Lees zelf nog eens wat je schreef...
lubbertkramer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:49:
Wat betreft muziek en spotify alleen op sonos, dat is al een aantal weken niet meer zo. Als je naar de Spotify app gaat in de app store zie je dat er een beta app beschikbaar is die kan afspelen op apparaten die Spotify ondersteunen.
Mijn Denon Heos doet het überhaupt niet, ook niet met Google Play Music of Soundcloud. Ik moet deze opnieuw toevoegen voor 'ie herkent wordt en dan valt ie spontaan weer weg. Dit is precies zo'n voorbeeld waardoor ik een licht onprettig gevoel krijg bij de Homey. Er worden heel veel dingen toegevoegd en hoog van de toren geblazen, maar verder dan een 0.0.1 beta versie komt het vaak niet. De stable is hooguit beta kwaliteit en de experimental is pre-alpha. Ik snap dat we hier niet met een Amazon, Google of Apple te maken hebben, maar ik ben van een DIY oplossing afgestapt in de hoop wat meer een plug-and-play product aan te treffen dat 'gewoon werkt'. Zonder een wekelijke reboot etc. Zo ver is het duidelijk nog niet aangezien het platform nog volop in ontwikkeling is. Is niet erg als dat een bewuste keuze is, maar met de nieuwsbrieven en marketing enzo krijg ik het idee dat dit beeld niet leeft bij Athom zelf. Ikea Tradfri wordt toegevoegd in een experimentele firmware upgrade waarin Zigbee wordt u
nlockt en er gaat gelijk een nieuwsbrief uit met kijk wat we nu weer voor vets hebben, alsof het al helemaal af en getest is. Als ik dan vervolgens tegen problemen aa
nloop zegt met 'ja is ook nog experimentele' of 'zal wel aan Ikea liggen'. Dat schiet toch niet echt op?
lubbertkramer schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:49:
Edit:
En maak je over de nieuwe app geen zorgen, ondanks dat het nog een interne alpha is heb ik de standaard app al ingeruild voor de alpha die ik draai en de meesten uit developer preview met mij omdat de app veel sneller/stabieler is omdat deze i.p.v. webbased (oude app) native werkt.
Ik maak me nu net om die app wél zorgen, en dat gaat niet weg door te zeggen 'komt wel goed'. Ik denk dat het een fundamentele verkeerde* keuze is. En dat jij blij bent met de app is hartstikke mooi, maar het lijkt mij een ramp hoe hard jij ook roept dat ik me geen zorgen moet maken...
(*met verkeerd bedoel ik deze dat het mij persoo
nlijk onprettig lijkt om dit allemaal op de iPhone te moeten doen, maakt niet uit hoe je die app maakt, het scherm is gewoon te klein voor een prettige ervaring is mijn mening).
P.s. het is mij niet helemaal duidelijk wat jouw hoedanigheid is in dit verhaal, werk je voor Athom? Het valt me op dat al je reacties zo bizar positief zijn en dat je eige
nlijk nergens een probleem in ziet. Heel fijn voor jou, hoor, daar niet van!
P.p.s. misschien lijk ik heel negatief over Homey, zo bedoel ik het absoluut niet, ik heb er ook veel lol van en sommige dingen gaan heel goed. Maar ik moest even kwijt dat ik mij verbaas over een aantal zaken. Zoals het verkopen van een product bij de MediaMarkt en vervolgens verwachten dat gebruikers 2-wekelijks op het Athom forum kijken.