Zijn die veilingen het qua prijs echt waard dan? Garantie kun je naar fluiten.. en je moet maar hopen dat alles het doet/compleet is.HTT-Thalan schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:11:
Maar voordat het Motorbeurs is, nog even dit:
https://www.bva-auctions.com/auction/category/30623
nog een faillissementsveiling, ditmaal ter Heijden motoren in Den Bosch.
Heel veel kleding en helmen (ook veel kinder-maat helmen en vrouwenkleding) maar ook enkele Dainese race outfits en duurdere merken (Macna, Shoei, Arai). Zitten ook nog redelijk wat motoren en scooters bij, maar vooral op de motoren word (nu al) veel geboden. Veilingen eindigen de 19e van Februari. Ik adviseer (uit ervaringom pas vlak voor het einde te bieden, maar wel van te voren noteren wat je interessant vind en dan naar de kijkdag te gaan.
Fuelke schreef op maandag 1 januari 2018 @ 14:46:
Mijn motordoelen voor dit jaar:
A - De huidige 250-R naar de 50 000 km tillen (nu 49022)

Doel A is bereikt.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Vrijwel alle motoren komen uit de showroom. De kans is dan wel erg groot dat er weinig mis mee is.Secsytime schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:27:
[...]
Zijn die veilingen het qua prijs echt waard dan? Garantie kun je naar fluiten.. en je moet maar hopen dat alles het doet/compleet is.
Ik heb toch nu toe één item uit een veiling gekocht en daar was niks mis mee, dus ik kan je geen statistieken gevenSecsytime schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:27:
[...]
Zijn die veilingen het qua prijs echt waard dan? Garantie kun je naar fluiten.. en je moet maar hopen dat alles het doet/compleet is.
Maar je moet de bied-prijs x ongeveer 1.41 doen, want er komt BTW en veiling-opgeld bij. Dat zie je pas tijdens het bevestigen van je bod.
Dank, heb nog laarzen, een broek en wellicht een combipak nodig. Nadeel is dat je het op moet halen...als het veel gaat schelen kan het uit.HTT-Thalan schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:11:
Heel veel kleding en helmen (ook veel kinder-maat helmen en vrouwenkleding) maar ook enkele Dainese race outfits en duurdere merken (Macna, Shoei, Arai). Zitten ook nog redelijk wat motoren en scooters bij, maar vooral op de motoren word (nu al) veel geboden. Veilingen eindigen de 19e van Februari. Ik adviseer (uit ervaringom pas vlak voor het einde te bieden, maar wel van te voren noteren wat je interessant vind en dan naar de kijkdag te gaan.
Wat altijd jammer vant dit soort "publicaties" is is dat menig "Jan -MarktPlaats- L*L" nog steeds niet in de gaten schijnt te hebben dat 't een veiling is (waar andere rechten/plichten én normen gelden) en dat er achteraf nog veilingkosten (17%) over de geboden prijs berekend én afgerekend dienen te worden waarbij die MUPPETS ook nog eens vanaf het begin van publicatie tegen elkaar gaan opbieden (het is géén vrijblijvend bod als je een "lot" wint). Gevolg is dat 't spul voor de koper vaak dúúrder wordt dan dat 't zelfde artikel zou zijn als dat 'ie 't tegen de adviesprijs van de fabrikant elders gekocht had (én da's dan weer méér dan 100% terecht!!HTT-Thalan schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:11:
Alle écht interessante items (Loten) zijn vaak al uit de boedel gevist door de grote schuldeisers, waaronder o.a. leasemaatschappijen / banken en .... De NL Staat.
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 02-02-2018 02:22 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Even melden/bezorgd...
Missen we niemand in het topic? Vandaag klapper gezien in Amsterdam. Man o man, dat zag er niet lekker uit: http://www.at5.nl/artikel...wond-bij-ongeluk-basisweg
Hopelijk gaat het goed met de betrokkene; zelfs de motorrijders onder mijn collega's waren onder de indruk.
Beterschap!!!!
Missen we niemand in het topic? Vandaag klapper gezien in Amsterdam. Man o man, dat zag er niet lekker uit: http://www.at5.nl/artikel...wond-bij-ongeluk-basisweg
Hopelijk gaat het goed met de betrokkene; zelfs de motorrijders onder mijn collega's waren onder de indruk.
Beterschap!!!!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
altijd klote om te horen/lezenMAX3400 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:27:
Even melden/bezorgd...
Beterschap!!!!

Ai dat klinkt niet goed nee
Kriebels...

Het leven is te kort om geduld te hebben!
JeumigMAX3400 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:27:
Even melden/bezorgd...
Beterschap!!!!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zoiets klinkt nóóit goed maar ik vraag me meer af waarom @MAX3400 die vraag hier zó stelt. Als we van iedere klapper/schuiver, in NL alleen al, een post hier moeten verwachten dan kunnen we hier onze lol nog op.....
@wimmel_1 Agh doet mijn moeder ook altijd, bij ieder nieuwsbericht waar een motorrijder bij is verongelukt en het is in de provincie, krijg ik een berichtje van haar en meestal ook wel iets in een groepschat van vrienden of ik nog leef..
Wel echt een naar ongeluk geweest zeg, ziet er niet al te best uit
Wel echt een naar ongeluk geweest zeg, ziet er niet al te best uit
@wimmel_1 In tegenstelling tot enkele andere berichten/topics waarin we elkaar getroffen (kunnen) hebben, is het in dit geval een keer een oprechte post van me zonder kritisch bijgeluid of ondertoon. Ondanks dat ik geen motor rij noch in dit topic aktief ben normaliter, wilde ik in ieder geval mijn empathie uiten naar de betrokken rijder. Aangezien hier best wel veel wordt gepost en de motor-community relatief snel communiceert met elkaar, kan/kon het dus zomaar zijn dat het een bekende was van hier.
En ja, bij elke peop & scheet posten is in ieder geval niet mijn intentie geweest noch sensatie-zoeken; de situatie van vanmiddag was dusdanig ernstig/heftig (we stonden er 10m vanaf) dat het me in ieder geval niet heeft koudgelaten.
En ja, bij elke peop & scheet posten is in ieder geval niet mijn intentie geweest noch sensatie-zoeken; de situatie van vanmiddag was dusdanig ernstig/heftig (we stonden er 10m vanaf) dat het me in ieder geval niet heeft koudgelaten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Da's natuurlijk altijd goed, maar.... Ik dénk dat je nu ook wel snapt dat "we" hier nú van je verwachten dat je zelf óók met een motor gaat rijden of er ten minste je rijbewijs voor gaat halen, héMAX3400 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:22:
@wimmel_1 In tegenstelling tot enkele andere berichten/topics waarin we elkaar getroffen (kunnen) hebben, is het in dit geval een keer een oprechte post van me zonder kritisch bijgeluid of ondertoon. Ondanks dat ik geen motor rij noch in dit topic aktief ben normaliter, wilde ik in ieder geval mijn empathie uiten naar de betrokken rijder. Aangezien hier best wel veel wordt gepost en de motor-community relatief snel communiceert met elkaar, kan/kon het dus zomaar zijn dat het een bekende was van hier.
Ik had gisteren ook nog een spannend momentje. Reed van Rotterdam naar Utrecht en moest van de A12 de A2 op. Normaal gezien een eenvoudige bocht die je zonder problemen met 60-70 km/h kan nemen.
Nu sneed ik de bocht aan met 50 km/h, het was toch een beetje regenachtig. De motor was net schuin en ik gleed een halve meter naar links. Gelukkig had ik weer grip daarna, maar de bocht haalde ik niet meer. Dus de motor rechtop en vol in de remmen. Uiteindelijk ben ik met 10-15 km/h rustig het gras ingereden. Even gekeken of de wielen/banden nog heel waren en weer verder gegaan.
Ik had gelukkig geen schone onderbroek nodig. Die had ik overigens ook niet bij me
Nu sneed ik de bocht aan met 50 km/h, het was toch een beetje regenachtig. De motor was net schuin en ik gleed een halve meter naar links. Gelukkig had ik weer grip daarna, maar de bocht haalde ik niet meer. Dus de motor rechtop en vol in de remmen. Uiteindelijk ben ik met 10-15 km/h rustig het gras ingereden. Even gekeken of de wielen/banden nog heel waren en weer verder gegaan.
Ik had gelukkig geen schone onderbroek nodig. Die had ik overigens ook niet bij me
XBL: DonFrans
Motorvoertuigen kan ik niet over meespreken, maar kleding, laarzen en alle andere losse items heb je gewoon 2 jaar garantie op vanaf moment van aankoop. In dit geval is BVA de verkopende partij. Zelf zo al 2 keer een item teruggestuurd voor garantie. Een een DOA, de ander na 1,5 jaar.Secsytime schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:27:
[...]
Never ride faster than your guardian angel can fly.
Zo, net even een rondje gereden op een Indiase Royal Enfield..
Alleen binnen het kantoren complex hier in Bangalore, maar nog steeds een ervaring.. de outer ring op leek me geen goed idee
Het trilt als de ziekte, heeft geen power, remt kut... maar is zo veel pret
Ik zie dat ze in de UK rond de £4K kosten.. niet eens heel duur (alhoewel dat wel 2x zoveel is als hier in India..) best verleidelijk om erbij te hebben..
Alleen binnen het kantoren complex hier in Bangalore, maar nog steeds een ervaring.. de outer ring op leek me geen goed idee
Ik zie dat ze in de UK rond de £4K kosten.. niet eens heel duur (alhoewel dat wel 2x zoveel is als hier in India..) best verleidelijk om erbij te hebben..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Welke heb je gereden? Ik vind ze er geweldig uitzien.ToolkiT schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:41:
Zo, net even een rondje gereden op een Indiase Royal Enfield..
De hymalayan versie? Die vind ik er wel cool uit zien
Droplets of yes and no in an ocean of maybe
Een Bullit 500 Classic en een Dominator?Dryhte schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:43:
[...]
Welke heb je gereden? Ik vind ze er geweldig uitzien.
[ Voor 12% gewijzigd door ToolkiT op 02-02-2018 10:46 ]
Nee, was de Bullit van een lokale collega hier.. de Himalayan zie je nog niet super veel hier (hoewel ze ze al een jaar op de markt hebben).. ik lees wel veel issues met quality control bij de Himalayan.. jammer want ik vind zo ook cool..Least Inkling schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:44:
De hymalayan versie? Die vind ik er wel cool uit zien

[ Voor 17% gewijzigd door ToolkiT op 02-02-2018 11:01 ]
Een vriend met motorobsessie is in de fabriek gaan kijken waar de Royal Enfields gemaakt worden. Bepaalde details worden met de hand geschilderd...ToolkiT schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:49:
[...]
Nee, was de Bullit van een lokale collega hier.. de Himalayan zie je nog niet super veel hier (hoewel ze ze al een jaar op de markt hebben).. ik lees wel veel issues met quality control bij de Himalayan.. jammer want ik vind zo ook cool..
Anoniem: 249002
K*t is dat he, ik heb ook al diverse van dat soort griezelige glij momentjes in de regen gehad gelukkig nooit in de berm gekomen.Frans92 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:59:
Ik had gisteren ook nog een spannend momentje. Reed van Rotterdam naar Utrecht en moest van de A12 de A2 op. Normaal gezien een eenvoudige bocht die je zonder problemen met 60-70 km/h kan nemen.
In de regen rijden is een soort lotterij en de laatste tijd is het een soort daglotterij (man man man wat een regen elke dag).
Je schrikt wel eventjes ja.. Ik rij zelf veel in de regen (alleen ijzel en sneeuw laten me in de auto stappen), maar dit had ik nog niet meegemaakt.Anoniem: 249002 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:35:
[...]
K*t is dat he, ik heb ook al diverse van dat soort griezelige glij momentjes in de regen gehad gelukkig nooit in de berm gekomen.
In de regen rijden is een soort lotterij en de laatste tijd is het een soort daglotterij (man man man wat een regen elke dag).
Voor nu was de berm wel een goede optie. Het was of hard remmen op de witte streep, met de mogelijkheid om daarop weer te gaan glijden, of rustig de berm in. Berm was een betere optie voor mijn gevoel.
Dit soort dingen laten je wel weer even beseffen dat je echt kwetsbaar bent op de motor.
XBL: DonFrans
AfdekhoesSjorbandenVoorTyrefixAchterSleutelReserveSleutelPapierenSchuifmaatMomentsleutelDop27Sleutel13Sleutel12KettingsprayOliedoekjeVoorOversprayWatZekeringetjesBandenspanningmeterBandenpompOokVoorFietsenHelmLaarzenPakHandschoenenOnderhandschoentjesOnderkledingBuffWindkraagOtoplastiekenKeycordQLTankringTanktasjeActioncamActioncambevestigingChestmountVizierdoekje.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 0% gewijzigd door steveman op 02-02-2018 12:53 . Reden: RIP layout... dan maar tag verplaatsen. ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
pfff wat duurt die winter lang. Volgende week hele week onder nul
hopelijk blijft het goed droog, kunnen we toch nog WAT rijden.
Ik kijk verdomme uit naar mooie lenteochtenden en -avonden, rijdt toch meer relaxt
Misschien nog eens een projectje in Luxemburg *droomt*
Ik kijk verdomme uit naar mooie lenteochtenden en -avonden, rijdt toch meer relaxt
Misschien nog eens een projectje in Luxemburg *droomt*
Baal er ook van. Vorige week eindelijk de handvatverwarming en handkappen opgezet dus kou is het probleem niet meer. Maar met kans op gladheid ga ik niet rijden
712641
Ik kijk ook uit naar motorrijden op warme zomeravonden.Dryhte schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:45:
Nu nog een zak met geld vinden.
Warme zomeravonden zijn gratis. Je moet alleen nog een paar maand wachten712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:18:
[...]
Ik kijk ook uit naar motorrijden op warme zomeravonden.
Hobby mag wat kosten toch, dus aantrappen die handel en gassen.
Och ja, 90% van mijn kilometers zijn woon-werk, maar ook die zijn aangenamer in lente & zomer... (en hebben het voordeel dat ze opbrengen ipv kosten)712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:24:
@Dryhte Jawel. Maar benzine is ook niet gratis, dus echt lekker rijden is het niet...
Die paar euro peut voor een avond rondje? Kom op zeg.712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:18:
[...]
Ik kijk ook uit naar motorrijden op warme zomeravonden.
Nuja, ik wil ook best een zak met geld vinden hoor. Of een rijke roodharige vrouw trouwen
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 02-02-2018 17:41 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Voor de mensen die nog een paddockstand zoeken bij hbm-machines zijn ze in de aanbieding:
Voor
Achter
Incl verzendkosten voor 42 euro. Stuur wel even een mailtje dat ze 1x verzendkosten van de bestelling eraf moeten halen want hun systeem rekent 2x verzendkosten.
Kan ik tenminste iets makkelijker de ketting sprayen en de band controleren
Voor
Achter
Incl verzendkosten voor 42 euro. Stuur wel even een mailtje dat ze 1x verzendkosten van de bestelling eraf moeten halen want hun systeem rekent 2x verzendkosten.
Kan ik tenminste iets makkelijker de ketting sprayen en de band controleren
[ Voor 3% gewijzigd door Xepos op 02-02-2018 17:45 ]
712641
Hobby wel ja.Panini schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:25:
Hobby mag wat kosten toch, dus aantrappen die handel en gassen.
Geef ik liever uit aan iets waar ik echt van geniet.Joopieboy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:02:
[...]
Die paar euro peut voor een avond rondje? Kom op zeg.
[ Voor 38% gewijzigd door 712641 op 02-02-2018 17:47 ]
Als je niet echt kan genieten van op een mooie zomeravond een lekker ritje maken voor een paar euro benzine ben je dan wel een motorrijder712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:47:
[...]
Geef ik liever uit aan iets waar ik echt van geniet.
712641
@PilatuS Dat is een filosofische vraag denk ik... Wat is genieten van motorrijden? Genieten we wel echt er van, of denken we dat alleen maar? Is het genot niet ontleent aan de beeld wat we er bij hebben en dus niet aan de handeling zelf?
[ Voor 25% gewijzigd door 712641 op 02-02-2018 17:55 ]
Zoals een nieuwe rits en een blokrevisie712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:47:
[...]
Geef ik liever uit aan iets waar ik echt van geniet.
De veiling is pas een paar dagen open en er wordt echt ontzettend veel op geboden. Ik denk toch dat over 2 weken bijna alles tegen normale verkoopprijs wordt verkocht.André schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:05:
[...]
Dank, heb nog laarzen, een broek en wellicht een combipak nodig. Nadeel is dat je het op moet halen...als het veel gaat schelen kan het uit.
Maar in principe als er animo is kan ik het wel ophalen. Ik ga regelmatig van Amsterdam naar den Bosch.
En ik zie dat het volgende week alweer gaat vriezen. Jammer had wel zin om te rijden.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
Ik vind het heerlijk om op een mooie avond op een lege dijk een stuk te sturen. Dat heeft niets met het beeld te maken, maar met het gevoel dat het geeft op het moment dat je het doet.712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:55:
Genieten we wel echt er van, of denken we dat alleen maar? Is het genot niet ontleent aan de beeld wat we er bij hebben en dus niet aan de handeling zelf?
Jezus jij moet echt eens hulp gaan zoeken...712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:55:
@PilatuS Dat is een filosofische vraag denk ik... Wat is genieten van motorrijden? Genieten we wel echt er van, of denken we dat alleen maar? Is het genot niet ontleent aan de beeld wat we er bij hebben en dus niet aan de handeling zelf?
Zojuist een nieuwe Tuono Factory gekocht
. Was al een tijdje aan het twijfelen om een keer iets nieuws te kopen maar kon niks beters vinden dan mijn eigen 2014 Tuono. Het moest een naked zijn maar vond een 1290 saai, een s1000r te vriendelijk en de mt10 te tam en mist de wow factor voor mij (sorrie @wimmel_1). Dus de koop van een opvolger uitgesteld en zelfs met het idee gespeeld om helemaal te stoppen met rijden op de openbare weg.
Eigenlijk was ik alleen op pad om de nieuwe panigale v4 te bekijken en toen zag ik de 2018 Tuono en wist direct dat dit de opvolger moest worden. Het 2017 design had wat punten die ik niet mooi vond maar dat is strakgetrokken in het 2018 design. Motor wordt nu besteld en kan hem vanaf eind van de maand ophalen als het weer goed is.

Daarna nog door de accessoires gelopen tot we bij een uitlaat aankwamen. Ik wil een EU approved oplossing met behoud van garantie en dan is er maar 1 oplossing, een akrapovic slipon. Maar alleen die slipon moet 2300 euro kosten
. Dacht eerst dat ze verkeerd gekeken hadden maar het blijkt echt zoveel te kosten. Verkoper noemde iets met euro4 norm en veel R&D. Het zal best maar 2300 euro voor een slipon is gewoon gestoord. Daarvoor koop je een heel mooi volledig akrapovic systeem zonder EU keurmerk.
De geupdate versie voor de startpost:
Overigens is zo'n pani v4 echt heel klein. Denk voor iedereen boven de 1.80 te klein en langer dan 1.90 amper rijdbaar. Looks zijn wel helemaal in orde
.
Eigenlijk was ik alleen op pad om de nieuwe panigale v4 te bekijken en toen zag ik de 2018 Tuono en wist direct dat dit de opvolger moest worden. Het 2017 design had wat punten die ik niet mooi vond maar dat is strakgetrokken in het 2018 design. Motor wordt nu besteld en kan hem vanaf eind van de maand ophalen als het weer goed is.

Daarna nog door de accessoires gelopen tot we bij een uitlaat aankwamen. Ik wil een EU approved oplossing met behoud van garantie en dan is er maar 1 oplossing, een akrapovic slipon. Maar alleen die slipon moet 2300 euro kosten

De geupdate versie voor de startpost:
xos | Aprilia / Yamaha | Tuono Factory/ RSV4 / R1 | 2018 / 2017 / 2016 | Flevoland |
Overigens is zo'n pani v4 echt heel klein. Denk voor iedereen boven de 1.80 te klein en langer dan 1.90 amper rijdbaar. Looks zijn wel helemaal in orde
Ah, als ik die zak geld vind (of die rijke roodharige vrouw trouw) dan weet ik dus welke fiets ik náást de Ninja 650 zal zettenxos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:36:
Overigens is zo'n pani v4 echt heel klein. Denk voor iedereen boven de 1.80 te klein en langer dan 1.90 amper rijdbaar. Looks zijn wel helemaal in orde.
Trouwens, ik krijg net het mailtje dat Motozoom óók al niet naar de beurs gaat: https://www.motozoom.com/nieuwsbrief.html
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 02-02-2018 18:58 ]
Eigen risico is ook €385 he...Joopieboy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:35:
[...]
Jezus jij moet echt eens hulp gaan zoeken...
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Er zal maar net die broek of helm in jouw (wellicht minder vaak voorkomende) maat tussen zitten waar niet of nauwelijks op geboden is? Kijken en in de gaten houden kosten niks behalve wat tijd. Je moet inderdaad pas op het einde bieden, dan is het aantal gegadigden dat écht blijft hangen een stuk kleiner en de kans ook kleiner dat ze (op tijd) over je heen bieden. Maar goed, ik heb inderdaad bij de vorige veiling spullen voor vér over de winkelprijs weg zien gaan, die mensen zijn gewoon niet slim bezigHamza schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:13:
[...]
De veiling is pas een paar dagen open en er wordt echt ontzettend veel op geboden. Ik denk toch dat over 2 weken bijna alles tegen normale verkoopprijs wordt verkocht.
Maar in principe als er animo is kan ik het wel ophalen. Ik ga regelmatig van Amsterdam naar den Bosch.
En ik zie dat het volgende week alweer gaat vriezen. Jammer had wel zin om te rijden.
Wat slecht weer betreft: Regen is nou ook niet mijn favoriete weer, maar ik ga morgen (ipv volgende week, er kwam een plekje vrij) mijn digitale CDI ophalen in Goes. Toch even op en neer knorren dus, maar als ik mijn oude CDI's voor een leuke prijs kwijt kan (zoals die van de sloopmotor) is de digitale bijna gratis.
Ik dacht het, jij schreef het

[ Voor 6% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-02-2018 19:01 ]
712641
Zeg dat even tegen alle filosofiestudenten. Dit is vergelijkbaar met shit die ik tijdens mijn studie heb moeten leren...Joopieboy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:35:
[...]
Jezus jij moet echt eens hulp gaan zoeken...
@xos wat is er met jou aan de hand? Lotto gewonnen ofzo? Haha. Alweer gefeliciteerd met een nieuwe aankoop 👍🏻
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Even voorstellen hier! Ik lees al lang stilletjes mee hier, maar nu ik begonnen ben met mijn rijles werd het toch echt tijd een account aan te maken! Vorige week mijn theorie examen en gisteren mijn AVB gehaald. In de natte sneeuw was de snelle slalom toch wel spannend... Op naar de AVD en laat de zomer maar komen!
Nu nog een (niet te dure) motor zoeken waar ik met mijn lengte (1.96) lekker op pas. Iemand aanraders? (En nee, voor een GS ben ik nog niet oud genoeg
)
Nu nog een (niet te dure) motor zoeken waar ik met mijn lengte (1.96) lekker op pas. Iemand aanraders? (En nee, voor een GS ben ik nog niet oud genoeg
De Panigale V4 valt af voor je , aldus @xosMeconium schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:22:
Even voorstellen hier! Ik lees al lang stilletjes mee hier, maar nu ik begonnen ben met mijn rijles werd het toch echt tijd een account aan te maken! Vorige week mijn theorie examen en gisteren mijn AVB gehaald. In de natte sneeuw was de snelle slalom toch wel spannend... Op naar de AVD en laat de zomer maar komen!
Nu nog een (niet te dure) motor zoeken waar ik met mijn lengte (1.96) lekker op pas. Iemand aanraders? (En nee, voor een GS ben ik nog niet oud genoeg)
Gefeliciteerd met het behalen van de eerste twee examens, nu wordt het pas écht leuk!
Tja dan zeg ik liever tegen ze wat ik tijdens mijn studie heb geleerd. Dat er voor dit vraagstuk een duidelijk antwoord is. Het denken aan een goede herrinnering veroorzaakt weliswaar een klein geluksmomentje in de hersenen door het vrijkomen van lage doses aan gelukshormonen, maar dit is niks vergelijkbaar met het daadwerkelijke moment dat je het doet. Dus je bent daadwerkelijk gelukkiger van het ritje zelf dan de herrinnering eraan.712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:01:
[...]
Zeg dat even tegen alle filosofiestudenten. Dit is vergelijkbaar met shit die ik tijdens mijn studie heb moeten leren...
Van jouw posts krijg ik dat gevoel alleen niet. Heb eerder het idee dat je helemaal geen plezier aan motorrijden beleeft en het een blok aan je been vindt wat geld kost... hoop dat ik er naast zit, maar je komt nogal deprimerend over.
I have stability. The ability to stab.
712641
Nee dat klopt wel aardig. Het is noodzaak voor mij. Auto's kosten een vermogen.SmurfLink schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:29:
[...]
Van jouw posts krijg ik dat gevoel alleen niet. Heb eerder het idee dat je helemaal geen plezier aan motorrijden beleeft en het een blok aan je been vindt wat geld kost... hoop dat ik er naast zit, maar je komt nogal deprimerend over.
Ik heb wel eens gelezen (geen idee waar) dat de rc8 verrassend ruim is.
Wat wil je? Lekker met de meute mee een allroad? Of sport/tour/naked/chopper/bobber?
Wat wil je? Lekker met de meute mee een allroad? Of sport/tour/naked/chopper/bobber?
Wat is voor jou de attractie aan het posten in dit topic? Er zitten toch best veel 'plezierrijders' hier waar jij je soms aan lijkt te storen.712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:38:
[...]
Nee dat klopt wel aardig. Het is noodzaak voor mij. Auto's kosten een vermogen.
Hier ook geen idee waar dat vandaan komt.418O2 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:24:
Ik heb wel eens gelezen (geen idee waar) dat de rc8 verrassend ruim is.
Hij heeft het alleen over een niet al te dure motor. Een RC8 vind je niet voor 2000 euro.
Iedereen hier is plezierrijder toch? Alleen doen sommigen woonwerk en anderen alleen plezierHTT-Thalan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:31:
[...]
Wat is voor jou de attractie aan het posten in dit topic? Er zitten toch best veel 'plezierrijders' hier waar jij je soms aan lijkt te storen.
Nou @maximiliaan_nl rijdt motor uit noodzaak, geeft hij zelf aan418O2 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:34:
[...]
Iedereen hier is plezierrijder toch? Alleen doen sommigen woonwerk en anderen alleen plezier
Daarover gesproken overigens, als je motor wilt rijden omdat het goedkoop zou zijn: Onze Starlet doet ongeveer hetzelfde kilometrage als mijn Transalp, word door de dealer onderhouden, en heeft tot nu toe minder geld gekost per kilometer. Dus als je echt geld wilt sparen op vervoer, koop een Starlet!
[ Voor 32% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-02-2018 20:37 ]
712641
Ik vind de techniek wel interessant. Dus ik keek hier oorspronkelijk vooral in de hoop nog iets te leren...HTT-Thalan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:31:
[...]
Wat is voor jou de attractie aan het posten in dit topic? Er zitten toch best veel 'plezierrijders' hier waar jij je soms aan lijkt te storen.
Ik dus niet. Het is voor mij voornamelijk een vervoersmiddel, de plezier haal ik eerder uit het sleutelen. Ben ik dan een plezierrijder?418O2 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:34:
[...]
Iedereen hier is plezierrijder toch? Alleen doen sommigen woonwerk en anderen alleen plezier
Nee. Dan ben je een pleziersleutelaar712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:38:
[...]
Ik dus niet. Het is voor mij voornamelijk een vervoersmiddel, de plezier haal ik eerder uit het sleutelen. Ben ik dan een plezierrijder?
Kan je dan niet beter oude motoren opknappen en doorverkopen ofzo? Dan heb je geld voor een auto
De insinuatie zijnde dat je eigenlijk niets (meer) van ons kunt leren?712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:38:
[...]
Ik vind de techniek wel interessant. Dus ik keek hier oorspronkelijk vooral in de hoop nog iets te leren...
Voornamelijk, zeg je. Dat geeft aan dat je er toch wel plezier aan kunt beleven... eerlijk gezegd krijg ik het gevoel dat je het gewoon leuk vind om de spreekwoordelijke knuppel in het zogezegde hoenderhok te gooien. Zeuren om het zeuren. Uiteraard hoef je niet blij te zijn voor een ander, maar wellicht is het een optie om niet steeds zo negatief op andermans vreugde te reageren.Ik dus niet. Het is voor mij voornamelijk een vervoersmiddel, de plezier haal ik eerder uit het sleutelen. Ben ik dan een plezierrijder?
En als het allemaal niet gespeeld is, wat @Joopieboy al zegt, dan moet je misschien toch eens met iemand praten, want dan klink je gewoon rechtuit depressief. Iedereen heeft wel eens een offday, maar man, ga toch eens lol maken!
712641
Alsof dat loont. En daar heb ik geen tijd voor.Maegrim schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:40:
Kan je dan niet beter oude motoren opknappen en doorverkopen ofzo? Dan heb je geld voor een auto
Dat maak jij er van.HTT-Thalan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:43:
[...]
De insinuatie zijnde dat je eigenlijk niets (meer) van ons kunt leren?
Lol maken kost geld he.HTT-Thalan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:43:
[...]
Voornamelijk, zeg je. Dat geeft aan dat je er toch wel plezier aan kunt beleven... eerlijk gezegd krijg ik het gevoel dat je het gewoon leuk vind om de spreekwoordelijke knuppel in het zogezegde hoenderhok te gooien. Zeuren om het zeuren. Uiteraard hoef je niet blij te zijn voor een ander, maar wellicht is het een optie om niet steeds zo negatief op andermans vreugde te reageren.
En als het allemaal niet gespeeld is, wat @Joopieboy al zegt, dan moet je misschien toch eens met iemand praten, want dan klink je gewoon rechtuit depressief. Iedereen heeft wel eens een offday, maar man, ga toch eens lol maken!
[ Voor 65% gewijzigd door 712641 op 02-02-2018 20:54 ]
Ik heb aan alleen het slopen en verkopen van de onderdelen al 3x de aanschafwaarde overgehouden. Koop een beetje een populaire schademotor uit een recenter jaar en het kan misschien 4x worden.712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:50:
[...]
Alsof dat loont. En daar heb ik geen tijd voor.
En tijd maak je door je motor lekker naar de dealer te brengen voor onderhoud, daar heb je dan toch centjes voor
lol maken hoeft geen geld te kosten... dat kan ook prima zonder.. jammer dat je zo'n outlook op het leven hebt, dat lijkt me niet echt prettig. Misschien idd de tips van anderen te volgen om er eens met iemand over te gaan praten?
712641
@SmurfLink Leven kost geld. Dus ik zou niet weten hoe dat zou moeten werken?
En wil niet heel lullig doen, maar met iemand gaan praten kost ook klauwen met geld. Maar dat even terzijde.
En wil niet heel lullig doen, maar met iemand gaan praten kost ook klauwen met geld. Maar dat even terzijde.
Om te beginnen denken in mogelijkheden, in plaats van problemen. Je hoeft niet overal beren op de weg te zien. Maar laten we er geen riagg topic van maken, ik denk dat de beleefde maar duidelijke boodschap mag zijn dat een aantal mensen hier er erg blij van zouden worden als het zeuren over geld en hoe moeilijk het allemaal wel niet is, een tandje (of meerdere) minder word. Je kunt alles houden zoals je het nu hebt, of iets met de tips doen, maar laat ons lekker ons ding doen zonder daar steeds (negatief) commentaar op te leveren.
712641
Het is mij inmiddels wel duidelijk geworden dat jullie mij hier niet willen hebben. Blijkbaar ben ik niet positief genoeg voor de gemiddelde plezierrijder... Ik kan er de ironie wel van inzien.HTT-Thalan schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:10:
Om te beginnen denken in mogelijkheden, in plaats van problemen. Je hoeft niet overal beren op de weg te zien. Maar laten we er geen riagg topic van maken, ik denk dat de beleefde maar duidelijke boodschap mag zijn dat een aantal mensen hier er erg blij van zouden worden als het zeuren over geld en hoe moeilijk het allemaal wel niet is, een tandje (of meerdere) minder word. Je kunt alles houden zoals je het nu hebt, of iets met de tips doen, maar laat ons lekker ons ding doen zonder daar steeds (negatief) commentaar op te leveren.
Ik weet het goed gemaakt. Ik zal hier wel niet meer posten voorlopig, want blijkbaar vergal ik het topic voor anderen. Dat is niet mijn bedoeling eerlijk gezegd, maar het gebeurt dus wel. Ach... story of my life I guess.
Nou nou, laten we niet zo somber doen. We willen het geluk om in Nederland te wonen waar de minder bedeelden nog altijd een klein bedragje krijgen van de staat om te leven. Dus er is altijd een vangnet waar ik hoop dat men ook weer uit kan komen.712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:06:
Dat terzijde en om weer ontopic te komen:
@xos Leuke motor! Ga je achteraf dan nog een uitlaatpijp erop zetten?
Hij zegt dat dit topic wel zo prettig is als we het allemaal een beetje positief houden, dat is alles.712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:15:
[...]
Het is mij inmiddels wel duidelijk geworden dat jullie mij hier niet willen hebben. Blijkbaar ben ik niet positief genoeg voor de gemiddelde plezierrijder... Ik kan er de ironie wel van inzien.
Ik weet het goed gemaakt. Ik zal hier wel niet meer posten voorlopig, want blijkbaar vergal ik het topic voor anderen. Dat is niet mijn bedoeling eerlijk gezegd, maar het gebeurt dus wel. Ach... story of my life I guess.
Door plezier te proberen te beleven aan de kleine dingen in het leven en niet te focussen op wat je allemaal niet hebt en wat geld kost?712641 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:06:
Heb zelf een ruime tijd moeten rondkomen van erg weinig, maar heb niet bepaald bij de pakken neer gezeten. ja ik had geen geld om met vrienden uitgebreid naar de kroeg te gaan en dergelijke, maar daardoor kwamen we er achter dat bij iemand thuis een pilsje doen ook ontzettend gezellig kan zijn. Filmpje erbij, helemaal prima. Ja, dat pilsje kost geld, maar dat is significant minder dan die uit de kroeg. En vrienden sprongen ook graag bij toen ik het minder had. Heb hetzelfde voor hen gedaan toen zij in de situatie zaten.
Bespaar waar je kan besparen, heb lol met de rest. Probeer eens een dag alles positief te zien, het positieve in alles te zien, in plaats van alles zo somber in te zien. Ga eens kijken wat je wel hebt, tel uw zegeningen om het zo maar te zeggen. Het klinkt misschien stom en nutteloos, maar werkt wel.
Die slachtofferrol is nergens voor nodig. Trek wat aan van de feedback en doe er wat mee. Als mensen je echt liever weg willen hebben nemen ze niet de moeite om een uitgebreide post te schrijven. Daarnaast, jezelf zijn is geen vrijbrief om opmerkingen te maken die andere mensen tegen de haren instrijken als jij iets anders zou aanpakken. Iets meer open staan voor de keuzes van andere mensen heeft niks met je budget te maken met alles met je persoonlijkheid. Er is niks mis om soms met de stroom mee te gaan en je te onthouden van een reactie.
Even afwachten, maar ga nevernooit die 2300 betalen voor een slipon. Waarschijnlijk komen andere merken wel met EU goedgekeurde alternatieven. Alleen behoud van garantie is een dingetje, afaik heeft alleen akrapovic dat en Aprilia staat niet bekend als heel coulant met garantiekwesties als er iets anders is gemonteerd. Die v4 blokken zijn redelijk probleemloos dus misschien dat ik het er wel op waag als het originele ding me echt gaat tegenstaan.Xepos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:16:
[...]
Dat terzijde en om weer ontopic te komen:
@xos Leuke motor! Ga je achteraf dan nog een uitlaatpijp erop zetten?
Ik sleutel hooguit in de zomer. Dan ben ik dus een mooi-weer-sleutelaar
Ah helaas! Die stond bovenaan het lijstjeVrijdag schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:28:
[...]
De Panigale V4 valt af voor je , aldus @xoswat voor type motor vindt je zelf mooi? En ga je voor A, A2 of A1?
Gefeliciteerd met het behalen van de eerste twee examens, nu wordt het pas écht leuk!
Ik ga voor mijn A. Om het iets specifieker te maken. Ik zit te denken aan een leuke naked fiets van ongeveer €2-3000.
Ik denk dat ik maar veel proefritten moet maken na het halen van mijn papiertje. Vervelend!
Een fiets die veel beenruimte geeft voor lange mensen is lastig te vinden. Mijn eerste motor was een 600cc Hornet en daar heb ik veel plezier mee gehad. Alleen qua beenruimte was het bagger voor mijn 1.98m. Helaas zijn de meeste fietsen toch gemaakt voor mensen van 1.70 tot 1.85 zonder lange benen.Meconium schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:26:
[...]
Ik ga voor mijn A. Om het iets specifieker te maken. Ik zit te denken aan een leuke naked fiets van ongeveer €2-3000.
Ik denk dat ik maar veel proefritten moet maken na het halen van mijn papiertje. Vervelend!
Allroadje met hoger zadel en lagere voetsteunen
[ Voor 17% gewijzigd door Maegrim op 02-02-2018 23:20 ]
Ik ben ff bezig pannekoek...
Okay mandatory picture
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ook niet als je 't bij de Duitsers zoekt?PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Een fiets die veel beenruimte geeft voor lange mensen is lastig te vinden. Mijn eerste motor was een 600cc Hornet en daar heb ik veel plezier mee gehad. Alleen qua beenruimte was het bagger voor mijn 1.98m. Helaas zijn de meeste fietsen toch gemaakt voor mensen van 1.70 tot 1.85 zonder lange benen.
Van Aziatische merken kan ik 't wel voorstellen (al beseffen zich die ongetwijfeld ook wel dat ze een grote afzetmarkt buiten Azië hebben
Hehehe, ik las het jaBommes schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 01:33:
[...]
Ik ben ff bezig pannekoek...![]()
Okay mandatory pictureal was het maar voor het dromen van mooi weer.
[afbeelding]
2m05 hier, mijn beperkte lijstje met goede zitpositieMeconium schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:22:
Nu nog een (niet te dure) motor zoeken waar ik met mijn lengte (1.96) lekker op pas. Iemand aanraders? (En nee, voor een GS ben ik nog niet oud genoeg)
- Aprilia Shiver, eerste serie
- KTM SMT/SMR
- Honda VFR 800 > 2002
- BMW F800R
Sowieso vind ik BMWs wel vrij groot en ruim, succes met je keuze.
XXXVI
Een Honda VFR van na 2002 is behoorlijk lastig voor minder dan €3000 te vinden. Toevallig heeft mijn pa die afgelopen jaar eentje gekocht (en staat weer te koop
), maar die heeft zijn budget vrij snel naar €3500 opgehoogd om een nette te kunnen vinden. Iets maakt die motoren duur, ik zie het alleen niet
Hier een zelfde dilema: Termi's á 1500,- of een Remus Hypercone voor 800,-xos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:33:
Even afwachten, maar ga nevernooit die 2300 betalen voor een slipon. Waarschijnlijk komen andere merken wel met EU goedgekeurde alternatieven. Alleen behoud van garantie is een dingetje, afaik heeft alleen akrapovic dat en Aprilia staat niet bekend als heel coulant met garantiekwesties als er iets anders is gemonteerd. Die v4 blokken zijn redelijk probleemloos dus misschien dat ik het er wel op waag als het originele ding me echt gaat tegenstaan.
uiteindelijk de laatste gekozen, indien garantie nodig dan zet ik de originele pijp er wel onder
Ik denk dingen als comfort, geluid, en als beste nog wel 'betrouwbaarheid'. Die dingen zijn vziw niet stuk te krijgen..lolgast schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:14:
Een Honda VFR van na 2002 is behoorlijk lastig voor minder dan €3000 te vinden. Toevallig heeft mijn pa die afgelopen jaar eentje gekocht (en staat weer te koop), maar die heeft zijn budget vrij snel naar €3500 opgehoogd om een nette te kunnen vinden. Iets maakt die motoren duur, ik zie het alleen niet
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Meconium schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:22:
Iemand aanraders? (En nee, voor een GS ben ik nog niet oud genoeg)
Meconium schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:26:
[...]
Ah helaas! Die stond bovenaan het lijstje
PilatuS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:35:
[...]
Mijn eerste motor was een 600cc Hornet en daar heb ik veel plezier mee gehad. Alleen qua beenruimte was het bagger voor mijn 1.98m. Helaas zijn de meeste fietsen toch gemaakt voor mensen van 1.70 tot 1.85 zonder lange benen.

Raym09 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:29:
Gezien het gebrek aan foto's en dat we het toch over Hornets hebben:
Wegens een potentiële nieuwe liefdegaat deze madam in de verkoop!!!!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(heb nog geen advertentie gezet, maar zal die hier ook nog wel eens spammen)
Psst motor kopenRaym09 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:49:
[...]
Honda CB600F
augustus 1998
ca. 24k op het klokje
banden zijn+/- 2000km geleden vervangen
idem voor de remblokken voor (achter nog in goede staat) en alle remolie
Ik ben de 3e eigenaar
Zit nu een streetbar stuur op, maar ik heb het originele stuur ook nog dus dat kan er desgewenst zo terug op.
Edit: Enige minpuntje is een plekje op de tank dat nog even bijgewerkt moet worden. Moet daarvoor nog even een lakstiftje halen bij de spuiterij.
[afbeelding]
[afbeelding]

*kuch shameless plug
ps: 1,87 met lange benen overigens, gaat prima
@maximiliaan_nl Dat jij leeft met een krap budget betekend niet dat je niet blij kan zijn voor iemand anders die een groter budget heeft en daarmee dingen doet die jij je niet kan veroorloven. Ik zou net als @xos ook wel een nieuwe motor willen kopen, maar dat budget heb ik nou eenmaal niet. Maar wat heb ik er voor baad bij om hem dat niet te gunnen?We werken allemaal hard en de een heeft het voor elkaar gekregen om daar meer mee te verdienen als de ander.
Ik denk weet dat als jij niet de nadruk legt op je gebrek aan budget maar aan hoe je dat oplost met reparaties en dergelijke dat dat zeer positief ontvangen word. In plaats een negatieve "was een nieuwe rit geen optie" reactie op iemand zijn nieuwe kleding, kun je ook een post plaatsen wanneer je dat zelf een keer hebt gedaan met "vandaag een nieuwe rits in mijn jas gezet" met wat foto's of een how to erbij. Of vandaag mijn remcilinder gereviseerd #motorrijdenopeenbudget of whatever. Maak een constructieve bijdrage waar we allemaal van kunnen leren en die we hier kunnen waarderen.
Awesome
Sinds tweakers op FOK is gaan lijken is het hier vaak minder leuk, maar ja overal is wat. @maximiliaan_nl hoeft zich niets van jullie feedback aan te trekken als hij het anders ziet, een beetje meer begrip voor anderen naast de vaste ploeg is wel leuk. Ik ben ook niet iemand die met de stroom meegaat en een eigen mening heeft, daar is niets mis mee.xos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:33:
Die slachtofferrol is nergens voor nodig. Trek wat aan van de feedback en doe er wat mee. Als mensen je echt liever weg willen hebben nemen ze niet de moeite om een uitgebreide post te schrijven. Daarnaast, jezelf zijn is geen vrijbrief om opmerkingen te maken die andere mensen tegen de haren instrijken als jij iets anders zou aanpakken. Iets meer open staan voor de keuzes van andere mensen heeft niks met je budget te maken met alles met je persoonlijkheid. Er is niks mis om soms met de stroom mee te gaan en je te onthouden van een reactie.
Het gaat erom dat iemand hier iets post omdat hij/zij blij is om iets gekocht te hebben, of iets heeft meegemaakt en dat hier wil delen. Vervolgens komt er een opmerking, ik snap niet dat je XXX gedaan hebt, ik doe het zo met een motivatie die helemaal vanuit zichzelf is geredeneerd en niks toevoegd behalve reacties uitlokt van anderen. En dat niet eenmaal maar meermaals. Een goed voorbeeld is die rits. Als jij een dergeljke reactie geeft als je partner een nieuwe jas heeft gekocht van eigen geld zal de reactie toch ook iets in de trant zijn van
.
Soms is het goed om je te onthouden van commentaar, dat is wat ik bedoel met meegaan met de stroom. Dat heeft niks te maken met het niet mogen hebben of ventileren van een mening maar alles dat je niet altijd hoeft te reageren als er geen nut voor is.
Soms is het goed om je te onthouden van commentaar, dat is wat ik bedoel met meegaan met de stroom. Dat heeft niks te maken met het niet mogen hebben of ventileren van een mening maar alles dat je niet altijd hoeft te reageren als er geen nut voor is.

3pk gewonnen met de upgrade

En daarna nog 2 pk terug gewonnen omdat mijn luchtfilter niet ok bleek te zijn. Zit nu een k&n high flow in. 50+ pk aan het wiel gemeten!
[ Voor 27% gewijzigd door HTT-Thalan op 03-02-2018 13:26 ]
Waarmee je wilt zeggen dat nieuwkomers niet op positieve reacties of hulp hoeven te wachten? En dat maximiliaan_nl dus een nieuwkomer is aangezien hij opmerkingen krijgt?Winkiller schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:54:
[...]
Sinds tweakers op FOK is gaan lijken is het hier vaak minder leuk, maar ja overal is wat. @maximiliaan_nl hoeft zich niets van jullie feedback aan te trekken als hij het anders ziet, een beetje meer begrip voor anderen naast de vaste ploeg is wel leuk. Ik ben ook niet iemand die met de stroom meegaat en een eigen mening heeft, daar is niets mis mee.
Vreemde beschuldigingen wat mij betreft. Het is niet minder leuk geworden, je komt hier waarschijnlijk gewoon vaker waardoor je het je meer aantrekt. En feit dat het winter is en nauwelijks iemand iets te melden heeft over ritjes helpt ook niet mee gok ik
Ik ben (voor mijn gevoel) pas 1,5 à 2 jaar actief in dit topic, maar heb niet het idee gehad dat ik niet welkom was. En bijvoorbeeld htt-thalan heeft dat vast ook niet. Ondanks af en toe verhitte discussies. Daar is echt wel ruimte voor hier
Trek het nu s.v.p. niet uit zijn verband.lolgast schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:17:
[...]
Waarmee je wilt zeggen dat nieuwkomers niet op positieve reacties of hulp hoeven te wachten? En dat maximiliaan_nl dus een nieuwkomer is aangezien hij opmerkingen krijgt?
Vreemde beschuldigingen wat mij betreft. Het is niet minder leuk geworden, je komt hier waarschijnlijk gewoon vaker waardoor je het je meer aantrekt. En feit dat het winter is en nauwelijks iemand iets te melden heeft over ritjes helpt ook niet mee gok ik
Ik ben (voor mijn gevoel) pas 1,5 à 2 jaar actief in dit topic, maar heb niet het idee gehad dat ik niet welkom was. En bijvoorbeeld htt-thalan heeft dat vast ook niet. Ondanks af en toe verhitte discussies. Daar is echt wel ruimte voor hier
Jij hebt vast veel vriendjes hier in het topic, je hebt al een +1.xos schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:15:
Het gaat erom dat iemand hier iets post omdat hij/zij blij is om iets gekocht te hebben, of iets heeft meegemaakt en dat hier wil delen. Vervolgens komt er een opmerking, ik snap niet dat je XXX gedaan hebt, ik doe het zo met een motivatie die helemaal vanuit zichzelf is geredeneerd en niks toevoegd behalve reacties uitlokt van anderen. En dat niet eenmaal maar meermaals. Een goed voorbeeld is die rits. Als jij een dergeljke reactie geeft als je partner een nieuwe jas heeft gekocht van eigen geld zal de reactie toch ook iets in de trant zijn van.
Geweldig dit +1.HTT-Thalan schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:15:
[afbeelding]
3pk gewonnen met de upgrade.
En daarna nog 2 pk terug gewonnen omdat mijn luchtfilter niet ok bleek te zijn. Zit nu een k&n high flow in. 50+ pk aan het wiel gemeten!
Nu nog een open pijp en je hebt er weer 5pk bij.
Of maak ik het nu weer te bont.
[ Voor 48% gewijzigd door Winkiller op 03-02-2018 13:31 ]
Lekker bezig sjef!HTT-Thalan schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:15:
[afbeelding]
3pk gewonnen met de upgrade.

Goed onderhoud, afstellen en de uitlaat leverde bij mij ook 2pk op. Betekend dat je een gezond blok hebt.
@HTT-Thalan Goed bezig! Die Alp mag heel blij zijn met jou als eigenaar
. Maar waar blijft die Dyno-grafiek?
Dikke 11 jaar actief in dit topic en ik voel mij nog steeds niet welkom 😁. Allemaal geldsmijters hiero 😂😂lolgast schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:17:
[...]
Ja dat krijg je ervan als er bij de banken niets meer te halen is.

Owhja jou was ik vergeten. Opzouten!Tylen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:57:
[...]
Dikke 11 jaar actief in dit topic en ik voel mij nog steeds niet welkom 😁. Allemaal geldsmijters hiero 😂😂

Ja, verrekte goeiekope!!....... Zélfs een simpele kentekenplaat voor op de Yammie is nog een té grote investering voor je, en dan een beetje op een circuit rond gaan tuffen zodat je voor die fiets óók geen MRB hoeft te af te dragen aan de NL staat is al helemaal "el-cheapo".Tylen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 13:57:
[...]
Dikke 11 jaar actief in dit topic en ik voel mij nog steeds niet welkom 😁. Allemaal geldsmijters hiero 😂😂
Wat nog véél erger is.... Met z'n BMW post 'ie ook continue in 't VW topique hier op G0T...Écht, je zou sommige mensen ooit....
Al is 't daar eigenlijk weer een gedoogbeleid omdat Ducati van Audi is en dus tóch een béétje VW....
[ Voor 30% gewijzigd door Will_M op 03-02-2018 14:34 ]
Ja daar is het ook veeel gezelliger. 😍
Bah, echte sleutelaars gaan ook gewoon door in de winter hé!Vrijdag schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:47:
[...]
Ik sleutel hooguit in de zomer. Dan ben ik dus een mooi-weer-sleutelaar
Dit topic is gesloten.