Vreemd, ik zou eerder denken dat de mooi-weer-rijders liever een geluidmakende motor rijden. En dat mensen die een still elektrische motor overwegen veelal de dagelijkse rijders zijn zoals ikzelf. Dan wil ik goed beschut achter een ruit zitten. De hele "naked" look heeft ook die naked feel: je krijgt moeder natuur recht in je gezicht.Erasmo schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:07:
[...]
Je bent niet de enige die zich dat afvraagtMet mijn oude kuip haal ik al 20%-ish extra bereik, maar er zijn ook lui die verder gaan met een dustbin of zelfs een volledige Vetter.
Mijn theorie is dat Zero's toch wel als warme broodjes over de toonbank vliegen zonder kuip, en dat ze zich liever richten op het verbeteren van de batterij en motor. Wat een paar hobbyisten doen in hun schuur is leuk, maar een goede gestroomlijnde kuip ontwikkelen kost serieus veel geld.
Maar ze bieden het niet eens aan. Zo bizar. Daar zou ik geld voor overhebben. Ze slaan de hele markt waar ik deel van uitmaak over op deze manier. Ik rij iedere dag, het hele jaar rond, en ik gooi iedere 200km m'n tank weer vol voor 23 euro per keer
Komt tijd, komt raad, hoop ik