Ik begrijp je niet helemaal, denk ik. Ik bedoel mijn 5.1 speaker setup in de huiskamer vs. headset in de controller geplugd vs. draadloze Tritton Katana headset. Die laatste geeft mij van de 3 veruit de beste ervaring.Twixie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:35:
[...]
Ik snap deze opmerking niet zo goed eigenlijk... Je headset is toch totaal onafhankelijk van je speakers ? Hoe kan het geluid uit je speakers nu beter zijn als je een betere headset gebruikt ?! Enige dat ik kan bedenken is dat je eigenlijk bedoelde 'met zowel versterker'.. maw dat je getest hebt met headset in versterker of rechtstreeks in de controller.
Anyway, ik zou dit eigenlijk ook eens moeten uitproberen. Ik heb welliswaar een goede set powered stereo speakers (Audio Engine A5) aan mijn TV, maar dat is dus wel slechts stereo en kan ik vaak ook niet eens echt luid zetten. Heb je via een headset eigenlijk virtual surround, of is dat enkel met VR games ?
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Ok, denk dat ik je nu begrijp. In je zin: "Wat een enorm verschil maakt dit met zowel speakers als headsets via de controller" dacht ik dat dat laatste sloeg op je Katana ingeplugd in je controller. Maar blijkbaar bedoel je daar een gewone headset, en dat dus beiden inferieur zijn aan je Katana. Maar waar plug je die dan in ?bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Ik begrijp je niet helemaal, denk ik. Ik bedoel mijn 5.1 speaker setup in de huiskamer vs. headset in de controller geplugd vs. draadloze Tritton Katana headset. Die laatste geeft mij van de 3 veruit de beste ervaring.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hij is draadloos. Er zit een HDMI passthrough kastje bij. Daar gaat mijn PS4 in met dus HDMI en van daaruit gaat er een HDMI kabel mijn receiver in voor het beeld. Het geluid wordt dus niet gecomprimeerd zoals bij de meeste andere headsets (los van het draadloze signaal zelf). Ik merk vooral dat surround geluid veel beter klinkt. Ik hoor beter waar alles vandaan komt.Twixie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:42:
[...]
Ok, denk dat ik je nu begrijp. In je zin: "Wat een enorm verschil maakt dit met zowel speakers als headsets via de controller" dacht ik dat dat laatste sloeg op je Katana ingeplugd in je controller. Maar blijkbaar bedoel je daar een gewone headset, en dat dus beiden inferieur zijn aan je Katana. Maar waar plug je die dan in ?
Ik heb een vraagje/ luxe probleem.
Nu ik weet dat er volgend jaar geen ps5 uitkomt, wil ik toch een pro kopen. (zeker met de huidige MM actie). Maar ga ik er op vooruit?. Ik heb een 55C7 oled met daarop een ps4. Ga ik het verschil zien als ik een pro koop? Of valt dat zo tegen dat het eigenlijk niet uit maakt, En dat je beter de gewone ps4 kan houden.
Nu ik weet dat er volgend jaar geen ps5 uitkomt, wil ik toch een pro kopen. (zeker met de huidige MM actie). Maar ga ik er op vooruit?. Ik heb een 55C7 oled met daarop een ps4. Ga ik het verschil zien als ik een pro koop? Of valt dat zo tegen dat het eigenlijk niet uit maakt, En dat je beter de gewone ps4 kan houden.
Verwijderd
@harley2009
Let op:
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Let op:
Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!
Zelf heb ik een Pro met 4K tv, m'n buurman heeft een slim met 1080P tv. Het verschil is wel heel groot, maar na 30 min spelen op zijn systeem valt het eigenlijk niet meer op.harley2009 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:55:
Ga ik het verschil zien als ik een pro koop?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Misschien moet je eerst gewoon even rond zoeken of je het antwoord zelf kan vinden? Los van het feit dat dit hier al ongeveer tienduizend keer is besproken, is dit vrij basale informatie die je gewoon met een eenvoudige Google search kan vinden.harley2009 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:55:
Dat gezegd hebbende wil ik er ook een respectvolle "wat denk je nou zelf" tegenaan gooien waarmee ik waarschijnlijk ook meteen je vraag beantwoord: je hebt een 4K OLED TV van bijna € 2500,- en een PS4 Pro ondersteunt 4K (checkerboarding) resolutie. Dus wat denk je zelf?
Wolfenstein haalt dus niet de top 3 in de uk afgelopen week... http://www.gamesindustry....igins-top-uk-boxed-charts
1 ac origin
2 mario
3 fifa
4 wolfenstein
5 gt sport
1 ac origin
2 mario
3 fifa
4 wolfenstein
5 gt sport
Haha, is algemeen bekend toch? De beleving met een goede surround headset is het beste.bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:08:
Sinds ik mijn game setup een paar weken geleden naar beneden heb verhuisd en ik sinds die tijd voornamelijk via mijn 5.1 speaker setup heb gespeeld, heb ik toch wel een beetje het gebruik van een goede headset onderschat. Ik heb een paar keer wat stereo headsets gebruik in de controller en gisteren voor het eerst met Wolfenstein 2 weer eens mijn Tritton Katana opgezet. Wat een enorm verschil maakt dit met zowel speakers als headsets via de controller. Het geluid is veel meer in your face en ik schrok me een aantal keer de pleuris toen een van die honden me besprong, wat tot dan toe nog niet gebeurd was. Een goede headset blijft wat mij betreft toch wel het vetst als het op geluid aan komt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De persconferentie wordt nu ook een partijtje opgehyped door journalisten
http://live.playstation.com/pgw-englishv8power67 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:12:
[...]
Is er bekend waar deze stream te zien is ? twitch stream van sony zelf ? of youtube ?
Ga wel efkes kijken uiteraard. 7 nieuwe games maakt me nieuwsgierig. En eventueel tlou2 beelden wil ik niet missen
[...]
Damn das geen slechte deal. Cod meteen op marktplaats want is cod() maar dan voor 324 euro ong een pro met 2 controllers. Dat is echt geen slechte deal!!!
Edit:
Verwacht eigenlijk als deze deals er al zijn, dat rond de release van xox dalijk ps4 pro onder de 350 euro gaat zakken.
Game is 60 euro en controller is 50 ong los. Dan kan een pro voor 300 euro ook wel toch![]()
Dat zou 200 euro verschil opleveren met de xox.
Stream
PSN: LinQ-NL
Suckar punch is in the building!!!!! Een altijd goed geinformeerde eurogamer medewerker tweet net dat we nieuws omtrent de nieuwe ip kunnen verwachten!!!
Ga proberen de stream via mn ps4/xbox te doen. Geen zin om naar mn computer te gaan.
Twitch op ps4, en youtube op de xbox just in case
[ Voor 57% gewijzigd door v8power67 op 30-10-2017 15:33 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hopelijk krijgen we trouwens een releasedatum voor Detroit.
Och jezus, mgs5 krijgy een pro patch https://mobile.twitter.co...status/925012541780234240
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Mooi, daar ben ik nog niet aan begonnen.Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:56:
Och jezus, mgs5 krijgy een pro patch https://mobile.twitter.co...status/925012541780234240
Voor enkele euro's meer dan de MM aanbieding ook bij Wehkamp verkrijgbaar met Gran Turismo mocht je CoD niets vinden..
https://www.wehkamp.nl/sp...avState=/_/N-1xw8&IsSeg=0
Persoonlijk twijfel ik nog, maar neig naar die van de MM :-)
https://www.wehkamp.nl/sp...avState=/_/N-1xw8&IsSeg=0
Persoonlijk twijfel ik nog, maar neig naar die van de MM :-)
Mike,
Waarom die timer ? Begint pas later ?Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:06:
And so it begins
Ze zijn nu begonnen met de pre show.
Even een vraag over de PS4 Slim en dan het gewicht, scheelt het veel gewicht als ik de hdd vervang door een ssd, dit ivm meenemen in de handbagage
Eerste aankondiging: Guacamelee 2, verwacht ergens in 2018.
[ Voor 26% gewijzigd door Tweakmans op 30-10-2017 16:12 ]
Hooguit enkele grammen.thalantis schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:11:
Even een vraag over de PS4 Slim en dan het gewicht, scheelt het veel gewicht als ik de hdd vervang door een ssd, dit ivm meenemen in de handbagage
PSN: Redrafted
"Soonish"
Is dat nieuw voor ergens eind 2018/begin 2019? Op de E3 was het allemaal "ergens in 2018". negatief als ik ben verwacht ik in 2018 ook niet zoveel. Maar misschien heb ik het mis (dat hoop ik toch)
Is dat nieuw voor ergens eind 2018/begin 2019? Op de E3 was het allemaal "ergens in 2018". negatief als ik ben verwacht ik in 2018 ook niet zoveel. Maar misschien heb ik het mis (dat hoop ik toch)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Uiteraard maar wel minmiaal. maar de vraag is of je dat gaat voelen in je handbagage...thalantis schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:11:
Heb idee dat het gewoon de show is dit
LOL, Locoroco, daar zitten we echt wel op 4K te wachten.

Grote, gelijkgekleurde vlakken. Lekker makkelijkTwixie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:19:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hdr zou ik snappen met al die kleuren etc. Maar idd 4k... Wtf neem aan dat dit zelfs 8k ofzo kan doen op de pro als ze zouden willen... Ziet er zeer simplistisch uit.Twixie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:19:
Maja 4k is hot he
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 30-10-2017 16:22 ]
Hoewiewatwaarwelke?Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:10:
Final fantasy updates 💦💦💦
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Eerste beelden uit Guacamelee 2:
En Locoroco 2 kan een leuke, rustgevende afwisseling zijn voor alle andere shooters.
En Locoroco 2 kan een leuke, rustgevende afwisseling zijn voor alle andere shooters.
[ Voor 29% gewijzigd door Tweakmans op 30-10-2017 16:23 ]
Ze zeiden op het begin dat ze zouden komen zo.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dit gaat mijn dochter echt wreed vinden.Tweakmans schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:22:
Eerste beelden uit Guacamelee 2:
[video]
[video]
Ah okee begrijp nu dus dit is een preshow...
Ik dacht al want dit is niet echt boeiend zo.
Gelukkig dalijk de "echte" show.
Ik dacht al want dit is niet echt boeiend zo.
Gelukkig dalijk de "echte" show.
Weet iemand toevallig de PSN name van die Rob ? Gewoon benieuwd hoeveel games die mannen zo kunnen spelen en er nog voor betaald worden ook
.
EDIT: denk dat dit hem is : https://psnprofiles.com/Avicarni
EDIT: denk dat dit hem is : https://psnprofiles.com/Avicarni
[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 30-10-2017 16:31 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nou er komt genoeg VR aan zo te zien. Valt me echt mee met de ondersteuning. Ik heb nu al een lange lijst met dingen die ik ooit wil gaan spelen.
The Gardens Between heeft een mooie stijl:
VR begin ik deze generatie niet aan, ik vind de graphics te laag van kwaliteit. Daarbij is er weinig content die mij genoeg boeit op dit moment.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb geen VR maar de games die ze laten zien stellen toch heel weinig voor?
Edit: star light ziet er dan wel weer gaaf uit.
Edit: star light ziet er dan wel weer gaaf uit.
[ Voor 24% gewijzigd door giantgiantus op 30-10-2017 16:38 ]
Resident Evil voor de VR ziet er dan wel weer tof uit 
Ah, 12-12 de Gold editie. Zo blijkt maar dat het voor de langzamere gamers altijd wel loont om te wachten.
Ah, 12-12 de Gold editie. Zo blijkt maar dat het voor de langzamere gamers altijd wel loont om te wachten.
[ Voor 49% gewijzigd door Vrijdag op 30-10-2017 16:41 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
RE7 is zo ontzettend vet in VR. Wat een ervaring is dat.
RE is dan ook wel het enige wat ik net gezien wat de moeite voor VR waard zou zijn, de rest werd ik niet warm van. Van de gewone games ook niet trouwens.
Gelukkig begint de hoofdshow zo
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik ben bang dat ik het te arelaxed vind of dat is misselijk ga worden ofzo.bram1984 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:44:
RE7 is zo ontzettend vet in VR. Wat een ervaring is dat.
Nee ik heb een ps4, maar mijn zoon neemt is er ook mee besmet. Daarom wil ik er 1 bij kopen, en die gaat dan naar de speelkamer. En omdat ik een oled heb zat ik te denken aan een ps4 pro.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:10:
@harley2009
Let op:
Pro vs Slim:
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik vind dat er wel een hoop toffe shit is hoor. Batman bijvoorbeeld. Farpoint is ook erg vet. Superhot moet ik nog doen, maar schijnt ook heel vet te zijn. Until Dawn is erg tof. Megaton, The Assembly en Robinson lijken me vet. DOOM komt eraan en ik moet de DLC van RE7 nog een keertje kopen. Het zijn niet allemaal AAA games met campaigns van 15 uur, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.Merdera schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:48:
RE is dan ook wel het enige wat ik net gezien wat de moeite voor VR waard zou zijn, de rest werd ik niet warm van. Van de gewone games ook niet trouwens.
Het klopt inderdaad dat veel mensen misselijk worden bij RE7. Ik heb daar gelukkig vrijwel geen last van. Maar als de immersie bij VR het cijfer 10 krijgt, zou een game op de TV hooguit een 5 of een 6 zijn, zoveel verschil zit ertussen.giantgiantus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:48:
[...]
Ik ben bang dat ik het te arelaxed vind of dat is misselijk ga worden ofzo.
Stifled heeft ook wel een creepy vibe:
Zo, het gaat los
Oeh sucker punch game. Zag er ziek uit. Alleen is denk geen gameplay grsphics.
Om net als die samurai uit de trailer te gaan zwaaien met je sabel?Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:04:
Mijn broek...
Samoeraifans kunnen uitkijken naar Ghost of Tsushima:
Waar kan ik z'n scherm bestellen. Die hang ik dan mooi aan de voorkant van mn huis.
4k beamertje kopen
Concrete Genie kan ook interessant zijn: een monster op de muur tekenen dat kan vuurspuwen om de balken te verbranden die in de weg zitten
Veel focus op VR/Indie weer tot nu toe.
Ik hoop het maar inderdaadTweakmans schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:17:
@Vrijdag Het beste houden ze altijd voor op het einde, niet?
Vers voorproefje van de nieuwe Spider-Man game die in 2018 verschijnt:
Indrukwekkende trailer van Detroit
Aangrijpende trailer voor Detroit: Become Human:
Die nieuwe beelden uit HZD! Ik weet zeker dat dat gewoon gameplay is
Oei! Beter! Ik dacht dat FC5 geen coop zou hebben
GamiQ, de game notes app met game maps!
Jezus de graphics van shadow of the collosus
SotC materiaal
Holy crap on a vracker
TLOU2 awh fucking yeahhhh
Gruwelijk voorproefje van The Last of Us Part II:
Te bizar idd, wist het gewoon al toen begon. De vibe was gewoon naughty gods.Xerox schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:43:
Kippenvel! Wow!
Pfff zag er wel echt ziekelijk uit.
Beetje vreemde trailer? Ik vond hem iig niet echt lijken op de sfeer van het eerste deel.v8power67 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:43:
Holy crap on a vracker
Verder toch wel weer een top toekomst voor Ps4. Wat een enorme hoeveelheid games komen er nog aan.
"Clip her wings!"

Naughty Dog, maar Gods zijn het zeker.v8power67 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:44:
[...]
Te bizar idd, wist het gewoon al toen begon. De vibe was gewoon naughty gods.
Pfff zag er wel echt ziekelijk uit.
PSN: Redrafted
Een glimp van de nieuwe Shadow of the Colossus:
Nou broertje en ik zaten met kippenvel te kijken. Kreeg meteen een tlou vibe juist.giantgiantus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:44:
[...]
Beetje vreemde trailer? Ik vond hem iig niet echt lijken op de sfeer van het eerste deel.
Verder toch wel weer een top toekomst voor Ps4. Wat een enorme hoeveelheid games komen er nog aan.
Voor de titel in beeld verscheen, had ik ook niet meteen het gevoel dat het een vervolg op The Last of Us 2 was. Maar ben wel benieuwd, natuurlijk.
Wow, wat een afsluiter van TLOU2.
Best een hoop nieuwe trailers ook nog. Nieuwe game van Sucker Punch, Spiderman, God of War, Shadow of the Colossus. En dan moet de PSX nog in december komen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik ben benieuwd hoe dat samurai spel zal gaan zijn. Hopelijk een beetje zoals TW3.
Die beelden van spiderman, detroid, the last of us 2 en die samurai game waren allemaal super sterk.
Mis alleen wel dreams en wild.
Mis alleen wel dreams en wild.
Woei! Spiderman ziet er echt bruut uit. Weer een game om te spelen, hoe ga ik dat doen
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ben ik de enige die de trailer van de TLOU II echt zwak vond?
Ik voel totaal niet de sfeer van de eerste game, de art style is ook iets anders dan de vorige trailer.
Geen inhoud of extra info in deze trailer...
Ik begrijp dat deze trailer maar tussendoor is, maar dan nog, toon dan niets...
Ik voel totaal niet de sfeer van de eerste game, de art style is ook iets anders dan de vorige trailer.
Ik denk eerder dat ze deze trailer laten om de sfeer van de game te laten zien zonder iets van het verhaal weg te geven.Anton.net schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:58:
Prima line-up! Mis alleen RDR2, verder top presentatie.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Jim Ryan liet vandaag nou niet echt zien hoe kind vriendelijk de PlayStation is.
Ja dat is dus het probleem, ik voel helemaal geen sfeer bij deze trailer.Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:02:
[...]
Ik denk eerder dat ze deze trailer laten om de sfeer van de game te laten zien zonder iets van het verhaal weg te geven.
Ik vond het ook een trailer van niks..als ze de titel niet lieten zien had ik niet geweten dat het TLOU2 is..Anton.net schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:08:
[...]
Ja dat is dus het probleem, ik voel helemaal geen sfeer bij deze trailer.
PSN id: PENo1
Nou dit is dus hoe Sony de pas wou afsnijden van Microsoft. Dat de media aandacht nog even vol gericht is op Sony een week voordat de xbox one X uitkomt. Of het lukt weet ik niet, maar het is denk wel de reden dat we suckar punch z'n game en tlou2 nu lieten zien ipv de psx.
Daar zeggen de makers het volgende over:Anton.net schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:58:
At its core, The Last of Us is still very much about Ellie and Joel, but for this reveal, we wanted to showcase several new characters that are integral to their next journey. We’re sure you have many questions after watching this scene. We’re also pretty sure that we’re going to see all sorts of theories about whom these characters are, where and when this scene takes place, and how all of this fits into Ellie and Joel’s next story. For now we’re keeping mum, but we’re excited to see what y’all make of this piece of the puzzle.
With all of Naughty Dog working on The Last of Us Part II, we’re making great headway into the project. From art, technology, gameplay, and story, this is by far our most ambitious game yet. You’re in for an intense, beautiful, harrowing, and emotionally moving ride. We’re extremely proud of the game we’re crafting and can’t wait to show you even more – and we promise you won’t have to wait as long for the next big reveal!
Pssst... suckEr punch...Nieuwevolger schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:31:
suckar punch
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken