Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54
Mede-auteur:
  • Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:55

Blaat

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/cjK2ZdaibBVvmLq0xmYUotB8/full.png

Welkom in het RX Levertijden & Beschikbaarheidstopic!
Dit is dé plek om elkaar te informeren over de levertijden en beschikbaarheid van de RX serie kaarten, dit doen we hier om het nieuwstopic niet te vervuilen.

Als iemand wil helpen met het 'up-to-date' houden van dit topic, gaarne een DM.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/NC6ywHvYR4BQWpHHJgcfou9L/full.png
  • Flamen & Trollen
  • Basic questions, in dit topic gaan we er van uit dat je een beetje self-research hebt gepleegd d.m.v. de search-functie.
  • Probeer mensen niet continu te verbeteren. Een belerende toon kan heel irritant zijn, ook al heb je gelijk. Voor degenen die toch willen klagen over het gedrag van bepaalde posters... Trek aan de bel bij een mod! Dit kan altijd via Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif boven aan elk topic. Er is ook een rapporteer knop bij iedere post te vinden als je specifiek een probleem hebt met een post.
  • Op de man spelen. Dit is NOT DONE. In dit topic geldt "Speel de bal en niet de man!".
  • Dit is geen nVidia topic. Vergelijkingen maken is ok, maar ga niet -tig posts vertellen hoe goed/slecht een nV kaart is. Na 1x weten we het wel.
  • De prijzen zijn voor de launch nooit 100% accuraat (het zijn schattingen van webshops). Deze kunnen wijzigen bij de launch. Daarnaast zal het product de 1e dag vrijwel altijd duurder zijn als later! Het heeft dus geen zin te roepen dat je hem voor deze prijs niet wilt kopen, want xxx
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/uvg9WZW3Acb4K9iyybTM3Lu2/full.png
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/REn3QDLKo3Adz7kOst1z1yYk/full.png

De huidige stand van zaken: Nergens betaalbare stock van Polaris door de mining gekte en VEGA wordt 14-08-2017 gelanceerd!

AMD Radeon RX 460

categorie: Videokaarten

AMD Radeon RX 470

AMD Radeon RX 480

AMD Radeon RX 550

AMD Radeon RX 560

AMD Radeon RX 570

AMD Radeon RX 580

AMD Radeon RX VEGA 56 & 64

Release date van deze kaarten is 14-08-2017 waarbij de NDA vermoedelijk om 15:00 NL tijd vervalt. Voor de eerste lichting van referentiemodellen wordt geen voorraad verwacht in Nederland maar wel in de grootste webwinkels van DE and GB. De verwachte winkels zijn als volgt:
GB:
Overclockers.co.uk
Scan.co.uk

DE:
Caseking.de
Mindfactory.de
Alternate.de
Met dank aan -The_Mask-

Alternate DE geeft echter aan sinds dit jaar NIET meer naar NL te versturen. Deze webwinkel in de gaten houden heeft dus geen zin, tenzij je van plan bent er naartoe te rijden.

Op mindfactory is op 08-08-2017 even kort een RX Vega kaart in de winkel verschenen maar die is inmiddels weer verdwenen.

Mindfactory en Caseking verschepen wel allebei naar Nederland en hebben inmiddels allebei een aparte videokaart categorie aangemaakt voor VEGA (zie Links).

Meer informatie volgt als deze beschikbaar komt.

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/SZaInxiDuunpYgtpzW9W68c3/full.png

Andere Topics hierover op Gathering of Tweakers en andere handige links

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/mTprYVDlxgWS7m2qHJbJFusA/full.png
  • 28-06-2016 - Topic aangemaakt, inhoud verbeterd en wachtend op meer informatie en de launch!
  • 28-06-2016 - Visuele update
  • 09-08-2017 - Informatie over VEGA toegevoegd
  • 10-08-2017 - Update over VEGA webshops

[ Voor 176% gewijzigd door Blaat op 10-08-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 12:55

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Mooie TS Suicyder, jij hebt er duidelijk meer talent voor dan ik. _/-\o_

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Dank je wel, met de tijd nog even iets netter maken en dan vanaf morgen proberen het een beetje bij te houden, wat het meeste werk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12:46
Suicyder schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:59:
proberen het een beetje bij te houden, wat het meeste werk is ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/2uCsVf.jpg
:+, hopelijk voor jou doet AMD het op dit vlak iets beter (postcount).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Daarom hoop ik ook dat er iemand uiteindelijk wil helpen met het bijhouden, maar daarvoor zal ik mijn DM in de gaten houden en zonodig iemand toevoegen die wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:23
Zo en waar vind ik hier de bestelknop? ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-04 16:15

John Doos

ClaudZaque

Morgen komt er meer nieuws beschikbaar, naar wat ik begrepen heb.
Lijkt mij dat de custom kaarten nog even opzich laten wachten, twijfel dan ook of ik een early adopter word en de reference variant neem. (plan toch om eventueel later te upgraden naar een 490X met twinfrozr :+ )

Heeft iemand al enig idee over het tijdbestek tussen de release van reference en custom koelers?
Ongeveer een maand?

Nee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Van videocardz.com:
Hermitage Akihabara reports on the availability of non-reference Radeon RX 400 cards. According to their information custom RX 480 cards are expected mid-July. Meanwhile custom RX 470 will be available end of July, and finally RX 460 are expected early August.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik ga dat stukje even gappen voor de startpost, zodat de vraag niet veel vaker gesteld hoeft te worden :P

bedankt voor de info natuurlijk! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 28-06-2016 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 407645

John Doos schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:51:
Morgen komt er meer nieuws beschikbaar, naar wat ik begrepen heb.
Lijkt mij dat de custom kaarten nog even opzich laten wachten, twijfel dan ook of ik een early adopter word en de reference variant neem. (plan toch om eventueel later te upgraden naar een 490X met twinfrozr :+ )

Heeft iemand al enig idee over het tijdbestek tussen de release van reference en custom koelers?
Ongeveer een maand?
Las net iets over dat XFX mogelijk bij release al custom heeft.
https://www.reddit.com/r/...xfx_rx_480_black_edition/

Niks daarvan echt bevestigd en natuurlijk komen de rumors zo de wereld wel in maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Anoniem: 407645 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:31:
[...]

Las net iets over dat XFX mogelijk bij release al custom heeft.
https://www.reddit.com/r/...xfx_rx_480_black_edition/

Niks daarvan echt bevestigd en natuurlijk komen de rumors zo de wereld wel in maar wie weet.
Talked to this ''random dude''... Jup deze rumor kan de prullenbak in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-04 09:06
Wat ik wel apart/jammer vind is dat grote online webwinkels nog steeds geen 480 in hun assortiment hebben opgenomen. Houd de NDA dit ook tegen? Bol.com bijvoorbeeld kan toch de kaart alvast online zetten zonder info en gewoon ( net zoals tweakers ) een alert instellen wanneer de prijs en specs beschikbaar zijn :) .
Ik hoop dat als ik morgen langs een tech winkel rij ik er eentje kan kopen. Mijn 670 is aan vervanging toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Santoryu schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:17:
Wat ik wel apart/jammer vind is dat grote online webwinkels nog steeds geen 480 in hun assortiment hebben opgenomen. Houd de NDA dit ook tegen? Bol.com bijvoorbeeld kan toch de kaart alvast online zetten zonder info en gewoon ( net zoals tweakers ) een alert instellen wanneer de prijs en specs beschikbaar zijn :) .
Ik hoop dat als ik morgen langs een tech winkel rij ik er eentje kan kopen. Mijn 670 is aan vervanging toe...
Ik verwacht zelf later vandaag nog de prijslijsten voor de 480 maar het heeft inderdaad te maken met de NDA die AMD heeft opgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zo startpost een update gegeven, zodra er prijzen komen en specs zal ik de startpost verder updaten.

edit:
Looks met dank aan -The_Mask-

[ Voor 31% gewijzigd door Suicyder op 28-06-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Net nog even contact gehad met Alternate en 4Launch. Of ze zitten zwaar onder NDA en mogen voor morgenmiddag niets zeggen over beschikbaarheid of Nederland/Europa krijgt bijna geen voorraad de eerste paar weken.

Edit: Coolblue ook niet

Edit2: Afuture was iets duidelijker, zover zij weten heeft hun leverancier ze nog niet eens.

Edit3: Servicedesk Paradigit gaat navragen of en wanneer ze voorraad hebben

[ Voor 32% gewijzigd door Shamalamadindon op 28-06-2016 18:13 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:25
Azerty :
[16:50:11] Thomas: Hallo Azerty, ik vroeg mij af of jullie morgen de RX480 meteen al kunnen leveren. Is er al informatie hierover beschikbaar of kunnen jullie nog niks zeggen door de NDA?
[16:54:11] : Op het moment is de reactietijd langer dan u van ons gewend bent, als u uw vraag aan ons hier achter kunt laten, dan zullen wij deze zsm behandelen voor u.
[16:56:33] XXX: XXX joined conversation
[16:56:51] XXX: Goedemiddag, deze wordt begin juli hier verwacht.
[16:57:29] Thomas: Ze kunnen dus morgen nog niet geleverd worden?
[16:57:44] XXX: nee, wij krijgen deze morgen nog niet binnen dus kunnen deze ook niet uitleveren.
[16:58:08] Thomas: Ah oke, dan wacht ik het af. In iedergeval bedankt!
Coolblue :
Hey Thomas, bedankt voor het bericht. Helaas is er bij ons nog niets bekend over de levering van de RX480 bij ons. Zodra dit zo is dan zal deze informatie bij ons op de pagina verschijnen.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Clockspeed Geheugen
in GHz

8.000
Die 8 is de transfer-rate die uitgedrukt wordt in Gbit/s (of Gbps).
Voor de frequentie (GHz) van het geheugen moet je die delen door 4.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Volgens CD-ROM Land mogelijk Vrijdag maar ze durven geen concrete voorspellingen te doen het komt er op neer dat ze het weten zodra ze ze zelf ontvangen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:56
Dat is toch ook raar? Zij doen toch een bestelling bij de leverancier neem ik aan, of krijgen zij ineens een pallet binnen met daarop meerdere dozen met de kaarten als verrassing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:47

Trygve

Redacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
NitroX infinity schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:19:
[...]

Die 8 is de transfer-rate die uitgedrukt wordt in Gbit/s (of Gbps).
Voor de frequentie (GHz) van het geheugen moet je die delen door 4.
Mijn fout, het moest gewoon 8 zijn, niet 8000 en de GPU clock heb ik even een komma van gemaakt in plaats van een punt.

@hierboven
toegevoegd

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 28-06-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Suicyder schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:01:
[...]

Mijn fout, het moest gewoon 8 zijn, niet 8000 en de GPU clock heb ik even een komma van gemaakt in plaats van een punt.
Nee, dat was het punt niet. Die 8 is niet Gigahertz maar de transferrate in Gbit/s.

De frequentie (of clockspeed zoals jij het noemt) is 2GHz.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
NitroX infinity schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:13:
[...]

Nee, dat was het punt niet. Die 8 is niet Gigahertz maar de transferrate in Gbit/s.

De frequentie (of clockspeed zoals jij het noemt) is 2GHz.
Bij deze aangepast, daarom is het handig alvast op te zetten voor het ding daadwerkelijk uit is :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Nou staat er nog steeds clockspeed boven in plaats van transferrate. Maak er nou gewoon GHz van en zet er een 2 neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Bij de MyCom staat hij vermeld voor € 309,99? https://www.mycom.nl/prod...hire-rx-480#specificaties

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Webcare van Mycom zou nog open moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
De Duitse webwinkel Mindfactory.de lijkt aardig wat RX 480's in stock te hebben;
http://imgur.com/a/uaybN

Via; https://www.reddit.com/r/...n_stock_at_mindfactoryde/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-04 10:38
Wanneer verwachten jullie de non refference modellen ? Ik twijfel of ik er 1 moet bestellen of wachten op 1 met betere cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Van wat ik heb gelezen komen non reference modellen ongeveer twee weken na de reference modellen.

Dus halverwege Juli de RX 480, halverwege Augustus de 470 en eind Augustus de 460.

[ Voor 13% gewijzigd door NitroX infinity op 28-06-2016 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-04 10:38
Is dat het een beetje waard ? . Geen probleem om te wachten.

maar ik heb nooit een refference model gehad dus geen idee of dat een beetje degelijke temperaturen bied .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelvin1
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-02 22:42
glydoscoop schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:13:
Is dat het een beetje waard ? . Geen probleem om te wachten.

maar ik heb nooit een refference model gehad dus geen idee of dat een beetje degelijke temperaturen bied .
dat zullen we in een paar uur zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12:46
kelvin1 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:13:
[...]

dat zullen we in een paar uur zien
Let op: 3 uur 's middags morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Overclockers UK zit te teasen. Maar of ze RX 480 bedoelen of GTX 10y0 is onbekend;

https://twitter.com/OverclockersUK/status/747813866428588032

Bron; https://www.reddit.com/r/...er_can_anyone_guess_what/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelvin1
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-02 22:42
Paprika schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:16:
[...]

Let op: 3 uur 's middags morgen.
oeps ff vergeten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:10
NitroX infinity schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:20:
Overclockers UK zit te teasen. Maar of ze RX 480 bedoelen of GTX 10y0 is onbekend;

https://twitter.com/OverclockersUK/status/747813866428588032
Gezien de reacties lijkt het me overduideljk hahaha: https://twitter.com/Dgeesio/status/747816699102134272

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NitroX infinity schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:20:
Aan de knuffel te zien Gaming kaart, dus nVidia. Maar ze zouden zo'n 1000 RX 480's krijgen dus dat zou ook goed kunnen.

[ Voor 20% gewijzigd door -The_Mask- op 28-06-2016 23:29 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-04 21:32

MikeVM

- Baloo -

wat is het verschil tussen de reference kaarten en de aftermarket kaarten? overclockability en koeling?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-04 01:21
MikeVM schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 02:05:
wat is het verschil tussen de reference kaarten en de aftermarket kaarten? overclockability en koeling?
Yep

Waar blijft de kaart eig? Khoor iets over 15:00 pas?

[ Voor 11% gewijzigd door Jamievanm op 29-06-2016 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

686932

De AMD RX480 wordt de allereerste kaart die ik ga kopen. Kan niet meer wachten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• field33P
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-04 11:59
MikeVM schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 02:05:
Overklokbaarheid door een (iets) ander PCB wat erop ontworpen is, en vaak een koeler die krachtiger en/of stiller is dan de standaard koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Jamievanm schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 02:29:
[...]

Yep

Waar blijft de kaart eig? Khoor iets over 15:00 pas?
Klopt vanaf 15:00 verloopt de NDA (Non Disclosure Agreement) en dan mag iedereen reviews op de markt brengen en in dit geval ook vanaf hetzelfde moment beginnen met verkopen (launch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamer15
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-04 15:31
Ik haat het wanneer alles vervroegt is in America en niet in Nederland..

T. Kersten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tamer15 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:01:
Ik haat het wanneer alles vervroegt is in America en niet in Nederland..
Volgens mij is het wereldwijd hetzelfde moment.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamer15
Ik lees overal anders, Dat de amd rx 480 in nederland pas rond 15 juli of later te koop staat..

T. Kersten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allemaalbaas
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-02 17:30
Voor die prijs haal ik wel een tweedehands GTX 970/R 390

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamer15
Allemaalbaas schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:14:

Voor die prijs haal ik wel een tweedehands GTX 970/R 390
Dat is wat ik dus ook dacht

[ Voor 14% gewijzigd door Tamer15 op 29-06-2016 08:15 ]

T. Kersten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
2e hands? Voor minder haal je EVGA Superclocked 970 nieuw... goed het zijn de 1e prijzen, maar voor dat geld gaan maar weinig mensen de kaart halen.
Hou de boel op de hoogte met prijzen, probeer ik ze bij te houden in de topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:43
Hmm voor €240 heb je in Duitsland al een gtx970 super clocked. Mag echt hopen dat de prijzen niet te hoog gaan uitvallen anders loopt het nog niet echt bepaald denk ik.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Newegg heeft nu prijzen staan (zie ik voor het eerst), maar als je NL aanklikt zie je geen resultaten: http://www.newegg.com/Pro...80&N=100007709&isNodeId=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Heb net met Alternate gebeld: de kaarten zijn nog niet in het assortiment en kunnen nog niet besteld worden (dat zie ik ook wel). Hij heeft het even nagevraagd en zei dat ze op korte termijn te koop worden gezet, maar wanneer en hoelaat kon hij niet zeggen. Maarja, vandaag wordt het dus lastig.

edit: Excuses voor de dubbelpost

[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 29-06-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat een prijs bij mycom.. Zal overal wel zo zijn in Nederland. Ben benieuwd hoeveel mensen dat bedrag voor een RX480 zullen gaan betalen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Nog een US only prijs van Diamond, laatste keer dat ik een Diamond kaart had was mijn TNT2 :P

edit:
En een Franse prijs met VAT!

[ Voor 37% gewijzigd door Suicyder op 29-06-2016 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:36

MazeWing

The plot thickens...

Diamond viper v770 ultra <3 <3

Destijds mijn videokaart in mijn nieuwe Pentium 3 game-pc

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

m0nk schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:13:
Wat een prijs bij mycom.. Zal overal wel zo zijn in Nederland. Ben benieuwd hoeveel mensen dat bedrag voor een RX480 zullen gaan betalen..
Ben zo hyped, zal het bijna overwegen :+
Ik wacht het rustig af tot het 15.00u is

14.59 even afuture opbellen, en na het werk direct langscrossen om er 1 of 2 te scoren.
Heb zelf dit bordje: pricewatch: MSI Z97M GAMING
En een tweede 390 paste niet, vanwege de aftermarket twinfrozr die net iets dikker was.

Iemand enig idee of 2 reference 480tjes wel gaan passen?

/offtopic: all aboard the hypetrain!

Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
Hoeveel mensen hebben het kunnen testen denk je?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

winwiz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:37:
Hoeveel mensen hebben het kunnen testen denk je?
Gaat niet om het testen, maar om het formaat.
Gezien de koeler veel weg heeft van de stock fury, fury x en nano kaartjes. (exc pomp)

Ben ik benieuwd of deze kaartjes ook dikker zijn, reference blijft namelijk meestal 2slots, en niet 2,5slots of zelfs 3slots.

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 716164

Had gisteren Azerty, 4launch en Alternate getweet. Maar ze waren niet echt concreet. Alternate zou ze in iedergeval wel op voorraad hebben (op de dag van release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
John Doos schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:42:
[...]

Gaat niet om het testen, maar om het formaat.
Gezien de koeler veel weg heeft van de stock fury, fury x en nano kaartjes. (exc pomp)

Ben ik benieuwd of deze kaartjes ook dikker zijn, reference blijft namelijk meestal 2slots, en niet 2,5slots of zelfs 3slots.
We hebben allemaal dezelfde info en niemand heeft hem Als je de plaatjes bekijkt lijkt het me 2 slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

winwiz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:48:
[...]

We hebben allemaal dezelfde info en niemand heeft hem Als je de plaatjes bekijkt lijkt het me 2 slots.
Ja precies, denk dat ik het meer vroeg om meer vertrouwen te krijgen :+
Blowerstijl blaast lucht voornamelijk de kast uit heh?
Dus een CF set met 2 kaarten dicht opelkaar moet in dat geval niet zoveel uitmaken.

Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch1980Pride
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-12-2019
Het is toch eigenlijk ronduit belachelijk dat de RX 480 enerzijds dus niet echt grootscheeps voorradig is en anderzijds zegt de prijs van MyCom heel heel erg veel. Als 300,- voor een Reference-kaart de leidraad gaat zijn, vraag ik me echt af hoe die prijs tot stand komt.

Dollars omgerekend naar Euro's plus de BTW kom je eigenlijk op 243,- en dat het dan afgerond wordt naar 249,- is dan begrijpelijk. Dat kaarten van de AIB's rond die 300,- zouden gaan kosten vind ik daarentegen totaal geen probleem, maar een reference-kaart?! Als de aftermarket kaarten 350,- gaan kosten dan wordt een GTX 1070 ineens veel en veel interessanter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:41
Het is veel te vroeg om dit soort conclusies te gaan trekken. Officieel is de kaart nog niet beschikbaar. Punt.
Ten vroegste vanavond, waarschijnlijk pas morgenochtend kan je dit soort uitspraken doen zonder je enkel te baseren op wat geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Let wel dat Mycom nooit echt bekend is geweest om hun prijzen en sinds het faillissement van de BAS groep al helemaal niet meer. De nieuwe eigenaren lijken daar weinig aan te willen veranderen, sowieso weinig interesse in de naam/het bedrijf te hebben.

Ik vermoed dat de prijzen wel iets lager zullen liggen dan Mycom, gok ergens tussen 260-280 tijdens de launch.

Maar het blijft koffiedik kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-04 21:53
Foutje, excuus.

[ Voor 97% gewijzigd door filthymushroom op 29-06-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-04 21:53
Suicyder schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:20:
Let wel dat Mycom nooit echt bekend is geweest om hun prijzen en sinds het faillissement van de BAS groep al helemaal niet meer. De nieuwe eigenaren lijken daar weinig aan te willen veranderen, sowieso weinig interesse in de naam/het bedrijf te hebben.

Ik vermoed dat de prijzen wel iets lager zullen liggen dan Mycom, gok ergens tussen 260-280 tijdens de launch.

Maar het blijft koffiedik kijken :P
En dan nog zullen die prijzen natuurlijk vanzelf verder dalen wanneer de beschikbaarheid beter wordt. Ik zou toch eerder verwachten dat de prijzen over een maand tussen de 230 en 250 liggen voor reference kaarten, of heb ik het dan mis?

En we hebben ook nog de 490 om naar uit te kijken (zie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Even een Duitse winkel (Aken) nagekeken waar ik vroeger wel eens mijn hardware ging halen:
http://bora-computer.de/detail/index/sArticle/496914

Prijs Powercolor RX 480 bij Bora computer: 289 Euro

In de USA en Frankrijk lijken de voorraden in ieder geval prima te zijn :) :
  • Newegg: minimale retailprijs is 10 USD boven MSRP
  • Grosbill.com: minimale retailprijs is 8 Euro boven MSRP

[ Voor 10% gewijzigd door Indy91 op 29-06-2016 10:31 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorToetje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-04 15:38
:) aangezien mijn vraag al is beantwoord in het topic haal ik hem maar weg. Keek weer eens niet goed! :+
Ik wens iedereen veel plezier met deze kaart, kan niet wachten op de review deze middag 8)

[ Voor 76% gewijzigd door TerrorToetje op 29-06-2016 10:47 . Reden: Vraag beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:57
Wel weer jammer dat de prijzen zo hoog zijn...
AMD probeert juist een goede prijs neer te zetten á 229,99 voor het 8GB model.
In principe is dat dus €207,50 x 1.21 = €251,07.
Als ik vervolgens de prijzen boven €300 uit zie gaan is dat toch weer jammer.
Wat dus weer de ervaring is, is dollar = euro + belasting dus €239.99 x 1.21 = €278,29, waarmee het dus aardig in de buurt komt.

Ik hoop van harte dat de kaarten met de mooie koelertjes goed geprijsd worden. Dit niet alleen voor ons als consument, maar ook voor AMD om zo een flink marktaandeel te kunnen pakken op het middensegment.

edit 2: prijs verkeerd

[ Voor 25% gewijzigd door hoi3344 op 29-06-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-04 22:20
hoi3344 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:38:
AMD probeert juist een goede prijs neer te zetten á 239,99 voor het 8GB model.
In principe is dat dus €216,87 x 1.21 = €262.41.
Wat dus weer de ervaring is, is dollar = euro + belasting dus €239.99 x 1.21 = €290,39, waarmee het dus aardig in de buurt komt.
Echter zijn de prijzen nog niet betrouwbaar, gezien hij officieel gezien nog niet eens uit is. Dan zie je wel vaker dat webshops een inschatting maken qua prijs, die vaak hoger uitvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
Danny.G schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:40:
[...]

Echter zijn de prijzen nog niet betrouwbaar, gezien hij officieel gezien nog niet eens uit is. Dan zie je wel vaker dat webshops een inschatting maken qua prijs, die vaak hoger uitvallen.
Dat en alles wat je wel verkoopt voor die hoge prijs levert je weer mooie winstmarges op.
Er zijn altijd mensen die de hoofdprijs betalen om maar early-adopter te zijn.

Ook wel bekend onder het systeem "Het is waard wat de gek ervoor wil betalen" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:41
Kan er geen gigantische disclaimer in de TS ivm die prijzen? Op deze manier kunnen we nog wel een paar uur doorgaan met dezelfde feedback geven op dezelfde idiote opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
Klopt. De consument verpest het in principe voor zichzelf, door er in te trappen, en dat gebeurt toch xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suicyder
Wilibrord schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:42:
Kan er geen gigantische disclaimer in de TS ivm die prijzen? Op deze manier kunnen we nog wel een paar uur doorgaan met dezelfde feedback geven op dezelfde idiote opmerkingen.
Gigantisch niet gedaan, maar heb bij de policy een stukje gezet in het rood en vetgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalgamer06
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-02 09:26
Als ze echt zo duur worden in nederland, kan je dan niet beter in het buitenland bestellen? Wie heeft daar evaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2024

Eetje

Rustig

Royalgamer06 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:46:
Als ze echt zo duur worden in nederland, kan je dan niet beter in het buitenland bestellen? Wie heeft daar evaring mee?
Ik heb al meerdere malen hardware uit Duitsland besteld. Dat gaat allemaal prima.

Heb nog nooit een RMA hoeven doen daar maar ga er vanuit dat dat allemaal goed werkt. Zeker als je bij de grotere winkels besteld.

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
hoi3344 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:38:
AMD probeert juist een goede prijs neer te zetten á 239,99 voor het 8GB model.
In principe is dat dus €216,87 x 1.21 = €262.41.
Wat dus weer de ervaring is, is dollar = euro + belasting dus €239.99 x 1.21 = €290,39, waarmee het dus aardig in de buurt komt.
Dollar =/ Euro

In 2008 was HD4850 bij release: 199 USD
Dat maakt de prijs in Euro gebied: 199 USD x 1,19 BTW (in 2008) / 1,58 (Dollar/Euro koers juli 2008) = 149,87 Euro.
Ik heb bij release van de HD4850 betaald in Duitsland: 149,99 Euro! :)

De MSRP voor de RX 480 8GB is: 229 USD
De goedkoopste prijs bij Newegg: 239 USD (10 USD > MSRP)
De goedkoopste prijs in Europa: 259 Euro
Zou je MSRP omrekenen naar Euro per heden: 229 USD x 1,21 BTW / 1,10 (Dollar/Euro koers) = 251,90 Euro (8 Euro > MSRP)

Dus Dollar =/ Euro! :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi3344
Eetje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Ik heb al meerdere malen hardware uit Duitsland besteld. Dat gaat allemaal prima.

Heb nog nooit een RMA hoeven doen daar maar ga er vanuit dat dat allemaal goed werkt. Zeker als je bij de grotere winkels besteld.
En als er de mogelijkheid is met paypal te betalen doe dat dan. Of anders met een creditcard. Mocht er dan iets mis gaan en de leverancier wil je niet helpen, kun je altijd nog een dispute starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalgamer06
Indy91 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:52:
[...]

dollar =/ euro

In 2008 was HD4850 bij release: 199 USD
Dat maakt de prijs in Euro gebied: 199 USD x 1,19 BTW (in 2008) / 1,58 (Dollar/Euro koers juli 2008) = 149,87 Euro.
Ik heb bij release van de HD4850 betaald in Duitsland: 149,99 Euro! :)

De MSRP voor de RX 480 8GB is: 229 USD
De goedkoopste prijs bij Newegg: 239 USD (10 USD > MSRP)
De goedkoopste prijs in Europa: 259 Euro
Zou je MSRP omrekenen naar Euro per heden: 229 USD x 1,21 BTW / 1,10 (Dollar/Euro koers) = 251,90 Euro (8 Euro > MSRP)

Dus Dollar =/ Euro! :)
Ja precies wat ik verwachtte! En geen 300 euro's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Royalgamer06 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:54:
[...]

Ja precies wat ik verwachtte! En geen 300 euro's :(
Is natuurlijk sterk afhankelijk van de grootte van de voorraden RX 480's.

Bij overvloed aan RX 480's zullen de prijzen dalen tot aan MSRP of zelfs eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
sowieso hoef ik geen reference kaart. Dingen worden heet joh! wacht wel op aftermarket koelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:56
hoi3344 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:58:
sowieso hoef ik geen reference kaart. Dingen worden heet joh! wacht wel op aftermarket koelers
Jij hebt de reviews gezien die wij hebben gemist waarin dit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12-2023

Ramoonus

Banaan

JanW schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:03:
[...]

Jij hebt de reviews gezien die wij hebben gemist waarin dit staat?
misschien bedoelt oude informatie, van vorige modellen

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
Er zijn aardig wat lekken geweest die er op wijzen dat de kaart tot wel 88 graden wordt. Hier kan ik natuurlijk niet blindelings van uit gaan, aangezien de kaart überhaupt nog niet gereleased is en er nog geen officiële reviews zijn. Dus ja, in principe speculeer ik, maar we gaan het zien vanmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
En er is ook al meerdere keren gemeld dat 88 of voor mijn part 95 graden geen enkel probleem is. Dat je gevoel aangeeft dat het wel heel erg heet is, is heel wat anders dan dat het niet goed of zelfs schadelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:00
hoi3344 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:12:
Er zijn aardig wat lekken geweest dat de kaart tot wel 88 graden wordt. Hier kan ik natuurlijk niet blindelings van uit gaan, aangezien de kaart überhaupt nog niet gereleased is en er nog geen officiële reviews zijn. Dus ja, in principe speculeer ik, maar we gaan het zien vanmiddag :)
Bij diezelfde lekken was dan ook wel te zien dat deze temperaturen optraden bij een fanspeed van om en nabij de 25%. Hieruit, en uit andere voorbeelden waar lagere temperaturen gemeten werden met hogere fanspeeds, zou je kunnen concluderen dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt.
Wat nu uiteindelijk de temperatuur is bij welke fanspeed en met welke geluidsdruk, dat zullen we vandaag wel zien. Ik verwacht echter geen straaljager zoals een reference R9 290X was destijds, de TDP van de RX 480 veel lager.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
Warmte staat vaak gelijk aan geluid. Dat het niet schadelijk hoeft te zijn weet ik ook. De ervaring leert gewoon dat een kaart die zo heet wordt gewoon ontzettend veel geluid produceert. Ten eerste zit er maar 1 fan op, die ook niet zo'n grote diameter heeft en dus hard moet draaien om genoeg airflow te genereren.
Moi_in_actie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:16:
[...]
Ik verwacht echter geen straaljager zoals een reference R9 290X was destijds, de TDP van de RX 480 veel lager.
De eerste AMD APU's konden er ook wat van 8)7 :z

edit- http://www.pccomponentes....eon_rx_480_8gb_gddr5.html

Boem ook 309€ wat een apen...

[ Voor 39% gewijzigd door hoi3344 op 29-06-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
-oeps. had nog het laatste bericht

[ Voor 96% gewijzigd door hoi3344 op 29-06-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-04 10:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalgamer06
Fuck dat... Ik ga al kijken voor een andere kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorToetje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-04 15:38
Royalgamer06 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:22:
Had je wat anders verwacht op Launch day?
Webwinkels spelen hier goed op in 8)7

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suicyder
Royalgamer06 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:22:
The hypetrain brings people, the hypetrain takes people!

:D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Enige oplossing is gewoon niet kopen voor dat bedrag. Ik sla hem iig ook over voor 300+ euro.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik stel de koop uit tot einde jaar, eens zien hoe de prijzen dan zijn. En ja dan wordt het misschien wel heel iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Ik volg de conversatie nu al enkele dagen en zie flink wat prijzen voorbij komen (aannames of niet). De meeste flink aan de prijs hier in Europa. Maar wat ik me dan afvraag is of AMD niet kan opleggen aan de winkels dat ze de kaarten niet voor meer dan een x bedrag mogen verkopen.
Ik kan me namelijk voorstellen dat AMD, die nu een kaart neerzet die VR betaalbaar moet maken en in de markt lijkt te komen als een flinke bang for buck, niet wil dat deze voor hoge prijzen wordt verkocht. Anders krijgt AMD misschien een verkeerd imago bij een te hoge prijs.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Eetje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Duitsland ga je ook 230 ex betalen

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoi3344
Wel een mooie voorraad:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2016/06/WC8OzDE_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241612

RMA gaat hetzelfde in zowel Duitsland als Nederland. Vanuit de verkopende winkel worden ze naar de distributeur gestuurd en daar liggen ze op de plank totdat er genoeg zijn om naar bijv. XFX te sturen. Nu weet ik dat destijds XFX wel een van de langzamere was.. ASUS omdat ze zo veel hadden lieten een vrachtwagen iedere week uit Tsjechie komen (daar komen de reparaties terecht) om RMA goederen op te halen en reparaties/vervangers terug te brengen.. Over het algemeen maakt het dus vrij weinig uit waar je een kaart voor RMA heen stuurt ze komen uiteindelijk bij hetzelfde terecht. Wat je wel hebt is winkels die veel inkopen die betere afspraken hebben, bijvoorbeeld dat zei bij elke kaart wat retour gaat direct gecrediteerd worden waarmee ze dus over het algemeen direct een vervanger aan de klant mee kunnen doen.
En grappig dat de prijzen dus daadwerkelijk 300+ lijken te worden.. Wat wisten de insiders het allemaal goed he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linkje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-04 10:28
De prijzen in australie komen beter overeen a 253 euro. (Alleen XFX)

https://www.pccasegear.com/category/193_1837/radeon-rx-480

[ Voor 5% gewijzigd door linkje op 29-06-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:25
Newegg heeft nu nog maar 2 stuks op de site staan waarvan 1 uitverkocht.. De anderen niet op voorraad?
zijn weer terug
http://www.newegg.com/Pro...3818&Tpk=rx480&ignorear=1

Die Powercolor lijkt toch het meest verkrijgbaar

[ Voor 14% gewijzigd door thomas1907 op 29-06-2016 11:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• winwiz
Er is nog steeds een NDA (tot 15:00) dus..... je kunt nergens van uit gaan.

aanvulling:
Vergeet niet dat veel websites nu hun site aan het aanpassen zijn. Het lijkt erop dat sommigen dat gewoon live doen en je bij elke refresh weer wat anders ziet. Een beetje webmaster zet de boel pas live als het af is. Ze genereren natuurlijk wel veel clicks op deze manier en worden al door Google en consorten geïndexeerd.

[ Voor 69% gewijzigd door winwiz op 29-06-2016 11:59 ]

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 143. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.