Het grote motortopic deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 293.232 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:34

A13X

Dude

HTT-Thalan schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:40:
Mijn vrouw probeerde mij plat in de bocht te filmen maar ze kon niet bij blijven! Nou moet ik verdorie toch een foto zien te regelen :9.
Bij een overzichtelijke bocht vrouw bij bocht laten staan en zelf door de bocht rijden. Kun je ook nog een paar keer de bocht proberen.
Plus... Je vrouw crasht niet door jouw proberen te filmen en tegelijkertijd auto te rijden :+

*zou RS bij Skoda dan toch voor Ride Slow staan :+

[ Voor 6% gewijzigd door A13X op 03-08-2017 17:42 ]

Awesome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:33

Bommes

Capo del formaggio

Least Inkling schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:06:
@Bommes hoop voor je op goed weer, ben er al een keer of 8 geweest....nat...nat...nat...

Maar wil je niet deprimeren.. O-) :+
Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2017/08/1501774865-800-x-533px-1600_GM92377.JPG

De keer dat ik daar op de foto werd gezet was het erg goed weer.

Afbeeldingslocatie: http://www.camperzone.nl/gky_uploads/2017/08/1501774865-800-x-533px-1600_RM69804.JPG

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:01

Vrijdag

De Zwarte

Bommes schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:42:
[...]

[afbeelding]

De keer dat ik daar op de foto werd gezet was het erg goed weer.

[afbeelding]
Zo, kijk Bommes eens schuin gaan op die tweede foto 8) :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@lolgast : Wil je nóóit meer van dat soort filmpjes posten!! Ik was aan 't werk toen ik er op klikte en kwam (wederom) niet meer bij van 't lachen..... Was gelukkig vanuit huis aan't werk, maar.... :)

Heb die show van 'm live gezien, destijds....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Vrijdag schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:54:
[...]

Zo, kijk Bommes eens schuin gaan op die tweede foto 8) :P
Schuin genoeg voor de betreffende bocht zou ik zeggen, anders had ik de Vespa wel in het dal in gereden aan het einde van die bocht wijsneus.. :9

Net tomtom geupdate, Italiaanse internet verbinding via zo een straal schoteltje hier achter op het huis richting een heuvel een paar kilometer verderop. 8)7
Lang leve een systeem update van 350Mb en een kaart update van 6,5 Gig.. :X |:(
Oh en ondertussen 4 puber kinderen/gasten die zitten te joubuizen.
Dus 3 uur downloaden en updaten verder is het nu weer in orde

[ Voor 5% gewijzigd door Bommes op 03-08-2017 18:13 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:37

steveman

Comfortabel ten onder

Yeah, zonder verder gemiep nu in Wiltz :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tssss.... Beetje directe straalverbinding gooien we gewoon "Gigabit" overheen. De router er achter is vaak de beperkende factor :)

Latency is, afhankelijk van 't weer, een issue anders zouden er ook betere SLA's op kunnen afgesloten worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 03-08-2017 18:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:17:
Tssss.... Beetje directe straalverbinding gooien we gewoon "Gigabit" overheen. De router er achter is vaak de beperkende factor :)

Latency is, afhankelijk van 't weer, een issue anders zouden er ook betere SLA's op kunnen afgesloten worden.
Ik denk dat de tomtom servers de beperkende factor zijn geweest (althans dat lees ik op meerdere forums als mensen grote updates willen downloaden/installeren vanuit tomtom).
Maar dan was mijn post niet zo leuk geweest.. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Raym09 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:32:
[...]

Bij een overzichtelijke bocht vrouw bij bocht laten staan en zelf door de bocht rijden. Kun je ook nog een paar keer de bocht proberen.
Plus... Je vrouw crasht niet door jouw proberen te filmen en tegelijkertijd auto te rijden :+

*zou RS bij Skoda dan toch voor Ride Slow staan :+
Misschien, maar haar dashcam hangt in haar eigen '97 Starlet 1.3XLI, niet in de RS :+.

En met de camera een actiefoto maken gaat nog lastig worden, die mooie bochten alhier hebben geen veilige stukken ernaast om stil te staan met de auto.

Misschien legt @caesar1000 dit weekend wel wat mooie plaatjes vast en post hij ze voor me :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

thijsco19 schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:03:
Gisteren langs geweest bij hans van wijk om toch maar weer de hjc rpha 70 te passen. Advies gevraagd aan meneer van Wijk zelf en hij adviseerde ook voor de M te gaan. Helaas hadden ze de helm niet met de graphics en kleuren die ik wil. (de 'lif' rood om precies te zijn)
Wilde ik hem zojuist gaan bestellen is hij gewoon nergens leverbaar in medium... Dat word dan maar effe wachten.
Nou na verschillende webshops een mailtje gestuurd te hebben met de vraag wanneer deze versie leverbaar is, lijkt het erop dat deze versie helemaal niet in NL leverbaar is.
Weet iemand nog goede en bekende webshops in het buiteland?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

thijsco19 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:22:
[...]

Nou na verschillende webshops een mailtje gestuurd te hebben met de vraag wanneer deze versie leverbaar is, lijkt het erop dat deze versie helemaal niet in NL leverbaar is.
Weet iemand nog goede en bekende webshops in het buiteland?
https://www.fc-moto.de/ep...H/HJC-Helmets/HJC-RPHA-70

Je kunt ook even naar Aachen (Aken) in Dld. rijden....

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 03-08-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Excuus, FC-moto had ik al gekeken en hun kunnen hem ook niet leveren in medium. Op dit moment uitverkocht en had mail gestuurd waarop geantwoord was dat deze helemaal niet meer leverbaar was. (beetje vaag verhaal was het..)

Nouja, even... :9 .

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 03-08-2017 19:39 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

thijsco19 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:38:
Excuus, FC-moto had ik al gekeken en hun kunnen hem ook niet leveren in medium. Op dit moment uitverkocht en had mail gestuurd waarop geantwoord was dat deze helemaal niet meer leverbaar was. (beetje vaag verhaal was het..)

De prijzen bij FC-Moto verklaren eigenlijk al waarom: Ze geven op alles 10% korting dus waarschijnlijk is 't een model wat door HJC uit de collectie gehaald is :P

Beter ga je op zoek naar een andere helm welke je ook daadwerkelijk eerst even fysiek past.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

@wimmel_1 Nope ;), de RPHA 70 is juist de nieuwste helm van HJC. Dit jaar uitgebracht. Dat is juist het vreemde, alle versies zijn leverbaar maar specifiek de 'lif' versie in rood/wit niet..

Zoals je in mijn eerdere bericht kon lezen had ik mezelf gequote waarin ik vertelde dat ik naar hans van wijk ging "om toch maar weer de hjc rpha 70 te passen".
Daarom wil ik ook graag deze helm, zit goed, is beter dan mijn huidige, ingebouwd zonnevizier en minder geluid. Tja ik ben ook gewoon eigenwijs qua kleur en graphics. :+

@Baas41 Mijn eerdere bestellingen, 2x een helm, waren goed en zonder problemen verlopen.

[ Voor 9% gewijzigd door thijsco19 op 03-08-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
thijsco19 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:38:

Pff Fc-Moto. Heb daar 19-07 de RPHA-11 Venom besteld. Toen ik 'm bestelde zou die binnen 3 tot 5 dagen geleverd kunnen worden. Na tijdje wachten toch maar gemaild en na 2 dagen antwoord dat die 31-07 geleverd
zou worden bij hen en dat ze hem meteen zouden opsturen. Gisteren toch maar gemaild omdat de mail van verzending niet kwam. Mailen ze vandaag dat ze de helm waarschijnlijk pas in december binnen krijgen 8)7 .

Daarbij had ik ook een jas besteld welke op voorraad zou zijn. Die staat nu ook niet meer op voorraad, dus maar gemaild of ze die nog wel kunnen leveren en anders ga ik de hele order maar annuleren. Had al wat dingen gelezen online, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
HTT-Thalan schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:55:
[...]

Misschien, maar haar dashcam hangt in haar eigen '97 Starlet 1.3XLI, niet in de RS :+.

En met de camera een actiefoto maken gaat nog lastig worden, die mooie bochten alhier hebben geen veilige stukken ernaast om stil te staan met de auto.

Misschien legt @caesar1000 dit weekend wel wat mooie plaatjes vast en post hij ze voor me :Y.
Gewoon je telefoon of actioncam aan de binnenkant van de bocht leggen, net voorbij de apex. Vervolgens een filmpje maken en langs je camera rijden. Op de pc kun je dan een frame uit het filmpje halen en voila, je hebt een foto van jezelf.
Verbazingwekkend goede kwaliteit nog, vooral met een 4k cameratelefoon.

Ik vertrek morgen naar de Ardennen / Luxemburg voor een weekendje sturen met de ZX6R, ik zal eens kijken of ik daar zo'n foto kan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Erapaz op 03-08-2017 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:19
@thijsco19 Ik zou zeggen: http://www.hjchelmets.eu/contact-us
Vraag het aan HJC. Lijkt me sterk dat zij je niet kunnen vertellen welke winkel in NL je kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

LOL ... Je moet voor de gein eens een keer bij FC-Moto binnen lopen om te zien hoe 't er daar aan toe gaat.

FC-Moto is een hele kleine lokale speler op de Duitste markt waarbij er in Aachen alleen al 3 andere grote spelers op amper een kilometer afstand vandaan zitten mét allemaal een eigen (grote) fysieke winkel.

Ze doen écht d'r best maar....
  • hein-gericke.de
  • louis.de
  • polo.de
Die bedrijven zitten er allemaal nét om de hoek met een eigen "mega-store".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:40
wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:59:
LOL ... Je moet voor de gein eens een keer bij FC-Moto binnen lopen om te zien hoe 't er daar aan toe gaat.

FC-Moto is een hele kleine lokale speler op de Duitste markt waarbij er in Aachen alleen al 3 andere grote spelers op amper een kilometer afstand vandaan zitten mét allemaal een eigen (grote) fysieke winkel.

Ze doen écht d'r best maar....
  • hein-gericke.de
  • louis.de
  • hein-gericke.de
Die bedrijven zitten er allemaal nét om de hoek met een eigen "mega-store".
2 dezelfde bedrijven zitten met 2 megastores bij elkaar? :P

Zijn ze in Duitsland goedkoper of waarom naar Duitsland?
Misschien maar eens langs gaan in Aachen dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Xepos op 03-08-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Xepos schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:01:
[...]

2 dezelfde bedrijven zitten met 2 megastores bij elkaar? :P

Zijn ze in Duitsland goedkoper of waarom naar Duitsland?
Misschien maar eens langs gaan in Aachen dan.
Ik zag 't... :(

Maar polo zit er dus óók... Dld. is serieus goedkoper wat dat soort spullen, al had ik m'n "Neotec" van Shoei hier in NL juist weer goedkoper nadat ik er wat over babbelde met de lokale dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

lolgast schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:58:
@thijsco19 Ik zou zeggen: http://www.hjchelmets.eu/contact-us
Vraag het aan HJC. Lijkt me sterk dat zij je niet kunnen vertellen welke winkel in NL je kan helpen :)
Zojuist gedaan bedankt voor de tip. :D

Maar om verder te snuffelen:
Weet iemand nog goede en bekende webshops in het buitenland? (Al gekeken: FC-moto, polo.de louis.de, hein-gericke.de)

[ Voor 18% gewijzigd door thijsco19 op 03-08-2017 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik denk dat een afgeschuurd stepje een onhaalbare kaart gaat worden gezien de verhoudingen van de motor:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r9Tz1EEkF7oEtA9XoVUawPNC/full.jpg

Maar ik haal als bewijsstuk A aan: De schaamrandjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hOrVzrVyZOjzdGKbdoHC8Ui6/full.jpg

Die beginnen toch rap smaller te worden :p.

Ik heb nog ongeveer een centimeter over nu, en dat vind ik wel prima, wil nog wel een beetje marge over houden. De band is flink vierkant gereden tijdens een hoop snelwegkilometers de laatste maanden, leuk dat ik nu vlak voor de vervanging ervan nog even de randjes bijschuur :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat doen die uitsteeksel (haren) nog op je band? :)

Zolang die er niet van af gereden zijn hoef je ook niet bang te zijn dat je wat aluminium van je slijtboutjes af gaat rijden....

[ Voor 64% gewijzigd door Will_M op 03-08-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
thijsco19 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:30:
[...]

http://www.mlmparts.com/n...d-knipperlicht-vinci.html
Deze heb ik, zowel voor als achter.
Gelijk ook een led knippert relais aangeschaft. Is heel makkelijk te plaatsen, je moet alleen het zadel eraf schroeven en het stekkertje loshalen van de oude en vastzetten op de nieuwe.
Thanks, gelijk datzelfde relais maar even besteld. Komt vast goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:54
Nadat ik van de week tot 3x toe mn bandit moest aanduwen, toch maar even de laadstroom laten nakijken (heb zelf geen multimeter) bij de dealert.. accu verrot, dus nu weer een nieuwe. :)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:31:
Wat doen die uitsteeksel (haren) nog op je band? :)

Zolang die er niet van af gereden zijn hoef je ook niet bang te zijn dat je wat aluminium van je slijtboutjes af gaat rijden....
Ik laat me niet gek maken :p. Dit is voorlopig schuin genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:26:
[...]

Ik denk dat een afgeschuurd stepje een onhaalbare kaart gaat worden gezien de verhoudingen van de motor:
Als je de motor van de bok afhaalt en je gaat er op zitten gaan de stepjes ook veel meer richting de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Op de voorband van m'n brommer (S20-R setje banden) zitten de haartje ook nog in de buitenste centimeter. Nou zijn die dingen er zó vanaf als ik de bandenspanning laat zakken naar circuit waarden, maar..... Why Should I ? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:52:
Op de voorband van m'n brommer (S20-R setje banden) zitten de haartje ook nog in de buitenste centimeter. Nou zijn die dingen er zó vanaf als ik de bandenspanning laat zakken naar circuit waarden, maar..... Why Should I ? ;)
Mijn voorband heeft er ook nog een paar zitten helemaal op de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Vanavond een proefrit gemaakt om een Honda VFR 800.
Gelijk de gelegenheid om een aantal foto's te maken en hier wat advies te vragen of dit, afgaande op de foto's, kwaad kan.

Het gaat om een Honda VFR 800 uit 1998 met 50.000 KM op de teller en in het bezit geweest van een eigenaar.

De Motor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lB80gJqp18hFV1zpAFKGXTza/medium.jpg

Close-up Velg:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NEkdblqVUP70HbyIdjmIYRTz/medium.jpg

Close up uitlaat 1:
uitlaat 1

Close Up uitlaat 2:
uitlaat 2

Voor zover ik heb kunnen beoordelen is het pekel en voor de rest nog hardstikke degelijk.

Motor word me aangeboden voor 2750,-. Als ik hem met handvatverwarming + ART 4 slot wil kost het incl. montage van de handvatverwarming € 2900,-. Zelf zit ik te denken aan 2750,- incl. slot en vervwarming. Inschatting of dit reeel is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Een hoop mensen zullen 't waarschijnlijk niet met me eens zijn (want een Honda VFR), maar: Een PEKEL fiets voor dát bedrag van die leeftijd (20Jaar oud!!) en maar 50K op de teller....

Gas er op, en verder kijken!!

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 03-08-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Ik betaalde 5 jaar geleden voor een nettere VFR800 met 20k meer op de klok 3200e... vind em stevig aan de prijs. Zou toch even verder kijken.
Die velg is sneu, en de '98 heeft geen RVS uitlaatbochten dus daar vallen een keer de gaten in. Zitten de handvatten er wel bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die ziet er wel heel krom uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MAZRHMnWuQHmKp2zgXZi5VJ7/full.jpg

Zou persoonlijk wel de staat van het onderhoud willen weten. Wat is er allemaal wanneer precies gedaan. Sowieso ook even kijken dus hoelang die kettingset nog mee gaat. Als 1 tandje van het tandwiel er zo uitziet vraag ik mij af hoe het voortandwiel er bijvoorbeeld uitziet en of de ketting niet al zo'n beetje tot de max opgerekt is.

Voor de rest kan het natuurlijk best een prima motor zijn, maar wel jammer van de pekel. Deze is dus eens niet van een liefhebber geweest als je het zo ziet.

Er staat mij ook iets van bij dat een VTEC wat duurder is om te laten kleppenstellen dan normaal. Zou toch wel willen weten wanneer dit gedaan is.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 03-08-2017 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kijk alleen even naar de "Hub" van 't achterwiel. Dat ding heeft in die tijd écht wel meer gezien dan 't beetje pekel van de afgelopen winter(s) en waarschijnlijk ook meer dan 50K gereden in ±20 jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 03-08-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:14:
waarschijnlijk ook meer dan 50K gereden in ±20 jaar.
Zou goed kunnen inderdaad. Ik zou de motor sowieso niet kopen zonder aantoonbaar onderhoud. Ik zou de bonnen van het onderhoud met kilometerstand wel even willen zien.

Opzich kan zo'n fiets wel, maar dan moet ie wel goed zijn en zo ziet ie er niet uit. Persoonlijk zou ik liever een paar 100 euro meer betalen voor iets wat netjes is. Bij deze motor zijn de kappen wel netjes gepoets, maar verder ziet het er allemaal toch wel erg slecht uit. Dan niet weten wat er aan onderhoud is gedaan kan je best eens wat nare verassingen gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Eens met Wimmel, lijkt erop dat dat ding echt veel meer kilometers heeft gezien en qua onderhoud stel ik mijn vragen als het er zo bij staat.

Ik zou snel weglopen. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Rare motor qua staat. Cockpit ziet er super uit, zo ook de potjes voor rem en koppeling. Achterbrug lijkt erg goed, maar die velg en hub :X
Dan weer wel een vrij nieuwe remkabel achter zo te zien.

Ik zou in ieder geval het onderhoud willen inzien, en het liefst mét vermelding van km-stand erop. En probeer niet verliefd te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

900-1100 € voor een fles Gin met de "spirit of Harley Davidson" hahaha wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Er staan er trouwens meer dan 50 op Marktplaats te koop. Daar moet toch iets bijzitten waarvan de staat enorm veel beter is dan deze en de prijs niet zo heel veel anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
Thanks allemaal voor de reacties! Onderhoudshistorie is niet aanwezig. Gezien de reacties, waar ik mij absoluut in kan vinden is het dus een no-go! Kom net nog een super toffe Kawasaki ZX-R6 tegen. Wellicht deze maar eens bekijken.
https://www.motoroccasion...zx-6r-ninja-m1250293.html

[ Voor 13% gewijzigd door Robbie T op 03-08-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
PilatuS schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:20:
Er staan er trouwens meer dan 50 op Marktplaats te koop. Daar moet toch iets bijzitten waarvan de staat enorm veel beter is dan deze en de prijs niet zo heel veel anders is.
Budget max ligt wel zo rond de 2750 en ben wat huiverig om te kopen bij een particulier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Robbie T schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:21:
Thanks allemaal voor de reacties! Onderhoudshistorie is niet aanwezig. Gezien de reacties, waar ik mij absoluut in kan vinden is het dus een no-go! Kom net nog een super toffe Kawasaki ZX-R6 tegen. Wellicht deze maar eens bekijken.
Is dit niet meer een pekelfiets?

Edit: Koop bij een particulier en besteed het geld wat je daarmee bespaart meteen aan onderhoud!

[ Voor 8% gewijzigd door Secsytime op 03-08-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Budget max ligt wel zo rond de 2750 en ben wat huiverig om te kopen bij een particulier.
Liever een particulier die aantoonbaar onderhoud kan laten zien dan een motorzaak die niets meer doet dan kapjes poetsen. Deze heeft dus geen aantoonbaar onderhoud dus weet je ook niet wat de kilometerstand is en wanneer de kleppen voor het laatst gestelt zijn. Over het algemeen doen mensen een motor weg net voordat er duur onderhoud aan zit te komen. Een motorzaak zet dit ding dan gewoon in de showroom zonder iets aan onderhoud te doen.

Bij een particulier weet je vaker beter wat je koopt dan bij een motorzaak.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 03-08-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Secsytime schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:22:
[...]

Edit: Koop bij een particulier en besteed het geld wat je daarmee bespaart meteen aan onderhoud!
Tof ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DR-BIG :P .... Maar da's wel nét even wat anders dan een VFR :)

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 03-08-2017 21:28 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 08:02
Jeuj! Hij is er :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pv8xBxHBsilWKzhEzrW7q3lL/full.jpg

Alleen nog wat verzinnen voor de schuur. Draait opzich redelijk makkelijk de tuin in. Alleen de schuur is krap... En die drempel maakt het eruit komen wel erg lastig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IJp9ZC1QoiJL2kg5nrhdmyPC/full.jpg

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• byn124
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 09:10

byn124

Thunderace

Ophidian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:34:

[afbeelding]

Alleen nog wat verzinnen voor de schuur. Draait opzich redelijk makkelijk de tuin in. Alleen de schuur is krap... En die drempel maakt het eruit komen wel erg lastig.
[afbeelding]
Ik zou een groter huis kopen :P

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk groter dan in theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Dat staat wel op de planning :P Alleen pas over 4 jaar :9

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 15:47
Let op dat deze als 2005 staat aangeboden maar dat dit wel het oude model is. Ik heb het 'nieuwe' 2005 model gehad en je zult gelijk het verschil zien, moderner uiterlijk, 36cc meer en een slipper clutch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ophidian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:37:
Dat staat wel op de planning :P Alleen pas over 4 jaar :9
Dat houten schuurtje d'r uit en over de volledige breedte een gemetselde schuur zetten ... Beste investering welke je kunt doen, waarschijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ik wil alleen even zeggen: wat een ontzettend belabberde k*t foto's zeg ;w

@Ophidian Goed bezig! Ik zou zoals wimmel_1 al aangaf iets groters neerzetten. Dit gaat een schade opleveren na 10 keer. Gok ik zo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

lolgast schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:47:
[...]

Ik wil alleen even zeggen: wat een ontzettend belabberde k*t foto's zeg ;w

@Ophidian Goed bezig! Ik zou zoals wimmel_1 al aangaf iets groters neerzetten. Dit gaat een schade opleveren na 10 keer. Gok ik zo :+
Of als je thuis komt wanneer het hardstikke warm is en snel even de motor binnen wilt zetten, terwijl je eigenlijk kapot bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Secsytime schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:51:
[...]

Of als je thuis komt wanneer het hardstikke warm is en snel even de motor binnen wilt zetten, terwijl je eigenlijk kapot bent :P
Been there, done that.
Ik heb dit jaar de berging ingang veranderd van openslaande deur 80cm naar schuifdeur 92cm. En meteen een betonnen schuine 'oprijrand' gemaakt. Een zeer aangename wijziging :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

lolgast schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:53:
[...]

Been there, done that.
Ik heb dit jaar de berging ingang veranderd van openslaande deur 80cm naar schuifdeur 92cm. En meteen een betonnen schuine 'oprijrand' gemaakt. Een zeer aangename wijziging :D
Nog erger: Ik rijd met een MT-10 omdat de MT-09 niet door de huidige poort paste en heb inmiddels een vergunning (goedgekeurd!!) gekregen om een nieuwe garage te zetten met een elektrische roldeur van 3,70Mtr. breed (deur, dus).

Zelfs met een sloot drank op moet ik veilig naar binnen kunnen rijden, hé ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Deur vergroten zou wel een optie zijn. Nieuwe schuur niet, we willen namelijk echt over een jaar of vier verhuizen. Dus dat geld weet ik dan beter te besteden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:59:
[...]

Nog erger: Ik rijd met een MT-10 omdat de MT-09 niet door de huidige poort paste en heb inmiddels een vergunning (goedgekeurd!!) gekregen om een nieuwe garage te zetten met een elektrische roldeur van 3,70Mtr. breed (deur, dus).

Zelfs met een sloot drank op moet ik veilig naar binnen kunnen rijden, hé ...
Vind je ook heel erg he die 10 :+

Maar ik zou kijken of je iets van een vloertje kan leggen in het schuurtje en een soort rampje om erin te rijden. Anders ga je geheid nog eens onderuit. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
Of ik zaag gewoon die drempel eruit :+ Echt waterdicht is ie aan de onderkant toch niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Long time lurker, zou graag in de TS willen staan :)
Lang op het nederlandse "motor-forum" gezeten, en nu nog steeds, alleen met een andere profielfoto :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g6qvY6sl.jpg

User: CDA441
Motormerk: Honda
Motortype: NC700X
Bouwjaar: 2013
Provincie: West-Vlaanderen (BE)

Paar lange toertjes gedaan van ca. 400km, volgens sommigen niets in vergelijking met wat anderen rijden, maar het is een commuter :)

Eigenlijk wou ik iets leukers zoals een MT07 Tracer, maar hadden ze niet op stock, en nieuw koop ik nooit, want ze verliezen gelijk waarde als ze uit de showroom rollen :+

Rijd wat anders dan m'n XF650 Freewind

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
Ophidian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:15:
Of ik zaag gewoon die drempel eruit :+ Echt waterdicht is ie aan de onderkant toch niet.
Misschien is het maken van een dubbel openslaande deur constructiever? :P

@CDA441 Welkom! Je staat er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
CDA441 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:18:
Long time lurker, zou graag in de TS willen staan :)
Lang op het nederlandse "motor-forum" gezeten, en nu nog steeds, alleen met een andere profielfoto :P

[afbeelding]

User: CDA441
Motormerk: Honda
Motortype: NC700X
Bouwjaar: 2013
Provincie: West-Vlaanderen (BE)

Paar lange toertjes gedaan van ca. 400km, volgens sommigen niets in vergelijking met wat anderen rijden, maar het is een commuter :)

Eigenlijk wou ik iets leukers zoals een MT07 Tracer, maar hadden ze niet op stock, en nieuw koop ik nooit, want ze verliezen gelijk waarde als ze uit de showroom rollen :+

Rijd wat anders dan m'n XF650 Freewind
Mmm die XF lijkt me nog wel wat. Is dat 'n single?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

lolgast schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

Als ik die foto's van @Ophidian even vlug bekijk: Dat achterste schutting deel kan een volledige poort worden zodat 'ie z'n Kawa in één keer heelhuids binnen kan rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Kan, maar dan heb je een ingang die buiten je zicht valt via welke je motor meegenomen kan worden. Zou niet mijn voorkeur hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:27:
DR-BIG :P .... Maar da's wel nét even wat anders dan een VFR :)
DR-Big is echt wel mega vet, maar dat bouwjaar met zo weinig kilometers...??
Neemt niet weg dat voor dat geld je niet echt een bult er aan kunt vallen.
Wel een gave cult fiets :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 14:09
Kwam deze net tegen tijdens mijn rondje 9gag. Kon hem niet voorbij laten gaan zonder hier even te delen :+

"When I ride around with my liter-bike and accidentally greet a scooter..."
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aRj370B_700b.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Leviathius op 03-08-2017 22:52 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Bommes schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:47:
[...]

DR-Big is echt wel mega vet, maar dat bouwjaar met zo weinig kilometers...??
Neemt niet weg dat voor dat geld je niet echt een bult er aan kunt vallen.
Wel een gave cult fiets :Y
Het is dat ik in het najaar voor een aantal maanden weg ga, anders was ik er zeker gaan kijken. Volgens mij is het een heerlijke fiets om offroad mee te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:01

Vrijdag

De Zwarte

Leviathius schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:51:
Kwam deze net tegen tijdens mijn rondje 9gag. Kon hem niet voorbij laten gaan zonder hier even te delen :+

"When I ride around with my liter-bike and accidentally greet a scooter..."
[afbeelding]
Scooters op snel- en N wegen groet ik ook gewoon hoor. Alleen in de stad niet, want dan is het meestal een brommer :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 14:09
Vrijdag schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:55:
[...]

Scooters op snel- en N wegen groet ik ook gewoon hoor. Alleen in de stad niet, want dan is het meestal een brommer :+
Helemaal waar. Zodra ik merk dat ze een grote jongens scooter hebben groet ik nog weleens. Maar als het er die nors voor zich uit kijkt.... Nou die verdient er geen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Leviathius op 03-08-2017 22:57 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Leviathius schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:56:
[...]

Helemaal waar. Zodra ik merk dat ze een grote jongens scooter hebben groet ik nog weleens. Maar als het er een is met volop fluo hesjes etc en kijkt nors voor zich uit.... Nou die verdient er geen :9
Scooters groeten? Geen denken aan. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
lolgast schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

Thanks voor de add!
Dryhte schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:24:
[...]

Mmm die XF lijkt me nog wel wat. Is dat 'n single?
Jep, een 644cc SOHC. Had er een gemeen luide pijp op zitten, en ik mis dat geluid wel bij m'n NC :') Knalde m'n oren eruit als ik geen helm aan had :)
Hier een foto:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5sPD4Fcl.jpg

Over scooters groeten: Deed het een keer per ongeluk omdat die van ver af leek op een motor, voelde me slecht voor de rest van de dag :+

[ Voor 9% gewijzigd door CDA441 op 03-08-2017 23:01 ]

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:37

steveman

Comfortabel ten onder

En gewoon weer de meeste lol hebben op de CR331 bij Kautenbach he :')

Waarom heb ik de hele week al hotels pal naast een $#@$@!## kerktoren... weg met die bel, mensen hebben tegenwoordig klokken in huis, om hun pols, in hun broekzak! Aaaah!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Na 5000km toch een keer gesnapt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7omZnHoNdBuE9vTYeryh0LYR/medium.jpg

Na correctie 5km/u te hard. Ik was die avond zeiknat geregend op de snelweg en toen reed ik maar binnendoor terug naar huis (N310 in Otterloo).

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

5km ook echt _O_ Daar zou ik die tekenen :+ Ben met de auto eens met 30 gepakt, motor nog nooit. Als dat eens gebeurd gelijk voor een goeie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Twee dagen later ben ik misschien op de N65 geflitst, hopelijk krijgen we geen post komende week.
Het beton van de parkeergarage is superglad, middenbok schuift weg als ik de motor daarop wil zetten. Op straat geen probleem met de middenbok. Nu gebruik ik de jiffy als hefboom/draaipunt om de Transalp op de middenbok te zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Grubeater schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:20:
Twee dagen later ben ik misschien op de N65 geflitst, hopelijk krijgen we geen post komende week.
Het beton van de parkeergarage is superglad, middenbok schuift weg als ik de motor daarop wil zetten. Op straat geen probleem met de middenbok. Nu gebruik ik de jiffy als hefboom/draaipunt om de Transalp op de middenbok te zetten. :+
Doe je het wel goed dan? je hebt eigenlijk heel weinig grip nodig om 'm op de middenbok te hoeven zetten

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Grubeater schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:20:
Als je op de N65 geflitst wordt dan ben je toch écht wel gruwelijk dom bezig..... Er staan daar 3 vaste kasten (in beide richtingen) welke ieder "rund" uit de regio weet te staan.

Dat stukje weg is .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

tdw schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:34:
[...]

Doe je het wel goed dan? je hebt eigenlijk heel weinig grip nodig om 'm op de middenbok te hoeven zetten
Maar vaak weer wel behoorlijk grip om de motor er weer af te krijgen.
Althans mijn ervaring met gladde ondergrond is dat dat vaak lastig kan zijn

[ Voor 44% gewijzigd door Bommes op 03-08-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

tdw schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:34:
[...]

De Transalp is wat hoger, dat maakt het iets lastiger. De Moto Guzzi Le Mans van mijn oom is zwaarder maar gaat makkelijker op de bok.
wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:46:
[...]

Als je op de N65 geflitst wordt dan ben je toch écht wel gruwelijk dom bezig..... Er staan daar 3 vaste kasten (in beide richtingen) welke ieder "rund" uit de regio weet te staan.

Dat stukje weg is .....
Niet iedereen is een }:O
Ik kom niet uit de regio. Ik weet dat er flitspalen staan, maar niet precies waar en deze zag ik te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Waarschijnlijk de paal ter hoogte van Berkel-Enschot?..... Die staat vrij verdekt opgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Bommes schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:46:
[...]

Maar vaak weer wel behoorlijk grip om de motor er weer af te krijgen.
Althans mijn ervaring met gladde ondergrond is dat dat vaak lastig kan zijn
Goed punt. In principe zou je met de motor kunnen schommelen (van het achterwiel op het voorwiel duwen) zodat je daar nog een beetje energie van mee pakt.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
wimmel_1 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:46:
[...]

Dat stukje weg is .....
Niet iedereen kent de weg he :+

Een vriend van mij had een nieuwe vriendin die niet uit de regio komt. Heeft een keer zijn auto geleend voor een afspraak, pakte alle 3 de palen mee _/-\o_ Voordeel is wel dat ze meteen weet dat ze er staan

* lolgast is al lang niet meer geflitst gelukkig. Ooit zijn rijbewijs kwijt geweest voor hardrijden met de auto dus houdt zich (meestal) in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

lolgast schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:42:
[...]

Niet iedereen kent de weg he :+

Een vriend van mij had een nieuwe vriendin die niet uit de regio komt. Heeft een keer zijn auto geleend voor een afspraak, pakte alle 3 de palen mee _/-\o_ Voordeel is wel dat ze meteen weet dat ze er staan

* lolgast is al lang niet meer geflitst gelukkig. Ooit zijn rijbewijs kwijt geweest voor hardrijden met de auto dus houdt zich (meestal) in
Hier in Duitsland flitsen ze van voren :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 17:26
HTT-Thalan schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 07:55:
[...]

En ook van achter als je er net voorbij bent, bij de nieuwe flitspalen in ieder geval. Goed uitkijken dus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:14:
5km ook echt _O_ Daar zou ik die tekenen :+ Ben met de auto eens met 30 gepakt, motor nog nooit. Als dat eens gebeurd gelijk voor een goeie...
Serieus ik ben in Belgie geflitst met een snelheidsovertreding van wel 1 km/h te hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een paar jaar geleden vond ik het in Zweden wel cool. Daar gaven ze de flitspalen netjes met borden aan. Het ontwijken van flitspalen was dan ook een koud kunstje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
[...]

Haha inderdaad, ooit ook wel eens gezien ja. Vriendelijk gezwaaid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes

Bommes

Capo del formaggio

Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:08:
[...]

Een paar jaar geleden vond ik het in Zweden wel cool. Daar gaven ze de flitspalen netjes met borden aan. Het ontwijken van flitspalen was dan ook een koud kunstje :P
Dat zijn ze in Italië ook verplicht, zelfs bij mobile controles met laser dienen ze een waarschuwingsbord neer te zetten. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

CDA441 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:18:

Rijd wat anders dan m'n [url="https://www.google.be/search?
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/564319_607830875903610_1388887445_n.jpg?oh=3c5ff65ce8c3ba758ed3d32faeaad427&oe=5A2FBE16

Heerlijk fiets die XF650, soms mis ik hem wel eenbeetje O+
Ophidian schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 21:34:

[afbeelding]

[afbeelding]
Drempel? Stel je niet aan :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/55PVi7Tl.jpg

Ondertussen wel het hok verbouwd zodat ik meer ruimte heb en de houten drempel eruit gezaagd. Had wat "clearance issues" aka de onderkant van het blok raakte net wel/net niet de houten drempel :+

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXen0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 09:24
Veel mensen raden wel Barbier af, let op dat ook deze motor van maar 1 kant op de foto staat. Nu is het wel een hele mooie kant maar alsnog..

Je ging ook van een VFR naar een ZX6R, nu heb ik de ZX6R niet gereden maar lijkt mij dat het hetzelfde is als een ZX9R en ik kon er zelf niet fijn op rijden. Ik voelde me net een klein opgepropt balletje qua zithouding, en op de VFR voelde ik mij koning te rijk qua zitpositie. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders wat wel of niet fijn is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
Raym09 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:20:
[...]

Drempel? Stel je niet aan :+

[afbeelding]

Ondertussen wel het hok verbouwd zodat ik meer ruimte heb en de houten drempel eruit gezaagd. Had wat "clearance issues" aka de onderkant van het blok raakte net wel/net niet de houten drempel :+
Hahaha. Dat zijn geen drempels meer, dat is gewoon een volgende verdieping man :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
MrXen0 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:26:
[...]

Veel mensen raden wel Barbier af, let op dat ook deze motor van maar 1 kant op de foto staat. Nu is het wel een hele mooie kant maar alsnog..

Je ging ook van een VFR naar een ZX6R, nu heb ik de ZX6R niet gereden maar lijkt mij dat het hetzelfde is als een ZX9R en ik kon er zelf niet fijn op rijden. Ik voelde me net een klein opgepropt balletje qua zithouding, en op de VFR voelde ik mij koning te rijk qua zitpositie. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders wat wel of niet fijn is.
Ja, is ook een switch. Ook nog weinig referentiepunten dus dat maakt het ook wel eens wat lastig. Had gisteren na het afstappen op de vfr niet gelijk een gevoel van: Jeeej! Whoah! Dus wellicht dat dat ook meespeelt in het eenvoudiger maken van een switch. Morgen maar eens kijken.

Als ik overigens de recensies op internet bekijk komt Barbier er prima vanaf.
http://www.baatsen.com/reageerdealer.php?id=713
http://www.motoren-dealers.nl/dealer/Barbier%20Motorsport
https://www.facebook.com/...eviews/?ref=page_internal
En google: 44 recensies, 4,5 ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bommes schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

Dat zijn ze in Italië ook verplicht, zelfs bij mobile controles met laser dienen ze een waarschuwingsbord neer te zetten. :P
Lijkt me een heel goede zaak als dit vanuit de EU een verplichting wordt voor alle lidstaten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

thijsco19 schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 19:49:
@wimmel_1 Nope ;), de RPHA 70 is juist de nieuwste helm van HJC. Dit jaar uitgebracht. Dat is juist het vreemde, alle versies zijn leverbaar maar specifiek de 'lif' versie in rood/wit niet..

Zoals je in mijn eerdere bericht kon lezen had ik mezelf gequote waarin ik vertelde dat ik naar hans van wijk ging "om toch maar weer de hjc rpha 70 te passen".
Daarom wil ik ook graag deze helm, zit goed, is beter dan mijn huidige, ingebouwd zonnevizier en minder geluid. Tja ik ben ook gewoon eigenwijs qua kleur en graphics. :+

@Baas41 Mijn eerdere bestellingen, 2x een helm, waren goed en zonder problemen verlopen.
Heb afgelopen week iets besteld bij motardinn, dus dacht m even op te zoeken voor je, helaas ook niet in M: https://www.motardinn.com...c-rpha-70-lif/136385091/p

Weet je wel zeker dat ie überhaupot in M gemaakt wordt met die kleurstelling? Het gebeurt vziw af en toe dat bepaalde kleurstellingen alleen voor bepaalde maten gelden. Mocht je trouwnes heel graag willen, je kan kijken of de helmschaal even groot is als de L versie en binnenvoering uitwisselen. Kost je wel extra natuurlijk.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXen0
  • Laatst online: 09-09 09:24
Robbie T schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:29:
[...]

Ja, is ook een switch. Ook nog weinig referentiepunten dus dat maakt het ook wel eens wat lastig. Had gisteren na het afstappen op de vfr niet gelijk een gevoel van: Jeeej! Whoah! Dus wellicht dat dat ook meespeelt in het eenvoudiger maken van een switch. Morgen maar eens kijken.

Als ik overigens de recensies op internet bekijk komt Barbier er prima vanaf.
http://www.baatsen.com/reageerdealer.php?id=713
http://www.motoren-dealers.nl/dealer/Barbier%20Motorsport
https://www.facebook.com/...eviews/?ref=page_internal
En google: 44 recensies, 4,5 ster.
Wel in de richting van sport dus?

Kan natuurlijk ook zijn dat ik toevallige alle 'slechte' reacties alleen ben tegengekomen. Er is maar 1 manier om achter te komen en dat is kijken en rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielK71
  • Laatst online: 07-08 22:40

[/quote]

Gaaf ding zeg! Jammer dat ik er met mij 1 meter 77 niet op pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meakerkhofs schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:53:

[/quote]

Hoezo ? heb je nog nooit gehoord van plateauzolen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 17:43
meakerkhofs schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 08:53:

[/quote]

Die fietsen hebben echt meteen nieuwe vering nodig! die is zo slap dat als je er iets te hard op springt hij meteen op de bodem zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
@thijsco19 Misschien is dit een optie? Helm op Ebay

Zo te zien zonder voering, maar die kun je overal kopen

Edit: Of deze, met voering: Met voering

Edit2: Of zoals @noes zegt, de L-schaal kopen. Zo te lezen is die net zo groot als de M, alleen heeft die waarschijnlijk minder voering in de wangkussens e.d.

[ Voor 42% gewijzigd door lolgast op 04-08-2017 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

@thijsco19 of gewoon amazon.de

https://www.amazon.de/dp/...ag=BXjehYnYYg1BEyoV9fyRKQ

nog 2 op voorraad zo te zien

[ Voor 6% gewijzigd door A13X op 04-08-2017 09:19 ]

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Least Inkling
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 09:03

Least Inkling

Product of the cold war

steveman schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:01:
En gewoon weer de meeste lol hebben op de CR331 bij Kautenbach he :')

Waarom heb ik de hele week al hotels pal naast een $#@$@!## kerktoren... weg met die bel, mensen hebben tegenwoordig klokken in huis, om hun pols, in hun broekzak! Aaaah!
Wat nog erger is, twee kerkklokken 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zERua4GI26ceI7tkaed5Jw4Y/thumb.jpg

Droplets of yes and no in an ocean of maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Eigenlijk zijn de mogelijkheden eindeloos 8)
Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.