heerlijk die psn kortingen, blijft maar duur
Top thx! Ik denk dat ik voor dat 10tje meer dan wel kies voor de pro met cod. Die camo vind ik overgens niet mooi. Voor 10 euro meer wees een andere tweaker me op de pro bundle met 2 controllers en cod ww2.dvdkiwi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:16:
[...]
Dat zou ik niet te hard zeggen
[...]
Alstublieft.
Toch bedankt!
Nog niet 100% zeker, maar er was gisteren een lek dat het waarschijnlijk Worms:Battleground en Bound worden voor de PS4. Stond ergens in dit topic een linkje naar Reddit.dm-dutchman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:37:
Weten we al wat de PS Plus games zijn voor deze maand?
Okay, voor de allerlaatste keer dan.
Ja, met een PlayStation 4 Pro heb je ook voordelen t.o.v. de PlayStation 4 als je geen 4K TV of monitor hebt.
Voordelen:
Ja, met een PlayStation 4 Pro heb je ook voordelen t.o.v. de PlayStation 4 als je geen 4K TV of monitor hebt.
Voordelen:
- Bijna alle grote games die nu uitkomen zullen baat hebben bij de PlayStation 4 Pro
- Door de supersampling techniek (4K wordt teruggebracht naar 1080p) is het beeld scherper op 1080p
- 1GB DDR3 meer (dit merk je in het OS menu, als je in een game zit)
- Eén extra USB 3.0 poort achterop
- 1080p 60 fps Remote-play
- 1080p 60 fps Share-play
- 1080p 60 fps Streaming
- 1080p 30 fps Recording
- PlayStation Boost Modus (oudere games draaien beter, door de extra rekenkracht)
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 01-11-2017 12:43 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kan dit gewoon in de topic warning? Prima samenvatting, scheelt mensen zoeken in het forum (wat nu aangeraden wordt in de topic warning) en hopelijk scheelt het een hoop ps4-ps4pro vragen.Jumpman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:58:
Voordelen:
- Bijna alle grote games die nu uitkomen zullen baat hebben bij de PlayStation 4 Pro
- Door de checkerboard techniek, is het beeld scherper op 1080p
- 1GB DDR3 meer (dit merk je in het OS menu, als je in een game zit)
- Eén extra USB 3.0 poort achterop
- 1080p Remote-play
- 1080p Share-play
- 1080p 60fps Recording
- PlayStation Boost Modus (oudere games draaien beter, door de extra rekenkracht)
PSN ID: MrMichel_75
Mooi, dan ga ik er eentje halen overmorgen bij de MM actie. Ik ben nieuw hier en heb nog nooit een console gehad. De tv is een full hd van 32", groter hoeft voor mij niet. 4K wordt niet gemaakt in deze kleine maat (volgens de pricewatch tenminste). De console is voor singleplayer fps en race games bedoeld.Jumpman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:58:
Allereerst: Welkomgrun93 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:48:
[...]
Mooi, dan ga ik er eentje halen overmorgen bij de MM actie. Ik ben nieuw hier en heb nog nooit een console gehad. De tv is een full hd van 32", groter hoeft voor mij niet. 4K wordt niet gemaakt in deze kleine maat (volgens de pricewatch tenminste). De console is voor singleplayer fps en race games bedoeld.
Ten tweede: De ps4 pro is volgens mij de beste optie als je een nieuwe console zoekt.
32 inch 4K monitor.grun93 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:48:
[...]
Mooi, dan ga ik er eentje halen overmorgen bij de MM actie. Ik ben nieuw hier en heb nog nooit een console gehad. De tv is een full hd van 32", groter hoeft voor mij niet. 4K wordt niet gemaakt in deze kleine maat (volgens de pricewatch tenminste). De console is voor singleplayer fps en race games bedoeld.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Ik ga misschien een domme vraag stellen, dus op voorhand alvast excuses als dit voor de hand ligt: ik heb een H/K receiver (AVR 171S) met (lees ik op de H/K site in de reacties eronder) 4K passthrough. Als ik nu een 4K HDR TV koop en mijn PS4 Pro in de receiver prik, kan ik er dan vanuit gaan dat HDR ook meekomt richting de TV? Ik zie dit nergens in de specs staan, namelijk.
Voor 4K 60FPS met HDR heb je minimaal een HDMI 2.0(b) Receiver nodig.bram1984 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:06:
Ik ga misschien een domme vraag stellen, dus op voorhand alvast excuses als dit voor de hand ligt: ik heb een H/K receiver (AVR 171S) met (lees ik op de H/K site in de reacties eronder) 4K passthrough. Als ik nu een 4K HDR TV koop en mijn PS4 Pro in de receiver prik, kan ik er dan vanuit gaan dat HDR ook meekomt richting de TV? Ik zie dit nergens in de specs staan, namelijk.
Ik ben een gelukkig man want ik heb me na een pauze van een tweetal jaar opnieuw een PS4 gekocht 
Vorige week een Pro pakket met extra controller en Gran Turismo gekocht voor 399 euro. In werkelijkheid maar 346,5 euro betaald door waardebonnen aangekocht via de werkgever.
Daarna de extra controller verkocht voor 40 en het game voor 43 wat 263,5 euro maakt.
Het leuke moet echter nog komen. De week ervoor had ik een maand oude slim aangekocht voor 190 en onmiddellijk kunnen doorverkopen voor 260.
Nieuwe PS4 Pro : 193,5 euro.
Wat blijkt nu? Hetzelfde pakket staat momenteel te koop bij Bart Smit voor 359 euro en betalen het verschil terug als je binnen de maand hetzelfde artikel ergens anders te koop ziet staan.
Nieuwe PS4 Pro : 153,5 euro :-p
Vorige week een Pro pakket met extra controller en Gran Turismo gekocht voor 399 euro. In werkelijkheid maar 346,5 euro betaald door waardebonnen aangekocht via de werkgever.
Daarna de extra controller verkocht voor 40 en het game voor 43 wat 263,5 euro maakt.
Het leuke moet echter nog komen. De week ervoor had ik een maand oude slim aangekocht voor 190 en onmiddellijk kunnen doorverkopen voor 260.
Wat blijkt nu? Hetzelfde pakket staat momenteel te koop bij Bart Smit voor 359 euro en betalen het verschil terug als je binnen de maand hetzelfde artikel ergens anders te koop ziet staan.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
2.0 + 3D Ready, staat er. Dan zit ik goed. Ik moet me dan alleen nog even verdiepen in de kabels zelf.Jumpman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
[...]
Voor 4K 60FPS met HDR heb je minimaal een HDMI 2.0(b) Receiver nodig.
Als hij 2.0 heeft zit je niet goed volgens mij. Vanaf 2.0b geeft het pas HDR door. Zoals Jumpman al zei.bram1984 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:16:
[...]
2.0 + 3D Ready, staat er. Dan zit ik goed. Ik moet me dan alleen nog even verdiepen in de kabels zelf.
https://www.ruconnected.nl/hdmi-versies/
Goede post verder maar dit klopt niet. Je kunt maximaal in 1080P 30fps opnemen. Je kan sinds de vorige firmware update wel 1080P 60fps streamen.Jumpman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:58:
• 1080p 60fps Recording
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Correct, ik heb het aangepast.Voxalizer schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:35:
[...]
Goede post verder maar dit klopt niet. Je kunt maximaal in 1080P 30fps opnemen. Je kan sinds de vorige firmware update wel 1080P 60fps streamen.
De aangegeven maximale fps hangt natuurlijk van je netwerk en Internet verbinding af.
Mgs 5 phantom pain ps4 pro patch analyse :
Hele simpele 1440p patch thats it. Letterlijk niks anders veranderd grafisch gezien. Wel een performance boost in een cutscene.
Naja echt een hele bare minimum pro support patch dus..
Hele simpele 1440p patch thats it. Letterlijk niks anders veranderd grafisch gezien. Wel een performance boost in een cutscene.
Naja echt een hele bare minimum pro support patch dus..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
@v8power67 in ieder geval beter dan patches waarvan de performance slechter wordt en vindt het netjes van konamj dat ze z'n oude game nog updaten.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Oké, thanks.Klor schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:34:
[...]
Als hij 2.0 heeft zit je niet goed volgens mij. Vanaf 2.0b geeft het pas HDR door. Zoals Jumpman al zei.
https://www.ruconnected.nl/hdmi-versies/
Edit: Toch even met H/K gebeld en men geeft aan dat deze receiver wel HDR doorgeeft. In de datasheet staat dit, wat hun berichtgeving weer tegenspreekt:
Hmmm. Aan de andere kant kan ik de PS4 ook rechtstreeks aan de TV hangen, zodat de audio via ARC door de andere HDMI kabel weer terug gaat naar de receiver.Six HDMI 2.0 inputs with 3D and 30/36-bit Deep Color deliver high-definition digital video at resolutions up to 1080p
Maakt verder niet heel veel uit, want ik speel voornamelijk via mijn hoofdtelefoon. Alleen de HDMI passthrough box die daarbij zit, geeft weer geen 4K door. Argh.
Edit 2: En ook weer dit dus:
• HDMI 2.0: Supports up to 4K x 2K

[ Voor 56% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2017 12:53 ]
Kleine correctie, checkboarding heeft op zich niet zo veel te maken met scherper beeld op Full HD TV's. Supersampling is wat dat doet. intern wordt de game eerst op de hogere (4K of een andere hogere resolutie dan 1080p) gerendered en door middel van supersampling wordt het beeld dan terug gebracht naar 1080p. Dat resulteert dan inderdaad in een scherp beeld (weinig aliasing artifacts)Jumpman schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:58:
Voordelen:
- [b][li]Door de checkerboard techniek, is het beeld scherper op 1080p[/li][/b]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Correct, aangepast.-SaveMe- schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:39:
[...]
Kleine correctie, checkboarding heeft op zich niet zo veel te maken met scherper beeld op Full HD TV's. Supersampling is wat dat doet. intern wordt de game eerst op de hogere (4K of een andere hogere resolutie dan 1080p) gerendered en door middel van supersampling wordt het beeld dan terug gebracht naar 1080p. Dat resulteert dan inderdaad in een scherp beeld (weinig aliasing artifacts)
https://www.resetera.com/...resumably-fall-2018.3068/ Volgende battlefield al volgend financieel jaar (waarschijnlijk november 2018 dan). Lijkt wel of ze bij dice net machines zijn door het aantal games wat ze uitbrengen.
Hebben ze niet meerdere studios die om de buurt een game uitbrengen?Nieuwevolger schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:54:
https://www.resetera.com/...resumably-fall-2018.3068/ Volgende battlefield al volgend financieel jaar (waarschijnlijk november 2018 dan). Lijkt wel of ze bij dice net machines zijn door het aantal games wat ze uitbrengen.
Visceral heeft bf hardline gemaakt, (maar die zijn een paar dagen geleden opgedoekt). We heeft dice meerdere teams. Waarvan 1 de bf games doet en de ander sf:bf. Het star wars bf team kon een vervolg in 2 jaar maken, dus het andere team vast ook wel. Maar je moet nagaan dat ze ook nog eens druk zijn met dlc te releasen. Volgens mij heeft bf1 nog aardig wat dlc mappen tegoed.Homeland schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:56:
[...]
Hebben ze niet meerdere studios die om de buurt een game uitbrengen?
Treyarch, Infinity en Sledgehammer maken omstebeurt de COD spellen. DICE doet alle Battlefields volgens mij. Om en om met Battlefront de laatste jaren.Homeland schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:56:
[...]
Hebben ze niet meerdere studios die om de buurt een game uitbrengen?
Nog steeds de PS Plus games voor november niet bekend?
Zover ik weet niet, voorgaande maanden was het de laatste week van de maand al bekend wat de gratis games zijn. maar nu blijkbaar niet.Morion schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:26:
Nog steeds de PS Plus games voor november niet bekend?
Verwijderd
Als het volgens de traditie van de afgelopen jaren gaat, gaat de PS+ gratis
content vanmiddag rond half 6 bekend worden gemaakt is mijn ervaring.
De gratis content is de laatste jaren de eerste dinsdag van de maand te downloaden,
de content voor november 2017 is dinsdag 7 november beschikbaar,
rond het middag uur.
content vanmiddag rond half 6 bekend worden gemaakt is mijn ervaring.
De gratis content is de laatste jaren de eerste dinsdag van de maand te downloaden,
de content voor november 2017 is dinsdag 7 november beschikbaar,
rond het middag uur.
Als je nog meer winst wil.. ik geef je er €175,- voor!!FrE911 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
Ik ben een gelukkig man want ik heb me na een pauze van een tweetal jaar opnieuw een PS4 gekocht
Predje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:49:
[...]
Als je nog meer winst wil.. ik geef je er €175,- voor!!
Dat zijn de geruchten, nog niet bevestigd. Maar ik denk dat we daar wel van uit kunnen gaanHomeland schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:17:
PS+ gaat toch Worms Battlegrounds en Bound worden?
Oh yeah!
update 5.0.1 net op de ps4 gezet met, je raad het niet, 'improved system performance'. Als ze zo doorgaan dan improved de performance zoveel dat ze het apparaat maar gewoon hernoemen naar ps5.
Zag net ook een video van de aangekondigde game nimbus. Lijkt mij wel leuk weer eens een mech game. Ik had de hoop op een ZOE 3 op de ps4 maar die gaat er denk ik niet meer komen.
update 5.0.1 net op de ps4 gezet met, je raad het niet, 'improved system performance'. Als ze zo doorgaan dan improved de performance zoveel dat ze het apparaat maar gewoon hernoemen naar ps5.
Zag net ook een video van de aangekondigde game nimbus. Lijkt mij wel leuk weer eens een mech game. Ik had de hoop op een ZOE 3 op de ps4 maar die gaat er denk ik niet meer komen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Schijnt Horizon Zero Dawn en Uncharted 4 te zijn met als bonus Bloodborne GOTY Edition.Homeland schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:17:
PS+ gaat toch Worms Battlegrounds en Bound worden?
Vergeet Death Stranding voor de Vita nietbram1984 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:52:
[...]
Schijnt Horizon Zero Dawn en Uncharted 4 te zijn met als bonus Bloodborne GOTY Edition.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik dacht COD WW2 als compensatie voor alle games die niemand speelt.bram1984 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:52:
[...]
Schijnt Horizon Zero Dawn en Uncharted 4 te zijn met als bonus Bloodborne GOTY Edition.
Whaha, Borderlands: the handsome collection is afgeprijst naar €11,99. Deze heb ik net overgekocht van een mede tweaker op disc inc verzenden. Mooie deal
Blijkbaar was de trailer van the last of us 2 schokkend genoeg dat er een statement van jim ryan gekomen is
https://www.resetera.com/....3133/page-14#post-370761
Snap het niet hellemaal, spellen van 18+ zijn vaak hard/gewelddadig.
Er waren warnings vtv. Plus op youtube moest je je leeftijd verifiëren.
Dus ja ik als iemand die game of thrones niet meer kijkt ivm nutteloze gore, vond dit echt meevallen.
Past gewoon bij hoe de game is, is gewoon hard.
Maar vond het wel meevallen.
Blijkbaar is het grootste probleem dat het een vrouw betrof die haar "wings" geclipt kreeg.
Dus ja ik als iemand die game of thrones niet meer kijkt ivm nutteloze gore, vond dit echt meevallen.
Blijkbaar is het grootste probleem dat het een vrouw betrof die haar "wings" geclipt kreeg.
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 01-11-2017 15:40 ]
Ach, we leven ondertussen in een samenleving waar iedereen om alles beledigd dan wel gekwetst is. Zoals Henk Fraser het al aangaf: Generatie Z, waarbij Z staat voor zacht.v8power67 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:38:
Blijkbaar was de trailer van the last of us 2 schokkend genoeg dat er een statement van jim ryan gekomen is
Semi-intellectueel gehuil is het. Zo ook dit
Ik vond het ook allemaal wel meevallen met die TLOU2 trailer. Toen ze het hadden over 'clip her wings' dacht ik dat ze haar armen er helemaal af zouden hakken ofzo, en toen viel dat tikje met de hamer me wel mee
en het (overigens strakke) buikje van die andere dame bleef ook ongeschonden. Maar er is op Het Internet inderdaad nogal wat ophef over geweest. Ook omdat het geweld tegen vrouwen was enzo.
Het is ook nooit goed. Eerst zitten er te weinig vrouwen in games, nu is het geweld niet goed. Waarschijnlijk mag je dus alleen vrouwelijke karakters hebben als die een beetje (niet te) mooi in een hoekje staan? Genderarmor in plaats van plotarmor is natuurlijk wel fijn voor de afwisseling.
Wat een gezeur weer, iemand levend zien verbranden is veel akeliger. Maar dat gebeurd tegen woordig in z'n beetje elke game en dat is dan geen probleem?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Interessant, al die speculatie over de trailer van TLoU. Echt heel veel mensen zijn ervan overtuigd dat het Ellies moeder is, maar dat lijkt me echt heel sterk. Natuurlijk had ND dan van tevoren al kunnen verwachten. Ik denk dat ze dit alleen maar zo wilden. En als Ellies moeder er echt in voor komt, dan hadden ze dat wel verborgen gehouden totdat je de game speelt, lijkt me.
Tandjesv8power67 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:38:
Waarom zou je je moeten verontschuldigen? TLOU is een vrij grimmig, nihilistisch spel en setting. De geïnfecteerden interesseren zich niet voor leeftijd, huidskleur of overtuiging (het briefje in deel 1 toen je in de riolen kwam bij de afgesloten speelplek
Inmiddels zijn we het tijdperk wel voorbij dat spellen alleen maar vrolijke kleurtjes en lieve poppetjes was. Dit is een spel voor volwassen en gaat over dood, overleven, letterlijk "homo homini lupus est".
Dus er wordt een vrouw (en ook nog eens een Aziatisch ogende!) in de trailer haar arm gebroken. Terwijl een andere vrouw aan een stop bungelt. Ja, dat is niet fraai. Maar het past wel uitstekend in het spel. Zou het dan minder erg/aanstootgevend geweest zijn als het drie mannen waren? Of had er dan weer geklaagd dat er niet genoeg "etnische/gender diversiteit" in zou zitten?
Wat mij betreft is de setting van TLOU geweldig. Een naargeestige, dystopische toekomst waar niemand veilig is en eigenlijk ook niemand meer onschuldig. Hoop dat het net zo wordt in TLOU2. Met hier en daar een klein licht momentje zoals de giraffes.
@Nieuwevolger Nee, dat is niet erg. Want dat zijn altijd blanke mannen. Die mag je verbranden, vastspijkeren, vierendelen of verhakselen. Mocht het een vrouw, of niet blanke zijn, dán is het racisme of discriminatie. Of beiden
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Holy shit, mn ps4 pro flipt hem omdat hij een 2160p signaal naar mn 1080p tv stuurt.
Ik kreeg links boven en rechtsboven van de tv 2x het zelfde scherm en onderin allemaa paarse strepen.
Ik kreeg links boven en rechtsboven van de tv 2x het zelfde scherm en onderin allemaa paarse strepen.
[ Voor 38% gewijzigd door Nieuwevolger op 01-11-2017 16:40 ]
Ach beroepsgekwetsten die altijd wel wat vinden om over te huilen.
Je doet jezelf tekort als je er serieus op reageert.
Mensen die de wereld voor zichzelf zo zwaar maken door overal drama in te zien moeten uit mijn buurt blijven. We zouden nergens een gezellig gesprek over kunnen hebben.
Nu even en we hebben gender neutrale games
Je doet jezelf tekort als je er serieus op reageert.
Mensen die de wereld voor zichzelf zo zwaar maken door overal drama in te zien moeten uit mijn buurt blijven. We zouden nergens een gezellig gesprek over kunnen hebben.
Nu even en we hebben gender neutrale games
Alleen maar Tetris en Pong. Hoewel je daar ook chauvinist male pigisme in kan zien, met al die staafjes en blokjes
Maargoed, dat kan dan wel weer native 4k en HDR+!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Mooi excuus om meteen een 85 inch OLED te kopen.Nieuwevolger schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:36:
Holy shit, mn ps4 pro flipt hem omdat hij een 2160p signaal naar mn 1080p tv stuurt.
Verwijderd
PS+ November:
Worms Battlegrounds (PS4)
Bound (PS4/PS VR)
Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR Required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
R-Type Dimensions (PS3)
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (PS3)
Dungeon Punks (PS Vita & PS4)
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse [Ep. 1 & 2] (PS Vita)
Bron: https://blog.eu.playstati...-rush-of-blood-and-bound/
Bound (PS4/PS VR)
R-Type Dimensions (PS3)
Begin op deze manier al een mooie collectie vr games op te bouwen. Bound kan je namelijk ook in vr spelen.
Descent Underground komt ook naar de PS4 (en de One). Heb in de jaren 90 erg leuke weekendjes gehad met Lan partys waar we Descent speelden.
Benieuwd naar deze reboot!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Cool. Die heb ik ook kapot gespeeld op de PC destijds.-SaveMe- schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:58:
Descent Underground komt ook naar de PS4 (en de One). Heb in de jaren 90 erg leuke weekendjes gehad met Lan partys waar we Descent speelden.
[video]
Ja, was de eerste echt 360 graden 3D game, niet in het 'platte' vlak, zoals doom etc. Werd er af en toe ook behoorlijk misselijk van als de actie te intens werd. Soms wist ik gewoon niet welke kant waar wasbram1984 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:03:
[...]
Cool. Die heb ik ook kapot gespeeld op de PC destijds.
Het was het waard uiteindelijk! Ze waren zelfs zo coulant dat hij 70 euro terug heeft gekregen en een extra controller. Dus hij heeft hem zelfs nog goedkoper dan de aanbieding van wehkamp zelf.Vrijdag schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:12:
[...]
Je kan het altijd proberen. Er zijn voor als je het in een fysieke winkel gekocht hebt soms coulanceregelingen. Dat is vziw echter geen recht en het kan best dat ze er dan allerlei eisen aan hangen zoals ongeopende verpakking, niet gebruikt etc.
Nee heb je, ja kan je krijgen dus probeer het gewoon
Doe niet zo flauw
[ Voor 104% gewijzigd door Chaoss op 01-11-2017 20:52 ]
Zodan, dat is nog eens een mooie regeling!GovertNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:18:
[...]
Het was het waard uiteindelijk! Ze waren zelfs zo coulant dat hij 70 euro terug heeft gekregen en een extra controller. Dus hij heeft hem zelfs nog goedkoper dan de aanbieding van wehkamp zelf.

Ze kunnen dat ‘thats’s you’ en ‘Until Dawn’ aan de straatstenen niet kwijt zeker? Zit we al maanden in.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:33:
PS+ November:
Bound (PS4/PS VR)
R-Type Dimensions (PS3)
Worms is wel leuk, speel af en toe oude versie met mn neefje op de PS3. Voor mij nostalgie (worms 1 & 2 grijs gespeeld), en hij vind t ook prachtig. Kunnen we nu eens wat andere levels spelen haha.
[ Voor 4% gewijzigd door Mud.Starrr op 01-11-2017 21:35 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Ik zou inderdaad niet weten waarom je That's You zou kopen als je voor hetzelfde geld waarschijnlijk een Jackboxpack kan kopen. Al heb ik geen van beide gespeeld.
Until Dawn is een andere dan die van een paar maanden geleden. Dit is de VR versie de vorige was de standaard PS4-versie.
Until Dawn is een andere dan die van een paar maanden geleden. Dit is de VR versie de vorige was de standaard PS4-versie.
Mijn zoon is naar Intertoys in Uithoorn gegaan, zelfde actie, die winkel gaf hem niet mee. Sterker nog ze hadden in de winkel nog niet gehoord van deze bundel terwijl het wel op de website staat vermeld. Na wat heen en weer gebel bleek dat de bundel wel te krijgen was maar via een online bestelling en morgen pas vanuit de winkel. Omdat mijn zoon graag de PS4 Pro + GT Sport wilde hebben is hij op goed geluk naar Bart Smit in Amstelveen gereden, ook daar wist het winkel personeel niet waar hij het over had maar kreeg hem toch mee voor 359,=. Mooi een PS4 Pro in huis en een standaard PS4, dat kan wel eens gezellig gaan worden.FrE911 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
Bedankt voor de Tip....

Heb hem ook gezegd dat ik een kratje bier verwacht voor deze mooie tip haha!Vrijdag schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:08:
[...]
Zodan, dat is nog eens een mooie regeling!![]()
Nee maar hij heeft wel mazzel gehad. En achteraf nette service van de winkel. Zie niet iedereen dat doen.
PS4 Pro Console, spel en 2 controllers voor 359 euri, zeker een TOP TIP.GovertNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:12:
[...]
Heb hem ook gezegd dat ik een kratje bier verwacht voor deze mooie tip haha!
Dus ook bij Intertoys winkels vanaf morgen 2-11-2017, als ze woord houden.
[ Voor 34% gewijzigd door Winkiller op 01-11-2017 22:24 ]
Mooie deal toch. En hij had voor die prijs nog een extra controller gekregen. Vraag me nu achteraf of dat wel goed is gegaan of zo bedoeld is geweest.Winkiller schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:15:
[...]
PS4 Pro Console, spel en 2 controllers voor 359 euri, zeker een TOP TIP.![]()
Ja, bij beide winkels krijg je een extra controller gratis bij de PS4 Pro bundel met GT Sport.GovertNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:28:
[...]
Mooie deal toch. En hij had voor die prijs nog een extra controller gekregen. Vraag me nu achteraf of dat wel goed is gegaan of zo bedoeld is geweest.
Is het zeker dat die actie morgen nog geldig is? Vanochtend ontving ik een mailing van Bart Smit: "Alléén vandaag nog: stuntaanbiedingen van PlayStation 4."Winkiller schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:15:
[...]
PS4 Pro Console, spel en 2 controllers voor 359 euri, zeker een TOP TIP.![]()
Overigens stond bij een lokale Intertoys de bundel voor € 419 in de winkel.
Wie heeft er hier wel eens een Monster Hunter game gespeeld? Ik persoonlijk niet. Leek me ook altijd teveel japanse shizzle. Maar de aankomende game Monster Hunter World schijnt een erg Westerse Action RPG te worden...
IEmand die hier naar uitkijkt ?
IEmand die hier naar uitkijkt ?
Telltale komt in december met een bundel van alle (visueel opgepoetste) Walking Dead-games:
En dan moet je ineens een checkpoint reloaden omdat een boss fight in A Fractured But Whole softlocked...Beetje jammer
En...nu weer, maar na een aanval van mijn kant....zucht...
spoiler: title
Tegen mutant cousin Kyle, hij wil een aanval doen maar blijft op zijn plek 'lopen'
[ Voor 11% gewijzigd door Qweridee op 02-11-2017 00:50 ]
Bij de interotys. https://www.intertoys.nl/...call-of-duty-wwii/1626160. Is dat de call of duty pro editie.
Ik zie hier ook een pro editie, (https://www.intertoys.nl/...-wwii-pro-edition/1512533) maar die kost 109 euro.
Dus mijn vraag is. als ik de pro koop zit de pro editie er dan bij..
Ik zie hier ook een pro editie, (https://www.intertoys.nl/...-wwii-pro-edition/1512533) maar die kost 109 euro.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Kijk nog eens goed. Volgens mij haal je de PS4 Pro en de CoD Pro editie (die helemaal niks met de PS4 Pro te maken heeft) door elkaar.harley2009 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 06:17:
Bij de interotys. https://www.intertoys.nl/...call-of-duty-wwii/1626160. Is dat de call of duty pro editie.
En het zou gek zijn als je de Pro editie koopt en de Pro editie zit er niet bij. Als je een zak bolletjes bij de Appie koopt, kun je er ook vanuit gaan dat er bolletjes in de zak zitten.
Dat had ik dus ook! Gelukkig was dit volgens mij was wel redelijk aan het begin van het gevecht.Qweridee schreef op donderdag 2 november 2017 @ 00:31:
En dan moet je ineens een checkpoint reloaden omdat een boss fight in A Fractured But Whole softlocked...Beetje jammer
spoiler: titleTegen mutant cousin Kyle, hij wil een aanval doen maar blijft op zijn plek 'lopen'
PSN: Redrafted
Als je de ps4 pro koopt met GTsport. daat staat bij de standaard editie (http://www.bartsmit.com/n...1pkA8DEAkYASABEgIAkPD_BwE). dbram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 06:33:
[...]
Kijk nog eens goed. Volgens mij haal je de PS4 Pro en de CoD Pro editie (die helemaal niks met de PS4 Pro te maken heeft) door elkaar.
En het zou gek zijn als je de Pro editie koopt en de Pro editie zit er niet bij. Als je een zak bolletjes bij de Appie koopt, kun je er ook vanuit gaan dat er bolletjes in de zak zitten.
Dus daarom was ik er niet zo zeker van
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja dat is de standaard editie van GT Sport. Wat heeft dat met CoD te maken?harley2009 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 06:51:
[...]
Als je de ps4 pro koopt met GTsport. daat staat bij de standaard editie (http://www.bartsmit.com/n...1pkA8DEAkYASABEgIAkPD_BwE). d
Dus daarom was ik er niet zo zeker van
Na, imho dan, een paar sterke maanden vind ik deze toch wel weer wat tegenvallen voor de ps4, worms leuk, maar 'kleine' game. Bound zegt me niks (heb ook geen vr) UD ook vr, maar wel leuk om alvast te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:33:
PS+ November:
Bound (PS4/PS VR)
R-Type Dimensions (PS3)
thats you is nu al de 3e of 4e maand ofzo? R-type ben ik an isch dan wel weer blij mee, maar heb em al voor de 360. Rag doll nooit enige interesse in gehad. Dungeon punks zegt me niks. Maar zijn vaak kleine arcade games die ik zelf nog stiekem best leuk vind.
Broken sword dan qua naam wel goede titel alleen heb ik geen vita.....
Misschien dat als ik wel een vita en vr had gehad, dat ik wat minder kritisch zou zijn...
10 second ninja DONE
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik begrijp dat gezeur op That's You en Until Dawn (dit is overigens de VR versie en niet de versie die er de vorige keer bij zat) niet zo. Officieel krijg je maar 2 games per platform iedere maand, dit zijn er 2 extra. Ze kunnen ze er ook helemaal niet bij doen hè.Mud.Starrr schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:34:
[...]
Ze kunnen dat ‘thats’s you’ en ‘Until Dawn’ aan de straatstenen niet kwijt zeker? Zit we al maanden in.
Worms is wel leuk, speel af en toe oude versie met mn neefje op de PS3. Voor mij nostalgie (worms 1 & 2 grijs gespeeld), en hij vind t ook prachtig. Kunnen we nu eens wat andere levels spelen haha.

Dit is een beetje hetzelfde als klagen dat de selectie van een professionele voetbalclub "maar" € 500,- per speler beschikbaar stelt voor de slachtoffers van een natuurramp, want ze verdienen zoveel. Wederom: ze kunnen ook niks geven.
Edit: Dat gezegd hebbende: That's You is echt geniaal grappig als je het met 4 personen of meer en een kratje pils speelt.
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 02-11-2017 08:57 ]
Ik dacht gt sport normale versie met ps4 pro. Zal de CoD ook wel de normale versie zijn. Maar als de niet zo is, is dat natuurlijk alleen maar beter.bram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:55:
[...]
Ja dat is de standaard editie van GT Sport. Wat heeft dat met CoD te maken?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik begrijp nog steeds wat je nu eigenlijk bedoelt en waar de verwarring in zit.harley2009 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:32:
[...]
Ik dacht gt sport normale versie met ps4 pro. Zal de CoD ook wel de normale versie zijn. Maar als de niet zo is, is dat natuurlijk alleen maar beter.
Linkje 1: een PS4 Pro console bundel met de basic CoD versie
Linkje 2:CoD WW2 Pro Edition (zitten volgens mij wat extra skins bij etc. Kun je zelf wel vinden, denk ik)
Linkje 3: dezelfde als linkje 1, maar dan met GT Sport
CoD Pro Edition heeft niks met de console te maken hè. Er zijn van dezelfde game niet meerdere versies die wel of niet werken op de PS4 Pro.
De vraag was, denk ik, of bij die eerste deal ook de CoD WW2 Pro Edition zat. Wat natuurlijk niet zo is anders had dat er wel in blokletters bij gestaan. Zoals bij de FIFA 18 Ronaldo bundels
Dat bedoelde ik.. Sorry voor de verwarring.Klor schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:42:
De vraag was, denk ik, of bij die eerste deal ook de CoD WW2 Pro Edition zat. Wat natuurlijk niet zo is anders had dat er wel in blokletters bij gestaan. Zoals bij de FIFA 18 Ronaldo bundels
Nou het lijkt dat het weer is terug gedraaid, en ik verhaaltjes vertel.MartijnS72 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:58:
[...]
Is het zeker dat die actie morgen nog geldig is? Vanochtend ontving ik een mailing van Bart Smit: "Alléén vandaag nog: stuntaanbiedingen van PlayStation 4."
Overigens stond bij een lokale Intertoys de bundel voor € 419 in de winkel.

Nu dus weer 419,= bij beide winkels, dat zuigt big time.
Nee, ik geloofde je ook de eerste keer al, de prijs van 359 stond gisteren ook gewoon op de site. Wat ik wel vreemd vind, is dat er op de site nergens stond dat die prijs maar 1 dag geldig was. Iedereen die gisteravond de site bezocht en dacht, 'mooi, ik ga er morgen eentje halen in de winkel', die vist nu achter het net en mag 419 aftikken. Tenzij er gisteren meteen eentje gereserveerd was, maar dat doet niet iedereen als de winkelvoorraad voldoende aangeeft.Winkiller schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:16:
Nou het lijkt dat het weer is terug gedraaid, en ik verhaaltjes vertel.
Nee vijf, 2 Ps4 systemen
Gelukkig maar, misschien was het wel een lokkertje om mensen naar de winkels te krijgen.grun93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:37:
[...]
Nee, ik geloofde je ook de eerste keer al, de prijs van 359 stond gisteren ook gewoon op de site. Wat ik wel vreemd vind, is dat er op de site nergens stond dat die prijs maar 1 dag geldig was. Iedereen die gisteravond de site bezocht en dacht, 'mooi, ik ga er morgen eentje halen in de winkel', die vist nu achter het net en mag 419 aftikken. Tenzij er gisteren meteen eentje gereserveerd was, maar dat doet niet iedereen als de winkelvoorraad voldoende aangeeft.
Morgen ga ik de bundel met de Pro en WWII halen bij de MM voor 377. Zonet voor alle zekerheid toch maar alvast gereserveerd. Bij de MM in Duitsland kost dezelfde bundel 422 (zonder gratis tweede controller), die kunnen veel geld besparen door hem bij een MM in NL te halen. Ik wil het risico niet lopen dat ie meteen uitverkocht is.Winkiller schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:16:
Gelukkig maar, misschien was het wel een lokkertje om mensen naar de winkels te krijgen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Was jij niet die dude die zwaar anti-PS4 Pro was een tijdje terug?Winkiller schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:16:
[...]
Nee vijf, 2 Ps4 systemen![]()
[...]
Gelukkig maar, misschien was het wel een lokkertje om mensen naar de winkels te krijgen.
Me too. Weet ik zeker dat ik een exemplaar heb. Data overzetten en de oude meuk verkopen!grun93 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:39:
[...]
Morgen ga ik de bundel met de Pro en WWII halen bij de MM voor 377. Zonet voor alle zekerheid toch maar alvast gereserveerd. Bij de MM in Duitsland kost dezelfde bundel 422 (zonder gratis tweede controller), die kunnen veel geld besparen door hem bij een MM in NL te halen. Ik wil het risico niet lopen dat ie meteen uitverkocht is.
https://www.gameshop-twen...utm_campaign=budgetgaming
339,- ...
En nog meer shops die nu onder de 350 zitten voor de Pro...
339,- ...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Kijk de strijd is begonnen, nog 5 dagen en de xox launched. Denk dat sony gewoon omdat het kan de pro lekker scherp prijst.Cis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:57:
https://www.gameshop-twen...utm_campaign=budgetgaming
339,- ...
AL moet ik zeggen met meer reports over 60fps games op de xox, ik begin toch weer te twijfelen.
Misschien de oude x1 inruilen met korting op een xox...
Ik ook. Gereserveerd bij de Intertoys. Heb nog lang getwijfeld om voor een XboxX te gaan. Maar blijf toch maar bij playstation.. Dat voelt voor mij fijner.ak0nnmgn schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:49:
[...]
Me too. Weet ik zeker dat ik een exemplaar heb. Data overzetten en de oude meuk verkopen!
Ja we hadden daar meningsverschillen over, en Ja ik was tegen de manier waarop jij de Pro verdedigde.bram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:47:
[...]
Was jij niet die dude die zwaar anti-PS4 Pro was een tijdje terug?
Laten we svp niet op elkaar reageren dan loopt het misschien weer spaak en dat is voor niemand leuk.
Deze PS4 Pro is voor mijn zoon, als je even terug leest had je bovenstaande reactie niet hoeven plaatsen.
Detroit gameplay
Ben erg benieuwd naar deze game!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Haha, volgens mij fikte jij de Pro juist af iedere keer als iemand vroeg of het een upgrade waard was en daar reageerde ik op. Maar oké, whatever floats your boat. Veel plezier met je aankoop in ieder geval.Winkiller schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:28:
[...]
Ja we hadden daar meningsverschillen over, en Ja ik was tegen de manier waarop jij de Pro verdedigde.
Laten we svp niet op elkaar reageren dan loopt het misschien weer spaak en dat is voor niemand leuk.
Deze PS4 Pro is voor mijn zoon, als je even terug leest had je bovenstaande reactie niet hoeven plaatsen.
Ik geloof het allemaal wel. Alles wat ze van Detroit laten zien, is potentieel een spoiler. Ik kijk niks.-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:33:
Detroit gameplay
[video]
ik wil eigenlijk ook niks kijken, maar kan het toch niet laten. Dus skip ik er altijd ff snel doorheenbram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:35:
Ik geloof het allemaal wel. Alles wat ze van Detroit laten zien, is potentieel een spoiler. Ik kijk niks.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ook niet doen gek. Het ziet er allemaal mooi uit en de gameplay zelf is totaal niet het aanzien waard.-SaveMe- schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:37:
[...]
ik wil eigenlijk ook niks kijken, maar kan het toch niet laten. Dus skip ik er altijd ff snel doorheen
Dat viel te verwachten een paar weken voor Sinterklaas en Kerst. Het lijkt me een mooie aanbieding voor gamers die al ps spellen hebben en geen tweede controller hoeven, anders kun je beter een bundel halen. Ongetwijfeld zijn er de komende maanden ook extra veel koopjes te vinden op V&A.Cis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:57:
339,- ... En nog meer shops die nu onder de 350 zitten voor de Pro...
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
60 fps? Heb je linkje(s)? Dat is de enige reden dat ik er eentje zou overwegen.v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:05:
[...]
Kijk de strijd is begonnen, nog 5 dagen en de xox launched. Denk dat sony gewoon omdat het kan de pro lekker scherp prijst.
AL moet ik zeggen met meer reports over 60fps games op de xox, ik begin toch weer te twijfelen.
Misschien de oude x1 inruilen met korting op een xox...
Zag in xbox topic iets over de hitman update die 4k native en 1080p 60 doet.bram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:11:
[...]
60 fps? Heb je linkje(s)? Dat is de enige reden dat ik er eentje zou overwegen.
Wat dus de kans geeft voor meer 60fps titels in toekomst.
Zeker niet elke game maar wie weet, misschien hebben ze die cpu toch op een magische manier sneller gemaakt.
Enne dit topic bekijken voor info :
https://www.resetera.com/...s-and-details.672/page-16
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hitman is toch niet zo een heel bijzonder voorbeeld? Die draait sowieso op de base PS4 al op een unlocked framerate met 60fps als target. Op de X1X noemen ze het eveneens een "High Framerate Mode". Dus ook niet locked. Beetje hetzelfde verhaal als Tomb Raider, die ik overigens op een locked 30fps veel fijner vind spelen en er dan bovendien ook nog eens aanzienlijk mooier uitziet.v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:32:
[...]
Zag in xbox topic iets over de hitman update die 4k native en 1080p 60 doet.
Wat dus de kans geeft voor meer 60fps titels in toekomst.
Zeker niet elke game maar wie weet, misschien hebben ze die cpu toch op een magische manier sneller gemaakt.
Enne dit topic bekijken voor info :
https://www.resetera.com/...s-and-details.672/page-16
Is het al bekend of op die mode ook supersampling gebruikt wordt? Anders heb je er in mijn optiek nog weinig aan.
Ah okee wist ik niet, spel nooit gespeeld/gevolgd, maar dacht owh 60 fps is nice.bram1984 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:42:
[...]
Hitman is toch niet zo een heel bijzonder voorbeeld? Die draait sowieso op de base PS4 al op een unlocked framerate met 60fps als target. Op de X1X noemen ze het eveneens een "High Framerate Mode". Dus ook niet locked. Beetje hetzelfde verhaal als Tomb Raider, die ik overigens op een locked 30fps veel fijner vind spelen en er dan bovendien ook nog eens aanzienlijk mooier uitziet.
Is het al bekend of op die mode ook supersampling gebruikt wordt? Anders heb je er in mijn optiek nog weinig aan.
Qua verdere dingen is er nog niks bekend. Eerste reviews komen morgen begreep ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken