Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-10-2021
Plugin schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:01:
[...]

Ik had nog garantie dus dacht ik stuur 'm maar op (gaat trouwens over de G5), maar nope, zeggen ze in mijn geval: geen garantie door verkeerd gebruik??. Laten repareren €160 (vingerscanner doet het ook niet meer spontaan).
Weet zeker dat dat ding spontaan is gebarsten, of anders een krasje d.m.v. een sleutel en dat ie daarna gebarsten is. In elk geval een vaak voorkomend probleem als ik op internet kijk.
Dus bestel zelf maar zo'n vervangend stukje glas voor de camera voor €12 en fix het zelf wel!
Wellicht ook dat ik de vingerscanner vervang (€30), ziet er makkelijk uit in elk geval op youtube, maar kan goed zonder die vingerscanner.. dus weet nog niet wat ik doe.
Succes, ja voor 160 euro kun je het beter laten en zelf doen. Kun je het geld beter sparen voor een nieuwe variant als hij echt kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 65marsman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-07 20:30
Wil dit toestel kopen mede i.v.m. vakantieplannen.
Maar werkt dit model ook in Canada.
De LTE banden wijken namelijk af.
Hopelijk heeft iemand ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 20:36
Iemand een idee wanneer android 8 uitkomt in NL. Lees te veel verschillende verhalen namelijk. Ook dat 8.0 niet meer komt en we gelijk 8.1 krijgen. Maar nergens een datum.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

RemcoINC08 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:30:
Iemand een idee wanneer android 8 uitkomt in NL. Lees te veel verschillende verhalen namelijk. Ook dat 8.0 niet meer komt en we gelijk 8.1 krijgen. Maar nergens een datum.
Ik had begrepen van LG Italie in 2 to 3 weken, rond midden april

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doelloos2
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-06 16:09
wiz schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:56:
[...]

Ik had begrepen van LG Italie in 2 to 3 weken, rond midden april
Dit heb ik inderdaad ook gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Ff een vraag. Als ik een andere hoofdtelefoon dan de bijgeleverde wil aansluiten hoor ik nog steeds geluid. Wat moet ik doen? Hoor graag van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

zuukie schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:25:
Ff een vraag. Als ik een andere hoofdtelefoon dan de bijgeleverde wil aansluiten hoor ik nog steeds geluid. Wat moet ik doen? Hoor graag van jullie
Ik denk dat je dat even moet verduidelijken Zoals je het nu stelt klinkt dat als iets dat gewoon werkt zoals het hoort :)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Bedoel te zeggen dat je het gewone geluid van de speakers nog hoort. Normaal volgens mij dat als je inplugt alleen het geluid via de koptelefoon hoort en niet via de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:42
zuukie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:52:
Bedoel te zeggen dat je het gewone geluid van de speakers nog hoort. Normaal volgens mij dat als je inplugt alleen het geluid via de koptelefoon hoort en niet via de speakers.
Waarschijnlijk gaat je headphone plug er dan niet ver genoeg in?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

zuukie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:52:
En bij de bijgeleverde doet ie het wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:29
Krijg de notificaties op een of ander manier niet goed op mijn v30.
Van bepaalde apps (zalando lounge bijv) krijg ik alsnog meldingen ondanks dat ik ze heb uitgezet.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
BigF25 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:07:
Krijg de notificaties op een of ander manier niet goed op mijn v30.
Van bepaalde apps (zalando lounge bijv) krijg ik alsnog meldingen ondanks dat ik ze heb uitgezet.

Iemand tips?
Als je de notificatie half opzij schuift, komt er een tandwiel tevoorschijn. Druk daar eens op, volgens mij kun je dan kiezen voor 'block all' of iets in die ricthing. Misschien is dat een afzonderlijke instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Gaargod schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:31:
[...]

Als je de notificatie half opzij schuift, komt er een tandwiel tevoorschijn. Druk daar eens op, volgens mij kun je dan kiezen voor 'block all' of iets in die ricthing. Misschien is dat een afzonderlijke instelling.
Thanks zal het eens proberen.
Wel vreemd, heb al zo veel android phones gehad maar nooit een issue gehad met de notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
Ook sinds een paar dagen in bezit van een V30. Heb het Pixel 2 thema geinstalleerd (goede tip!) en wilde ook nova launcher gaan combineren met het double tap uitzetten van de telefoon.
Echter toen ik dubbel tikte op de bovenste balk ging de telefoon uit zichzelf al uit. Ik hoef dus helemaal niets te doen.

Verder heel tevreden met de telefoon, mijn vorige was nog een Galaxy S7 waar ik ook altijd heel tevreden mee ben geweest. De accu van de S7 werd echter wel wat minder na iets meer dan 2 jaar gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
canth schreef op donderdag 5 april 2018 @ 09:40:
Ook sinds een paar dagen in bezit van een V30. Heb het Pixel 2 thema geinstalleerd (goede tip!) en wilde ook nova launcher gaan combineren met het double tap uitzetten van de telefoon.
Echter toen ik dubbel tikte op de bovenste balk ging de telefoon uit zichzelf al uit. Ik hoef dus helemaal niets te doen.

Verder heel tevreden met de telefoon, mijn vorige was nog een Galaxy S7 waar ik ook altijd heel tevreden mee ben geweest. De accu van de S7 werd echter wel wat minder na iets meer dan 2 jaar gebruik.
Welkom bij de club >:)

Een double tap op een lege plek op een van je homescreens lockt de telefoon ook.
Zijn geen theme's / launchers voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
Mooi ding. Net binnen maar; het scherm heeft aan de onderkant van het scherm een best zichtbare gele tint/andere kleur wit. Iemand ook dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Wouter Lucassen schreef op maandag 9 april 2018 @ 10:51:
Mooi ding. Net binnen maar; het scherm heeft aan de onderkant van het scherm een best zichtbare gele tint/andere kleur wit. Iemand ook dit probleem ?
Nee herken ik totaal niet. In vele reviews heeft men het ook over color shifting of dat het wat blauwig is, kan het absoluut niet zien, scherm van de v30 is top imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
BigF25 schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:19:
[...]

Nee herken ik totaal niet. In vele reviews heeft men het ook over color shifting of dat het wat blauwig is, kan het absoluut niet zien, scherm van de v30 is top imo!
Hm mijn vriendin zag het ook, en die ziet meestal nooit als ik commentaar heb op een paneel :+ Ik ben dan wat kieskeurig, maar het wit onderaan het scherm heeft echt een wat geligere tint. Ook lijkt het onmogelijk om hdr content op Netflix te kijken. Heel erg donker zelfs op hoogste helderheid. Herkent iemand dat?

[ Voor 11% gewijzigd door WouterL op 09-04-2018 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:13
Ik heb iets meer dan een week een V30 (was me toch te groot) gehad en de mijne had er ook wat last van. Aan de linker bovenkant dat wel. Ik zag het vooral ook met zwarte/donkergrijze kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Iemand ook bekend met HDR en Netflix ? Het is niet alleen een beetje donker, ik kan het gewoon niet zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
Ik heb ook sinds een week een V30 en heb geen problemen met het scherm. Betekent overigens niet dat die er niet zouden zijn, maar ik zie geen rare zaken op mijn scherm. Netflix zal ik vanavond eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
canth schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:50:
Ik heb ook sinds een week een V30 en heb geen problemen met het scherm. Betekent overigens niet dat die er niet zouden zijn, maar ik zie geen rare zaken op mijn scherm. Netflix zal ik vanavond eens testen!
Wil je voor mij het volgende testen? (alleen als je 4k abo hebt op netflix!) A series of unfortunate events.
Dat is namelijk HDR, en compleet niet te volgen op de LG v30 (veel te donker). Wel vreemd want youtube HDR werkt dan wel weer uitstekend. Maar nogmaals dit kun je alleen testen als je het juiste netflix abo hebt.

Ik vind het verder een heerlijk toestel. Ik zie trouwens niet dat het heel erg druk is op dit forum :p De meeste mensen toch blijkbaar aan de samsung/iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Bij instellingen kun je eventueel de kleurverdeling nog aanpassen. Om het wat minder geel te maken allicht, maar het scherm zou wel gelijk gekleurd moeten zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
Heb een 4K abbo en heb gisteren even met Marco Polo (dolby vision) getest. Inderdaad bijna niet te kijken. Daarna een aflevering Brooklyn 99 gezien (is gewoon HD) en dat was prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
canth schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:17:
Heb een 4K abbo en heb gisteren even met Marco Polo (dolby vision) getest. Inderdaad bijna niet te kijken. Daarna een aflevering Brooklyn 99 gezien (is gewoon HD) en dat was prima.
Wel heel vreemd, het is gewoon niet te volgen. Youtube HDR schijnt dit probleem niet te hebben. (ook wat content bekeken). Wel is het nog wat buggy ; de helderheid override (die bij HDR youtube op die manier 'override' wordt) is redelijk buggy. Helderheid schuift bij sommige stukken heen en weer. Kijkt natuurlijk niet erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Hebben er ook meer mensen last van dat het scherm soms niet lijkt te reageren? Ik merk dit vooral met het scrollen door webpagina's waarbij de pagina af en toe niet verder scrolt. Ook met het typen op het toetsenbord heb ik het idee dat soms de aanraking niet geregistreerd wordt. Het vervelende is dat het af en toe optreed en ik het niet consequent kan reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
DeOS schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:25:
Hebben er ook meer mensen last van dat het scherm soms niet lijkt te reageren? Ik merk dit vooral met het scrollen door webpagina's waarbij de pagina af en toe niet verder scrolt. Ook met het typen op het toetsenbord heb ik het idee dat soms de aanraking niet geregistreerd wordt. Het vervelende is dat het af en toe optreed en ik het niet consequent kan reproduceren.
Dat lijkt me niet de bedoeling, al een restart geprobeerd? Als het probleem zich blijft aanhouden aanmelden voor Rma zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
BigF25 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:32:
[...]

Dat lijkt me niet de bedoeling, al een restart geprobeerd? Als het probleem zich blijft aanhouden aanmelden voor Rma zou ik zeggen.
Lijkt mij ook niet de bedoeling nee ;) . Herstart uiteraard al geprobeerd en ik heb ook geen screenprotector oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
DeOS schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:33:
[...]

Lijkt mij ook niet de bedoeling nee ;) . Herstart uiteraard al geprobeerd en ik heb ook geen screenprotector oid.
Dan zou ik hem aanmelden voor RMA, hopelijk heb je een tijdelijke toestel :)
Succes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:02
vanmorgen een verrassing van lg!

Afbeeldingslocatie: https://78.media.tumblr.com/avatar_af448c6245f0_128.pnj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Echt? Nice!
Hier nog niets te zien, V30+... Welke versie van het toestel heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:07:
Echt? Nice!
Hier nog niets te zien, V30+... Welke versie van het toestel heb jij?
De V30 H930 meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Yup hier ook de update. Heb de ‘OLED actie’ V30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Zit ik dan met m'n importversie zonder update ;)
Weke provider hebben jullie? Bij de Nokia 8 die ik hiervoor had maakte dat ook nog verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Gaargod schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:21:
Weke provider hebben jullie? Bij de Nokia 8 die ik hiervoor had maakte dat ook nog verschil.
vodjefoon hier :)

Maar goed het enige verschil wat ik bemerk is dat mijn
whatsapp icoontje groener is :X

[ Voor 14% gewijzigd door ppeterr op 18-04-2018 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Gaargod schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:21:
KPN. Update is nog aan het downloaden. 1.6GB dus duurt ff 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Yes! ook binnen na een handmatige check :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Rolt hier rustig binnen, niet echt heel vlot iig... Iemand enig idee wat t versie nr is?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeOS
HaterFrame schreef op woensdag 18 april 2018 @ 12:02:
Rolt hier rustig binnen, niet echt heel vlot iig... Iemand enig idee wat t versie nr is?
Android versie: 8.0.0
Kernel-versie: 4.4.78
Softwareversie: V20d-eur-XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje_K
  • Laatst online: 20-06 16:11
Nice! Ben hem nu ook aan het binnenhengelen via 4G. Toestel en netwerk van KPN trouwens. Maar zouden wij niet meteen naar 8.1 moeten gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Bartje_K op 18-04-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bartje_K schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:53:
Nice! Ben hem nu ook aan het binnenhengelen via 4G. Toestel en netwerk van KPN trouwens. Maar zouden wij niet meteen naar 8.1 moeten gaan?
Dat zou het handigst zijn ja, ik vermoed dat dit de update is die begin van dit jaar in de VS is uitgerold. Waarom dit zo lang heeft moeten duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Vandaag 2 spontane reboots van mijn v30 gehad.
Kan het niet echt koppelen aan een app nog, maar
ik verdenk de google camera mod van een stabiliteits probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje_K
  • Laatst online: 20-06 16:11
En ben ik de enige bij wie Amazon assistant app is geïnstalleerd met deze update? Ik kan deze helaas niet eens verwijderen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Bartje_K schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:21:
En ben ik de enige bij wie Amazon assistant app is geïnstalleerd met deze update? Ik kan deze helaas niet eens verwijderen... :(
Hoort bij je nieuwe cam functies als het goed is. Vind het niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:07
Amazone assistant, is voor de nieuwe functies in camera app. Camera is "slimmer" gemaakt. Daarom heet de mobiel nu ook LG V30 ThinQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ja, slimmer als gerichte advertenties van amazon producten in je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Hier een korte samenvatting wat er nieuw is in deze update: https://www.google.nl/amp...d-8-0-oreo-nederland/amp/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
ppeterr schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:21:
If you upgrade to Oreo and experience reboots while using GCam, then try to turn off camera.raisr in the Developer Settings. Then Force Close or reboot your phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
4tune schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:39:
[...]

If you upgrade to Oreo and experience reboots while using GCam, then try to turn off camera.raisr in the Developer Settings. Then Force Close or reboot your phone.
Top thx voor de hint, die ga ik later eens proberen. Was er nog niet aan toe om het uit te zoeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeOS
Bartje_K schreef op woensdag 18 april 2018 @ 17:21:
Zeker niet de enige, gelukkig kun je hem wel uitschakelen via instellingen --> algemeen --> app-info.

[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 18-04-2018 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Weet niet of er hier meer last van hebben, maar bij mij is Chrome bijna onbruikbaar geworden. Gebruik nu Chrome Bèta en daar lijkt het probleem verholpen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
marijn15 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 22:59:
Weet niet of er hier meer last van hebben, maar bij mij is Chrome bijna onbruikbaar geworden. Gebruik nu Chrome Bèta en daar lijkt het probleem verholpen te zijn.
Dat had ik dus ook, het viel mij gelijk op dat chrome een seconde leek
te bevriezen. Een uninstall en dan vers erop lijkt het te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Geen problemen met Chrome hier, vooralsnog niets kunnen ontdekken wat niet goed werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
HaterFrame schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:33:
Geen problemen met Chrome hier, vooralsnog niets kunnen ontdekken wat niet goed werkt :)
Wie gebruikt er ook Chrome, Firefox it is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:49
Hier idem, twee keer totale nieuwe opstart met 8.0
ppeterr schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:21:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flamingworm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 08:20
Ik heb een probleem met mijn standaard berichten app op mijn V30 waarvan ik hoopte dat het met versie 8 van android opgelost zou zijn, maar dat is niet zo. Vandaar dat ik dit post in de hoop mensen hier ervaring mee hebben, dit is mijn eerste android phone.

In de standaard berichten app gebruik ik vaak de + om een nieuw bericht te typen, waarbij een leeg bericht open gaat. In het 'aan' veld typ ik dan de naam van een contactpersoon.
--> Nu is het heel vervelend dat sommige contactpersonen 2 tot 3 keer verschijnen in het drop down menu bij het typen van hun naam, allen met dezelfde nummer, alleen bevat deze soms spaties en soms niet.
-->Nog vervelender is dat sommige contactpersonen helemaal niet verschijnen. Ze worden alleen maar herkend als ik voor en achternaam volledig in typ en op enter duw.
Een collega met Nokia 8 had geen enkele problemen hiermee.

Zijn er nog mensen die hier last van hebben? Is het mogelijk om dit gedrag te testen?

extra info: om het probleem te proberen verhelpen heb ik al mijn contact personen verwijderd uit mijn verschillende accounts en alles online in google gestopt en deze opnieuw gesynchroniseerd, maar met hetzelfde resultaat. Ik gebruik sync.me om facebookfotos met contacten te syncen.

[ Voor 14% gewijzigd door flamingworm op 19-04-2018 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
@flamingworm heb je dit probleem ook als je de 'Android Messages' app gebruikt? Dat is de stock Android sms app. Ik heb de LG 'Messaging' app nooit gebruikt, heb gelijk de standaard Android versie erop gegooid via de Play Store. In die app kan ik je probleem niet herproduceren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flamingworm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-08 08:20
@Gaargod standaard android berichten app uit de store vertoont dit gedrag niet en werkt perfect. Hier kan ik alvast mee verder, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
HaterFrame schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:33:
Enige dat ik jammer vindt is dat als ik een video zoek op google hij mij video resultaten toont met ernaast YouTube-app. Dat hij ze dus opent in de YouTube-app terwijl ik ze gewoon geopend wil krijgen in de chrome browser, zodat Picture in Picture werkt (nieuwe functie van Andriod 8.0 Oreo). Enige manier om dit voor elkaar te krijgen is naar de browser versie te gaan, maar dit is weer onhandig om te lezen op mijn telefoon etc. Weet iemand toevallig of ik dit nog ergens kan wijzigingen? Heb geprobeerd app instellingen te veranderingen, maar dit wou ook niet helpen.

Andere oplossing zou zijn als YouTube gewoon picture in picture zou ondersteunen ook voor niet Red abonnees, maar dat zal voorlopig wel niet gaan gebeuren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Laatst online: 20:30

Gotez

42

Ik merk wel met de update wat problemen met tidal en bluetooth. Het geluid stopt af en toe. Erg vervelend.

Edit: het is een probleem als ik blautooth audio en GPS tegelijkertijd gebruik. Onafhankelijk van app of bluetooth ontvangen. Iemand anders hier last van? Of tips om op te lossen?

[ Voor 46% gewijzigd door Gotez op 25-04-2018 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaargod
Oei, een update voor m'n V30+ (Hong kong import, model H930DS)! Eens even kijken of dit de Oreo update is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Gaargod schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:10:
Oei, een update voor m'n V30+ (Hong kong import, model H930DS)! Eens even kijken of dit de Oreo update is :)
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Ben op 94% met download binnenhalen, kan nog niets zien. Weet niet wat het is maar download gaat traag als str*nt door een dunne trechter, zowel op WiFi als 4G. Had 'm gestart toen ik m'n eerste bericht plaatste :(

Edit: update binnen, 8.0 met 1 April 2018 Security Patch lvl >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Gaargod op 25-04-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Gaargod schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:05:
Ben op 94% met download binnenhalen, kan nog niets zien. Weet niet wat het is maar download gaat traag als str*nt door een dunne trechter, zowel op WiFi als 4G. Had 'm gestart toen ik m'n eerste bericht plaatste :(

Edit: update binnen, 8.0 met 1 April 2018 Security Patch lvl >:)
Inmiddels ook apart bevestigd gekregen van LG dat het inderdaad Oreo 8.0 is .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterhans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 22:14
wiz schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:08:
[...]

Inmiddels ook apart bevestigd gekregen van LG dat het inderdaad Oreo 8.0 is .. :)
Same here, de V30+ uit HongKong nu ook op Oreo 8.0, beveiligingsupdate en de AI button bij de camera, straks even mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 14:05
Heb ook een V30+ H930DS. Oreo update binnengekregen.

Nu kan ik niet meer afleggen bij een telefoongesprek...iemand die hetzelfde heeft?
"Beëindig gesprekken met de aan-uitknop" staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Masterhans schreef op woensdag 25 april 2018 @ 17:35:
[...]

Same here, de V30+ uit HongKong nu ook op Oreo 8.0, beveiligingsupdate en de AI button bij de camera, straks even mee spelen ;)
Ik heb 'm ook binnen op een V30+. Al wel een spontane reboot vanuit de GCam camera app gehad, maar heb nu camera.raisr uitgevinkt, kijken of het helpt. Ook zag ik de AI en QLens icoontjes in mijn gewone camera app, cool. Vroeg ik me nu wel af wat de V30S (of TinQ whatever) heeft wat ik nu niet heb buiten 6gbram en 256gb opslag? Zijn al die camera AI dingen softwarematig en dus sinds de 8.0 update hetzelfde op mijn V30+, of kan de V30S toch nog iets wat ik nu niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
eswa schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 11:07:
[...]

Ik heb 'm ook binnen op een V30+. Al wel een spontane reboot vanuit de GCam camera app gehad, maar heb nu camera.raisr uitgevinkt, kijken of het helpt. Ook zag ik de AI en QLens icoontjes in mijn gewone camera app, cool. Vroeg ik me nu wel af wat de V30S (of TinQ whatever) heeft wat ik nu niet heb buiten 6gbram en 256gb opslag? Zijn al die camera AI dingen softwarematig en dus sinds de 8.0 update hetzelfde op mijn V30+, of kan de V30S toch nog iets wat ik nu niet kan?
Nee voor zover ik weet is het hetzelfde. Zeker aangezien hij de zelfde processor heeft. Kan zijn dat de G6 en V20 wel enigszins beperkt worden, omdat ze een langzamere processor hebben. Dit is echter nog onbekend. Enige verschil is dus de RAM en storage tussen de V30/V30+ en de V30S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
Gotez schreef op zondag 22 april 2018 @ 18:13:
Ik merk wel met de update wat problemen met tidal en bluetooth. Het geluid stopt af en toe. Erg vervelend.

Edit: het is een probleem als ik blautooth audio en GPS tegelijkertijd gebruik. Onafhankelijk van app of bluetooth ontvangen. Iemand anders hier last van? Of tips om op te lossen?
Heb hetzelfde probleem. Als ik Google Maps of Outlook opstart terwijl spotify al aan het streamen is dan krijg ik last van kleine pauzes in het afspelen (rond de 1 seconde per keer). Dit herhaalt zich 1 of 2x per minuut. Erg irritant. Alleen afsluiten van alle applicaties lost het probleem niet op, er is echt een herstart van de telefoon nodig.
Als iemand hier iets op weer dan hoor ik het graag!

[ Voor 5% gewijzigd door canth op 04-05-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Laatst online: 20:30

Gotez

42

canth schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Als ik Google Maps of Outlook opstart terwijl spotify al aan het streamen is dan krijg ik last van kleine pauzes in het afspelen (rond de 1 seconde per keer). Dit herhaalt zich 1 of 2x per minuut. Erg irritant. Alleen afsluiten van alle applicaties lost het probleem niet op, er is echt een herstart van de telefoon nodig.
Als iemand hier iets op weer dan hoor ik het graag!
Ik kwam er uiteindelijk achter dat mijn Garmin connect app het probleem was. Ik heb de telefoon in safe mode opgestart en toen was er geen probleem. Dus het kwam door een app. Een voor een verwijderen en testen. Uiteindelijk de Garmin app. Ik kreeg vandaag weer een paar updates voor die app. Dus zo weer even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarno99
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:08
Weet iemand hoe het zit wat betreft garantie en het unlocken van de bootloader/rooten?
Ik wil graag Viper4Android en wat exposed modules er op zetten, maar wil wel graag mijn garantie op de hardware behouden.

LG claimt dat je garantie vervalt bij het unlocken van je bootloader, maar naar mijn weten zijn er Europese wetten die de consument hier tegen beschermen. Zijn er mensen die hier meer van weten en/of ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
Jarno99 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 20:28:
Weet iemand hoe het zit wat betreft garantie en het unlocken van de bootloader/rooten?
Ik wil graag Viper4Android en wat exposed modules er op zetten, maar wil wel graag mijn garantie op de hardware behouden.

LG claimt dat je garantie vervalt bij het unlocken van je bootloader, maar naar mijn weten zijn er Europese wetten die de consument hier tegen beschermen. Zijn er mensen die hier meer van weten en/of ervaring mee hebben?
Voor zover ik weet vervalt inderdaad de garantie. Om hem te unlocken moet je dit aanvragen via LG en hiermee ga je akkoord dat je geen recht meer hebt op garantie. Doordat ze je hier over informeren tijdens dit proces voldoen ze daarmee aan de Europese wetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb mijn V30 nog niet helemaal onder de knie.

Ik vroeg me af of er op de V30 een Samsung Dex achtige contributie er een desktop Android versie van de V30 gemaakt kan worden.

Dit ivm lichte kantoorwerkzaamheden, zou dit een uitkomst kunnen zijn om niet nog meer hardware te hoeven aanschaffen. De processor is voldoende sterk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Heeft 1 van jullie sinds de update ook last van problemen met draadloos opladen? Toegegeven ik heb een 5 dollar ebay laadplaatje, maar tot vorige week deed die het prima. Maar sinds de update van vorige week laad ie 10% per nacht ofzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
janlijm schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 00:56:
[...]

Voor zover ik weet vervalt inderdaad de garantie. Om hem te unlocken moet je dit aanvragen via LG en hiermee ga je akkoord dat je geen recht meer hebt op garantie. Doordat ze je hier over informeren tijdens dit proces voldoen ze daarmee aan de Europese wetten.
Huh, wat? Om te unlocken moet je een aanvraag bij de leverancier doen? No offense, maar je kraamt hier wat onzin uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
eswa schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 09:38:
Heeft 1 van jullie sinds de update ook last van problemen met draadloos opladen? Toegegeven ik heb een 5 dollar ebay laadplaatje, maar tot vorige week deed die het prima. Maar sinds de update van vorige week laad ie 10% per nacht ofzo...
Nope, hier geen enkel probleem. Heb de LG V30+, Hong Kong import en gebruik deze icm. de Nokia/Fatboy wireless charger. Doet het exact hetzelfde qua oplaadtijd als voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Gaargod schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:11:
[...]

Nope, hier geen enkel probleem. Heb de LG V30+, Hong Kong import en gebruik deze icm. de Nokia/Fatboy wireless charger. Doet het exact hetzelfde qua oplaadtijd als voor de update.
Het valt inmiddels weer mee, maar ik krijg geen bevestigende animatie meer dat ie aan het laden is zodra ik hem erop leg. Ik heb ook de V30+. Denk dat ie er een paar nachten net niet recht op heeft gelegen, maar mis de animatie desalniettemin wel (ook een bliksemschicht in het batterij-icoontje ontbreekt gek genoeg). Achja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardAl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-04-2023
In de stereophile wordt de DAC van de V30 een 'work of a genius' genoemd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

GerardAl schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:16:
In de stereophile wordt de DAC van de V30 een 'work of a genius' genoemd!
Dat was mijn vriendin ook al opgevallen. Heerlijk om die hobby voor audio te kunnen delen met je partner .. Financieel gevaarlijk ook, want die wil er nu ook eentje. Mocht er iemand zijn die zijn V30+ H930DS kwijt wil, graag een PB. De mijne krijgt ze niet namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
beyazz06 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:33:
[...]

Huh, wat? Om te unlocken moet je een aanvraag bij de leverancier doen? No offense, maar je kraamt hier wat onzin uit..
Zeer zeker niet. Wat janlijm zegt is 100% waar. Mijn toestel is inmiddels unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Jarno99 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 20:28:

Tja, dit thema komt op XDA ook regelmatig aan de orde. Het is mogelijk je toestel te relocken, maar dan nog heeft lg je imei in combinatie met je aanvraag. Een van de developers heeft zijn toestel al 2 keer rma gestuurd dus het zou nog wel eens mee kunnen vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Vandaag mijn nieuwe simkaart opgehaald, de verkoper zat met pinnetje bovenin de telefoon te prutsen.

Daar zit de simtray niet...

Thuis aangekomen nog even wat teardown videos bekeken of het kwaad kan. Ook met orginele pin tool gevoeld of er wat achter het gaatje van aan de bovenkant zit.

Iemand een idee of de microfoon ver weg zit en of die beschadigd zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07 20:57

NYG

Mensen hier ervaringen met het aansluiten van bluetooth audioapparaten die aptx ondersteunen? Is ergens waar ik kan checken of het aangesloten apparaat idd gebruikt maakt van aptx? Mijn oude sony z3 compact gaf met een melding weer dat apparaat was verbonden met een aptx verbinding. Kan bij de V30 helaas nergens iets terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
NYG schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:00:
Mensen hier ervaringen met het aansluiten van bluetooth audioapparaten die aptx ondersteunen? Is ergens waar ik kan checken of het aangesloten apparaat idd gebruikt maakt van aptx? Mijn oude sony z3 compact gaf met een melding weer dat apparaat was verbonden met een aptx verbinding. Kan bij de V30 helaas nergens iets terugvinden.
Blijkbaar kan je sinds Android Oreo via de Developer Settings hierover info vinden: https://forum.xda-develop...-tuning-bt-sound-t3763732
Wanneer je verbonden bent met een BT device en dan in de codec sectie in Developer Settings kijkt, zou AptX moeten gekozen zijn automatisch als je device AptX ondersteunt.

Googlen op https://www.google.com/se...veloper+options+bluetooth geeft nog wat meer info.

Heb er zelf nog niet mee geëxperimenteerd. Binnenkort is zien welke codec voor mijn BT autoradio gebruikt wordt! Update: enkel SBC zo te zien... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07 20:57

NYG

Asgaro schreef op zondag 20 mei 2018 @ 01:47:
[...]

Blijkbaar kan je sinds Android Oreo via de Developer Settings hierover info vinden: https://forum.xda-develop...-tuning-bt-sound-t3763732
Wanneer je verbonden bent met een BT device en dan in de codec sectie in Developer Settings kijkt, zou AptX moeten gekozen zijn automatisch als je device AptX ondersteunt.

Googlen op https://www.google.com/se...veloper+options+bluetooth geeft nog wat meer info.

Heb er zelf nog niet meer geëxperimenteerd. Binnenkort is zien welke codec voor mijn BT autoradio gebruikt wordt!
Het is gelukt. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janlijm
HeyJIJdaar schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 23:28:
Vandaag mijn nieuwe simkaart opgehaald, de verkoper zat met pinnetje bovenin de telefoon te prutsen.

Daar zit de simtray niet...

Thuis aangekomen nog even wat teardown videos bekeken of het kwaad kan. Ook met orginele pin tool gevoeld of er wat achter het gaatje van aan de bovenkant zit.

Iemand een idee of de microfoon ver weg zit en of die beschadigd zou kunnen zijn?
Daar zit wel de microfoon achter volgens mij. Even testen of hij nog werkt kan dus geen kwaad. Als hij het nog doet zal het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb geen LG V30, maar wel interesse. Is het geluid van de camera-shutter te muten? Ik vind het altijd irritant als die geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RekZ schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:43:
Ik heb geen LG V30, maar wel interesse. Is het geluid van de camera-shutter te muten? Ik vind het altijd irritant als die geluid maakt.
Als je de V30 op stil hebt staan dan maakt de shutter geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:52:
[...]

Als je de V30 op stil hebt staan dan maakt de shutter geen geluid.
Mooi, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje.
Ik merk sinds vandaag dat de weer animaties op de lockscreen (regendruppels ed.) niet meer werken.
Ik heb vorige week een factory reset gedaan en voor die tijd werkte het gewoon probleemloos. Zover mij bekend heb ik geen instellingen veranderd die hier invloed op zouden kunnen hebben, eigenlijk dezelfde aanpassingen/instellingen gedaan als voor de reset toen het nog wel werkte.

Ik weet niet precies wanneer ik heb geupdate naar 8.0 maar heeft dat er iets mee te maken? Kan iemand met 8.0 kijken of het bij hem/haar wel werkt?
Ik heb wel wat gegoogled maar behalve een XDA forum post kan weinig relevants vinden. de "oplossing" daar was dat het opeens weer werkte... nog al vaag op zijn zachtst gezegd.

Iemand nog een idee/suggestie waar ik zou kunnen kijken of wat ik zou kunnen proberen?
Het is natuurlijk niet het einde van de wereld dat het niet werkt en ik ben ook niet van plan om mijn telefoon nogmaals helemaal te resetten alleen voor dit dingetje. Maar ergens irriteert het mij als er een optie is voor iets en die werkt vervolgens niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:36:
Even een vraagje.
Ik merk sinds vandaag dat de weer animaties op de lockscreen (regendruppels ed.) niet meer werken.
Ik heb vorige week een factory reset gedaan en voor die tijd werkte het gewoon probleemloos. Zover mij bekend heb ik geen instellingen veranderd die hier invloed op zouden kunnen hebben, eigenlijk dezelfde aanpassingen/instellingen gedaan als voor de reset toen het nog wel werkte.

Ik weet niet precies wanneer ik heb geupdate naar 8.0 maar heeft dat er iets mee te maken? Kan iemand met 8.0 kijken of het bij hem/haar wel werkt?
Ik heb wel wat gegoogled maar behalve een XDA forum post kan weinig relevants vinden. de "oplossing" daar was dat het opeens weer werkte... nog al vaag op zijn zachtst gezegd.

Iemand nog een idee/suggestie waar ik zou kunnen kijken of wat ik zou kunnen proberen?
Het is natuurlijk niet het einde van de wereld dat het niet werkt en ik ben ook niet van plan om mijn telefoon nogmaals helemaal te resetten alleen voor dit dingetje. Maar ergens irriteert het mij als er een optie is voor iets en die werkt vervolgens niet :)
De instelling 'Weather Animation' onder je Settings staat dus wel daadwerkelijk aan? Ik heb net ff gekeken bij mezelf, en zag dat deze setting uit stond. Vóór de update naar 8.0 stond die aan voor zover ik weet, want ik zag wel eens druppels op lock screen tijdens regen. Ik had echter de animatie nog niet gemist, het is dat jij 't nu zegt dat ik de setting pas nakijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:12:
[...]

De instelling 'Weather Animation' onder je Settings staat dus wel daadwerkelijk aan? Ik heb net ff gekeken bij mezelf, en zag dat deze setting uit stond. Vóór de update naar 8.0 stond die aan voor zover ik weet, want ik zag wel eens druppels op lock screen tijdens regen. Ik had echter de animatie nog niet gemist, het is dat jij 't nu zegt dat ik de setting pas nakijk.
Ja staat daadwerkelijk aan :)

meerdere malen aan en uitgezet alsmede toestel opnieuw gestart.. mag allemaal niet baten.

Aanvulling:

Ik zie bij app details dat de weer app het rechten gedeelte greyed out is met de tekst "geen rechten gevraagd"
Lijkt mij niet echt juist :?

Wellicht dat er iets niet goed is gegaan bij het bij de eerste keer inschakelen van deze functie toen gevraagd werd of gebruik mocht worden gemaakt van de locatie service??
Dit wordt echter alleen de allereerste keer gevraagd en kan ik nu dus niets meer aan doen? Of is er nog een work-around om dit te resetten o.i.d.?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2018 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Ja staat daadwerkelijk aan :)

meerdere malen aan en uitgezet alsmede toestel opnieuw gestart.. mag allemaal niet baten.

Aanvulling:

Ik zie bij app details dat de weer app het rechten gedeelte greyed out is met de tekst "geen rechten gevraagd"
Lijkt mij niet echt juist :?

Wellicht dat er iets niet goed is gegaan bij het bij de eerste keer inschakelen van deze functie toen gevraagd werd of gebruik mocht worden gemaakt van de locatie service??
Dit wordt echter alleen de allereerste keer gevraagd en kan ik nu dus niets meer aan doen? Of is er nog een work-around om dit te resetten o.i.d.?
De animatie werkt bij mij wel, kon het nu eindelijk zien (thunderstorms :> ).

Als je in de app bij locaties 'current location' ziet staan, gebruik ie je GPS al. Je kunt deze ff deleten uit je lijst en nogmaals toevoegen, dan vraagt de app (weer) om toestemming om je locatie te gebruiken.

De app rechten sectie is bij mij ook greyed out voor de Weather app dus dat lijkt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:11:
[...]

De animatie werkt bij mij wel, kon het nu eindelijk zien (thunderstorms :> ).

Als je in de app bij locaties 'current location' ziet staan, gebruik ie je GPS al. Je kunt deze ff deleten uit je lijst en nogmaals toevoegen, dan vraagt de app (weer) om toestemming om je locatie te gebruiken.

De app rechten sectie is bij mij ook greyed out voor de Weather app dus dat lijkt te kloppen.
Is inmiddels opgelost...
Kwam er nog maar eens achter dat in tegenstelling tot iOS je toch te veel in Android kan rommelen dat het helemaal niet meer werkt :o
Heb het nooit werkend gekregen maar heb het op een een of andere manier wel voor elkaar gekregen dat alle andere apps compleet over de zeik waren en niet meer (goed) werkte... uiteindelijk dan toch een volledige factory reset :(

Na de reset en een puur uur later om alles weer in te stellen werkt het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:25
Sinds een week ook een V30, Oreo 8.0.0, erg tevreden.
Kom van een Galaxy S8. Ben alles aan het uitzoeken maar kan niet in recovery komen.
Al de combinaties geluid min en power uitgeprobeerd.
Het enige waar ik in kom is Factory reset.
Iemand de gouden tip? Op Google nergens een duidelijke how to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik maak nu hetzelfde mee. Voor de update gaf mijn Samsung EP PG950 non fast charging geen problemen met laden. Keurig langzaam laden tot 100%. Sinds de update herkent ie dat de V30 erop ligt, bij de batterij weergave laat de V30 ook zien dat ie aan het laden is. Maar er komt geen procent meer bij.

Vond de wireless pad handig in de slaapkamer als dock en met always on display ideaal als wekker. Maar nu heb ik er dus weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Geen last mee met en H930DS uit Hong Kong en Oreo. Draadloze Lidl oplader die het prima doet met de V30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Joosie200 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 08:03:
[...]

Ik maak nu hetzelfde mee. Voor de update gaf mijn Samsung EP PG950 non fast charging geen problemen met laden. Keurig langzaam laden tot 100%. Sinds de update herkent ie dat de V30 erop ligt, bij de batterij weergave laat de V30 ook zien dat ie aan het laden is. Maar er komt geen procent meer bij.

Vond de wireless pad handig in de slaapkamer als dock en met always on display ideaal als wekker. Maar nu heb ik er dus weinig aan.
Exact het zelfde hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Schuifkaas
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 14:18
Sinds de update hapert wireless laden bij mij ook af en toe. Na een reboot doet ie het dan weer.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Winkels, levertijden en prijzen: [LG V30] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [LG V30] Het grote Accessoires topic