Exact dat dus, overtrokken gedoe, er is in al die gevallen meer dan ruimte zat. Die motorrijder hoeft nergens voor af te remmen ook.
Vorige winter kwam ik een muts in een Peugeot tegemoet om 9 uur 's avonds op een onverlichte bochtige weg met bomen in de berm. Zag van een afstandje al dat ze alleen DRL's aan had dus ik seinen en knipperen en toeteren, we passeren elkaar, ik kijk in mijn spiegel en zie de achterzijde volledig gedoofd. Heb de auto gekeerd en ben er achteraan gereden, 3km ofzo verder was ik weer bij, heb net zo lang seinend achter haar gereden tot ze uiteindelijk toch stopte om te zien wat ik moest.
"Heb je in de gaten dat je lichten uit staan?" - "Oh, nee, uhm, ja sorry, helemaal niet door gehad, dank je!" - "Waar kom je vandaan gereden?" - "Oh, daar en daar vandaan" (uur rijden

) Domme gans.
Ben ook al eens een auto tegen gekomen die alleen met stadsverlichting op een onverlicht deel van de A12 reed, midden in de nacht. "Goh wat zie ik toch weinig, en waarom blijft die andere auto toch telkens seinen en toeteren enzo, snap ik niks van, rare man" Na 10 minuten ben ik maar gewoon door gereden...
[
Voor 57% gewijzigd door
FastFred op 18-12-2017 15:38
]