Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:03:
[...]

75 cashback is nog steeds een verschil. Dan is het niet 899 maar 824 vs 574. Dan is het alsnog 250 euro.

En januari/februari is niet zo heel ver weg meer, ik kan me niet voorstellen dat ie in 2 maanden dan 250 euro omlaag gaat (of zou me erg genaaid voelen als dat wel zo snel gaat).

Niet dat ik een abonnement moet verlengen (baas betaalt die, dus hoef alleen telefoons te kopen), maar vind het eerder jammer dat LG nog eerst even de hoofdprijs vraagt. 899 vind ik hem nu ook al niet waard namelijk.
Early adopters worden altijd genaaid want elk product is in het begin tov later het duurste. En ook Samsungs worden in luttele maanden goedkoper. Daarin is LG echt niet de enige. Vind je de 949 euro van de Note 8 dat dan wel waard? Of 1149 voor de Pixel 2 XL of 1149 euro voor de iPhone X? Persoonlijk vind ik geen enkel toestel 900+ euro waard. Voor dat bedrag scoor ik liever een leuke samengestelde gamepc dan een telefoon. Precies waarom ik voorheen altijd low-budget aan het shoppen was. (en menig chinaphone heb gekocht) Ook de reden waarom ik het met de Oneplus 3 op het moment wel goed vind voor mijn gebruik.

Gelet op de andere actie in combinatie met een mooie oled tv èn de wetenschap dat toestellen altijd dalen in prijs was mijn plan dan ook: rustig afwachten en voort doen met mijn huidig toestel. Ik heb geen haast, kan mijn SO upgraden naar abonnement maar hoef dat niet. De V30 zo rond de 450-500 euro op de kop tikken vind ik al duur genoeg. Tis een kwestie van geduld en geduldig afwachten wordt beloond zeggen ze toch?
Cronimet schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:22:
Is ook al een half jaar oud ondertussen, dan is die de 899€ inderdaad niet waard.
Zeker niet als je rekening houdt met de update policy van LG en de brakke selfie camera waar ze duidelijk op bespaard hebben
Half jaar oud? Ik lees die reactie ook op de frontpage bij het artikel. Maar als een toestel eind augustus wordt aangekondigd en we nu nog niet op eind november zitten en hij dan al voor handen is, dan issie 3 maanden oud. Is het slim zo'n lange tijd tussen aankondiging en daadwerkelijke lancering te houden? Nee, niet in een moordende branche als de smartphonemarkt. Zeker als Huawei gewoon hun Mate 10 pro e.d. kunnen aankondigen èn lanceren binnen twee weken. Maar de V30 is echt niet al een half jaar uit oid. En wat het toestel waard is voor iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 20:01
Gisteren toch maar de V30 besteld bij eglobalcentiral.nl met coupon TDNL15. Dus in totaal 690 euro. Hoop dat de koper voor mijn S8 vanavond komt en de levering van de V30 niet te lang duurt.

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ondervond dat de levertijd iets later wordt bij Mobiel.nl. In plaats van "eind november" wordt er "begin december" weer gegeven. Ik denk paar weken later dan gepland.

[edit] Het is iets duidelijker, dat het begin december wordt door een (nieuws: LG V30-smartphone komt begin december uit voor 899 euro van allerlei nieuwssites over LG V30,

[ Voor 45% gewijzigd door huijaa op 13-11-2017 21:09 . Reden: Nieuwssites over LG V30 ]

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Joosie200 schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:31:
[...]

Early adopters worden altijd genaaid want elk product is in het begin tov later het duurste. En ook Samsungs worden in luttele maanden goedkoper. Daarin is LG echt niet de enige. Vind je de 949 euro van de Note 8 dat dan wel waard? Of 1149 voor de Pixel 2 XL of 1149 euro voor de iPhone X? Persoonlijk vind ik geen enkel toestel 900+ euro waard. Voor dat bedrag scoor ik liever een leuke samengestelde gamepc dan een telefoon. Precies waarom ik voorheen altijd low-budget aan het shoppen was. (en menig chinaphone heb gekocht) Ook de reden waarom ik het met de Oneplus 3 op het moment wel goed vind voor mijn gebruik.
Ik vind die prijzen ook belachelijk, daarom vind ik juist de huidige S8 prijzen wel prima eigenlijk, maar geen enkele concurrent gaat op vergelijkbaar niveau zitten. Geen LG, geen HTC, geen Pixel, geen Huawei, etc. Allemaal beginnen ze met 900 euro prijzen terwijl Samsung gewoon de man-to-beat is (zeker voor de doorsnee consument, wij Tweakers weten vaak wel beter, maar dat is niet wat er het meest uit de winkels gaat). Daarom vind ik het ook jammer van deze prijs, want nu moet je haast wel enkele maanden wachten tot ie een beetje interessant wordt.

Ding is: dan komt dus de S9 weer uit en is eigenlijk alle hardware weer verouderd. En de S8 daalt dan alleen nog maar verder in prijs. Dat wordt aankondiging April en levering Mei waarschijnlijk. Dat is toch alweer 6 maanden weg.
Is een kwestie van geduld en geduldig afwachten wordt beloond zeggen ze toch?
Ding is dus wel dat als ik 500+ euro neer ga leggen, ik geen jaar oude hardware wil hebben en dat gevoel krijg je toch wel. Overigens lijkt elk topmodel wel zo zijn problemen te hebben of erg tegen te vallen op een bepaald punt. Deze op de selfie-cam, wat batterijproblemen en levering in Nederland. Anderen missen weer draadloos laden, zijn slecht afleesbaar in zonnige omgeving, meer batterijproblemen en een touchscreen wat niet wil meewerken.
[...]

Half jaar oud? Ik lees die reactie ook op de frontpage bij het artikel. Maar als een toestel eind augustus wordt aangekondigd en we nu nog niet op eind november zitten en hij dan al voor handen is, dan issie 3 maanden oud.
Hij heeft het waarschijnlijk over de chipset. Die zat ook al in de S8 en dadelijk krijgt de S9 weer nieuwere hardware. Kortom: je loopt dan gewoon meteen weer achter.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:49:
[...]
Ik vind die prijzen ook belachelijk, daarom vind ik juist de huidige S8 prijzen wel prima eigenlijk, maar geen enkele concurrent gaat op vergelijkbaar niveau zitten. Geen LG, geen HTC, geen Pixel, geen Huawei, etc. Allemaal beginnen ze met 900 euro prijzen terwijl Samsung gewoon de man-to-beat is (zeker voor de doorsnee consument, wij Tweakers weten vaak wel beter, maar dat is niet wat er het meest uit de winkels gaat). Daarom vind ik het ook jammer van deze prijs, want nu moet je haast wel enkele maanden wachten tot ie een beetje interessant wordt.

Ding is: dan komt dus de S9 weer uit en is eigenlijk alle hardware weer verouderd. En de S8 daalt dan alleen nog maar verder in prijs. Dat wordt aankondiging April en levering Mei waarschijnlijk. Dat is toch alweer 6 maanden weg.
Maar die S8 is ook alleen nu interessant nadat ie in maart uitgekomen is. Dat is ruim een half jaar later. Dat toestel vindt iedereen wel een prima keuze gelet op de prijs, maar die is met de S9 in januari ook weer achterhaald in specs. Net als met pc's volgt het ene model het andere model zo op, het hele continu het nieuwste van het nieuwste willen hebben snap ik wel maar vind ik persoonlijk iets waar ik voor bedank.
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:49:
[...]
Overigens lijkt elk topmodel wel zo zijn problemen te hebben of erg tegen te vallen op een bepaald punt. Deze op de selfie-cam, wat batterijproblemen en levering in Nederland. Anderen missen weer draadloos laden, zijn slecht afleesbaar in zonnige omgeving, meer batterijproblemen en een touchscreen wat niet wil meewerken.

[...]

Hij heeft het waarschijnlijk over de chipset. Die zat ook al in de S8 en dadelijk krijgt de S9 weer nieuwere hardware. Kortom: je loopt dan gewoon meteen weer achter.
True, elk model heeft zo zijn voor en nadelen. Geen enkel toestel is perfect. De selfiecam en mogelijk type beeldpaneel kan ik alleen zo als minpunten noemen. Maar mij boeit de selfiecam niks (ben niet selfie geil noch van het beeldbellen) en de Pixel 2 XL problemen wil ik nog wel eens zien gereproduceerd worden op de toestellen die LG gaat uitleveren straks. Dus daar loop ik liever niet op de zaken vooruit.

Ja oké, maar wanneer is de Samsung S9 dan verkrijgbaar? Ook vast weer eind maart. Zit je ook met twee maanden wachttijd opgescheept. En omdat er iets nieuws uitkomt maakt dat het oude nog niet per direct onbruikbaar. Ik type dit op de Oneplus 3 met Snapdragon 820. Zou dat door de 3T, 5 en in enkele dagen 5T dan direct in rook moeten oplossen oid? Ik kan er mee internetten, whatsappen, Social media checken en meer. Alsof de Snapdragon 845 of 836 dat nu zoveel beter gaat doen. Hoogstens is door de gebruikte SoC het mogelijk om langer op dezelfde accu de dag door te komen. En dat is natuurlijk altijd fijn.

Maargoed dit komt terug neer op wil je perse het nieuwste van het nieuwste of neem je genoegen met een goede allrounder van de op-een-na nieuwste generatie? Overigens zie ik LG vlak nadat Samsung de S9 onthult de G7 zo uitbrengen. Lg doet dan misschien meer aan catch up dan zoals Samsung voor de troepen uitlopen waardoor Samsung sneller goedkoper worden en sneller beschikbaar zijn. Vind je dat fijner, dan koop je toch een Samsung? Als consument kun je het beste stemmen met je portemonnee wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Even voor de duidelijkheid: De S9 wordt dus waarschijnlijk in April aangekondigd en in Mei geleverd. Dat is niet de januari/februari en maart die jij noemt, maar dat scheelt dus wel een paar maanden. In principe komt LG dus een half jaar later met een toestel met vergelijkbare specs. En loopt straks weer een half jaar achter. De G7 zal best prima zijn, maar komt ook weer voor de hoofdprijs.

Het wordt trouwens waarschijnlijk een Snapdragon 845 voor de volgende generatie met 27% meer performance en 40% minder stroomverbruik. Dat is imo significant genoeg voor een upgrade en om deze 835 te declasseren.

Tuurlijk hoef je het niet te hebben, maar ik wil voor een groot bedrag wel het laatste erin hebben. Anders kan ik net zo goed een toestel nemen van een jaar oud. Zelfs voor 500+ euro.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janlijm
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-10-2021
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:56:
Het wordt trouwens waarschijnlijk een Snapdragon 845 voor de volgende generatie met 27% meer performance en 40% minder stroomverbruik. Dat is imo significant genoeg voor een upgrade en om deze 835 te declasseren.

Tuurlijk hoef je het niet te hebben, maar ik wil voor een groot bedrag wel het laatste erin hebben. Anders kan ik net zo goed een toestel nemen van een jaar oud. Zelfs voor 500+ euro.
Als de S9 uit komt zul je zien dat hij 999 euro gaat kosten en dan zeg je ook weer dat je moet wachten. Als hij in december dan gezakt is naar 699 euro kun je beter wachten op de S10, want die komt binnen paar maanden al weer uit. Zelfde geldt voor LG waarschijnlijk kun je in juli de G7 kopen ofzo en die kost dan ook 799 euro (met een beetje pech met Snapdragon 835 processor als samsung weer alle chips opgekocht heeft) en dan kun je natuurlijk ook weer beter even wachten, oh en dan komt de LG V40 (met de nieuwe 845 processor) alweer uit. Ga je nog wel de LG G7 kopen is wel oudere model hoor, maar LG V40 kun je vast ook weer pas in december kopen.

Ik denk dat je beter kunt kijken naar het type telefoon dat je graag wilt en hoe oud je huidige toestel is. Als je de Oneplus 3 hebt uit 2016 zou ik inderdaad ook nog minstens een jaar wachten. Verder komt over half jaar vast weer betere hardware uit, maar als je ziet dat meeste apps niet gemaakt worden voor beste hardware kun je met de LG V30 best 2/3 jaar vooruit. Hij krijgt ook nog Andriod 8 en waarschijnlijk ook 9/10 dus laatste software zul je altijd erop kunnen draaien.

Wat heb je trouwens aan 40% minder stroomverbruik als de LG V30 dag mee gaat en zo niet moet een extra powerbank genoeg zijn. Als hij dan in die 2/3jaar kapot gaat kun je dan de LG V50 kopen met weer de laatste hardware. Ik denk als je een oudere smartphone hebt zoals ik (uhmuhm andriod kitkat), dat dit een prima instapmodel is. Die bijna alle specs die je kunt wensen aantikt. Ik mis hooguit de 960fps slowmotion van Sony, maar die is toch niet perfect. Tegen de tijd dat de LG V50 uitkomt kun je misschien wat langere slowmotion opnemen dan die paar seconden nu van Sony. Zul je zien dat je dan net de LG V40 gekocht hebt. Nee wat dat betreft lijkt mij de LG V30 nog steeds een mooi toestel, maar ze moeten inderdaad wel zorgen dat de LG V30 voor de LG G7 in de winkel ligt. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:56:
Even voor de duidelijkheid: De S9 wordt dus waarschijnlijk in April aangekondigd en in Mei geleverd. Dat is niet de januari/februari en maart die jij noemt, maar dat scheelt dus wel een paar maanden. In principe komt LG dus een half jaar later met een toestel met vergelijkbare specs. En loopt straks weer een half jaar achter. De G7 zal best prima zijn, maar komt ook weer voor de hoofdprijs.

Off-topic:
Quote van je link:
The Snapdragon 835 chip made headlines on account of it being produced on a 10nm manufacturing process. This was a major win for Qualcomm, as it offered a significant step up over the 14nm and 16nm processes being used at the time. Qualcomm claimed that moving to 10nm allowed for 27% higher performance or up to 40% lower power consumption.
Hierin staat dat de move van 14/16nm naar 10nm met de SD835 die verbeteringen met zich bracht. Nergens staat er iets over de performance van de SD845. Enkel vermoedens over een 7nm procedé.

On-topic:
Heeft iemand de V30 al ergens gespot in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
dreester schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:07:
On-topic:
Heeft iemand de V30 al ergens gespot in de winkels?
Ligt die nog niet, device is erg schaars (ook qua showmodellen), dus nog even geduld.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Stropdas schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:22:
Edit: Vanwege de cashbackactie van €75 https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0487 nog even met mobiel.nl gechat. De actie geld ook bij dit toestel via T-Mobile. Ook voor aanvragen van vorige week omdat de datum voor het toestel pas zal zijn vanaf dat ze bij hun binnen zijn. Volgens voorwaarden cashback geld het alleen op 2 specifieke toestelnummers waardoor dit betekend dat het toestel via T-Mobile 100% identiek is aan eentje die zonder provider ertussen wordt aangeschaft.
Heb dit ook aan Mobiel.nl gevraagd en zij gaven aan dit nog niet te weten :)

Indien van de €533 alsnog 75 af gaat bestel ik hem ook :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Brad Pitt schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:24:
[...]

Blijkbaar geven ze dus tegenstrijdige informatie aan verschillende klanten.. Heb de chatlog nog ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:24:
[...]

"Klanten met een T-Mobile abonnement i.c.m. de LG V30 worden uitgesloten van deze actie". De € 533 prijs is met een T-Mobile abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:40:
[...]
"Klanten met een T-Mobile abonnement i.c.m. de LG V30 worden uitgesloten van deze actie". De € 533 prijs is met een T-Mobile abo.
Ah ok en ik dacht grondig te hebben gelezen :P

Plus ook lekker wakker dus bij die site, maar goed (zouden er op terug komen).

Nou ja, dan maar op root wachten (daarvoor wil ik hem nog niet gratis hebben) en kopen it is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:40:
[...]

Lijkt me sterk dat ze kunnen weigeren. In de actievoorwaarden staat duidelijk: aangeschaft tussen 13 november en 31 januari.
En: deze actie geldt bij de dealers van LG, oa mobiel.nl

Ik heb aan beide voorwaarden voldaan en daarbuiten ook nog aan mijn onderzoeksplicht door de voorwaarden te lezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Valinor op 14-11-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

D2FValinor schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:40:
[...]

Lijkt me sterk dat ze kunnen weigeren. In de actievoorwaarden staat duidelijk: aangeschaft tussen 13 november en 31 januari.
En: deze actie geldt bij de dealers van LG, oa mobiel.nl

Ik heb aan beide voorwaarden voldaan en daarbuiten ook nog aan mijn onderzoeksplicht door de voorwaarden te lezen.
Ik verwacht dat T-Mobile zijn eigen modelnummer krijgt, welke niet overeenkomt met de 2 modelnummers in de cashback voorwaarden.

Model Mobiele
Telefoon
KleurSuffixEAN
LG V30Cloud SilverLGH930.ADECSV8806087027563
LG V30Morrocan BlueLGH930.ADECBL8806087027556

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 15-11-2017 10:49 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Tutti-frutti schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:49:
[...]

Ik verwacht dat T-Mobile zijn eigen modelnummer krijgt, welke niet overeenkomt met de 2 modelnummers in de cashback voorwaarden.

Model Mobiele
Telefoon
KleurSuffixEAN
Ja klopt, maar als consument kan je dit niet weten. Je geniet toch enig vorm van bescherming.
Aangezien er nergens staat aangegeven dat die cashback niet geldt icm een t-mobile abo. Als ik bestel bij mobiel.nl dan ga ik er gewoon vanuit dat ik recht heb op cashback omdat in de voorwaarden van LG staat dat je dient aan te schaffen bij 1 van hun dealers.

Edit: nu staat het wel op de site aangegeven dar t-mobile abos niet meedoen met cashback.
Toen ik bestelde stond dit er niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 15-11-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Tutti-frutti schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:49:
[...]

Model Mobiele
Telefoon
KleurSuffixEAN
Kunnen we hier overigens uit opmaken dat ook Morrocan Blue beschikbaar komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1234567890
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-01 17:01
beyazz06 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:46:
[...]

Kunnen we hier overigens uit opmaken dat ook Morrocan Blue beschikbaar komt? :)
die komt beschikbaar, maar misschien niet met tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En weer uitstel bij T-Mobile. Was het eerst release 1 december en de melding 'we kunnen de afgesproken afleverdatum niet halen, tussen 1 en 5 december krijg je een email van onze koerier' op 25 oktober, vanmiddag verschoof de datum naar 13 en 15 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Joosie200 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:12:
En weer uitstel bij T-Mobile. Was het eerst release 1 december en de melding 'we kunnen de afgesproken afleverdatum niet halen, tussen 1 en 5 december krijg je een email van onze koerier' op 25 oktober, vanmiddag verschoof de datum naar 13 en 15 december.
Same here... Ach ja, mij maakt het niet uit dat het contract iets later in gaat. Heb toch nog een maand speling :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:12:
Bah, wat een stelletje... 8)7

Ik zat te twijfelen tussen de v30 en Oneplus 5t. Als het echter zo doorgaat, wordt het de 5T..

• huijaa
De kans dat de LG V30 in de Nederlandse handen komt vóór de pakjesavond Sinterklaas, is erg klein, maar ik vraag me af hoe groot de kans zal zijn vóór de kerst?

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Had LG een mail gestuurd aangaande de cashback via mobiel.nl icm t-mobile. Afsluitend mijn frustratie geuit over de releasedatum. Krijg ik een kort mailtje zonder antwoord op mijn vraag:
Spijtig om te vernemen dat het niet duidelijk is wat de release datum van de LG H930 V30 telefoon is.

De release datum van de LG V30 telefoon is de eerste week van December.

Momenteel zijn er alleen pre-order via de diverse aanbieders beschikbaar.
En terugmailen is niet mogelijk, je moet weer naar de lg site en een heel formulier weer invullen.....
Dit was mijn 2e mailtje naar LG en de reacties zijn totaal bevredigend. Service is ver te zoeken bij dit bedrijf.

[ Voor 37% gewijzigd door Valinor op 17-11-2017 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:56:
[...]

Ja klopt, maar als consument kan je dit niet weten. Je geniet toch enig vorm van bescherming.
Aangezien er nergens staat aangegeven dat die cashback niet geldt icm een t-mobile abo.
Voor jou nog eens en keer dan:

"Klanten met een T-Mobile abonnement i.c.m. de LG V30 worden uitgesloten van deze actie".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:54:
[...]

Voor jou nog eens en keer dan:

"Klanten met een T-Mobile abonnement i.c.m. de LG V30 worden uitgesloten van deze actie".
Voor jou nog eens:
Er staat nergens iets over uitsluiting in de voorwaarden van LG.

Daarnaast is dat pas na mijn bestelling op de mobiel.nl site geplaatst.

[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 17-11-2017 23:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:53
D2FValinor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:25:
[...]

Voor jou nog eens:
Er staat nergens iets over uitsluiting in de voorwaarden van LG.

Daarnaast is dat pas na mijn bestelling op de mobiel.nl site geplaatst.
Heb het zelfde. Zag het een paar dagen nadat ik het besteld had, dat het niet bedoeld was voor T-mobile abonnementen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Had ik hem nu ook maar al besteld voor 533 euro. Het is de week van Black Friday en dat betekent natuurlijk dat de LG V30 nog goedkoper wordt misschien. Nee ben je gek, laten we hem duurder maken!

Ik zie net dat hij op mobiel.nl nu opeens 641 euro kost met een T-Mobile abonnement. Bij LG staat verder bij de actievoorwaarden nu dat de cashback niet geldt bij abonnementen van T-Mobile of Ben. Zouden de mensen die hem al besteld hebben voor 533 euro ook een correctie krijgen per email, dat hij opeens duurder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
janlijm schreef op maandag 20 november 2017 @ 04:07:
Had ik hem nu ook maar al besteld voor 533 euro. Het is de week van Black Friday en dat betekent natuurlijk dat de LG V30 nog goedkoper wordt misschien. Nee ben je gek, laten we hem duurder maken!

Ik zie net dat hij op mobiel.nl nu opeens 641 euro kost met een T-Mobile abonnement. Bij LG staat verder bij de actievoorwaarden nu dat de cashback niet geldt bij abonnementen van T-Mobile of Ben. Zouden de mensen die hem al besteld hebben voor 533 euro ook een correctie krijgen per email, dat hij opeens duurder is?
De reden dat het nu weer duurder is omdat de actie afgelopen is. De actie liep tot 19 november en was alleen op mobiel.nl. Op T-mobile was de LG V30 gewoon 641 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
janlijm schreef op maandag 20 november 2017 @ 04:07:

Ja super raar :o Ik had gisteren mijn bestelling geannuleerd omdat ik dacht dat tmobile wel abo-korting zou hebben. :+
Gelukkig net via klantenservice mijn order weer kunnen activeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valinor
marijn15 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 23:57:
[...]

Heb het zelfde. Zag het een paar dagen nadat ik het besteld had, dat het niet bedoeld was voor T-mobile abonnementen. :X
Kreeg net deze mail van LG:
Geachte heer,

Wij hebben zojuist een bevestiging gekregen van T-Mobile dat aanvragen welke gedaan zijn tussen 13 en 17 November recht hebben op de 75 euro cashback. U wordt hierover door hen geïnformeerd.
Snap er eerlijk gezegd niks meer van. Ik dien wel gewoon de cashbackverzoek in nadat ik de telefoon heb gehad.
Zie dit nu pas, maar graag de volgende keer je bericht wijzigen met de wijzigen knop in plaats van meerdere posts onder elkaar :)

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 27-11-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
D2FValinor schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:01:
[...]

[...]

Snap er eerlijk gezegd niks meer van. Ik dien wel gewoon de cashbackverzoek in nadat ik de telefoon heb gehad.
Zal wel iets van een wettelijk ding zijn. Omdat tussen die periode (puur een gok hoor) nog niet vermeld stond dat t-mobile uitgesloten was, hebben de mensen die toen besteld hebben gewoon recht op de cashback. Daarna stond het wel vermeld dus de mensen die daarna besteld hebben, hebben geen recht op de cashback.

Kortom, geluk voor de snelle beslissers.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

[...]

[...]

Aan de hand van dit bericht heb ik mijn order toch maar weer geactiveerd (15 Nov besteld en daarna geannuleerd toen ik zag dat T-Mob was uitgesloten). Was gelukkig nog mogelijk. Scheelt veel, zeker nu de prijs drastisch omhoog is geschoten.

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 20-11-2017 14:51 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn15
[...]

[...]

Mooi om te horen. Maar LG weet er wel een chaotische bedoeling van te maken. En inderdaad gewoon aanvragen en dan maar kijken wat ze doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valinor
Prijs op mobiel.nl is weer aangepast naar prijs van afgelopen week

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 21-11-2017 01:33 ]

• Valinor
Het stuk over dat cashback niet geldig is icm t-mobile is weggehaald op de mobiel.nl site. Misschien dat vanaf nu iedereen aanspraak kan maken erop?

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hm, ik zie het anders helaas nog steeds staan :-P

- Mobiel.nl: "Pre-order de LG V30 en ontvang € 75,- cashback. Vraag de cashback na aankoop van de smartphone aan via lgpromotions.nl. De actie is niet geldig bij de LG V30 in combinatie met een T-Mobile Go abonnement."
- LGpromotions.nl: "voor Belsimpel.nl of Mobiel.nl is er een uitzonderingssituatie. Indien je een
‘T-Mobile’ abonnement of ‘Ben’ abonnement aansluit bij het toestel dat je aankoopt bij
Belsimpel.nl of Mobiel.nl, heb je geen recht op de €75,- cashback."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en? Wacht 4 maanden en je koopt de V30 voor €499,- los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:40:
Ja en? Wacht 4 maanden en je koopt de V30 voor €499,- los.
Dat is zo een slechte reden. Wacht 8 maanden en hij is 400 euro......
4 maanden is een hele lange tijd. Als je nou 1 maand zou zeggen dan is het het wachten wel waard.
Ik heb hem nu voor 533 euro (458 als ik de cashback krijg)

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 25-11-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:25:
[...]

Dat is zo een slechte reden. Wacht 8 maanden en hij is 400 euro......
4 maanden is een hele lange tijd. Als je nou 1 maand zou zeggen dan is het het wachten wel waard.
Ik heb hem nu voor 533 euro (458 als ik de cashback krijg)
Dat ligt er net aan hoeveel haast je hebt.
Jij hebt een T-Mobile abbo afgesloten, prima deal. Cashback €75,- krijg je niet staat bij de voorwaarden van LG promotions.

LG zakt snel in prijs vergeleken met andere merken vandaar dat ik 4 maanden zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 22:55:
[...]

Dat ligt er net aan hoeveel haast je hebt.
Jij hebt een T-Mobile abbo afgesloten, prima deal. Cashback €75,- krijg je niet staat bij de voorwaarden van LG promotions.

LG zakt snel in prijs vergeleken met andere merken vandaar dat ik 4 maanden zei.
Wel of geen cashback was toch afhankelijk van wanneer je je bestelling hebt geplaatst?

Zie: D2FValinor in "[LG V30] Levertijden & Prijzen"

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 26-11-2017 09:21 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

l3art schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:20:
[...]

Wel of geen cashback was toch afhankelijk van wanneer je je bestelling hebt geplaatst?

Zie: D2FValinor in "[LG V30] Levertijden & Prijzen"
Ben benieuwd of ik met mijn order van 23 october er ook nog recht op heb... :+ we gaan het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Ik heb ook nog even met mobiel.nl contact opgenomen en kreeg van hun te horen dat toestellen via T-Mobile een ander suffix nummer hebben en daardoor dus niet mee doen met de actie, maar dus wel goedkoper (641/533) zijn dan bij de andere providers (899-75actie=824).

T-Mobile heeft een partnership programma met LG, waardoor zij eigen toestellen goedkoper kunnen leveren. Dit betekent wel dat je dan een toestel krijgt met de software van T-Mobile. Dit betekent dat je een opstartscherm met T-Mobile krijgt en extra T-Mobile apps (dus extra bloodware en geen idee of deze toestellen dan ook simlocked zullen zijn, dus dat je alleen T-Mobile simkaarten kunt gebruiken en niet kunt switchen met providers tot je toestel volledig betaald hebt ofzo). Ook betekent dit dat je onder anderen de laatste Android updates later (weken/maanden) zult krijgen, omdat je de software updates niet via LG maar via T-Mobile zult krijgen.

Begin nu echt te twijfelen of het dat wel waart is bij T-Mobile.

Edit:
Bovenstaande zal dan ook wel voor de toestellen van Ben gelden. Alhoewel ik niet meteen kan zien dat de toestellen bij Ben erdoor ook goedkoper zijn, dan andere providers. Maar waarschijnlijk hebben deze ook gewoon eigen toestellen met Ben reclame en dus een andere suffix code.

Nouja om eerlijk te zijn weet ik het natuurlijk niet, maar dus alleen dat je een ander toestel krijgt met een andere suffix en dan krijg je die 75 euro in ieder geval niet terug via LG.

Of er wel of geen opstartscherm of bloodware van T-Mobile of Ben opstaat weten we pas als ze uitkomen. Maar aangezien ze aparte toestellen leveren is er natuurlijk wel een grote kans, dat het zo zal zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door janlijm op 27-11-2017 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 22:37
Zijn tegenwoordig niet alle toestellen gewoon simlock vrij?
En meestal zorgt de carriersoftware ervoor dat de optimalisaties voor het netwerk van de provider worden geïnstalleerd voor een optimale werking van de telefoon.
Dus koop je een los toestel en stopt hier een simkaart van T-Mobile erin, dan is de kans dat je een T-Mobile opstartannimatie krijgt.

Maar even een andere vraag.
Heb ik wel recht op de cashback actie als ik de V30 icm T- Mobile bij Coolblue bestel?
Daar wordt namelijk in de actievoorwaarden geen woord over gerept.
Enkel als je de combinatie besteld bij Belsimpel of Mobiel.nl

[ Voor 11% gewijzigd door Junkyxl op 26-11-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Junkyxl schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:57:
Zijn tegenwoordig niet alle toestellen gewoon simlock vrij?
En meestal zorgt de carriersoftware ervoor dat de optimalisaties voor het netwerk van de provider worden geïnstalleerd voor een optimale werking van de telefoon.
Dus koop je een los toestel en stopt hier een simkaart van T-Mobile erin, dan is de kans dat je een T-Mobile opstartannimatie krijgt.
Misschien zijn ze wel sim-lock vrij of pas na afbetaling toestel, dat weet ik niet... Tevens weet ik ook niet of er wel of geen carriersoftware/bloodware op zal staan, maar de kans op dit laatste is wel groot. Kijkend naar het grote prijsverschil en ik te horen heb gekregen dat ze hun eigen toestellen meeleveren met een andere suffix-code.

Door een simkaart van een T-Mobile abonnement in een losgekocht toestel te stoppen krijg je inderdaad pushup berichten of je carriersoftware (mogelijk niet het opstartlogo, maar wel de andere software) van T-Mobile wilt installeren. De toestellen die je besteld in combinatie met een T-Mobile abonnement hebben deze carriersoftware (opstartlogo, apps van T-Mobile) al voor geïnstalleerd. Bij bv. Vodaphone/KPN/etc abonnementen krijg je waarschijnlijk gewoon een los toestel met geldige suffix-code zonder carriersoftware in combinatie met een provider-abonnement die dus wel mee kunnen doen met de LG actie.
Junkyxl schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:57:
Maar even een andere vraag.
Heb ik wel recht op de cashback actie als ik de V30 icm T- Mobile bij Coolblue bestel?
Daar wordt namelijk in de actievoorwaarden geen woord over gerept.
Enkel als je de combinatie besteld bij Belsimpel of Mobiel.nl
Bij Coolblue kun je alleen een los toestel kopen voor 899 euro als deze beschikbaar zijn (zie ook deze link https://www.coolblue.nl/actie/abonnementen.html). Hierna moet je dan zelf een sim-only kopen bij bv. T-Mobile of een andere provider. Dit is dus gewoon een los toestel met een suffix-code die mee kan doen met de LG actie. Hierna kun je dan zelf een prepaid/sim-only afsluiten en een simkaartje erin doen van een provider. Let op bij een T-Mobile sim-only krijg je dus wel meldingen om apps te installeren en dan kun je beter een goedkopere V30 met T-Mobile abonnement bestellen via belsimpel.nl of mobiel.nl.

Edit:
Ik lees net inderdaad ook op het discussieforum van de LG V30:
Stropdas schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:55:
[...]

Zojuist bestelling geplaatst in combinatie met T-Mobile abonnement. Zag na bestellen pas dat er als model staat "Cloud Silver T-Mobile".
Dus ik denk dat je er wel degelijk vanuit kunt gaan dat het hier om branded toestellen gaat van T-Mobile. De andere providers hebben niet T-Mobile achter het toesteltype staan. Er staat tevens iemand onder die zegt dat zijn G5 met T-Mobile niet branded is en we ons geen zorgen moeten maken. Echter staat de G6 op mobiel.nl ook gewoon als Astro Black, maar dan staat er ook geen T-Mobile achter het toestel type. Wat bij de LG V30 wel het geval is!

Dit is bijvoorbeeld ook het geval voor de Huawei Mate 10 Pro die op mobiel.nl verkocht wordt als Midnight Black T-Mobile. Waarschijnlijk dus ook een T-Mobile branded toestel. Iemand stelde op het T-Mobile forum de vraag of dit zo was en wat dit inhield. Hier de antwoorden van een T-Mobile moderator:
https://forum.t-mobile.nl...10-pro-284144#breadcrumbs
Tof dat je de Huawei Mate 10 Pro op het oog hebt!

Branding is tegenwoordig zeker niet meer zo aanwezig als vroeger. Je zult dus geen opstartlogo van T-Mobile meer zien, maar inderdaad wel een aantal apps die je uiteraard kunt verwijderen. Verder is er sprake van bepaalde netwerkinstellingen voor netwerkoptimalisatie - zodat je extra goed kunt genieten van ons best geteste netwerk.
https://forum.t-mobile.nl...10-pro-284144#breadcrumbs
De apps kun je echt verwijderen! Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken.

Wat betreft de updates, is het antwoord afhankelijk van welke reseller het precies is en welke variant branding daarop staat. Er zijn namelijk zogezegd 3 varianten:

1. Helemaal geen branding: Alle updates worden direct door de fabrikant uitgerold.
2. Beperkte Branding (FoC): Dit gebeurt wanneer je een T-Mobile simkaart in je telefoon stopt. Je krijgt geen opstartlogo, maar wel een aantal T-Mobile gerelateerde apps en netwerkinstellingen.
3. Branded toestel: Hierbij worden de updates eerst door ons getest en daarna vrijgegeven voor jou als klant. Je krijgt altijd pre-loaded applicaties en de juiste netwerkinstellingen.

Kortom: als het echt om een T-Mobile branded toestel gaat, dan worden de beveiligingsupdates eerst door ons getest en daarna vrijgegeven. Uiteraard gebeurt dat zo snel mogelijk, aangezien we snappen dat veiligheid belangrijk is en dat updates zo snel mogelijk uitgerold moeten worden. Niets is zo vervelend als weken of zelfs maanden op je update moeten wachten!
Wat zo snel mogelijk inhoud is natuurlijk altijd afwachten en na het toestel ouder wordt zal dit allicht steeds langzamer worden (misschien dat ze het toestel zelfs trager kunnen maken met deze software), zodat je weer een nieuw toestel koopt. Ik heb ook zo mijn vraagtekens bij het verwijderen van apps, misschien kun je andere software zoals ringtones/trackers etc. niet verwijderen. Hun eigen netwerkinstellingen klinkt ook raar, of bedoelen ze hiermee verzamelen van gebruikersinformatie, zodat ze dit kunnen gebruiken om hun netwerk beter te maken. Er valt volgens mij weinig in te stellen voor het eigen gebruikersnetwerk. Aangezien de smartphones gewoon hun eigen bekende bv. LTE bereik hebben qua netwerkondersteuning. Bij een simkaartje krijg je blijkbaar ook bepaalde branding (geen opstartlogo, maar wel de vraag om de T-Mobile software/apps te installeren), dat wist ik helemaal niet! Misschien toch maar even wachten tot de unbranded modellen goedkoper worden bij andere providers...

Nog een link voor als iemand er meer over wil lezen. Blijkbaar was er een tweakers-bericht over in 2016. Uit het bericht en de comments leidt ik ook af dat bepaalde dingen mogelijk niet te verwijderen zijn of dat je de vraag blijft krijgen om T-Mobile apps te installeren als je ze de-installeert.
nieuws: T-Mobile werkt met fabrikanten aan 'providerupdates' smartphones na a...

Citaat uit dit bericht van 2016: "De provider werkt onder meer met HTC en Samsung aan de updates, maar is het verst met LG, zo laat de fabrikant weten in een toelichting tegenover Tweakers."

[ Voor 66% gewijzigd door janlijm op 27-11-2017 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Ik heb even een paar vragen nagevraagd bij mobiel.nl. Ik weet dat het niet helemaal 100% zeker is, maar deel het toch even. Hij zegt tegen mij dat het een simlock vrije telefoon is, waar geen software op zit van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Uhm branding op een toestel en simlock enzo is toch iets uit het verleden. Heb afgelopen jaren regelmatig mobieltjes gekocht icm tmobile en vodafone. Nooit branding. Daar zijn ze jaren geleden mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Uhm branding op een toestel en simlock enzo is toch iets uit het verleden. Heb afgelopen jaren regelmatig mobieltjes gekocht icm tmobile en vodafone. Nooit branding. Daar zijn ze jaren geleden mee gestopt.
Ik heb ook nog even navraag gedaan en mobiel.nl geeft bij mij aan dat de toestellen door T-Mobile geleverd worden en dus mogelijk wel degelijk voorzien kunnen zijn van extra software. Mogelijk kan dit ook alleen onzichtbare software zijn (zoals ook te lezen is in het artikel van Tweakers uit 2016 wat toch echt niet lang geleden is of ze zijn er weer mee gestart) en vandaar dat sommige bv. T-Mobile verwarrende antwoorden geven en daarom zeggen dat het niet branded telefoons zijn. Wel kun je dan push-up berichten verwachten van T-Mobile voor het installeren van zichtbare T-Mobile apps door deze onzichtbare software.

Verder krijg ik wel van meerdere kanalen te horen dat de telefoons simlock vrij zullen zijn en je mogelijk geen pushberichten krijgt bij andere provider simkaarten, maar de telefoon updates lopen dan nog wel via T-Mobile en mogelijk werkt deze onzichtbare software ook gewoon.

[ Voor 36% gewijzigd door janlijm op 27-11-2017 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
janlijm schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:55:
Ik heb ook nog even navraag gedaan en mobiel.nl geeft bij mij aan dat de toestellen door T-Mobile geleverd worden en dus mogelijk wel degelijk voorzien kunnen zijn van extra software. Mogelijk kan dit ook alleen onzichtbare software zijn en vandaar dat sommige bv T-Mobile daarom zeggen dat het niet branded telefoons zijn. Wel kun je dan push-up berichten verwachten van T-Mobile voor het installeren van zichtbare T-Mobile apps
Verder krijg ik wel van meerdere kanalen te horen dat de telefoons simlock vrij zullen zijn.
Maar dit is toch bijna bij alle abonnementen die je bestelt bij mobiel.nl? Als ik hem bijvoorbeeld bestel bij Vodafone, dan wordt hij geleverd door Vodafone lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Voor zover ik het kan zien krijgen ze de toestellen gewoon van LG en wordt er dan een simkaart abonnement aangekoppeld van een provider. Terwijl bij T-Mobile (en soms ook Ben) de toestellen via LG eerst naar T-Mobile gaan en mobiel.nl vervolgens deze toestellen van T-Mobile krijgt. Bij een toestel met vodaphone abonnement krijg je dus geen toestel met al dan wel zicht of onzichtbare software of updates via vodaphone. Deze toestellen krijgen de updates gewoon rechtstreeks via LG, omdat het gewoon LG toestellen zijn. Het enige waar je dit op mobiel.nl aan kunt zien is of er achter de toestelnaam T-Mobile staat. Wat aangeeft dat het een T-Mobile versie is. Bij de LG V30 staat er dan dus Cloud Silver T-Mobile.

Mobiel.nl vertelde trouwens ook dat de Ben toestellen vooralsnog niet door T-Mobile aangeleverd zouden worden en ze zouden zelfs mee kunnen doen met de LG actie. Dit was mogelijk een fout van LG, omdat normaal Ben toestellen ook door T-Mobile aangeleverd werden. Lekker verwarrend...

[ Voor 46% gewijzigd door janlijm op 27-11-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Het is inderdaad erg verwarrend allemaal :P. Dit is ook wel bijzonder, als jij kijkt bij populaire acties dan staat er cashback onder. Maar als jij klikt op het abonnement van T-Mobile, dan verdwijnt de cashback actie.
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/hxuD7p8.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
marijn15 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:35:
Het is inderdaad erg verwarrend allemaal :P. Dit is ook wel bijzonder, als jij kijkt bij populaire acties dan staat er cashback onder. Maar als jij klikt op het abonnement van T-Mobile, dan verdwijnt de cashback actie.
[afbeelding]
Dat vond ik ook al verwarrend inderdaad, maar zal wel met de codering van de mobiel.nl website te maken hebben en dat ze het niet op een andere manier kunnen vermelden. Heb mijn vorige bericht trouwens nog wat verduidelijkt.

[ Voor 17% gewijzigd door janlijm op 27-11-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Iemand ervaring met de website superaankoop.co.nl? Daar staat de V30+, 128GB en dual sim te koop voor €699.

https://www.superaankoop....m-simlockvrij-zilver.html

Ik kan op google geen ervaringen en reviews van deze webshop vinden. Toevallig hier iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
kezman schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
Iemand ervaring met de website superaankoop.co.nl? Daar staat de V30+, 128GB en dual sim te koop voor €699.

https://www.superaankoop....m-simlockvrij-zilver.html

Ik kan op google geen ervaringen en reviews van deze webshop vinden. Toevallig hier iemand ervaring ermee?
Vooralsnog komen alle toestellen van H930DS uit Hongkong en dan heb je vaak slechte garantie als dingen kapot gaan. Dual sim kun je helaas vaak alleen op die manier krijgen voor topmodellen. Dus vaak moet je dan geluk hebben dat je een goed toestel ontvangt en tevens lees ik dat bepaalde tekst van apps in het Koreaans blijft staan op deze toestellen. Het is trouwens raar dat deze site gehost is op een Colombiaan adres (co.nl), terwijl deze toestellen uit Hongkong komen. Ik zou alleen daarom deze site al niet vertrouwen. (Edit: co.nl blijkt een businessurl te zijn, maar site nog steeds nooit gehoord. Eglobal en wondamobil bestaan langer.)

Misschien kan iemand anders je hier beter over voorlichten. Ik zag ook dat hij bij Eglobal en Wondamobile te krijgen is. Dit zijn firma's in Hongkong, maar ik heb zelf nog nooit iets besteld uit Azië. Als je graag een Europees dual sim toestel wilt met 128gb is het enige topmodel dat in de buurt komt de Huawei Mate 10 Pro, maar bepaalde eigenschappen (bv quaddac, schermresolutie) van de LG V30 mis je dan wel, maar dan heb je wel gewoon Europese garantie. Dus moet je zelf even afwegen wat je handiger vind. Misschien dat over een tijdje ook dual-sim.nl de H930DS gaat aanbieden. Dit is een Firma in Nederland die de toestellen uit Hongkong importeert en ze wel voor iets hogere prijzen verkoopt, maar dan krijg je meestal wel een functionerend toestel. Toch is ook hier de garantie via de firma zelf en niet via LG, omdat het nog steeds geïmporteerde Aziatische toestellen zijn.

Zelf wacht ik liever nog even tot de LG-H930 (V30 64gb single sim) rechtstreeks van LG wat goedkoper wordt of misschien komt de H930G (V30+ 128gb single sim) wel ook naar Nederland. Hij staat in ieder geval al op de Italiaanse LG website en dan heb ik in ieder geval 2 jaar officiële LG garantie.

[ Voor 32% gewijzigd door janlijm op 28-11-2017 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
janlijm schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:55:
[...]

Vooralsnog komen alle toestellen van H930DS uit Hongkong en dan heb je vaak slechte garantie als dingen kapot gaan. Dual sim kun je helaas vaak alleen op die manier krijgen voor topmodellen. Dus vaak moet je dan geluk hebben dat je een goed toestel ontvangt en tevens lees ik dat bepaalde tekst van apps in het Koreaans blijft staan op deze toestellen. Het is trouwens raar dat deze site gehost is op een Colombiaan adres (co.nl), terwijl deze toestellen uit Hongkong komen. Ik zou alleen daarom deze site al niet vertrouwen.

Misschien kan iemand anders je hier beter over voorlichten. Ik zag ook dat hij bij Eglobal en Wondamobile te krijgen is. Dit zijn firma's in Hongkong, maar ik heb zelf nog nooit iets besteld uit Azië. Als je graag een Europees dual sim toestel wilt met 128gb is het enige topmodel dat in de buurt komt de Huawei Mate 10 Pro, maar bepaalde eigenschappen (bv quaddac, schermresolutie) van de LG V30 mis je dan wel, maar dan heb je wel gewoon Europese garantie. Dus moet je zelf even afwegen wat je handiger vind. Misschien dat over een tijdje ook dual-sim.nl de H930DS gaat aanbieden. Dit is een Firma in Nederland die de toestellen uit Hongkong importeert en ze wel voor iets hogere prijzen verkoopt, maar dan krijg je meestal wel een functionerend toestel. Toch is ook hier de garantie via de firma zelf en niet via LG, omdat het nog steeds geïmporteerde Aziatische toestellen zijn.

Zelf wacht ik liever nog even tot de LG-H930 (V30 64gb single sim) rechtstreeks van LG wat goedkoper wordt of misschien komt de H930G (V30+ 128gb single sim) wel ook naar Nederland. Hij staat in ieder geval al op de Italiaanse LG website en dan heb ik in ieder geval 2 jaar officiële LG garantie.
Ok, bedankt voor je reactie. Ik zit inderdaad te twijfelen tussen dual-sim of niet. Ik kan een een LG V30 met garantie krijgen voor €575, maar dual-sim blijft knagen. Daarom dus de V30+ of de HTC U11+. Maar zoals jij al zegt, even geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janlijm
kezman schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:59:
[...]

Ok, bedankt voor je reactie. Ik zit inderdaad te twijfelen tussen dual-sim of niet. Ik kan een een LG V30 met garantie krijgen voor €575, maar dual-sim blijft knagen. Daarom dus de V30+ of de HTC U11+. Maar zoals jij al zegt, even geduld hebben.
Ik verwacht gezien het verleden van LG en de verkoop van dualsim toestellen, dat de V30+ dual sim dus LG-H930DS niet in Europa verkocht zal worden, maar misschien wel de V30+ single sim LG-H930G. In Amerika is de V30+ ook te koop alleen als single sim variant. HTC heb ik nog niet naar gekeken, maar misschien dat die net als Huawei wel gewoon dual sim verkopen in Europa.

Ik kwam trouwens ook nog een video tegen hoe T-Mobile branding, of zoals ze het noemen sinds 2016 Future of Costumization (FoC), werkt als je een T-Mobile abonnement sim-kaartje in een los toestel stopt. (https://www.consumentenbo...ture-of-customization-foc)
https://www.consumentenbo...d=ext_youtube_0jR6oJV7nnc
Getroffen telefoons
Om telefoons aan te passen werkt T-Mobile samen met smartphonefabrikanten. Volgens de telecomboer worden momenteel de laatste LG-modellen en een aantal Samsung- en HTC-toestellen gebrandmerkt. Volgens van Eeghen gaat het om Android-toestellen met FoC (Future of Customisation) aan boord. Er is geen lijst met specifieke smartphonemodellen beschikbaar.
Wat alleen werkt in combinatie met een toestel van een smartphone fabrikant waar T-Mobile mee samenwerk of als het toestel al door T-Mobile is voorzien van de FoC software. De LG V30 Cloud Silver T-Mobile versie van 641/533 euro is waarschijnlijk al voorzien van deze FoC. Als je een los toestel koopt en hier een T-Mobile abonnement simkaartje instopt krijg je later de melding om FoC te installeren. Sinds vorig jaar werkt T-Mobile namelijk ook weer met simkaart gebonden branding. De FoC installatie kan tevens zorgen voor een factory reset, omdat het er een ander besturingssysteem wordt geïnstalleerd (T-Mobile FoC inplaats van LG). Dat is misschien handig om te weten. Hierna bevat je toestel de T-Mobile FoC en krijg je blijkbaar naast netwerk en beveiligingsupdates ook gepersonaliseerde notificaties van T-Mobile of reclame/sponsor apps, zoals in de consumentenbond video te zien is van Airbnb. :o De kortingen op de T-Mobile toestellen en abonnementen moeten toch ergens van betaald worden zullen we maar zeggen.

Dit werd eerst automatisch geïnstalleerd na het plaatsen van een T-Mobile simkaartje in ieder willekeurig compatible los toestel, maar is na dit bericht van de consumentenbond in 2016 wel aangepast (https://forum.t-mobile.nl...singen-268248/index1.html). Nu krijg je op een compatible los toestel het verzoek (geen idee hoe vaak) om het FoC besturingssysteem te installeren voor betere netwerkoptimalisaties van T-Mobile.

[ Voor 142% gewijzigd door janlijm op 28-11-2017 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 20:01
Ik had tot voor kort de G6 dual SIM. Vrijwel identiek ook qua software. Enige is dat custos roms moeilijker te krijgen zijn en je neemt qua garantie een gokje. Ik zit op de mijne te wachten van eGlobal. Hoop dat hij een dezer dagen verstuurd wordt...

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1234567890
Ik zie op belsimpel binnen 2-4 werkdagen en t-mobile 5-7 werkdagen. Gaat het dan eindelijk gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Luuk1234567890 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:29:
Ik zie op belsimpel binnen 2-4 werkdagen en t-mobile 5-7 werkdagen. Gaat het dan eindelijk gebeuren?
Ik hoop het! Gisteren nog aan mobiel.nl gevraagd en kreeg toen een 2e week van december als antwoord.
Lg zelf had mij aangegeven dat het gewoon week 1 zou worden.
Lets hope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
Nog een tip: Ik heb één gereserveerd op markplaats. Er zijn verschillende mensen die een LG V30 bij een LG TV krijgen en direct te koop zetten. Ze staan voor €600 te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
kezman schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:29:
Nog een tip: Ik heb één gereserveerd op markplaats. Er zijn verschillende mensen die een LG V30 bij een LG TV krijgen en direct te koop zetten. Ze staan voor €600 te koop.
Kan zijn dat je bij een particuliere tweedehands aankoop geen recht meer hebt op garantie. Aangezien het actieproduct niet op jou naam staat en je geen aankoopbewijs hebt. Tevens staat er in de Oled tv actie, dat LG geen actietoestellen terugneemt na de aflevering dus misschien doen ze dan ook moeilijk met garantie. Ik wacht nog even af of koop hem dan liever bij KPN voor 720 euro met KPN abbonement waar ik nog 75 euro cashback bij terugkrijg, dan weet ik tenminste dat het goed zit met de garantie voor 645 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:33
janlijm schreef op woensdag 29 november 2017 @ 03:20:
[...]

Kan zijn dat je bij een particuliere tweedehands aankoop geen recht meer hebt op garantie. Aangezien het actieproduct niet op jou naam staat en je geen aankoopbewijs hebt. Tevens staat er in de Oled tv actie, dat LG geen actietoestellen terugneemt na de aflevering dus misschien doen ze dan ook moeilijk met garantie. Ik wacht nog even af of koop hem dan liever bij KPN voor 720 euro met KPN abbonement waar ik nog 75 euro cashback bij terugkrijg, dan weet ik tenminste dat het goed zit met de garantie voor 645 euro.
Volgens mij is dit echt onzin.
Je krijgt gewoon een garantiebewijs erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb zojuist een mail gehad om een lever afspraak te maken. De mijne word morgen tussen 0800 en 1800 geleverd. Gelukkig ben ik een dagje vrij!

Ook direct de spigen rugged armor extra case maar besteld, met een beetje mazzel is die er morgen ook :)
Ik kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsie500
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-08 12:40
Nice! Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tmobile zelf, op 23 oktober al... Denk dat ik een van de eersten was :)
Word een heel gedoe voor mijzelf denk ik, ik ben een iPhone gebruiker vanaf het eerste uur....

[ Voor 40% gewijzigd door HaterFrame op 29-11-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
MetaFrame schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:36:
Ik heb zojuist een mail gehad om een lever afspraak te maken. De mijne word morgen tussen 0800 en 1800 geleverd. Gelukkig ben ik een dagje vrij!

Ook direct de spigen rugged armor extra case maar besteld, met een beetje mazzel is die er morgen ook :)
Ik kan niet wachten...
Gefeliciteerd dat je de eerste LG V30 eigenaar bent in Nederland/België (waarschijnlijk). Wow! :O ...30 november is de levertijd voor jou, hé? Ik had 7 november jl besteld bij Mobiel.nl

en TROUWENS! [wijzig]....

ik zag bij Mobiel.nl een levertijd-melding "Levering verwacht binnen 2-3 dagen", dat is ALLEEN bij T-mobile Cloud Silver toestels, en "Half december verwacht" voor andere gewone LG V30's (niet t-mobile dus).

Kortere wachttijden, he?

[ Voor 20% gewijzigd door huijaa op 29-11-2017 16:49 . Reden: levertijd-melding mobiel.nl ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
LG V30+ (128Gb) bij Eglobalcentral €699. En met coupon code 'givethanks' (geldig tot en met vandaag): €684.

(nevermind, het is een pre order: levertijd 3 a 4 weken 8)7 8)7 )

[ Voor 39% gewijzigd door _Bailey_ op 29-11-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

huijaa schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:40:
[...]

Gefeliciteerd dat je de eerste LG V30 eigenaar bent in Nederland/België (waarschijnlijk). Wow! :O ...30 november is de levertijd voor jou, hé? Ik had 7 november jl besteld bij Mobiel.nl
Het zal me jeuken of ik de eerste ben, zit er gewoon al lang op te wachten. 30 November is idd de leverdatum, bijna een maand later dan gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MetaFrame schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:36:

Ik kan niet wachten...
+1, geen moment te vroeg want atm zit ik nog in Barcelona. Wil de Copa del Rey vanavond in camp nou nog meepakken. Al had ik de V30 met groothoeklens goed kunnen gebruiken met alle grote gebouwen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:15
Ik heb de telefoon besteld via belsimpel, tot op heden nog geen bericht gehad.. Hoop dat ik de telefoon nog voor het weekend binnen krijg! Mocht ik wat horen, horen jullie het van mij!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Junkyxl
Volgens de site van T Mobile is het toestel direct leverbaar of op te halen in een winkel :)
Kan ik eens gaan overwegen om te switchen naar een go abonnement.

Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe blij men wordt van een nieuw speeltje.
Soms lijken we toch net kinderen.

[ Voor 26% gewijzigd door Junkyxl op 29-11-2017 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsie500
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-08 12:40
MetaFrame schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:01:
Tmobile zelf, op 23 oktober al... Denk dat ik een van de eersten was :)
Word een heel gedoe voor mijzelf denk ik, ik ben een iPhone gebruiker vanaf het eerste uur....
Hier hetzelfde, eerste keer een niet apple smartphone voor mij. Zelf via mobiel.nl besteld(silver t-mobile), maar nog niks vernomen. Pas besteld op 21 november.

Erg benieuwd naar je ervaringen als je de telefoon binnen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Aggressor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 05:26:
[...]

Volgens mij is dit echt onzin.
Je krijgt gewoon een garantiebewijs erbij.
Tja, volgens mij heeft nog niemand een LG V30 als actieproduct ontvangen bij een TV dus of er wel of geen garantiebewijs bijzit wel of niet gepersonaliseerd is afwachten. Heb ook wel eens actieproducten ontvangen bij een Huawei store en toen kreeg ik echt totaal geen garantiebewijs mee. Enige dat in actievoorwaarden staat is dit (staat zelfs LG Q6 lekker bezig LG vast kopie van vorige actie haha) en er wordt met geen woord gerapt over garantie of wat er gebeurt bij doorverkoop, dus afwachten.
https://promo.deskservices.nl/assets/files/267/2935.pdf
LG wordt geacht aan haar verplichtingen jegens de deelnemer te hebben voldaan door verzending van de LG Q6 Smartphone naar het door de deelnemer opgegeven adres. In geen enkel geval en onder geen enkele omstandigheid is LG gehouden om enige inspanning te plegen om enig Actieproduct dat correct, dat wil zeggen naar het adres welke overeenstemt met het door de deelnemer opgegeven adres, terug te halen of terug te laten sturen.
Denk dat iedereen zelf moet kiezen wat hij wil. Toestellen op marktplaats via onbekende particulieren wat bepaalde risico's meebrengt met of zonder garantie, T-Mobile toestellen met garantie maar wel met mogelijk FoC, geïmporteerd uit Azië met geen Europese garantie, een andere Nederlandse provider wat iets duurder is of een los toestel waarbij je de hoofdprijs betaald.

Ben trouwens wel benieuwt hoe groot deze T-Mobile FoC is, Android 7.1 schijnt 14gb te zijn en Android 8 iets groter 15,2gb op de LG V30. Misschien kan iemand met een net geïnstalleerd T-Mobile toestel eens kijken hoe groot hun software is met T-Mobile FoC.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Las trouwens gisteren dat de LG-H930 en LG-H930G (Italy-only) wel nu bootloading zouden ondersteunen, maar bij gebruik zou wel je garantie vervallen. Vond vooral Italy-only interessant betekent dit dat nergens anders de V30+ verkocht zal worden in Europa, dan toch maar gewone V30 kopen misschien. :/

Grappige is dat bepaalde suffix toestellen het weer niet ondersteunen lees ik in de Q&A. Moet meteen denken aan toestellen zoals de Cloud Silver T-Mobile misschien (gok ik)? Welke je ook echt voor de aankoop kunt controleren...
http://developer.lge.com/...le/RetrieveBootloader.dev
To make sure, please check the suffix on the package box then ask us whether it supports unlocking the bootloader before you purchase. e.g) XXX is the suffix for H815.XXX
-------------------------------------------------------------------------------------------------
huijaa schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:40:
[...]
ik zag bij Mobiel.nl een levertijd-melding "Levering verwacht binnen 2-3 dagen", dat is ALLEEN bij T-mobile Cloud Silver toestels, en "Half december verwacht" voor andere gewone LG V30's (niet t-mobile dus).
Zie het nu inderdaad staan ja, bij Moroccan Blue staat trouwens "week 49 verwacht" :+ en terwijl je bij belsimpel.nl en mobiel.nl wel een blauwe kunt kopen in combinatie met bv. KPN. Verkoopt KPN alleen de zilveren variant. Denk dat belsimpel en mobiel.nl gewoon van verschillende leveranciers de losse toestellen krijgen en dit dan combineren met een abonnement, behalve bij T-Mobile.

[ Voor 58% gewijzigd door janlijm op 29-11-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Junkyxl schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:18:
Volgens de site van T Mobile is het toestel direct leverbaar of op te halen in een winkel :)
Kan ik eens gaan overwegen om te switchen naar een go abonnement.

Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe blij men wordt van een nieuw speeltje.
Soms lijken we toch net kinderen.
Chill, na jouw bericht effe contact met mobiel.nl opgenomen. Ze kon zien dat ze hem binnen 2-3 dagen verwachten binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1234567890
Voor iemand die de B&O oortjes erbij wil, koop de v30 bij coolblue, leverdatum is nog onbekend maar ik ga er zelf op wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Luuk1234567890 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:32:
Voor iemand die de B&O oortjes erbij wil, koop de v30 bij coolblue, leverdatum is nog onbekend maar ik ga er zelf op wachten.
Deze worden ook geleverd bij T-Mobile, dit heb ik bij ze gecheckt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1234567890
MetaFrame schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:41:
[...]

Deze worden ook geleverd bij T-Mobile, dit heb ik bij ze gecheckt...
Waar heb je dat gevonden, ik kon het niet vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Luuk1234567890 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:57:
[...]

Waar heb je dat gevonden, ik kon het niet vinden?
Gechat met een medewerker die het nagevraagd heeft... Ik heb voor de zekerheid het gesprek maar opgeslagen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junkyxl
Staat bij de algemene info van de telefoon op de site

Quote: Ook de audio van dit toestel is van hoge kwaliteit dankzij de Quad DAC ondersteunig en de meegeleverde Bang & Olufsen in-ear oordopjes.

• lowskilled-ftw
Ik heb de volgende info gekregen van LG Benelux.

"Hallo Lars,

Wij hebben begrepen dat de telefoons eind deze maand bij de bedrijven zijn geleverd. Wanneer zij deze dan gaan leveren of in de winkels gaan leggen kan ik je niet zeggen, dat is aan de winkels.

Max"

Nou doorsturen die telefoons!!! :)

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Bij belsimpel staat ook 2-4 werkdagen bij alle providers behalve T-mobile, daar 7 werkdagen.

Dus het is wachten op de verzend bevestiging...

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Byron010 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:45:
Bij belsimpel staat ook 2-4 werkdagen bij alle providers behalve T-mobile, daar 7 werkdagen.

Dus het is wachten op de verzend bevestiging...
Zojuist (na 15min in de wacht bij BelSimpel) te horen gekregen dat de verwachting is dat ze morgen de telefoons ontvangen en dan direct op post gaan. Wat betekent dat de telefoons zaterdag bij de klanten op de mat moet liggen.

Beetje tegenstrijdig verhaal met LG Benelux, maar we wachten het gewoon rustig af!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

lowskilled-ftw schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:30:
[...]

Zojuist (na 15min in de wacht bij BelSimpel) te horen gekregen dat de verwachting is dat ze morgen de telefoons ontvangen en dan direct op post gaan. Wat betekent dat de telefoons zaterdag bij de klanten op de mat moet liggen.

Beetje tegenstrijdig verhaal met LG Benelux, maar we wachten het gewoon rustig af!
Weet je misschien ook of de B&O oortjes er ook bij zitten? het enige wat ik me nog afvraag aangezien er in het promotie filmpje van belsimpel wel wordt gezegd dat ze erbij zitten maar op de product pagina staat er niets over behalve dat ze samengewerkt hebben voor geweldig geluid.

(vannochtend om 9u ook een mailtje over gestuurd, er staat dat de klantenservice vanaf 9u beschikbaar is dus erg snel zijn ze niet)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Luuk1234567890
lowskilled-ftw schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:30:
[...]

bedoelde je met je eerder post dan eind november of eind december? Want mij lijkt het eind november en dat is niet heel tegenstrijdig toch?

• lowskilled-ftw
Byron010 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:36:
[...]

Weet je misschien ook of de B&O oortjes er ook bij zitten?
Geen idee, sorry.. heb ik niet gevraagd! Wachttijden zijn er lang, telefonisch mag je er wel dik 10 minuten voor uitrekken.
Luuk1234567890 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:50:
[...]
bedoelde je met je eerder post dan eind november of eind december? Want mij lijkt het eind november en dat is niet heel tegenstrijdig toch?
Het feit dat LG Benelux zegt dat ze al zijn geleverd en BelSimpel zegt dat ze het morgen pas binnen krijgen. Dat vind ik tegenstrijdig.

• Valinor
Mobiel.nl heeft nu ook op de site staan: 2-3 dagen.
Eindelijkkkkkk, ik werd al helemaal gek. :P
Hopelijk worden ze morgen verstuurd zodat ik hem zaterdag heb. Heb een evenement dus zou mooi zijn als ik wat wide angle fotos kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ievurd
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Yes! Belsimpel heeft de status aangepast en hij is op voorraad daar! Dus steeds grotere kan dat ie zaterdag geleverd wordt 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb m gisteren rond 16:00 gekregen. Allejezus wat wennen zeg aan android. Voor de rest is het een bijzonder mooi toestel. Zal binnenkort wel ff verslag doen in het V30 topic.

PS bij T-Mobile zijn de B&O oortjes bijgeleverd en verder geen zooi geinstalleerd van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Volgens mij loopt het wel hard, mijne order is van 2 a 3 dagen naar week 49 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
HaterFrame schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:15:
Verder geen zooi geinstalleerd van T-Mobile.
Eerste batch kon inderdaad zonder FoC zijn, maar met T-mobile sim-kaartje zou je die dan kunnen krijgen op ieder los toestel bij eerste service update, mogelijk is de T-mobile FoC voor V30 nog niet af. Laat maar weten. :)

[ Voor 41% gewijzigd door janlijm op 01-12-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

janlijm schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:14:
[...]

Eerste batch kon inderdaad zonder FoC zijn, maar met T-mobile sim-kaartje zou je die dan kunnen krijgen op ieder los toestel bij eerste service update, mogelijk is de T-mobile FoC voor V30 nog niet af. Laat maar weten. :)
Mocht er wat veranderen dan horen jullie het. Al vermoed ik dat het niet het geval gaat zijn. Er zit ook geen branding op het toestel zelf, dat zie je met de amerikaanse uitvoeringen dan wel weer veel... Wat misschien ook mee speelt is dat ik het toestel in 1x heb betaald?

[ Voor 5% gewijzigd door HaterFrame op 01-12-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

HaterFrame schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:15:
[...]

Mocht er wat veranderen dan horen jullie het. Al vermoed ik dat het niet het geval gaat zijn. Er zit ook geen branding op het toestel zelf, dat zie je met de amerikaanse uitvoeringen dan wel weer veel... Wat misschien ook mee speelt is dat ik het toestel in 1x heb betaald?
Wat voor modelnummer heeft het beestje? En had het doosje waarin hij zat iets met T-mobile?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tutti-frutti schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:27:
[...]

Wat voor modelnummer heeft het beestje? En had het doosje waarin hij zat iets met T-mobile?
LG H930. Voor de rest zat er ook niet in/bij/op het doosje wat refereerde aan T-Mobile, echt puur de zwarte V30 verpakking. Uiteraard alleen het simkaart pakketje, maar die werd er ook los bijgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
HaterFrame schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:15:
[...]

Staat er wel een ander suffix nummers op die niet in actie lg genoemd wordt, niet dat kopen bij T-Mobile misschien al voldoende is om niet mee te mogen doen. En wat is productiedatum? Heb je al op low brightness getest op eventuele schermproblemen?

Logos op toestellen etc. is inderdaad niet meer en FoC vinden ze zelf geen branding maar optimaliseren van telefoon voor hun netwerk. Mobiel.nl vertelde het me zo in de chat.
Deze toestellen bevatten mogelijk soft-branding. Dat wil zeggen tijdens het opstarten van het toestel een T-Mobile logo en mogelijk een voorgeïnstalleerde T-Mobile app. Ook worden LG software updates dan eerst door T-mobile gecontroleerd. Wel is het zo dat in de eerste batches van het toestel deze soft-branding eigenlijk nooit aanwezig is.

Het kan zijn dat na verloop van tijd deze toestellen wel met een T-Mobile branding of een FoC-branding binnenkomen.

(Ik lees dat FoC ook later pas kan komen bij een softwareupdate, na plaatsen van T-Mobile simkaartje met abbonement?)

Dat is de FoC-branding inderdaad. Het is mogelijk dat de LG V30 versie daar voor geschikt is.
Dus je hebt inderdaad mogelijk toestel zonder branding, maar doordat je T-Mobile abonnement simkaart hebt kan dit wel later nog komen. Tenzij je andere simkaart in je toestel stopt van een andere provider en je T-Mobile simkaart in een ander toestel stopt wat FoC niet ondersteunt misschien. Aangezien T-Mobile mogelijk nog niet samenwerkt met bepaalde smartphonefabrikanten? :P

[ Voor 18% gewijzigd door janlijm op 01-12-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Dus wat is de meerwaarde om géén toestel bij T-Mobile aan te schaffen als er uiteindelijk toch een sim van T-Mobile in gaat?
Het is goedkoper dan een los toestel en je krijgt er zeker weten de B&O dopjes erbij geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Blijkbaar krijg je via belsimpel geen B&O oordopjes bij ongeacht de provider. (dit zei de klantenservices tegen mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dan ga ik dus niet bij belsimpel bestellen :P Weet iemand of dit wel het geval is bij mobiel.nl ?

De chat van mobiel.nl zei dat de standaard LG oordopjes worden bijgeleverd. Toen ik vroeg of bij de lg v30 de oordopjes van het merk b&o erbij zitten. So i think you have a valid point here CLB ;)

[ Voor 51% gewijzigd door falcon123 op 01-12-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
EDIT: Klantenservice, die weet exact wat er wordt meegeleverd, hell no.

[ Voor 65% gewijzigd door CLB op 01-12-2017 14:22 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1234567890
falcon123 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:10:
Dan ga ik dus niet bij belsimpel bestellen :P Weet iemand of dit wel het geval is bij mobiel.nl ?
Ik had vorige week gemaild en ze zeiden dat er geen oortjes bij zaten. Voor zo ver ik weet krijg je alleen bij cool blue en tmobile de b&o oortjes. Maar cool blue heeft helaas nog geen leverdatum beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Mobiel.nl (chatsessie) zegt trouwens dat volgende week vrijdag de T-Mobile V30 verwacht wordt. Enkel wisten ze daar niets van een uitzonderingsregel mbt 75 euro cashback voor bestellingen gedaan 13-17 nov.

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 01-12-2017 14:31 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ievurd
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Belsimpel heeft de leverdatum uitgesteld zo te zien. Pre-order zegt nu 4 december weer op voorraad. Was gisteren nog 1 december :S

Volgens de LG site zijn de oortjes gewoon inbegrepen, dus daar ga ik voorlopig wel van uit:

"In de verpakking inbegrepen B&O-headset, pin voor simkaart, oplaadkabel, reisadapter"
http://www.lg.com/nl/smar...roccan-Blue-LGH930-mobile
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste