Ik heb zo'n H2n inderdaad. Kwaliteit is uiteraard een heel stuk beter dan een camera, maar vind het niet zaligmakend. Zit te twijfelen om een Rode VideoMicro met deadcat te halen en die achter het ruitje te planten. Maarja, die zijn ook weer niet gratisHTT-Thalan schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 18:51:
[...]
Ik heb een 'bullet style' Sony HDR-AS50, doch als ik de waterdichte behuizing gebruik is hij toch wel weer een beetje vierkant. Ook dan geen 'drag' gemerkt overigens. Voorkant kin kan bij mij niet vanwege kinsluiting van mijn (systeem)helm.
Zodra ik een andere helm heb komt er zeker een GoPro op de voorkantmaar eerst nog eens een goede oplossing vinden voor ruis/windvrije audio. Ik heb al redelijke beeldkwaliteit met de Sony, maar de audio is nog prut bij alles boven de 30km/u.
Heel veel vloggers op de motor gebruiken een Zoom H1 of H2, misschien daar toch maar eens geld op stukslaan.
Edit: Nu ik erover nadenk, je mag die H2n best lenen om te kijken of je het wat vind. Voor je er geld aan uitgeeft
[ Voor 5% gewijzigd door lolgast op 27-01-2018 19:22 ]