Welkom in het AMD Radeon™ RX 4XX Ervaringentopic, het topic volledig toegewijd aan de gebruikerservaringen en alle belangrijke specificaties uit de Radeon™ 400 series familie van AMD. Lees, om het hier gezellig te houden, wel even onderstaande regels door voordat je in het topic post. 
Vragen of speculaties over toekomstige kaarten, prijzen en leverbaarheid of op zoek naar de algemene informatie? Kijk hier!
Heb je problemen met je videokaart? Gebruik dan eerst de search-functie van het forum. Bestaat er nog geen onderwerp over... Neem even een kijkje op Google, speur even de officiële AMD Support forums af of open dan een nieuw topic. Post je probleem dus niet hier! Dit is namelijk niet het "Grote AMD Radeon™ Problemen Topic"!
Ook voor advies over de aankoop van een nieuwe videokaart kun je hier niet terecht. Lees daarvoor:
*Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen?
Natuurlijk is het normaal dat er vergeleken wordt met de concurrenten, maar doe dat dan zonder geflame en probeer ontopic te blijven om te voorkomen dat dit topic gesloten wordt. Het gaat hier dus enkel en alleen om en over ervaringen.
Wat is absoluut NOT DONE in dit topic?
Verdere TS indeling is w.i.p. voor soon™.
Vragen of speculaties over toekomstige kaarten, prijzen en leverbaarheid of op zoek naar de algemene informatie? Kijk hier!
- CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussietopic - Deel 138
- [AMD Radeon RX4xx] Levertijden & Beschikbaarheid
Heb je problemen met je videokaart? Gebruik dan eerst de search-functie van het forum. Bestaat er nog geen onderwerp over... Neem even een kijkje op Google, speur even de officiële AMD Support forums af of open dan een nieuw topic. Post je probleem dus niet hier! Dit is namelijk niet het "Grote AMD Radeon™ Problemen Topic"!
Ook voor advies over de aankoop van een nieuwe videokaart kun je hier niet terecht. Lees daarvoor:
*Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen?
Natuurlijk is het normaal dat er vergeleken wordt met de concurrenten, maar doe dat dan zonder geflame en probeer ontopic te blijven om te voorkomen dat dit topic gesloten wordt. Het gaat hier dus enkel en alleen om en over ervaringen.
Wat is absoluut NOT DONE in dit topic?
- Flamen & Trollen
- Basic questions. In dit topic gaan we er van uit dat je een beetje self-research hebt gepleegd dmv de search-functie.
- Gezeur over leverbaarheid, levertijden, prijzen en dergelijke.
- Probeer mensen niet continu te verbeteren. Een belerende toon kan heel irritant zijn, ook al heb je gelijk, en ik heb geen zin in klaagmailtjes van topiclezers in in mijn mailbox. Voor degenen die toch willen klagen over het gedrag van bepaalde posters... Trek aan de bel bij een mod!
- Offtopic gaan. Dit topic is zo goed als uitsluitend bedoelt om elkaar op de hoogte te houden van onze ervaringen met AMD kaarten uit de Radeon™ 400 reeks. Dus proobeer dan ook niet even snel een basic vraagje ertussendoor persen!
- Op de man spelen. Dit is NOT DONE. In dit topic geldt "Speel de bal en niet de man!".
- Dit is geen nVidia topic. Vergelijkingen maken is ok, maar ga niet -tig posts vertellen hoe goed/slecht een nVidia kaart is. Na 1x weten we het wel.
Verdere TS indeling is w.i.p. voor soon™.