GVD, vandaag mijn custom water koeling loop uitgebreid om ook CPU in de loop te hangen. Alles ging goed incl. leak testen.
Wil de PC niet meer doorstarten. Van de 4 leds die aan moeten gaan tijdens boot doen alleen de eerste 2 het daarna blijft het heel stil..
led_cpu
led_dram
led_gpu
led_boot
Ik heb al uitgesloten dat het de Vega is, ook een andere GPU die ik nog had liggen doet niets.. en de interne GPU op de 6700K doet ook niets.. dus ik denk dat bij het plaatsen van het waterblok op de CPU de CPU of de socket/mobo het begeven hebben.
Ik kan dus niet in mijn POST komen, krijg geen beeld, terwijl standby led en breathing leds gewoon werken op het moederbord. Resetten van de BIOS wil ook niet, bij shortcutten van de reset op het mobo wil de PC niet eens meer starten.. Klopt mijn vermoeden dat het mobo f*cked up is? Of moet ik het toch bij de CPU en/of voeding zoeken.. mijn jarenlange ervaring en gut feeling zeggen; mobo socket kapot/haarscheurtjes zijn de oorzaak..
Bij loshalen en opnieuw plaatsen van de CPU blijft ie keihard hangen op Led_CPU, dus lijkt me inderdaad mobo of CPU

Echt een lastige dit; er is geen water ofzo opgekomen en normaliter is het al snel duidelijk, maar nu draait alles vrolijk (fans, lichtjes) maar beeld of POST ho maar..
[
Voor 9% gewijzigd door
Lord_Dain op 01-11-2017 22:58
]