Reizen met het Vliegtuig - Deel 1

Pagina: 1 ... 271 272 Laatste
Acties:

• A_ve_D
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 03-04 19:02
Vraagje voor de kenners hier:

Onze vlucht van DUS naar BKK via DOH is gecanceld voor Qatar Airways.
De terugvlucht is er ook al uitgegooid, wat zijn nu onze rechten?

We kunnen een refund krijgen, maar het liefst laat ik onze vakantie doorgaan en wil ik een rebooking op een andere airline hebben (Finnair/Turkish)
Kunnen we dit op de 1 of andere manier afdwingen?

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:31

JRR

A_ve_D schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:21:
We kunnen een refund krijgen, maar het liefst laat ik onze vakantie doorgaan en wil ik een rebooking op een andere airline hebben (Finnair/Turkish)
Ook Qatar Airways doet geen re-routes meer via andere airlines. Ten minste één leg van de route moet via Qatar uitgevoerd worden. Dus praktisch betekent dit dat je bent overgeleverd aan Qatar Airways.

En ja, je hebt het recht aan je zijde dat je ze mag vragen om je om te boeken als ze niet kunnen leveren wat je geboekt hebt, maar ik vrees dat recht hebben op en recht krijgen hier twee verschillende dingen zijn.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Sowieso zijn je rechten beperkter als het verder in de toekomst gebeurt. Ik zou iig gewoon de refund nemen (zsm, straks gaan ze ms over op alleen krediet uitkeren zoals ook tijdens covid gebeurde), het is niet realistisch om te denken dat deze maatschappijen dit vol kunnen houden, en dit is ook wel een type overmacht waarbij ze niet hoeven te compenseren.

[ Voor 30% gewijzigd door Sorcerer8472 op 31-03-2026 17:48 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:56

franssie

Save the albatross

@Sorcerer8472 inderdaad, in crisis is cash king, en flexibiliteit ook.
Voor dringende familie zaken is het anders, maar geld terug en iets anders plannen lijkt mij heden ten dage meer rust geven.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

koendio schreef op maandag 30 maart 2026 @ 21:32:
gaan in juli/augustus met gezin naar australie. terugvlucht al geboekt (met annuleringsoptie), heen wilde ik nog even wachten ivm extreme prijs (lijkt nu alleen nog verder te stijgen, ga deze wel vastleggen zodra deze weer iets daalt).
Durf het niet aan om via dubai e.d. te vliegen. Ben nu wat aan het spelen met vluchten, en zie dat het soms (veel) goedkoper is om 2 losse vluchten te nemen ipv 1.
vb. frankfurt-bangkok, tussenstop 8 uur, bangkok-sydney is 1000,- goedkoper dan
frankfurt-sydney, op dezelfde dagen en met dezelde tussenstop in bangkok van 8 uur.. rechtstreeks bij thai airways.
raar...
8 uur lijkt veel... maar in de huidige situatie best een risico dat er een vluch gecancelled word..
Wij hadden een 2 uur overstap en op de heenweg en net vlucht gehaald (na vliegveld over rennen) en terug gemist.. en dat was onder 'normale' omstandigheden...
Als je 2 losse vluchten boekt dan is het risico bij jou.. boek je 1 ticket voor beide vluchten moeten zij een oplossing regelen als er issues zijn..
Dus de vraag is hoe veel risico wil je lopen.. ga je alleen, met partner, met gezin, of met een groep? allemaal andere risico profielen.. heb je genoeg financiele middelen om last minute een vlucht te kunnen boeken in worst case scenarie dat leg2 gecancelled word en jij wel in BKK zit...

Persoonlijk zou ik het met gezin met de huidige geopolitieke situatie niet op gokken...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:47:
Sowieso zijn je rechten beperkter als het verder in de toekomst gebeurt. Ik zou iig gewoon de refund nemen (zsm, straks gaan ze ms over op alleen krediet uitkeren zoals ook tijdens covid gebeurde), het is niet realistisch om te denken dat deze maatschappijen dit vol kunnen houden, en dit is ook wel een type overmacht waarbij ze niet hoeven te compenseren.
tijdens covid werd onze vlucht naar Sydney ook gecancelled.. toen ook maar gewoon vakantie afgeschreven helaas en vorig jaar alsnog gegaan.. erg balen, maar soms heb je nou eenmaal geen invloed op zaken..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-04 13:15
franssie schreef op maandag 30 maart 2026 @ 21:40:
[...]

Mwah, de vliegmij's hebben ook een verplichting om die route om te boeken etc als er een verstoring is. In de huidige wereld is de risico premie daarvoor zichtbaar in de prijzen, dus zo heel vreemd vind ik dat niet. Vwb de eerste leg is het overzienbaar als er vertraging is, maar leg 2 is dan al vertrokken dus dan zit je halverwege zonder plan?

Hoe belangrijk is de reis voor je?
Zo had ik hem nog niet bekeken.
Reis gaat onze zomervakantie worden

• florholvoet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:17

florholvoet

aka F0x.be

A_ve_D schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:21:
Vraagje voor de kenners hier:

Onze vlucht van DUS naar BKK via DOH is gecanceld voor Qatar Airways.
De terugvlucht is er ook al uitgegooid, wat zijn nu onze rechten?

EU261 is van toepassing voor deze heenvlucht, dus in principe moeten ze je herboeken op de eerste mogelijke alternatieve vluchten.
Echter doet Qatar dit niet meer sinds vorige week. Als je op dit recht aanspraak wil maken, zou je het ticket moeten laten voor wat het is (geen refund vragen) en zelf een alternatief boeken en betalen, en dit vervolgens via een gerechtelijke procedure terugvorderen.
Je hoort het al, dit doet niemand.

Als je het niet erg vindt om door het oog van de storm te vliegen, kan je wel bellen en vragen om te vertrekken vanuit AMS of CDG.
Dit doen ze wel. En dat is dan kosteloos voor jou.

Als je dit niet wilt, is een refund de enige praktische oplossing. En de bittere pil slikken om een dure andere vlucht te boeken.

Luxury travel on a budget - https://jumpseat.be

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Imo zijn dit wel "extraordinary circumstances" waardoor EU261 niet van toepassing meer is. Ik zou daar sowieso nu niet meer op rekenen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 22:28:
Imo zijn dit wel "extraordinary circumstances" waardoor EU261 niet van toepassing meer is. Ik zou daar sowieso nu niet meer op rekenen.
Die is wel van toepassing, echter niet voor compensatie. Alternatieve vlucht of volledige terugbetaling en vergoeding/hotel bij langere overstap blijft gewoon gelden.

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:17

JB

Cédric roelt!

JB schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 10:25:
Er gaat wel meer vaag op dit moment, ik kreeg namelijk ook een cancellation in de mail mbt vlucht die ik niet geboekt heb :X

[Afbeelding]
Dit lijkt nu een dummy te zijn, gebruikt voor een deel van de refund-stoelen. Heb nu 2 confirmations binnen dat de refund wordt toegekend, waarvan deze er eentje is en de andere de orginele boeking (waarvan het geld al terug is). Beide bedragen opgeteld, maakt het totaalbedrag voor de stoelen. Hopelijk gaan anderen hun geld ook gewoon terug blijven zien, Qatar heeft diepe zakken.

Mijn boefje is liev!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik mij zo inlees, gaan we zo tussen de 3 en 5 weken een flinke uitval van vluchten krijgen, startende in zuid-Azië. Mochten mensen naar die regio gaan; Zorg er in ieder geval voor dat je de middelen hebt om langer te blijven en wellicht een ticket op een andere route voor te schieten.

Ik ben zelf ook in Vietnam half mei, kom er helaas niet omheen. Maar met een zakelijke creditcard op zak is het wat makkelijker praten natuurlijk.

Ben benieuwd hoeveel berichten we gaan krijgen in de kranten: "Piet en Anna compleet overvallen nu de vluchten vanuit Bali geannuleerd zijn"

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:04
PWM schreef op donderdag 2 april 2026 @ 09:42:
Als ik mij zo inlees, gaan we zo tussen de 3 en 5 weken een flinke uitval van vluchten krijgen, startende in zuid-Azië.
Dat is tegen het einde van de meivakantie. Gaat nog leuk worden dus.

Ik hoop dat ouders slim genoeg zijn om NIET met de kinderen een verre reis te maken vóór de eindexamens... :X

• dft2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:47
Als ik mij zo inlees, gaan we zo tussen de 3 en 5 weken een flinke uitval van vluchten krijgen, startende in zuid-Azië....
Mm..vertrek 17 april met t gezin naar Namibië, terug 4 mei. Geen Azië, maar heeft iemand een idee hoe de brandstof status in Afrika is?

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-04 14:35

Louw Post

Cerenas

Hier ook volgende maand richting Azië, maar de kans gepakt van Qatar Airways voor een full refund na het volgen van het nieuws en de berichten hier, onze vluchten opnieuw geboekt via Xiamen. Ervaring zal misschien wat minder zijn, maar denk dat er dan wat meer zekerheid is dat onze vluchten gewoon doorgaan. (En een wat veiliger gevoel, gezien Qatar naast Iran ligt.) Meevallertje dat het ook 200 euro goedkoper is.

Terugweg wel een lange overstap, maar geeft ons de kans om China (Xiamen) een keer te bezoeken, misschien snakken we daarna nog naar meer. :)

Denk dat onze enige 'grote' zorgen dan de vluchten in Azië zelf zijn nog, Philippine Airlines en JEJU Air. In de Filipijnen gaat het in ieder geval niet heel best met brandstof.

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:15
Ik volg het dagelijks: Qatar Airways vliegt weer vanaf Schiphol naar Doha. Ik kreeg berichten dat de maatschappij onze tijden heeft aangepast. Momenteel vliegen wij vanaf Schiphol om 16:25 uur. Alleen is er tot nu toe enkel een vlucht om 22:00 uur beschikbaar, en onze aansluiting op Malaysia Airlines (codeshare met Qatar Airways) om 01:50 uur staat steeds als geannuleerd. Malaysia Airlines vliegt nu wel weer vanaf Doha om 10:50 uur 's ochtends. Wij vliegen pas op 23 mei. Waarschijnlijk worden wij, als de situatie ongewijzigd blijft, omgeboekt naar de vlucht van 22:00 uur, met aankomst in de ochtend in Doha, om vervolgens om 10:50 uur verder te vliegen met Malaysia Airlines naar Kuala Lumpur. Voor Singapore heb ik de tickets nog niet geboekt; het is allemaal zo onzeker dat ik dit op het allerlaatste moment doe. Het plan is om op 30 mei vroeg in de ochtend naar Singapore te gaan en op 31 mei met de laatste vlucht terug te keren naar Kuala Lumpur.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als ik mij zo inlees, gaan we zo tussen de 3 en 5 weken een flinke uitval van vluchten krijgen, startende in zuid-Azië. Mochten mensen naar die regio gaan; Zorg er in ieder geval voor dat je de middelen hebt om langer te blijven en wellicht een ticket op een andere route voor te schieten.

Ik ben zelf ook in Vietnam half mei, kom er helaas niet omheen. Maar met een zakelijke creditcard op zak is het wat makkelijker praten natuurlijk.

Ben benieuwd hoeveel berichten we gaan krijgen in de kranten: "Piet en Anna compleet overvallen nu de vluchten vanuit Bali geannuleerd zijn"
Ja, als je er niet tenminste rekening mee houdt dat je een paar dagen vertraging op kan lopen vanwege het annuleren en/of comprimeren van vluchtschema's heb je wel echt een plaat voor je kop. En zorg dat je inderdaad een ruime CC of simpelweg genoeg saldo hebt. Ter plaatse heb ik ook al vrijwel gratis annuleerbare bootovertochten geboekt i.p.v. regionale vluchten mochten die laatste geannuleerd worden. Goed, dit gaat dan over Zuid-Korea en Japan, dus misschien kleiner risico.

Op mijn werk heb ik in elk geval alles op de achtergrond klaargezet voor het geval ik wat later terug ben, zodat men toch vooruit kan met het leiden en organiseren van een reis die ik hoofdzakelijk geregeld heb.

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:04
Louw Post schreef op donderdag 2 april 2026 @ 11:47:

Denk dat onze enige 'grote' zorgen dan de vluchten in Azië zelf zijn nog, Philippine Airlines en JEJU Air. In de Filipijnen gaat het in ieder geval niet heel best met brandstof.
Misschien stemt dit je wat gerust.

• Coasterfreak
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-04 10:42

verschilt waar precies in azië toch? ik denk dat de situatie in maleisie/singapore/indonesie wat milder is dan in bijv. vietnam/thailand

smart fortwo electric drive 17.6kWh

• florholvoet

florholvoet

aka F0x.be

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93yUCn1n4mkM6FII-GKSV5RPjuE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kIab3zIiuGbAXCdZYeX4hXyB.png?f=fotoalbum_large
https://www.google.com/travel/flights/s/gCAwdCBGak4rCBNc9

Een dealtje in Business Class. Wel B777 van Turkish dus 2-3-2 layout…

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:56

franssie

Save the albatross

Misschien verkeerde topic of reageerde je op iemand specifiek?

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• florholvoet

florholvoet

aka F0x.be

Dit is een reis met een vliegtuig, een beetje zoals de titel van het topic aangeeft.

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 14:49
Reis 8 april met Emirates via Dubai naar Mauritius. 9u layover in Dubai. Uiteindelijk gekozen voor het airport hotel op DXB maar ben benieuwd of ik nog luchtalarmen ga horen. De EK145/EK146 en EK147/EK148 vluchten vliegen dagelijks tussen AMS en DXB “redelijk” on schedule (grofweg uurtje vertraging).

• Mvd1981
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-04 16:11
eMiz0r schreef op donderdag 2 april 2026 @ 21:05:
Reis 8 april met Emirates via Dubai naar Mauritius. 9u layover in Dubai. Uiteindelijk gekozen voor het airport hotel op DXB maar ben benieuwd of ik nog luchtalarmen ga horen. De EK145/EK146 en EK147/EK148 vluchten vliegen dagelijks tussen AMS en DXB “redelijk” on schedule (grofweg uurtje vertraging).
Dagelijks vier tot vijf keer volgens de chauffeurs die mij afgelopen week van/ naar het Marriott brachten. Vanavond vlieg ik weer terug via dubai (SIN - DXB - CDG), zal nog steeds wel rustig zijn.

Enige “voordeel” van het fors gereduceerde vluchtschema is dat de toestellen nu goed vol zitten waardoor ze nog wel eens wat upgrades naar first uitdelen.

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:30
Ik vlieg over 3 weken met KLM naar Hanoi (via BKK) en op 13 mei weer terug zelfde route.

Wat als er door weinig brandstof vluchten uit gaan vallen, dient de maatschappij dan voor een alternatief(datum/route) te zorgen of is dit overmacht en moet je het in principe zelf zien te regelen?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ramrodwillem schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:38:
Ik vlieg over 3 weken met KLM naar Hanoi (via BKK) en op 13 mei weer terug zelfde route.

Wat als er door weinig brandstof vluchten uit gaan vallen, dient de maatschappij dan voor een alternatief(datum/route) te zorgen of is dit overmacht en moet je het in principe zelf zien te regelen?
Volgens mij moet de maatschappij dan voor een andere vlucht zorgen. Dat kan natuurlijk wel pas een week (of nog langer) later zijn...

En als er écht geen kerosine meer is voor álle maatschappijen in de hele regio houdt het natuurlijk ook op. Ze kunnen geen magische kerosine tevoorschijn toveren die er niet is.

Je zult voor jezelf moeten overwegen of je dat risico wil nemen. Het is iig wel goed om te beseffen dat het best kan gebeuren dat je een hele poos langer op je bestemming zal moeten blijven, en daarop budgetteren en voorbereiden. heb je het niet nodig, prima. Maar als je het wel nodig hebt is het wel fijn als je daarvoor gepland hebt.

Virussen? Scan ze hier!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:04
Zorg ervoor dat je je extra lange verblijf (hotel+eten etc) zelf *kan* voorschieten.

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:30
wildhagen schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:41:
[...]

Volgens mij moet de maatschappij dan voor een andere vlucht zorgen. Dat kan natuurlijk wel pas een week (of nog langer) later zijn...

En als er écht geen kerosine meer is voor álle maatschappijen in de hele regio houdt het natuurlijk ook op. Ze kunnen geen magische kerosine tevoorschijn toveren die er niet is.

Je zult voor jezelf moeten overwegen of je dat risico wil nemen. Het is iig wel goed om te beseffen dat het best kan gebeuren dat je een hele poos langer op je bestemming zal moeten blijven, en daarop budgetteren en voorbereiden. heb je het niet nodig, prima. Maar als je het wel nodig hebt is het wel fijn als je daarvoor gepland hebt.
Ja ik heb extra ruimte op mn CC en mijn bankpas is ook goed voorzien, langer moeten blijven in Thailand of Vietnam is geen straf lijkt me er zijn slechtere landen maar als het echt maanden wordt is het natuurlijk een ander verhaal, ik kijk de gehele situatie aan en beslis pas op het laatstee moment of ik ga, bij niet gaan ben ik natuurlijk wel mn geld kwijt lijkt me want dit dekt geen verzekering.

Ook hou ik een optie open om bij nood via China terug te vliegen, heb het idee dat de Chinees wel goed voor dr eigen olie voorziening zorgt.

[ Voor 5% gewijzigd door ramrodwillem op 03-04-2026 09:55 ]

• PLAE
  • Laatst online: 23:07
PWM schreef op maandag 30 maart 2026 @ 10:36:
Begint nu wel beetje lastig boeken te worden op sommige routes. Ik moet naar Melbourne (kan eventueel Sydney nemen). Retour kost 8000,- (ipv 5000,-) en heeft in veel gevallen een overstap in het M-O. Ik hoef pas September, maarja.

Ga nu voor AMS-SIN en dan Qantas verder, voor de prijs van een middenklasse auto. Natuulijk Flex en dan maar hopen op normalisatie voor die tijd.
Ik maak nu gebruik van Ethiopian met de A350 is dat netjes 1-2-1. Wel (in mijn geval) standaard overdag wachten in ADD maar ik vermaak mij wel en en inclusief hotel STCP.

Overigens net voor jou in Vietnam. Zie dat nog wel mislopen idd.

• Tuniq
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04:26
Ik snap eigenlijk niet dat veel mensen hier toch hun vlucht via het Midden oosten doorzetten. En zich dan vooral afvragen of ze de luchtalarmen e.d. nog gaan horen en hoe de transfer naar het hotel gaat uitpakken.

De drones en missiles vliegen er nog dagelijks in de rondte en er is geen enkele garantie dat dat niet nog eens misgaat, er een escalatie is in het conflict, Iran toch weer de airports onder vuur neemt, of er is een afzwaaier of ander drama.

Ik zou persoonlijk lekker een vakantie overslaan en de refund pakken, of omboeken als dat tegen een redelijk bedrag lukt. Zeker nu het lijkt dat de airlines je niet zomaar meer omboeken naar een andere airline met directe vlucht.

Het 'mooiste' is dan altijd nog als de vlam weer verder in de pan zou slaan dat je weer mensen op het NOS journaal ziet dat het toch zo ellendig is dat ze vast zitten en ze hulp nodig hebben. Het reisadvies voor al deze landen staat ook op alleen noodzakelijke reizen...

• eMiz0r
  • Laatst online: 05-04 14:49
Tuniq schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 18:23:
Ik snap eigenlijk niet dat veel mensen hier toch hun vlucht via het Midden oosten doorzetten. En zich dan vooral afvragen of ze de luchtalarmen e.d. nog gaan horen en hoe de transfer naar het hotel gaat uitpakken.
Prijs, ik weiger €9000 voor een retour bclass te betalen bij een low cost carrier als KLM terwijl Emirates het voor de helft doet én er tot op heden weinig echte issues zijn. Ben het wel met je eens dat het niet volledig risicoloos is, maar ik maak me ook niet erg druk.

Het is niet dat Dubai zelf dagelijks wordt bestookt en oorlogsgebied is. Abu Dhabi zou ik wel iets spannender vinden ivm de amerikaanse luchtmachtbasis die er vlak naast zit en dat is ook de voornaamste reden dat de UAE op de agenda van Iran staat.

Daarnaast kan Trump morgen stoppen, of volgende week, of over 3 weken, of ze terugwerpen naar het stenen tijdperk of al heel snel stoppen omdat alle doelen zijn bereikt, maar toch niet (oh well… you get the point).

Momenteel lijkt het me nog niet onveilig genoeg, maar omboeken kan in een paar minuten zonder kosten.

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-04 15:06
Let ook op het reisadvies icm je reisverzekering. De landen rond de Golf hebben op dit moment een oranje reisadvies. Als je daar in de problemen komt, kan het zijn dat je reisverzekering dat niet dekt.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
eMiz0r schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 19:52:
[...]

Het is niet dat Dubai zelf dagelijks wordt bestookt en oorlogsgebied is.
Het is inderdaad al weer een hele twee weken geleden dat het vliegveld van Dubai geraakt is, waarbij meerdere vliegtuigen beschadigd werden...

Voor mij is het risico te groot, maar you do you....

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
- laat maar; ik ga me hier niet in begeven -

[ Voor 96% gewijzigd door Piet91 op 03-04-2026 22:24 ]

Pagina: 1 ... 271 272 Laatste

Let op:
In dit topic staan veel vliegvelden afgekort tot hun IATA code.

Wikipedia: List of airports by IATA code: A

Wat betreft de inhoud van posts
Er is gebleken, naar aanleiding van aardig wat feedback, dat het delen van ervaringen met een hoog 'Lief Dagboek' gehalte, als vervelend worden ervaren en derhalve geen plek hebben in dit centrale topic. Deel dus niet elke miniscuul detail, tijdstip, stofdeeltje etc. bij het delen van ervaringen.

Als je behoefte hebt een reisverslag te delen waarin dit wél een plek heeft, kan je een eigen topic starten of uitwijken naar een blog format buiten GoT.

Voor meer achtergrondinformatie en techniek over vliegen: Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2