@Bommes: MP is inderdaad wat minder beschaafd qua communicatie.
Maar als het lang genoeg blijft staan misschien vind je een potentiële koper. Succes in ieder geval met verkoop.
V-Strom 650
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
V-Strom 650
Zet 'm op autoscout en op motorforum/motorshopper. Nooit geschoten is altijd misBommes schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:01:
[...]
Hij bedoelt waarschijnlijk de file bij de afrit van de A2 bij Best, dat is bij de Mac... Dus wordt dat zo hier in de regio genoemd.![]()
Wat een drama trouwens dat hele MP.
Heel de week al van die Josties die denken dat ik achterlijk ben en drie kralen en een spiegeltje bieden.
Geen fatsoenlijk mail/berichten gesprek kunnen voeren, gaat alleen maar in getallen, halve zinnen en verkeerde voornaamwoorden.
Wat een verzameling debielen, sorry hoor maar dan blaf ik nog liever die Vespa compleet tot de laatste lager op dan dat ik het ding zo wil verkopen.
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Nee bedoel de weg bij de Mac en de sligro in veghelBommes schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:01:
[...]
Hij bedoelt waarschijnlijk de file bij de afrit van de A2 bij Best, dat is bij de Mac... Dus wordt dat zo hier in de regio genoemd.
[ Voor 9% gewijzigd door A13X op 01-09-2017 14:24 ]
Awesome
Het maakt wel dat ik twijfel of het ding wil moet verkopen.-tom-562 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:05:
[...]
Zet 'm op autoscout en op motorforum/motorshopper. Nooit geschoten is altijd mis
Overigens is marktplaats er niet beter op geworden sinds ze echt zo'n chatfunctie geïntroduceerd hebben
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Lijkt erop dat die stadslicht en knipperlicht combinerenRaym09 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:23:
Zie net het foldertje van de Polo iemand bekend met deze knippers?
Met positie licht?
http://www.polo-motorrad....eil-37-getont-c68505.html
Met achterlicht?
http://www.polo-motorrad....eil-37-getont-c64c5d.html
lijken een extra functie te hebben, zitten ook 3 stekkers aan i.p.v. 2
Even snel googlen leverde weinig op...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Zouden ze 'dagrijverlichting' bedoelen? Aangezien dat hip is tegenwoordigJoopieboy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:25:
[...]
Lijkt erop dat die stadslicht en knipperlicht combineren
Ugh ja verzekering.. Niet eens aan gedacht. Heb gelukkig wel gear, maar als het straks 250 tot 350 per dag is inc. verzekering dan huur ik wel een fiets hehe.DragonSlayer666 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:35:
[...]
Vergis je niet, hier komt nog verzekering bij en, als je je eigen gear niet hebt meegenomen, gear... Was zelf vorige maand in Pennsylvania, daar kostte het 180 USD per dag. Maakte dan niet uit of ik een R3, R1, Electraglide of Fat bob huurde...
Dat wílde ik doen, maar de dagprijzen waren inderdaad bizar, dus ik heb uiteindelijk een auto gehuurd (wel een lekkere luxegebruikershaes schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:36:
[...]
Ugh ja verzekering.. Niet eens aan gedacht. Heb gelukkig wel gear, maar als het straks 250 tot 350 per dag is inc. verzekering dan huur ik wel een fiets hehe.
@HTT-Thalan
Jij hebt een tijdje terug toch ook in 'murica een brommert gehuurd? Heb jij gewoon de volle pond afgetikt?
Erg mooie fiets met een gaaf geluid (zeker met een uitlaat en mapping als Royal Jordanian ;-)).
Kom maar een keer proefzitten zou ik zeggen. Ben zelf 1.75 en ik heb nog meer dan voldoende ruimte.theHoff schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:47:
[...]
Erg mooie fiets met een gaaf geluid (zeker met een uitlaat en mapping als Royal Jordanian ;-)).
Is deze fiets ook geschikt voor iemand van 1.93?
Even de tekst door google translate gehaald: Geïntegreerd voorlicht en de andere geïntegreerd backlight / remlicht blijkbaar.Joopieboy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:25:
[...]
Lijkt erop dat die stadslicht en knipperlicht combineren
Awesome
De massa is gewoon gezamenlijk (vorrtuig is massa), dus alleen een extra draad nodig daarvoor.Raym09 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:55:
[...]
Even de tekst door google translate gehaald: Geïntegreerd voorlicht en de andere geïntegreerd backlight / remlicht blijkbaar.
Lijkt mij wel wat maar 80piek voor 4 knippers nogal prijzig. Wel benieuwd hoe je ze dan zou moeten aansluiten, gebruiken een gezamelijk nul, een plus voor de knipper en een voor het extra licht?
Voorkant is knipper + positielicht (= stadslicht in NL)Raym09 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:23:
Zie net het foldertje van de Polo iemand bekend met deze knippers?
Met positie licht?
http://www.polo-motorrad....eil-37-getont-c68505.html
Met achterlicht?
http://www.polo-motorrad....eil-37-getont-c64c5d.html
lijken een extra functie te hebben, zitten ook 3 stekkers aan i.p.v. 2
Even snel googlen leverde weinig op...
Bij Louis voorkant en achterkant hebben ze er ook een met plaatje bij met verlichting aanschwarz = Masse für Blinker und Rücklicht
blau = Plus (+) für Blinker
gelb = Plus (+) für Rücklicht
rot = Plus (+) für Bremslicht
[ Voor 19% gewijzigd door mr_zippey op 01-09-2017 15:21 ]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
[ Voor 46% gewijzigd door lolgast op 01-09-2017 15:17 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Dan zou ik een simpele testpiloot worden want ik heb hier helaas nog niet zo'n bedrag voor beschikbaar. Wie weet over een paar jaar.cyntax schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:53:
[...]
Kom maar een keer proefzitten zou ik zeggen. Ben zelf 1.75 en ik heb nog meer dan voldoende ruimte.
Nou ja..."die dikke BMW jonge" weet je nog? Wat meer zijwaarts profiel waardoor je s'nachts beter opvalt lijkt me wel prettig. Had ook weer eens naar running lights zitten kijken. Maar krijg het idee dat je daarmee eerder verwarring schept als opvalt. Nu @mr_zippey foto's waar ze op aan staan heeft gelinked is duidelijk dat dit ook een stuk minder interessant is dan dat het in eerste instantie klinkt.Joopieboy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:07:
[...]
De massa is gewoon gezamenlijk (vorrtuig is massa), dus alleen een extra draad nodig daarvoor.
Ik mis een beetje het nut hiervan.Knippers die ik heb die schijnen 2 kanten op bij knipperen en dat had ik net nodig.
Awesome
Raym09 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:41:
[...]
Nou ja..."die dikke BMW jonge" weet je nog? Wat meer zijwaarts profiel waardoor je s'nachts beter opvalt lijkt me wel prettig. Had ook weer eens naar running lights zitten kijken. Maar krijg het idee dat je daarmee eerder verwarring schept als opvalt. Nu @mr_zippey foto's waar ze op aan staan heeft gelinked is duidelijk dat dit ook een stuk minder interessant is dan dat het in eerste instantie klinkt.
Misschien reflecterende wielstriping ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door lolgast op 01-09-2017 16:00 ]
Zal wel zoiets als 't (NON OEM) spul uit onderstaand filmpje zijn:lolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:27:
[...]
Zouden ze 'dagrijverlichting' bedoelen? Aangezien dat hip is tegenwoordig
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ongeveer net zo onduidelijk als die 'all-in-one' achterlichten inderdaadwimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:55:
[...]
Zal wel zoiets als 't (NON OEM) spul uit onderstaand filmpje zijn:
[video]
Écht veel duidelijker wordt 't er daarmee allemaal niet op naar mijn bescheiden mening
Mooie knippers hoor! Zijn alleen wel prijzig, met iets meer dan 90 euro per kant (v/a). Als het nou < 100 piek totaal was geweest had ik ze al besteldwimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:55:
[...]
Zal wel zoiets als 't (NON OEM) spul uit onderstaand filmpje zijn:
[video]
Écht veel duidelijker wordt 't er daarmee allemaal niet op naar mijn bescheiden mening
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Als die DRL verlichting nou gewoon UIT zou gaan óf in ieder geval zwaar zou dimmen terwijl 't knipperlicht áán staat dan zou 't eventueel nog wel kunnen. In dat filmpje heb je gewoon twee "Hi Power" LED strips boven elkaar waardoor 't knipperende deel véél minder goed opvalt.noes schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:02:
[...]
Mooie knippers hoor! Zijn alleen wel prijzig, met iets meer dan 90 euro per kant (v/a). Als het nou < 100 piek totaal was geweest had ik ze al besteld
[ Voor 46% gewijzigd door Will_M op 01-09-2017 16:16 ]
Ja, all-in-one zijn nogo. Misschien nog in aanvulling met normale knippers, maar anders niet. Je ziet alleen van vrij dichtbij welke kant iemand op knippert. Ook die chopperlampjes boven de kentekenplaat links/rechts van de as... waardeloos en klein.wimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:03:
Die all-in-one achterlichten zijn helemaal een drama inderdaad. Wordt pas duidelijk als je achter iemand rijd welke zo'n achterlicht gemonteerd heeft zitten én gelijktijdig aan't remmen en richting aangeven is.
Ik heb zo'n lichtje overigens ook ooit op m'n 2004 R6 gehad en kreeg toen ook, volledig terecht, 't nodige aan commentaar te verduren van m'n kameraden
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Een PWVerwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:10:
Wat is een goede motor om mee te beginnen voor een lang persoon? Ongeveer 1,95
[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 01-09-2017 16:15 ]
Of een Honda Gromwimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:12:
[...]
Een PWPeeWee
Maar zonder dollen: Aan wat voor een type motorfiets zit je zélf te denken en met wat voor een motorrijbewijs hebben we van doen? Het is een beetje zinloos om iemand een R1 te adviseren terwijl 'ie naar de crossbaan wil....
Verwijderd
Volgende vraag, wat is het budget?Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:23:
Ik heb een vol A rijbewijs en zit niet aan een racer te denken. Eerder om rustig te toeren
Als Bob...Least Inkling schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:44:
@Grubeater wel handig als Bob zijnde, kun je kachel achterop liggen;)
Crossbandje met een rating tot 65mph.noes schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 07:31:
[...]
Is dat nou gewoon een fietsbandje op die aanhanger?
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Met dat soort budgettering ga je helaas alleen "oude meuk" kunnen kopen. Niks mis met dat soort fietsen áls je er maar rekening mee houd dat je ooit 't een en ander in eigen beheer zal moeten gaan vervangen en dat zo'n fiets vaak wat meer "TLC" nodig heeft dan een moderne fiets (vaak op momenten dat 't jou nét niet uitkomt).
[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 01-09-2017 16:51 ]
Kijk waar je heen wilt gaan, daar gaat de motor dan ook naar toe.NL-RaVeR schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:46:
Ik ga me hier ook maar eens melden. Ik heb morgen mijn eerste motor rijles en heb er enorm veel zin in. Dan kan ik volgend jaar zomer ook lekker gaan touren. Mensen nog tips en tricks voor een newbie?
Verwijderd
Geen chopper?wimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:39:
[...]
Met dat soort budgettering ga je helaas alleen "oude meuk" kunnen kopen. Niks mis met dat soort fietsen áls je er maar rekening mee houd dat je ooit 't een en ander in eigen beheer zal moeten gaan vervangen en dat zo'n fiets vaak wat meer "TLC" nodig heeft dan een moderne fiets (vaak op momenten dat 't jou nét niet uitkomt).
Je zou eens kunnen kijken naar fietsen in de lijn van een Yamaha XTZ 750 (Super Tenere) en Honda XL600 (Trans Alp). Zijn fietsen uit de "Late 80's / Early 90's" en kun je vaak wel voor dat soort bedragen (rijdend!!) aanschaffen én zijn met jouw lengte van 1,95Mtr. gewoon goed te berijden.
Bij Yamaha zou je eventueel ook nog naar een XJ900 (Diversion) kunnen gaan kijken. Zijn doodsaaie fietsen, maar....
Je wil toch rustig gaan touren? Op een "Chopper" zit je al snel als een zak aardappelen qua houding en daar ga je, juist daarom, ook niet vér mee touren. Je rug laat je op zo'n ding vrij snel weten dat 't weer tijd is om een terrasje op te zoeken.... Ook wel leuk natuurlijk, maar....
Ik weet van nikslolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:59:
[...]
Ongeveer net zo onduidelijk als die 'all-in-one' achterlichten inderdaad
[video]
mijn oude zx7-r
Hoe meer ik van dat soort verlichting zie, hoe meer ik af-fabriek waardeer
Verwijderd
Bedanktwimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:57:
[...]
Je wil toch rustig gaan touren? Op een "Chopper" zit je al snel als een zak aardappelen qua houding en daar ga je, juist daarom, ook niet vér mee touren. Je rug laat je op zo'n ding vrij snel weten dat 't weer tijd is om een terrasje op te zoeken.... Ook wel leuk natuurlijk, maar....
Thanks. Zal er aan denken en genieten zal vast lukken.aidanl schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:49:
[...]
Kijk waar je heen wilt gaan, daar gaat de motor dan ook naar toe.
Mijn rijinstructeur ging naast een vuilniscontainer staan, "je moet naar mij kijken, als je niet naar mij kijkt maar naar de container dan weet ik waar ik je op kan rapen".
En verder gewoon lekker genieten! Lessen moet leuk zijn, zie het als een lekker stukje rijden alleen is er zo'n vent bij die steeds tegen je loopt te ouwehoeren. Zelfs als het even iets minder lijkt te gaan, gewoon blijven genieten!
Daarom, met een beetje touren kun je best met jouw of mijn brommer doen. Rondje Noordkaap alleen niet zololgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 17:32:
@Verwijderd Een BMW K100? Suzuki RF900/600R?
Er zijn zoveel motorenMet alleen 'een beetje touren' sluit je best weinig uit
Diversion is heel betrouwbaar en sommige mensen zweren erbij. Keuze uit de 600 of 900 (de 600 is wat zuiniger).wimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 16:39:
Je zou eens kunnen kijken naar fietsen in de lijn van een Yamaha XTZ 750 (Super Tenere) en Honda XL600 (Trans Alp). Zijn fietsen uit de "Late 80's / Early 90's" en kun je vaak wel voor dat soort bedragen (rijdend!!) aanschaffen én zijn met jouw lengte van 1,95Mtr. gewoon goed te berijden.
Bij Yamaha zou je eventueel ook nog naar een XJ900 (Diversion) kunnen gaan kijken. Zijn doodsaaie fietsen, maar....
LOL..... Jij durft met de "749" de plaats niet meer af, nu?lolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:51:
@wimmel_1 Moest je het nog een keer noemen? Die arme man zit dadelijk in een enorm zwart gat en dat is dan jouw schuld hoor
Hahalolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:51:
@wimmel_1 Moest je het nog een keer noemen? Die arme man zit dadelijk in een enorm zwart gat en dat is dan jouw schuld hoor
Ik had mazzel dat dat ding zo netjes was en zo zeer goed onderhouden én een goeie monteur die ervaring heeft met die verzekeringsgastjes, anders was ie idd wel afgeschreven jawimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:43:
Als 'ie 't aan dúrft..... Een schade fiets van een jaar of 10 á 15 oud is vaak nog wel te redden én is voorzien van redelijk moderne electronica (brandstofinjectie i.e.).
Als je hier een paar dagen/weken terug gaat kijken: @Joopieboy reed z'n 2K4 GSX-R eigenlijk (economisch) Total Loss met een paar kilometer per uur terwijl er ámper schade aan was, buiten wat "tupperware" wat vervangen moet worden (én 't zo maakt dat zo'n fiets al snel niet meer rendabel op te maken is door een bedrijf). Zo'n fiets wordt door een handelaar normaliter opgekocht voor amper €1000,- en daarna in onderdelen verkocht.
Yamaha verkoopt gewoon als officiële accessoire de "plus" knippers, dus ik denk dat het in de praktijk wel meevalt. Achter (knipper)licht + rem, voor drl + knipper. Ik heb ze alleen voor erop, die krengen kosten dik €100 per 2lolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:13:
Volgens mij mag een derde remlicht (wat dit in mijn ogen zou zijn (en vierde)) niet heel ver uit de middenlijn van het voertuig zitten. Ik vraag me af of je dat hiermee niet overschrijdt..
Edit: Even opgezocht. Blijkbaar mag een motor maar voorzien zijn van 2 individuele remlichten![]()
Initiële verlichting: http://wetten.overheid.nl...Paragraaf10_Artikel5.4.51
Extra verlichting: http://wetten.overheid.nl...Paragraaf10_Artikel5.4.57
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
[ Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 01-09-2017 19:30 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Ik had het niet over mijn zwarte gat (....wimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:53:
[...]
LOL..... Jij durft met de "749" de plaats niet meer af, nu?
Ik heb er bij Toine ook eentje proefgereden. Die ging stuk tijdens de proefrit, kon hij me met de bus van de snelweg plukken... Als zelfs die van hem al stuk gaan (was net nieuw opgebouwd) weet je genoegJoopieboy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:37:
Echte Italiaanse sjarme dat ze stuk lopen?Ik zie iig bij Toine zat voorbij komen.
Eens wat anders dan gecrashte supersports met blokken die niet stuk te krijgen zijn.
Wauw damnlolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:40:
[...]
Ik heb er bij Toine ook eentje proefgereden. Die ging stuk tijdens de proefrit, kon hij me met de bus van de snelweg plukken... Als zelfs die van hem al stuk gaan (was net nieuw opgebouwd) weet je genoeg
Opdat men het nooit vergeet (ik niet in ieder geval
Aja je hebt wel wat moois om naar te kijken dat scheeltlolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 19:45:
[...]
Opdat men het nooit vergeet (ik niet in ieder geval)
***members only***
Zie mezelf nog staan, bellend met de mevrouw achter de balie om uit te leggen waar ik stond... Bloedverziekend heet en zo'n vangrails zit ook voor geen meter
[ Voor 12% gewijzigd door Joopieboy op 01-09-2017 20:04 ]
Besteld nog niet aangezien er voor bijna 2k aan kuipen en zooi besteld moet gaan worden. Maar verzekering is akkoord, nu nog laatste dingen doorspreken met Mark van Huybers en dan binnenkory afspraak maken.lolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:49:
@Joopieboy On a serious note: Begreep ik nou dat eigenlijk alles nu goedgekeurd en besteld is om hem te herstellen?
Gaan we weer terug naar de blik en veger?wimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:58:
Hoeveel geluid maakt zo'n elektrische motorfiets eigenlijk?
nieuws: EU doet stofzuigers van 900W en meer in de ban
Mag je niet meer "zingen" tijdens 't poetsen... Althans niet harder dan met 80 dB/a.Joopieboy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 21:59:
[...]
Gaan we weer terug naar de blik en veger?
Ben benieuwd wanneer ze gaan janken over het verbruik van audio versterkerswimmel_1 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:00:
[...]
Mag je niet meer "zingen" tijdens 't poetsen... Althans niet harder dan met 80 dB/a.
Waterkoeling op de buizenversterker en dan aansluiten op de vloerverwarming: Win-WinJoopieboy schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 22:05:
[...]
Ben benieuwd wanneer ze gaan janken over het verbruik van audio versterkersMet die stereobak hier kan de verwarming gerust een paar tandjes lager
Actief? Nergens, maar zat eens te denken hoe ik nu beter zichtbaar word bij het oprijden van een rotonde enzo. Wanneer je niet helemaal van voren of opzij word gezien.lolgast schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 15:50:
[...]
[afbeelding]
Dat werkt natuurlijk wel alleen van de zijkant. Precies de andere richting dan waar die verlichting voor zou zijn. Dus waar ben je eigenlijk naar opzoek?
Awesome
Vergeet dat maar snel, zelfs met volle Rijkswaterstaat uitrusting worden ze hier van de fiets gereden... Mensen willen je gewoon niet zien en zijn liever met de telefoon en andere zaken bezig dan het verkeer... Of ze kijken wel maar zien/herkennen je niet, das helemaal lelijk...Raym09 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:26:
[...]
Actief? Nergens, maar zat eens te denken hoe ik nu beter zichtbaar word bij het oprijden van een rotonde enzo. Wanneer je niet helemaal van voren of opzij word gezien.
Die rimstriping reflecteert wel goed trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 02-09-2017 09:52 ]
En omdat een video meer zegt dan 1000 plaatjes die meer zeggen dan 1000 woorden:Joopieboy schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:51:
[...]
Vergeet dat maar snel, zelfs met volle Rijkswaterstaat uitrusting worden ze hier van de fiets gereden... Mensen willen je gewoon niet zien en zijn liever met de telefoon en andere zaken bezig dan het verkeer... Of ze kijken wel maar zien/herkennen je niet, das helemaal lelijk...
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ondanks de motiverende woorden hierbovenRaym09 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 09:26:
[...]
Actief? Nergens, maar zat eens te denken hoe ik nu beter zichtbaar word bij het oprijden van een rotonde enzo. Wanneer je niet helemaal van voren of opzij word gezien.
Die rimstriping reflecteert wel goed trouwens
Dasty van de Wibra! Doet wonderen! Als je denkt dat je velg schoon is nadat je eroverheen bent geweest met een natte doek, nouuuu Dasty denkt er anders over en haalt er nog een laag vuil afR0y. schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:17:
Ik rij te hard ben ik achtergekomen. Ben een deel van mijn Rimstriping verloren!![]()
Had al nieuwe gehaald want was nog niet tevreden met het resultaat. Denk dat ik het achterwiel niet juist ontvet heb.
Klopt, die was op bij het aanbrengen dus heb toen ander spul gebruikt. Heb afgelopen week Dasty gehaald!Leviathius schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:08:
[...]
Dasty van de Wibra! Doet wonderen! Als je denkt dat je velg schoon is nadat je eroverheen bent geweest met een natte doek, nouuuu Dasty denkt er anders over en haalt er nog een laag vuil af
Ik ben benieuwd wanneer dat verboden wordt. Dat spul maakt te goed schoon, daar zal vast wel weer een stofje in zitten wat slecht is voor woestijn kevers of iets dergelijks.R0y. schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:09:
[...]
Klopt, die was op bij het aanbrengen dus heb toen ander spul gebruikt. Heb afgelopen week Dasty gehaald!
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik heb begrepen dat het vooral het libido van de zuid afrikaanse grote regenpad verminderdDerby schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:24:
[...]
Ik ben benieuwd wanneer dat verboden wordt. Dat spul maakt te goed schoon, daar zal vast wel weer een stofje in zitten wat slecht is voor woestijn kevers of iets dergelijks.
Top spul.
Xt660x ? Toevallig vorige week op m'n tenere ook tegengekomen. De mijne waren nog wel een stuk verder versleten, zaten niet eens meer aan elkaar vast. Weet niet zeker of het exact dezelfde zijn als de tenere maar het schijnt dat je beter de rubbers van de oude xtz660 kan gebruiken. Gaan langer mee. Deze rubbers schijnen als een malle te slijten. Veel 'teneristen' stoppen er overigens gewoon stukjes binnenband in, heb ik ook gedaan, heb de nieuwe oude tenere rubbers wel al besteld maar doe ik van de winter denk ik.thijsco19 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:37:
Vandaag maar effe wat sleutelen aan me brommert aangezien ik er pas achterkwam dat mogelijk de rubberen dempers versleten zouden kunnen zijn die tussen de hub en het wiel zitten.
[afbeelding]
Wiel er dus tussen uit gehaald.
[afbeelding]
Hier zie je de rubbers en de hub waar het kettingwiel aan zit.
[afbeelding]
En hier 1 van de rubbers. Je kan duidelijk zien dat er slijtage is.
Aangezien in niet weet hoelang deze erin zitten, ga ik ze maar vervangen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door FragFrog op 02-09-2017 18:49 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Nou ja dat dus, en ik me eigenlijk niet voorstellen dat Waypoint niet gewoon nog een 400 op voorraad heeft.Chakotay schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:22:
Beetje jammer dat ze dan niet gewoon een 420 opsturen... Er zit nouwelijks verschil tussen die 2 dingen
Het is sowieso een vreemde boel bij TomTom: de 450 is net zo duur als de 420, maar biedt veel meer voor het geld. Waarom zou je dan een 420 kopen.Chakotay schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 21:22:
Beetje jammer dat ze dan niet gewoon een 420 opsturen... Er zit nouwelijks verschil tussen die 2 dingen
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq