Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
VoLTE denk ik?Erik11 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:46:
Waarom geen tele2 mogelijkheid bij belsimpel? Steeds meer toestellen die ik interessant vind lijken niet icm tele2 te kunnen..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb Belsimpel een mail gestuurd en ik wacht nog op antwoord.
[ Voor 4% gewijzigd door Reverse9 op 20-10-2017 22:30 ]
Verwijderd
Wat een prijs zegCLB schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:31:
NL-prijs is bekend en die is niet misselijk: € 899,00, komt wel met cashback zo lijkt het.

Ik ben nog steeds verbaasd daarover.
3 maanden geleden (als het toestel in de winkel ligt) werd die gepubliceerd op 31-8.
Dan voor €899,- in de winkel leggen mijn inziens veel te duur.
Ik had zelf een prijs verwacht van €799,- na die lange wachttijd.
Wie weet in Maart April 2018 op Eglobal €499,- we will see

Ik meen te herinneren dat zij ook grijze import doen, maar ik kan mij vergissen.Reverse9 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:28:
Ik vind het alleen vreemd dat Belsimpel aangeeft dat er geen oortjes meegeleverd worden (zoals in de US) terwijl de Nederlandse LG website dat wel doet.
Ik heb Belsimpel een mail gestuurd en ik wacht nog op antwoord.
Misschien anders gewoon overstappen? Ik zou me niet laten tegenhouden omdat de provider niet wil meewerken. Is genoeg keuze.Erik11 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:46:
Waarom geen tele2 mogelijkheid bij belsimpel? Steeds meer toestellen die ik interessant vind lijken niet icm tele2 te kunnen..
Dan is de S8+ voor €699,- in mijn ogen een veel betere deal! Helaas..
Zo iets meen ik ook te herinneren, maar hoezo geen oortjes? Halen ze die eruit of? Beetje vaag imho, daar het overal in de wereld met oortjes geleverd wordt.dreester schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 23:27:
[...]
Ik meen te herinneren dat zij ook grijze import doen, maar ik kan mij vergissen.
https://www.belsimpel.nl/...toestelservice-000-2-jaar
[ Voor 35% gewijzigd door HaterFrame op 21-10-2017 10:13 ]
I am the great Cornholio!
Ik heb zojuist antwoord gekregen van Belsimpel. Ik citeer:beyazz06 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:58:
[...]
Zo iets meen ik ook te herinneren, maar hoezo geen oortjes? Halen ze die eruit of? Beetje vaag imho, daar het overal in de wereld met oortjes geleverd wordt.
Uit je mail maak ik op dat je graag wilt weten wat er precies wordt meegeleverd bij het toestel. de meegeleverde accessoire die bij het toestel in de doos zit bestaat alleen uit de oplader. Dus bij ons zit niet de headset meegeleverd. Dit zal te maken hebben met de leveranciers waarbij wij inkopen, omdat wij niet op Nederlands niveau inkopen. Maar op Europees niveau, daarom kan dit afwijken van de Nederlandse verkoop van het toestel.
Gewoon nog even geduld hebben dus tot er meer aanbieders zijn
https://www.mobiel.nl/smartphone/lg/v30
Uiteraard met losse prijs van 899 euro gelijk aan Belsimpel. Maar als je kiest voor volledige bijbetaling en de goedkoopste T-mobile abonnement erbij pakt ben je nog maar: 788 euro kwijt bij T-Mobile basis 500MB/150min/100 sms. Of wat ik nu heb; T-Mobile Go Next - 5 euro T-Mobile samenkorting = 15 euro maandelijks voor onbeperkt bellen/smsen en 5GB internet. Dan kom je op 740 euro uit. Scheelt je toch mooi 111 of 160 euro
En dan laat ik de cashback van 20 euro via spaarwinkelen.nl nog buiten beschouwing.
[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 23-10-2017 17:19 ]
Hij kost maar 636,- daar ipv 899
Overigens niet mijn eigen tip maar van ene TipB op androidworld.nl
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
https://www.t-mobile.nl/lg/v30l3art schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:04:
Kleine tip: Indien T-Mobile je provider keuze is: https://www.t-mobile.nl/s...r=12&pr=GOP03,GAP01,SK300
Hij kost maar 636,- daar ipv 899
Overigens niet mijn eigen tip maar van ene TipB op androidworld.nl
Nice, ga ik die meepakken. Nu nog Morroccan Blue variant beschikbaar maken, want die vind ik mooier ogen dan de zilveren. En dan pak ik wel CashbackXL mee waarbij je 30 euro via verlenging krijgt of 40 euro als nieuwe klant + toestel en abonnement.
[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 23-10-2017 18:17 ]
Dan wacht ik wel een paar maanden om hem via Eglobal te kopen voor 500€...
Edit: Ff navraag doen of er bij deze dan wel de B&O oordopjes bijgeleverd worden... Antwoord is dat ze er bij geleverd worden
EDIT: en ik heb em bestellen doan
[ Voor 46% gewijzigd door HaterFrame op 23-10-2017 21:13 ]
Niet officieel nee, misschien dat dat later nog komt, maar hmm.Luuk1234567890 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:44:
Er zijn al 2 beschikbare pre-orders. Maar alleen een blauwe en zilvere versie.
Zou er dan echt geen zwarte komen? Zou ik zelf heel erg jammer vinden
Ik heb T-mobile al gecontacteerd over de vraag wanneer de blauwe beschikbaar komt. Ik zal de reactie hier posten.nXXt schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:22:
Het wonderlijke is ook dat de blauwe wel vermeld staat op de website van T-Mobile, maar dat je in de shop vervolgens alleen de zilveren ziet.
Ah, top. Dacht eruit te zijn en voor de Nokia 8 te gaan, maar begin nu toch weer te twijfelen.Joosie200 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:54:
[...]
Ik heb T-mobile al gecontacteerd over de vraag wanneer de blauwe beschikbaar komt. Ik zal de reactie hier posten.
Denk dat ik nog even ga nalezen wat de trackrecord van LG is ten aanzien van updates.
De reviews die er nu al zijn tonen aan dat er variatie is tussen de toestellen die uitgeleverd zijn. De ene V30 heeft wel last van uniformiteitsproblemen en de andere niet. En voor wat betreft de Pixel 2 XL en V30: LG is inderdaad voor beide de leverancier van de beeldpanelen, maar de Pixel 2 draait stock Android en de V30 de skin van LG. Schijnbaar voorziet LG en Samsung hun skins van voldoende opties om image retention en burn in te voorkomen. En Google heeft dergelijke opties niet ingebouwd standaard in Android Oreo. Dus dat kan ook nog van invloed zijn.Razer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:32:
Willen jullie niet nog wat reviews en grotere release afwachten met al die Pixel 2 XL schermen? Ik vermoed dat er ook wat haken en ogen aan het V30 scherm gaan zitten, aangezien het hetzelfde scherm is als dat van de Pixel.
Aan color shiting e.d. gaat een skin natuurlijk niks doenJoosie200 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:02:
[...]
De reviews die er nu al zijn tonen aan dat er variatie is tussen de toestellen die uitgeleverd zijn. De ene V30 heeft wel last van uniformiteitsproblemen en de andere niet. En voor wat betreft de Pixel 2 XL en V30: LG is inderdaad voor beide de leverancier van de beeldpanelen, maar de Pixel 2 draait stock Android en de V30 de skin van LG. Schijnbaar voorziet LG en Samsung hun skins van voldoende opties om image retention en burn in te voorkomen. En Google heeft dergelijke opties niet ingebouwd standaard in Android Oreo. Dus dat kan ook nog van invloed zijn.
Nee, dat is inderdaad meer hardwarematig dan softwarematig op te lossen. Ik doelde op de burn in en image retention. Mijn LG Oled55E6 biedt namelijk een pixel shift functie en heeft sowieso een cycle compensation die na x uur gebruik eenmaal in standby automatisch inkickt. Kan best dat LG voor de V30 zoiets heeft meegenomen.Razer schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:03:
[...]
Aan color shiting e.d. gaat een skin natuurlijk niks doen
Tussen 1 en 5 december. Alsof T-Mobile de SintMetaFrame schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:22:
Tmobile heeft de levering een maand uitgesteld van 5 november, naar 5 december

Alweer de zoveelste druppel, maar wel de laatste. Geen v30 voor mij. Misschien als hij 400 euro kost.....
[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 25-10-2017 15:23 ]
Plus de G7 die in ontwikkeling is om de G6 op te volgen volgend jaar maart/april. Ja, nee lekkere timing dit. Lijkt op een herhaling van vorig jaar waarbij de G6 net vlak voor de S8 aangekondigd en uitgebracht werd.Razer schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:06:
En waarschijnlijk in januari aankondiging van S9 en dan komt in voor jaar waarschijnlijk ook weer de nieuwe range van alle andere fabrikanten en ondertussen is de V30 het alweer net niet meer.
Verwijderd
Ah jawel joh trek jij je knip manD2FValinor schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:23:
Haha, dit is zo absurd dat ik niks anders kan doen dan lachen......
Alweer de zoveelste druppel, maar wel de laatste. Geen v30 voor mij. Misschien als hij 400 euro kost.....
5 december is

De laatste druppel is de lekkerste LOL.
Haha, de knip gaat sws getrokken worden, maar dat wordt geen LGVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:34:
[...]
Ah jawel joh trek jij je knip manniet wikken en wegen.
5 december is![]()
De laatste druppel is de lekkerste LOL.
Nog een maand wachten gaat echt niet lukken
Wat gaat het nu worden?D2FValinor schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:28:
[...]
Haha, de knip gaat sws getrokken worden, maar dat wordt geen LGHad hem het liefst een maand geleden al getrokken, maar toch een maand volgehouden wachtende op de LG.
Nog een maand wachten gaat echt niet lukken
Goede vraag
Liefst ga ik voor de iphone 8 maar die verschilt eigenlijk niet van mijn huidige iphone 6.......
De iphone 8 plus heeft de functies die ik wil maar te groot en de bezels al helemaal.......
En de rest van de android telefoons trekken mij niet.
Misschien nog maar een jaar doen met mijn iphone 6

Maar heb echt een nieuw speeltje nodig
Of toch de 8 plus halen, over een half jaar inruilen voor de lg v30 wanneer die dik in prijs is gezakt en dan volgend jaar de iphone 9 halen??? Hahaha
[ Voor 13% gewijzigd door Valinor op 25-10-2017 20:27 ]
Had niet meer op de V30 gerekend als optie toen die prijs van €899 opdook in de Pricewatch, vervolgens kwam T-Mobile met een schappelijker prijs, maar blijkt het enkel de zilveren te zijn vooralsnog. Nu ineens drie weken uitstel.
Wat is die prijs dan als ik vragen mag?nXXt schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:24:
T-Mobile breekt m'n hart.
Had niet meer op de V30 gerekend als optie toen die prijs van €899 opdook in de Pricewatch, vervolgens kwam T-Mobile met een schappelijker prijs, maar blijkt het enkel de zilveren te zijn vooralsnog. Nu ineens drie weken uitstel.
Zie https://www.t-mobile.nl/lg/v30Martinspire schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:38:
[...]
Wat is die prijs dan als ik vragen mag?
Maar het toestel kost daar 636 euro.
Ik zie nu ook dat wanneer je het toestelkrediet onder de 250 euro houd, dat er dan ook geen BKR registratie plaats vind, ook al is de waarde van het toestel eigenlijk meer dan 250 euro is. Dat wist ik niet.
Ja, want het BKR registreert kredieten.falcon123 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Zie https://www.t-mobile.nl/lg/v30
Ik zie nu ook dat wanneer je het toestelkrediet onder de 250 euro houd, dat er dan ook geen BKR registratie plaats vind, ook al is de waarde van het toestel eigenlijk meer dan 250 euro is. Dat wist ik niet.
Als je dus €249 leent van de telefoonboer voor een mobiel, dan is dat het relevante bedrag. Wat de feitelijke waarde is en of je bijvoorbeeld de rest contant afrekent, doet niet ter zake.
Ziet eruit als een betere prijs, maar vooralsnog alleen als abonnement. Ik vermoed dat ie dus wel iets gesponsord is, maar dat is al beter dan 899 (en ik denk niet dat ze er 263 euro zelf aan bij lappen)falcon123 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Yep, en als je een 1 jaar abonnement neemt kan je ook een krediet tot 249 nemen zonder bkr registratie.falcon123 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:50:
[...]
Dan zijn de toestelkosten 20 euro per maand ipv 10.
Wel zijn dan je abokosten 1 of 2 euro duurder per maand, maar ben je wel na een jaar al van je abonnement af.
Ze gaven wel aan dat er wellicht verandering in komt als er veel vraag naar blijkt te zijn.
[ Voor 115% gewijzigd door Valinor op 26-10-2017 16:59 ]
Of je wacht nog heel even op de oneplus 5T, of je gaat voor de G6?Luuk1234567890 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:19:
echt heel jammer, 1 december.... heb echt nu een nieuwe telefoon nodig maar er is niet echt een heel goed alternatief, ik had graag de note 8 gekocht maar die is echt te groot. dus nu nog maar weer extra lang pijnlijden en dan na 2 maanden weer outdated zijn met de s9.......
hmm ik wou eerst oneplus 5 kopen maar de camera en 1080p scherm hield mij tegen. voor de g6, beetje outdated alweer en ook de camera daar is echt wel minder dan de v30, en ik koop geen telefoon zonder oled/amoled, dus ja.... maar de 5t zullen we nog even moeten afwachten.l3art schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:23:
[...]
Of je wacht nog heel even op de oneplus 5T, of je gaat voor de G6?
T-Mobile zegt ook 1 december, wat erg krap is want 6 december ga ik op vakantie en ik wil een nieuwe camera phone hebben. Beide zijn 650€ icm 1 jaar contract.
Ja, dan wordt het zeker krap.Luinwethion schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:06:
Ik zit tussen de V30 en de Mate 10 Pro, had de panda 2XL gereserveerd, maar vooral voor de camera weegt meer dan de software denk ik.
T-Mobile zegt ook 1 december, wat erg krap is want 6 december ga ik op vakantie en ik wil een nieuwe camera phone hebben. Beide zijn 650€ icm 1 jaar contract.
Via Mobiel.nl is de V30 nu 533 euro icm 1 jarig t-mobile abonnement.
Na al mijn geklaag en meerdere 'laatste druppels' toch de v30 besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 29-10-2017 08:57 ]
Dat klinkt heel goed, zou je een link kunnen sturen want ik kan hem niet vinden?D2FValinor schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:54:
[...]
Ja, dan wordt het zeker krap.
Via Mobiel.nl is de V30 nu 533 euro icm 1 jarig t-mobile abonnement.
Na al mijn geklaag en meerdere 'laatste druppels' toch de v30 besteld.
Dit is alleen icm de zilveren versie, blauw helaas nog niet mogelijk bij T-mobileLuuk1234567890 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:47:
[...]
Dat klinkt heel goed, zou je een link kunnen sturen want ik kan hem niet vinden?
top bedanktHoflander schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:53:
[...]
Dit is alleen icm de zilveren versie, blauw helaas nog niet mogelijk bij T-mobile
Hier ongeveer hetzelfde, alleen vind ik de Pixel veels te duur en zit dus te twijfelen tussen de V30, Mate 10 Pro en de OnePlus 5T. Bij mij weegt de camera ook wat meer voor de keuze dan andere zaken, zolang ik er maar wat op vooruit ga (heb nu OP3). Voor zover lijkt de V30 degene te zijn met de beste rear camera (op basis van een paar reviews, vooral het filmen zou goed zijn bij de V30, maar low light weer minder), maar er is nog niks bekend van de OP5T natuurlijk.Luinwethion schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:06:
Ik zit tussen de V30 en de Mate 10 Pro, had de panda 2XL gereserveerd, maar vooral voor de camera weegt meer dan de software denk ik.
Ja de Pixel is erg duur, maar de software ervaring is natuurlijk niet te vergelijken met andere OEMs, maar ik ben geen fan van de “point and shoot” only en de “auto-awesome” camera van de Pixel, Google wilt gewoon geen handmatig mode toevoegen.Louw Post schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Hier ongeveer hetzelfde, alleen vind ik de Pixel veels te duur en zit dus te twijfelen tussen de V30, Mate 10 Pro en de OnePlus 5T. Bij mij weegt de camera ook wat meer voor de keuze dan andere zaken, zolang ik er maar wat op vooruit ga (heb nu OP3). Voor zover lijkt de V30 degene te zijn met de beste rear camera (op basis van een paar reviews, vooral het filmen zou goed zijn bij de V30, maar low light weer minder), maar er is nog niks bekend van de OP5T natuurlijk.
Huawei en LG hebben dat wel, en LG heeft als enige bij video’s de super uitgebreide handmatig modus, audio controle en leuke features zoals de cinematic-zoom, Huawei doet oké in video’s, maar alles boven 1080 30fps heb je geen EIS meer en er zijn geen andere controles.
Dus is software ervaring een belangrijke punt, ik verwacht van beide geen super update policy, maar de Mate komt met Oreo, zo het is treble compliant, en ik weet dat EMUI erg vlot is, geen lags of rare crashes, van wat ik nu gezien heb, de V30 had een beetje meer ram kunnen gebruiken vooral bij multitasking.
De 5T is nog niet in mijn lijstje, moet eerst wachten wat ze doen met de camera, ze zijn er nog niet, daar verwacht ik wel oké software update policy in de eerste jaar, maar ik vind dat OxygenOS nog altijd kleine issues heeft die nog niet gecorrigeerd zijn.
Maar terug naar de scope van de topic,
T-Mobile zegt dat vandaag 1/12 leverbaar is, maar ze kunnen een bezorg datum niet garanderen, Mobiel.nl ook niet, ze zeggen binnen 6 weken ongeveer.
https://www.eglobalcentra...&dispatch=products.search
(ik weet niet of hier een apart topic voor moet komen aangezien dit de + is, maar volgens mij was alleen de opslag capaciteit het verschil?)
Ja, alleen de opslag. 128GB ipv 64GB standaard. Met 3early 3%korting dus voor €674,14. Goed bij Mobiel.nl bij een eenjarig contract kost de reguliere V30 €533 dus betaal je €141 meer. Maar tov T-mobile eigen webshop is het maar €38 meer (bij de prijs van €636) voor 2x zoveel opslag. En je kunt ook meteen alle kleuren kiezen.loempie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:01:
Ik zie dat de LG V30+ vanaf vandaag beschikbaar is bij eGlobal (pre-order, voor €695);
(ik weet niet of hier een apart topic voor moet komen aangezien dit de + is, maar volgens mij was alleen de opslag capaciteit het verschil?)
Zit je wel met de garantie die in Nederland beter geregeld is. Maar nu twijfel ik wel. Zilver vind ik niet de mooiste kleur. T-mobile noch Mobiel kon laten weten of de blauwe kleur beschikbaar zou gaan komen.
Je vergelijkt nu wel prijzen waarbij je ook betaald voor een abonnement met 1 die eenmalig die prijs kost.Joosie200 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:10:
[...]
Ja, alleen de opslag. 128GB ipv 64GB standaard. Met 3early 3%korting dus voor €674,14. Goed bij Mobiel.nl bij een eenjarig contract kost de reguliere V30 €533 dus betaal je €141 meer. Maar tov T-mobile eigen webshop is het maar €38 meer (bij de prijs van €636) voor 2x zoveel opslag. En je kunt ook meteen alle kleuren kiezen.
Zit je wel met de garantie die in Nederland beter geregeld is. Maar nu twijfel ik wel. Zilver vind ik niet de mooiste kleur. T-mobile noch Mobiel kon laten weten of de blauwe kleur beschikbaar zou gaan komen.
Verder lijkt me dit vooral duurder vanwege import, maar ik vraag me vooral af wat de levertijd op dit soort dingen is.
Klopt, maar ik heb toch een abonnement nodig om alle functies van een smartphone te kunnen benutten. Of ik nu een abonnement plus telefoon kies of sim only plus telefoon, het is mij om het even. De levertijd kan wel even duren of als het aantal bestellingen meevalt kort zijn.Martinspire schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:07:
[...]
Je vergelijkt nu wel prijzen waarbij je ook betaald voor een abonnement met 1 die eenmalig die prijs kost.
Verder lijkt me dit vooral duurder vanwege import, maar ik vraag me vooral af wat de levertijd op dit soort dingen is.
klinkt ook mooi, fijn dat ze hier wel een zwarte hebben. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met garantie enzo? het scherm is bij sommige slecht dus ik wil hem wel graag kunnen terug sturen als het scherm echt slecht is.loempie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:01:
Ik zie dat de LG V30+ vanaf vandaag beschikbaar is bij eGlobal (pre-order, voor €695);

[ Voor 19% gewijzigd door huijaa op 04-11-2017 08:58 ]
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Ik heb er net een horloge nieuw gekocht die kapot binnen kwam en eGlobal reageert hier niet op dus ga het nu via PayPal bescherming terug proberen te krijgen. Zelf koop ik dus absoluut nooit meer iets bij deze bende.Luuk1234567890 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:35:
[...]
Maar hoe zit het bijvoorbeeld met garantie enzo? het scherm is bij sommige slecht dus ik wil hem wel graag kunnen terug sturen als het scherm echt slecht is.
Nickname does not reflect reality
Gelukkig heb ik geen grote haast maar als je dat wel zou hebben dan snap ik dat dat irritant is. Voor mij is de V30 de meest complete telefoon. Mijn 6P draait gelukkig nog als een zonnetje, dus ik kan wachten tot de V30 in prijs is gezakt.beyazz06 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:42:
Volgens een vriend die een telecomzaak heeft staat er in de boeken dat de V30 vanaf december beschikbaar is. (Tmobile)
Vergeet ook de HTC u11+ niet, ligt voor mij in balans met de V30.GroeneThee schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:23:
[...]
Gelukkig heb ik geen grote haast maar als je dat wel zou hebben dan snap ik dat dat irritant is. Voor mij is de V30 de meest complete telefoon. Mijn 6P draait gelukkig nog als een zonnetje, dus ik kan wachten tot de V30 in prijs is gezakt.
Software van de HTC is beter, grotere batterij, betere front camera en uitstekende boomsound speakers.
Daar staat dan wel tegenover dat je met de V30 een dubbele camera hebt en hoewel ze beiden een quad dac hebben heeft de V30 een headphone jack. V30 heeft ook draadloos opladen, hoewel dat voor mij niet van belang is
U11+ heeft toch juist geen draadloos opladen? Tenminste dat vind ik wanneer ik even google.CLB schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:52:
Dat laatste heeft de U11+ ook.
Wat je ziet op de semi transparante versie is de NFC.
Sorry, offtopic verder.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Dan zit je echt verkeerdKees_frl schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:24:
U11+ heeft toch juist geen draadloos opladen? Tenminste dat vind ik wanneer ik even google.
Wat je ziet op de semi transparante versie is de NFC.
Sorry, offtopic verder.

"HTC also missed an opportunity to build out its credentials as a leader in battery life by adding wireless charging to the U11 Plus, instead making do with support for Qualcomm’s Quick Charge 3 fast-charging tech." Theverge.com (halverwege het artikel, ff ctrl+f doen)
"It also features Qualcomm’s Quick Charge 3 but no wireless charging." PCWorld
Dus die draadjes die je ziet zijn inderdaad NFC, zoals @Kees_frl al aangaf.
[ Voor 11% gewijzigd door Leviathius op 05-11-2017 13:19 ]
[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 05-11-2017 14:07 ]
Grotere batterij en de stereo speakers zijn erg fijn bij de HTC , de V30 heeft dan wel weer een vermoedelijk beter scherm (Oled VS LCD) en een 3.5mm jack. Even de reviews na pluizen.Cronimet schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:50:
[...]
Vergeet ook de HTC u11+ niet, ligt voor mij in balans met de V30.
Software van de HTC is beter, grotere batterij, betere front camera en uitstekende boomsound speakers.
Daar staat dan wel tegenover dat je met de V30 een dubbele camera hebt en hoewel ze beiden een quad dac hebben heeft de V30 een headphone jack. V30 heeft ook draadloos opladen, hoewel dat voor mij niet van belang is
Kom 'm in dit lijstje niet tegen:CLB schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:52:
Dat laatste heeft de U11+ ook.
https://m.gsmarena.com/co...Phone1=8712&idPhone2=8908
Edit: ook niet bij HTC zelf :
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-u11-plus/
[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 05-11-2017 17:02 ]

Dan heeft HTC me verkeerd voorgelicht, heb de vraag ter verificatie uitstaan. Excuses lijkt dus nodig, bij deze!GroeneThee schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:59:
Edit: ook niet bij HTC zelf :
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-u11-plus/
Dus het zal op mijn voordeurmat liggen pas de maand december.
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Ja reden voor mij om mijn bestelling weer te annuleren.huijaa schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:35:
Ik heb het bij mobiel.nl besteld net geleden. De levertijd is 30 november
Dus het zal op mijn voordeurmat liggen pas de maand december.
Black Friday komt eraan (24 november), misschien dat ik ergens een deal kan vinden (hoeft geen V30 te zijn)
En anders kan ik altijd weer een lg v30 bestelling doen.
Edit: lees net dat de V30+ ook bij t-mobile VS te koop zal zijn. Wij mogen lekker wachten hier.
Geen LG voor mij. Te klantonvriendelijk. Zelfs op mailtjes reageren ze belabberd.
[ Voor 17% gewijzigd door Valinor op 07-11-2017 16:51 ]
Ze krijgen het toestel via T-Mobile wordt aangegeven. Typenummer of meer informatie kon hij/zij mij niet geven. Daarna gechat met T-Mobile en na even wat proberen uit te zoeken:Ja, dat is inderdaad wel een T-Mobile versie!
Verder is het simlock vrij en geen speciale software of iets.
SIMlock vrij zonder speciale software klinkt niet als branded toestel. Mocht het toch 'carrier locked'' versie zijn waar geen root voor verwacht wordt dan kan ik het nog terug sturen. Ik hoop dat het goed komt en T-Mobile mij als klant mag houden na die eerste maandLeonie: Wij kunnen helaas niet zien of het toestel te rooten is en welk type het precies is. Maar als je een nieuwe klant bent, mag je jouw abonnement 1 maand testen. Dus mocht je binnen 1 maand na ingangsdatum niet tevreden zijn over bijvoorbeeld het netwerk, of je telefoon, mag je je abonnement per direct en kosteloos opzeggen.
Edit: Vanwege de cashbackactie van €75 https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0487 nog even met mobiel.nl gechat. De actie geld ook bij dit toestel via T-Mobile. Ook voor aanvragen van vorige week omdat de datum voor het toestel pas zal zijn vanaf dat ze bij hun binnen zijn. Volgens voorwaarden cashback geld het alleen op 2 specifieke toestelnummers waardoor dit betekend dat het toestel via T-Mobile 100% identiek is aan eentje die zonder provider ertussen wordt aangeschaft.
[ Voor 19% gewijzigd door Stropdas op 13-11-2017 16:43 ]
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Maanden na introductie is er nog weinig bekend.
Dit was al jaren zo en ze blijken het niet goed onder controle te hebben.
Ik denk dat ze een slechte supply manager hebben.

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465
Goed, dat maakt de V30 niet sneller leverbaar dan via providers en webshops. Maar ik zou marktplaats en V&A tzt in de gaten houden. LG gaf hiervoor de Q6 weg bij goedkopere modellen en die belanden massaal op marktplaats tegen gereduceerd tarief. Geheid dat je zo voordelig een V30 kunt scoren.
Nep? Komt gewoon van lg site.HugoFR schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:11:
Lijkt wel nep deze promotie.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 196% gewijzigd door HugoFR op 11-11-2017 12:17 ]
Desk services regelt wel vaker promoties voor LG, Samsung en co. De actie gaat alleen volgens de voorwaarden pas vanaf maandag in. Dus het is meer een fyi, vanaf dat moment krijgen kopers van de LG Oled55E7/Oled65E7 uiteindelijk binnen 8 weken een LG V30 opgestuurd zodra ze op hun beurt het serienummer uitknippen en opsturen. Dus je kunt eind december, begin januari en later een toestroom aan overbodige V30's terug gaan vinden, net zoals is gebeurd met de LG Q6 die je bij de Oled55C7 kreeg: pricewatch: LG Q6 ZwartHugoFR schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:11:
Lijkt wel nep deze promotie.
JaKheyra schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:25:
Ik zit er toch aan te denken om de v30+ bij Eglobal te bestellen. Werkt deze hier gewoon met 4g?
Dat zijn best dure tv's, 4000 en 2800 euro. En alleen indien gekocht bij de officiele LG dealers Denk niet dat veel mensen die tv's zullen kopen.Joosie200 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:18:
[...]
Desk services regelt wel vaker promoties voor LG, Samsung en co. De actie gaat alleen volgens de voorwaarden pas vanaf maandag in. Dus het is meer een fyi, vanaf dat moment krijgen kopers van de LG Oled55E7/Oled65E7 uiteindelijk binnen 8 weken een LG V30 opgestuurd zodra ze op hun beurt het serienummer uitknippen en opsturen. Dus je kunt eind december, begin januari en later een toestroom aan overbodige V30's terug gaan vinden, net zoals is gebeurd met de LG Q6 die je bij de Oled55C7 kreeg: pricewatch: LG Q6 Zwart
Het is hier off topic, maar check het \[Prijs-discussie] OLED Televisies topic en je zult zien dat deze tv's, hoewel ze een hoge adviesprijs meekrijgen, toch voor een scherpere prijs verkrijgbaar zijn. Zelfs bij officiële LG dealers. In verhouding zullen ze wellicht niet verkocht worden tov goedkopere modellen maar toch.D2FValinor schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:24:
[...]
Dat zijn best dure tv's, 4000 en 2800 euro. En alleen indien gekocht bij de officiele LG dealers Denk niet dat veel mensen die tv's zullen kopen.
€75 retour als je hem koopt bij
https://www.bol.com/nl/p/lgnl-h930-v30-cloud-silver
https://www.belsimpel.nl/lg-v30/
https://www.coolblue.nl/product/798023
https://www.coolblue.nl/product/791500
En KPN maar die heeft nog geen productpagina live staan.
Vind je dat nog steeds te duur? Wacht tot januari en februari en check de pricewatch nogmaals. Als de G6 in 6 maanden tijd van 749 naar 449 gaat, waarom zou de V30 dan niet van 899 naar 599 euro gaan? Nog los van tweedehands hem oppikken. Kun je niet zo lang wachten?
https://www.eglobalcentra...ch_performed=Y&q=LG%20V30
EGlobal verkoopt de V30+ voor 703,99 euro los. Dan heb je dus een grotere besparing èn je krijgt 128GB interne opslag + mogelijkheid tot een microsd.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
75 cashback is nog steeds een verschil. Dan is het niet 899 maar 824 vs 574. Dan is het alsnog 250 euro.Joosie200 schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:36:
Er geldt ook een cashback los voor de V30: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0487
€75 retour als je hem koopt bij
https://www.bol.com/nl/p/lgnl-h930-v30-cloud-silver
https://www.belsimpel.nl/lg-v30/
https://www.coolblue.nl/product/798023
https://www.coolblue.nl/product/791500
En KPN maar die heeft nog geen productpagina live staan.
Vind je dat nog steeds te duur? Wacht tot januari en februari en check de pricewatch nogmaals. Als de G6 in 6 maanden tijd van 749 naar 449 gaat, waarom zou de V30 dan niet van 899 naar 599 euro gaan? Nog los van tweedehands hem oppikken. Kun je niet zo lang wachten?
https://www.eglobalcentra...ch_performed=Y&q=LG%20V30
EGlobal verkoopt de V30+ voor 703,99 euro los. Dan heb je dus een grotere besparing èn je krijgt 128GB interne opslag + mogelijkheid tot een microsd.
En januari/februari is niet zo heel ver weg meer, ik kan me niet voorstellen dat ie in 2 maanden dan 250 euro omlaag gaat (of zou me erg genaaid voelen als dat wel zo snel gaat).
Niet dat ik een abonnement moet verlengen (baas betaalt die, dus hoef alleen telefoons te kopen), maar vind het eerder jammer dat LG nog eerst even de hoofdprijs vraagt. 899 vind ik hem nu ook al niet waard namelijk.
Zeker niet als je rekening houdt met de update policy van LG en de brakke selfie camera waar ze duidelijk op bespaard hebben