@
tw_gotcha en de rest
Mijn vergelijk met de s8+ is als volgt.
- NFC banking apps (rabobank) - erg veel beter, de s8+ had soms moeite en moest ik haast in het apparaat drukken
- vingerafdruk scanner - SUPER in vergelijk met de samsung, plaatsing ervan, en hoe reactief hij is. 10x beter
- gezichts scanner - Ook beter dan bij de galaxy, ding unlocked al voor ik het door heb.
- GPS en locatie - smartlock gebaseerd op gps, werkt beter.
- scherm, vergelijkbaar, hoewel de helderheid bij de v30 hoger lijkt/is
- accu. De samsung verdenk ik ervan toch over het algemeen beter te presteren, De LG doet het
goed, ik red wel ruim een dag, soms pas na 1.5 dag weer aan de lader. Dus voor mij geen issue.
Wifi - hier denk ik dat de v30 in matige netwerken het minder goed, ik krijg veel data drops
op mijn werk tijdens audio streams en dergelijke. Thuis geen enkel probleem. Dit had de s8+ niet
4g - Hier in mijn cel block was ik erg blij dat de s8+ wifi bellen had. Want dat was haast niet te doen.
de LG heeft dit niet, en lijkt het ook niet nodig te hebben - dus betere antenne's ?
Look and feel: dit als laatste dan, in het begin had ik echt het idee een s8+ in handen te hebben, maar
nu door de weken heen merk ik ook dat de LG een betere form factor heeft, en ook de android versie
voelt lekkerder en vlotter aan.
Voor nu, zeg ik LG over SAMSUNG