Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 22:37
jonos schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:00:
[...]
Ik zie eerlijk gezegd geen verschil bij mij ten opzichte van de vorige sw versie, behalve dat de security patch van november naar januari is gegaan.
Het lettertype is anders en je kunt nu veel meer indelingen kiezen bij het allways on scherm (aantal klokken en ook bijvoorbeeld agenda en afbeelding) en ook kleuren. Batterij icoon ziet er anders uit bij opladen en batterij vol.

[ Voor 3% gewijzigd door DeOS op 11-03-2019 19:08 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:46
Het echte grote verschil wat ik direct merkte is toch wel de snelheid van het toestel.
Gevoelsmatig heb ik het idee dat deze een stuk sneller reageert.
Dus ik verwacht naast de security update ook wel een behoorlijke optimalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Idd, ik merk ook dat de snelheid wat hoger ligt maar nog meer dat het batterij verbruik stukken beter was!
Wel vind ik het jammer dat het zo lang moet duren totdat we eens een keer geupdate worden naar de volgende Android.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junkyxl
HaterFrame schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:30:
Idd, ik merk ook dat de snelheid wat hoger ligt maar nog meer dat het batterij verbruik stukken beter was!
Wel vind ik het jammer dat het zo lang moet duren totdat we eens een keer geupdate worden naar de volgende Android.
Ik heb liever een fatsoenlijke update die later wordt uitgerolt, dan een brakke update.

Overigens merk ik ook dat accuduur beter is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat hoe dan ook, maar ik had volgens mij ergens gelezen dat na release van het toestel de update snel zou volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
Aha, hier zojuist ook de 01-01-2019 Security update binnengehad. Ong. 850 MB download op m'n H930DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:10
canth schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:30:
Ben zelf net overgestapt naar een Xiaomi MI9. Niet omdat het nodig was, de V30 doet het namelijk nog perfect. . Ik zou echter zo weer een LG nemen, ik vind een goed werkende telefoon belangrijker dan hele vlotte updates. De reden voor de MI9 is omdat de nieuwe LG's nog niet verkrijgbaar zijn en het nog tot eind van het jaar zal duren voordat de prijzen vergelijkbaar zijn.
Mensen die niet persé het laatste van het laatste willen kunnen nu overigens prima een V30 kopen!
Ik ben zelf net van de v30 naar de samsung s10+ geswitcht. Ik zou niet snel weer een LG nemen. In iedergeval niet als flagship. Voor een +/- 300/400 euro telefoon is het prima maar kan naar mijn mening toch niet tippen aan een Samsung flagship. Heb tussendoor ook 2 maanden de s9 gehad die ook nu heel goedkoop beschikbaar is en je merkt gewoon als je terug switcht naar de V30 dat hij tekort komt op elk vlak zelfs wanneer het op papier dezelfde specs zijn. Zou dan eerder voor de s9 gaan dan de v30. (Tenzij je natuurlijk puur voor de wide angle camera wilt gaan,)
Daarnaast late updates en een verschrikkelijke klantenservice
Anyways zag toevallig deze topic 8)7

Ik moet ook binnenkort de achterzijde van mijn v30 vervangen.(barst) Net de onderdelen binnen dus ik plaats binnenkort wel fotos :P

[ Voor 7% gewijzigd door Valinor op 18-03-2019 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 08:40
Overigens merk ik ook dat accuduur beter is geworden.
Wat betreft accuduur is dit eigenlijk de beste telefoon die ik ooit gehad heb ...

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Qua accuduur echt geen enkel klagen, als ik een beetje m'n best doe haal ik er 2 dagen mee.
Bij normaal gebruik heb ik na een dag nog 40 á 45% over.

Wel een klein dingetje, sinds de update doet mijn do not disturb schema het niet meer:(
Ik heb 'm vanochtend verwijderd en opnieuw ingevoerd, even kijken of het vandaag beter gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 16:25
zo zo. Er komt toch nog een echte update aan:
https://www.androidplanet...android-pie-updates-2019/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Hé, weer een update voor mijn V30+!
Ben nu aan 't downloaden, kan zo even niet zien welke versie het moet zijn. Postupdate volgt na de update ;)

Edit
Android Security update, 01-04-2019 :)
Laat dit een voorbode zijn voor de toekomst aub LG!

[ Voor 25% gewijzigd door Gaargod op 17-04-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Mijn V30 begint batterij kuren te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HhoeAKdMh8RW3tA0oz6su6ma/thumb.png

Van 5 uur screen on time naar 2 uur deze week. Erfelijk. Ook de originele kabel zit losjes in de telefoon. Ik hoop de update te krijgen van april, dan reset ik de telefoon. Verhelpt dit het niet, dan stuur ik hem op.

Verder nog steeds de fijnste telefoon die ik gehad heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:49
Gisteren 1 April patch ontvangen ; V22j 617.46 MB.
Jammer zo weinig belangstelling hier voor zo een fijn toestel. ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Junkyxl
Idd een geweldig toestel.
Ook ik heb gisteren de patch van april geinstalleerd.
Ben nog steeds zeer te spreken over snelheid, accuduur, en algemeen gebruik van het toestel.
Icm mijn Sony headphone helemaal een top duo.
Normaal ben ik wel iemand die om de 2 jaar een ander toestel wil, maar nu overweeg ik om dit toestel gewoon zolang mogelijk aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Junkyxl schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:42:
Idd een geweldig toestel.
Ook ik heb gisteren de patch van april geinstalleerd.
Ben nog steeds zeer te spreken over snelheid, accuduur, en algemeen gebruik van het toestel.
Icm mijn Sony headphone helemaal een top duo.
Normaal ben ik wel iemand die om de 2 jaar een ander toestel wil, maar nu overweeg ik om dit toestel gewoon zolang mogelijk aan te houden.
Zelfde hier, ben onwijs tevreden met het toestel. Met name de HiFi Quad Dac icm met Tidal/UAPP en mn Shure Se535 LTD, dat blijft een eargasm elke keer :)
Mocht ik een leuke LG upgrade in de aanbieding (V40/G8) tegen komen dan ga ik daar wel voor. Ik was iemand die elk jaar de nieuwste Iphone hebben moest en dat gevoel heb ik met dit toestel helemaal niet.
Ook lijkt LG zn belofte voor wat betreft de updates na te komen, ben benieuwd of we de laatste android snel gaan krijgen.
Momenteel ook wat problemen met de kabel en laden. Nu ben ik dan weer niet zo happig op een goedkoop kabeltje en fast charge ivb brandveiligheid. Iemand suggesties?

[ Voor 25% gewijzigd door HaterFrame op 13-05-2019 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
HaterFrame schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:31:
[...]

Zelfde hier, ben onwijs tevreden met het toestel. Met name de HiFi Quad Dac icm met Tidal/UAPP en mn Shure Se535 LTD, dat blijft een eargasm elke keer :)
Mocht ik een leuke LG upgrade in de aanbieding (V40/G8) tegen komen dan ga ik daar wel voor. Ik was iemand die elk jaar de nieuwste Iphone hebben moest en dat gevoel heb ik met dit toestel helemaal niet.
Ook lijkt LG zn belofte voor wat betreft de updates na te komen, ben benieuwd of we de laatste android snel gaan krijgen.
Momenteel ook wat problemen met de kabel en laden. Nu ben ik dan weer niet zo happig op een goedkoop kabeltje en fast charge ivb brandveiligheid. Iemand suggesties?
Ik denk dat het feit dat we hem nog niet hebben al genoeg zegt, prima telefoon maar Android Q is al bijna aan het uitrollen voordat we P hebben.

Mijn Nintendo Switch kabel werkt zeer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
[...]

Draadloos laden.
Werkt prima en sinds kort ook ter beschikking in de auto 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
[...]

Welke belofte? Deze? nieuws: LG opent divisie die verantwoordelijk is voor snelle updates smartphones
Is alweer een jaar geleden en er is helemaal niks veranderd. Android q is al bijna uit en nog steeds geen android pie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Junkyxl schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:44:
[...]
Draadloos laden.
Werkt prima en sinds kort ook ter beschikking in de auto 8)
Draadloos laden is leuk voor snel ff tussendoor, ik wil nog wel eens een podcast luisteren in bed en dan trek je je telefoon constant van de lader. Geen optie dus :)
D2FValinor schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 01:19:
[...]

Welke belofte? Deze? nieuws: LG opent divisie die verantwoordelijk is voor snelle updates smartphones
Is alweer een jaar geleden en er is helemaal niks veranderd. Android q is al bijna uit en nog steeds geen android pie.
Laatste tijd lijken de security updates vaker te komen, vind ik wel prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
HaterFrame schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:26:
[...]

Draadloos laden is leuk voor snel ff tussendoor, ik wil nog wel eens een podcast luisteren in bed en dan trek je je telefoon constant van de lader. Geen optie dus :)

[...]
Daar heb ik geen last van 8)
Met een combinatie van een LG Watch Urbane 2 en Sony WH-CH700N die APTX HD ondersteund alles lekker draadloos te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Junkyxl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:36:
[...]

Daar heb ik geen last van 8)
Met een combinatie van een LG Watch Urbane 2 en Sony WH-CH700N die APTX HD ondersteund alles lekker draadloos te gebruiken.
Als audiofiel zit ik niet op Bluetooth oordopjes/koptelefoon te wachten ;) Vandaar ook de V30 met zn quad dac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Welke koptelefoon gebruik jij icm de V30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Heeft iemand Google Play op de V30 werkend? De Playstore zegt dat "mijn device niet geschikt is voor deze versie"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
eswa schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 05:39:
Heeft iemand Google Play op de V30 werkend? De Playstore zegt dat "mijn device niet geschikt is voor deze versie"?
Ik weet niet of je probleem al is opgelost, maar nee ik heb hier geen problemen mee.

Nog steeds een tevreden gebruiker van de V30 (circa 1,5 jaar). Batterijduur is nog steeds fenomaal. Maar die security-updates zouden ze echt sneller mogen doen. Android-versie boeit me niet meer zo

Trouwens, heeft iemand een oplossing voor de bevestiging als je mobiel internet aan of uit zet. Ik wil dus geen bevestiging hier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Junkyxl schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:30:
Welke koptelefoon gebruik jij icm de V30?
Beetje laat maar goed: ik gebruik Shure SE535SE :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Junkyxl
Zojuist via LG Bridge de Pie update geïnstalleerd.
Een zeer welkome verrassing en ziet er zeer strak uit.
In het begin reageerde de telefoon nogal traag, maar schijnt zich te herstellen.
Kan helaas via de telefoon geen screenshot plaatsen in deze reactie.
Ben verder nog steeds zeer content over deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
Net ook de update geinstalleerd. Helaas werd mijn theme niet meer ondersteund dus kreeg stock terug. Dat is wel even schrikken. Had net een maand terug ofzo de ideale appicoontjes gevonden maar moet nu weer hard wennen. Kan ook niet zo snel een goede vervanger vinden in lgworld. (ik had overigens een theme waarbij de icoontjes van de apps werden "omcirkeld" door een kadertje in een zandachtige kleur. dit gaf een veel rustiger beeld doordat alles wat uniformer werd)

Trouwens. Net zoals mensen hierboven al aangeven; geweldig tevreden met deze telefoon. De beste die ik ooit gehad heb en hoop er nog lang plezier van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik denk dat de LG V30 een van meest onderschatte telefoons van de afgelopen jaren is. Zojuist ook de update gedaan, merk nog niet echt verschil. Behalve dan dat de high contrast thema nu ook werkt bij swipe down (quick settings).

Wel jammer dat je achtergrond ed veranderen, maar dat is ook een kwestie van even herstellen aangezien ie bij mij behoorlijk stock is.

Hier iig een tevreden gebruiker en dat voor maar 300 euro (vorig jaar aangeschaft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
beyazz06 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 18:24:
Ik denk dat de LG V30 een van meest onderschatte telefoons van de afgelopen jaren is. Zojuist ook de update gedaan, merk nog niet echt verschil. Behalve dan dat de high contrast thema nu ook werkt bij swipe down (quick settings).

Wel jammer dat je achtergrond ed veranderen, maar dat is ook een kwestie van even herstellen aangezien ie bij mij behoorlijk stock is.

Hier iig een tevreden gebruiker en dat voor maar 300 euro (vorig jaar aangeschaft)
Tsja met de telefoon is zeker niks mis (glazen achterkant had voor mij niet gehoeven).

Helaas zijn updates ook onderdeel van het pakket en dat is toch zeer slecht bij LG. Volgende maand word Q verwacht en dan begint het hele riedeltje weer vanaf voor af aan. Denk dat ik toch maar weer richting een custom rom ga. Ik bedoel je mist natuurlijk niks noodzakelijk, maar dit is wel heel erg bezopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 07:31

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren onderweg naar huis kreeg ik een melding dat er een update klaarstond (OTA). Heb er nu Pie opstaan!

Wel wat dingen opniew in moeten stellen (helaas werkte het thema dat ik geruikte niet meer) Zit nu op UX8 black theme.

Lijkt allemaal in orde, net snel nog even de nieuwe features gegoogled, enige echte wat ik belangrijk vond was de dark mode instelling maar die kon ik dus niet vinden. Er is wel een hoog contrast instelling maar die is oranje en niet de licht blauw zoals ik gewend was.

Wel vreemd dat ze juist deze feature van pie er uit gehaald hebben want kwa batterijduur zal het toch wel helpen als alles zoveel mogelijk zwart is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Oei, nice, update verhalen!
Ik ben nog niet aan de beurt met de V30+, even gecheckt via Bridge & OTA maar hoop dat 'ie er snel aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Laatst online: 09:50
Mijn update is helaas minder goed verlopen. Na reboot bleef hij hangen op het LG logo en enkel volledig wissen bleek de oplossing.

Algemeen gesproken ook wel heel tevreden van mijn V30.

Keep on running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

ZorbaR schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 04:26:
Mijn update is helaas minder goed verlopen. Na reboot bleef hij hangen op het LG logo en enkel volledig wissen bleek de oplossing.

Algemeen gesproken ook wel heel tevreden van mijn V30.
Bij mij bleef hij ook een hele tijd hangen maar op een gegeven moment zat ik toch in het login scherm. Idd niet zo netjes dat er geen progress bar of zoiets was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik heb bij de update ook zitten zweten of het wel allemaal goed ging.
Gelukkig heeft mijn verstand het gewonnen van het ongeduld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zijn er nog mensen waarbij de muziekspeler de positie van waar je gestopt ben met luisteren niet onthoud? Ik heb de muziekspeler al aangevinkt in de lijst met programma's die niet afgesloten mogen worden om energie te besparen maar nog steeds merk ik dat hij af en toe zijn positie kwijt is en weer opnieuw begint met het laatst gespeelde nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik zet energiebesparing nooit aan, heb dus dat gedoe ook niet 😂

Vandaag overigens wel mijn eigen SOT verbroken, met 7 uur 5 minuten en nog 14% over. Dit overigens met alles aan (BT, Wifi, Data, Auto brightness)

De LG V30 had ik vorig jaar eigenlijk als tussen stap gekocht tbv de Pixel lijn. Begin me echter steeds vaker af te vragen waarom ik nog voor een Pixel moet gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door beyazz06 op 09-08-2019 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
beyazz06 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:42:
Ik zet energiebesparing nooit aan, heb dus dat gedoe ook niet 😂

Vandaag overigens wel mijn eigen SOT verbroken, met 7 uur 5 minuten en nog 14% over. Dit overigens met alles aan (BT, Wifi, Data, Auto brightness)

De LG V30 had ik vorig jaar eigenlijk als tussen stap gekocht tbv de Pixel lijn. Begin me echter steeds vaker af te vragen waarom ik nog voor een Pixel moet gaan.
En zo zie je maar weer dat de toestellen van LG toch ondergewaardeerd worden in mijn ogen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juju
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-04 17:36
Sinds de update valt de telefoon bij mij op random momenten in stand-by helemaal uit en reageert hij nergens meer op, alleen een harde reset zorgt ervoor dat hij wel weer opstart... Gelukkig zonder data verlies maar inmiddels al 4x gehad sinds de update die ik gisteravond heb geïnstalleerd, vrees dus dat ik moet overgaan op een clean install en kijken of dat werkt.

Zijn er meer die ook een soortgelijk probleem ervaren na de update?

Edit:
Een dag later wilde hij ook niet meer opladen... Inmiddels opgestuurd voor reparatie, geen idee of er een verband was tussen de update en de problemen maar toevallig is het wel.

[ Voor 17% gewijzigd door juju op 13-08-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
juju schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:38:
Sinds de update valt de telefoon bij mij op random momenten in stand-by helemaal uit en reageert hij nergens meer op, alleen een harde reset zorgt ervoor dat hij wel weer opstart... Gelukkig zonder data verlies maar inmiddels al 4x gehad sinds de update die ik gisteravond heb geïnstalleerd, vrees dus dat ik moet overgaan op een clean install en kijken of dat werkt.

Zijn er meer die ook een soortgelijk probleem ervaren na de update?

Edit:
Een dag later wilde hij ook niet meer opladen... Inmiddels opgestuurd voor reparatie, geen idee of er een verband was tussen de update en de problemen maar toevallig is het wel.
Ik heb na de update nog geen problemen ervaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Net mijn oude lg v30 uit de kast gehaald, dacht even updaten naar Pie maar kan geen update vinden :( Ook niet via LG Bridge....beetje jammer dit.

ps. Ik las ergens dat 4k opnemen niet meer kan in cine mode. Niet dat ik het zelf gebruik maar wel een negatief puntje.

[ Voor 29% gewijzigd door Valinor op 19-08-2019 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
@D2FValinor Er zijn zo links en rechts berichten dat LG de 30b Pie update (voorlopig) heeft teruggetrokken...

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

4tune schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:44:
@D2FValinor Er zijn zo links en rechts berichten dat LG de 30b Pie update (voorlopig) heeft teruggetrokken...
Ik ervaar ook nog hier en daar wat vreemde dingen. Notificatie berichten over elkaar heen in het slide down menu. Als je arrange apps doet kun je apps en zelfs hele mappen kwijtraken (als je die hebt), die heb ik weer teruggekregen door arrange alphabetically te kiezen. Notificaties op het Always on display die blijven hangen en niet verdwijnen na gelezen te zijn.

Ik ben nu maar overgestapt op VLC om muziek te luisteren want dat hij de positie niet onthoud is voor mij echt vervelend (heb een serie mixen van 45+ minuten per stuk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik ben nu maar overgestapt op VLC om muziek te luisteren want dat hij de positie niet onthoud is voor mij echt vervelend (heb een serie mixen van 45+ minuten per stuk).
Ik kan je ten zeerste Poweramp aanbevelen als muziekspeler.
Deze biedt een groot aantal in te stellen opties die ook ten gunste van de Quad DAC goed komen.
De speler onthoudt ook waar je gebleven bent met het afspelen van een nummer.

Zag ook op internet voorbij komen dat de V30 in Korea inmiddels een nieuwe update heeft ontvangen.
Hierbij zou met name de optimalisatie van het RAM beheer verbeterd zijn.
Hopelijk hoeven wij in de EU niet lang hierop te wachten.
Toestel werkt bij met enige lag, wat toch wel storend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
4tune schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:44:
Ryan1981 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:14:
[...]

Ik ervaar ook nog hier en daar wat vreemde dingen. Notificatie berichten over elkaar heen in het slide down menu. Als je arrange apps doet kun je apps en zelfs hele mappen kwijtraken (als je die hebt), die heb ik weer teruggekregen door arrange alphabetically te kiezen. Notificaties op het Always on display die blijven hangen en niet verdwijnen na gelezen te zijn.

Bedankt voor de reacties. Had hem uiteindelijk handmatig geinstalleerd. Voelt inderdaad niet zo heel stabiel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje_K
  • Laatst online: 20-06 16:11
Er is een nieuwe versie van Android Pie beschikbaar in LG Bridge: 3,31 GB groot en is de verwachtte C versie van Pie. Veel succes met binnenhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
Weet iemand hier hoe ik dat padlockje van Face Unlock van mijn lockscreen af krijg? Gebruik alleen vingerafdruk en ik zie de toegevoegde waarde van een locked padlock die altijd op mijn lock screen staat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 12:11
Tot op heden bevalt deze telefoon nog steeds, snel genoeg voor de dagelijkse dingen.

Waar ik echter minder over te spreken ben is het update beleid van LG.
Ik begrijp dat ik geen nieuwe android meer hoef te verwachten en dat is ook niet nodig maar waar ik meer moeite mee heb is dat de laatste security update van November 2019 is?

Ik ga er van uit dat niemand een hogere security update heeft?
Ik gebruikt de nomale variant, geen merk gebonden versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdpdavy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-03 20:58
Equazor_ schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:00:
Tot op heden bevalt deze telefoon nog steeds, snel genoeg voor de dagelijkse dingen.

Waar ik echter minder over te spreken ben is het update beleid van LG.
Ik begrijp dat ik geen nieuwe android meer hoef te verwachten en dat is ook niet nodig maar waar ik meer moeite mee heb is dat de laatste security update van November 2019 is?

Ik ga er van uit dat niemand een hogere security update heeft?
Ik gebruikt de nomale variant, geen merk gebonden versie.
Het update beleid is inderdaad om van te huilen, mijn laatste security update is ook van November 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Laatst online: 07:32
Ik kan sinds een paar weken geen SMSjes meer ontvangen. Kwam er vandaag achter bij het afsluiten van een nieuw abonnement dat ik geen SMS kreeg toen ik mijn nummer wilde verifieren.

Vanuit mijn werk telefoon SMS verstuurd --> komt niet binnen
Van mijn telefoon naar werk telefoon --> blijft op verzenden staan

Volgens T-Mobile moet ik de SMS centrale op mijn telefoon naar +31 6 2400 1200 zetten. Ga ik naar die instelling dan zie ik echter +31 6 2400 0000 staan (fout dus). Ik kan dit nummer niet aanpassen want het is uitgegrijst...Op internet zie ik dat mensen het wel kunnen aanpassen.
Hoe kan ik het nummer aanpassen? Herkend iemand dit probleem en hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 22:07
Gisteren de V30+ binnengekregen van Belsimpel voor 249 Euro. Eerst met LGUP geüpdate naar de laatste firmware. OTA kwam er niets binnen. Gaat om een Italiaans toestel. Komt vaker voor bij Belsimpel. Security update is van 01-11-2019. Eens kijken hoe lang ik hiermee vooruit kan. 249 Euro is geen geld kijkende naar de hardware, maar dan dus wel met veroudere software/security fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roshan chitan
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-04 04:32
Hallo mensen, ik ben eergisteren eindelijk overgestapt van me oude LG G3s naar een V30+. voor het geld is het nog steeds een pracht van een telefoon, heb hem direct na het aanmaken geprobeerd via OTA te updaten, maar er waren geen updates beschikbaar.

Via LG bridge zag ik 2 beschikbare updates, naar Android 8 is het zonder problemen gegaan. Naar Android 9 pie gaat hij uit, probeerd te updaten en gaat weer aan en geeft LG bridge de error code '0x5a32' aan. Weet iemand waarom dit gebeurt?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winkels, levertijden en prijzen: [LG V30] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [LG V30] Het grote Accessoires topic