Vanochtend even weer langs bij Mark van Huybers, ik moest nog de kuipen gaan bestellen voor de Gixxer en een pinlock ophalen voor mijn heldere vizier. Dat laatste is ook een verhaal apart, ik weet niet waar HJC mee bezig is en Gerda (kledingverkoopster) had ook al meer problemen met HJC. Diverse leverings- en kwaliteitsproblemen, niet goed.
Is ook niet dat ik een goedkoop segment helm heb of iets (RHPA 11), maar na een aantal weken al bekleding kunnen laten vervangen omdat die losliet, de pinlock voor het heldere vizier had ik voor de donkere dagen en de vakantie eind vorig jaar besteld, 5 september, en die is nu net pas binnen...

Maar goed, die is er.
Dan weer een rib en ditmaal nog een nier ingeleverd voor de Gixxer. Kuipen dus besteld, set R&G Aero valdoppen in het zwart en nog wat kleine dingen, plus een Yamaha onderdeel.

Ik had op het hok van @wimmel_1 al eens zitten spieken naar zijn handvatverwarming. Dit omdat mijn handvaten ietwat versleten waren en ik dus geen verwarming had, maar ook geen los kastje kwijt kon. Mark is al even aan het hobbyen geweest om de SW Motech USB lader pas te maken en bekabeling te maken dus een heel los verwarmingssysteem was geen optie.
Even plaatje lenen:

Erg mooi systeem! En met 159 euro prima betaalbaar.
Verder nog staan kwijlen bij dit apparaat, met daarachter de 'oude' R6 van @wimmel_1:

Echt, dat die R6 nog niet verkocht is... Super net ding!
En buiten nog even een hele nette Gixxer 600 gespot: