Gewoon voor 1 run op P15Ari Gold schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:33:
"Rem"ain Grosjean?
Correctie. 1 jaar en 4 maandenVigilate schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:33:
Het was gister 3 maanden en een jaar geleden sinds Spanje 2016, misschien wordt het een magisch weekend.![]()
Hoop op pole voor Max maar als Daniel 'm steelt zou ik dat niet erg vinden. Leuk voor de race.
Die GRO is aan een andere carrière toe... offroad racing lijkt mij wel wat voor hem. Parijs/Dakar misschien?
"When you grow up your heart dies"
Elke F1 race zijn er wel problemen, dat hbben ze bij Ziggo helaas nog niet in orde.batsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:33:
[...]
ik kijk niet via de app, gewoon in de browser op de PC
Scheelt heel erg per regio, helaas
De app is tot nog toe altijd stottervrij geweest ( dit jaar )
gaat niemand meer rijden?
alles kan off-topic
GRO schrijft toch een kookboek met zijn vrouw.
Zeker wel!Ankona schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:35:
gaat niemand meer rijden?
Zal voor morgen eens uitzoeken hoeveel 2 uur video verbruikt. Maar kan gelukkig hier meelezenFreshMaker schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:30:
[...]
Gelukkig hebben ze bij ziggo de bandbreedte teruggeschroefd
Zou hij een fornuis hebben van remschijven?nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:35:
GRO schrijft toch een kookboek met zijn vrouw.
Ricciardo zet altijd zijn beste rondje in Q3 neer. 3 mensen gaan voor pole denk ik nu.
Ja ze gaan allemaal voor pole, maar jullie snappen me haha.
Vettel, Ricciardo en Max.
[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 16-09-2017 15:37 ]
Spannond.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:37:
Ricciardo zet altijd zijn beste rondje in Q3 neer. 3 mensen gaan voor pole denk ik nu.
Nooit Hamilton vergeten, die doet gewoon meealwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:37:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als Max zijn helm maar koel houdt...
Gat is erg groot.hoevenpe schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:38:
[...]
Nooit Hamilton vergeten, die doet gewoon mee
Maar zo te zien dus niemand die een alternatieve strategie toepast door te kwalificeren op de SS
Logisch, dat is de enige Q waarin het telt om snelste te zijn. Daarvoor is het enkel zaak om snel genoeg te zijn.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:37:
Ricciardo zet altijd zijn beste rondje in Q3 neer.
alles kan off-topic
Ham zorgt ervoor dat ie Q3 haalt. Nooit uitvlakken....
Zou mooi zijn, max op p1.... we gaan het zien....
Zou mooi zijn, max op p1.... we gaan het zien....
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ik ben benieuwd of ze in Q3 nog onder de 1:40 gaan duiken.
Denk van wel 1:39.7 lijkt mij de pole tijd.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:40:
Ik ben benieuwd of ze in Q3 nog onder de 1:40 gaan duiken.
Zul je zien dat Max z'n Q3 weer verkloot, zoals wel vaker.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ocon eruit!!
perez er ook uit en palmer nu ook
perez er ook uit en palmer nu ook
[ Voor 59% gewijzigd door batsma op 16-09-2017 15:41 ]
Dat verschil tussen VER en RIC is echt verschrikkelijk klein. Q3 wordt echt zenuwenwerk.
Wat zit het voorin dicht bij elkaar zeg. Oei oei oei
PSN: xMaurice93
Dit gaat ook gebeuren. HAM op 1 zo meteen.hoevenpe schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:32:
Niet dat ik het hoop, maar HAM P1 met de Q3 mode
Eerste startrij vind ik al prima.. nu nog uit de muur blijven en geen verkeer in de weg.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:41:
Dat verschil tussen VER en RIC is echt verschrikkelijk klein. Q3 wordt echt zenuwenwerk.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Kansloze reactie.Jackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:42:
Jammer jammer dat wordt geen pole voor Red Bull.
Xbox Live: Miesjh NL
Zul je net zien: VER weer bijna het hele weekend sneller en in Q3 staat RIC er weersjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:41:
Om bij de start door Max verschalkt te worden, maar toch...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
VER RIC RAI VET HAM in de top van Q2
PAL PER KVY OCO GRO liggen eruit
nu snel de blaas legen en bier halen en dan op naar Q3!!
PAL PER KVY OCO GRO liggen eruit
nu snel de blaas legen en bier halen en dan op naar Q3!!
[ Voor 29% gewijzigd door batsma op 16-09-2017 15:43 ]
Max kan historie schrijven
Als die van Pole start heeft hij 72% kans om te winnen als je de laatste jaren kijkt

Als die van Pole start heeft hij 72% kans om te winnen als je de laatste jaren kijkt
heb je rekening gehouden met de motor?alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:43:
Max kan historie schrijven![]()
Met RIC naast hem.. Max gaat altijd 'max' in eerste rondjealwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:43:
Max kan historie schrijven![]()

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max max max! Ga ervoor!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
HAM is tot op 0.2s genaderd...
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 15:45 ]
Volgens mij nog niets te veel gezegd. Heerlijk Close en zenuwslopend..nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:30:
Zegt nu nog niet zoveel, maar reken erop dat er nu tussen RIC & VER stevige strijd is om de beste Q positie. Het is de baan van RIC. RIC zal zeker voor VER willen kwalificeren. Net als VER dat voor RIC gaat willen. Zal straks op de limiet gereden worden.
Het begint nu nog spannend te worden ook
Maar toch zie ik het Mercedes nog wel beter doen door de Q3 motor mode
Zelfs zonder beeld is dit spannend!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Dat is die 28% denk ik
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Don't jinx itJackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:45:
Wat als RIC nu pole pakt en Max z'n wagen kapt ermee? Breekt de pleuris dan uit?
Ja, gaan we met z'n allen naar Red Bull fabriek in EngelandJackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:45:
Wat als RIC nu pole pakt en Max z'n wagen kapt ermee? Breekt de pleuris dan uit?
Dan haakt half Nederland weer af, en worden de streams weer kijkbaarJackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:45:
Dan geven wij allemaal jou de schuldJackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:45:
Nee, dat gebeurt als Max pole pakt en zijn auto er morgen mee kapt.Jackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:45:
Denk dat niemand de luxe had om het risico te nemen om q3 te missen.Dijkstraat schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:38:
Maar zo te zien dus niemand die een alternatieve strategie toepast door te kwalificeren op de SS
PSN
Spannend.... Gave kwalificatie tot nu toe..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
WoW 2x precies 53 duizendste voor Ric.
PSN
Ben bang dat het opschroeven van de motoren toch de Pole voor VET gaat opleveren. We gaan het zien.
HAM pakt gewoon z'n turbo mode, ramt er een super pole uit
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Marko geeft Max nog even een papiertje waar hij zich kan verbeteren.
Beetje jammer dat je hier afgebrand word als je denkt dat de Red Bulls het niet waar gaan maken...
Ik zelf hoop nog wel dat VER het haalt, maar de Ferrari's gaan altijd nog wel een stukje sneller in Q3 dan in Q2....
Klopt. Maar ook met wat geluk eerste.Exocet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:48:
Scheelt zo weinig, Max kan ook zo derde of vierde zijn als het tegenzit.
Ik zei als voorspelling plek 4
Yep. Die reactie komt doordat Jackson6 vaker van dat soort opmerkingen maakt. Maar dit is geheel offtopic.Harrie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:48:
[...]
Beetje jammer dat je hier afgebrand word als je denkt dat de Red Bulls het niet waar gaan maken...
Ik zelf hoop nog wel dat VER het haalt, maar de Ferrari's gaan altijd nog wel een stukje sneller in Q3 dan in Q2....
Jongens, have fun! Spannendste Q3 van dit jaar!
Ja sommige verheffen zich hier tot elite en mag je 0,0 commentaar op geven. Beetje jammer dat daar zo weinig mee gedaan wordt. Maar we zullen het zien over een paar minuten.Harrie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:48:
[...]
Voorspelling: HAM-VET-RIC-VER-RAI-BOT
Sorry...
Sorry...
We houden je op de hoogtebatsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:50:
zo spannend, dat ik naar "buffering" zit te kijken op het moment
Fingers crossed en duimen maar.
Outlaps, niet spannend (nog)batsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:50:
Voorspelling:
1) Vettel
2) Ricciardo
3) Hamilton
4) Max
1) Vettel
2) Ricciardo
3) Hamilton
4) Max
Mensen, ik ben serieus nerveus nu! Super vette Q!
Ohjee. HAM gaat klagen. Boost mode aan! Haha
VER begint aan zijn snelle ronde.
en ik probeer een beetje running commentary te geven voor @Jasphur
VER paars in S2.
Huh? Het gat is toch gewoon te groot juist? Ik denk dat p1/p2 kan. Het zal iig spannend wordenJackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:49:
Red Bull kan het ook niet halen, Ferrari en Merc staan gewoon te dichtbij denk ik.
Edit: VER in de 1:39!
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 16-09-2017 15:53 ]
Max zo onder 1:40?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
VER 1:39:814
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 15:53 ]
GO MAX!!! 1:39:8
[ Voor 11% gewijzigd door Ari Gold op 16-09-2017 15:54 ]
Moet wel als hij pole wilChiron schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:53:
Max zo onder 1:40?
Max morgen super start en woppa winnen!
Wegens WiFi uitval heb ik tweakers. Ziggo zag ik 2,1Mbit/s op een iPhone of iPad mini. Hmmm even bundel bekijken.batsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:50:
Pole tijd straks 1:39 laag ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1