Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:46

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
De LG V30-smartphone heeft een 6"-oledscherm met een 2:1-verhouding dat bijna de hele voorkant beslaat. In de V30 zit een Snapdragon 835-soc, 4GB ram en 64GB opslaggeheugen..

Het oledscherm heeft een resolutie van 2880x1440 pixels, goed voor een pixeldichtheid van 538ppi. LG voorziet de V30 van Android 7.1.2 en in de behuizing zit een 3300mAh-accu. De smartphone ondersteunt bluetooth 5.0 en heeft een usb-c-aansluiting. Het interne ufs 2.0-opslaggeheugen kan worden uitgebreid met een micro-sd-kaartje. Er komt ook een LG V30+ met 128GB opslagruimte, maar die komt in een 'beperkt aantal' landen op de markt en voorlopig niet in de Benelux.

De LG V30 heeft afmetingen van 151,7x75,4x7,3mm en daarmee heeft het toestel een screen-to-bezel ratio van ruim 81 procent. De behuizing is waterdicht volgens de ip68-certificatie; wat in dit geval betekent dat hij een halfuur lang een meter diep onderwater gebruikt kan worden. Het toestel is voorzien van een 32bit-quad-dac en LG levert de telefoon in combinatie met oordopjes van B&O Play.

Aan de achterkant van de LG V30 zitten twee camera's. De reguliere camera heeft een 16-megapixelsensor met een f/1.6-lens en de tweede camera heeft een groothoeklens met een 13-megapixelsensor en een f/1.9-lens. De beeldhoek van deze camera is 120 graden, net als bij de groothoekcamera van de LG G6. De frontcamera heeft een 5-megapixelresolutie en een f/2.2-lens. Bij de presentatie maakte LG nog niet bekend welke sensoren er gebruikt worden en hoe groot deze zijn.

LG maakt op de V30 gebruik van een 'always-on display', waarmee notificaties en de knoppen om het afspelen van muziek te bedienen getoond worden als het scherm uit staat. Het toestel krijgt verder stemherkenning; gebruikers kunnen een woordcombinatie instellen om de telefoon te ontgrendelen. Ook is ontgrendelen met gezichtsherkenning mogelijk en er zit een vingerafdrukscanner aan de achterkant.

De V30 ondersteunt Google Assistant en krijgt daarbij een aantal speciale mogelijkheden. Zo kunnen gebruikers vragen om een groothoekselfie te maken, de telefoon schakelt de frontcamera dan over naar de groothoekmodus. Verder claimt LG dat de V30 is voorzien van geavanceerde audioverwerking waardoor het toestel het Ok Google-commando ook kan verstaan als er luide muziek wordt afgespeeld.

Ondanks dat het toestel nu officieel is gepresenteerd, is de prijs nog niet bekendgemaakt. LG gaat de V30 in Zuid-Korea vanaf 21 september leveren en daarna moet het toestel in meer landen beschikbaar komen.
Er komen uitvoeringen in zwart, zilver, blauw en paars. In de Benelux zal het toestel ergens in het vierde kwartaal verschijnen.

Toestel
LG V30
Besturingssysteem

Android 7.1.1 Nougat
Scherm

6.0" AMOLED 2880x1440
Processor
Qualcomm Snapdragon 835
Processorsnelheid
2,45GHz
Videochip
Adreno 540
Werkgeheugen
4GB
Opslaggeheugen
64GB
Extern geheugen
MicroSD-kaart
Accucapaciteit
3300mAh
Frontcam
5MP
Camera

16MP + 13MP groothoek
Afmetingen

151,7x75,4x7,3mm
Gewicht

158 gram
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

Vingerafdrukscanner
IP68-certificering
USB-C & QC 3.0

Adviesprijs

Onbekend

Met dank aan topic start meester @CLB

At the end of the line a survivor will be born

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Even aftrappen, ik ben reuze benieuwd naar de prijs, in het ervaringen topic zei ik het ook al, dit is een serieuze kandidaat om mijn S6 te gaan vervangen eind dit jaar.
Maand prijs zal bij de gemiddelde provider wel weer uitkomen op 45+ euro in de maand plus een bijdrage van een x aantal euro's.
Voor mijn S6 heb ik niets bij betaald maar betaal nog wel 47 euro per maand bij Vodafone... :/ Mag allemaal wel wat goedkoper naar mijn idee.

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:08

MazeWing

passionate & cynical

In Amerika kun je dit toestel met een prijsvraag winnen. In de voorwaarden staat dat het te winnen product (de V30 dus) een waarde vertegenwoordigt van $749. Het is dus te hopen dat dit inderdaad de prijs is van het toestel. In Europa zou het toestel dan rond de €799 gaan kosten.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: Galaxy Note 8 Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:50

l3art

Moderator Mobile
Zoiets zal het wel zijn.
Als ze niet weer er gewoon het getal 100 overheen gooien. Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd. Nog even geduld hebben.

Te koop AKG Y50BT koptelefoon en een Feiyu Tech G4S gimbal

• x-boxer
  • Laatst online: 19-05 21:31

Grover!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Dan nog is ie goedkoper dan de Note8.. Hoewel dit wel een ander kaliber is, telefoon vs phablet.

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:57
Ach ja een LG of Samsung toestel in eerste 3/4 maanden kopen is ook niet zo slim.

Adviesprijs van 799 euro is over een maand of 4, 500 euro, misschien nog wel lager.

• Redskullz
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-10-2018
quote:
Roy1985 schreef op maandag 4 september 2017 @ 12:45:
Ach ja een LG of Samsung toestel in eerste 3/4 maanden kopen is ook niet zo slim.

Adviesprijs van 799 euro is over een maand of 500 euro, misschien nog wel lager.
Helemaal mee eens maar ik vermoed dat ik deze keer (tevens me eerste keer) niet 3/4 maanden ga kunnen wachten :9~

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik ga zodra ie beschikbaar is bij tig telecomshops gebruik maken van de toestelfexibiliteit van T-Mobile waar ik nu zit. Heb daar nu een sim only lopen en dan kan je gedurende je contract namelijk upgraden naar een abonnement met toestel. Gezien de V30 wel mijn aandacht heeft ga ik hem dan denk ik halen en volledig bijbetaling doen.

De grap is namelijk dat wanneer je nu bijvoorbeeld de G6 bij een abonnement wilt hebben hij los 535 euro kost bij mobiel.nl. Maar zodra je willekeurig welk abonnement selecteert van T-Mobile en het gehele bedrag wilt betalen in 1 keer als eenmalige bijbetaling hij nog maar 334 euro kost. Welnu dan ga ik mooi wachten tot de V30 ook zoiets nog zal kosten, eenmalig bijbetaling van 335 euro en ik vind dat het wachten wel waard.

De G6 was per 23 maart beschikbaar en nu na pak en beet 5,5 maand is die van 749 euro adviesprijs naar <500 euro prijs nu gezakt. Dan hoef ik het nu nog 5,5 maand uit te zingen en ik scoor volgend jaar voor een leuke prijs de V30: beetje de opvolger van de Oneplus 3 hoe ik graag de Oneplus 5 had gezien.

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:57
quote:
Joosie200 schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:35:
Ik ga zodra ie beschikbaar is bij tig telecomshops gebruik maken van de toestelfexibiliteit van T-Mobile waar ik nu zit. Heb daar nu een sim only lopen en dan kan je gedurende je contract namelijk upgraden naar een abonnement met toestel. Gezien de V30 wel mijn aandacht heeft ga ik hem dan denk ik halen en volledig bijbetaling doen.

De grap is namelijk dat wanneer je nu bijvoorbeeld de G6 bij een abonnement wilt hebben hij los 535 euro kost bij mobiel.nl. Maar zodra je willekeurig welk abonnement selecteert van T-Mobile en het gehele bedrag wilt betalen in 1 keer als eenmalige bijbetaling hij nog maar 334 euro kost. Welnu dan ga ik mooi wachten tot de V30 ook zoiets nog zal kosten, eenmalig bijbetaling van 335 euro en ik vind dat het wachten wel waard.

De G6 was per 23 maart beschikbaar en nu na pak en beet 5,5 maand is die van 749 euro adviesprijs naar <500 euro prijs nu gezakt. Dan hoef ik het nu nog 5,5 maand uit te zingen en ik scoor volgend jaar voor een leuke prijs de V30: beetje de opvolger van de Oneplus 3 hoe ik graag de Oneplus 5 had gezien.
Ik was over een zelfde constructie aan het nadenken, maar kun je dat T-Mobile Toestelflexibilteit ook met andere shops gebruiken? Dat wist ik namelijk nog niet, dacht dat dit alleen ging via T-Mobile zelf.

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Roy1985 schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:57:
[...]

Ik was over een zelfde constructie aan het nadenken, maar kun je dat T-Mobile Toestelflexibilteit ook met andere shops gebruiken? Dat wist ik namelijk nog niet, dacht dat dit alleen ging via T-Mobile zelf.
Op de site heb je een link naar de voorwaarden waarin(https://www.t-mobile.nl/C...el-flexibiliteit-2016.pdf) staat:
8. Je kunt de overstap aanvragen via alle verkoopkanalen van het Nieuwe abonnement van T-Mobile.

Nu ja, je hebt natuurlijk de T-Mobile verkooppunten in steden, hun eigen site. Maar onder alle verkoopkanalen moet dan ook mobiel, belsimpel e.d. vallen. Voor wat het waard is: https://forum.t-mobile.nl...ia-andere-verkoper-279855 op hun eigen forum wordt het iig wel als zodanig uitgelegd.

Joosie200 wijzigde deze reactie 04-09-2017 14:07 (9%)

• x-boxer
Prijs wordt dus 699,- voor de 64GB versie en 749,- gok ik voor de 128GB variant.

Is die nu per 15 september leverbaar of is dat alleen in Canada?

http://m.gsmarena.com/lg_...laxy_note8-news-27219.php

Grover!

• Nilco
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:31
Volgens Droidapp gaat ie €899 kosten. Dan wordt dit uhm niet voor mij.

Volgende keer graag alles mbt prijzen zelf in het juiste topic zetten. Heb dit bericht nu voor je verplaatst.

l3art wijzigde deze reactie 15-09-2017 21:54 (46%)

• Kees_frl
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:14
quote:
Nilco schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:55:
Volgens Droidapp gaat ie €899 kosten. Dan wordt dit uhm niet voor mij.
eeh hier ook niet nee :'(

Maar hopelijk na twee maandjes al wat van de prijs af :9

• poststamp
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-05 09:49
Ze mogen wel eens vertellen wanneer hij gaat komen, het wachtspelletje spelen is niet zo verstandig als hij moet concurreren met de iPhone X en de note 8. De laatste is zelfs al leverbaar en de iPhone is al te pre-orderen.

• CrashHouse
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-12-2018
Heb mijn G6 gisteren verkocht in afwachting van deze... hoop dat ie snel komt.

Macoholic & Mavic

• Hanky74
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:34
In Duitsland pas vanaf november leverbaar voor 899.

http://www.giga.de/smartp...cht-wird-aber-guenstiger/

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23:45
899 euro is het totaal niet waard.
Ik kijk over 6 maanden wel weer.

• john milton
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 03-05 08:56
Erg teleurstellend na die eerdere nieuwsberichten online van 700-750 en 'LG gaat concurrerend prijzen ivm marktaandeel winnen'

900 doe ik ook niet. Dan wacht ik wel een paar maanden.

edit:typo

john milton wijzigde deze reactie 19-09-2017 12:35 (7%)

No(ob) one lives forever

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Ook gsm arena zegt bij de spec 900 euro.. Dat is dit toestel inderdaad niet waard;
http://www.gsmarena.com/lg_v30-8712.php

Jammer :/

• x-boxer
Maar vanaf wanneer is die nu eens leverbaar??

Grover!

• poststamp
quote:
x-boxer schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:33:
Maar vanaf wanneer is die nu eens leverbaar??
Zal wel november of december worden, tegen die tijd is note 8 200 euro in prijs gedaald. Dan wordt het die hoor.

• x-boxer
Zo laat dat denk ik niet ik gok vanaf 1 oktober max midden oktober.

Grover!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Jammer dat er nog weinig bekend is over de leverdatum en prijs. Zal LG Mobile eens een Facebook berichtje doen, wie weet ;)

• x-boxer
Vandaag zei LG enkel dit op Instagram: "Very soon" "Only a little bit longer".

Andere Bron:
- U.S. carrier branded LG V30 should come by October 10
- Carrier unlocked version November 14

Grover!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Zelf nog geen reactie van LG Benelux... helaas... ben wel reuze benieuwd. Levertijd maakt we wat minder uit, ik wil vooral de prijs weten.

• x-boxer
Prijs wordt €899,-

Grover!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Bron?

• x-boxer
Diverse website's als XDA, Instagram en eBay.
Let maar op rond 10 oktober €899,-

Grover!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Ja.... dat kan ik ook zo wel bedenken :F :/
Gewoon afwachten lijkt me verstandig... :+

• CrashHouse
Hahahaha.... prijs is nog niet eens bekend, maar heb net wel twee clear cases binnengekregen voor de V30 :+

Macoholic & Mavic

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:11
quote:
CrashHouse schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:59:
Hahahaha.... prijs is nog niet eens bekend, maar heb net wel twee clear cases binnengekregen voor de V30 :+
In ieder geval nog iets wat helder is....... ;)

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Ik kan wachten, alleen mijn S6 niet meer :+ die is het echt aan het begeven...
Ik heb LG vorige week een bericht gedaan, nog steeds geen reactie :/

• x-boxer
LG comminceert dus niet slechte zaak, ze hadden wel op je berichtje kunnen reageren wat het antwoord ook geweest had kunnen mogen zijn.

Grover!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Dus ik dacht ga even de Vodafone winkel binnen. Werd meteen overgehaald om mijn S6 achter te laten en met een kleine bij betaling de S8 voor 31 per maand mee te nemen..... maar dat vroeg ik niet :/
Die konden mij niets vertellen. :')

En nee ik heb dit niet gedaan. Ik wil de LG V30

Mrjraider wijzigde deze reactie 25-09-2017 14:41 (17%)

• CrashHouse
Herkenbaar... moet zeggen dat met de 100 euro extra inruil (Heb nog een kapotte iPhone 5 liggen waar ik 113 euro voor krijg) de S8 prijstechnisch wel heel interessant is prijstechnisch. Als de V30 echt de bocht uitgiert qua prijs toch een interessant toestel. Wat mij nu tegenhoudt is de afwezigheid van een DAC en op het gebogen scherm van de S8 is eigenlijk geen echt goede screenprotector op te bevestigen.

De V30 ticks all the boxes :P

Macoholic & Mavic

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Inderdaad die actie van Samsung en Vodafone loopt tot en met zaterdag aanstaande. Maar ik baal dat LG nagenoeg niets loslaat verder over de V30

Edit.. toevallig net reactie. Prijs; zeggen ze wordt bepaald door de winkels en verwachte leverdatum november.

Mrjraider wijzigde deze reactie 25-09-2017 15:36 (28%)

• CrashHouse
quote:
Mrjraider schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:10:
... en verwachte leverdatum november.
Pff nog een hele maand. 8)7 Die actie van Vodafone loopt toch tot 15 oktober?

Update:
quote:
Hoe werkt het?

Bestel tussen 21 augustus tot en met 15 oktober 2017 een Samsung Galaxy S8 of S8+
Nieuwe telefoon binnen? Neem je oude smartphone, en de aankoopbon en IMEI nummer van je nieuwe S8 of S8+ mee naar een Vodafone winkel.
Onze winkelmedewerker bepaalt meteen de waarde van je oude smartphone. Daarbovenop krijg je € 100 extra. Het totale bedrag wordt binnen 14 dagen naar je overgemaakt.
Je kunt maximaal één oude smartphone inleveren per nieuwe S8/S8+ en maximaal drie keer deelnemen per huishouden
De promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.
Gelukkig heb nog even de tijd. :)

CrashHouse wijzigde deze reactie 25-09-2017 16:12 (57%)

Macoholic & Mavic

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Volgens Vodafone tot 31 september (ze zullen 30 september bedoelen)

Edit: LG laat niets los over de prijs, kunnen ze nog niet zeggen (LG Benelux). Dus afwachten :X

Mrjraider wijzigde deze reactie 25-09-2017 16:27 (42%)

• CrashHouse
quote:
Mrjraider schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:17:
Volgens Vodafone tot 31 september (ze zullen 30 september bedoelen)
Heb mijn tekstje ge-c/pt vanaf de Vodafone website :?

Macoholic & Mavic

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
quote:
CrashHouse schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:27:
[...]

Heb mijn tekstje ge-c/pt vanaf de Vodafone website :?
Allicht werkt die verkoper slechts tot zaterdag en MOET hij mij een S8 verkopen :+

• CrashHouse
quote:
Mrjraider schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:28:
[...]

Allicht werkt die verkoper slechts tot zaterdag en MOET hij mij een S8 verkopen :+
Tenzij hij voor zaterdag die S8 verkoopt idd ;) Je leven zou er maar vanaf hangen van zo'n S8.

Op de buitenlandse en vooral Amerikaanse sites wordt gesuggereerd dat de vertraging mogelijk ook zit in de volgende versie van de Daydream VR headset, die als promo in een bundel wordt aangeboden. De headset wordt zeer waarschijnlijk aangekondigd op 4 oktober.

Macoholic & Mavic

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Ik wacht braaf af, toestel werkt nog steeds, geduld is een schone zaak.

• CrashHouse
Hij staat inmiddels op de officiële site van LG, ook in NL. Nog geen verkooppunten en prijs.

klik hier voor link NL

Net maar even gebeld met een verhaaltje. :+ Ze konden niet uitleggen waarom hij al op de site stond en waarom de prijs en verkooppunten nog niet vermeld stonden. Hangt van het hoofdkantoor af zei de medewerker. Mogelijk pas verkrijgbaar over een maand of in november.

Dat zou wel slecht nieuws zijn. :(

CrashHouse wijzigde deze reactie 25-09-2017 19:42 (80%)

Macoholic & Mavic

• x-boxer
Jeetje in November pas zou echt vreemd zijn ongeacht de prijs.
Dat is echt te laat voor mij dan hou ik me note 4 nog en wacht ik wel tot Maart.
Dan is de prijs inmiddels ook flink gezakt van de V30.

Ik ben niet pro Samsung, maar die doen dat stukken beter.
Toestel aankondigen en het ligt binnen 2-3 weken in de winkel en je kan pre-order plaatsen en ze communiceren de releasedatum duidelijk.

Ik denk dat LG wacht op de Huawei Mate 10 release ?
Ik zou mijn toestel juist voor die release in de markt zetten.

Google VR Dream hoef ik niet die zou ik verkopen krijg je er gratis bij.
http://www.androidauthori...am-view-promotion-802610/

x-boxer wijzigde deze reactie 26-09-2017 09:55 (6%)

Grover!

• dreester
  • Niet online
LG Italia bericht dat het waarschijnlijk november gaat worden...

• Gaargod
  • Laatst online: 22:15
Hier wat verdere info mbt. release in de VS en VK. Ben benieuwd wanneer NL info volgt!
http://www.gsmarena.com/l...s_revealed-news-27493.php

• CrashHouse
quote:
Gaargod schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:30:
Hier wat verdere info mbt. release in de VS en VK. Ben benieuwd wanneer NL info volgt!
http://www.gsmarena.com/l...s_revealed-news-27493.php
Prijs VS ong. 800 dollar.

Macoholic & Mavic

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Waarom duurt het dan nog dik een maand voordat deze hier te verkrijgen Is?

• x-boxer
Omdat de Aziatische afzet markt vele malen groter is volgens LG net als de Amerikaanse.

Grover!

• poststamp
Ik denk dat ze de productie en/of de kwaliteit nog niet onder controle hebben, ze laten erg veel geld liggen met deze late release. De afzetmarkt in de usa is veel minder complex dan in europa, er zijn maar 4 spelers die de telefoon gaan leveren. Hier zijn er ontelbaar veel providers en je moet ook simlockvrij kunnen leveren, dus als je voorraad beperkt is dan lever je eerst aan de usa dat is minder gedoe.

• Gaargod
Slechte zaak van LG, door het uitblijven van info zit ik ondertussen ook verder te kijken dan hun product. Bijv. naar de aankomende bezelless toestellen van Huawei (Mate 10)en Nokia (9). Als LG wat sneller zou zijn, hadden ze mijn (pre-)order wss al in de pocket gehad.

Lees net ook op gsmarena dat de LG V20 weer in prijs is verlaagd in de States, ze proberen eerst nog zo veel mogelijk oude voorraden kwijt te raken.

• bitpixl
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Vergeet ook niet dat de nieuwe Google Pixel 2 XL van LG zal zijn, ook met 6inch scherm en die wordt 4 Okt aangekondigd. Wellicht krijgt die nu voorrang qua productie

OnePlus 6/5 * Moto X Style * iPhone-8S/6/4/3GS/3G iPad-Pro(9.7)/Mini2/Air/Mini/2/1 * Galaxy-S7/S3/S2 * One/HD2/Diamond/S710/P4350 * Nexus-7 * rx3715/3640 * S200/8310 * Tungsten-T,E2,E/M505/M500/IIIc

• CrashHouse
1 klant minder. Net de S8 gekocht. Had nog een kapotte iPhone 5 die ineens 113 euro waard bleek. Misschien de V30 later in 2018 als de prijs wat gezakt is. Jammer, ik keek er erg naar uit.

Macoholic & Mavic

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Met hierboven, zojuist besloot de 3.5 mm plug van mijn S6 er mee te kappen, dat was de druppel. Ik heb ook de S8 aangeschaft, jammer want ik keek erg uit naar de LG V30.
Ik blijf dit topic onderhouden ;) zal er alleen weinig toevoegingen hebben :+

• Mijndankisgroot
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 24-11-2017
Tegen de tijd dat deze phone uitkomt is de Note 8 ook alweer in prijs gezakt. Ik vraag me af of LG realiseert dat 3 maanden een behoorlijke tijd is in de smartphonemarkt - zeker als je kijkt naar de updatecyclus van Sony - en dat je dan zeker niet meer de hoofdprijs kan vragen.

• lighting_
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23:45
LG was altijd niet de snelste met de releases van hun smartphones.
Helaas wordt hun product al te duur wanneer andere concurrenten uitkomen.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Tja de reden zal denk ik dan de afzetmarkt zijn in Azië en dan straks de USA. Concurrenten hebben dit dan echt beter voor elkaar.

• cobalt60
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-03 20:39
De dual sim variant is in Polen al te preorderen voor €872:
https://bludiode.com/en/t...4gb-dual-sim-silver-3327/

Levering is verwacht op 10/10. Maar ik wacht tot ie echt op voorraad is voordat ik m bestel.

• poststamp
Bij carphonewarehouse (England) kun je ook preorderen, levering 1 november.

• mindcre8r
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:53

mindcre8r

The Baka Crow..

quote:
Mrjraider schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:03:
Met hierboven, zojuist besloot de 3.5 mm plug van mijn S6 er mee te kappen, dat was de druppel. Ik heb ook de S8 aangeschaft, jammer want ik keek erg uit naar de LG V30.
Ik blijf dit topic onderhouden ;) zal er alleen weinig toevoegingen hebben :+
peuter even met een paperclip in je jack, vaak zit er stof in van je broekzak.

Tameguchi kitten ja ney o

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
quote:
mindcre8r schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

peuter even met een paperclip in je jack, vaak zit er stof in van je broekzak.
Nee was het niet. Deed echt niets meer. Gewoon op.. daarnaast heb ik hem ingeleverd voor extra korting. Display was ook al stuk aan het gaan dus ach..

• x-boxer
Nog niets wat duurt dat lang zeg.

Grover!

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22:52
Ze doen wel heel lang over de release zeg.. heb 6 jaar achter elkaar een iPhone gebruikt en wel een keer android proberen. Ze hebben deze telefoon voor mijn gevoel al een tijd aangekondigd en nog steeds geen pre-orders of release date?

Krijg steeds de neiging om toch voor een iPhone 8+ te gaan.
Verplaatst naar levertijden en prijzen

l3art wijzigde deze reactie 07-10-2017 15:14 (7%)

• Hanky74
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:34
In de USA is hij inmiddels leverbaar bij providers. Hou het voor hier maar gewoon op begin november dan kan het alleen naar meevallen. 🙂

• beyazz06
  • Laatst online: 22:09
quote:
Hanky74 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:19:
In de USA is hij inmiddels leverbaar bij providers. Hou het voor hier maar gewoon op begin november dan kan het alleen naar meevallen. 🙂
Zou eerder december of januari aanhouden, wil je het 'mee laten vallen' :X

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Vandaag bij het testevent van Tweakers gehoord (als ik het mij goed herinner) dat hij waarschijnlijk half november in Nederland te verkrijgen is.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Topicstarter
Eigenlijk te laat... ik ben doordat dit zo lang duurde dus voor de S8 gegaan

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:42

Martinspire

Awesomeness

Benieuwd wanneer ie komt. Zit zelf niet vast aan abonnement-verlenging, want mijn baas betaald gewoon mijn sim (Fair Use op 4g dataverkeer, 10GB p/m leek al geen issue) en ik heb een potje wat elke maand vult daar, dus kan nog wel effe wachten. Ben vooral nog benieuwd naar de prijs die ze gaan hanteren. Een zacht prijsje kan van dit toestel echt een topper maken.

Het is wel jammer dat de tijd tussen aankondiging en release lang is. Hij is alleen wel aangekondigd op een beurs en niet bij een evenement (wat wel verschil is). Ander ding is dat er veel devices met dezelfde hardware uitkomen, dus dat zal sowieso beperkt zijn qua beschikbaarheid aan onderdelen. We wachten rustig af.

Martinspire - PC, PS4, X1

• D2FValinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17-05 14:29
quote:
Hooglander1 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:53:
Vandaag bij het testevent van Tweakers gehoord (als ik het mij goed herinner) dat hij waarschijnlijk half november in Nederland te verkrijgen is.
Pfffff ik had via lg webcare inderdaad gehoord dat het november zou worden maar ging uit van de eerste week ofzo....... Half november is veel te laat :(

• jinks26
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 15-05 16:37
Gezien de late levertijd gaan we dan de prijzen ook zien dalen bij release ? :p

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 19-05 22:45
quote:
jinks26 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:10:
Gezien de late levertijd gaan we dan de prijzen ook zien dalen bij release ? :p
Ik hoop het, maar ze zullen vast wel alsnog beginnen met die dikke hoofdprijs wat je ervoor mag betalen. :P

Dan houd ik het zelf nog meer even bij mijn OnePlus 3, die nog prima voldoet.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 04-05 08:11
Same here, mijn Nexus 6P voldoet zelfs nog uitstekend. Maar kijk wel met een schuin oog naar de V30. Is wat mij betreft de phone release van het jaar.

• x-boxer
quote:
GroeneThee schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:13:
Same here, mijn Nexus 6P voldoet zelfs nog uitstekend. Maar kijk wel met een schuin oog naar de V30. Is wat mij betreft de phone release van het jaar.
En waar baseer je dat op?
Je hebt hem niet gebruikt of in je handen gehad, tevens weet je de prijs niet eens.
Los daarvan is die een stuk trager als bijvoorbeeld de Note 8.
Mate 10 komt ook nog uit.

Grover!

• Tsunami
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
quote:
Martinspire schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:33:
Ik verwacht verder dat er nog wel wat optimalisatie zal zijn voor de toestellen uitkomen.
De V30 is al te koop in Zuid-Korea en Amerika, dus het is maar de vraag hoeveel optimalisatie er nog komt.
quote:
Joosie200 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:10:
Gezien ie goedkoper dan de Note is in Zuid-Korea, de G6 begon op 750 adviesprijs en rap minder werd verwacht ik iets van 749 of 799 euro. En dan binnen drie maanden <499 euro ;)
Hij is nu in de UK te pre-orderen voor £800, waar de Note 8 £870 is. Dus ik verwacht dat dat vertaalt naar €900 hier, misschien €850 als je geluk hebt. En dan na 3 maanden ~€650.

• Joosie200
  • Niet online
quote:
Tsunami schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:13:
[...]
Hij is nu in de UK te pre-orderen voor £800, waar de Note 8 £870 is. Dus ik verwacht dat dat vertaalt naar €900 hier, misschien €850 als je geluk hebt. En dan na 3 maanden ~650.
En voor $800 in Amerika, als je dan £800 in UK ziet mag je toch hopen op €800 hier lijkt me dan. Kwestie van dollarteken/pondteken voor euroteken verwisselen en klaar. Al hebben we niet echt een goed vergelijk aangezien de V20 nooit uitgekomen is in Europa en de V30 voor het eerst nu wel.

• meatarian
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20-10-2017
quote:
D2FValinor schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 00:02:
Op de nederlandse productpagina staat:

[...]

Ik hoop toch echt dat hij in Nederland ook in het zwart uitkomt.
Duitse MediaMarkt heeft het toestel inmiddels op de website. Helaas alleen blauw en zilver, geen v30+, en 12 weken levertijd. Hoop dat vooral dat laatste snel verandert..

https://www.mediamarkt.de...aroccan-blue-2353161.html

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
meatarian schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 00:08:
[...]

Duitse MediaMarkt heeft het toestel inmiddels op de website. Helaas alleen blauw en zilver, geen v30+, en 12 weken levertijd. Hoop dat vooral dat laatste snel verandert..

https://www.mediamarkt.de...aroccan-blue-2353161.html
Levertijd zal wel op 1 januari staan nu (of is het toevallig dat die dag over 12 weken is? :P )
Verder was die Plus alleen voor de USA, dus dat lijkt me logisch. Die ga je hier in Europa niet vinden. En gezien overal de blauwe als review-exemplaar is, lijkt het me logisch dat ze daar de meesten van willen verkopen. Maar wil je zo graag een zwart en onopvallend toestel dan? Ik vind het juist jammer dat ie alleen in Zwart, Blauw en Zilver is te krijgen (al is de blauwe wel erg mooi)

• meatarian
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20-10-2017
quote:
Martinspire schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 00:12:
[...]

Levertijd zal wel op 1 januari staan nu (of is het toevallig dat die dag over 12 weken is? :P )
Verder was die Plus alleen voor de USA, dus dat lijkt me logisch. Die ga je hier in Europa niet vinden. En gezien overal de blauwe als review-exemplaar is, lijkt het me logisch dat ze daar de meesten van willen verkopen. Maar wil je zo graag een zwart en onopvallend toestel dan? Ik vind het juist jammer dat ie alleen in Zwart, Blauw en Zilver is te krijgen (al is de blauwe wel erg mooi)
Om de kleur zal ik het inderdaad niet laten. Maar het ontbreken van de + vind ik wel jammer. Ik ga dan achteruit ten opzichte van wat ik nu heb - kwa opslag. (En ik begrijp dat Australië ook de V30+ krijgt.)

Enfin. Uiteindelijk is het alleen de levertijd die echt roet in het eten kan gooien. Ik kan het geld maar 1 keer uitgeven, en als er voor die tijd iets anders moois langs komt.. :P

• Gaargod
quote:
meatarian schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 00:19:
[...]

Om de kleur zal ik het inderdaad niet laten. Maar het ontbreken van de + vind ik wel jammer. Ik ga dan achteruit ten opzichte van wat ik nu heb - kwa opslag. (En ik begrijp dat Australië ook de V30+ krijgt.)
MicroSD kaartje erin en gaan :)

• x-boxer
Welke levertijd?
Op 31-8 onthuld en ik het rond eind November pas in de winkels.
Na 2 maanden alweer "oud" in februari komen al die nieuwe toestellen alweer

Grover!

• l3art

l3art

Moderator Mobile
quote:
x-boxer schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:18:
Welke levertijd?
Op 31-8 onthuld en ik het rond eind November pas in de winkels.
Na 2 maanden alweer "oud" in februari komen al die nieuwe toestellen alweer
De V30 wordt niet op de markt gezet als het top toestel, dat is de G6. In ieder geval hier. Dus dat ze minder haast hebben met de V30 kan ik me voorstellen. Eerst willen ze denk ik de G6 goed verkopen. Daarbij is het denk ik voor het merendeel van de mensen niet echt boeiend het nieuwste van het nieuwste te hebben. Voor de meeste mensen (inclusief ondergetekende) is het nieuwste van het nieuwste overkill voor hetgeen wat ze met het toestel doen. Daarbij zijn de voorgangers van de V30 ook niet bekend bij het grote publiek hier.

Alles bij elkaar is het voor LG niet lucratief genoeg om hier de V30 snel te releasen. De grootste reden, vermoed ik, is vanwege de G6. Maar ja het aantal enthousiastelingen die je hier vindt zijn begrijpelijk teleurgesteld.

• coolkingler1
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Ik kijk ook uit naar de release van dit toestel. Heeft echt alles wat ik wil en ziet er zelfs goed uit.

• beyazz06
  • Laatst online: 22:09
LG slaat hier (release in benelux) de plank flink mis als de prijs gelijk blijft aan die van USA & VK. Over een paar maanden zal Samsung waarschijnlijk haar nieuwe vlagschip introduceren danwel zal de geruchtenmolen starten. Ofwel voor LG zal het destemeer lastig worden om de V30 te verkopen...

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 04-05 08:11
Laten we gewoon even afwachten. Daarbij komt dat de prijs snel genoeg zal dalen en als Samsung met betere toestellen komt tegen een gelijke prijs, neem je die toch?

GroeneThee wijzigde deze reactie 16-10-2017 09:18 (35%)

• Mijndankisgroot
  • Registratie: oktober 2012
Tegen de tijd dat de V30 eindelijk gereleased is is hij even duur of zelfs duurder dan de Note 8 als ze de speculatieprijs hanteren. Drie keer raden waar de meeste mensen voor gaan dan...

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
Mijndankisgroot schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:40:
Tegen de tijd dat de V30 eindelijk gereleased is is hij even duur of zelfs duurder dan de Note 8 als ze de speculatieprijs hanteren. Drie keer raden waar de meeste mensen voor gaan dan...
Denk niet dat het zo snel zal gaan.

De note heeft ook nadelen: Hij is groot en dik vergeleken met de V30, hij heeft die afgeronde hoeken waar niet iedereen van gecharmeerd is, hij heeft Samsung software (persoonlijk geen issue voor me, maar voor anderen al reden om hem af te branden zonder het zelf te proberen), hij heeft saaie kleuren en de vingerafdrukscanner blijft op een debiele plek zitten.

Genoeg redenen om toch een V30 te pakken. Maar inderdaad, hoe langer ze wachten, hoe eerder nieuwe hardware (bv Qualcomm chips) er zijn en hoe minder hij dan waard wordt.

Groot probleem zal nog steeds de productie zijn en het bemachtigen van de componenten die nu in elke high-end device zitten. Qualcomm heeft ook maar een beperkte productiecapaciteit. En dan komen er nog alleen maar meer toestellen bij.

De prijs is ook meteen terug te leiden naar de marktdominantie van een Qualcomm. Die kan nu werkelijk elke prijs vragen en de fabrikanten betalen wel. Consument is de dupe.

Blijft jammer dat Intel en AMD zijn afgehaakt. Die concurrentie hadden ze echt nodig. Want dat was ook de reden dat we een paar jaar terug nog rond de 400 euro voor high-end zaten.

Martinspire wijzigde deze reactie 16-10-2017 10:51 (3%)

• coolkingler1
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Heb gebeld met Mobiel.nl, volgens hun komt de V30 eind November in voorraad. Maar blijkbaar was het deze maand al beloofd en is de datum opgeschoven.

• Gaargod
En dan is daar Huawei met de Mate 10 Pro. Vandaag (officieel) aankondigen, en 23 November in de winkel liggen. Kom op LG, schiet op met die V30 er zijn kapers op de kust! Hoop echt dat LG met een knappe prijs komt...

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Elk toestel heeft zo zijn specifieke kenmerken. Dus om het nu echt als kaper te zien gaat me wat ver. Andere processor, groter formaat, geen dac processor, geen SD kaart ondersteuning, etc. Ander toestel, andere specs, andere geïnteresseerden.

l3art wijzigde deze reactie 16-10-2017 21:23 (17%)

• x-boxer
quote:
l3art schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:23:
Elk toestel heeft zo zijn specifieke kenmerken. Dus om het nu echt als kaper te zien gaat me wat ver. Andere processor, scherm is afwachten, geen dac processor, etc. Ander toestel, andere specs.
Ben ik niet mee eens.
Zijn wel degelijk kapers, als LG de V30 begin september in de winkel had gelegd was je de Huawei voor en de Note 8 ook.
Als de consument een smartphone koopt los of in combinatie met een abonnement, koop je niet even snel een andere.
Ze hadden dus wel degelijk meer marktaandeel kunnen verkrijgen door hem eerder in de winkel te leggen.

Grover!

• Dionysiou
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:25
Jammer. Eind November is mij echt te laat. Ik ga voor nu dan de S8 aanschaffen. Over een half jaartje switch ik wel naar de V30 voor een scherp prijsje met promo. :)

• thoenk
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12-03 15:21
beetje balen, die late release. Mijn telefoon is teloorgegaan, dus ik ben naarstig op zoek naar een vers lulijzer. En de v30 lijkt me wel wat, maar nog anderhalve maand zonder is echt waardeloos. zucht. Bring it on, LG!

Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P

• D2FValinor
quote:
coolkingler1 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:29:
Heb gebeld met Mobiel.nl, volgens hun komt de V30 eind November in voorraad. Maar blijkbaar was het deze maand al beloofd en is de datum opgeschoven.
Wow, dat is voor mij de druppel. Geen LG.

Bedankt voor de info. :)

• D2FValinor
Blijkbaar is hij volgende week in Duitsland exclusief bij de provider 1&1 beschikbaar icm een 24 maanden abo.
En carphonewarehouse UK houdt 1 november aan.

D2FValinor wijzigde deze reactie 18-10-2017 14:23 (28%)

• Fleer
  • Registratie: augustus 2002
LG Benelux heeft mij op Facebook aangegeven dat de levertijd half hovember word.
NL-prijs is bekend en die is niet misselijk: € 899,00, komt wel met cashback zo lijkt het.

CLB wijzigde deze reactie 20-10-2017 17:58 (37%)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Joosie200
  • Niet online
quote:
CLB schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:31:
NL-prijs is bekend en die is niet misselijk: € 899,00, komt wel met cashback zo lijkt het.
Was te verwachten zo'n prijs, al had ik €799 verwacht. Kan nog steeds als ze een €100 cashback bieden. Maar dat is afwachten. Bij hun oled televisies geven ze in elk geval leuke kortingen + zelfs Netflix cadeau.

Joosie200 wijzigde deze reactie 20-10-2017 18:02 (23%)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
CLB schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:31:
Waar is die bekend gemaakt dan? En wat voor cashback actie bedoel je?

• Gaargod
Belsimpel.nl heeft 'm online staan voor EUR 899,-. 3 weken levertijd staat erbij.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True