Steam/XBL: Avioto
Heb al 2x gemaild met lg erover en krijg elke keer als antwoord dat ik mobiel.nl moet selecteren en niet tmobile.......edm schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:34:
Is er al iemand die succesvol de 75 euro cashback met een t-mbobile bestelling gedaan heeft? Ik heb 24 oktober besteld en mijn telefoon vrijdag ontvangen. Ik probeer nu de cashback te claimen echter kan bij de dropdown "product gekocht bij" uiteraard geen t-mobile invullen. Dus mocht het iemand gelukt zijn hoor ik het uiteraard graag.
Had ze vandaag weer gemaild dat dat dus niet kan omdat die tmobile optie komt nadat je mobiel.nl selecteert
[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 05-12-2017 20:50 ]
Maar mobiel.nl ondersteunt geen actieprijs bij T-Mobile, alleen de andere providers. xDD2FValinor schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:49:
[...]
Heb al 2x gemaild met lg erover en krijg elke keer als antwoord dat ik mobiel.nl moet selecteren en niet tmobile.......
Had ze vandaag weer gemaild dat dat dus niet kan omdat die tmobile optie komt nadat je mobiel.nl selecteert
Ik zie overige niet in de dropdown staan, kijk jij ook op https://promo.deskservices.nl?marijn15 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:52:
Ik heb het aangevraagd door niet T-Mobile, maar "overige" in te voeren. Kijken of dat word geaccepteerd.
Uit voorgaande reacties begrijp ik dat het voorlopig nog niet gelukt is, ik denk dat ik het voorbeeld van D2FValinor ga volgen en ook LG ga mailen.
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0487edm schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:56:
[...]
Ik zie overige niet in de dropdown staan, kijk jij ook op https://promo.deskservices.nl?
Uit voorgaande reacties begrijp ik dat het voorlopig nog niet gelukt is, ik denk dat ik het voorbeeld van D2FValinor ga volgen en ook LG ga mailen.
Link die ik van LG kreeg
Dat stond pas op de site nadat een aantal al hadden besteld. Vervolgens is door LG toegezegd dat mensen die tussen 13 en 17 november hadden besteld wel cashback krijgen.janlijm schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:54:
[...]
Maar mobiel.nl ondersteunt geen actieprijs bij T-Mobile, alleen de andere providers. xD
Daar gaat dit over.
Ja had ik uiteindelijk ook gedaan. Heb ze vervolgens ook gemaild of dat goed was.marijn15 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:52:
Ik heb het aangevraagd door niet T-Mobile, maar "overige" in te voeren. Kijken of dat word geaccepteerd.
[ Voor 46% gewijzigd door Valinor op 05-12-2017 23:21 ]
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0487
Volgens mij zei LG tegen je, dat de mensen alsnog via "hen" dus T-Mobile 75 euro terug zouden krijgen. Dit vond ik toen vreemd, omdat de actie via LG loopt. Misschien weer z'n klantenservicepersoon die niet weet hoe het gaat.D2FValinor schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:18:
Dat stond pas op de site nadat een aantal al hadden besteld. Vervolgens is door LG toegezegd dat mensen die tussen 13 en 17 november hadden besteld wel cashback krijgen.
Daar gaat dit over.
D2FValinor schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:01:
Kreeg net deze mail van LG:
(Quote: Geachte heer,
Wij hebben zojuist een bevestiging gekregen van T-Mobile dat aanvragen welke gedaan zijn tussen 13 en 17 November recht hebben op de 75 euro cashback. U wordt hierover door hen geïnformeerd.) [/mbr]
Wilde het net typen. Ze blijven doorgaan... Morgenochtend maar weer een keer bellen.Luuk1234567890 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:23:
nou belsimpel heeft hem weer op ''voorraad'', ben benieuwd wat er vandaag gebeurt
Asus G501
Ja klopt, zat eigenlijk ook te wachten op een verwijzing daarnaar. Maarja, er stond dat t-mobile met mij contact zou opnemen maar ik zie dat niet gebeuren, dus dan maar zo. Het zijn de LG voorwaarden waar we aan voldaan hebben, dus ik claim het bij hun.janlijm schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:47:
[...]
Volgens mij zei LG tegen je, dat de mensen alsnog via "hen" dus T-Mobile 75 euro terug zouden krijgen. Dit vond ik toen vreemd, omdat de actie via LG loopt. Misschien weer z'n klantenservicepersoon die niet weet hoe het gaat.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 06-12-2017 01:55 ]
Succes, hun hebben alleen volgens mij ook het recht om actievoorwaarden aan te passen. Iets met er kunnen geen rechten aan actievoorwaarden worden gesteld en ze kunnen gedurende de actie nog gewijzigd worden wat vaak bij Nederlandse acties staat. Denk inderdaad dat T-Mobile niks meer gaat betalen die geven al genoeg korting. Waarschijnlijk hebben ze ook contract met LG om ze goedkoper te krijgen en vandaar dat LG dan zegt jullie mogen niet met deze actie meedoen, want jullie hebben al korting gekregen.D2FValinor schreef op woensdag 6 december 2017 @ 01:55:
[...]
Ja klopt, zat eigenlijk ook te wachten op een verwijzing daarnaar. Maarja, er stond dat t-mobile met mij contact zou opnemen maar ik zie dat niet gebeuren, dus dan maar zo. Het zijn de LG voorwaarden waar we aan voldaan hebben, dus ik claim het bij hun.
[ Voor 4% gewijzigd door Byron010 op 06-12-2017 10:18 ]
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Mail ontvangen van Belsimpel.. Today is the day......
"Naar aanleiding van ons contact gisteren stuur ik u deze e-mail.
De LG V30 Silver is vandaag bij ons binnengekomen en ingeboekt in het systeem. Er is direct een toestel voor u gereserveerd en apart gelegd. De telefoon zullen wij vandaag verder verwerken en opsturen. Het afleveradres is...."
Asus G501
Tot op heden staat de blauwe op mobiel.nl nog steeds op ïn "bestelling week 49"
Hopelijk komt hij snel binnen, rond 20nov besteld.
Kun je daar als je 'm binnen hebt even een foto'tje van sturen? Ben erg benieuwd hoe dat hoesje eruit ziet icm de blauwe achterkant.Equazor_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:03:
Mijn Spigen Neo (gunmetal) cover heb ik in ieder al wel binnen, nu de telefoon zelf nog :-)
ik kreeg net een mailtje dat mijn (blauwe) V30 net verstuurd is door Mobiel.nlEquazor_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:03:
Mijn Spigen Neo (gunmetal) cover heb ik in ieder al wel binnen, nu de telefoon zelf nog :-)
Hetzelfde hier, ook net een bericht ontvangen.Quintto schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:46:
[...]
ik kreeg net een mailtje dat mijn (blauwe) V30 net verstuurd is door Mobiel.nl(ik heb hem afgelopen zondag besteld) dus ik denk dat jij hem ook binnenkort krijgt dan.
Helaas ben ik morgen niet thuis en kan je niemand anders machtigen, dus dan maar een dag later ophalen op een afhaal punt.
Hoesje en screen protector zijn vandaag binnen gekomen dus dat komt goed uit.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Voor welk hoesje heb je gekozen? En is die screenprotector curved?Byron010 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:18:
Eindelijk ook verzend bevestiging gekregen(Blauwe v30 via belsimpel)
Hoesje en screen protector zijn vandaag binnen gekomen dus dat komt goed uit.
Asus G501
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearchRemcoINC08 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:52:
[...]
Voor welk hoesje heb je gekozen? En is die screenprotector curved?
en nee, kon ze niet curved vinden. maar iets is beter dan niets
Lijkt me een mooie case, waar heb je hem besteld als ik vragen mag?Equazor_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:03:
OT: paar uurtjes geleden ook eindelijk mail gekregen van mobiel.nl dat hij wordt verzonden (blue).
Kan niet wachten, ben echt toe aan vervanging.
Heb hem besteld bij amazon, hij zal vast en zeker ook wel bij NL shops komen, deze kon alleen op een duits adres bezorgd worden.Hoflander schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:10:
[...]
Lijkt me een mooie case, waar heb je hem besteld als ik vragen mag?

Pre-order geplaatst op 22-11
FML
----------------------------------------------------------------------------------------------
Beste meneer x,
Dit is een update over uw bestelling van de LG V30, Cloud Silver met bestelnummer xxxxxx.
Helaas hebben wij de LG V30, Cloud Silver tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. In deze e-mail informeren wij u over het vervolg.
Wij houden u op de hoogte
Via e-mail en sms houden wij u op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe mobiele toestel zo snel mogelijk te leveren.
Wat een prachtig toestel is het toch.
Toen maar gelijk de laatste beschikbare toestel gekocht en meegenomen.
Kan me nu dus ook een trotse eigenaar noemen

Verwijderd
Ik ga wel bellen om te klagen later maar of het veel helpt?
Ik denk dat je net pech heb gehad, aangezien ze daadwerkelijk wel een hoeveelheid telefoons in week 49 hebben bezorgd. Ik had de mijne afgelopen zondag besteld en afgelopen donderdag ontvangen samen met andere hier in dit topic.Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:02:
Ik heb mijn telefoon 3 dagen geleden bij mobiel.nl besteld en toen stond er nog levering eind week 49 maar nu is het verandert in eind 51.......dit vind ik weer echt irritant. Zeg het van tevoren en ga niet achteraf veranderen als alles al is betaald.
Ik ga wel bellen om te klagen later maar of het veel helpt?
Momenteel zijn wij bezig met het inpakken van uw bestelling en wordt het binnenkort verzonden! Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail voor de verzending met het tracking-nummer voor uw referentie.
Product Hoeveelheid Stuksprijs Subtotaal
LG V30+ H930DS 128GB 4G Dual Sim (SIMLOCKVRIJ) - Zwart
Code: CMOBLGO00230 1 699.99 € 699.99 €
Ik ben benieuwd of die voor de kerst binnenkomt......
Stel dat er inderdaad opstartscherm, ringtones, apps op staan. Is er dan een manier om de ringtones bv. te vervangen voor de LG ringtones zonder te bootunlocken? Verder beweren ze dat je de apps indien die geïnstalleerd staan gewoon kunt verwijderen.
[ Voor 32% gewijzigd door janlijm op 14-12-2017 03:09 ]
Op eBay is de V30+ H930DS sinds kort te vinden met gratis verzending vanuit Frankrijk en dit voor +- €697.Masterhans schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:17:
Krijg net de mail van eGlobal binnen:
Momenteel zijn wij bezig met het inpakken van uw bestelling en wordt het binnenkort verzonden! Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail voor de verzending met het tracking-nummer voor uw referentie.
Van waaruit worden toestellen van eGlobal verzonden?
Dacht ergens gelezen te hebben vanuit HongKong via Engeland. H930DS is trouwens altijd via HongKong.Farmie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:55:
[...]
Op eBay is de V30+ H930DS sinds kort te vinden met gratis verzending vanuit Frankrijk en dit voor +- €697.
Klopt inderdaad, Hong Kong.janlijm schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:25:
[...]
Dacht ergens gelezen te hebben vanuit HongKong via Engeland. H930DS is trouwens altijd via HongKong.
Bij de providers met abonnement denk ik dat de prijzen niet snel verder zullen dalen. Als je alleen een los toestel zou het kunnen dat de mediamarkt weer eind januari een 21% BTW terug dagen gaat houden. Dan zou je hem eventueel voor 742 euro kunnen kopen in plaats van 824 euro. Ik weet natuurlijk niet of ze het dit jaar ook dan weer houden.SuN2FiRe schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:50:
Ik twijfel nog over het moment van aanschaf. Zou de v30 nog in prijs dalen binnen de cashback actie?
Verder denk ik wel dat de prijs wat gaat dalen na februari als weer nieuwe toestellen gepresenteerd zijn van bv. Samsung. Dan zullen waarschijnlijk de losse toestelprijzen meer in de buurt van de prijzen gaan liggen die je nu betaald als je er een abonnement bij neemt. Waarna ze langzaam verder zakken en je volgend jaar als de LG V40 uitkomt je waarschijnlijk voor een los toestel 599/649 euro betaald.
[ Voor 11% gewijzigd door janlijm op 17-12-2017 22:17 ]
[ Voor 88% gewijzigd door DeOS op 18-12-2017 09:28 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Bij mij staat hij alweer twee dagen "In Transit"... eGlobal is goedkoop inderdaad, maar blinken niet echt uit in communicatieMasterhans schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:17:
Krijg net de mail van eGlobal binnen:

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
[ Voor 17% gewijzigd door marijn15 op 19-12-2017 20:12 ]
Krijg elke dag een soort default update maar het blijft vaag allemaal....wiz schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:26:
[...]
Bij mij staat hij alweer twee dagen "In Transit"... eGlobal is goedkoop inderdaad, maar blinken niet echt uit in communicatie
Delivery Status updated by every 24 hours
Please note that this is the eGlobal Central Nederland ’s tracking page. Once your parcel has arrived at the local courier the link to their tracking page will be shown here.
#
Date
Parcel Status
5
2017-12-19
Your parcel has arrived at a sort facility.
4
2017-12-18
Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
3
2017-12-17
Shipment is en-route to courier depot.
2
2017-12-16
In transit.
1
2017-12-15
The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
Benieuwd wat jouw update vandaag is.. Die van mij is nu Shipment is en-route to courier depot... Dus inderdaad soort standaard updates dit..Masterhans schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:40:
[...]
Krijg elke dag een soort default update maar het blijft vaag allemaal....
Delivery Status updated by every 24 hours
Please note that this is the eGlobal Central Nederland ’s tracking page. Once your parcel has arrived at the local courier the link to their tracking page will be shown here.
#
Date
Parcel Status
5
2017-12-19
Your parcel has arrived at a sort facility.
4
2017-12-18
Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
3
2017-12-17
Shipment is en-route to courier depot.
2
2017-12-16
In transit.
1
2017-12-15
The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

De update van de dag is....wiz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:12:
[...]
Benieuwd wat jouw update vandaag is.. Die van mij is nu Shipment is en-route to courier depot... Dus inderdaad soort standaard updates dit..
2017-12-20 Shipment is on its way to the local depot.
2017-12-19 Your parcel has arrived at a sort facility.
2017-12-18 Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
2017-12-17 Shipment is en-route to courier depot.
2017-12-16 In transit.
2017-12-15 The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
Zijn nu weer een week verder en nog steeds geen track and trace van de "echte" verzending naar mijn huis, al deze updates zijn volgens mij eglobal intern. Enfin, de Kerst gaan we niet halen
En hoe bevalt hij? Niet te veel Aziatische bloatware?
Verwijderd
ik bestel al lang bij ze maar dit is wel heel slecht.
Oh was het eerst week 49? Ik zag inderdaad ook al dat het nu week 52 is. Raar leverancier is toch T-Mobile. Dacht dat er wel al mensen hem gekregen hadden in de afgelopen weken.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:49:
een kleine update over mijn bestelling bij mobiel.nl die oorspronlijk in week 49 geleverd zou worden, aangezien het nu week 51 is........mijn cloud silver lgv30 is niet binnen en de datum is alweer zonder melding verschoven naar week 52...ik ben gelijk gaan bellen en ja hoor de leverancier heeft het (weer)verschoven dus arme mobiel.nl weet het ook niet, de blauwe mocht ik weer niet hebben ook al duurt het nu echt heel lang and op mijn vraag of ik dan een compensatie kon krijgen was het ook al een nee. gewoon jammer joh![]()
ik bestel al lang bij ze maar dit is wel heel slecht.
Verwijderd
Prachtig toestel tot nu toe.. En helemaal niets aan Aziatische bloatware.. En de geluidskwaliteit is echt om van te smullen...BigBangVampa schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:52:
[...]
En hoe bevalt hij? Niet te veel Aziatische bloatware?
[ Voor 9% gewijzigd door wiz op 22-12-2017 07:30 ]
Waarom dan niet direct bij T-Mobile besteld?Mac-Mar schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:52:
Ook de V30 besteld met t mobile bij mobiel. nl nog even gechat vandaag. Ze verwachten de toestellen op 29-12 binnen, dus met een beetje mazzel 30 of 31 december binnen. Ook nog met t mobile zelf gebeld over hun voorraaddigheid. Die hebben het toestel gewoon ruim op voorraad dus ik heb goede hoop
Bij Mobiel.nl krijg je nog wat extra korting op de toestellen. Bij T-Mobile is hij iets duurder in combinatie met een abonnement, maar kun je er wel weer eventueel spaarpunten (ippies) erbij krijgen, wat weer niet bij Mobiel.nl kan. Toch heb ik liever gewoon direct korting. De extra korting is waarschijnlijk ook mogelijk omdat Mobiel.nl een hele lading toestellen tegelijk van T-Mobile krijgt. Waarschijnlijk verkopen ze de toestellen die ze nu hebben liever eerst zelf voor de wat hogere prijs, bv. als mensen nog snel kerstcadeautjes willen kopen, want anders zou ik niet weten waarom Mobiel.nl niet ook gewoon deze week toestellen had kunnen krijgen van T-Mobile. Bij zowel T-Mobile als KPN stond er gisteren dat er op 22 december nieuwe LG V30s binnen zouden komen en sinds vandaag staat er op voorraad bij beiden.Junkyxl schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:10:
[...]
Waarom dan niet direct bij T-Mobile besteld?
[ Voor 30% gewijzigd door janlijm op 22-12-2017 20:23 ]
En opeens gisteren bij mij ook een pakketje in de busMasterhans schreef op woensdag 20 december 2017 @ 21:41:
[...]
De update van de dag is....
2017-12-20 Shipment is on its way to the local depot.
2017-12-19 Your parcel has arrived at a sort facility.
2017-12-18 Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
2017-12-17 Shipment is en-route to courier depot.
2017-12-16 In transit.
2017-12-15 The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
Zijn nu weer een week verder en nog steeds geen track and trace van de "echte" verzending naar mijn huis, al deze updates zijn volgens mij eglobal intern. Enfin, de Kerst gaan we niet halen
Iemand dit al geprobeerd? Ik ben ook op zoek naar een dualsim V30 en met name vanwege de unieke audio specs van de V30 is er geen alternatief voor mij. Ik zie dat er uit Frankrijk en Ierland mogelijkheden zijn via ebay. Ik heb altijd het idee dat ebay wel goede bescherming voor kopers biedt mocht het product niet kloppen bij aankomst. Enige vraagpuntje blijft dan de garantie die binnen de EU 2 jaar zou moeten zijn. Aan de andere kant laat je 'm vallen heb je alsnog niks aan je garantie...Farmie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:55:
[...]
Op eBay is de V30+ H930DS sinds kort te vinden met gratis verzending vanuit Frankrijk en dit voor +- €697.
Nja meer de vraag of iemand al met zo'n ebay'er in zee is gegaan danwel het zou afraden. En in dat laatste geval: waar zou ik dan het beste aan een dualsim H930DS ("V30+"?) kunnen komen?
Junkyxl schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:10:
[...]
Waarom dan niet direct bij T-Mobile besteld?
Ik heb zelf nog geen ervaring met de ebay/LG V30 combinatie. Ik merk wel dat, ondanks het feit dat er Frankrijk en Ierland vermeld wordt, deze toestellen toch vanuit Azië verzonden worden.eswa schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 23:15:
[...]
Iemand dit al geprobeerd? Ik ben ook op zoek naar een dualsim V30 en met name vanwege de unieke audio specs van de V30 is er geen alternatief voor mij. Ik zie dat er uit Frankrijk en Ierland mogelijkheden zijn via ebay. Ik heb altijd het idee dat ebay wel goede bescherming voor kopers biedt mocht het product niet kloppen bij aankomst. Enige vraagpuntje blijft dan de garantie die binnen de EU 2 jaar zou moeten zijn. Aan de andere kant laat je 'm vallen heb je alsnog niks aan je garantie...
Nja meer de vraag of iemand al met zo'n ebay'er in zee is gegaan danwel het zou afraden. En in dat laatste geval: waar zou ik dan het beste aan een dualsim H930DS ("V30+"?) kunnen komen?
Er is één verkoper die zowaar 2 jaar garantie geeft:
https://www.benl.ebay.be/...708a8a:g:REUAAOSwhpZaJkEv
Al blijkt de garantie enkel te gelden op de werkuren en niet op de onderdelen...
Op Amazon.co.uk zijn er ook een aantal verkopers die dit toestel leveren. Één verkoper geeft wel geen garantie!
Het garantie verhaal is voor mij de reden om voorlopig nog even de kat uit de boom te kijken.
Ondanks de vermelding dat deze vanuit Frankrijk werd verzonden, zou hij volgens DHL tracking vanuit Manchester UK verzonden zijn.
Ik heb deze gekocht, voor €675, is nu zelfs gezakt tot €664:
https://www.benl.ebay.be/...ksid=p2060353.m2749.l2649
Europese garantie heb je niet, zit wel een papiertje van de verkoper bij dat zij 1 jaar garantie leveren op "productiefouten", maar veel moet je daar niet van verwachten denk ik.
Voorts zit in de doos een "Hong kong" stekker (+ Benelux verloopstukje). De B&O oortjes zijn er ook bij, maar vind ze maar triestig klinken eerlijk gezegd...
[ Voor 8% gewijzigd door janlijm op 24-12-2017 18:04 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Mac-Mar op 24-12-2017 21:03 ]
Wel 'the real deal'?Farmie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:02:
Heb een V30+ dual sim besteld via eBay, deze vrijdag reeds toegekomen
De B&O oortjes zijn er ook bij, maar vind ze maar triestig klinken eerlijk gezegd...
Thx voor het delen van je ervaring!
Verder kan ik maar schrikbarend weinig info vinden wanneer de verkoop in NL eindelijk van start gaat..
Dual Sim is bij mijn volgende aankoop een must.
One plus 5t had mijn aandacht eerst totdat ik deze met een dualsim versie gegoogled had
De dual sim versie wordt alleen via HongKong geleverd en zal in de toekomst ook niet ergens anders geleverd gaan worden, dus ook niet in Nederland. Als je garantie zekerheid wil kun je denk ik beter kijken naar de Huawei Mate 10 Pro of de Oneplus 5T die wel gewoon in Nederland als dual sim variant verkocht wordt.SlickRicko schreef op woensdag 27 december 2017 @ 02:24:
Verder kan ik maar schrikbarend weinig info vinden wanneer de verkoop in NL eindelijk van start gaat..
Dual Sim is bij mijn volgende aankoop een must.
One plus 5t had mijn aandacht eerst totdat ik deze met een dualsim versie gegoogled had.
Al dat gewacht heeft er voor gezorgd dat ik meer naar de Huawei Mate 10 Pro aan het leunen ben.
Zie dat de prijs van €533 naar €606 is gegaan.
Verschil in ervaringwiz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 06:44:
Prachtig toestel tot nu toe.. En helemaal niets aan Aziatische bloatware.. En de geluidskwaliteit is echt om van te smullen...
Voor de rest overtreft het toestel al mijn verwachtingen. Grote aanrader en het wachten meer dan waard.
Ok .. ik zal het even nuanceren .. Geweldige geluidskwaliteit met een Bowers & Wilkins PX koptelefoon zowel via APTX-HD als bedraad ...Kheyra schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:42:
[...]
Verschil in ervaringIk heb het toestel nu 2 weken en vind hem GEWELDIG. Enige 2 minpuntjes zijn de selfie camera (waardeloos) en het geluid/audio (mono speaker onderaan het toestel dat op zijn luidst nog steeds zacht is, heel slecht). Het geluid is met de bijgeleverde oordopjes wel oké, maar nog steeds niet heel goed.
Voor de rest overtreft het toestel al mijn verwachtingen. Grote aanrader en het wachten meer dan waard.
En dan bedraad zowel Tidal full MQA mode via een beta van USB Audio Player Pro als HiRes bestanden van HDTracks.com over de LG Music player door de quad-dac heen

[ Voor 3% gewijzigd door wiz op 02-01-2018 20:40 ]
Ik had een paar dagen hiervoor nog een chat met een medewerker die vertelde dat de telefoon in week 1 zou binnen komen. Maar als ik had geweten dat de prijs zou stijgen had ik deze gewoon direct besteld. Vandaag dus een opnieuw gechat met een medewerker die als een robot (Rayan) bleef herhalen dat inkoopprijzen kunnen veranderen.
Hij had geen (helder) antwoord op de vraag, waarom de prijs opeens is verhoogd nadat het toestel eindelijk op voorraad is?
Heeft iemand de telefoon al gespot voor een betere prijs?
Bedrijven spreken soms vooraf inkoophoeveelheden af en voor welk tarief. Het kan zijn dat ze de eerste partijen goedkoper geleverd werden, dan de daaropvolgende partijen. Dit is ook om te voorkomen dat een product toch opeens te populair blijkt en het schadelijk zou kunnen zijn voor bv. T-Mobile. Als er teveel toestellen verkocht worden voor een prijs die lager ligt dan de actuele marktwaarde. Een tweede mogelijkheid is dat T-Mobile of Mobiel.nl de verkoop van afgelopen jaar geëvalueerd heeft en om winstgevend te blijven sommige tarieven vanaf het nieuwe jaar heeft aangepast. (Edit2: de T-Mobile GoGoDeals actie liep ook 31 december af.)LIM schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:02:
Bij mobiel.nl is de telefoon op voorraad, echter is de prijs dus nu voorlopig aangepast naar 606 ipv 533€ die er maanden op stond..
Ik had een paar dagen hiervoor nog een chat met een medewerker die vertelde dat de telefoon in week 1 zou binnen komen. Maar als ik had geweten dat de prijs zou stijgen had ik deze gewoon direct besteld. Vandaag dus een opnieuw gechat met een medewerker die als een robot (Rayan) bleef herhalen dat inkoopprijzen kunnen veranderen.
Hij had geen (helder) antwoord op de vraag, waarom de prijs opeens is verhoogd nadat het toestel eindelijk op voorraad is?
Heeft iemand de telefoon al gespot voor een betere prijs?
Momenteel kun je de telefoon alleen tweedehands (marktplaats) of via import voor onder de 600 euro krijgen, maar dan heb je wel weer mogelijk problemen met de garantie. Misschien dat als de opvolger van de G6 uitkomt de prijzen weer iets zakken, maar ik gok zelf dat alleen de losse toestelprijzen dan iets zakken en niet de prijzen in combinatie met een abonnement.
Edit: Hij is nu trouwens weer goedkoper 598 euro in plaats van 606 euro op mobiel.nl

Edit2: Lijkt erop dat de GoGoDeals van T-Mobile die tot 31 december 2017 liepen zijn afgelopen je betaald nu 658 euro voor de LG V30 met abonnement en moet ook weer gewoon aansluitkosten betalen. Wetende dat je bij de andere providers nog 75 euro terug krijgt is T-Mobile nu niet meer heel goedkoop, maar in lijn met wat de andere providers vragen voor het toestel. (week2)
[ Voor 12% gewijzigd door janlijm op 11-01-2018 01:11 ]
Ik ben ook geïnteresseerd in de LG V30+ variant, vanwege de mooie zwarte kleur en extra opslagcapaciteit. Als ik echter Google naar de codenaam H930DS, lees ik dat je de bootloader niet kunt unlocken (en zelfs als dat zou lukken ADB ondersteuning mist). Een groot gemis en dat houdt mij tegen om tot koop over te gaan, terwijl het mij verder een perfecte mobiel lijktFarmie schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:02:
Heb een V30+ dual sim besteld via eBay, deze vrijdag reeds toegekomen.
Ondanks de vermelding dat deze vanuit Frankrijk werd verzonden, zou hij volgens DHL tracking vanuit Manchester UK verzonden zijn.
Ik heb deze gekocht, voor €675, is nu zelfs gezakt tot €664:
Europese garantie heb je niet, zit wel een papiertje van de verkoper bij dat zij 1 jaar garantie leveren op "productiefouten", maar veel moet je daar niet van verwachten denk ik.
Voorts zit in de doos een "Hong kong" stekker (+ Benelux verloopstukje). De B&O oortjes zijn er ook bij, maar vind ze maar triestig klinken eerlijk gezegd...
Dual SIM, 128 GB opslaggeheugen + uitbreidbaar, groot OLED-scherm met hoge pixeldichtheid, unlocked bootloader, groothoeklens, fatsoenlijke accu + snelladen + draadloos laden, 3,5mm-jack enz. en dat alles in een randloos lichtgewicht waterdichte zwarte verpakking, wauw

Wat is het overigens stil in dit topic, hoop voor LG dat de verkoopcijfers er niet onder lijden...
[ Voor 46% gewijzigd door bllb op 12-01-2018 22:57 ]
Zal wel meevallen, de 75 euro terug actie is vroegtijdig gestopt dus genoeg verkocht lijkt me of zou dat juist negatief zijn om geld uit te sparen.bllb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:46:
Wat is het overigens stil in dit topic, hoop voor LG dat de verkoopcijfers er niet onder lijden...

Ter info: de Italiaanse versie is geen dual sim! Enkel mono-sim met sdcard slot.bllb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:46:
Om m'n eigen bericht te beantwoorden, van de LG V30+ H930G kun je wel de bootloader unlocken. Deze variant van provider TIM wordt alleen in Italië verkocht, maar kun je via eBay (zoekterm: V30 TIM) en o.a. Brenovia.it naar Nederland laten versturen. (Bron: https://www.reddit.com/r/...r_v30_h930g_aurora_black/)
Dual SIM, 128 GB opslaggeheugen + uitbreidbaar, groot OLED-scherm met hoge pixeldichtheid, unlocked bootloader, groothoeklens, fatsoenlijke accu + snelladen + draadloos laden, 3,5mm-jack enz. en dat alles in een randloos lichtgewicht waterdichte zwarte verpakking, wauw
Inderdaad .. Want als eigenaar van zowel een Galaxy Note 8 als een LG V30+ vind ik de LG V30 grandioos ondergewaardeerd als high-end smartphone.[b]bllb schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 20:46:
Overigens zag ik de LG V30+ nu voor 639,99 op eglobalcentral.nl staan .. Echt een steal ...
Ha, iemand die zowel de note als de v30 bezit. Als ervaringsdeskundige: welke geniet je voorkeur en waarom?wiz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:27:
[...]
Inderdaad .. Want als eigenaar van zowel een Galaxy Note 8 als een LG V30+ vind ik de LG V30 grandioos ondergewaardeerd als high-end smartphone.
Overigens zag ik de LG V30+ nu voor 639,99 op eglobalcentral.nl staan .. Echt een steal ...
Ikzelf zou voor de v30 gaan omwille van de breedhoek camera, audio.
Thanks, die ga ik onthouden!wiz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 08:27:
[...]
Inderdaad .. Want als eigenaar van zowel een Galaxy Note 8 als een LG V30+ vind ik de LG V30 grandioos ondergewaardeerd als high-end smartphone.
Ik wacht de (waarschijnlijke) aankondiging van de Nokia 9 a.s. Vrijdag af, en beslis dan of ik daarop wacht of toch de LG V30 aanschaf.
Lastig . .. Vind beiden erg fijn en ga ze voorlopig beiden houden. Ik gebruik de S-Pen heel intensief en dat is een beetje wat me tegenhoudt de Note 8 te dumpen. Tegelijkertijd ben ik muziekliefhebber en ben erg kritisch op geluidskwaliteit. Op dat vlak blaast de V30+ de Note 8 domweg finaal weg .. Die twee USP's houden elkaar dus in evenwicht .. Het scherm van de Note 8 is mooier, maar het P-Oled van de V3-+ scherm trekt veel minder vingerafdrukken aan .. En zo kan ik wel door blijven gaan. Maar als iemand mij een pistool tegen mijn hoofd zou houden zou ik de V30+ kiezen vanwege de absurde geluidskwaliteit en de hoge uitgangsspanning op de koptelefoonuitgang.BigBangVampa schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:02:
[...]
Ha, iemand die zowel de note als de v30 bezit. Als ervaringsdeskundige: welke geniet je voorkeur en waarom?
Ikzelf zou voor de v30 gaan omwille van de breedhoek camera, audio.
(Maar we dwalen hiermee af uit het levertijden topic
Ik heb de mijne ook van eGlobalCentral. Tip: Check even de verschillen tussen eGlobalCentral.eu, eGlobalCentral.nl, eGlobalCentral.fr, eGlobalCentral.co.it, eGlobalCentral.co.uk en eGlobalCentral.de. De prijzen willen daar regelmatig wat afwijken van elkaarGaargod schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:01:
[...]
Thanks, die ga ik onthouden!
Ik wacht de (waarschijnlijke) aankondiging van de Nokia 9 a.s. Vrijdag af, en beslis dan of ik daarop wacht of toch de LG V30 aanschaf.
Stand van zaken dd 16-1-18 voor het zwarte model. Elk land heeft bovendien weer zijn eigen prijsverschillen tussen de verschillende kleuren. Dus het is zaak even te checken op het moment dat je bestelt welk model waar het meest interessant is ...
eGlobalCentral.eu 668,99 euro
eGlobalCentral.nl 639,99 euro
eGlobalCentral.fr 661,99 euro
eGlobalCentral.co.it 635,99 euro
eGlobalCentral.co.uk 545,99 pond (plm 615,09 euro)
eGlobalCentral.de - 647,99 euro
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 16-01-2018 12:18 ]
Met mij vele anderen die ook een Oled TV hebben aangeschaft met een gratis V30.
Onbegrijpelijk dat LG ze niet kan leveren.
[ Voor 0% gewijzigd door hjoels op 16-01-2018 13:28 . Reden: Spellingsfout ]
Tjah, gewoon even geduld denk ik (wacht er zelf ook op). Ze hebben aangegeven de toestellen binnen 8 weken te leveren.hjoels schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:27:
Ik krijg een gratis V30 bij de aanschaf van een LG Oled TV maar wacht er nu al een week of zes op.
Met mij vele anderen die ook een Oled TV hebben aangeschaft met een gratis V30.
Onbegrijpelijk dat LG ze niet kan leveren.
Er zijn mensen die al langer wachten dacht ik gelezen te hebben.DeOS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:05:
[...]
Tjah, gewoon even geduld denk ik (wacht er zelf ook op). Ze hebben aangegeven de toestellen binnen 8 weken te leveren.
En de 8 weken is maar een indicatie want verder in hun document staat:
LG tracht de LG V30 smartphone binnen de 8 weken na goedkeuring van uw registratie te verzenden
naar het opgegeven adres in het aanvraagformulier. Het kan zijn dat door omstandigheden de levertijd
overschreden wordt.
Dusja als ze het over leverproblemen hebben valt het nog wat af te wachten.
Tjah in de mail staat weer wat anders. Ik hoop nog steeds op het bestegotjee schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Er zijn mensen die al langer wachten dacht ik gelezen te hebben.
En de 8 weken is maar een indicatie want verder in hun document staat:
LG tracht de LG V30 smartphone binnen de 8 weken na goedkeuring van uw registratie te verzenden
naar het opgegeven adres in het aanvraagformulier. Het kan zijn dat door omstandigheden de levertijd
overschreden wordt.
Dusja als ze het over leverproblemen hebben valt het nog wat af te wachten.
Je registratie (met registratienummer x) voor de LG V30 smartphone is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de LG V30 zo snel mogelijk op te sturen naar het door jou opgegeven adres bij registratie. De maximale termijn van verzending is 8 weken. Voor ontvangst van de LG V30 moet getekend worden.
[ Voor 16% gewijzigd door DeOS op 16-01-2018 14:27 ]
Mijn quote komt niet uit een mail maar uit hun document over de actie wat bij de form stond die je intiëel hebt verzonden.DeOS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:25:
[...]
Heb je een andere mail gekregen dan mij
Beste DeOS,
Je registratie (met registratienummer x) voor de LG V30 smartphone is goedgekeurd. Wij streven ernaar om je de LG V30 zo snel mogelijk op te sturen naar het door jou opgegeven adres bij registratie. De maximale termijn van verzending is 8 weken. Voor ontvangst van de LG V30 moet getekend worden.
Wij wensen je veel plezier met je LG OLED TV en de LG V30 smartphone!
Let op: je kunt deze e-mail niet beantwoorden. Heb je vragen over de actie, dan kan je een e-mail sturen naar lg@consumercare.info
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Benelux
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465/download/terms.pdf
*edit ik zie dat je je reactie hebt aangepast maar zal het maar laten staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Gotjee op 16-01-2018 14:29 ]
Goede tip! Maakt het qua stekker nog uit via welk land je besteld? Ik zou het liefst eentje hebben die gewoon rechtstreeks in het Nederlandse stopcontact past.wiz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 12:14:
[...]
Ik heb de mijne ook van eGlobalCentral. Tip: Check even de verschillen tussen eGlobalCentral.eu, eGlobalCentral.nl, eGlobalCentral.fr, eGlobalCentral.co.it, eGlobalCentral.co.uk en eGlobalCentral.de. De prijzen willen daar regelmatig wat afwijken van elkaar
Ongeacht waar je hem bestelt, hij komt uit Hong Kong, dus je krijgt een UK adapter. Maar er wordt dan wel een UK ->EU stekker bijgedaan.bllb schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:52:
[...]
Goede tip! Maakt het qua stekker nog uit via welk land je besteld? Ik zou het liefst eentje hebben die gewoon rechtstreeks in het Nederlandse stopcontact past.
https://www.123bestdeal.n...0Y5gL-EAQYAiABEgLOyfD_BwE
Succes.
[ Voor 5% gewijzigd door hjoels op 18-01-2018 14:15 . Reden: Tekst ]
Ehm....dat is niet een originele LG lader hoor.hjoels schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:14:
Te koop bij 123Bestdeal voor € 13,50. Gewoon op Google te vinden.
https://www.123bestdeal.n...0Y5gL-EAQYAiABEgLOyfD_BwE
Succes.
Maakt dat wat uit dan???DeOS schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 14:20:
[...]
Ehm....dat is niet een originele LG lader hoor.