Maak er dan maar meteen een paar kasten bij nu je de slag te pakken hebt.
Zo'n kast zit vol voor je er erg in hebt.
Ben hier zelf ook het overzicht een beetje aan het verliezen.

Dus tekenen en rekenen en voor 30 euro een kast! Lang leve de gratis zaagservice bij de karwei. Daardoor paste alles in 1x.
[Afbeelding: Mbox]
Geen geld.
Zo eens kijken of ik zelf de missende stickers kan namaken voor de los gekochte koffers.
Met een kleurenlaserprinter en een simpel plastificeerapparaat kom je een heel eind.
Online 'propagandamateriaal' zal het probleem niet zijn.
Maar er is trouwens ook niets mis met een goedhechtend oldschool etiket waar het merk en typenummer van de machine op staat.
De baasvrouw is deze zomer zo lief geweest hier een paar stapels machinekoffers van blikvangende etiketlabels te voorzien, maar heeft (uiteraard) én de verkeerde handheld printer én de verkeerde labels geplakt en die komen nu natuurlijk allemaal even voorspelbaar loszetten.
Zo zonde van het werk en materiaal.
Ik zei nog: pak een Dymo Rhino printer, maar nee, die vond mevrouw er "te ingewikkeld" uitzien.
"Sprak zij na afloop".
Heb trouwens vorige week op Amazon een zooi handige en koppelbare
kunststof bakken/bakjes gekocht die behoorlijk sterk zijn (sterker dan de
standaard inlays van HBM) en goedkoop en die redelijk precies in de lades van de gereedschapswagens passen, zodat ook daar nu overzichtelijk en toch compact kan worden opgeborgen.
Schroevendraaiers en tangen kan ik nu op soort in zo'n bak mikken, dat is veel compacter dan voor ieder tooltje een uitsnede in foam te maken en het blijft ook overzichtelijk.
Deze bakjes zijn tenminste los te koop in de maat die je nodig hebt.
Handiger dan de inlays van HBM waar je de helft niet van gebruikt.
Zal er een dezer dagen wat foto's van maken, ben er zelf helemaal happy mee.
Ik was eerst van plan een zooi passende bakjes op maat te zagen, maar die moeite kan ik mijzelf nu gelukkig besparen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 28-01-2019 07:01
]