Ha je begint mij te kennenHTT-Thalan schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 11:56:
[...]
Natuurlijk, maar de dynamiek van zoiets als dit is wel compleet anders. Ik kan me goed voorstellen dat dit ontzettend vermakelijk is om te doen, al zou het voor mij geen blijvend dingetje zijn. Als je offroad gaat wil je (uiteindelijk) meer dan alleen hard over zandpaadjes scheuren, je wilt springen, klimmen en baggeren. En dát gaat dan weer niet met zo'n 'noppengixxer' zoals @Joopieboy hem waarschijnlijk zou gaan noemen.
- edit -
Mijn buit opgehaald *O*:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn nieuwe (Ducati branded, dat dan wel) Rev'it Strada 13 dubbel gevoerde zomer/winterbroek. Nieuw gekocht voor slechts 169 euro dankzij de executieveiling bij Scarpa vorige maand
. Volledig Gore-Tex en 2 verwijderbare binnenlagen voor elk weertype, inclusief afsluitbaar doorwaai-mesh in de bovenbenen.
Nou moet ik zeggen dat het Difi spul van Motorport echt goed spul voor z'n geld is, ik heb minder dan de nieuwprijs van deze broek betaald voor de hele uitrusting) maar ik zal meer dan één winter en één zomerset nodig hebben en voor dit soort bedragen wil ik wel meer a-merk spul kopen.

En Difi is een dikke prima, ik heb het spul nu 4-5 jaar denk ik, weer en wind gereden waarvan 1 jaar een maand of 10 alleen maar woonwerk, alleen bij een gigantische hoosbui in Luxemburg ben ik verzopen, maar dat viel nog relatief mee omdat het vooral door alle naden, kieren en openingen binnenkwam en het membraan gewoon volledig verzadigd was.
Ja ik ben echt onder de indruk van dat spul, voor een fractie van de prijs van de bekendere merken.

Ik heb zelfs na een dag te laten weken de kleuren weer een beetje terug gekregen, alleen echt reflecterend is het niet meer zo.
Het leven is te kort om geduld te hebben!