in 1 woord: geweldig!
Sommige momenten was het behoorlijk koud, en 2 dagen gehad met flinke regenbuien.
Maar de ervaring is super. Ik reed wat behouden, want met bagage, onbekende wegen en weer dat onvoorspelbaar was was ik niet super confident. Maar in hindsight was dat niet nodig geweest, de wegen waren meest van de tijd super (zeker in Spanje). En rechte wegen lijken daar wel verboden.. ik ben nog wat filmpjes aan het uitzoeken, maar sommige wegen waren echt, bocht links, bocht rechts, bocht links, tunnel, bocht links, bocht rechts, haarspeld bocht, 10 meter rechtdoor, bocht links etc..
Rijden in de sneeuwstorm was minder prettig, maar als je het voorzichtig aan doet kom je overal wel door zeg ik altijd, en zo hier ook..
Zeker een aanrader. 1760 mijl gereden in 10 dagen en elke dag zo'n 6/7 uur in het zadel gezeten (snelheid is laag met al die (haarspeld)bochten, en 240 uur genoten! Zelfs de ferry (waar ik normaal niet zo dol op ben) viel mee. De heenreis werd nog een behoorlijk feest met alle bikers die ik bij de check-in tegen gekomen was.. op de terugweg kwam ik via FB erachter dat een ervan vlakbij me zat en daarmee ben ik door de Picos terug gereden naar de boot, erg gezellig.
Ook leuk dat ik een motorreisboekenschrijfster tegenkwam (3x woordwaarde):
https://www.amazon.co.uk/...l?ie=UTF8&ASIN=0956430562
[
Voor 6% gewijzigd door
ToolkiT op 13-11-2017 10:14
]