten aan de 3th party studio's.
Juni-augustus 2018 lijkt me te vroeg. Voorjaar 2019 dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:30:
Wat denken jullie over de release date van Ghost of Tsushima?
Eind 2018 lijkt me mogelijk, maar Sony lijkt het najaar steeds over te laten aan de 3th party studio's.
Juni-augustus 2018 lijkt me te vroeg. Voorjaar 2019 dan maar?
Ik denk inderdaad 2019. Volgend jaar zit al vol zat met God of War, Detroit, Spider-Man en Shadow of the Colossus. We weten ook nog niet of Death Stranding, TLoU en Days Gone daarbij zullen zitten. En dan heb ik nog niet eens alles genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man, kan ook echt alleen in Amerika om een probleem te maken van een gewelddadige trailer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:05:
[...]

Kijk de strijd is begonnen, nog 5 dagen en de xox launched. Denk dat sony gewoon omdat het kan de pro lekker scherp prijst.
AL moet ik zeggen met meer reports over 60fps games op de xox, ik begin toch weer te twijfelen.
Misschien de oude x1 inruilen met korting op een xox...
Je moet het uiteraard vooral zelf weten, en als je ook een goed game pc hebt snap ik dat je veel xbox games al daar kan spelen. Maar ik zou dat altijd doen mits genoeg doekoe beschikbaar :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
[...]
Ugh wat ontzettend frusterend lijkt me dat, maar ik moest toch lachen toen je het zo bracht :>

Monster hunter heb ik nooit gespeeld maar zeker intresse in, alleen zelf ook al een giga back log.......wel eentje die ik in de gaten hou voor een mooi deal.

offtopic:
Op de 3DS megaman spelen is overigens ook geen pretje door de controls. Dat maakt een toch al lastige game/games spelen er niet makkelijker op!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• grun93
Nou, zojuist de Pro met WWII bundel bij de MM opgehaald, dus als ik me dit jaar niet meer meldt, dan weet je waardoor het komt. ;)

Er was genoeg voorraad en er stond geen ellenlange rij te wachten. Achteraf had ik niet hoeven te reserveren. Sterker nog, gereserveerde exemplaren blijken niet vanuit de winkelvoorraad te komen zoals ik verwacht had, maar worden apart vanuit het centrale magazijn verstuurd. En die zou pas in de loop van de dag arriveren. Dus is de reservering geannuleerd en kon ik er eentje uit de winkel kiezen.

Let er op dat je de gratis tweede controller er apart bij pakt, die zit niet in de doos. En maak dan ook niet dezelfde vergissing als ik deed, door in de rij bij de kassa te gaan staan. Daar snappen ze niet dat de tweede controller gratis en onderdeel van de bundel is. Dan moet je eerst weer met beide dozen terug de winkel in om bij een medewerker aan zo'n service-eilandje een kortingsbon te halen. Op die bon worden de barcodes van beide dozen geprint. Dan weer terug naar de kassa waar de rij inmiddels weer wat langer geworden is. Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grun93 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:44:
Nou, zojuist de Pro met WWII bundel bij de MM opgehaald, dus als ik me dit jaar niet meer meldt, dan weet je waardoor het komt. ;)
[...]
Welkom to the club :) Enjoy! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
bram1984 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:39:
[...]

Ik denk inderdaad 2019. Volgend jaar zit al vol zat met God of War, Detroit, Spider-Man en Shadow of the Colossus. We weten ook nog niet of Death Stranding, TLoU en Days Gone daarbij zullen zitten. En dan heb ik nog niet eens alles genoemd.
No way dat Death Stranding komend jaar gaat halen. Idem van TLoU 2. Dat wordt dik 2019. Blijft nog genoeg leuks over, maar het is niet zo dat we elke twee maanden een AAA exclusive krijgen of zo :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:26:
[...]

No way dat Death Stranding komend jaar gaat halen. Idem van TLoU 2. Dat wordt dik 2019. Blijft nog genoeg leuks over, maar het is niet zo dat we elke twee maanden een AAA exclusive krijgen of zo :+
Mwah MGS5 kwam ook 2 jaar na de reveal en Death Stranding is in 2016 aangekondigd. Je weet maar nooit. Ze zijn er als het goed is sinds begin 2016 mee bezig, dus dat is bijna 2 jaar.

Ik ben er bang voor dat ze niet gaan komen volgend jaar, maar stiekem hoop ik op 1 van de 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:26
v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 02:15:
[video]
Is bevestigd dat de sucker punch game dus in engine was. Damn dat is echt zwaar impressive.
They confirm it's in-engine. And an open world action, stealth, adventure game.

En ze zijn van plan een 60fps modus voor shadow of the colossus op ps4 pro te maken.
Damn dat zou vet zijn.
Spel ziet er ook zwaar impressive uit!!
En komt al in februari 2018!!!
2018 al?! Ik dacht dat die pas in 2006 uitkwam! ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 13:36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23
Kleine voorspelling:

Rockstar gaat met Red Dead Redemption 2 weer dezelfde move doen als met GTA V, eerst een release op de PS4 en daarna op de PS5(?). Idem denk ik met The Last Of US 2.
Die is er al: https://www.bol.com/nl/p/...4neAR2Ph2DMMaAuZzEALw_wcB.

[ Voor 57% gewijzigd door Jumpman op 03-11-2017 14:53 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Jumpman schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:51:
Kleine voorspelling:

Rockstar gaat met Red Dead Redemption 2 weer dezelfde move doen als met GTA V, eerst een release op de PS4 en daarna op de PS5(?). Idem denk ik met The Last Of US 2.

denk het niet. dat zou beteken dat de ps5 nog volgend jaar uit zou komen..

[...]

Die is er al: https://www.bol.com/nl/p/...4neAR2Ph2DMMaAuZzEALw_wcB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Kleine voorspelling:

Graag!

Als ze zo'n goede games maken dat iedereen ze op 2 generaties wil kopen kan ik daar alleen maar voor zijn!
Voor GTA V heb ik speciaal een PS3 gekocht, daarna ook speciaal een PS4.

Ik zou zelfs de volle mep betalen voor een TLOU re-re-master op de PS5.

De remake van FF7 kan ik ook niet op wachten!

Remasters zijn een raar iets.. het is ergens jammer dat ze niet gewoon een nieuw deel maken o.i.d., aan de andere kant maken ze vaak alleen remasters van games waarvan het ook de moeite waard is!

Geweldige, memorabele games met hoge replay value.. YES PLS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Kleine voorspelling:

Beetje nutteloze vergelijking, niet? We zitten nu in een andere situatie.
GTA V kwam 2 maanden voor de ps4 uit. Logisch dat GTA bij release enkel op ps3 uitkwam, en wat later ook gewoon op ps4.

Red Dead komt in de lente van 2018, de ps5 ten vroegste eind 2019. Dat is 1,5 jaar verschil.
Natuurlijk zal Red Dead eerst enkel op ps4 uitkomen, later waarschijnlijk op ps5, want extra money...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Anton.net schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:42:
[...]

Beetje nutteloze vergelijking, niet? We zitten nu in een andere situatie.
GTA V kwam 2 maanden voor de ps4 uit. Logisch dat GTA bij release enkel op ps3 uitkwam, en wat later ook gewoon op ps4.

Red Dead komt in de lente van 2018, de ps5 ten vroegste eind 2019. Dat is 1,5 jaar verschil.
Natuurlijk zal Red Dead eerst enkel op ps4 uitkomen, later waarschijnlijk op ps5, want extra money...
Dat bedoel ik toch ook. :? Dat ze met deze titels twee keer gaan cashen snel achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, we gaan gewoon gewoon nog een remaster van l.a. noire krijgen, omdat dat dat de remaster van rockstar is waar iedereen op zit wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 19:57
hier voor entertainment de knoop doorgehakt en via Bart Smit de PS4 pro besteld met CoD WWII, gratis 2e controller en nog een extra game erbij. Nu hopen dat vannacht verstuurd wordt en morgen er 'geinstalleerd' kan worden :) Echter BS verwacht de CoD WWII box 4 november te hebben..... <duimen dus>

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snik :'( Runic Games is gesloten. De dev van Torchlight en het recente en briljante Hob :-(
The statement also explained that the Seattle-based Runic Games was shut down “as part of the company’s continued strategy to focus on online games as a service,” with Perfect World saying that is “grateful to the team for all of their hard work” in bringing players its line of titles such as the Torchlight series and the recently-released Hob to players everywhere. Perfect World added that the company’s games will continue to be sold on all available platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Wat ik niet zo goed begrijp van die bedrijven is dat ze bestaande studio’s met goed lopende/bekende games gewoon sluiten. Waarom niet verkopen?

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 21:56

Renate1970

Lef is Leven

Veel plezier ermee
grun93 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:44:

Er was genoeg voorraad en er stond geen ellenlange rij te wachten. Achteraf had ik niet hoeven te reserveren. Sterker nog, gereserveerde exemplaren blijken niet vanuit de winkelvoorraad te komen zoals ik verwacht had, maar worden apart vanuit het centrale magazijn verstuurd. En die zou pas in de loop van de dag arriveren. Dus is de reservering geannuleerd en kon ik er eentje uit de winkel kiezen.

Let er op dat je de gratis tweede controller er apart bij pakt, die zit niet in de doos. En maak dan ook niet dezelfde vergissing als ik deed, door in de rij bij de kassa te gaan staan. Daar snappen ze niet dat de tweede controller gratis en onderdeel van de bundel is. Dan moet je eerst weer met beide dozen terug de winkel in om bij een medewerker aan zo'n service-eilandje een kortingsbon te halen. Op die bon worden de barcodes van beide dozen geprint. Dan weer terug naar de kassa waar de rij inmiddels weer wat langer geworden is. Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat. :)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mud.Starrr schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 01:21:
Wat ik niet zo goed begrijp van die bedrijven is dat ze bestaande studio’s met goed lopende/bekende games gewoon sluiten. Waarom niet verkopen?
Denk niet dat iemand een verlies gevende studio wilt kopen. En bedrijven kunnen de ontslagen mensen ook voor niks aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In dit geval willen ze zich focussen op online games ... Zonde, maar wat doen we eraan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Omdat ze de mensen overnemen, niet de panden e.d. Het gaat ze om de kennis en technieken. Meestal zijn de IP's bonus.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bart Smit: PlayStation 4 Pro 1TB + Gran Turismo Sport + extra controller 379,=.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Ff een vraagje die waarschijnlijk al 100000 keer gestelsd is. Maar ik kom er even zo niet uit.

Ik heb net een ps4 pro gekocht, en mijn andere ps4 gaat naar boven. Ik heb van mijn oude Ps4 het account verwijderd, en op de pro weer ingesteld. Nou wil ik dus dat mijn zoon boven ook op mijn account mee kan (2x ps4 op 1 account). maar ik krijg het nog niet werkend. Wat doe ik fout. iets aanvinken ?? iets instellen..Ik weet dat het kan, alleen dat je dan niet beiden online kan.. Maar dat is niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Twee dagen geleden kostte dezelfde bundel 359, gisteren 417, en vandaag 379. Het moet niet gekker worden, je zult maar een klant zijn die er gisteren eentje gehaald heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door grun93 op 04-11-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

harley2009 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:25:
Ff een vraagje die waarschijnlijk al 100000 keer gestelsd is. Maar ik kom er even zo niet uit.

Ik heb net een ps4 pro gekocht, en mijn andere ps4 gaat naar boven. Ik heb van mijn oude Ps4 het account verwijderd, en op de pro weer ingesteld. Nou wil ik dus dat mijn zoon boven ook op mijn account mee kan (2x ps4 op 1 account). maar ik krijg het nog niet werkend. Wat doe ik fout. iets aanvinken ?? iets instellen..Ik weet dat het kan, alleen dat je dan niet beiden online kan.. Maar dat is niet zo erg.
Zolang er één account aan de PS4 gekoppeld is en deze als primaire console beschouwt, kunnen alle andere gebruikers van de voordelen van Plus gebruik maken. Dit betekent dat zij allemaal online kunnen gamen. Ook kunnen andere gebruikers gebruik maken van de content die de PS Plus-gebruiker heeft gekocht of via Plus heeft gekregen.

Zorg er dus voor dat je oude PS4 systeem ingesteld is als primair systeem:

Meldt je aan door [PSNSM] > [Activeren als je primaire PS4] > [Activeren] te selecteren.

https://www.psx-sense.nl/153292/game-sharing-drm-accounts-delen-hoe-werkt-het-op-de-ps4/
grun93 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:30:
[...]

Twee dagen geleden kostte dezelfde bundel 359, gisteren 417, en vandaag 379. Het moet niet gekker worden, je zult maar een klant zijn die er gisteren eentje gehaald heeft.
Ja klopt helemaal, wij hebben die aanbieding van 359 ook benut, nu dus 20 euro meer betalen. :/

[ Voor 20% gewijzigd door Winkiller op 04-11-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Help: Ik kom er niet uit. of het moet niet kunnen.]

Ik heb beneden op mijn pro het hoofdaccount aan gemaakt. En wil boven dat mijn zoon ook op mijn account mee kan. Maar als ik beneden aan het spelen ben, en mijn zoon wil boven een spel spelen of youtube kijken en gaat via mijn account wordt ik er beneden vanaf gegooid. Is het dus niet mogelijk dat we beiden op een account zitten zonder dat er 1 wordt afgesloten ?? Dus op mijn account en 2x een ps4 en wij willen tegelijk spelen. ( B.V. Ik offline en mijn zoon online ). Ik ben al een uur aan het lezen en filmpjes aan het kijken, maar AAAHHH. Beneden is de pro Primair, heb ik boven ook even gedaan maar het resultaat is als wat ik hierboven beschrijf. Iemand een Oplossingen ?? heel Graag.. Heb deze link (https://www.psx-sense.nl/...-hoe-werkt-het-op-de-ps4/) al 100x bekeken.. Maar kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik zit ook met iets raars / vervelends.

Ik had de demo van F1 2017 op een sub account gedownload. Vervolgens het spel op de hoofdaccount gekocht.
Nu heb ik op de hoofd account het hele spel, maar op de sub blijft het in demo mode starten.
Ik heb de save game al gedelete, maar dat helpt niet.
Ook al een keer opnieuw geïnstalleerd, hielp ook niet.
Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
@harley2009 Logisch, je kunt maar één van de twee PS4-consoles als primair activeren met dezelfde account.

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakmans op 04-11-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
harley2009 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:24:
Help: Ik kom er niet uit. of het moet niet kunnen.]

Ik heb beneden op mijn pro het hoofdaccount aan gemaakt. En wil boven dat mijn zoon ook op mijn account mee kan. Maar als ik beneden aan het spelen ben, en mijn zoon wil boven een spel spelen of youtube kijken en gaat via mijn account wordt ik er beneden vanaf gegooid. Is het dus niet mogelijk dat we beiden op een account zitten zonder dat er 1 wordt afgesloten ?? Dus op mijn account en 2x een ps4 en wij willen tegelijk spelen. ( B.V. Ik offline en mijn zoon online ). Ik ben al een uur aan het lezen en filmpjes aan het kijken, maar AAAHHH. Beneden is de pro Primair, heb ik boven ook even gedaan maar het resultaat is als wat ik hierboven beschrijf. Iemand een Oplossingen ?? heel Graag.. Heb deze link (https://www.psx-sense.nl/...-hoe-werkt-het-op-de-ps4/) al 100x bekeken.. Maar kom er niet uit
Heb er zelf drie en dit "probleem" ook als mijn vrouw in de slaapkamer de PS4 aanzet voor bijv. Netflix.
Samen online kan niet; de laatste die zich aanmeldt kan online, de ander kan offline spelen maar zodra je dan jezelf weer wilt aanmelden wordt de ander er weer afgegooid etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Exorcist schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:42:
[...]

Heb er zelf drie en dit "probleem" ook als mijn vrouw in de slaapkamer de PS4 aanzet voor bijv. Netflix.
Samen online kan niet; de laatste die zich aanmeldt kan online, de ander kan offline spelen maar zodra je dan jezelf weer wilt aanmelden wordt de ander er weer afgegooid etc. etc.
Dan zit er niks anders op dan een ps4 account bij te kopen voor mijn zoontje om toch online minecraft te kunnen doen.

Bedankt voor het meedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harley2009 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:12:
[...]
Dan zit er niks anders op dan een ps4 account bij te kopen voor mijn zoontje om toch online minecraft te kunnen doen.
Hoe oud is je zoon ? Gezien de 'tje' heb ik zo een vermoeden dat hij überhaupt te jong zal zijn om online te mogen gamen. Het is redelijk absurd, maar de PEGI rating van games zeggen niets over of een kind al dan niet online mag met dat game. Zo kunnen mijn kinderen van 7 en 9 niet online PvZ2 spelen, terwijl dat een 7+ spel is. Ik weet overigens zelfs nog niet eens wat de minimum leeftijd voor online gamen nu eigenlijk is, maar het is alleszins meer dan 13, dacht ik.
Kan je ook rap eens testen: laat je zoontje inloggen op de PS4 met zijn PSN account. Laat hem vervolgens YouTube opstarten. Als hij te jong is zal je een melding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

PS4account kopen zelfs. Sony wil ook overal geld aan verdienen vroeger waren die accounts gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:59

Exirion

Gadgetfetisjist

Klor schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:25:
PS4account kopen zelfs. Sony wil ook overal geld aan verdienen vroeger waren die accounts gewoon gratis.
Je kunt met maar 1 PS4 tegelijk online op 1 PS Plus account, wat natuurlijk niet zo gek is. Het gaat dus niet om een PS4 user (PSN) account maar om een PS Plus account.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
@harley2009 en @Exirion

Nee, dat klopt niet. Lazen jullie de post van Winkiller wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:59

Exirion

Gadgetfetisjist

Tweakmans schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:50:
@harley2009 en @Exirion

Nee, dat klopt niet. Lazen jullie de post van Winkiller wel?
Wat ik zeg klopt nog steeds: je kunt met maar 1 PS4 tegelijk online op 1 PS Plus account. De PS4 moet als primary ingesteld zijn om andere accounts dan de eigenaar van het PS Plus account online te laten gaan. Als je niet-eigenaren op verschillende PS4's online wil laten gaan, moet je steeds de gebruikte PS4 de primary laten zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Exirion schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:58:
[...]

Wat ik zeg klopt nog steeds: je kunt met maar 1 PS4 tegelijk online op 1 PS Plus account. De PS4 moet als primary ingesteld zijn om andere accounts dan de eigenaar van het PS Plus account online te laten gaan. Als je niet-eigenaren op verschillende PS4's online wil laten gaan, moet je steeds de gebruikte PS4 de primary laten zijn.
Ja. :Y

Een real-life scenario zou dus zijn dat je een PS4 op je slaapkamer hebt en in je woonkamer. Stel de PS4 in de woonkamer is je primaire console en op je slaapkamer heb je een secundaire console. Je kan dan met beide consoles, op hetzelfde PSN-account, al je games spelen. Heeft je vriend(in) ook een account op beide consoles, dus woonkamer en slaapkamer, dan kan diegene alleen jouw aankopen gebruiken op de console in de woonkamer, want dat is je primaire. Logt hij of zij in op je PS4 in de slaapkamer, dan kan diegene niet je games spelen, tenzij ingelogd wordt op jouw account.

Alleen met het account waar PSN aan verbonden is kan men online, de 2e gebruiker kan de games die offline gebruikt kunnen worden spelen, simpel. :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Maar je kan toch gewoon met een 2e account online op de primary PS4 en online op het eigen account op de niet primary PS4? Dan heb je maar 1 keer plus nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Exirion schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:58:
[...]

Oke. Maar ik dacht dat als ik online ga (ps4 Pro beneden Primaire geactiveerd), en mijn zoontje boven Ps4 (niet geactiveerd) op mijn ps4 account minecraft speelt (offline) of youtube filmpjes wil kijken. Dat ik dan gewoon kon spelen. maar ipv daarvan gooit die mijn account eraf om vervolgens mijn zoon minecraft te laten spelen (offline).. Snap je het nog.. Jammer dat het allemaal zo moeilijk moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

harley2009 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:04:
[...]

Oke. Maar ik dacht dat als ik online ga (ps4 Pro beneden Primaire geactiveerd), en mijn zoontje boven Ps4 (niet geactiveerd) op mijn ps4 account minecraft speelt (offline) of youtube filmpjes wil kijken. Dat ik dan gewoon kon spelen. maar ipv daarvan gooit die mijn account eraf om vervolgens mijn zoon minecraft te laten spelen (offline).. Snap je het nog.. Jammer dat het allemaal zo moeilijk moet.
Alleen het account met PSN kan online, je kan niet samen online, tenzij je dus een PSN koppelt aan het account van je zoon. Als je niet online bent met de anders PS4 kan je zoon wel online met jouw account.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
Conclusie: Per account het je PlayStation Plus nodig als je tegelijk online wilt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Winkiller schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:06:
[...]

Alleen het account met PSN kan online, je kan niet samen online, tenzij je dus een PSN koppelt aan het account van je zoon. Als je niet online bent met de anders PS4 kan je zoon wel online met jouw account.
dat klopt. Maar zodra mijn zoon boven de ps4 wil gebruiken, en selecteert mijn account wordt ik er beneden al af gegooid. Ook al doet die voor de rest niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
harley2009 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:13:
[...]

dat klopt. Maar zodra mijn zoon boven de ps4 wil gebruiken, en selecteert mijn account wordt ik er beneden al af gegooid. Ook al doet die voor de rest niks..
Je kunt niet met 1 account ingelogd zijn op 2 apparaten, dan moet je een ander account aanmaken voor je zoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

harley2009 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:13:
[...]

Geef je zoon zijn eigen account op de PS4 en laat hem daarmee inloggen en niet met jouw account.
Zet op jouw PS4 Pro zijn account als 2e account en dan zou het moeten werken als er 1 primair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Winkiller schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:15:
[...]

Geef je zoon zijn eigen account op de PS4 en laat hem daarmee inloggen en niet met jouw account.
Zet op jouw PS4 Pro zijn account als 2e account en dan zou het moeten werken als er 1 primair is.
Mijn zoon heeft inmiddels een eigen account aan gemaakt.. maar hoe doe ik het 2 account erbij zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

harley2009 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:17:
[...]

Mijn zoon heeft inmiddels een eigen account aan gemaakt.. maar hoe doe ik het 2 account erbij zetten
https://www.playstation.c...account-on-playstation-4/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakmans
Voorproefje van The Frozen Wilds, de nieuwe DLC van Horizon Zero Dawn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Bij uncharted remastered krijg je een mannelijke poppetje met een masker te zien als je een granaat of wapen wil pakken bij de driehoek op het scherm. Wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Zie dat de dlc preload van horizon online is.
Nice dinsdag word weer genieten geblazen :D
Zie ook dat er met een kleine 49MB/s gedownload word en dat dus mn verbinding maximaal benut wordt.(400/40) ziggo lijn.

[ Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 05-11-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:16:
Bij uncharted remastered krijg je een mannelijke poppetje met een masker te zien als je een granaat of wapen wil pakken bij de driehoek op het scherm. Wat is dit?
Is iets met stealth maar ik weet niet meer wat. Google het. Zo heb ik het ook gevonden.

@v8power67 Hoe krijg je dat zo snel dan? Ik kom niet boven de 12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
lennox-06 schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:16:
Als je een stealth kill maakt zie je dat icoontje, je krijgt dan meer granaten / munitie dan anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS4 Pro download op goeie momenten ook met 49MB/s per seconde.

Hier ook Ziggo 400/40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:08:
[...]

Is iets met stealth maar ik weet niet meer wat. Google het. Zo heb ik het ook gevonden.

@v8power67 Hoe krijg je dat zo snel dan? Ik kom niet boven de 12.
Echt geen idee. Soms doet ie het soms niet. Heb ook nika bijzonders ingesteld ofzo. Alleen geloof ik een andere dns die van google.
Maar heb het idee dat sinds ziggo flink onderhoud gepleegd heeft bij ons in de buurt het allemaal stukken stabieler en sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04:27
Tweakmans schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:42:
Voorproefje van The Frozen Wilds, de nieuwe DLC van Horizon Zero Dawn:

[video]
Nice. Moet eerst nog even de game zelf uitspelen, ben pas drie weken geleden begonnen en dan FW :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Jasphur schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:34:
[...]

Nice. Moet eerst nog even de game zelf uitspelen, ben pas drie weken geleden begonnen en dan FW :D
Ja ik ook zoiets, en ik game niet elke dag dus zo hard gaat het allemaal niet.
Ben nu in Meridian, en heb alle side quests (zo ver in dit stadium van de game kan) op de oosterlijke helft van de kaart gedaan.

Maar mijn vraag is eigenlijk, kun je de DLC dan gewoon instaleren zonder problemen? Want kan mij voorstellen dat de extra levels, skilltree en misschien bepaalde nieuwe items al een beetje gebruikt en opgebouwd kunnen worden tijdens het spelen? Ik neem aan dat er gewoon een stuk op de map bijkomt?
Ik vraag het maar even, want de enige DLC die ik ooit heb gespeeld was in games waar de DLC al bij zat (ik game niet zo veel, dus koop meestal wat oudere games, want loop toch al achter, en koop dan meestal de versie met alle DLC). Dus dit gaat de eerste DLC worden die ik los koop, en heb daar dus geen ervaring mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Mud.Starrr op 06-11-2017 08:26 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Mud.Starrr schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:24:
[...]

Ja ik ook zoiets, en ik game niet elke dag dus zo hard gaat het allemaal niet.
Ben nu in Meridian, en heb alle side quests (zo ver in dit stadium van de game kan) op de oosterlijke helft van de kaart gedaan.

Maar mijn vraag is eigenlijk, kun je de DLC dan gewoon instaleren zonder problemen? Want kan mij voorstellen dat de extra levels, skilltree en misschien bepaalde nieuwe items al een beetje gebruikt en opgebouwd kunnen worden tijdens het spelen? Ik neem aan dat er gewoon een stuk op de map bijkomt?
Ik vraag het maar even, want de enige DLC die ik ooit heb gespeeld was in games waar de DLC al bij zat (ik game niet zo veel, dus koop meestal wat oudere games, want loop toch al achter, en koop dan meestal de versie met alle DLC).
Ik ben net ietjes verder. Ben nu de Sun King aan het helpen. Het is echt een tof spel. Ik wil nu alle collectables verzamelen haha.

Ik heb geen idee hoe het zit met DLC. Ik kan mij voorstellen dat je je skills gewoon meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
werken mijn savegames die ik met spellen op een medium heb gemaakt, ook bij digitale aankopen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:51:
werken mijn savegames die ik met spellen op een medium heb gemaakt, ook bij digitale aankopen ?
Wat vind je als je op Google "ps4 save games digital physical" in tikt?

Edit: @v8power67 Bij nader inzien, ik heb bij KPN volgens mij een 100/150 lijn omdat er nog geen glasvezel bij ons is. Daarmee red ik sowieso niet hoger dan 12/15 volgens mij.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 06-11-2017 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
lennox-06 schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:51:
Verschilt per spel. Bij Just Cause 3 werkt dat wel. Bij Driveclub schijnt het niet te werken. Dus het is geen garantie dat het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
https://www.playstation.c...us/this-month-on-ps-plus/

Maandelijkse PS plus games zijn bevestigd door Sony
Vanaf 7 november kunnen PS Plus-leden eenmalig PS4-games ter waarde van € 64,97 downloaden.

Worms Battleground
Bound
That's you (alweer? Ja alweer!) EDIT: (nog steeds? Ja nog steeds!)

Je hebt gelijk ralph075

[ Voor 45% gewijzigd door dm-dutchman op 06-11-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 10:34
ugh, Worms had ik al en Bound ziet er niet echt uit als mijn ding... maar goed, nog een goeie backlog weg te werken, dus heb nog genoeg te doen zonder nieuwe spellen deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Beter: Nog steeds? Ja, nog steeds! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:04
ralph075 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:06:
[...]

Beter: Nog steeds? Ja, nog steeds! ;)
Het is aangepast :+

Maar zo komt Sony er wel makkelijk aan de 3 gratis games voor de PS4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
dm-dutchman schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:10:
[...]

Het is aangepast :+

Maar zo komt Sony er wel makkelijk aan de 3 gratis games voor de PS4 8)7
Het zijn volgens mij tegenwoordig elke maand 2 unieke gewone ps4 games en 1 vr ps4 game. Thats you is idd al 3 maanden gratis, maar 3 krijg je dus wel naast de 3 ' unieke' games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie ook : Verwijderd in "[PS] Playstation Plus" . Gezien je wat achter komt :P : de games zijn altijd downloadbaar de eerste dinsdag van de maand (morgen dus). De aankondiging komt er altijd 6 dagen eerder, dus de woensdag van de week ervoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 06-11-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
https://kotaku.com/playst...small-amou-1820163899/amp
PlayStation Trophies Can Now Earn You A Very Small Amount Of Money

100 silver trophies for 100 points or one point per trophy
25 gold trophies for 250 points or 10 points per trophy
10 platinum trophies for 1,000 points or 100 points per trophy

1,000 points can net you a $10 PSN voucher.
Geen idee of alleen usa is zoals meestal maat wel voor de trophy hunters meer reden dit te blijven doen.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 06-11-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Het zou idd alleen voor USA gelden.
Eerder verdiende trophies tellen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:46:
https://kotaku.com/playst...small-amou-1820163899/amp

[...]

Geen idee of alleen usa is zoals meestal maat wel voor de trophy hunters meer reden dit te blijven doen.
Leuk extra'tje maar ik zou met alle trophies die ik tot nu toe heb slechts 1.400 punten hebben gehaald en dat gaan dan dus over ongeveer 2 jaar (meeste trophies sinds eind 2015 gehaald). Het tikt dus ook niet enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit dat dan als je trofeeën gaat cheaten met iemand anders z'n safe files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
dm-dutchman schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:56:

Maandelijkse PS plus games zijn bevestigd door Sony
Vanaf 7 november kunnen PS Plus-leden eenmalig PS4-games ter waarde van € 64,97 downloaden.
Hmm, waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Voor de IGC.
Nieuwevolger schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:45:
Ik denk dat Sony daar niet zoveel aan zal doen. Veel werk voor een klein probleem wat waarschijnlijk niet zoveel zal kosten. De gast met de meeste trophies zou als hij ze nu zou halen er $ 1.500 voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Laatst online: 08:55
Nieuwevolger schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:45:
Komen er nu ook van die games die alleen maar draaien om trophies scoren (net zoals die achievement "games" op steam?) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Kennen jullie dat gevoel dat je echt nu wilt gamen met je net bestelde headset maar dat je moet wachten tot je en klaar bent met werken en moet wachten op morgen na het werk.

Haha. Vanmorgen die Gold headset besteld. Ben erg benieuwd naar het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation 4 Pro Gran Turismo Sport console - 1TB - PS4 + gratis tweede controller:

https://www.bol.com/nl/p/...1tb-ps4/9200000083053094/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DN8-RbzXkAEEKGL.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:40:
PlayStation 4 Pro Gran Turismo Sport console - 1TB - PS4 + gratis tweede controller:

https://www.bol.com/nl/p/...1tb-ps4/9200000083053094/

[afbeelding]
Buitenkansjes posten lijkt me prima, maar deze set is voor € 20 minder (€ 379) momenteel te koop bij Bart Smit en dat is nog een hoge prijs vorige week was hij tijdelijk € 359.
Pagina: 1 ... 19 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)