Ja dat kan, beide laders zijn uitwisselbaar en snappen 12 - 18v accus. Zie ook mijn foto van laatst:Sammy_tukker schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:38:
Ik heb een issue met de metabo toolstation aanbieding in combinatie met mijn geweten/vrouwIk heb namelijk al een goed werkende 14 volt Metabo accuboor en zou die graag uitbreiden met een een slagschroevendraaier uit de set. De 12 volt accuboor zou ik aan mijn zwager kunnen verpatsen (zo hebben we beiden een goedkope extra tool (hij woont nog thuis en begint net met zijn klus-uitzet). Maar dan hebben we maar 1 lader..... Weet iemand of je met mijn 14 volt schuifacculader ook 12 volt accu's kunt laden (het lijkt op de foto te passen, maar als de accu na 1 keer laden het loodje legt ben ik alsnog duur uit).
En andere optie is natuurlijk mijn vrouw uitleggen dat dit niet past en dat ik ze dus allebei maar moet houdenmaar een stukje onderbouwing van een gerenommeerd forum zou daar natuurlijk bij helpen

@twain4me @Teijgetje @Bhagavad Probleem met de tacker is inmiddels opgelost. Mijn buurman bleek er eentje te hebben die tot 30mm aan kon en ik voor langere tijd kon lenen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)