P.E.No.1 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:11:
[...]

Ik vond het ook een trailer van niks..als ze de titel niet lieten zien had ik niet geweten dat het TLOU2 is..
Ik had het binnen 2 seconde door. De sfeer, de rauwheid, maar vooral grafisch is het direct een Naughty Dog game en Uncharted en Jak & Daxter zijn het duidelijk niet. Ik vind het een hele dikke trailer. Mooi dat de focus ook op andere karakters ligt, hoewel ik wel Joel of Ellie hoopte te zien op het einde.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-12 13:53
bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:56:
[...]

Ik had het binnen 2 seconde door. De sfeer, de rauwheid, maar vooral grafisch is het direct een Naughty Dog game en Uncharted en Jak & Daxter zijn het duidelijk niet. Ik vind het een hele dikke trailer. Mooi dat de focus ook op andere karakters ligt, hoewel ik wel Joel of Ellie hippe te zien op het einde.
Juist was meteen duidelijk dit is tlou2.
Toch twijfelen ivm nog geen bevestiging tot aan het einde. Ook leuk dat ze geen naughty dogs logo ofzo deden, pas aan het einde.
Geniaal en sfeer is gezet. Can't freakin wait.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Waar is eigenlijk die zombiegame gebleven met die dude op die motor? Dat zag er erg tof uit twee jaar geleden maar het mij iets te stil rond die game.
Anton.net schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:58:
Ben ik de enige die de trailer van de TLOU II echt zwak vond?
Ik voel totaal niet de sfeer van de eerste game, de art style is ook iets anders dan de vorige trailer.
Geen inhoud of extra info in deze trailer...
Ik begrijp dat deze trailer maar tussendoor is, maar dan nog, toon dan niets...
Nou door al dat gehype hier had ik ook een beetje te hoge verwachtingen merk ik.
Dit had net zo goed een CGI trailer van een andere zombie game kunnen zijn, ik kijk er misschien wat objectiever naar maar ik zag er niet zo 1.2.3. TLOU in.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 30-10-2017 20:08 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:12:
@Donstil Zat idd net te denken waarom we geen Days Gone langs hebben zien komen. Wellicht bewaren ze die voor PSX.
Ooh ja Days Gone idd :)
Dat zag er ook wel gaaf uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:12:
@Donstil Zat idd net te denken waarom we geen Days Gone langs hebben zien komen. Wellicht bewaren ze die voor PSX.
Ow ja, die is er ook nog. Ook zo'n veelbelovende game! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 13:42
bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:14:
@P.E.No.1 Trouwens, de clicker op het einde maakte voor jou serieus niet duidelijk dat dit TLoU 2 is? Dat deed de titel pas? Deel 1 wel gespeeld dan?
Clicker? Oeps niet goed opgelet dan, zat ook op werk de trailer te bekijken :+ Last of us 1 heb ik inderdaad meerdere malen op ps3 gespeeld en vond deze ook echt supervet maar wat ik bedoel is dat ik inderdaad niet gelijk dacht hey dit is TLOU2. Maar ik moet de trailer straks thuis maar nog eens goed rustig bekijken..met geluid ook :) Verder ben ik ook erg enthousiast over God of War en Spiderman. Die games wil ik echt graag spelen man maar duurt nog zolang voordat ze uit zijn.
@ScrooLoose ook dat mis ik ja..

[ Voor 12% gewijzigd door P.E.No.1 op 30-10-2017 20:56 ]

PSN id: PENo1

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik word niet warm of koud van al die cinematic trailers, gameplay wil ik zien niet dit soort shit :)

Smiling as the shit comes down...

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wat een verademing is het klimmen bij uncharted 1 en 2 vergeleken met uncharted 4. Je voelt dat je doelgericht en zinnig zit te klimmen, ik werd kotsmisselijk van het telkens opnieuw en opnieuw klimmen bij uncharted 4. en wat ziet deel 2 er ongelofelijk goed uit zeg. Kunnen sommige ps4 spellen zelfs niet aan tippen.

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12 21:35

Mud.Starrr

I shoot people for money

ScrooLoose schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:55:
Ik word niet warm of koud van al die cinematic trailers, gameplay wil ik zien niet dit soort shit :)
Dat heb ik ook een beetje.
Toch lijkt mij die Samurai game wel interessant. En TLOU2, puur omdat 1 goed was.
Trailer doet me niet veel, maar ik heb toch wel hoge verwachtingen van die game.
Horizon DLC is ook welkom, hoewel ik nog druk bezig ben met dat spel (mag voor mij nog wel lang doorgaan, gaafste spel sinds jaren).

Edit:
lennox-06 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:54:
Wat een verademing is het klimmen bij uncharted 1 en 2 vergeleken met uncharted 4. Je voelt dat je doelgericht en zinnig zit te klimmen, ik werd kotsmisselijk van het telkens opnieuw en opnieuw klimmen bij uncharted 4. en wat ziet deel 2 er ongelofelijk goed uit zeg. Kunnen sommige ps4 spellen zelfs niet aan tippen.
Ja gek he hoe goed die zijn, ik vind 4 toch echt een van de mindere van de serie (al ben ik schijnbaar een van de weinige).
Voor mij waren 2 en 3 verruit de beste.
Bij 1 merk je wel dat hij wat ouder is, en 4 wijkt gewoon af qua gevoel, subtiliteit, ritme...tja leg het maar uit. Ik denk toch de hand van Amy Henning, die het team de eerste 3 delen heeft aangestuurd.

[ Voor 43% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-10-2017 22:02 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12 22:09
bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:56:
[...]

Ik had het binnen 2 seconde door. De sfeer, de rauwheid, maar vooral grafisch is het direct een Naughty Dog game en Uncharted en Jak & Daxter zijn het duidelijk niet. Ik vind het een hele dikke trailer. Mooi dat de focus ook op andere karakters ligt, hoewel ik wel Joel of Ellie hoopte te zien op het einde.
Ik dacht serieus dat het Days Gone was.

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12 21:35

Mud.Starrr

I shoot people for money

Anton.net schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:00:
[...]

Ja veel rouwer en groffer. Ik snap je wel.
TLOU 1 was toch wat liefelijker ofzo.
Ach we oordelen wel als we het kunnen spelen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Farabi
  • Niet online
@Mud.Starrr ik weet niet wie die amy hemming is nooit van gehoord maar dat zal
Het wel zijn waarschijnlijk.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-12 15:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Wat een wrede trailer van TLoU2. Damn. Volwassen game, hard, gruwelijk, duister. Meer van dat graag, devs.
Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:06:
Jim Ryan liet vandaag nou niet echt zien hoe kind vriendelijk de PlayStation is.
Dik pluspunt vind ik. Laat kinderen maar lekker buiten spelen (vooral in de regen). Ik wil gewoon rauwe, brute shit op mijn TV. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Farabi
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:06:
Jim Ryan liet vandaag nou niet echt zien hoe kind vriendelijk de PlayStation is.
Daar hebben ze de nintendo switch voor.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-12 21:57
Mud.Starrr schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:57:
[...]

Dat heb ik ook een beetje.
Toch lijkt mij die Samurai game wel interessant. En TLOU2, puur omdat 1 goed was.
Trailer doet me niet veel, maar ik heb toch wel hoge verwachtingen van die game.
Horizon DLC is ook welkom, hoewel ik nog druk bezig ben met dat spel (mag voor mij nog wel lang doorgaan, gaafste spel sinds jaren).

Edit:

[...]

Ja gek he hoe goed die zijn, ik vind 4 toch echt een van de mindere van de serie (al ben ik schijnbaar een van de weinige).
Voor mij waren 2 en 3 verruit de beste.
Bij 1 merk je wel dat hij wat ouder is, en 4 wijkt gewoon af qua gevoel, subtiliteit, ritme...tja leg het maar uit. Ik denk toch de hand van Amy Henning, die het team de eerste 3 delen heeft aangestuurd.
Ik vond 4 ook de minste maar ik vind The Lost Legacy dan wel weer goed. Misschien was ik een beetje klaar met Drake, ook iets te veel tussenstukken met doelloos gepraat (+ te lange intro) en te veel focus op piraten voor mij. Ik vond The Lost Legacy veel beter qua tempo, combat en een interessantere setting. Ook de characters vielen me alles mee en leuker dan in UC4.

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12 19:59
Een interessante, visuele vergelijking tussen beelden uit de PS2- en PS4-versie van Shadow of the Colossus:

Anton.net schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:00:
[...]

Die is grafisch van een compleet ander niveau.
Mud.Starrr schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Ja veel rouwer en groffer. Ik snap je wel.
TLOU 1 was toch wat liefelijker ofzo.
Ach we oordelen wel als we het kunnen spelen.
Sarcasme neem ik aan? :+

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:58

'The Hong Kong Massacre' ziet er best interessant uit. Voor de fans van 'Hard Boiled' en 'Max Payne.'

Shikata ga nai.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:56
Tweakmans schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:01:
Een interessante, visuele vergelijking tussen beelden uit de PS2- en PS4-versie van Shadow of the Colossus:

[video]
Ik vond/vind SotC op de PS2 voor die tijd best wel mooi. Heb de remaster nog voor de PS3 liggen maar nog niet gespeeld. Ga ik toch wel doen :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Vrijdag schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:27:
[...]

Ik vond/vind SotC op de PS2 voor die tijd best wel mooi. Heb de remaster nog voor de PS3 liggen maar nog niet gespeeld. Ga ik toch wel doen :9
De ps4 versie is -uiteraard- mooier en scherper. Maar ik vond de ps2 versie er juist door het onscherpe en ook door de stijl ook heel mooi. Misschien omdat je fantasie het wat aanvult?

Ik heb zelf de ps2 versie en ook de ps3 remake. Moet even hard nadenken welke van de 2 het word. Dit is wel een game die echt van de pile of shame af moet.

10 second ninja DONE

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:03
Gisteren voor het eerst meegemaakt dat ik door een willekeurig persoon in zo'n ps4 party uitgenodigd werd. Die hele persoon ken ik niet (is ook een level 1, dus volgens mij nog een nieuw account) en kreeg meteen via playstation een berichtje van hem: 'Pssst'.
Uiteraard genegeerd en verwijderd.

Heb ik nu al die tijd geluk gehad dat ik dit nu pas voor de eerste keer mee maak?

Waar ik wel aan dacht was of m'n account gehacked was, maar ik kon nog gewoon inloggen en ik zag geen verandering aan m'n wallet. Verder heb ik die twee-staps verificatie aanstaan.

PSN ID: MrMichel_75

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

TDB

MisterMichel schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:22:
Gisteren voor het eerst meegemaakt dat ik door een willekeurig persoon in zo'n ps4 party uitgenodigd werd. Die hele persoon ken ik niet (is ook een level 1, dus volgens mij nog een nieuw account) en kreeg meteen via playstation een berichtje van hem: 'Pssst'.

Heb ik nu al die tijd geluk gehad dat ik dit nu pas voor de eerste keer mee maak?

Waar ik wel aan dacht was of m'n account gehacked was, maar ik kon nog gewoon inloggen en ik zag geen verandering aan m'n wallet. Verder heb ik die twee-staps verificatie aanstaan.
Ook al een paar keer meegemaakt, meteen wegklikken. Heeft mij volgens mij niets te maken met wel of niet gehacked account.

PSN: TDBtje

• Voxalizer
  • Laatst online: 05-12 15:44

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Het is gewoon spam. Je kunt als het veel voorkomt overwegen om onder privacy instellingen aan te vinken dat alleen vrienden je berichten kunnen sturen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Volgens mij worden de PSN namen ook gewoon gefarmed. Mijn 2 kinderen beginnen ook berichten en invites te krijgen, terwijl die zelfs niet eens online kunnen spelen door de leeftijdsbeperking van PSN. Dus onmogelijk dat iemand hun PSN namen daar gezien heeft.
Sony verscheept 4,2 miljoen ps4's afgelopen financieel kwartaal. En ze verhogen de verwachting van aantal verscheepte ps4's van 18 naar 19 miljoen stuks over het hele financiele jaar. https://www.dualshockers.com/ps4-sales-september-30th/

Ik lees trouwens ook dat sotc 40 euro gaat kosten en een 60 fps mode krijgt op de pro.

• Anton.net
Morgen krijgen we weer nieuwe Ps+ games voorgesteld. Ik ben benieuwd

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55

Ook gehad.. berichten als "Hey Honey", "Looking for a girls", etc..
Gewoon spam uit Thailand ofzo :P

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-12 10:41

jeka

Support your local club.

Ik heb laatst wat terug gestuurd om te kijken wat er ging gebeuren. Er zat een een mooie jonge dame achter (of een bot). Ze wilde graag met me webcammen maar dan had ze wel mijn creditcard nodig. En ik kreeg er ook nog een linkje bij. Aardige meid.

FCG

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 16-12 20:11
Nieuwevolger schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:22:
Vanuit het console budget topic:
Cod ww2+ps4 pro+extra controller voor 377 bij de mm.
Gister in de folder gespot, meteen besteld.
Vinden jullie het niet gek van al die aankondigingen die we gister kregen, tweakers z'n beetje alleen het nieuws van de 2 activision games op de voorpagina plaatsen?

• Farabi
  • Niet online
is er een optie in de psn store om een melding te krijgen bij prijsverlagingen van geselecteerde spellen ? ik kon het zo snel niet vinden.
Anton.net schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:06:
Morgen krijgen we weer nieuwe Ps+ games voorgesteld. Ik ben benieuwd
Ze zijn gelekt. Worms battleground en bound. Die laatste lijkt mij ee vet. https://www.reddit.com/r/...vember_ps4_ps_plus_games/
lennox-06 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:56:
is er een optie in de psn store om een melding te krijgen bij prijsverlagingen van geselecteerde spellen ? ik kon het zo snel niet vinden.
Die is er niet, maar je kan wel deze site gebruiken : https://psprices.com/region-nl/index

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12 13:39
bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:44:
RE7 is zo ontzettend vet in VR. Wat een ervaring is dat.
Ik vond de resolutie te laag om comfortabel te spelen. De X-wing missie is geweldig en ging na een half uur nog niet vervelen, maar bij RE7 werd ik na 10 minuten misselijk. En dat kwam doordat de resolutie zo laag is, dat je als je liep en naar bijvoorbeeld blaadjes keek, je de pixels zag langs glijden (kan het niet helemaal juist uitleggen). Ik kon daar niet tegen ieder geval.

Hop,hop,hop!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
De nieuwe God of war ziet er weer gruwelijk uit. Lijkt me echt een vette game. Shodow of the colossus en The last of us 2
🤤🤤

Sony begrijpt wat we willen, graphics en games.

Verwijderd

'Gratis Monster Hunter World beta voor PS Plus leden'

Capcom heeft tijdens de Paris Games Week aangekondigd dat alle PlayStation Plus leden van 9 tot en met 12 december aan de slag kunnen met de beta van Monster Hunter World.
basset schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:12:
[...]

Ik vond de resolutie te laag om comfortabel te spelen. De X-wing missie is geweldig en ging na een half uur nog niet vervelen, maar bij RE7 werd ik na 10 minuten misselijk. En dat kwam doordat de resolutie zo laag is, dat je als je liep en naar bijvoorbeeld blaadjes keek, je de pixels zag langs glijden (kan het niet helemaal juist uitleggen). Ik kon daar niet tegen ieder geval.
Ik heb ook 'angst' nou ja......het idee dat ik er wel is misselijk van zou kunnen worden en/of me zou ergeren aan de lage resolutie. Verder vind ik het idee van hoe de calibratie werkt niet ideaal, waren ook veel klachten over (maar laatste tijd niet veel in het VR topic gelezen).

Mijn vrouw kwam laats echter met de opmerking dat het haar leuk leek om te racen 'met een stuur en gaspedalen enzo'.......tsja als je dan toch al voor een playsteat gaat is VR ook een leuke toevoeging.
De ps4 is gewoon prime candidate omdat mijn pc relatief antiek is en het budget dan al op is met alleen de pc upgraden.
Waarbij het dan wel het mooiste zou zijn als je playseat dan voor zowel playstation als xbox werkt.

Nog even peilen hoe serieus dit idee is en hoeveel geld ze wil spenderen, maar mogelijk ga ik dan toch nog voor de bijl.
Voor horror en space games (hoe vet zouden de oude starwars pc games zijn.......x-wing/tie fighter) lijkt het me het wel geweldig leuk om in vr te spelen.

10 second ninja DONE

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-12 18:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:51:
Vinden jullie het niet gek van al die aankondigingen die we gister kregen, tweakers z'n beetje alleen het nieuws van de 2 activision games op de voorpagina plaatsen?
Is dan ook echt niet de moeite waard. grotendeels gewoon meuk, met hier en daar een leuke, maar nietszeggende cgi trailer.
Chrosser schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

Is dan ook echt niet de moeite waard. grotendeels gewoon meuk, met hier en daar een leuke, maar nietszeggende cgi trailer.
Wat een onzin, ik vond de trailers van god of war en spiderman anders ook heel vet.
Chrosser schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:05:
[...]

CGI? TLoU 2 is sowieso een goede maatstaf voor de ingame graphics. Zie Uncharted 4. God of War en Detroit was gameplay. Spider-Man was ook vergelijkbaar met ingame graphics. Horizon en Shadow of the Colossus idem. Alleen van die nieuwe Insomniac kunnen we nog weinig zeggen.

• Farabi
  • Niet online
voor de mensen die zeggen dat de trailer van TLOU II weinig met TLOU te maken heeft, vraag ik me echt af of we hetzelfde hebben ervaren met deel 1. Dit is gewoon TLOU tot in de vlees en botten. ik zou het van een kilometer herkennen.

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 31-10-2017 11:56 ]

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Net opgehaald :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8G5BuAg.jpg

• Farabi
  • Niet online
COD.. echt het minste spel die mij interesseert op dit moment :D

• Tweakmans
  • Laatst online: 03-12 19:59
lennox-06 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:54:
voor de mensen die zeggen dat de trailer van TLOU II weinig met TLOU te maken heeft, vraag ik me echt af of we hetzelfde hebben ervaren met deel 1. Dit is gewoon TLOU tot in de vlees en botten. ik zou het van een kilometer herkennen.
Was jij niet degene die vorige week het einde van TLOU niet had begrepen? De ironie! :+

Zonder die clickers op het einde van de trailer had ik het zelf niet zo duidelijk gevonden. Het is niet alsof Naughty Dog een monopolie heeft op aangrijpende verhalen en goede graphics. Maar goed, het heeft weinig zin om over persoonlijke indrukken te discussiëren. Ik vond de eerste game top en kijk uit naar het vervolg, daar heeft die donkere trailer weinig aan veranderd. :)

• Farabi
  • Niet online
Tweakmans schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Was jij niet degene die vorige week het einde van TLOU niet had begrepen? De ironie! :+

Zonder die clickers op het einde van de trailer had ik het zelf niet zo duidelijk gevonden. Het is niet alsof Naughty Dog een monopolie heeft op aangrijpende verhalen en goede graphics. Maar goed, het heeft weinig zin om over persoonlijke indrukken te discussiëren. Ik vond de eerste game top en kijk uit naar het vervolg, daar heeft die donkere trailer weinig aan veranderd. :)
Wat heeft het ermee te maken ? jij snapte het wel maar je herkende de trailer niet kunnen we ook zeggen. Ik liet mij gewoon te ver meeslepen in het verhaal 😜

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 31-10-2017 12:14 ]

De God of War gameplay trailer zag er prima uit :)
In vergelijking met de vorige delen valt vooral de dynamische camera op door de constant veranderende standpunten.
Ik ga maar eens op zoek naar een leuke preorder!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-12 10:41

jeka

Support your local club.

lennox-06 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:57:
Back to WW2!
Mijn MOHAA herinneringen vliegen door mijn hoofd. Ik moet me inhouden om het niet meteen te kopen O+
En dat terwijl ik de laatste 4 COD's niet heb gekocht.

FCG

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

TDB

lennox-06 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:57:
Ben ik toch benieuwd naar welk spel je wél geïnteresseerd in bent :)

PSN: TDBtje

Tweakmans schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:04:
[...]

Mwah ik ken geen enkele andere game die het geweld in deze stijl en met deze sfeer in beeld brengt en ik ken ook geen andere game met zulke graphics, behalve Uncharted 4/TLL dan. Vooral de character models en gezichts animaties van Naughty Dog staan op eenzame hoogte.
Toen ik de kwalititeit van de gezichtanimaties zag wist ik meteen dat het alleen the last of us 2 had kunnen zijn.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:23:
[video]

'The Hong Kong Massacre' ziet er best interessant uit. Voor de fans van 'Hard Boiled' en 'Max Payne.'
Niet verkeerd. Op de 1 of andere manier lijkt top-down weer terug te komen, maar dan wel met normale 3d-achtige graphics. Mr Shifty had het ook al (en is ook erg leuk). Ben benieuwd naar deze, maar ze geven dan weer niet aan wanneer we hem kunnen verwachten (niet eens welk jaar).
Zo, das vroeg. Die komt toch pas vrijdag uit? Heb je dan niet een download-code erin zitten? Vraag me af of ie uberhaupt al online te spelen is, maar anders veel plezier met de campaign (en laat ons zeker even weten wat je ervan vind). Ik wacht bij die titel wel de reviews af, vond de Beta namelijk niet zo sterk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43
Martinspire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Niet verkeerd. Op de 1 of andere manier lijkt top-down weer terug te komen, maar dan wel met normale 3d-achtige graphics. Mr Shifty had het ook al (en is ook erg leuk). Ben benieuwd naar deze, maar ze geven dan weer niet aan wanneer we hem kunnen verwachten (niet eens welk jaar).

[...]

Zo, das vroeg. Die komt toch pas vrijdag uit? Heb je dan niet een download-code erin zitten? Vraag me af of ie uberhaupt al online te spelen is, maar anders veel plezier met de campaign (en laat ons zeker even weten wat je ervan vind). Ik wacht bij die titel wel de reviews af, vond de Beta namelijk niet zo sterk.
Klopt, maar wordt hier in Midden Oosten al verkocht sinds gisteravond. Servers gaan morgen pas online volgens mij, maar je kan al wel spelen met bots en de SP doet het uiteraard gewoon. Ga vanavond met de SP aan de slag.
MelvinW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Klopt, maar wordt hier in Midden Oosten al verkocht sinds gisteravond. Servers gaan morgen pas online volgens mij, maar je kan al wel spelen met bots en de SP doet het uiteraard gewoon. Ga vanavond met de SP aan de slag.
Veel plezier man. Laat ons even weten hoe de SP is. Ik ben daarin ook wel geïnteresseerd. Infinite Warfare vond ik ook erg vet.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik hoor niemand over Detroid!! Mijn goed was was die trailer vet! Hoe veel en geloofwaardig kun je emotie in een game stoppen! Laatst op youtube een video gezien met een compilatie van streamer reacties toen ze TLOU aan het spelen waren.. daar moest ik meteen aan denken. Zo'n compilatie zou je direct ook kunnen maken met Detroit! :)

• v8power67
Nagenoeg alles wat ze lieten zien tijdens de echte presentatie was gaaf.
Cod was bagger maar ja cod...
En die nieuwe sucker punch game is lastig wat van te zeggen.
De rest is gewoon helenhoge kwaliteit. Zelfs dat spel met die tekeningen op muren die tot leven komen. Prachtige sfeer en emoties erin.
Spiderman godsgruwelijk vet.
Net als god of war. Erg dik.
Maar ja niks tipte aan tlou2.
Oef wat heb ik ontzettend veel zin in die gamer.
Jammer dat zeker nog een jaar of 1.5 gaat duren qua release.

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Voor de mensen die een PS4 Pro overwegen:

Leuke bundels in de aanbieding van de PS4 Pro met extra controller. Ik twijfel nog welke ik moet aanschaffen.

https://www.intertoys.nl/...rismo-sport-zwart/1597908
http://www.bartsmit.com/n...s-fifa-18-ronaldo-edition
https://www.intertoys.nl/...2-plus-that-s-you/1580857

Welke game zouden jullie kiezen? Fifa is leuk met vrienden.. maar ik denk dat Destiny 2 of GT leuker is om mee te beginnen (als ik dus alleen spel ;))

Mijn V&A

• Chrosser

Chrosser

Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:10:
[...]

Wat een onzin, ik vond de trailers van god of war en spiderman anders ook heel vet.
Leuk voor je dat je die vet vind. Ik vond het niveau van de persconferentie bedroevend. 2 uur geleuter om drie ''vette'' trailers te laten zien. Die kun je ook gewoon de wereld in sturen denk ik dan.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-12 20:44
The Last of Us Part 2
Detroit Become Human

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-12 01:09
Chrosser schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:58:
[...]

Leuk voor je dat je die vet vind. Ik vond het niveau van de persconferentie bedroevend. 2 uur geleuter om drie ''vette'' trailers te laten zien. Die kun je ook gewoon de wereld in sturen denk ik dan.
Je kan ook gewoon niet kijken, denk ik dan weer :D

Ik heb me er in ieder geval prima mee vermaakt, met het 2de deel dan, de main show, weinig gepraat en lekker veel games gezien, die overigens maar 35 min duurde.

de pre show was niet heel boeiend qwa games, en teveel gepraat.

[ Voor 23% gewijzigd door Merdera op 31-10-2017 18:12 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Vrijdag
Nou, mijn interesse hebben ze voor TloU2, GoW4, Detroit, Samurai en uiteraard de dlc voor HZD. Dat spel met tekenen op de muren ziet er wel interessant uit. Een erg origineel concept in elk geval :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Chrosser schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:58:
[...]

Er waren er wel meer dan 3 toch? Maar goed, voor sommigen is het nooit goed, denk ik. Wat had je zelf graag willen zien, rekening houdend met het feit dat PSX er ook nog aan komt?

• GovertNL
  • Laatst online: 08-12 21:26
Even een vraagje tussendoor. Stel je voor, 23 oktober een PS4 Pro bundel kopen + GT: Sport en een controller voor 430 euro. En nu een week later is deze bij dezelfde winkel 359 euro.

Gelukkig heb ik zelf die Pro al even staan maar een goede maat van mij heeft dat ding dus gekocht. Kan hij hiermee nog aankloppen bij desbetreffende winkel?

Ik ga er vanuit dat hij pech heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door GovertNL op 31-10-2017 18:40 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
GovertNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:39:
Even een vraagje tussendoor. Stel je voor, 23 oktober een PS4 Pro bundel kopen + GT: Sport en een controller voor 430 euro. En nu een week later is deze bij dezelfde winkel 359 euro.

Gelukkig heb ik zelf die Pro al even staan maar een goede maat van mij heeft dat ding dus gekocht. Kan hij hiermee nog aankloppen bij desbetreffende winkel?

Ligt eraan waar het is gekocht. Bij Mediamarkt (en andere winkels die aan prijsgarantie doen) kan je wel aankloppen met dit verhaal.

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-12 01:09

Bij veel winkels heb je volgens mij 14 dagen bedenktijd, en mag je zonder opgaaf van reden terugbrengen/sturen.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Anton.net
Zou deze actie bij de Bart Smit/intertoys al de counterattack tegen de Xbox one X zijn? Ik geloof dat de One X pas 7 november uitkomt...
De actie in het voorjaar, waarbij de ps4 €188 kostte, was precies op de release dag van de Switch.
Het lijkt me dus logisch dat Sony weer een grootschalige actie plant voor 7 november.

• GovertNL
ralph075 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:48:
[...]

Ligt eraan waar het is gekocht. Bij Mediamarkt (en andere winkels die aan prijsgarantie doen) kan je wel aankloppen met dit verhaal.
Bart Smit

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-12 15:16
Merdera schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:50:
[...]

Bij veel winkels heb je volgens mij 14 dagen bedenktijd, en mag je zonder opgaaf van reden terugbrengen/sturen.
Niet persee heb ik ondervonden. Hardware kan niet altijd geruild worden in fysieke winkels. Vorig jaar een headset gekocht bij een Intertoys winkel. Ding beviel niet. Ik mocht hem niet ruilen. Voorwaarden van de winkel. Als ik hem online had gekocht bij Intertoys had dit wel gekund...(Thuiswinkel.org voorwaarden).

PSN ID Binloading_nl

• Vrijdag

Je kan het altijd proberen. Er zijn voor als je het in een fysieke winkel gekocht hebt soms coulanceregelingen. Dat is vziw echter geen recht en het kan best dat ze er dan allerlei eisen aan hangen zoals ongeopende verpakking, niet gebruikt etc.
Nee heb je, ja kan je krijgen dus probeer het gewoon :)

• GovertNL
Vrijdag schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Je kan het altijd proberen. Er zijn voor als je het in een fysieke winkel gekocht hebt soms coulanceregelingen. Dat is vziw echter geen recht en het kan best dat ze er dan allerlei eisen aan hangen zoals ongeopende verpakking, niet gebruikt etc.
Nee heb je, ja kan je krijgen dus probeer het gewoon :)
Gaan we morgenochtend is even bellen!

• Chrosser

Chrosser

bram1984 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:37:
[...]

Er waren er wel meer dan 3 toch? Maar goed, voor sommigen is het nooit goed, denk ik. Wat had je zelf graag willen zien, rekening houdend met het feit dat PSX er ook nog aan komt?
Dat is mijn punt. Sla dit gewoon over en laat die line-up gewoon op PSX zien met nog meer toffe titels. Dan gaat het ergens over.

Excuseer mij trouwens dat ik kritisch ben op Sony. Die doen inderdaad nooit wat fout...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:40
Anton.net schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:02:
Zou deze actie bij de Bart Smit/intertoys al de counterattack tegen de Xbox one X zijn? Ik geloof dat de One X pas 7 november uitkomt...
De actie in het voorjaar, waarbij de ps4 €188 kostte, was precies op de release dag van de Switch.
Het lijkt me dus logisch dat Sony weer een grootschalige actie plant voor 7 november.
Een herhaling van de vorige move met de gewone PS4 was natuurlijk te voorzien met de PS4 Pro rond de release van de XBOX One X. ;)

Jumpman in "[PS4] PlayStation 4 - deel 8"

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 31-10-2017 19:30 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12 16:44

JoeZuCK

_Fonz > all.

Vrijdag schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:50:
Ik ben benieuwd hoe dat samurai spel zal gaan zijn. Hopelijk een beetje zoals TW3.
Same

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• v8power67
Shadow of the colosus ps2 vs ps4 :

Ziet er wel echt heeel erg mooi uit.
Nooit gespeeld dus ja ben opzich benieuwd.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:20
Prachtige game.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• v8power67
Oeh lees dat de laatste patch van horizon zero dawn de water interactie heeft veranderd. Voorheen was er niks als je door water liep en zwom en nu wel.
En meer info over horizon zero dawn frozen wilds:

https://www.resetera.com/...-and-new-skill-tree.2886/
Alongside the three existing skill trees is the new Traveller category that look set to streamline certain parts of the game. You can unlock the Mounted Pickup skill, which is pretty self explanatory, the ability to scrap items yourself and turn them into Shards, instead of having to visit a vendor each time, increase the chances of finding rare gear, and so on. It can culminate in the ability to perform a Dismount Strike, with Aloy leaping from the back of her mount to deal a lot of damage to an enemy.
Talking to him is a fine opportunity to see that Guerrilla have tried to make their conversations look more dynamic and engaging. As one of my main complaints of the main game, it’s great to see them address this going forward, perhaps aided by the narrower scope of this expansion – that said, it’s still aiming to be at least 15 hours, with tons of new side quests alongside the main narrative threads. It’s a shame, but entirely understandable that this added polish and refinement is only applicable for the new expansion.
One thing to try and get people to engage more with the side quests are improved rewards, so that you can earn new weapons, gear upgrades and new outfits from completing quests as opposed to simply buying them. Additionally, where certain activities return from the original game, they’ve been given a new twist wherever possible. Encountering a Tallneck in this region doesn’t see Aloy simply trying to climb up to its top, but tasks her with trying to salvage the derelict of a fallen machine that’s being torn apart by machines reclaiming its carcass. You’ll have to defeat or avoid those robots to reach the Tallneck’s head, but once you get there, you’ll need to have found parts to get it working again before you can trigger its region revealing pulse.

The Frozen Wilds makes some more subtle changes, too. The developers stress that conversations now feature better mo-cap and more dynamic camera work - although this only applies to the expansion’s chats, sadly. The snow in the new area looks better too, emulating something of the bewitching sparkle of Journey’s sand.

[ Voor 77% gewijzigd door v8power67 op 31-10-2017 20:16 ]

Chrosser schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Dat is mijn punt. Sla dit gewoon over en laat die line-up gewoon op PSX zien met nog meer toffe titels. Dan gaat het ergens over.

Excuseer mij trouwens dat ik kritisch ben op Sony. Die doen inderdaad nooit wat fout...
Sla dit gewoon over? Wel eens van het woord "momentum" en een bepaalde console genaamd de Xbox One X gehoord die volgende week uit gaat komen? Maar goed dat jij niet op de marketing afdeling van Sony werkt. :+

Enfin, je mag best kritisch zijn hoor. Vrije wereld enzo. Alleen je bent wel een van de weinigen als ik zo rond kijk op de grotere sites. De meeste mensen zijn toch vrij lyrisch over hetgeen Sony heeft laten zien. Als ik onderstaande opsomming zie, begrijp ik ook niet hoe hoog jouw verwachtingen wel niet moeten zijn, maar nogmaals: als jij kritisch wilt zijn, vooral doen. :)

* God of War nieuwe gameplay
* Shadow of the Colussus ingame footage
* The Last of Us 2 ingame cutscene die wederom grafisch alles ver achter zich laat
* Nieuwe Spider-Man ingame footage
* Nieuwe open wereld Samurai adventure van Sucker Punch
* Detroit gameplay
* Nieuwe Monster Hunter World gameplay
* HZD Frozen Wilds nieuwe trailer
* The Hong Kong Massacre
* Oure
* Concrete Genie
* Veel VR titels
* En nog meer titels

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Dan nog 'geleuter' slaat nergens op er werd juist weinig gepraat en de presentatie zat vol met trailers. Uiteraard ken je bijna alle games al en zullen er genoeg titels zijn die je misschien niet aanspreken maar dat is smaak. Imho kun je niet zeggen dat er niets te zien was, zeker voor zo'n relatief klein evenement waren er juist veel nieuwe beelden te zien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• v8power67
Ja ach sommige mensen willen altijd iets negatiefs zeggen...
Denk dat dit is omdat sony nu marktleider is, zelfde dat hamilton nu veel gehaat wordt ivm vaak winnen.
En zo zijn er meer voorbeelden.
Vond zelf de show echt heel goed.
Veel gezien en zag er prachtig en boeiend uit grotendeels ( nogmaals cod :r )...
Maar ja iedereen zn ding toch. Ik heb echt 0,0000 met cod maar andere worden er soppig van dus ja.

• Vrijdag
Pfff, op de frontpage bij elke PS4 exclusive (ook van Xbox) na drie posts... áltijd hetzelfde gezeur "dat het jammer is dat het niet naar de pc komt" :') Dan koop je gewoon een jaar níet de nieuwste videokaart maar een console!
Gedram altijd van die muispaupers! Wat mij betreft mogen zulke posts standaard met een -1 beginnen :(

zo, dat moest even uit mijn systeem :P vind het ook weer zoiets om dat bij élke posting daar te gaan roeptoeteren

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 31-10-2017 20:56 ]

Vrijdag schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:53:
Pfff, op de frontpage bij elke PS4 exclusive (ook van Xbox) na drie posts... áltijd hetzelfde gezeur "dat het jammer is dat het niet naar de pc komt" :') Dan koop je gewoon een jaar níet de nieuwste videokaart maar een console!
Gedram altijd van die muispaupers! Wat mij betreft mogen zulke posts standaard met een -1 beginnen :(

zo, dat moest even uit mijn systeem :P vind het ook weer zoiets om dat bij élke posting daar te gaan roeptoeteren
Welkom op tweakers.

• Chrosser

Chrosser

bram1984 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:16:
[...]

Sla dit gewoon over? Wel eens van het woord "momentum" en een bepaalde console genaamd de Xbox One X gehoord die volgende week uit gaat komen? Maar goed dat jij niet op de marketing afdeling van Sony werkt. :+

Enfin, je mag best kritisch zijn hoor. Vrije wereld enzo. Alleen je bent wel een van de weinigen als ik zo rond kijk op de grotere sites. De meeste mensen zijn toch vrij lyrisch over hetgeen Sony heeft laten zien. Als ik onderstaande opsomming zie, begrijp ik ook niet hoe hoog jouw verwachtingen wel niet moeten zijn, maar nogmaals: als jij kritisch wilt zijn, vooral doen. :)

* God of War nieuwe gameplay
* Shadow of the Colussus ingame footage
* The Last of Us 2 ingame cutscene die wederom grafisch alles ver achter zich laat
* Nieuwe Spider-Man ingame footage
* Nieuwe open wereld Samurai adventure van Sucker Punch
* Detroit gameplay
* Nieuwe Monster Hunter World gameplay
* HZD Frozen Wilds nieuwe trailer
* The Hong Kong Massacre
* Oure
* Concrete Genie
* Veel VR titels
* En nog meer titels
God of War, TLOU2 en Detroit, dat zijn games die ik nu graag wil spelen. De rest is ok-ish maar voor mij echt vulling. Dat hier iedereen hier een dikke plasser krijgt van monster hunter en shadow of the colussus of die andere titels is echt een beetje over de top, maar goed, jullie goed recht.

Ik hou er verder over op.
Een pc community van oudsher :X

[ Voor 5% gewijzigd door Chrosser op 31-10-2017 21:51 ]

Microsoft laat het behoorlijk liggen vind ik persoonlijk. Het aantal killer exclusives met de komst van de One X is echt weinig tot niets en ook voor de nabije toekomst ziet dat er niet anders uit. En tuurlijk zullen games op de One X mooier gaan zijn dan op de Pro, maar niet dusdanig dat het significant mensen bij Sony weg gaat trekken. Uiteindelijk gaat het om de software en daar heeft Sony echt een stuk betere Line up, al vanaf het begin! En ik zat eerst in het MS kamp ...

• v8power67
-SaveMe- schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:40:
Microsoft laat het behoorlijk liggen vind ik persoonlijk. Het aantal killer exclusives met de komst van de One X is echt weinig tot niets en ook voor de nabije toekomst ziet dat er niet anders uit. En tuurlijk zullen games op de One X mooier gaan zijn dan op de Pro, maar niet dusdanig dat het significant mensen bij Sony weg gaat trekken. Uiteindelijk gaat het om de software en daar heeft Sony echt een stuk betere Line up, al vanaf het begin! En ik zat eerst in het MS kamp ...
Precies. Mensen doen hellemaal spacend over de one x, en idd hij word beter dan een ps4 pro, maar damn zou een flatter zijn als dit niet zo was natuurlijk.
Ding is en een jaar later uitgekomen, en 100-150 euro duurder.
Dus is leuk en zo, maar niet anders dan verwacht/normaal.
Wat de ps4 destijds deed tov de x1 was echt fenomenaal.
Betere graphics, en een 100 euro lagere prijs.
Dan heb je het over iets bijzonders.
Nu is het , tja gewoon. En zoals verwacht.
En idd de exclusives zijn matig. Zelfs forza 7 is gewoon echt een zware teleurstelling vind ik...
Daar gaan mooiere graphics(tov x1 niet pc) niets aan beter maken.
Zoals de persconferentie gister voor mij aantoont dat Sony gewoon echt in een flow zit. Brengt de ene na de andere topper uit. Verkoopt qua consoles als een malle. Tja op het moment ben ik echt extreem tevreden over sony en mn ps4 pro. En de toekomst ziet er echt heel goed uit. Ondanks dan de titel sterkste console verloren te hebben, ziet het er heel goed uit.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:25
Zo te merken uit de een zijn frustratie op Sony en de ander op Microsoft. Can't we just get along? :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:24

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik gun de One X het beste want dat motiveerd Sony alleen maar om hun best te blijven doen :+.

En de X zal best meer power in huis hebben maar de vraag is hoeveel daar netto van terug te zien is. En dan nog geloof ik niet dat iets betere graphics mensen doet overstappen, de meeste games kiezen een console voor de exclusives of omdat ze iets met het merk hebben.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Martinspire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:37:
Zo te merken uit de een zijn frustratie op Sony en de ander op Microsoft. Can't we just get along? :+
Toen niet, nu niet, nooit niet.
Martinspire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:37:
Hopelijk doelde je niet op mij ? Ik uit nl totaal geen frustratie. Heb beide consoles, maar speel eigenlijk exclusief op de PS4 (Pro). De X heeft op mij totaal geen antrekkingskracht en dat zit vooral in het ontbreken van echt leuke exclusieve titels. De Multiplats speel ik wel op de Pro.
Vind het wel jammer dat Microsoft zo de andere richting is ingeslagen met de One. Ze hadden met de 360 echt iets lekkers gaande. Maar de One is teveel als een multifunctioneel apparaat neer gezet, maar gamers willen gamen en dat heeft Sony beter begrepen deze generatie. Wat Microsoft doet met de X is too little too late imho. :/

Woei! Gameplay van Darksiders 3!

[YouTube: https://youtu.be/2A01Yq0FLGQ]

Eerste twee delen waren erg gaaf, dus kijk uit naar een nieuw deel _/-\o_

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-12 21:12
Iemand nog enig aankoop advies wat betreft een PS4? Zijn er op dit moment leuke bundels tegen goede prijzen?

Ik heb geen 4K tv dus de pro lijkt me overbodig.

Wat ik voor de rest erop doe voornamelijk call of duty WW2 en af en toe is een singleplayer spelletje.
Inhumanous schreef op woensdag 1 november 2017 @ 05:28:
Iemand nog enig aankoop advies wat betreft een PS4?

Wat ik voor de rest erop doe voornamelijk call of duty WW2
Oh in dat geval?.. Een XBox >:)

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-12 21:12
poor Leno schreef op woensdag 1 november 2017 @ 06:09:
[...]

Oh in dat geval?.. Een XBox >:)
Lol never, ook komen de zombie map packs voor cod een maand eerder op de ps4.

En ik heb nog een ps4 account met een shitload aan games.

Verwijderd

PlayStation Europe‏

PlayStation Plus Double Discounts kick off today on PS Store. Big saving on Mass Effect Andromeda, PES 2018, more:

https://blog.eu.playstati...tation-store/#sf130050691

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNh1SduXcAAhoiZ.jpg

Er zitten mooie aanbiedingen bij om de winter mee door te komen:

Enjoy.
Dat zou ik niet te hard zeggen ;)
Iemand nog enig aankoop advies wat betreft een PS4? Zijn er op dit moment leuke bundels tegen goede prijzen?

Wat ik voor de rest erop doe voornamelijk call of duty WW2 en af en toe is eens een singleplayer spelletje.
Alstublieft.

[ Voor 55% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2017 08:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Purehz
  • Laatst online: 16-12 20:15

Wat ik voor de rest erop doe voornamelijk call of duty WW2 en af en toe is een singleplayer spelletje.
http://www.mediamarkt.nl/...lyer_ps4_pro_1tb_cod_wk44

Heb zelf een ''normale'' PS4 staan, maar als ik er nu 1 zou aanschaffen voor de pro gaan.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-12 13:08

De ps4 Pro heeft op 1080P ook voordelen, en weet je zeker dat je niet ergens in de komende 4 jaar een 4K tv koopt? Als je een nieuwe ps4 wilt kopen (dus geen 2e hands) zou ik voor de PS4 pro gaan, tenzij je die extra +-100 euro niet kunt missen.

Als je vragen hebt mag je rustig een PM sturen.
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:15:
PlayStation Europe‏

-------

Er zitten mooie aanbiedingen bij om de winter mee door te komen:

Enjoy.
Eerst even de nieuwe COD en de maandelijkse ps plus games afwachten voordat ik weer flink inkopen ga doen. ik heb nog veel spellen op mn PS4 maar weinig tijd....

Weten we al wat de PS Plus games zijn voor deze maand?

[ Voor 61% gewijzigd door dm-dutchman op 01-11-2017 09:13 ]

• Chrosser

Chrosser

Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:48:
[...]

Toen niet, nu niet, nooit niet.
Jij bent trouwens degene die daar ook keihard aan meewerkt. Door iets wat ik vind als ''onzin'' af te doen.

Ik heb overigens absoluut niks tegen Playstation. Sterker nog, ik heb helemaal aan het begin een Xbox One geïmporteerd (nog voor de playstation 4 uit was in Nederland). Maar ben naderhand overgestapt naar een PS4, juist vanwege de exclusives.

Als ik dan nu verkondig dat ik de presentatie maar magertjes vind op een drietal trailers / beetje gameplay na. Krijg ik meteen de hoon over mij heen.

Overigens heb ik wel over het hoofd gezien, zoals bram aangaf, dat dit op het juiste moment kwam t.o.v. de Xbox one X. Vanuit die kant begrijp ik het natuurlijk. Echter zou ik als ik voor een mogelijke keuze sta hier niet echt warm van draaien (naast het feit dat je bij Sony momenteel en in de nabije toekomst meer exclusives kunt verwachten op basis van de franchises die in bezit zijn).
-SaveMe- schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:58:
[...]

Hopelijk doelde je niet op mij ? Ik uit nl totaal geen frustratie. Heb beide consoles, maar speel eigenlijk exclusief op de PS4 (Pro). De X heeft op mij totaal geen antrekkingskracht en dat zit vooral in het ontbreken van echt leuke exclusieve titels. De Multiplats speel ik wel op de Pro.
Vind het wel jammer dat Microsoft zo de andere richting is ingeslagen met de One. Ze hadden met de 360 echt iets lekkers gaande. Maar de One is teveel als een multifunctioneel apparaat neer gezet, maar gamers willen gamen en dat heeft Sony beter begrepen deze generatie. Wat Microsoft doet met de X is too little too late imho. :/
Ben het hier helemaal mee eens. Ben hierdoor dus geswitcht van Xbox One naar Ps Pro

[ Voor 28% gewijzigd door Chrosser op 01-11-2017 09:21 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)