de voorbeschouwing begint over 15 minuten. dan weet je dat alvastJasphur schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:16:
[...]
Oeoeoeoeoe haha.
Heren houden jullie mij even op de hoogte van de Q straks?
Zag ik op Sky nou Balkenende achter de presentatoren in de pits?
[ Voor 15% gewijzigd door Humma Kavula op 16-09-2017 14:29 ]
Zelf niet gezien, maar kan makkelijk. Hij is een race liefhebber.Humma Kavula schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:29:
Mika bij C4 denkt dat VER pole gaat pakken..
En maakt prima grap over sauna's
En maakt prima grap over sauna's
Dus zelfs Ted begint al met de ja/nee spelletjes van Olav en Jack. 
Wel op een iets andere manier maar toch.
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 14:33 ]
"When you grow up your heart dies"
wat zou er trouwens gebeuren wanneer de stroom uitvalt en dus de lampen op het circuit ermee ophouden?
Mijn Sky Abbo (kuchsjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:33:
Dus zelfs Ted begint al met de ja/nee spelletjes van Olav en Jack.

volgens olav mol was het schakel issue opgelost met een nieuw stuurtje voor max
dus waarschijnlijk een connector/connectie issue
dus waarschijnlijk een connector/connectie issue
[ Voor 24% gewijzigd door batsma op 16-09-2017 14:35 ]
Ga er van uit dat ze vast een backup hebben.batsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:34:
wat zou er trouwens gebeuren wanneer de stroom uitvalt en dus de lampen op het circuit ermee ophouden?
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Hij zat met Kevin Magnussen om tafel en begon een ja/nee spelletje of hij wel een aardig persoon was.nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:34:
[...]
Mijn Sky Abbo (kuch) is verlopen, dus Que? Hoe? wat?
Ik heb gehoord dat er in de HALO volgend jaar koplampen zitten.batsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:34:
Zucht.... dus maar weer de kwali volgen via Ziggogo.tvZiggo Go App
Door een storing kunt u beperkt of geen gebruik maken van Ziggo Go App in combinatie met Windows 10 op uw desktop. U kunt wel gebruik maken van online tv kijken via Ziggogo.tv. We werken aan een oplossing!
Excuus voor het ongemak.
Status: We zijn het voor je aan het oplossen Bekend sinds zaterdag 16 september om 11.48 Wanneer is het opgelost? voor 23 september, 12.00 uur

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ricciardo was er gisteren al snel klaar mee omdat de halo zijn zicht belemmerde. Ze zijn er dus nog lang niet met dat spuuglelijke ding.Arjantje72 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:36:
[...]
Ik heb gehoord dat er in de HALO volgend jaar koplampen zitten.
net een interview met HAM op ziggo, maar ik vind hem toch wel wat nerveus overkomen om eerlijk te zijn. normaal komt ie veel arroganter over.
Hij is op dit moment in Singapore dus dat kan makkelijk.Humma Kavula schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:29:
Vincere Per Belli
@batsma Ik krijg bij Hamilton steeds meer het idee dat hij zich een houding aanneemt in het openbaar en dat hij privé als persoon heel terughoudend/verlegen is. Hij is ook heel vaak op zichzelf en gaat vrij weinig met andere coureurs om. Een beetje in zijn eigen wereldje dus.
Poeh, doe mee met GPPredictor, maar dit is toch tot nu toe de moeilijkste voorspelling van het jaar, zit toch ontzettend dicht bij elkaar allemaal, gok op:
1. Lewis
2. Daniel
3. Valterri
4. Max
5. Sebastian
6. Kimi
Pole ook voor Lewis
1. Lewis
2. Daniel
3. Valterri
4. Max
5. Sebastian
6. Kimi
Pole ook voor Lewis
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij lijkt me heel eenzaam, Doornbos zei het laatst ook al.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:44:
@batsma Ik krijg bij Hamilton steeds meer het idee dat hij zich een houding aanneemt in het openbaar en dat hij privé als persoon heel terughoudend/verlegen is. Hij is ook heel vaak op zichzelf en gaat vrij weinig met andere coureurs om. Een beetje in zijn eigen wereldje dus.
Als je hem op instagram volgt is hij toch vaak met familie, dus eenzaam lijkt me best mee te vallen.Arjantje72 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:46:
[...]
Hij lijkt me heel eenzaam, Doornbos zei het laatst ook al.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Precies alleen met familie, geen vrienden . Daar doelde ik meer op.Gynnad schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:48:
[...]
Als je hem op instagram volgt is hij toch vaak met familie, dus eenzaam lijkt me best mee te vallen.
JPB is wel in Singapore voor het een of andere.Humma Kavula schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:29:
https://twitter.com/jpbalkenende/status/908354867986497536
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En hij heeft tijdens zijn regeerperiode genoeg sponsoren kunnen vergaren om dit alles te bekostigenTheBrut3 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:31:
[...]
Zelf niet gezien, maar kan makkelijk. Hij is een race liefhebber.

BOT schat ik niet zo hoog in. Niet in Singapore.Gynnad schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:45:
Poeh, doe mee met GPPredictor, maar dit is toch tot nu toe de moeilijkste voorspelling van het jaar, zit toch ontzettend dicht bij elkaar allemaal, gok op:
1. Lewis
2. Daniel
3. Valterri
4. Max
5. Sebastian
6. Kimi
Pole ook voor Lewis
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ben er klaar voor
#Biertje Check
#PixelC Check
#SkySportsF1 Check
Have fun allemaal
#Biertje Check
#PixelC Check
#SkySportsF1 Check
Have fun allemaal
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
@Jasphur er is reclame, je kan dus nog ff naar toilet en wat drinken pakken voor het begint!
Zal elke coureur niet een beetje eenzaam zijn?
Topprestaties leveren in een ver land, vaak ver weg van familie & vrienden. Niet iedereen heeft vrienden/familie die je kunnen volgens omdat ze zelf ook een leven hebben.
Topprestaties leveren in een ver land, vaak ver weg van familie & vrienden. Niet iedereen heeft vrienden/familie die je kunnen volgens omdat ze zelf ook een leven hebben.
Biertje check... Maar ook midden in Dubrovnik. Durf ik het aan met 4g? Wat zou een uurtje aan kwalificatie verbruiken?Pierre schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:50:
Ben er klaar voor
#Biertje Check
#PixelC Check
#SkySportsF1 Check
Have fun allemaal
EN ZET JE GELUID WAT ZACHTER!!batsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:52:
@Jasphur er is reclame, je kan dus nog ff naar toilet en wat drinken pakken voor het begint!
Echt die Verstappen shop reclame....

[ Voor 11% gewijzigd door D-Ed op 16-09-2017 14:53 ]
Zo, daar vliegt weer een subwoofer in brand...
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
die van mij is het niet. Op de telefoon aan het meekijken... met een glaasje water.... telefoon op stil....
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Ik zat er ook klaar voor... Op tijd thuis van boodschappen en zo... Heeft dat kloteziggo een storing georganiseerd... Geen enkel digitaal kanaal meer...Pierre schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:50:
Ben er klaar voor
#Biertje Check
#PixelC Check
#SkySportsF1 Check
Have fun allemaal
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Er schijnt nog druk gewerkt te worden aan Max zijn auto
[ Voor 9% gewijzigd door TinusTegengas op 16-09-2017 14:56 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Geen idee ik zit hier in mijn hotel in de lobby met WiFiMikeyMan schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:52:
[...]
Biertje check... Maar ook midden in Dubrovnik. Durf ik het aan met 4g? Wat zou een uurtje aan kwalificatie verbruiken?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ziggo Sport:
Ze zijn druk aan de auto aan het sleutelen bij Max vanwege waarschijnlijk problemen
Ze zijn druk aan de auto aan het sleutelen bij Max vanwege waarschijnlijk problemen

Max heeft naast een nieuw stuur ook een nieuwe stuurkolom gekregen
C4 zegt via Karun Chandok, dat het setup werk is.alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:55:
Ziggo Sport:
Laten we het hopen!nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:56:
[...]
C4 zegt via Karun Chandok, dat het setup werk is.
0223 ZiggoOekiejoekie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:54:
[...]
Ik zat er ook klaar voor... Op tijd thuis van boodschappen en zo... Heeft dat kloteziggo een storing georganiseerd... Geen enkel digitaal kanaal meer...
Via wifi protesteert ziggogo.nl dat ik geen Ziggo verbinding hebPierre schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:55:
[...]
Geen idee ik zit hier in mijn hotel in de lobby met WiFi
Volgens Olav staan er 45 generators naast de baan en zijn er maar 5 nodig. Backup genoeg dusbatsma schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:34:
Lol, Qualificatie begint en er staan zo'n 100.000 mensen naar een concert te kijken.. #Straatfeest #Straatrace
De F1 in Singapore is altijd prachtig om te zien, alles wat er op en om het circuit gebeurd. Erg gaaf.
Vervelend dat de Ziggo Go App voor Windows 10 eruit ligt. Gelukkig zijn (kom ik vandaag pas achter) ze op ziggo.tv afgestapt van dat rottige SIlverlight.
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-21094
Nou, gl& hf @ singapore
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-21094
Nou, gl& hf @ singapore
[ Voor 6% gewijzigd door Shadow771 op 16-09-2017 14:58 ]
Lol, waar haal je dat zo snel vandaan?Dijkstraat schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:57:
[...]
Volgens Olav staan er 45 generators naast de baan en zijn er maar 5 nodig. Backup genoeg dus
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bij mij werkt de Ziggo site gelukkig wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja en anders via http://go.ziggosporttotaal.nl/ mocht je het Totaal abo hebben (via Ziggo+Voda abo bijvoorbeeld).
Hier een backup smartcard van Ziggo van mijn pa
1.5GB of zo, ook laatst gedaan in Luxemburg.MikeyMan schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:52:
[...]
Biertje check... Maar ook midden in Dubrovnik. Durf ik het aan met 4g? Wat zou een uurtje aan kwalificatie verbruiken?
Ook eens gedaan. Maximaal 2GB inderdaad.UltraSub schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:00:
[...]
1.5GB of zo, ook laatst gedaan in Luxemburg.
Ben sinds Australië qualy niet meer zo zenuwachtig geweest. Go Maxie!
Meh, leuk om dit weekend gratis ziggo sport te hebben, maar dan moet je hem wel op ziggo sport select zetten ipv ziggo sport racing 
Maar present

Maar present
Blijft toch de mooiste race qua plaatjes en camerabeelden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het geluid van dat optreden komt boven de F1 uit op sommige camera's naast de baan
Grosjean is toch niet serieus te nemen hoe vaak die eraf vliegt.
VER begint aan een ronde...
Zal dat nu echt aan hem zelf liggen?alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:05:
Grosjean is toch niet serieus te nemen hoe vaak die eraf vliegt.
Wel apart in ieder geval..
RIC snelste in S1.
Wat een gooi en smijt baan! lijkt wel karten.
alles kan off-topic
Zie je Magnussen zo vaak eraf vliegen? Daar is je antwoord.Hoyden schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 15:06:
[...]
Zal dat nu echt aan hem zelf liggen?
Wel apart in ieder geval..
VER in S2.
Grote jan
misschien moet je gewoon wat eerder remmen
Zo. Motorstandje Mercedes staat alweer aan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dag Massa...
Nu nog Grojean want kom op zeg, leer remmen man...
Nu nog Grojean want kom op zeg, leer remmen man...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
in die slomo van de band van massa kon je goed zien dat het kunstlicht is. ( 50/60Hz.)
VER en RIC gaan echt lekker zeg.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wow, 0.8 sec op Hamilton.

Poef... Daar gaat weer een Renaultje...
Sainz nieuwe paus confirmed.
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1