HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ik had een paar dagen hiervoor nog een chat met een medewerker die vertelde dat de telefoon in week 1 zou binnen komen. Maar als ik had geweten dat de prijs zou stijgen had ik deze gewoon direct besteld. Vandaag dus een opnieuw gechat met een medewerker die als een robot (Rayan) bleef herhalen dat inkoopprijzen kunnen veranderen.
Hij had geen (helder) antwoord op de vraag, waarom de prijs opeens is verhoogd nadat het toestel eindelijk op voorraad is?
Heeft iemand de telefoon al gespot voor een betere prijs?
Bedrijven spreken soms vooraf inkoophoeveelheden af en voor welk tarief. Het kan zijn dat ze de eerste partijen goedkoper geleverd werden, dan de daaropvolgende partijen. Dit is ook om te voorkomen dat een product toch opeens te populair blijkt en het schadelijk zou kunnen zijn voor bv. T-Mobile. Als er teveel toestellen verkocht worden voor een prijs die lager ligt dan de actuele marktwaarde. Een tweede mogelijkheid is dat T-Mobile of Mobiel.nl de verkoop van afgelopen jaar geëvalueerd heeft en om winstgevend te blijven sommige tarieven vanaf het nieuwe jaar heeft aangepast. (Edit2: de T-Mobile GoGoDeals actie liep ook 31 december af.)LIM schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:02:
Bij mobiel.nl is de telefoon op voorraad, echter is de prijs dus nu voorlopig aangepast naar 606 ipv 533€ die er maanden op stond..
Ik had een paar dagen hiervoor nog een chat met een medewerker die vertelde dat de telefoon in week 1 zou binnen komen. Maar als ik had geweten dat de prijs zou stijgen had ik deze gewoon direct besteld. Vandaag dus een opnieuw gechat met een medewerker die als een robot (Rayan) bleef herhalen dat inkoopprijzen kunnen veranderen.
Hij had geen (helder) antwoord op de vraag, waarom de prijs opeens is verhoogd nadat het toestel eindelijk op voorraad is?
Heeft iemand de telefoon al gespot voor een betere prijs?
Momenteel kun je de telefoon alleen tweedehands (marktplaats) of via import voor onder de 600 euro krijgen, maar dan heb je wel weer mogelijk problemen met de garantie. Misschien dat als de opvolger van de G6 uitkomt de prijzen weer iets zakken, maar ik gok zelf dat alleen de losse toestelprijzen dan iets zakken en niet de prijzen in combinatie met een abonnement.
Edit: Hij is nu trouwens weer goedkoper 598 euro in plaats van 606 euro op mobiel.nl

Edit2: Lijkt erop dat de GoGoDeals van T-Mobile die tot 31 december 2017 liepen zijn afgelopen je betaald nu 658 euro voor de LG V30 met abonnement en moet ook weer gewoon aansluitkosten betalen. Wetende dat je bij de andere providers nog 75 euro terug krijgt is T-Mobile nu niet meer heel goedkoop, maar in lijn met wat de andere providers vragen voor het toestel. (week2)
[ Voor 12% gewijzigd door janlijm op 11-01-2018 01:11 ]
Ik ben ook geïnteresseerd in de LG V30+ variant, vanwege de mooie zwarte kleur en extra opslagcapaciteit. Als ik echter Google naar de codenaam H930DS, lees ik dat je de bootloader niet kunt unlocken (en zelfs als dat zou lukken ADB ondersteuning mist). Een groot gemis en dat houdt mij tegen om tot koop over te gaan, terwijl het mij verder een perfecte mobiel lijktFarmie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:02:
Heb een V30+ dual sim besteld via eBay, deze vrijdag reeds toegekomen.
Ondanks de vermelding dat deze vanuit Frankrijk werd verzonden, zou hij volgens DHL tracking vanuit Manchester UK verzonden zijn.
Ik heb deze gekocht, voor €675, is nu zelfs gezakt tot €664:
https://www.benl.ebay.be/...ksid=p2060353.m2749.l2649
Europese garantie heb je niet, zit wel een papiertje van de verkoper bij dat zij 1 jaar garantie leveren op "productiefouten", maar veel moet je daar niet van verwachten denk ik.
Voorts zit in de doos een "Hong kong" stekker (+ Benelux verloopstukje). De B&O oortjes zijn er ook bij, maar vind ze maar triestig klinken eerlijk gezegd...
Dual SIM, 128 GB opslaggeheugen + uitbreidbaar, groot OLED-scherm met hoge pixeldichtheid, unlocked bootloader, groothoeklens, fatsoenlijke accu + snelladen + draadloos laden, 3,5mm-jack enz. en dat alles in een randloos lichtgewicht waterdichte zwarte verpakking, wauw

Wat is het overigens stil in dit topic, hoop voor LG dat de verkoopcijfers er niet onder lijden...
[ Voor 46% gewijzigd door bllb op 12-01-2018 22:57 ]
Zal wel meevallen, de 75 euro terug actie is vroegtijdig gestopt dus genoeg verkocht lijkt me of zou dat juist negatief zijn om geld uit te sparen.bllb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:46:
Wat is het overigens stil in dit topic, hoop voor LG dat de verkoopcijfers er niet onder lijden...

Ter info: de Italiaanse versie is geen dual sim! Enkel mono-sim met sdcard slot.bllb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:46:
Om m'n eigen bericht te beantwoorden, van de LG V30+ H930G kun je wel de bootloader unlocken. Deze variant van provider TIM wordt alleen in Italië verkocht, maar kun je via eBay (zoekterm: V30 TIM) en o.a. Brenovia.it naar Nederland laten versturen. (Bron: https://www.reddit.com/r/...r_v30_h930g_aurora_black/)
Dual SIM, 128 GB opslaggeheugen + uitbreidbaar, groot OLED-scherm met hoge pixeldichtheid, unlocked bootloader, groothoeklens, fatsoenlijke accu + snelladen + draadloos laden, 3,5mm-jack enz. en dat alles in een randloos lichtgewicht waterdichte zwarte verpakking, wauw
Inderdaad .. Want als eigenaar van zowel een Galaxy Note 8 als een LG V30+ vind ik de LG V30 grandioos ondergewaardeerd als high-end smartphone.[b]bllb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:46:
Overigens zag ik de LG V30+ nu voor 639,99 op eglobalcentral.nl staan .. Echt een steal ...
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ha, iemand die zowel de note als de v30 bezit. Als ervaringsdeskundige: welke geniet je voorkeur en waarom?wiz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:27:
[...]
Inderdaad .. Want als eigenaar van zowel een Galaxy Note 8 als een LG V30+ vind ik de LG V30 grandioos ondergewaardeerd als high-end smartphone.
Overigens zag ik de LG V30+ nu voor 639,99 op eglobalcentral.nl staan .. Echt een steal ...
Ikzelf zou voor de v30 gaan omwille van de breedhoek camera, audio.
Thanks, die ga ik onthouden!wiz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:27:
[...]
Inderdaad .. Want als eigenaar van zowel een Galaxy Note 8 als een LG V30+ vind ik de LG V30 grandioos ondergewaardeerd als high-end smartphone.
Ik wacht de (waarschijnlijke) aankondiging van de Nokia 9 a.s. Vrijdag af, en beslis dan of ik daarop wacht of toch de LG V30 aanschaf.
Lastig . .. Vind beiden erg fijn en ga ze voorlopig beiden houden. Ik gebruik de S-Pen heel intensief en dat is een beetje wat me tegenhoudt de Note 8 te dumpen. Tegelijkertijd ben ik muziekliefhebber en ben erg kritisch op geluidskwaliteit. Op dat vlak blaast de V30+ de Note 8 domweg finaal weg .. Die twee USP's houden elkaar dus in evenwicht .. Het scherm van de Note 8 is mooier, maar het P-Oled van de V3-+ scherm trekt veel minder vingerafdrukken aan .. En zo kan ik wel door blijven gaan. Maar als iemand mij een pistool tegen mijn hoofd zou houden zou ik de V30+ kiezen vanwege de absurde geluidskwaliteit en de hoge uitgangsspanning op de koptelefoonuitgang.BigBangVampa schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:02:
[...]
Ha, iemand die zowel de note als de v30 bezit. Als ervaringsdeskundige: welke geniet je voorkeur en waarom?
Ikzelf zou voor de v30 gaan omwille van de breedhoek camera, audio.
(Maar we dwalen hiermee af uit het levertijden topic
Ik heb de mijne ook van eGlobalCentral. Tip: Check even de verschillen tussen eGlobalCentral.eu, eGlobalCentral.nl, eGlobalCentral.fr, eGlobalCentral.co.it, eGlobalCentral.co.uk en eGlobalCentral.de. De prijzen willen daar regelmatig wat afwijken van elkaarGaargod schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:01:
[...]
Thanks, die ga ik onthouden!
Ik wacht de (waarschijnlijke) aankondiging van de Nokia 9 a.s. Vrijdag af, en beslis dan of ik daarop wacht of toch de LG V30 aanschaf.
Stand van zaken dd 16-1-18 voor het zwarte model. Elk land heeft bovendien weer zijn eigen prijsverschillen tussen de verschillende kleuren. Dus het is zaak even te checken op het moment dat je bestelt welk model waar het meest interessant is ...
eGlobalCentral.eu 668,99 euro
eGlobalCentral.nl 639,99 euro
eGlobalCentral.fr 661,99 euro
eGlobalCentral.co.it 635,99 euro
eGlobalCentral.co.uk 545,99 pond (plm 615,09 euro)
eGlobalCentral.de - 647,99 euro
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 16-01-2018 12:18 ]
Met mij vele anderen die ook een Oled TV hebben aangeschaft met een gratis V30.
Onbegrijpelijk dat LG ze niet kan leveren.
[ Voor 0% gewijzigd door hjoels op 16-01-2018 13:28 . Reden: Spellingsfout ]
Tjah, gewoon even geduld denk ik (wacht er zelf ook op). Ze hebben aangegeven de toestellen binnen 8 weken te leveren.hjoels schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:27:
Ik krijg een gratis V30 bij de aanschaf van een LG Oled TV maar wacht er nu al een week of zes op.
Met mij vele anderen die ook een Oled TV hebben aangeschaft met een gratis V30.
Onbegrijpelijk dat LG ze niet kan leveren.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Er zijn mensen die al langer wachten dacht ik gelezen te hebben.DeOS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:05:
[...]
Tjah, gewoon even geduld denk ik (wacht er zelf ook op). Ze hebben aangegeven de toestellen binnen 8 weken te leveren.
En de 8 weken is maar een indicatie want verder in hun document staat:
LG tracht de LG V30 smartphone binnen de 8 weken na goedkeuring van uw registratie te verzenden
naar het opgegeven adres in het aanvraagformulier. Het kan zijn dat door omstandigheden de levertijd
overschreden wordt.
Dusja als ze het over leverproblemen hebben valt het nog wat af te wachten.
Tjah in de mail staat weer wat anders. Ik hoop nog steeds op het bestegotjee schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Er zijn mensen die al langer wachten dacht ik gelezen te hebben.
En de 8 weken is maar een indicatie want verder in hun document staat:
LG tracht de LG V30 smartphone binnen de 8 weken na goedkeuring van uw registratie te verzenden
naar het opgegeven adres in het aanvraagformulier. Het kan zijn dat door omstandigheden de levertijd
overschreden wordt.
Dusja als ze het over leverproblemen hebben valt het nog wat af te wachten.
Je registratie (met registratienummer x) voor de LG V30 smartphone is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de LG V30 zo snel mogelijk op te sturen naar het door jou opgegeven adres bij registratie. De maximale termijn van verzending is 8 weken. Voor ontvangst van de LG V30 moet getekend worden.
[ Voor 16% gewijzigd door DeOS op 16-01-2018 14:27 ]
Mijn quote komt niet uit een mail maar uit hun document over de actie wat bij de form stond die je intiëel hebt verzonden.DeOS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Heb je een andere mail gekregen dan mij
Beste DeOS,
Je registratie (met registratienummer x) voor de LG V30 smartphone is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de LG V30 zo snel mogelijk op te sturen naar het door jou opgegeven adres bij registratie. De maximale termijn van verzending is 8 weken. Voor ontvangst van de LG V30 moet getekend worden.
Wij wensen je veel plezier met je LG OLED TV en de LG V30 smartphone!
Let op: je kunt deze e-mail niet beantwoorden. Heb je vragen over de actie, dan kan je een e-mail sturen naar lg@consumercare.info
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465/download/terms.pdf
*edit ik zie dat je je reactie hebt aangepast maar zal het maar laten staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Gotjee op 16-01-2018 14:29 ]
Goede tip! Maakt het qua stekker nog uit via welk land je besteld? Ik zou het liefst eentje hebben die gewoon rechtstreeks in het Nederlandse stopcontact past.wiz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:14:
[...]
Ik heb de mijne ook van eGlobalCentral. Tip: Check even de verschillen tussen eGlobalCentral.eu, eGlobalCentral.nl, eGlobalCentral.fr, eGlobalCentral.co.it, eGlobalCentral.co.uk en eGlobalCentral.de. De prijzen willen daar regelmatig wat afwijken van elkaar
Ongeacht waar je hem bestelt, hij komt uit Hong Kong, dus je krijgt een UK adapter. Maar er wordt dan wel een UK ->EU stekker bijgedaan.bllb schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:52:
[...]
Goede tip! Maakt het qua stekker nog uit via welk land je besteld? Ik zou het liefst eentje hebben die gewoon rechtstreeks in het Nederlandse stopcontact past.
https://www.123bestdeal.n...0Y5gL-EAQYAiABEgLOyfD_BwE
Succes.
[ Voor 5% gewijzigd door hjoels op 18-01-2018 14:15 . Reden: Tekst ]
Ehm....dat is niet een originele LG lader hoor.hjoels schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:14:
Te koop bij 123Bestdeal voor € 13,50. Gewoon op Google te vinden.
https://www.123bestdeal.n...0Y5gL-EAQYAiABEgLOyfD_BwE
Succes.
Maakt dat wat uit dan???DeOS schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Ehm....dat is niet een originele LG lader hoor.
Nou dat was niet wat bllb vroeg en kan inderdaad voor laadsnelheden uitmaken.
Wat @DeOS zegt en ook omdat de Voedsel- en Warenautoriteit i.v.m. brandgevaar het advies geeft om alleen opladers van de fabrikant zelf te gebruiken
Ik had het niet gezien dat hij om een originele lader had gevraagd. Mijn fout. Mea culpa.bllb schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:40:
[...]
Wat @DeOS zegt en ook omdat de Voedsel- en Warenautoriteit i.v.m. brandgevaar het advies geeft om alleen opladers van de fabrikant zelf te gebruiken

(Maar let op, geen mogelijkheid tot het unlocken van de bootloader. Gaat waarschijnlijk ook niet komen ook, is bij de LG G6 H870DS in ieder geval nog niet gelukt.)
[ Voor 25% gewijzigd door bllb op 19-01-2018 14:35 ]
Kan schijnbaar 8 weken duren voor ze leveren maar ben gewoon wel benieuwd hoe snel het kan gaan
Tesla M3LR '21
Eind november alles opgestuurd. 11/12 bevestiging van LG. Toestel tot op heden niet ontvangen.Planespotter schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:12:
Heeft er hier toevallig iemand een V30 van de LG promotie ontvangen? Zo ja, hoe lang duurt het ongeveer voordat je het toestel krijgt nadat je de stukken hebt ingestuurd? Heb zelf begin januari alles opgestuurd. Tussendoor nog een berichtje gestuurd en op 11 januari bevestigd gekregen dat ze alles goed hebben ontvangen.
Kan schijnbaar 8 weken duren voor ze leveren maar ben gewoon wel benieuwd hoe snel het kan gaan
Jammer dat er geen LG cashbackactie meer is, dat had het een goede deal gemaakt.
Volgens mij zit daar geen koptelefoon bij. Let op :-)SinjiOnO schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 01:10:
De zwarte versie LG V30+ H930DS 128GB is nu te koop voor 609,99 op eGlobal. Toch wel een aantrekkelijke prijs zo.
Daar zit absoluut zeker een B&O in-ear koptelefoon bij. Ook het B&O logo staat op de achterkant gedrukt. Je krijgt de Hong Kong variant van de v30+ H930DS, ik heb hem daar ook gekochtPK schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:52:
[...]
Volgens mij zit daar geen koptelefoon bij. Let op :-)
Verleidelijk...
[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 23-01-2018 17:52 ]
https://www.ebay.co.uk/it...a7b85f:g:BXEAAOSwXPNaHRsA
[ Voor 21% gewijzigd door bllb op 24-01-2018 10:38 ]
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje niet echt meer de behoefte voel voor het rooten van devices. Vroeger deed ik dat nog wel, voornamelijk met HTC devices .. Maar dat was meestal om een minder vervuild systeem te krijgen met wat additionele functies. De meeste van die functies zijn in de loop der jaren wel in Android terecht gekomen, en de meeste fabrikanten zijn zich steeds beter gaan gedragen qua bloatware.bllb schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:42:
Je moet een beetje geluk hebben qua beeldscherm, maar anders is het een koopje voor wat je krijgt. Slechts 30 euro meer dan de OnePlus 5T...! (Ik blijf het voor de zekerheid herhalen: helaas geen mogelijkheid tot root.)
Daarnaast is het tegenwoordig steeds makkelijker om er een andere Home applicatie op te zetten en die vervolgens compleet naar eigen smaak te skinnen. Ik gebruik Nova Launcher al jaren, en dat bevalt prima. En nu op dezelfde manier ingericht als mijn Note8 is de LG V30+ zelfs snappier dan mijn Note8 ...
En wat het beeldscherm betreft, ik heb ergens gelezen dat er met name problemen waren met de eerste batches (lees=september 2017). Ok, de blauwe gloed herken ik wel, maar de ongelijke verlichting niet .. En ik heb er nu 6 in mijn omgeving rondlopen die allemaal goed zijn ...
[ Voor 11% gewijzigd door wiz op 24-01-2018 11:09 ]
Dat lees ik ook hier en daar, maar dan zal ik met mijn Italiaanse V30+ wel pech hebben (productiedatum gecheckt: 24-11-2017). Het is een mooi scherm hoor, maar met deze methode zie ik toch echt dat het niet egaal verlicht is, last van banding heeft en er enkele stuck pixels zijn: *#546368#*930# > SVC Menu > LCD Test > Manual Test. Weet je toevallig of die in jouw omgeving import zijn of van Nederlandse winkels?wiz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:07:
En wat het beeldscherm betreft, ik heb ergens gelezen dat er met name problemen waren met de eerste batches (lees=september 2017). Ok, de blauwe gloed herken ik wel, maar de ongelijke verlichting niet .. En ik heb er nu 6 in mijn omgeving rondlopen die allemaal goed zijn ...
Edit: Mediamarkt actie is vandaag van start gegaan, en blijkbaar hebben ze de LG V30 tijdelijk uit het assortiment gehaald... "Dit product is momenteel niet verkrijgbaar"

[ Voor 67% gewijzigd door bllb op 25-01-2018 08:15 ]
Ik weet dat er 2 of 3 tussen zitten die geimporteerd zijn .. maar zou dat even moeten vragen.[b]bllb schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:19:
Dat lees ik ook hier en daar, maar dan zal ik met mijn Italiaanse V30+ wel pech hebben (productiedatum gecheckt: 24-11-2017). Het is een mooi scherm hoor, maar met deze methode zie ik toch echt dat het niet egaal verlicht is, last van banding heeft en er enkele stuck pixels zijn: *#546368#*930# > SVC Menu > LCD Test > Manual Test. Weet je toevallig of die in jouw omgeving import zijn of van Nederlandse winkels?
Edit: Mediamarkt actie is vandaag van start gegaan, en blijkbaar hebben ze de LG V30 tijdelijk uit het assortiment gehaald... "Dit product is momenteel niet verkrijgbaar"
Note: Mediamarkt heeft ook de Surface Book 2 eruit gehaald .... Zomaar spontaan uitverkocht sinds gisteren de pre-sale begon ...
En hoeveel dagen zat er tussen moment van de bestelling en de daadwerkelijke melding van verzending?
@wiz en @Gaargod jullie hebben toch ook afgelopen week/dagen bij eglobalcentral besteld?
Jeps, Maandagmiddag besteld, vanochtend verzendbevestiging ontvangen.Geert1976 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:15:
voor diegenen die de afgelopen dagen de LG V30 bij Eglobalcentral hebben besteld, is ie bij jullie al verzonden?
En hoeveel dagen zat er tussen moment van de bestelling en de daadwerkelijke melding van verzending?
@wiz en @Gaargod jullie hebben toch ook afgelopen week/dagen bij eglobalcentral besteld?
Ik werd zelf al wat ongeduldig gisteren, maar volgens de order bevestiging die ik Maandag ontving, kon het 48 tot 72 uur duren vóór je een verzendbevestiging zou krijgen. Dat klopt dus!
ThanksGaargod schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:30:
[...]
Jeps, Maandagmiddag besteld, vanochtend verzendbevestiging ontvangen.
Ik werd zelf al wat ongeduldig gisteren, maar volgens de order bevestiging die ik Maandag ontving, kon het 48 tot 72 uur duren vóór je een verzendbevestiging zou krijgen. Dat klopt dus!
Dus ong 3 dagen tussen moment van bestelling en daadwerkelijke verzending. Weet ik een beetje waar ik rekening mee dien te houden
Bij mij was het:Geert1976 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:36:
[...]
Thanks
Dus ong 3 dagen tussen moment van bestelling en daadwerkelijke verzending. Weet ik een beetje waar ik rekening mee dien te houden
14-12 besteld
18-12 notificatie van verzending
21-12 bezorgd
Dus perfect binnen de 4-8 werkdagen die ze opgeven ..
thanks voor je antwoord, @wiz Das lekker vlot qua bestelling en levering
edit: zojuist (vrijdagochtend) een mail van eglobalcentral dat mijn LG V30 is opgehaald door de courier. Met een beetje geluk eind volgende week dus in huis
[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 26-01-2018 05:09 ]
Zijn er al mensen die hun 75,- cashback (van de actie) hebben ontvangen? het is nu 6 weken sinds mijn aankoop en heb er nog niets over gehoord.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Dus jij zit nadat je besteld hebt nog te kijken naar wat de prijs daarna doet? Dat probeer ik dus juist zoveel mogelijk te vermijden haha, gezien de best wel fluctuerende prijzen op eGlobalCentralGeert1976 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:13:
nu bij de .eu site van Eglobalcentral €575 (incl de kortingscode van een tientje) Gaat lekker rap naar beneden zo, die prijs![]()
![]()
thanks voor je antwoord, @wiz Das lekker vlot qua bestelling en levering
edit: zojuist (vrijdagochtend) een mail van eglobalcentral dat mijn LG V30 is opgehaald door de courier. Met een beetje geluk eind volgende week dus in huis![]()
![]()
Hoop wel dat het nog wat drukker gaat worden in het ervaringen & discussie topic, misschien als de 'LG TV actie' toestellen verzonden worden in NL!
Op 27-12 kreeg ik de melding dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Vanmiddag ontving ik het bericht dat mijn deelname is verwerkt. Binnen enkele werkdagen heb ik de V30 in huis. Dus al met al 7 weken sinds moment van aanvraag insturen. Ben benieuwd of nog anderen hun V30 ook krijgen, misschien heeft LG nu een nieuwe batch binnen.
nee, ik ga daar ook mee stoppen haha.Gaargod schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:28:
[...]
Dus jij zit nadat je besteld hebt nog te kijken naar wat de prijs daarna doet? Dat probeer ik dus juist zoveel mogelijk te vermijden haha, gezien de best wel fluctuerende prijzen op eGlobalCentral
Heb er nu €589 voor betaald en binnen een week bezorgd hopelijk.
En dan op naar het Ervaringen topic!
dan heb je gelukJoosie200 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:33:
Goed, ik heb op 10-12 de V30 aangevraagd bij LG.
Op 27-12 kreeg ik de melding dat mijn aanvraag is goedgekeurd. Vanmiddag ontving ik het bericht dat mijn deelname is verwerkt. Binnen enkele werkdagen heb ik de V30 in huis. Dus al met al 7 weken sinds moment van aanvraag insturen. Ben benieuwd of nog anderen hun V30 ook krijgen, misschien heeft LG nu een nieuwe batch binnen.
Of ik heb pech ...
de 8 weken gaan pas in NA goedkeuring.
Bij mij was alles 8 december goedgekeurd... dus ik krijg hem echt in de laatste week ...
Ik heb dezelfde mail gehad vanmiddag
Eindelijk dus!!! Hoop op de zilveren.
Mijn goedkeuring was op 11 december.
[ Voor 22% gewijzigd door hjoels op 26-01-2018 17:02 . Reden: Tekst aangepast. ]
Goedkeuring was op 14 december
Ja die 8 weken na goedkeuring weet ik. Maar bedoel te zeggen dat ie binnen 8 weken vanaf moment van opsturen van de papieren dus binnen is. Wss morgen al. Al ben ik nu geneigd hem te verkopen en een blauwe V30+ bij Eglobal te scoren. Blauw is zoveel mooier vind ik. En aangezien LG je enkel een zilveren kan geven...Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:53:
[...]
dan heb je geluk
Of ik heb pech ...
de 8 weken gaan pas in NA goedkeuring.
Bij mij was alles 8 december goedgekeurd... dus ik krijg hem echt in de laatste week ...
Ik heb dezelfde mail gehad vanmiddag
voor wat het waard is,Joosie200 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:33:
Goed, ik heb op 10-12 de V30 aangevraagd bij LG.
Vanochtend even het serial number gechecked van mijn LG V30 die ik eergister heb besteld bij eglobalcentral en eind volgende week binnen krijg;
Mijn LG V30 is zeer vers, productie datum is 18-01-2018
Wellicht zitten er in deze batch ook de devices bestemd voor de mensen die er 1 krijgen nav de LG Oled TV-actie.
Eglobal verkoopt alleen de v30 plus.Geert1976 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:11:
[...]
voor wat het waard is,
Vanochtend even het serial number gechecked van mijn LG V30 die ik eergister heb besteld bij eglobalcentral en eind volgende week binnen krijg;
Mijn LG V30 is zeer vers, productie datum is 18-01-2018
Wellicht zitten er in deze batch ook de devices bestemd voor de mensen die er 1 krijgen nav de LG Oled TV-actie.
Dus dat kan niet
@Joosie200 heb je al een tracktrace code?
[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 26-01-2018 17:19 ]
ja, dat weet ik.Aggressor schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 17:18:
[...]
Eglobal verkoopt alleen de v30 plus.
Dus dat kan niet
Maar zouden de V30 en de V30+ niet gewoon uit dezelfde fabriek komen?
Eerder al bevestiging gehad van LG dat ze alleen de zilveren variant uitleveren bij de Oled actie. Dus je hebt gelukhjoels schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:59:
Ik kreeg ook zojuist een mail van LG dat hij over een paar werkdagen wordt verzonden.
Eindelijk dus!!! Hoop op de zilveren.
Mijn goedkeuring was op 11 december.
[ Voor 20% gewijzigd door reinierkramer op 26-01-2018 21:34 ]
Hmm...lekkere informatie dan vanuit LG. Gelukkig heb ik geen voorkeurhjoels schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:17:
Ik heb hem zojuist ontvangen. Wel een blauwe en ik wilde een zilveren....Iemand ruilen?? Omgeving Breda. Alleen de doos open gemaakt om te kijken.
Hmm interessant. Ik wilde juist een blauwe en baalde toen ik hoorde dat LG alleen zilver zou uitleveren. Nu ben ik heel benieuwd welke ik krijg. Al was mijn plan inmiddels hem sowieso verkopen en met dat geld upgraden naar de V30+ via Eglobal. Krijg je toch 128GB ipv 64GB cadeau. Als die + ook nog 6GB ram had dat het afgemaakt.hjoels schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:17:
Ik heb hem zojuist ontvangen. Wel een blauwe en ik wilde een zilveren....Iemand ruilen?? Omgeving Breda. Alleen de doos open gemaakt om te kijken.
ik hoop dat ik een zilveren krijgPK schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 13:05:
Opeens veel blauwe op mp.
-edit-
Iedereen krijgt een blauwe dus... nou lekkker!
[ Voor 14% gewijzigd door Aggressor op 27-01-2018 13:33 ]
Nou ik vind 24 maanden garantie ten opzichte van 12 maanden bij eglobal ook wel wat waard. Opslag kun je zelf ook nog wel uitbreiden.Joosie200 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 12:52:
[...]
Hmm interessant. Ik wilde juist een blauwe en baalde toen ik hoorde dat LG alleen zilver zou uitleveren. Nu ben ik heel benieuwd welke ik krijg. Al was mijn plan inmiddels hem sowieso verkopen en met dat geld upgraden naar de V30+ via Eglobal. Krijg je toch 128GB ipv 64GB cadeau. Als die + ook nog 6GB ram had dat het afgemaakt.
Dat is waar. Heb al een pricewatch: Samsung MicroSDXC EVO 64GB kaartje van Samsung klaar liggen om er in te proppen. Dus wat dat betreft mist er nu nog een mooie case.DeOS schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 14:23:
[...]
Nou ik vind 24 maanden garantie ten opzichte van 12 maanden bij eglobal ook wel wat waard. Opslag kun je zelf ook nog wel uitbreiden.
kregen jullie ook nog een tracktrace code?
ik wacht er ook nog op ..ppeterr schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 16:46:
Wat een verrassing, gisteren mail van LG dat hij snel opgestuurd wordt (de oled actie)
En prompt net een pakje met de telefoon aan de deur !
@Aggressor nee dus geen t en t (heb ik hem nou toch nog eerder binnen dan jou) gekke LG
postnl is de laatste tijd hier tussen 18.00 en 21.00
De postbode stond aan de deur met een pakje uit Maastricht. Bleek dus de blauwe V30 te zijn. Ik kreeg anders dan de bevestiging van gisterenmiddag geen track en trace code.Aggressor schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:40:
voor de mensen die de lg al binnen hebben van de oled actie..
kregen jullie ook nog een tracktrace code?
Hier idem.Joosie200 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:30:
[...]
De postbode stond aan de deur met een pakje uit Maastricht. Bleek dus de blauwe V30 te zijn. Ik kreeg anders dan de bevestiging van gisterenmiddag geen track en trace code.
Ik denk overigens dat ze alleen de blauwe uitleveren..................
[ Voor 10% gewijzigd door hjoels op 27-01-2018 17:36 ]
Ik had echt 2 of 3 dagen moeten wachten met bestellen bij eglobalcentral.

Marktplaats (en ook in mindere mate V&A hier op Tweakers) stroomt over met V30 telefoons, verkregen bij de LG Oled TV actie.
Had er nu 1 met gemak voor zo'n 550 euro kunnen kopen, via MP of hier V&A.
Die van mij echt niet. ik spaar namelijk verschillende merken telefoonsGeert1976 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:13:
holy moly...
Ik had echt 2 of 3 dagen moeten wachten met bestellen bij eglobalcentral.![]()
![]()
![]()
Marktplaats (en ook in mindere mate V&A hier op Tweakers) stroomt over met V30 telefoons, verkregen bij de LG Oled TV actie.
Misschien wel maar niet met 128Gb storage denk ik .. eGlobalCentral verkoopt de V30+ Dual Sim .. Dat was voor mij voldoende reden om daar te kopen.Geert1976 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:13:
holy moly...
Ik had echt 2 of 3 dagen moeten wachten met bestellen bij eglobalcentral.![]()
![]()
![]()
Ja dat is waar, 128Gb op mijn (toekomstige) V30+ is toch wel erg prettig in tegenstelling tot de 64Gb die de Nederlandse modellen hebben.wiz schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:02:
[...]
Misschien wel maar niet met 128Gb storage denk ik .. eGlobalCentral verkoopt de V30+ Dual Sim .. Dat was voor mij voldoende reden om daar te kopen.
[ Voor 94% gewijzigd door 13art op 30-01-2018 15:42 ]
Dit past beter in het [LG V30] Ervaringen & Discussiehjoels schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:02:
Ik vind dat de camera geen scherpe foto's maakt, maar waarschijnlijk is dit een instelling. Iemand ook dezelfde ervaring??
En ja, meerdere mensen hebben dezelfde ervaring. Gelukkig is er de Google camera mod
Heb op 5-2 een mailtje gehad dat mijn aanvraag is goedgekeurd..
Tesla M3LR '21
Heb er nu 4x iets besteld (waaronder 2x de LG V30+) .. Elke keer prima ervaring. Snel en soepel.beyazz06 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 07:44:
Heb even zitten zoeken in de topic mbt ervaring met eGlobalCentral. Lees dat verzending niet heel duidelijk was, hoe zijn de ervaringen verder met dit shop? Zijn degene die hem hebben, still happy customer?
Toen kreeg je nog wel de b&o oortjes bijgeleverd?wiz schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:50:
[...]
Heb er nu 4x iets besteld (waaronder 2x de LG V30+) .. Elke keer prima ervaring. Snel en soepel.
Bestel je trouwens random wise (.nl,uk,de,eu) of specifiek via een bepaalde domain? Zouden de garantiebepaling/wetten per domain gelden? Uk is bijv. de goedkoopste (blauwe), maar dan krijg je zeker geen NL stekker mee..
Inderdaad, toen kreeg ik nog B&O oortjes meegeleverd, maar die zou ik onmiddelijk inleveren voor meer korting. Ze zijn namelijk helemaal niet zo goed. Een echte losse koptelefoon is vele malen beter (Ik gebruik de B&W PX en de Sony hw-1000xm2)beyazz06 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:23:
[...]
Toen kreeg je nog wel de b&o oortjes bijgeleverd?Nu staat er expliciet dat ze niet geleverd worden, niet dat het mij heel veel uitmaakt. Koop zelf wel de dopjes
Hij kost nu wel tussen de 459 / 499 euro.
Bestel je trouwens random wise (.nl,uk,de,eu) of specifiek via een bepaalde domain? Zouden de garantiebepaling/wetten per domain gelden? Uk is bijv. de goedkoopste (blauwe), maar dan krijg je zeker geen NL stekker mee..
Je krijgt sowieso nergens een EU stekker mee, de geleverde LG V30+ is het Hong Kong model, met UK voeding. En ik koop eigenlijk altijd daar waar het het goedkoopst is :-)
Verwijderd
En nu voor 430 nieuw te koopvdpdavy schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 07:37:
Ik heb de zilveren zopas besteld voor 572€.
Extra interessant is dat deze variant nu ook te rooten valt
[ Voor 5% gewijzigd door janlijm op 28-06-2018 15:37 ]
Klopt en de V30 ondersteund de Gcam waardoor de camera stukken beter wordt. Terwijl de V35/V40 deze gemodificeerde app niet ondersteund vanwege de vernieuwde processor. Terwijl ze duurder zijn en nieuwer, maar de camera software van LG is nog steeds het zelfde en niet verbeterd. Hopelijk verbeterd LG zijn camera software, zodat de camera in de toekomst wel weer beter wordt. Vooral de oplossing voor lowlight is niet echt de beste optie (Pixels samenvoegen. Ze kunnen beter een andere oplossing zoeken of een IMX camera sensor kopen met grotere pixels) en HDR laat te wensen over in de LG camera app. Tot dit verbeterd schaf ik denk ik geen nieuwe smartphone aan of misschien zelf van een andere fabrikant. Achja voorlopig kan ik wel even vooruit met de V30 en hij wordt alleen maar goedkoper.bllb schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:45:
Maar de V40 gaat aan de notch, dus voor wie dat (net als ik) verafschuwt is de V30 nog steeds een mooie optie en nu gunstig geprijsd 😉 Je levert bij eGlobal inderdaad wat gemak/zekerheid in, maar krijgt daar een lage prijs, dubbele hoeveelheid intern geheugen en duo sim voor terug (en geen koptelefoon en geen Nederlandse oplader). Jammer dat de V35 hier niet uitkomt, die is qua hardware iets meer up-to-date.
Mijn LG v10 zijn SD kaart slot is kapot dus ik zit er aan te denken deze aan mijn vader te geven en zelf de v30/v30+ aan te schaffen.
Nu is die v30+ bij eglobal en ook bij DealExtreme te koop.
Wat zijn jullie ervaringen met deze telefoon? Werkt alles zoals je verwacht? Zijn er texten/apps nog in het chinees? Werkt google play? Ik lees dat hij niet (goed) werkt in de VS op amazon.com, werkt de normale europese v30 wel/beter dan deze v30+? Hoe zit het met de software updates?
Alvast bedankt voor de terugkoppeling.
Edit: Heb de normale v30 besteld, durfde het niet aan zeker met de nogal onzekere reputatie die LG al heeft m.b.t. software updates.
[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 22-07-2018 14:46 ]
De LGv30+ werkte prima tot vorige week toen ik een leuk onderwater filmpje maakte in de Middellandse zee. Security update was toen nog steeds van April.Ryan1981 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:20:
@Masterhans @wiz
Mijn LG v10 zijn SD kaart slot is kapot dus ik zit er aan te denken deze aan mijn vader te geven en zelf de v30/v30+ aan te schaffen.
Nu is die v30+ bij eglobal en ook bij DealExtreme te koop.
Wat zijn jullie ervaringen met deze telefoon? Werkt alles zoals je verwacht? Zijn er texten/apps nog in het chinees? Werkt google play? Ik lees dat hij niet (goed) werkt in de VS op amazon.com, werkt de normale europese v30 wel/beter dan deze v30+? Hoe zit het met de software updates?
Alvast bedankt voor de terugkoppeling.
Edit: Heb de normale v30 besteld, durfde het niet aan zeker met de nogal onzekere reputatie die LG al heeft m.b.t. software updates.
Ik had op youtube ook iemand gezien die hem even in een kom water legt dat gaf wel vertrouwen maar misschien is zoutwater toch te veel gevraagt, dat schijnt nogal aggressief te zijn.Masterhans schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 21:15:
[...]
De LGv30+ werkte prima tot vorige week toen ik een leuk onderwater filmpje maakte in de Middellandse zee. Security update was toen nog steeds van April.
[ Voor 5% gewijzigd door Ryan1981 op 16-08-2018 14:05 ]
Klopt, ik had een onderwater filmpje in het zwembad gemaakt en dat was geen probleem. Ondertussen weet ik dat zout water het moederbord vd telefoon snel aantast. Ondertussen gelezen wat wellicht had kunnen helpen (tipje) om direct daarna de telefoon in een bad van pure alcohol te leggen, daarmee wordt het zout weggespoeld en alcohol verdampt zonder residu. Maar ja, achteraf.....Ryan1981 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:05:
[...]
Ik had op youtube ook iemand gezien die hem even in een kom water legt dat gaf wel vertrouwen maar misschien is zoutwater toch te veel gevraagt, dat schijnt nogal aggressief te zijn.

Heeft iemand ervaring met simcard van andere privider?