Na 4 jaar krijg je een 2021 R4 van de verzekeraar

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zou inderdaad ook nog eens achter mijn oren krabben. Maarja, risicogroep he..Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:57:
[...]
€1836 per jaar voor een motor met een dagwaarde van €5999?
Verwijderd
Het spreekt mij ook totaal niet aan. Hier in de buurt genoeg plekken, maar vind het maar saai.DrivinUCrazy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:47:
Ben ik nou echt een van de weinigen die met een motor nooit op dijkjes rijdt? Ik vind er niets aan, het is me daar te druk, en bochtjes... Gebogen rechte stukken zijn het, meer niet. (en ja, dat meen ik serieus zonder te willen trollen)
In principe mag je gewoon gebruik maken van de andere weghelft hoor, weet niet hoe je erbij komt dat dat niet mag.. Of dit de juiste reden moet zijn om erop te komen, daar kun je over discussiëren..HTT-Thalan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:22:
[...]
Ik heb het idee (maar dat is subjectief) dat de snelheid op die dijkjes nog niet eens zo heel hoog ligt, het is erg smal en bochtig en er word vlot opgetrokken. Ze hadden van mij in ieder geval de gang er wel uit mogen halen bij huizen/uitritten.
Maar daarna...
Ik constateer, buiten de snelheid (die ik op de video niet betrouwbaar kan vaststellen):
- gebruik verkeerde weghelft
- geen richting aangeven (zit er misschien niet eens op)
- plaats op de weg
- meerdere keren artikel 5 (wheelies, scheuren over parkeervakken)
- gebruik afgeblokte delen van het wegdek
Maar goed, van een van de motoren is het kenteken in ieder geval zichtbaar, dus als de lange arm der wet ze in de kraag wil grijpen zijn daar vast methodes voor. Snelheid zit ik in de basis niet zo mee, want dat is afhankelijk van de situatie, maar dit is heel duidelijk over de grens.
Ik meen 53,- per maand voor een monster 1200 in juni 2017 nieuw gekochtWinkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:22:
Nog meer mensen met een all risk verzekering, ik hoor graag je premie kosten op jaar basis als je een nieuwe motor hebt gekocht. Ik hoop nog steeds dat ik goedkoper kan dan wat ik nu heb bij +20 schadevrije jaren, zou mooi begin van dit jaar zijn.
wd200 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:24:
Gewoon vergelijken op Independer ?
Moet ik mijn factuur posten ofzo voordat je het gelooft? Zie geen reden om erover te liegen. Als je ouder bent dan 23/24/25 ofzo betaal je standaard een heel stuk minder omdat je uit de risico groept bentOphidian schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:10:
Ik kan het moeilijk geloven. Dan betaal je nog meer dan mijn zus voor haar Ducati Panigale 899, ook pas een paar jaar haar rijbewijs.
Ja en? All-risk leek me wel handig met een nieuwe motor en niet echt ervaring. Als er dan wat is ben ik tenminste goed gedekt. Al gaat de premie dan wel enorm hoog worden hahahaVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:57:
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door Aschtra op 15-01-2018 20:36 ]
De beste stukken asfalt voor mij zijn toch de dijken in de buurt. De Posbank is ook wel aardig, maar die bochten zijn krap en het overzicht is ruk. Ik rij vrijwel altijd op de dijken en dan in de avond. Op zondagmiddag in de zomer ga ik daar echt niet rijden omdat het veel te druk is. Ga je na 19:00 heb ik de dijk helemaal voor mij alleen en is de temp meestal ook wat lager. In de avond is het daar heerlijk rijden en ik doe bijna niet anders.DrivinUCrazy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:47:
Ben ik nou echt een van de weinigen die met een motor nooit op dijkjes rijdt? Ik vind er niets aan, het is me daar te druk, en bochtjes... Gebogen rechte stukken zijn het, meer niet. (en ja, dat meen ik serieus zonder te willen trollen)
Het helpt natuurlijk niet mee als je sneller in de Ardennen/Eifel bent dan bij een van de zo geprezen dijkjes. Met een beetje meer moeite even een dagje in Luxemburg rond gaan toeren is ook veel fijner dan een dijkje te gaan pakken.
Daarom heb ik mijn fiets ook niet All-Risk gedaan, hoewel het nog wel iets goedkoper was. Het zat zo rond de 1.500 euro per jaar, dan maar WA+ en het risico op schade zelf dragen. Heb op die manier inmiddels als zo'n 3.500 euro uitgespaart.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:57:
[...]
Ik snap dat je als beginner graag All-Risk hebt, alleen is deze premie tegenover de aanschafwaarde van de motor extreem hoog. In iets meer dan 3 jaar betaal je die hele fiets wat nogal wat is natuurlijk. Helemaal als je gaat kijken naar de dagwaarde van de motor kom je al snel op 2 jaar betalen is een nieuwe fiets kunnen halen uit.Aschtra schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:41:
Dat doe ik volgend jaar misschien inderdaad. In het begin leek het mij persoonlijk niet handig en ik kan het betalen
[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 15-01-2018 20:47 ]
Zo heb ik er niet naar gekeken eigenlijkPilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:44:
[...]
Ik snap dat je als beginner graag All-Risk hebt, alleen is deze premie tegenover de aanschafwaarde van de motor extreem hoog. In iets meer dan 3 jaar betaal je die hele fiets wat nogal wat is natuurlijk. Helemaal als je gaat kijken naar de dagwaarde van de motor kom je al snel op 2 jaar betalen is een nieuwe fiets kunnen halen uit.
Ik heb mijn SV wel een paar jaar All-Risk gehad, maar die zat rond de 650 euro voor een fiets van 4.000, dus dat vond ik nog wel te doen. Ik had mijn huidige fiets ook graag All-Risk gehad, maar ik vond de premie gewoon te extreem.
Ben met de SV trouwens een keer onderuit gegaan. De schade was toen ietsjes meer dan wat ik aan premie betaald had in 2 tot 3 jaar tijd, dus echt voordeel had ik er niet eens van. Ben toen redelijk langzaam onderuit gegaan dus het was voornamelijk schade aan de kappen en wat andere kleine dingen. Na het uitbetalen ben ik gelijk naar WA+ gegaan toen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
VandaarAschtra schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:52:
[...]
Zo heb ik er niet naar gekeken eigenlijkwilde gewoon all-risk. Heb 6k voor de motor betaald
Is inderdaad wel rare verhouding
Daar gaat het niet om. Het punt is dat wanneer je huis afbrand zonder verzekering je een heel groot probleem hebt. Wanneer je een motor van 5.000 euro kapot rijd heb je in vrijwel alle gevallen geen groot probleem. Zelfde verhaal met een laptop of telefoon verzekeren. Je kan alles wel gaan verzekeren, maar vaak is het beter om alleen dingen te verzekeren die je echt nodig hebt omdat je anders een heel groot probleem hebt. Het gaat niet om het bedrag van 500 euro of 5.000 euro, het gaat er om wat je zelf niet kan betalen als het fout gaat waardoor je in de problemen komt.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:14:
@PilatuS 5000 euro is voor de meeste mensen geen lucht?
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 15-01-2018 21:17 ]
Verwijderd
Als het je primaire vervoer is, dan baal je wel denk ik. Helemaal als je dan in allerijl een nieuwe motor moet gaan kopen.PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:16:
[...]
Daar gaat het niet om. Het punt is dat wanneer je huis afbrand zonder verzekering je een heel groot probleem hebt. Wanneer je een motor van 5.000 euro kapot rijd heb je in vrijwel alle gevallen geen groot probleem.
Kom op, niet iedereen heeft 5 ruggen liggen, maar kunnen misschien wel +/-50 euro p/m betalen.PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:09:
[...]
Rij je een motor van 5.000 euro total-loss zal dat voor de meeste mensen niet zo'n heel groot probleem zijn.
Hier hetzelfde, dan kun je ook een gelijkmatig tempo rijden in plaats van continu afremmen en optrekken omdat er weer iemand in de weg rijd.PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:39:
[...]
De beste stukken asfalt voor mij zijn toch de dijken in de buurt. De Posbank is ook wel aardig, maar die bochten zijn krap en het overzicht is ruk. Ik rij vrijwel altijd op de dijken en dan in de avond. Op zondagmiddag in de zomer ga ik daar echt niet rijden omdat het veel te druk is. Ga je na 19:00 heb ik de dijk helemaal voor mij alleen en is de temp meestal ook wat lager. In de avond is het daar heerlijk rijden en ik doe bijna niet anders.
Awesome
Zou je 5000€ aan premie per jaar gaan betalen dan? Want dan is het ongeveer dezelfde verhouding als met zijn R3..Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:19:
[...]
Kom op, niet iedereen heeft 5 ruggen liggen, maar kunnen misschien wel +/-50 euro p/m kunnen betalen.
Als ik mijn Versys in 1x afschrijf door mijn fout wil ik niet graag 14000 euro ophoesten de eerste 2 jaar.
Dan koop je een simpel ding van 800 euro.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:18:
[...]
Als het je primaire vervoer is, dan baal je wel denk ik. Helemaal als je dan in allerijl een nieuwe motor moet gaan kopen.
Het gaat niet om die 5 ruggen. Het gaat om die 5 ruggen net zo hard zelf betalen in een korte tijd. Sommige dingen verzekeren is vaak genoeg een slecht idee. Ik denk dat 5.000 euro voor de meeste mensen heel veel geld is, en ja, voor mij ook. Ik heb hier een fiets die meer dan dat kost en die heb ik WA+. De stelregel is: Verzeker alleen wat je zelf niet kan betalen. Nou is dat niet altijd zo en dat zei ik al, maar alles maar verzekeren en je blauw betalen aan premie is vaak een slecht idee. Als mijn motor 600 euro per jaar was voor All-Risk had ik het ook gedaan, maar er komt gewoon een punt dat het zo duur is dat het niet opweegt tegen het mogelijke risico. Vooral motoren zijn belachelijk duur om te verzekeren.Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:19:
[...]
Kom op, niet iedereen heeft 5 ruggen liggen, maar kunnen misschien wel +/-50 euro p/m betalen.
Als ik mijn Versys in 1x afschrijf door mijn fout wil ik niet graag 14000 euro ophoesten de eerste 2 jaar.
[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 15-01-2018 21:32 ]
Eens maar dan nog is 7000 voor een R3 een hoop geld, mocht je weinig ervaring hebben op een motorfiets zou het in dit geval een (verstandige) keuze zijn als je geen nieuwe zou kunnen kopen bij brokken.PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:26:
[...]
Het gaat niet om die 5 ruggen. Het gaat om die 5 ruggen net zo hard zelf betalen in een korte tijd. Sommige dingen verzekeren is vaak genoeg een slecht idee. Ik denk dat 5.000 euro voor de meeste mensen heel veel geld is, en ja, voor mij ook. Ik heb hier een fiets die meer dan dat kost en die heb ik WA+. De stelregel is: Verzeker alleen wat je zelf niet kan betalen. Nou is dat niet altijd zo en dat zei ik al, maar alles maar verzekeren en je blauw betalen aan premie is vaak een slecht idee. Als mijn motor 600 euro per jaar was voor All-Risk had ik het ook gedaan, maar er komt gewoon een punt dat het zo duur is dat het niet opweegt tegen het mogelijke risico. Vooral motoren zijn belachelijk duur om te verzekeren.
Verwijderd
Dat en de bak aan belasting die je er over betaalt...PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:26:
[...]
Persoonlijk heb ik nog nooit een nieuwe motor, auto of brommer gekocht. Dat zou opzich wel kunnen, maar zoveel geld heb ik er niet voor over. Vooral de afschrijving het eerste jaar vind ik heel erg veel geld.
Ik dacht er ook altijd zo over en toch heb ik vorig jaar een nieuwe gekocht.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:38:
[...]
Dat en de bak aan belasting die je er over betaalt...
Verwijderd
700 euro voor een fiets van 14K is inderdaad geen slechte deal. Dat zou ik persoonlijk de eerste 2 jaar ook wel doen. Voor mij eigen fiets kwam het boven de 1.300 euro per jaar uit voor een motor die ik 2e hands goedkoper heb gekocht dan jouw fiets. Voor mij is die 1.300 euro zodanig hoog dat ik het risico heel graag zelf loop. Rij ik het ding na 4 maanden total-loss heb ik pech, dat weet ik en daar kies ik voor. Heb ik alleen 4 jaar lang geen schade ziet mijn spaarrekening er een stuk leuker uit. Heb de fiets nu bijna 3 jaar en nog geen schade gehad gelukkig, dus ben er blij mee.Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:34:
[...]
Eens maar dan nog is 7000 voor een R3 een hoop geld, mocht je weinig ervaring hebben op een motorfiets zou het in dit geval een (verstandige) keuze zijn als je geen nieuwe zou kunnen kopen bij brokken.
Maar ik ben met je eens dat 1836,= p/j een heleboel geld is voor een verzekering. Voor mij gelden die absurde bedragen niet maar ook 700,= per jaar is ook bijzonder veel, een WA+ met opzittende + diefstal kost mij 120,= per jaar dacht ik, misschien over een jaar maar weer terug naar WA+.
Met mijn huidige fiets kwam het wel mooi uit. Zo'n 6.000 euro goedkoper dan nieuw met 3.500km op de teller en geen krasje te vinden. Verder schaamranden van 7cm dus blijkbaar door iemand bereden die er niets mee heeft gedaan. Eigenlijk dus gewoon een nieuwe motor, alleen dan flink goedkoperVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:42:
Ik krijg gewoon de kriebels van het idee dat er zoveel BPM geheven wordt over nieuwe auto's en motoren... Alleen daar al om zou ik nooit nieuwe kopen. En het waardeverlies is ook niet te negeren.
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 15-01-2018 22:00 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 21:47 ]
Niet veel geld maar ik heb de afgelopen jaren wel aardig kunnen sparen en bij de bank krijg je niets meer.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:42:
@Winkiller Dan heb je blijkbaar geld genoeg. Ik krijg gewoon de kriebels van het idee dat er zoveel BPM geheven wordt over nieuwe auto's en motoren... Alleen daar al om zou ik nooit nieuw kopen. En het waardeverlies is ook niet te negeren.
Verwijderd
Alleen de gedachte al doet mij pijn. Ik hou het wel bij oude hokken.Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:47:
[...]
Het was wel even slikken toen ik de resterende euri's overmaakte aan de dealer.
En toch, als je op dat moment de keuze maakt en het koopt is dat een (voor mij althans) voel van trots op mezelf dat ik het bij elkaar heb weten te sparen.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:48:
[...]
Alleen de gedachte al doet mij pijn. Ik hou het wel bij oude hokken.
Geen idee wat je leeftijd is maar misschien speelt dat ook nog mee...Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:48:
[...]
Alleen de gedachte al doet mij pijn. Ik hou het wel bij oude hokken.
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 21:55 ]
Zeker. Heel erg blij mee nog steeds. Het was ook een prachtige deal. De fiets was echt zo goed als nieuw, geen krasje, geen roest, helemaal niets. Dat is makkelijk een heel groot bedrag besparen.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:46:
@PilatuS Prachtig toch!?
Mijn huidige motor was bijna 500 euro met 35k op de meter... Overigens alleen WA met opzittenden.
ThanksWinkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:51:
[...]
@PilatuS Ik denk dat je een weloverwogen risico neemt en dat is goed.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 21:58 ]
Ik nu ook maar toen ik jonger was niet, ik heb nooit problemen gehad zonder ABS of TRC. Ooit eens op mijn plaat gegaan omdat mijn voorwiel over wat fijn stuifzand onder mij vandaan gleed in een sportieve linker bocht. Ik vind de KTRC op de Versys wel grappig, en het vreemde is dat je er op gaat rekenen naar verloop van tijd. Trouwens het is ook een hele vreemde ervaring als je het (KTC) niet kent en het je overkomt plotseling, moet je echt even denken wat de FUCK was dat nou.PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:56:
[...]
Thanks
Wat lolgast zegt klopt natuurlijk ook wel. Ik rij alleen voor de lol en met mooi weer. Moet er niet aan denken om met dit weer wat het vandaag is met mijn motor te rijden. Geen ABS of wat dan ook om te helpen en een blok dat enorm lomp is. Met de SV had ik al eerder een geblokkeerd achterwiel gehad door simpelweg terug te schakelen. Sindsdien aan revmatchen begonnen en het toen niet meer gehad. Als ik met nat weer en koude banden even niet goed zou revmatchen met mijn motor heb ik gelijk een geblokkeerd achterwiel. Een slipperclutch heeft mijn model dan weer net niet, de iets nieuwere wel.
Ik heb nog nooit op een fiets met ABS geredenWinkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:07:
[...]
Ik nu ook maar toen ik jonger was niet, ik heb nooit problemen gehad zonder ABS of TRC.
Al die electronica vind ik ook wel echt geweldig. Als je kijkt wat je met een fiets kan doen die je juiste spullen heeft is dat niet alleen veilig, maar het kan ook een hoop lol geven omdat je lekker lomp kan doen. Aan de andere kant vind ik een fiets zoals ik nu heb toch ook wel wat hebben. Niets aan electronica maar wel een bak vermogen en koppel met goede remmen. Vind het dan ook wel leuk om zo'n dikke fiets te rijden en zelf alle controle te hebben en ook te moeten hebben. Geeft toch wel een leuk gevoel. Volgens mij is mijn motor ook zo'n beetje de laatste fiets die gemaakt is zonder electronica, maar verder wel heel modern is. Misschien word het nog een keer een klassieker omdat ie geen electronica heeft, wie weetIk vind de KTRC op de Versys wel grappig, en het vreemde is dat je er op gaat rekenen naar verloop van tijd. Trouwens het is ook een hele vreemde ervaring als je het (KTC) niet kent en het je overkomt plotseling, moet je echt even denken wat de FUCK was dat nou.![]()
Nadeel van KTRC is weer dat als je rijd en je komt in een stortbui terecht je de KTRC rijdend niet kan terugzetten, en laat ik nu net 130 rijden op de A1 bij Barneveld....met de KTRC op bijna uit.
Wat een vreemd resultaat. De elektrische motor zou het toch makkelijke moeten kunnen winnen met volledig koppel vanaf stilstand ?
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 15-01-2018 22:22 ]
Wat een pleurisherrie komt er van die Lightning af zeg
Dan moet je je serieus afvragen of je zon motor moet gaan kopenWinkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:19:
[...]
Kom op, niet iedereen heeft 5 ruggen liggen,
XXXVI
Knal maar een paar van die palen in de weg ja, daar ga ik mooi tussendooraidanl schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:39:
Ik denk dat het overigens voor die gemeentes, naar aanleiding van die petitie, net zo gemakkelijk is om gewoon al het verkeer op die dijken straks tegen te houden behalve bestemmings verkeer. Knallen ze een paar paaltjes in de weg en zijn ze van het gezeik af. Ik snap dat men met een petitie komt, maar verwacht er eigenlijk niets van.
Ik heb om deze reden een standaard motor. Ten eerste word ik zelf ook gek van het geluid en wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. En ten tweede rij ik ook nog wel eens om 2 uur 's nachts aan. Uiteraard doe ik dat rustig om m'n buren niet wakker te maken maar met een standaard demper zal die wel weinig genoeg geluid maken om niet te irritant te zijn. Meer dan dat kan ik er ook niet aan doen en ik hoop dat het me een paar lekke banden bespaartRaym09 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:55:
Overigens, in mijn bescheiden opinie, er word voornamelijk geklaagd over geluidsoverlast. Ik had een collega die hoog en laag volhield dat ik geen standaard uitlaat onder mijn XF650 had zitten. Hij wist het zeker, totdat ik hem uitnodigde om de uitlaat met stockfoto's te vergelijken en het artikelnummer op de pijp op te zoeken. De gemiddelde niet motorrijdende mensch denkt dat elke motor die niet fluister stil is een blér pijp eronder heeft zitten. Dat is een gedachte waar niet tegenaan te lullen is.
Als je het beeld op 0:56 stilzet zie je dat er 90km/u wordt gereden. Dat is best wel hoog.HTT-Thalan schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:22:
[...]
Ik heb het idee (maar dat is subjectief) dat de snelheid op die dijkjes nog niet eens zo heel hoog ligt, het is erg smal en bochtig en er word vlot opgetrokken.
Mailinator.com en een postcode invullen in de buurt geeft vaak genoeg een goede indicatie.Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:27:
[...]
Ik had links en rechts gekeken maar ik wil die vergelijkings-sites geen gegevens geven, bv. woonplaats, waar ik nu verzekerd ben, hoeveel ik betaal, e-mailadres ect, daarom mijn vraag hier op tweakers.
Niet helemaal waar. Ik ben met mijn 24 jaar en FZ6 geweigerd bij een verzekering wegens 'teveel vermogen'.Aschtra schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:30:
[...]
Moet ik mijn factuur posten ofzo voordat je het gelooft? Zie geen reden om erover te liegen. Als je ouder bent dan 23/24/25 ofzo betaal je standaard een heel stuk minder omdat je uit de risico groept bent
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Kletskoek toch ? als je gespaard hebt en het is je droom, kopen als je dat wilt/kunt en all risk verzekeren.ephymerous schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:41:
[...]
Dan moet je je serieus afvragen of je zon motor moet gaan kopen
Krijgt het vermogen schijnbaar slecht op de grond. H2 heeft traction and launchcontrol.PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:19:
Wat een vreemd resultaat. De elektrische motor zou het toch makkelijke moeten kunnen winnen met volledig koppel vanaf stilstand ?
Awesome
Het hangt natuurlijk ook erg van de rijder af, maar ik vraag mij af of beide motoren standaard zijn. Mogelijk heeft de H2 een dragband bijvoorbeeld. Qua launchcontrol hangt het sowieso van de rijder af. Een goede rijder is sneller zonder launchcontrol. Het blijft vreemd om te zien, vooral de eerste 20 meter.Raym09 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Krijgt het vermogen schijnbaar slecht op de grond. H2 heeft traction and launchcontrol.
Ik heb dat dus wel een paar keer geprobeerd maar krijg het maar niet onder de knie. Je moet dus, terwijl je de koppeling op laat komen, nog een beetje gas geven en dan pas schakelen toch?PilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:56:
[...]
Sindsdien aan revmatchen begonnen en het toen niet meer gehad. Als ik met nat weer en koude banden even niet goed zou revmatchen met mijn motor heb ik gelijk een geblokkeerd achterwiel. Een slipperclutch heeft mijn model dan weer net niet, de iets nieuwere wel.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je geeft een beetje gas met de koppeling in, niet als je hem al laat opkomen. Aangezien het schakelen vrij snel gaat geef ik gelijk bij het intrekken al gas, dan heb je de toeren wat hoger zitten zodra je schakelt. Ik ben er mee begonnen door heel simpel het op de langzame manier te doen. Koppeling in, dot gas, koppeling los.Vrijdag schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 01:26:
[...]
Ik heb dat dus wel een paar keer geprobeerd maar krijg het maar niet onder de knie. Je moet dus, terwijl je de koppeling op laat komen, nog een beetje gas geven en dan pas schakelen toch?
Zou serieus niet weten of ik het dan goed doe of dat ik gewoon niet zo fijngevoelig ben om dat met mijn motor te doen
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2018 03:00 ]
Ik kon er pas mee beginnen zodra ik het metaal onder de gashendel eens goed schoongemaakt heb (veel roest) bij het installeren van de verwarmde handvaten. Voorheen ging het vrij stroef. Nu doe ik het best vaak, en gecombineerd met vrij forse engine braking (v-twin immers) kan ik soms de halve stad door met (zeer) minimaal gebruik van de remmen. Niet dat dat perse nodig is, maar het is vermakelijk om te merken dat je steeds meer controle krijgt, en ervaring opdoet met een specifieke machine, als een soort verlengstukPilatuS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 02:02:
[...]
Je geeft een beetje gas met de koppeling in, niet als je hem al laat opkomen. Aangezien het schakelen vrij snel gaat geef ik gelijk bij het intrekken al gas, dan heb je de toeren wat hoger zitten zodra je schakelt. Ik ben er mee begonnen door heel simpel het op de langzame manier te doen. Koppeling in, dot gas, koppeling los.
Het is even wat oefenen en wennen, maar het is vrij snel aan te leren en dan gaat het na een tijdje volledig automatisch en vloeiend in 1 beweging. Er staan wel wat filmpjes op YouTube die het goed laten zien. Je hoeft ook niet te beginnen om het gelijk met remmen erbij te doen. Aangezien mijn motor heel erg afremt op de motor heb ik het aangeleerd zonder remmen omdat met rem op straat vrijwel nooit nodig is.
Het zorgt er ook voor dat alles veel vloeiender gaat omdat het harde afremmen op de motor bij het laten opkomen van de koppeling minder heftig is. Als ik het eens niet doe merk ik gelijk hoe enorm minder fijn dat voelt. Los van dat is het ook leuk om te doen en het geluid wat erbij komt is ook mooi om te horen.
Al die electronica is idd gaaf. Mooiste is: je merkt er bij stevig doorrijden in normale situaties niks van, tót het misgaat. Dan grijpt ie efficient in, maar zonder dat je het heel erg merkt: de motor blijft goed beheersbaar/voorspelbaar en er begint het wat te knipperen in het dashPilatuS schreef op maandag 15 januari 2018 @ 22:19:
[...]
[...]
Al die electronica vind ik ook wel echt geweldig. Als je kijkt wat je met een fiets kan doen die je juiste spullen heeft is dat niet alleen veilig, maar het kan ook een hoop lol geven omdat je lekker lomp kan doen. Aan de andere kant vind ik een fiets zoals ik nu heb toch ook wel wat hebben. Niets aan electronica maar wel een bak vermogen en koppel met goede remmen. Vind het dan ook wel leuk om zo'n dikke fiets te rijden en zelf alle controle te hebben en ook te moeten hebben. Geeft toch wel een leuk gevoel. Volgens mij is mijn motor ook zo'n beetje de laatste fiets die gemaakt is zonder electronica, maar verder wel heel modern is. Misschien word het nog een keer een klassieker omdat ie geen electronica heeft, wie weet
[...]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Hier ben ik het niet mee eens, als de KTRC bij mij ingrijpt merk je het wel, hij houd plots in, een soort hickup.noes schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:15:
[...]
Al die electronica is idd gaaf. Mooiste is: je merkt er bij stevig doorrijden in normale situaties niks van, tót het misgaat. Dan grijpt ie efficient in, maar zonder dat je het heel erg merkt:
Hoeveel rijders denk jij dat zich zullen houden aan zo'n verbodVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Moet zeggen dat ik de maatregel wel begrijp. Helaas zijn er een paar gekken die zich niet kunnen gedragen.
Asus Zenbook i7 256gb
Hopelijk veel, vooral nu hetGhostrider schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Hoeveel rijders denk jij dat zich zullen houden aan zo'n verbod
Winkiller schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:03:
[...]
Hopelijk veel, vooral nu het
https://nos.nl/artikel/2212103-om-wil-verkeershufters-intensiever-in-de-gaten-houden.html
Hoe kan hij überhaupt nog een rijbewijs hebbenHij is 20 jaar en heeft al vijf pagina's met verkeersovertredingen. Dan heb je het als beginnend bestuurder wel heel bont gemaakt." Hij wordt onder meer verdacht van bumperkleven, het rijden op een 80 km weg met een snelheid van 150 km per uur en het rijden van 230 kilometer per uur waar maximaal 100 is toegestaan.
Awesome
Wie zegt dat hij die nog heeft? Als je al die overtredingen blijft maken, denk je dat ze dan stoppen bij het afpakken van een rijbewijs? Volgens mij moet deze jongen gewoon 2 maandjes de cel inRaym09 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:28:
[...]
[...]
Hoe kan hij überhaupt nog een rijbewijs hebben
Maar hij grijpt pas in als je achterwiel echt geen grip heeft, toch? Als je gas dan een beetje gelost wordt tot je grip hebt, merk je dat toch niet?Winkiller schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:52:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens, als de KTRC bij mij ingrijpt merk je het wel, hij houd plots in, een soort hickup.
Dat hoeft niet dat doet de traction control.noes schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:31:
[...]
Maar hij grijpt pas in als je achterwiel echt geen grip heeft, toch? Als je gas dan een beetje gelost wordt tot je grip hebt, merk je dat toch niet?
Dat is precies wat ik zegWinkiller schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Dat hoeft niet dat doet de traction control.
[ Voor 10% gewijzigd door noes op 16-01-2018 11:34 ]
Okay nu snap ik je, ja je voelt het wel, als een soort hickup, net of de motor even inhoud.noes schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:34:
[...]
Dat is precies wat ik zeg- het gas lossen is wat je tractiecontrole doet.
Waar denk jij dat de politie die capaciteit vandaan haalt? Als je binnendoor rijdt (Dus niet op snelwegen of N-wegen) is de controle echt zeer minimaal weet ik uit ervaring.Winkiller schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:03:
[...]
Hopelijk veel, vooral nu het
https://nos.nl/artikel/2212103-om-wil-verkeershufters-intensiever-in-de-gaten-houden.html
[ Voor 7% gewijzigd door Ghostrider op 16-01-2018 11:43 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Eerlijk gezegd kan het mij weinig schelen hoe ze het doen, maar als ze het doen moeten ze het goed doen.Ghostrider schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:42:
[...]
Waar denk jij dat de politie die capaciteit vandaan haalt? Als je binnendoor rijdt (Dus niet op snelwegen of N-wegen) is de controle echt zeer minimaal weet ik uit ervaring.
Rondje van 350km door Nederland en maar 1 a 2 plekken waar heel enkel politie staat.
[ Voor 9% gewijzigd door Winkiller op 16-01-2018 11:49 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Briljant om aan te geven waar een duke 125 staatWoask schreef op maandag 15 januari 2018 @ 21:35:
***members only***
Edit: Eerste die m'n straat + huisnr. nu kan opnoemen krijgt €5
Nee ok, maar hij is hem al kwijt bij de eerste 50+km/h te hard, daarna rijd hij met ontzegging van het rijbewijs en dat valt toch al onder een misdrijf en beland je sowieso toch al voor een strafrechter? Dan is het feit dat hij voor de rechter moet komen toch niet bijzonder?lolgast schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:31:
[...]
Wie zegt dat hij die nog heeft? Als je al die overtredingen blijft maken, denk je dat ze dan stoppen bij het afpakken van een rijbewijs? Volgens mij moet deze jongen gewoon 2 maandjes de cel in. Strafblad + celstraf, daar heeft iemand wel last van. Een pasje meer of minder in je portemonnee merk je niet toch
Awesome
Die spandband voor het achterwiel lijkt me best fantastisch idd. En ook die automatische spanbanden van ze lijken me wel wat. Zo'n gekloot altijd, dubbel doorsteken, juiste lengte maken. Als je dat iedere dag doet wordt je er vast handig in, maar ik doe dat dus niet elke dagGhostrider schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:18:
[...]
Acebikes heeft dat, vooral de spanband over de achterband is geweldig.
Maar ajb, monteer even een plaat of iets zodat je niet struikelt op de kar.
[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 16-01-2018 13:50 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Zelfde verhaal hier. Alleen voor de laatste paar meters heb ik de voorrem nodig. Bij voldoende anticiperen en de flinke motorrem zijn de remmen nauwelijks nodig.HTT-Thalan schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:40:
[...]
gecombineerd met vrij forse engine braking (v-twin immers) kan ik soms de halve stad door met (zeer) minimaal gebruik van de remmen.
[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 16-01-2018 14:37 ]
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
En? Was er gladheid?aidanl schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:36:
Gisteravond was trouwens niet echt heel relaxed naar huis rijden. Donker, nat, druk... was blij dat ik uiteindelijk thuis was. Pakte vandaag de auto maar voor de zekerheid ivm eventuele gladheid, meteen 2 uur gedaan over een stuk wat normaal 20 minuten kost. Waarvan 1,5 uur op 1 enkele rotonde (Capelle)![]()
Ik mis de zomer!
Nee, maar wel slagregen, hagel, onweer, plassen waar je haast in kan zwemmen... had dus prima met de motor gekund
Verwijderd
Gisteravond was het inderdaad wel klote op de motoraidanl schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:36:
Gisteravond was trouwens niet echt heel relaxed naar huis rijden. Donker, nat, druk... was blij dat ik uiteindelijk thuis was. Pakte vandaag de auto maar voor de zekerheid ivm eventuele gladheid, meteen 2 uur gedaan over een stuk wat normaal 20 minuten kost. Waarvan 1,5 uur op 1 enkele rotonde (Capelle)![]()
Ik mis de zomer!
XBL: DonFrans
Ik zit op 149 euro per maand (1788 euro per jaar) met 3 jaar nieuwwaarde garantieWinkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:22:
Nog meer mensen met een all risk verzekering, ik hoor graag je premie kosten op jaar basis als je een nieuwe motor hebt gekocht. Ik hoop nog steeds dat ik goedkoper kan dan wat ik nu heb bij +20 schadevrije jaren, zou mooi begin van dit jaar zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door DragonSlayer666 op 16-01-2018 15:57 ]
Never ride faster than your guardian angel can fly.
Zeer verstandig. Ik rij zelf ook op een v twin en kan behoorlijk hard op de motor remmen, maar ik gebruik er toch altijd licht mijn remmen bij in normaal verkeer. Dat is veel socialer voor het overige verkeer dat behoorlijk kan schrikken als ze niet in de gaten hebben dat je hard op de motor aan het remmen bent.lolgast schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:36:
Na herhaaldelijk klagen van mijn vrouw omdat ze niet doorhad dat ik vaart aan het minderen was, tik ik wel de achterrem aan om het lampje op te laten lichten
Heb er inmiddels een gewoonte van gemaakt. Stoppen met gasgeven -> voet een beetje omlaag
Holy sh*t! Ik ben 27 en zou bij dezelfde motorfiets €52,- betalen met 0 schadevrije jaren. Zie niet waarom de duur van je rijbewijs er toe zou moeten doen.DragonSlayer666 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:55:
[...]
Ik zit op 149 euro per maand (1788 euro per jaar) met 3 jaar nieuwwaarde garantie
2 schadevrij jaren, 24 jaar oud Kawasaki Ninja 300(2016)
Rijbewijs A2 sinds 15/12/2015.
(ja, pijnlijk veel. ik weet het, risico groep volgens verzekeraars)
Van de week bij het afhalen van mijn autootje gewoon de factuur via de mail gekregen. Overgemaakt voordat ik de auto af kwam halen (moest nog ff nieuwe APK en ruitenwissers op en kon ik de verzekering etc. alvast regelen). Of ben je van plan de motor gelijk mee te nemen?DragonSlayer666 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:09:
Verder zit ik met het punt dat het om ruim 4K€ gaat wat betaald gaat worden, wat adviseren jullie als betaalmethode? Het lijkt me dat de kijker niet met dit bedrag cash gaat komen?
[ Voor 41% gewijzigd door Ypuh op 16-01-2018 16:13 ]
Als ik tegenwoordig iets verkoop via Marktplaats oid stuur ik gewoon een betaalverzoek, geen idee of dat ook tot zulke bedragen kan. Voordeel hiervan is wel dat het direct op je rekening staat.DragonSlayer666 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:09:
Binnenkort komt er bij mij iemand langs om mijn motor (Kawasaki Ninja 300) te bekijken, en hopelijk te kopen.
Nu wil ik voor de proefrit (tenzij de kijker nog een persoon meeneemt) zijn autosleutel+ID-bewijs als onderpand vragen, dat ljikt mij geen probleem?
Verder zit ik met het punt dat het om ruim 4K€ gaat wat betaald gaat worden, wat adviseren jullie als betaalmethode? Het lijkt me dat de kijker niet met dit bedrag cash gaat komen?
Tuurlijk wel. Genoeg beginners die een foutje maken door gebrek aan ervaring en onderuit gaan. Als je er 50.000km op hebt zitten rij je veel beter dan iemand die net zijn rijbewijs heeft. Tuurlijk zegt 10 jaar je rijbewijs hebben niet dat je ook veel kilometers hebt gemaakt, maar over het algemeen heb je meer ervaring dus een lager risico. Verder speelt leeftijd ook nog flink mee.Ypuh schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:10:
[...]
Zie niet waarom de duur van je rijbewijs er toe zou moeten doen.
Een ID zegt wel wat, tenzij ie vals is. Een autosleutel zegt niets. Eens een verhaal gelezen van iemand die de sleutel kreeg van een gestolen auto en zijn dure motor niet meer terug zag. Verder vind ik 4K prima cash te doen. Overmaken via de telefoon kan ook, maar dan wel bij dezelfde bank zodat je het gelijk op je rekening kan zien. Er zijn helaas veel nep apps.DragonSlayer666 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:09:
Binnenkort komt er bij mij iemand langs om mijn motor (Kawasaki Ninja 300) te bekijken, en hopelijk te kopen.
Nu wil ik voor de proefrit (tenzij de kijker nog een persoon meeneemt) zijn autosleutel+ID-bewijs als onderpand vragen, dat ljikt mij geen probleem?
[ Voor 48% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2018 16:18 ]
Laat ik de opmerking anders formuleren; ik ken geen verzekering die er naar kijkt.PilatuS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:14:
[...]
Tuurlijk wel. Genoeg beginners die een foutje maken door gebrek aan ervaring en onderuit gaan. Als je er 50.000km op hebt zitten rij je veel beter dan iemand die net zijn rijbewijs heeft. Tuurlijk zegt 10 jaar je rijbewijs hebben niet dat je ook veel kilometers hebt gemaakt, maar over het algemeen heb je meer ervaring dus een lager risico. Verder speelt leeftijd ook nog flink mee.
[ Voor 8% gewijzigd door Ypuh op 16-01-2018 16:27 ]
Welke dienst gebruik je?CFC-Mathijs schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:11:
[...]
Als ik tegenwoordig iets verkoop via Marktplaats oid stuur ik gewoon een betaalverzoek, geen idee of dat ook tot zulke bedragen kan. Voordeel hiervan is wel dat het direct op je rekening staat.
[ Voor 3% gewijzigd door Leviathius op 16-01-2018 16:31 ]
Betaalverzoek via de Rabo app?DragonSlayer666 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:09:
Heb geen Rabobank
Als hij geld naar je overmaakt en hij heeft ook ABN, dan zou je het toch meteen moeten zien staan op je rekening?
ID zal bijna altijd een rijbewijs zijn. Die zou ik persoonlijk als potentiële koper niet afgeven. Zul je net zien dat je die ene keer staande gehouden wordt.DragonSlayer666 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:09:
Als je dezelfde bank hebt is het een paar seconden. Dan kan je gelijk zien of het er is. Dit is voor mij ook de enige manier waarop ik het zou willen. Er zijn te veel nep bank apps om mensen mee te scammen. Of contant, of direct op de rekening zichtbaar, anders niet.Leviathius schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:47:
[...]
Als hij geld naar je overmaakt en hij heeft ook ABN, dan zou je het toch meteen moeten zien staan op je rekening?
Ik heb laatst ook een nieuwe ketting op mijn motor laten zetten, ben van OEM factory ketting naar een ander merk gegaan. Die is dikker / groter dan de oude ketting, nu hoor ik ook een iets ander geluid onder het rijden, maar dit kan verder geen kwaad.UTwizard schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:11:
Omdat ik me vorig jaar nauwelijks op 2 wielen bewogen heb, heb ik dit topic ook een tijd niet gevolgd. Daar moet ik maar weer verandering in brengen
In het voorjaar had de ZX6R problemen die de motorzaak in eerste instantie niet kon vinden (bleek uiteindelijk een brakke brandstofpomp te zijn), in de zomer had ik andere prioriteiten en in het najaar ging de complete straat er uit voor enkele maanden. Uiteindelijk dus maar 750 kilometer ofzo gereden.
Volgens mij moet ik echter nog wel eerst even naar de motorzaak, vorig jaar is er namelijk ook een nieuwe ketting op gekomen, maar sindsdien "zingt" de motor, met name goed hoorbaar bij zo'n 50 km/u. Aangezien dat meteen begon na de nieuwe ketting, lijkt het mij dat deze gewoon even opnieuw gespannen moet worden?
Moeilijk te zeggen wat je nou precies hoort en wat het is met die omschrijving, maar de spanning kan je sowieso heel makkelijk zelf even checken of dat goed zit.UTwizard schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:11:
Volgens mij moet ik echter nog wel eerst even naar de motorzaak, vorig jaar is er namelijk ook een nieuwe ketting op gekomen, maar sindsdien "zingt" de motor, met name goed hoorbaar bij zo'n 50 km/u. Aangezien dat meteen begon na de nieuwe ketting, lijkt het mij dat deze gewoon even opnieuw gespannen moet worden?
Vergeet ook niet dat wel op dat gebied erg luxe wonen. Veel zijn hier volgens mij niet zo snel in de Eiffel, waardoor ik mij goed kan voorstellen dat dijkjes leuk zijn.DrivinUCrazy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:47:
Het helpt natuurlijk niet mee als je sneller in de Ardennen/Eifel bent dan bij een van de zo geprezen dijkjes. Met een beetje meer moeite even een dagje in Luxemburg rond gaan toeren is ook veel fijner dan een dijkje te gaan pakken.
Ik weet dat ik reageerde vanuit een verknipt referentiekader; dat had ik zelf ook al door. Maar ik houd er ook van om niet te weten wat er na de volgende bocht komt. Dan is een dijkweg juist het tegenovergestelde daarvan.Thoit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:53:
[...]
Vergeet ook niet dat wel op dat gebied erg luxe wonen. Veel zijn hier volgens mij niet zo snel in de Eiffel, waardoor ik mij goed kan voorstellen dat dijkjes leuk zijn.
Alleen de ketting laten vervangen en niet de tandwielen? Zo ja, dan kan dat je oorzaak zijn. Kettingspanning controleren kun je best zelf.UTwizard schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:11:
Omdat ik me vorig jaar nauwelijks op 2 wielen bewogen heb, heb ik dit topic ook een tijd niet gevolgd. Daar moet ik maar weer verandering in brengen
In het voorjaar had de ZX6R problemen die de motorzaak in eerste instantie niet kon vinden (bleek uiteindelijk een brakke brandstofpomp te zijn), in de zomer had ik andere prioriteiten en in het najaar ging de complete straat er uit voor enkele maanden. Uiteindelijk dus maar 750 kilometer ofzo gereden.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Vergeet je ketting niet te smeren, vooral na een regenbui. Normaal interval om de ketting te smeren is 300-500km. Ketting spannen doe je iedere 1000km.UTwizard schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 17:11:
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Misschien als ie bijna op is en steeds slechter aan het worden is. Ik kan makkelijk 5.000km rijden zonder te hoeven spannen en dat op een fiets met veel koppel.
Hè watGrubeater schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:44:
[...]
Vergeet je ketting niet te smeren, vooral na een regenbui. Normaal interval om de ketting te smeren is 300-500km. Ketting spannen doe je iedere 1000km.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik gebruik gewoon de ING app daarvoor, die heeft een maximum van 500euro lees ik net.DragonSlayer666 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Welke dienst gebruik je?
Tikkie bijvoorbeeld, kan je max 750 euro voor uitgeven.
Marktplaats staat hij niet op, maar voor die 25 euro is dat te doen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq