@DragonSlayer666 Zit er een bank met geldopname apparaat bij je in de buurt? Want dan kun je afspreken dat je na het overschrijven, meteen even stopt bij de bank waar hij het kan pinnen, en jij het vervolgens kunt storten 
Als onderpand kun je een hoop uitdenken, maar als ze in een goedkope Opel Kadett aankomen met een waarde van €200, voel jij je dan beter als je daar de sleutels van hebt? ID dan? "Nee, die heb ik niet bij me." Rijbewijs dan maar. "Die wil ik tijdens het rijden bij me hebben."
Heb het allemaal al een keer gezien
(overigens nog nooit iets geks meegemaakt qua stelen of schade gelukkig) Heb je nog een motor? Of iemand waar je de motor tijdens de proefrit van mag lenen? Want dan kun je gewoon meerijden. Kun je mooi meteen een goede weg om hen te laten testen rijden. Om het maar verkoopbaar te maken..
Als onderpand kun je een hoop uitdenken, maar als ze in een goedkope Opel Kadett aankomen met een waarde van €200, voel jij je dan beter als je daar de sleutels van hebt? ID dan? "Nee, die heb ik niet bij me." Rijbewijs dan maar. "Die wil ik tijdens het rijden bij me hebben."
Heb het allemaal al een keer gezien