Ouch, schermreparatie kan aardig wat gaan kosten. Zag tijdens mij google sessie prijzen van 175-200 euro.Joosie200 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:33:
[...]
Dat weet ik niet. Wel heb ik mijn LG V30 inmiddels bij drmobile liggen ter reparatie (gekregen bij mijn LG oled tv en LG verwees mij naar drmobile) van het touchscreen deel. Nu is de achterkant vervangen wss goedkoper maar ik ben benieuwd naar welk gedrag ze mij in rekening gaan brengen. Door een val en impact op de rechter bovenhoek zitten er twee haarscheurtjes in het touchscreen. Het touchscreen deel is volledig nog operationeel maar bellen kun je vergeten (schijnbaar heeft de speaker/microfoon het opgegeven)
En al bel ik niet meer zoveel op eigen gelegenheid, ik word wel zo nu en dan nog gebeld. En dan is het wel handig dat je verder komt dan: 'ben je daar nog?' 'ik hoor je niet!' Meteen ook een nadeel trouwens van glas voor en glas achter. Zoveel breekbaarder dan achter gewoon plastic fantastic.
Drmobile wilt gewoon geen prijsindicatie geven wat gewoon belachelijk is. Een tandarts heeft ook gewoon een prijslijst van standaard behandelingen.
Na wat zoekwerk online is fixables volgens mij de meest goedkope/ normale winkel voor 89 euro.m

Kan het dan net zo goed zelf doen voor 15 euro aan onderdelen.....