Het grote motortopic deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste
Acties:
  • 293.276 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:07
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:04:
600 euro per jaar aan all-riks. Van dat geld kan je elk jaar een tweedehandsje kopen... :D

[...]

Moet zeggen dat ik de maatregel wel begrijp. Helaas zijn er een paar gekken die zich niet kunnen gedragen.
Ja maar als je soms ziet hoe sommige bewoners daar bij die dijken zelf rijden zijn ze net zo achterlijk bezig. En specifiek motoren verbieden is beetje vreemd. Waarom dan niet meteen al het verkeer (en wielrenners }) )

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:04:
600 euro per jaar aan all-riks. Van dat geld kan je elk jaar een tweedehandsje kopen... :D

[...]

Moet zeggen dat ik de maatregel wel begrijp. Helaas zijn er een paar gekken die zich niet kunnen gedragen.
Je gaat toch ook niet alle supermarkten sluiten, omdat er een paar mensen stelen in de supermarkt?

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:30

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

aidanl schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Ja maar als je soms ziet hoe sommige bewoners daar bij die dijken zelf rijden zijn ze net zo achterlijk bezig. En specifiek motoren verbieden is beetje vreemd. Waarom dan niet meteen al het verkeer (en wielrenners }) )
En (geluids)overlast veroorzaken (dus met een motor, maar ook sowieso met ieder ander vervoermiddel) ís al verboden. Probleem is dat er niet gehandhaafd wordt. Een afsluiting is veel te draconisch als maatregel, en je zou zelfs kunnen beargumenteren dat het tegen de grondwet in gaat (iets met gelijke behandeling in gelijke situaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Raym09 Er mag wel meer niet in Nederland. Maar het gebeurt alsnog...
Frans92 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Je gaat toch ook niet alle supermarkten sluiten, omdat er een paar mensen stelen in de supermarkt?
Supermarkten zijn dan ook geen dijken. Ik denk dat als er een alternatieve weg is om van A naar B te komen, dat een dijk best afgesloten mag worden. Het is niet dat je iemand iets ontneemt op die manier.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
Icephase schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:26:
[...]

En (geluids)overlast veroorzaken (dus met een motor, maar ook sowieso met ieder ander vervoermiddel) ís al verboden. Probleem is dat er niet gehandhaafd wordt. Een afsluiting is veel te draconisch als maatregel, en je zou zelfs kunnen beargumenteren dat het tegen de grondwet in gaat (iets met gelijke behandeling in gelijke situaties).
Gewoon tot rasisme benoemen, werkt altijd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:26:
Niet in de laatste plaats dankzij jou, volgens mij.
[...]

Supermarkten zijn dan ook geen dijken. Ik denk dat als er een alternatieve weg is om van A naar B te komen, dat een dijk best afgesloten mag worden. Het is niet dat je iemand iets ontneemt op die manier.
Oh hier daar hebben we Mr. Black-n-White weer. Art. 1 van onze grondwet luidt "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.". Als dát al niet voldoende is om voor te knokken, wat dan wél? Of leg je je zomaar bij alles neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

Winkiller

De Mopperpot

Patrock schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:00:
[...]

Betaal momenteel €50 per maand. oftewel 600 per jaar voor all risk op de motor.
2 jaar het rijbewijs en eerste verzekering op mijn naam. 150PK 111KW naked motor met een aanschafwaarde van 6.5k 2 jaar terug.

Ga binnenkort wel een moment inplannen om met de tussenpersoon te zitten, aangezien ik nu €125 betaal voor auto en motor all risk per maand. Met name omdat ik het momenteel niet kan dragen om een nieuw voertuig te kopen indien schade. (motor is mij heilig, en rij er het liefst nog elke dag op.)

Auto voor de winter en verplichtingen met de vriendin gekocht en zet ik binnenkort op een lagere dekking. mogelijk de motor ook. aangezien ik nu ook een auto heb die ik kan inruilen op een motor mocht het ergste gebeuren.

***members only***
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Best prijzig die verzekering, maar als je krap zit kan het je redding zijn als er iets mis gaat, dus in mijn ogen ben je wel slim bezig. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aidanl schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:34:
[...]

Gewoon tot rasisme benoemen, werkt altijd :>
Discriminatie. Dat is het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

[...]

Jawel, je ontneemt mensen het plezier om op een mooie dijkweg te kunnen rijden. Ik rij 100x liever (in het geval van een plezierrit) over een mooie dijkweg, dan op de doorgaande 80km/h-weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frans92 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Jawel, je ontneemt mensen het plezier om op een mooie dijkweg te kunnen rijden. Ik rij 100x liever (in het geval van een plezierrit) over een mooie dijkweg, dan op de doorgaande 80km/h-weg.
Sinds wanneer is de openbare weg een attractiepark?
Icephase schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:35:

[...]

Oh hier daar hebben we Mr. Black-n-White weer. Art. 1 van onze grondwet luidt "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.". Als dát al niet voldoende is om voor te knokken, wat dan wél? Of leg je je zomaar bij alles neer?
Sorry? Kennen we elkaar?

En kijk eens om je heen. Er wordt zowel door de overheid als door private partijen bij de vleet gediscrimineerd. Het hoort gewoon bij menselijk zijn en het enige wat we kunnen is de excessen bestrijden.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
Ik denk dat het overigens voor die gemeentes, naar aanleiding van die petitie, net zo gemakkelijk is om gewoon al het verkeer op die dijken straks tegen te houden behalve bestemmings verkeer. Knallen ze een paar paaltjes in de weg en zijn ze van het gezeik af. Ik snap dat men met een petitie komt, maar verwacht er eigenlijk niets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Frans92 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:03:
Op motor-forum.nl zag ik een petitie om dijkafsluitingen in het weekend voor motoren op te heffen. Ik heb het net ondertekend, in de hoop dat het afsluiten van dijken minder gaat gebeuren. Misschien worden sommige dijken weer opengesteld voor ons.

https://dijkenopenvoormotor.petities.nl/
Haha gaat ze waarschijnlijk NIET lukken te veel mafketels die te hard rijden en veel herrie maken. :F
Supermarkten sluiten omdat mensen stelen is geen vergelijking, iets met appels en peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Winkiller Helaas wordt door veel Nederlanders motorrijden gezien als een hobby en boeit het ze weinig dat ze een bepaald imago neerzetten door deze openlijk te bedrijven. Als fatsoenlijke motorrijder met een verantwoordelijkheidsgevoel krijg je daar dus de nadelen van op je bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:38:
[...]

[...]

Sorry? Kennen we elkaar?

En kijk eens om je heen. Er wordt zowel door de overheid als door private partijen bij de vleet gediscrimineerd. Het hoort gewoon bij menselijk zijn en het enige wat we kunnen is de excessen bestrijden.
Nee, tenminste dat hoop ik niet. Maar je bent wel altijd goed voor een lekker polariserende reactie in dit topic, dus daar spreek ik je bij deze op aan.

Verder neem ik toch aan dat je niet bedoelt dat we discriminatie maar moeten toelaten? Kijk, onderscheid maken mág maar níet op basis van de in art. 1 genoemde gronden. Als iemand beter gekwalificeerd is voor een bepaalde functie, mag je die voorrang geven op een ander. Maar dan heeft de selectiegrond direct te maken met het doel. Bij discriminatie is dat niet zo, en bij het voorbeeld van de dijken ook niet. Niet álle motorrijders zorgen voor overlast en niet álle overlast wordt veroorzaakt door motorrijders. Daarmee is er geen direct verband en is het in mijn ogen dus discriminatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:44:
@Winkiller Helaas wordt door veel Nederlanders motorrijden gezien als een hobby en boeit het ze weinig dat ze een bepaald imago neerzetten door deze openlijk te bedrijven. Als fatsoenlijke motorrijder met een verantwoordelijkheidsgevoel krijg je daar dus de nadelen van op je bord.
Eh? Motorrijden mag niet als hobby gezien worden, en niet opelijk bedreven worden? 8)7

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Chakotay Natuurlijk wel. Maar als je de openbare weg gaat gebruiken als speeltuin, dan ga je toch een bepaalde grens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

[...]

Sinds wanneer mag je alleen plezier beleven in een attractiepark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

aidanl schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:39:
Ik denk dat het overigens voor die gemeentes, naar aanleiding van die petitie, net zo gemakkelijk is om gewoon al het verkeer op die dijken straks tegen te houden behalve bestemmings verkeer. Knallen ze een paar paaltjes in de weg en zijn ze van het gezeik af. Ik snap dat men met een petitie komt, maar verwacht er eigenlijk niets van.
Maar dán is het ook geen discriminatie meer! Want dan worden alle weggebruikers gelijk behandeld. Behalve de bewoners, maar daar is dan ook een direct verband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icephase schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Nee, tenminste dat hoop ik niet. Maar je bent wel altijd goed voor een lekker polariserende reactie in dit topic, dus daar spreek ik je bij deze op aan.
Ik ben polariserend? Nou dat is mooie dan... :D Als iemand op Tweakers dat tegen mij zegt, dan ga ik mij toch serieus afvragen of de wereld op zijn kop staat... hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, de meeste van die dijkafsluitingen zijn in het weekend, doordeweeks over dijkjes knallen is zoveel leuker dan in het weekend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Ik heb de charme van op dijken rijden nooit zo begrepen. Het wegdek is meestal ongelooflijk kut namelijk en er lopen en fietsen in het weekeind ook heel veel mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Ik ben polariserend? Nou dat is mooie dan... :D Als iemand op Tweakers dat tegen mij zegt, dan ga ik mij toch serieus afvragen of de wereld op zijn kop staat... hahaha.
Dat mag. Maar in al je reacties zoek je uitersten op om -zo lijkt het althans- een reactie uit te lokken bij anderen. Als je in werkelijkheid ook zo reageert, kan ik niet anders concluderend dat anderen je als behoorlijk polariserend ervaren. Als je dat zelf niet zo ervaart, kunnen ze het óf goed verbergen óf je hebt een flink bord voor je kop.

Maar goed, áls he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icephase schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Dat mag. Maar in al je reacties zoek je uitersten op om -zo lijkt het althans- een reactie uit te lokken bij anderen. Als je in werkelijkheid ook zo reageert, kan ik niet anders concluderend dat anderen je als behoorlijk polariserend ervaren. Als je dat zelf niet zo ervaart, kunnen ze het óf goed verbergen óf je hebt een flink bord voor je kop.
Ik zit hier niet om vrienden te maken. Het is een discussieforum, dus ik probeer dat ook te benutten.

Ik ben nog nooit door iemand als polariserend betiteld. Ik vInd het nogal een sterke bewering, want dat wordt normaliter alleen gezegd over mensen met een publieke rol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:44:
Ja ik weet het, zo is het altijd geweest en zal nooit veranderen. Ik vraag me wel eens af wat ze gaan doen aan de Petjes, je weet wel de opgevoerde tunebakken van 1000cc met een brul uitlaat, gaan de dan lokale 50km wegen afsluiten?. Alleen een WOK melding, boete en keuring kosten zijn niet voldoende meer, die maniakken gaan ook maar door met hun vervelende gedrag, stel je voor 5 Pk minder te hebben dat kan echt niet hoor. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aidanl
Icephase schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Maar dán is het ook geen discriminatie meer! Want dan worden alle weggebruikers gelijk behandeld. Behalve de bewoners, maar daar is dan ook een direct verband.
Tja... dan kan je alle stukken bestemmingsverkeer in NL gaan opheffen. Gaat niet gebeuren. En die gemeentes gaan echt geen discussie aan mbt discriminatie. Daarom is het aanpassen van de dijk naar alleen bestemmingsverkeer veel gemakkelijker en goedkoper dan allerlei rechtzaken aan te gaan.

Overigens ben ik alle discussies rondom discriminatie en rasisme helemaal zat. Iedereen lijkt er tegenwoordig nogal gevoelig voor te zijn. Wordt iemand staande gehouden omdat die te hard reed, meteen wordt de discriminatie / rasisme kaart getrokken. Nee lul, je reed gewoon te hard.
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:55:
[...]

Ik zit hier niet om vrienden te maken. Het is een discussieforum, dus ik probeer dat ook te benutten.
Oh? Dan zijn we geen vriendjes meer :+ :9

[ Voor 14% gewijzigd door aidanl op 15-01-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Winkiller Ik heb ook nooit begrepen waarom er in Nederland geen limiet zit op het vermogen van auto's en motoren. Wat moet je in godsnaam met een motorfiets met meer dan 40kw of iets in die strekking?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:01
Hahahaha. Deze discussie wordt steeds mooier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:50:
Ach, de meeste van die dijkafsluitingen zijn in het weekend, doordeweeks over dijkjes knallen is zoveel leuker dan in het weekend >:)
Jij hoort vast bij die 1% mafketels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:52:
@Verwijderd Ik heb de charme van op dijken rijden nooit zo begrepen. Het wegdek is meestal ongelooflijk kut namelijk en er lopen en fietsen in het weekeind ook heel veel mensen...
Nee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-09 09:24

Least Inkling

Product of the cold war

Niks racisme, discriminatie. Gewoon, zoals alles daar tegenwoordig onder valt: terorrisme

Je terroriseert de dijkbewoners die ons weer terroriseren :+

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Ja zo rijd ik dus geen motor. Lijkt me nogal link eerlijk gezegd.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:14
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/54451401d52c0dd2fe9ee5752857d53c/tenor.gif?itemid=3579864

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:01:
@Verwijderd Ja zo rijd ik dus geen motor. Lijkt me nogal link eerlijk gezegd.
Link? Valt wel mee toch, ik ga meestal nog wat harder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd Moet je ook niet klagen als je een schuiver maakt omdat het wegdek ergens kapot is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:04:
@Verwijderd Moet je ook niet klagen als je een schuiver maakt omdat het wegdek ergens kapot is. ;)
Meestal maak je eerst een controle ritje he :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
@Verwijderd @maximiliaan_nl dan moet je de YouTube video's ook zien van Slabside, de manier waarop hij af en toe over die dijken knalt slaat ook echt nergens op.
lolgast schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:04:
[...]

Tweede keer is toch altijd pas timed? :+

[ Voor 39% gewijzigd door aidanl op 15-01-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:04:
Ik hoor bij de 1% die nooit klaagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lolgast Dat maakt het haast misdadig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:55:
[...]

Ik ben nog nooit door iemand als polariserend betiteld. Ik vInd het nogal een sterke bewering, want dat wordt normaliter alleen gezegd over mensen met een publieke rol...
OK, paar voorbeelden:

[...]

Oftewel: als je een alternatieve oplossing hebt, is het nooit een probleem als iets niet meer kan/mag
[...]

Oftewel: alleen als je de openbare weg gebruikt als attractiepark kun je lol hebben
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:52:
Oftewel: als het wegdek slecht is, en er zijn meer mensen kún je onmogelijk plezier hebben
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:58:
@Winkiller Ik heb ook nooit begrepen waarom er in Nederland geen limiet zit op het vermogen van auto's en motoren. Wat moet je in godsnaam met een motorfiets met meer dan 40kw of iets in die strekking?
Oftewel: niemand kan ook maar op enigerlei legale manier plezier beleven aan een motorfiets met meer dan 40 KW

Ik vind dat allemaal behoorlijk polariserende opmerkingen. Je scheert alles over 1 kam, generaliseert continu en discussieert alleen in uitersten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel tekenend dat motorrijders duidelijk een doorsnede zijn van de bevolking. Er zitten zoveel verschillende types tussen...

@Icephase Dat lees jij er zelf in, want zo ver doortrekken wil ik het helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Wel als motorrijder kan ik alleen zeggen dat PK's soms nuttig kunnen zijn om uit een bepaalde situatie te komen. Persoonlijk maak ik me niet zo druk om PK's, mijn huidige motor heeft er 120 dacht ik. Mijn sterkste was ooit zo'n 150Pk en soms is dat was best leuk af en toe. Maar 100Pk en zijn sterkste punt op 3700 toeren is ook leuk speelgoed, lui rijden omdat je overal trekkracht heb. Ik ben dus niet iemand die kwijlend met zijn handen in zijn zak naar een motorblok staat te kijken wat 100Pk eruit perst in optimale situaties, ik rij graag motor als liefhebberij en wil daar niemand bij tot last zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
Hey allemaal even goede vriendjes he ;) Ik zie uit de quotes dat het ook vaak om de persoonlijke meningen gaat van @maximiliaan_nl. Neem aan dat iedereen toch wel zelf iets mag vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@aidanl Hoe op Tweakers mag je geen sterke mening hebben heb ik al gemerkt. Maar daar heb ik weinig bericht aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:59

Secsytime

Automagisch

Leuk filmpje! Je hebt er wel een behoorlijke gang op :+ Zo durf ik zelf (nog?) niet te rijden, maar met een SMT misschien wel.. Verder doe je daar op die dijken niemand kwaad.. niemand die er last van heeft.

Edit:
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:08:
@aidanl Hoe op Tweakers mag je geen sterke mening hebben heb ik al gemerkt. Maar daar heb ik weinig bericht aan.
Je mag best een sterke mening hebben, alleen probeer een MENING, niet als WAARHEID te verkondigen. Dat is namelijk wat er vaak gebeurt.

Let's agree to disagree.

[ Voor 34% gewijzigd door Secsytime op 15-01-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

oOo Maar 1 foutje en je eet gras. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Winkiller Als je geluk hebt blijft het bij optische schade... not not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik slinger liever door het bos. Voorkeur voor onverhard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Je mag best een sterke mening hebben, alleen probeer een MENING, niet als WAARHEID te verkondigen. Dat is namelijk wat er vaak gebeurt.
Ja daar heb ik dan weer geen zin in. Ik weet dat ik vaak gelijk heb en normaal plak ik er dan een paar woorden aan om de indruk te wekken dat ik andermans mening respecteer... :')

Ik kan er heel slecht tegen als mensen je monddood proberen te maken door te doen alsof je nooit iets zeker kunt weten en dus altijd je mening moet verkondigen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Ja daar heb ik dan weer geen zin in. Ik weet dat ik vaak gelijk heb en normaal plak ik er dan een paar woorden aan om de indruk te wekken dat ik andermans mening respecteer... :')
Er is geen gelijk hebben. Iedereen heeft recht op zijn manier van leven, dat is wat we hier "vrijheid" noemen. Je mag het er niet mee eens zijn, maar er is simpelweg geen goed of fout.

Maar daar zal je met jouw insteek geen respect voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:17:
@Winkiller Als je geluk hebt blijft het bij optische schade... not not.
Ja dit is een voorbeeld van hoe het NIET moet, als ik zie hoe daar bochten genomen worden heb ik het idee dat ze denken dat ze op een circuit rijden in plaats van de openbare weg. Ze nemen sommige bochten zoals ik dat deed in de vrachtwaggel vroeger. Maar vergeet niet het zijn wel de Hooligan bikes waar op gereden word en dat willen ze graag laten zien anders zetten ze het niet op Internet, ik ben echter niet onder de indruk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Ik kan er heel slecht tegen als mensen je monddood proberen te maken door te doen alsof je nooit iets zeker kunt weten en dus altijd je mening moet verkondigen.
Jij doet daarmee precies hetzelfde: jij maakt anderen monddood door jouw mening als waarheid te verkondigen en verder geen ruimte te geven voor discussie.

Maar hey, doe wat je wil maar het wordt door mij, blijkbaar ook Secsytime en waarschijnlijk veel anderen als zeer irritant ervaren. Het is hier een discussieforum, met ruimte voor meerdere inzichten en argumenten maar jij slaat iedere vorm van discussie direct plat door je eigen visie als waarheid te presenteren. Wederom verwijs ik naar de voorbeelden 'geen lol op de openbare weg' en 'meer dan 40 KW is onzin'; wie ben jij om te bepalen of dat voor iedereen zo is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:38

A13X

Dude

lolgast schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:04:
[...]
Was dit niet de controle rit dan @Verwijderd ? Ging best rustig >:)

[ Voor 3% gewijzigd door A13X op 15-01-2018 15:44 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Raym09 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Was dit niet de controle rit dan? Ging best rustig >:)
Vergeet vooral NIET dat dit soort ritjes ook op de dijken gemaakt worden die nu voor MIJ zijn afgesloten. }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Icephase schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Jij doet daarmee precies hetzelfde: jij maakt anderen monddood door jouw mening als waarheid te verkondigen en verder geen ruimte te geven voor discussie.

Maar hey, doe wat je wil maar het wordt door mij, blijkbaar ook Secsytime en waarschijnlijk veel anderen als zeer irritant ervaren. Het is hier een discussieforum, met ruimte voor meerdere inzichten en argumenten maar jij slaat iedere vorm van discussie direct plat door je eigen visie als waarheid te presenteren. Wederom verwijs ik naar de voorbeelden 'geen lol op de openbare weg' en 'meer dan 40 KW is onzin'; wie ben jij om te bepalen of dat voor iedereen zo is?
Mee eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icephase schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Ik bepaal helemaal niks. Ik zeg alleen maar wat ik zie en ervaar. Uiteindelijk laten anderen zich meer beïnvloeden door het idee dat ze geen mening mogen hebben, dan dat ik toevallig mijn mening als waarheid verkondig. Dat is vooral een gevoelskwestie, want wie ben ik om anderen iets te verbieden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Snap ook niet waarom motorkleding (met een minimale kwaliteit waardoor je minimaal €1k kwijt bent voor een pak) nog niet verplicht is gesteld en de APK is ingevoerd.

Oh wacht, als ze dat doen kun je niet meer rijden :+ vandaar dat dat ontbrak in je feit mening.

(1x met een normale rit op je plaat en geen motorkleding aan kost je de gemeenschap meer geld dan in vol leer een dijk afdonderen.)

grabs popcorn
Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:44:
[...]
Vergeet vooral NIET dat dit soort ritjes ook op de dijken gemaakt worden die nu voor MIJ zijn afgesloten. }:|
@Winkiller pak een boterham, je hapt :>

Overigens, in mijn bescheiden opinie, er word voornamelijk geklaagd over geluidsoverlast. Ik had een collega die hoog en laag volhield dat ik geen standaard uitlaat onder mijn XF650 had zitten. Hij wist het zeker, totdat ik hem uitnodigde om de uitlaat met stockfoto's te vergelijken en het artikelnummer op de pijp op te zoeken. De gemiddelde niet motorrijdende mensch denkt dat elke motor die niet fluister stil is een blér pijp eronder heeft zitten. Dat is een gedachte waar niet tegenaan te lullen is.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:26:
Zijn er ook motorrijders hier met een all risk verzekering ? wat betalen jullie op jaarbasis ?
~600 euro p/j bij KNMV, mag ook wel voor een nieuwe fiets van 13k van vorig jaar imho.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nee hoor jij hapt, ik maakte een punt waardoor dijken afgesloten werden vorig jaar. >:)
Raym09 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:55:
[...]
Overigens, in mijn bescheiden opinie, er word voornamelijk geklaagd over geluidsoverlast. Ik had een collega die hoog en laag volhield dat ik geen standaard uitlaat onder mijn XF650 had zitten. Hij wist het zeker, totdat ik hem uitnodigde om de uitlaat met stockfoto's te vergelijken en het artikelnummer op de pijp op te zoeken. De gemiddelde niet motorrijdende mensch denkt dat elke motor die niet fluister stil is een blér pijp eronder heeft zitten. Dat is een gedachte waar niet tegenaan te lullen is.
Inderdaad maar meestal is het binnenwerk dan aangepast.
Maar dat kan ik niet zien dus voordeel van de twijfel. ;)
Die dingen maken van zich zelf best wel veel herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:')
Raym09 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:55:
(1x met een normale rit op je plaat en geen motorkleding aan kost je de gemeenschap meer geld dan in vol leer een dijk afdonderen.)
Dat vind ik sowieso een slecht argument. Ik betaal toch genoeg belasting en premie? Wederom: laat ze het dan verplicht stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:03:
[...]

:')
[...]
Dat vind ik sowieso een slecht argument. Ik betaal toch genoeg belasting en premie? Wederom: laat ze het dan verplicht stellen.
_O- oOo Je hebt zeker een punt waar ik het mee eens ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:03:
[...]
Nee hoor jij hapt, ik maakte een punt waardoor dijken afgesloten werden vorig jaar. >:)

[...]

Inderdaad maar meestal is het binnenwerk dan aangepast.
Maar dat kan ik niet zien dus voordeel van de twijfel. ;)
Die dingen maken van zich zelf best wel veel herrie.
Dat komt niet door mensen die zo rijden op dijken, maar door mensen die bij dijken wonen en blijven zeuren bij de gemeente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Secsytime Het zijn gewoon zeikerds...! :') "Zeker nooit jong geweest" of "ze gunnen me mijn pleziertje niet".

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Secsytime schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:06:
[...]

Dat komt niet door mensen die zo rijden op dijken, maar door mensen die bij dijken wonen en blijven zeuren bij de gemeente.
:Y en van mij hebben ze gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

@Winkiller Misschien voor jou, je kan de bordjes ook gewoon voorbij rijden })
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:03:
[...]
Dus? Ik betaal toch genoeg belasting en premie om met meer dan 40kW de weg op te mogen? Of op de dijken te rijden?

Over slecht argument gesproken ;w

* A13X hoort vaker dat iemand zwaar gewond of dood is door gebrekkige kleding dan teveel vermogen....

@maximiliaan_nl Hoezo? vertel? In theorie heb je een puntje, echter in de praktijk is het de ezel die aan het stuur zit. Genoeg petjes die met een 1.0 met 60pk nog brokken veroorzaken.

[ Voor 23% gewijzigd door A13X op 15-01-2018 16:13 ]

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen het weer eens over motoren hebben? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Raym09 Met snelle/krachtige motoren breng je andere mogelijk in gevaar. Een motorpak niet dragen in principe niet.

Nu ik er even over nadenk, geldt dit vooral voor rijstijl. Maar als er dan niet gehandhaafd wordt... mja.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Raym09 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:08:
@Winkiller Misschien voor jou, je kan de bordjes ook gewoon voorbij rijden })
:Y
Maar mag NIET van mijn vrouw, kost mogelijk extra geld en dan een week geen sex. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lolgast
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:10:
@Raym09 Met snelle/krachtige motoren breng je andere mogelijk in gevaar. Een motorpak niet dragen in principe niet.
Gast :'( Ik heb lang niet gereageerd omdat het nogal op een bash maximiliaan_nl leek, maar schei toch uit... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lolgast Ach... ze zijn er hier sowieso op uit om mij te bashen/grond in te trappen. Ik vind het wel prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aidanl
Trouwens, over motoren gesproken..

wat een kut weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:04
Zijn er ook motorrijders hier met een all risk verzekering ? wat betalen jullie op jaarbasis ?
Ik heb een all risk verzekering voor 444e per jaar bij bikerpolis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Raym09 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:08:

* Winkiller hoort vaker dat iemand zwaar gewond of dood is door gebrekkige kleding dan teveel vermogen....
;w OMG.
spookz0r schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:15:
[...]

Ik heb een all risk verzekering voor 444e per jaar bij bikerpolis.nl
Voor hoeveel centjes ben je verzekerd ? en welke extra opties heb je er bij ?

[ Voor 36% gewijzigd door Winkiller op 15-01-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aidanl schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:14:
Trouwens, over motoren gesproken..

wat een kut weer :+
Inderdaad moet straks weer op de motor naar huis helaas, schijnt deze week ook nog sneeuw en storm te komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:04
Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:16:
[...]

;w OMG.

[...]

Voor hoeveel centjes ben je verzekerd ? en welke extra opties heb je er bij ?
Motor ter waarde van 6000e (rij er veel woon-werk mee vandaar de all-risk verzekering) inclusief rechtsbijstand en ongevallen opzittenden. Kleding en dergelijke zijn ook verzekerd tot 2000e

[ Voor 6% gewijzigd door spookz0r op 15-01-2018 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@maximiliaan_nl Je hebt zelf al enige nuance in je post aangebracht zie ik, maar voor de zekerheid. Omdat ik me aangesproken voel omdat ik "meer dan 40 kW" heb..
Vergelijk de scooters even met de motoren.

http://statline.cbs.nl/St...DM=SLNL&PA=81452NED&LA=NL
En omdat 1 jaar niets zegt: Link even ingekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:14:
@lolgast Ach... ze zijn er hier sowieso op uit om mij te bashen/grond in te trappen. Ik vind het wel prima.
Ja leuk he ? soms is tweakers net fok.nl. ;)
Iedereen kan typen maar normaal motorrijden kan niet iedereen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

lolgast schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:23:
@maximiliaan_nl Je hebt zelf al enige nuance in je post aangebracht zie ik, maar voor de zekerheid. Omdat ik me aangesproken voel omdat ik "meer dan 40 kW" heb..
Vergelijk de scooters even met de motoren.
Wat wil je hiermee zeggen? Er rijden veel meer mensen scooter. Vooral ouderen en jongeren.
Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:23:
[...]

Ja leuk he ? soms is tweakers net fok.nl. ;)
Iedereen kan typen maar normaal motorrijden kan niet iedereen. :+
Ja daar is het de norm.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

leeg.

[ Voor 96% gewijzigd door Secsytime op 15-01-2018 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:38:
[...]

Je zo opstellen dat jouw mening waarheid is, en dan nu de martelaar uithangen. (':
En het gaat niet eens over religie. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Secsytime schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:38:
[...]

Je zo opstellen dat jouw mening waarheid is, en dan nu de martelaar uithangen. (':
_O-
Oei nu ben ik aan de beurt, een mening is nooit een feit of waarheid maar slechts een mening.
Het lijkt wel een epidemie te worden hier op Tweakers, je hoort en leest het vaker op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

* Least Inkling kijkt even om het hoekje en vraagt zich af of het weer gezellig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Least Inkling Stel je voor dat het niet 'gezellig' is. Af en toe de knuppel in het hoenderhok gooien is ook niet erg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Least Inkling

Least Inkling

Product of the cold war

Oh zeker nie max, kan er wel tegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:13

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:42:
[...]

En het gaat niet eens over religie. Of wel?
Nuja, het universele geloof is dat de roden sneller zijn :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Vrijdag Duc duc barbatruuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

popcorn

:+

[ Voor 3% gewijzigd door WoBBeL op 15-01-2018 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:42:
[...]

_O-
Oei nu ben ik aan de beurt, een mening is nooit een feit of waarheid maar slechts een mening.
Het lijkt wel een epidemie te worden hier op Tweakers, je hoort en leest het vaker op het forum.
Ja ik stoor mij er in het algemeen hier op Tweakers ook steeds meer aan, lezen is moeilijk en discussies is meer flamen Dan wat anders. Hk is zo dan nog wel wat gezellig maar dat is ook omdat ik wat mensen persoonlijk ken. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
tijd voor beter weer, het volk wordt onrustig :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zolang het maar niet te goed weer wordt, 10 graden en een beetje zonnetje is mij prima, blijft het een beetje rustig op de weg en heb je niet zo van die losgeslagen kamikaze piloten :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Joopieboy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:20:
Zolang het maar niet te goed weer wordt, 10 graden en een beetje zonnetje is mij prima, blijft het een beetje rustig op de weg en heb je niet zo van die losgeslagen kamikaze piloten :P
Die er dan mogelijk voor zorgen dat nog meer leuke dijkjes afgesloten worden doordat bewoners terecht over hun klagen bij de gemeente. >:)

Om vervolgens een jaar later een petitie te starten om de dijkjes weer open te krijgen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 15-01-2018 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Winkiller schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:36:
[...]

Die er dan mogelijk voor zorgen dat nog meer leuke dijkjes afgesloten worden doordat bewoners terecht over hun klagen bij de gemeente. >:)

Om vervolgens een jaar later een petitie te starten om de dijkjes weer open te krijgen. :)
Goed ik hap :>
Omdat de klachten vooral tijdens mooie (zon- en feest-) dagen binnenkomen, werden de metingen ook op dergelijke momenten uitgevoerd. De resultaten werden door de Omgevingsdienst Midden Holland ingevoerd in een rekenmodel en verwerkt en gepresenteerd in een officieel rapport. Daaruit blijkt dat de feiten niet overeen komen met de beleving van de bewoners. In de officële memo staat onder meer: “Op basis van de geluidsberekening is er onvoldoende juridische basis om op grond van de wegenverkeerswetgeving een inrijverbod voor motoren in te stellen. Daarnaast is er gekeken of er andere handvatten zijn om maatregelen te treffen. Een andere mogelijkheid om een inrijverbod voor motoren in te voeren zou het argument van verkeersveiligheid kunnen zijn. Het aantal geregistreerde (verkeers)ongevallen op de Lekdijk is echter niet hoger dan op andere wegen.”volledige memo
bron

[ Voor 3% gewijzigd door A13X op 15-01-2018 18:04 ]

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nog meer mensen met een all risk verzekering, ik hoor graag je premie kosten op jaar basis als je een nieuwe motor hebt gekocht. Ik hoop nog steeds dat ik goedkoper kan dan wat ik nu heb bij +20 schadevrije jaren, zou mooi begin van dit jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
Gewoon vergelijken op Independer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ben jij dit? Ik vind dit namelijk gewoon echt ronduit asociaal rijgedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

CFC-Mathijs schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:52:
[...]

Ben jij dit? Ik vind dit namelijk gewoon echt ronduit asociaal rijgedrag.
Ik heb het idee (maar dat is subjectief) dat de snelheid op die dijkjes nog niet eens zo heel hoog ligt, het is erg smal en bochtig en er word vlot opgetrokken. Ze hadden van mij in ieder geval de gang er wel uit mogen halen bij huizen/uitritten.

Maar daarna...

Ik constateer, buiten de snelheid (die ik op de video niet betrouwbaar kan vaststellen):

- gebruik verkeerde weghelft
- geen richting aangeven (zit er misschien niet eens op)
- plaats op de weg
- meerdere keren artikel 5 (wheelies, scheuren over parkeervakken)
- gebruik afgeblokte delen van het wegdek

Maar goed, van een van de motoren is het kenteken in ieder geval zichtbaar, dus als de lange arm der wet ze in de kraag wil grijpen zijn daar vast methodes voor :). Snelheid zit ik in de basis niet zo mee, want dat is afhankelijk van de situatie, maar dit is heel duidelijk over de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:14
Ik. Momenteel 153 euro per maand.
Nieuwe Yamaha R3 (2017), sinds mei 2017 mijn motorrijbewijs en 22 jaar.

Helpt niet echt mee die combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 16:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ben ik nou echt een van de weinigen die met een motor nooit op dijkjes rijdt? Ik vind er niets aan, het is me daar te druk, en bochtjes... Gebogen rechte stukken zijn het, meer niet. (en ja, dat meen ik serieus zonder te willen trollen)

Het helpt natuurlijk niet mee als je sneller in de Ardennen/Eifel bent dan bij een van de zo geprezen dijkjes :P. Met een beetje meer moeite even een dagje in Luxemburg rond gaan toeren is ook veel fijner dan een dijkje te gaan pakken.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:14
DrivinUCrazy schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:47:
Ben ik nou echt een van de weinigen die met een motor nooit op dijkjes rijdt? Ik vind er niets aan, het is me daar te druk, en bochtjes... Gebogen rechte stukken zijn het, meer niet. (en ja, dat meen ik serieus zonder te willen trollen)

Het helpt natuurlijk niet mee als je sneller in de Ardennen/Eifel bent dan bij een van de zo geprezen dijkjes :P. Met een beetje meer moeite even een dagje in Luxemburg rond gaan toeren is ook veel fijner dan een dijkje te gaan pakken.
In de zomer na 6 uur is het gewoon rustig :p
Ik vind het wel leuk die bochtjes. Kan nog niet echt hard / plat door de bocht maar dat komt vanzelf. Rijbewijs sinds mei en al paar maanden zeer weinig gereden

[ Voor 3% gewijzigd door Aschtra op 15-01-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 16:40
Ninja 650, all risk, 312 euro op jaarbasis. Met motorkleding verzekerd. Bij Nedasco via VVAA.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Aschtra schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:43:
[...]

Ik. Momenteel 153 euro per maand.
Nieuwe Yamaha R3 (2017), sinds mei 2017 mijn motorrijbewijs en 22 jaar.

Helpt niet echt mee die combi.
€1836 per jaar voor een motor met een dagwaarde van €5999?
Pagina: 1 ... 84 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.